Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:57:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263551 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5550 Dátum:
2014.09.23 kedd, 17:47:55 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.23 kedd, 17:34:40
Azt olvastam itt valahol, hogy az Euro V-ös motornál már kicsi az esély a motorolaj hígulásra, mert közvetlenül a DPF előtt fecskendezi be a rendszer a plusz GO-t.
Én megnéztem a teljes dokumentációmat a kocsiról, és nekem már Euro-V -ös motorom van.
Ez igaz, amit fentebb írtam?
én a fészlifthez kötném.mondiban nem tom pontosan,de smaxnál 2010.04hótól volt.talán ez is egyezik.de 2011től már biztosan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5551 Dátum:
2014.09.23 kedd, 18:03:39 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.09.23 kedd, 17:37:57
állitólag igaz.
Etisben ellenőrizd hogy milyen motorod van. ha eu5 akkor nem kell altató...
A "Stage V Emissions" jelenti az eu5-öt?
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5552 Dátum:
2014.09.23 kedd, 18:04:51 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.23 kedd, 18:03:39
A "Stage V Emissions" jelenti az eu5-öt?
bizony
Naplózva
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5553 Dátum:
2014.09.23 kedd, 18:05:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.23 kedd, 17:47:55
én a fészlifthez kötném.mondiban nem tom pontosan,de smaxnál 2010.04hótól volt.talán ez is egyezik.de 2011től már biztosan.
Nekem tudjátok, hogy olyan átmenetes Mondeóm van, mint azt itt már megmondták
Még nem fészliftes, de már nem is normál
(Legalábbis a Converse verziószámnál ezt dobta a kocka
)
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5554 Dátum:
2014.09.23 kedd, 18:06:41 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.09.23 kedd, 18:04:51
bizony
Ennek akkor örülök, mert ez van az etisben (legalábbis azt hiszem, hogy örülni kell neki
)
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5555 Dátum:
2014.09.23 kedd, 18:14:11 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.23 kedd, 18:06:41
Ennek akkor örülök, mert ez van az etisben (legalábbis azt hiszem, hogy örülni kell neki
)
nézd meg a kipuffrendszeren a részecskeszűrőt.Ha van 1 cső előtte és utána,akkor fészlift előtti hagyományos rendszered van.
Ha bemegy egy üza cső,meg egy elektromos vezeték az elejébe(a motor felől),akkor fészliftes rendszered van saját befecskendezővel.
Eztán lehetsz csak nyugodt(vagy ideges...).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5556 Dátum:
2014.09.23 kedd, 19:40:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.23 kedd, 18:14:11
nézd meg a kipuffrendszeren a részecskeszűrőt.Ha van 1 cső előtte és utána,akkor fészlift előtti hagyományos rendszered van.
Ha bemegy egy üza cső,meg egy elektromos vezeték az elejébe(a motor felől),akkor fészliftes rendszered van saját befecskendezővel.
Eztán lehetsz csak nyugodt(vagy ideges...).
Na ezért most nem mászom be a kocsi alá
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5557 Dátum:
2014.09.23 kedd, 19:44:39 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.23 kedd, 19:40:04
Na ezért most nem mászom be a kocsi alá
Mi a motorkódod?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5558 Dátum:
2014.09.23 kedd, 19:54:52 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.23 kedd, 19:40:04
Na ezért most nem mászom be a kocsi alá
Mé'? Ennyit nem ér meg?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5559 Dátum:
2014.09.23 kedd, 20:05:05 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.09.23 kedd, 19:44:39
Mi a motorkódod?
UFBA
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 20:08:06 írta Patek
»
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5560 Dátum:
2014.09.23 kedd, 20:17:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.23 kedd, 17:47:55
én a fészlifthez kötném.mondiban nem tom pontosan,de smaxnál 2010.04hótól volt.talán ez is egyezik.de 2011től már biztosan.
A faceliftes motorok facelift előtt jöttek. Szóval pateknak lehet, hogy az olajhigulás miatt nem, csak a delphi rendszer miatt kell fhosnia.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5561 Dátum:
2014.09.23 kedd, 20:18:20 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.23 kedd, 20:17:22
A faceliftes motorok facelift előtt jöttek. Szóval pateknak lehet, hogy az olajhigulás miatt nem, csak a delphi rendszer miatt kell fhosnia.
