Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 23:17:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5264481 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2014.09.23 kedd, 17:47:55 »

Azt olvastam itt valahol, hogy az Euro V-ös motornál már kicsi az esély a motorolaj hígulásra, mert közvetlenül a DPF előtt fecskendezi be a rendszer a plusz GO-t.
Én megnéztem a teljes dokumentációmat a kocsiról, és nekem már Euro-V -ös motorom van.
Ez igaz, amit fentebb írtam?
én a fészlifthez kötném.mondiban nem tom pontosan,de smaxnál 2010.04hótól volt.talán ez is egyezik.de 2011től már biztosan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:03:39 »

állitólag igaz.

Etisben ellenőrizd hogy milyen motorod van. ha eu5 akkor nem kell altató...  vigyor3

A  "Stage V Emissions" jelenti az eu5-öt? Wink
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:04:51 »

A  "Stage V Emissions" jelenti az eu5-öt? Wink

bizony
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:05:20 »

én a fészlifthez kötném.mondiban nem tom pontosan,de smaxnál 2010.04hótól volt.talán ez is egyezik.de 2011től már biztosan.

Nekem tudjátok, hogy olyan átmenetes Mondeóm van, mint azt itt már megmondták Cheesy
Még nem fészliftes, de már nem is normál Cheesy (Legalábbis a Converse verziószámnál ezt dobta a kocka Cheesy )
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:06:41 »

bizony

Ennek akkor örülök, mert ez van az etisben (legalábbis azt hiszem, hogy örülni kell neki Cheesy )
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:14:11 »

Ennek akkor örülök, mert