A Delphi az egy programozási nyelv. A Borland gyártotta
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5562 Dátum:
2014.09.23 kedd, 20:19:45 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.23 kedd, 20:18:20
A Delphi az egy programozási nyelv. A Borland gyártotta
A befecskendező rendszer. Mk3-ban már bizonyított.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5563 Dátum:
2014.09.23 kedd, 20:30:43 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.23 kedd, 20:05:05
UFBA
Öröm vagy bánat, döntsd el, ez már a 129grammos, külön befecskendezéssel rendelkező Dpf-el szerelt motor... 2010-ben szerelték Mondeoba. Is... Az olajad miatt ne aggódj, a többi majd eldől idővel!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5564 Dátum:
2014.09.23 kedd, 20:32:57 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.09.23 kedd, 20:30:43
Öröm vagy bánat, döntsd el, ez már a 129grammos, külön befecskendezéssel rendelkező Dpf-el szerelt motor... 2010-ben szerelték Mondeoba. Is... Az olajad miatt ne aggódj, a többi majd eldől idővel!
Köszi
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5565 Dátum:
2014.09.23 kedd, 20:37:12 »
Mi ez a DPF meg olajhígulás amiről ennyit írogattok???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5566 Dátum:
2014.09.23 kedd, 21:03:32 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.09.23 kedd, 20:37:12
Mi ez a DPF meg olajhígulás amiről ennyit írogattok???
a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5567 Dátum:
2014.09.23 kedd, 21:07:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.23 kedd, 21:03:32
a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál.....
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5568 Dátum:
2014.09.23 kedd, 21:09:18 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.23 kedd, 21:03:32
a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál.....
Ehem-ehem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5569 Dátum:
2014.09.23 kedd, 21:35:06 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.09.23 kedd, 20:37:12
Mi ez a DPF meg olajhígulás amiről ennyit írogattok???
áhh.. hagyd. lúzerek
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5570 Dátum:
2014.09.23 kedd, 23:45:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.23 kedd, 21:03:32
a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál.....
ők még mindig a 80-as években vannak. Most már van LE és Nm is a diesel mocikba, miközben alig fogyasztanak
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5571 Dátum:
2014.09.24 szerda, 06:56:26 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.09.23 kedd, 23:45:24
ők még mindig a 80-as években vannak. Most már van LE és Nm is a diesel mocikba, miközben alig fogyasztanak
Helyesebben írva "egy 80-as"
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5572 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:30:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.24 szerda, 06:56:26
Helyesebben írva "egy 80-as"
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5573 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:32:40 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.09.23 kedd, 23:45:24
ők még mindig a 80-as években vannak. Most már van LE és Nm is a diesel mocikba, miközben alig fogyasztanak
aham, majd a következő problémátoknál is csak vigyorogni fogok, jó?!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5574 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:41:24 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.09.24 szerda, 09:32:40
aham, majd a következő problémátoknál is csak vigyorogni fogok, jó?!
Mire gondolsz? A vezérlés cserére? ja, azt csak nálatok kell idő előtt, 100e-nél cserélni.
Vagy a kettőstömegűre? Ja, az is nálatok hullik szét 100e km-nék...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5575 Dátum:
2014.09.24 szerda, 11:11:52 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.24 szerda, 09:41:24
Mire gondolsz? A vezérlés cserére? ja, azt csak nálatok kell idő előtt, 100e-nél cserélni.
Vagy a kettőstömegűre? Ja, az is nálatok hullik szét 100e km-nék...
persze, meg 6000km-ként olajcsere, meg pierburg szelep, meg ilyenek... hagyjááálmááááááá
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5576 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:01:03 »
Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5577 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:01:51 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.24 szerda, 15:01:03
Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?
igen
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5578 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:19:23 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.24 szerda, 15:01:03
Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?
Szerintem ezt nézd meg. Én is meglepődtem, és még majd megkérdezek a módosítás előtt valakit, de eddig úgy néz ki igen. Meglehet némely országokban adóztatási szempontokból vissza van fogva, és amúgy meg simán 163 lovasnak készült. Vagy nemtom.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5579 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:25:58 »
Idézetet írta: titta - 2014.09.24 szerda, 15:19:23
Szerintem ezt nézd meg. Én is meglepődtem, és még majd megkérdezek a módosítás előtt valakit, de eddig úgy néz ki igen. Meglehet némely országokban adóztatási szempontokból vissza van fogva, és amúgy meg simán 163 lovasnak készült. Vagy nemtom.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
am egyre inkább egyforma motorokat gyártanak és a vezérléssel variálják. Pl a BMW sem gyárt már 5 hengeres motort, pedig 2300ccm-től felfele az volt. Ugyan azt a 2000ccm-eset rakják a 325-ösbe, mint a 320-asba, csak a szoftvere más, aztán utána meg már a 6 hengerest rakják és hasonlóan járnak el,
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5580 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:36:36 »
Idézetet írta: titta - 2014.09.24 szerda, 15:19:23
Szerintem ezt nézd meg. Én is meglepődtem, és még majd megkérdezek a módosítás előtt valakit, de eddig úgy néz ki igen. Meglehet némely országokban adóztatási szempontokból vissza van fogva, és amúgy meg simán 163 lovasnak készült. Vagy nemtom.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Ez OK, de én még csak euro4 vagyok....
De majd kérdezgetek...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5581 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:37:45 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.09.24 szerda, 15:25:58
am egyre inkább egyforma motorokat gyártanak és a vezérléssel variálják. Pl a BMW sem gyárt már 5 hengeres motort, pedig 2300ccm-től felfele az volt. Ugyan azt a 2000ccm-eset rakják a 325-ösbe, mint a 320-asba, csak a szoftvere más, aztán utána meg már a 6 hengerest rakják és hasonlóan járnak el,
BMW-nél a x16,x18,x20 az mind 2000cm
3
-s blokk. A x25-től fölfelé x30, x35, x40, x50 pedig 3000cm
3
Azért nem csak a szoftver más. Más turbó (esetleg 2-3 is), befecskendezés......
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5582 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:47:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.24 szerda, 15:37:45
BMW-nél a x16,x18,x20 az mind 2000cm
3
-s blokk. A x25-től fölfelé x30, x35, x40, x50 pedig 3000cm
3
Azért nem csak a szoftver más. Más turbó (esetleg 2-3 is), befecskendezés......
igen ott egyes esetekben a turbó más, ha nem tudnak megfelelő nyomást előállítani a kisebbel... A mondiban tudtommal a különböző országok biztosítási dolgai adják a különbséget.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5583 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:51:01 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.24 szerda, 15:01:03
Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?
A motorvezérlő sw más csak. A gyári sw-t reprodukálni nem lehet, vannak egyéb opciók, mint "csiptuning", de az nyomatékban többet ad jóval... ~390-410nm, attól függ, hogy sikerült a progi, ezek "konfekciók" erre motoronként mások a reakciók (a mérőpad megmondja
), szerintem alapvetően nem tesz rosszat, de a kettőstömegű mindenképp több nyomatékot kap csúcsra járatásnál. Lehet saját motorra szabott sw-t íratni, de az többszázezres nagyságrend, nem okvetlenül éri meg. Én használtam átírt programot nagy megelégedéssel MKIII - ban. Az újba már nem teszek, mert elég a 163Le és megöregedtem...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5584 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:53:17 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.09.24 szerda, 15:47:14
igen ott egyes esetekben a turbó más, ha nem tudnak megfelelő nyomást előállítani a kisebbel... A mondiban tudtommal a különböző országok biztosítási dolgai adják a különbséget.
Lehet.
Én nem vagyok 100%-ban biztos abban, hogy egy 115 és 163 lovas motornál csak a szoftver más. A 140 vs. 163-nál még hihető....nem nagy a különbség.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5585 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:54:05 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.24 szerda, 15:53:17
Lehet.
Én nem vagyok 100%-ban biztos abban, hogy egy 115 és 163 lovas motornál csak a szoftver más. A 140 vs. 163-nál még hihető....nem nagy a különbség.
szerintem a 115 vs 163 lovasnál a csúcsok is teljesen mások....ráadásul az egyik fl előtti a másik fl utáni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5586 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:54:28 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.09.24 szerda, 15:51:01
A motorvezérlő sw más csak. A gyári sw-t reprodukálni nem lehet, vannak egyéb opciók, mint "csiptuning", de az nyomatékban többet ad jóval... ~390-410nm, attól függ, hogy sikerült a progi, ezek "konfekciók" erre motoronként mások a reakciók (a mérőpad megmondja
), szerintem alapvetően nem tesz rosszat, de a kettőstömegű mindenképp több nyomatékot kap csúcsra járatásnál. Lehet saját motorra szabott sw-t íratni, de az többszázezres nagyságrend, nem okvetlenül éri meg. Én használtam átírt programot nagy megelégedéssel MKIII - ban. Az újba már nem teszek, mert elég a 163Le és megöregedtem...
Most nézem, elég közel dolgozom a lakhelyedhez, esetleg egyszer megnézném mit "tud" a 163 pacis verzió, mielőtt megcsináltatom, hogy van-e értelme.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5587 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:58:49 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.24 szerda, 15:54:05
szerintem a 115 vs 163 lovasnál a csúcsok is teljesen mások....ráadásul az egyik fl előtti a másik fl utáni.
Szerintem is.
Mindkettő faceliftes, direkt azért írtam példának.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5588 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:59:00 »
Idézetet írta: titta - 2014.09.24 szerda, 15:54:28
Most nézem, elég közel dolgozom a lakhelyedhez, esetleg egyszer megnézném mit "tud" a 163 pacis verzió, mielőtt megcsináltatom, hogy van-e értelme.
Szívesen... Pü ment kontakttal!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5589 Dátum:
2014.09.24 szerda, 15:59:58 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.24 szerda, 15:36:36
Ez OK, de én még csak euro4 vagyok....
De majd kérdezgetek...
De fl előtti vagy. Abból sosem volt 163 lovas, vagy is volt, de az csak 2010 végén. Fl után delphi a befecsi rendszer, előtte meg bosch/siemens...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.24 szerda, 16:03:07 írta BT
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5590 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:00:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.24 szerda, 15:54:05
szerintem a 115 vs 163 lovasnál a csúcsok is teljesen mások....ráadásul az egyik fl előtti a másik fl utáni.
A kérdés a 140 vs. 163Le - re vonatkozott, én arra reflektáltam, ezeket ismerem. A 115-ös passz.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5591 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:01:20 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.24 szerda, 15:59:58
De fl előtti vagy. Abból sosem volt 63 lovas, vagy is volt, de az csak 2010 végén. Fl után delphi a befecsi rendszer, előtte meg bosch/siemens...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5592 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:02:07 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.09.24 szerda, 16:00:30
A kérdés a 140 vs. 163Le - re vonatkozott, én arra reflektáltam, ezeket ismerem. A 115-ös passz.
legyél te az első.csináld meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5593 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:03:41 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.24 szerda, 16:02:07
legyél te az első.csináld meg!
Csináld meg neki te!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5594 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:05:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.24 szerda, 16:02:07
legyél te az első.csináld meg!
De ő már most is 163 lovas. Butítsa le? Vagy mire gondolsz? Ja tudom, mindig csak arra.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5595 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:05:37 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.24 szerda, 16:03:41
Csináld meg neki te!
te ajánlkozol a nevemben?
tudom,hogy nálad így megy,de én egy "volt miniszterelnöki" elszólásra affektáltam.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5596 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:06:40 »
Idézetet írta: titta - 2014.09.24 szerda, 16:05:01
De ő már most is 163 lovas. Butítsa le? Vagy mire gondolsz? Ja tudom, mindig csak arra.
szerintem te érted félre.
most 140-es és szeretne 163-at.különben miért kérdezné?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5597 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:08:18 »
Én vállalom olcsóbban, hogy
1.8 tdciből csinálok egy 50 lovasat,
2.0 tdciből pedig 80 lovasat.
(Új turbócsövet nem veszek senkinek)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5598 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:10:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.24 szerda, 16:02:07
legyél te az első.csináld meg!
2.2-es Tit-s MKIV - et tudok írottat, ha érdekel a milyensége, küldök elérhetőséget a tulajhoz... Bitangdisznó lett egyébként!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5599 Dátum:
2014.09.24 szerda, 16:12:27 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.09.24 szerda, 16:10:29
2.2-es Tit-s MKIV - et tudok írottat, ha érdekel a milyensége, küldök elérhetőséget a tulajhoz... Bitangdisznó lett egyébként!
na.az enyém pont ugyan ez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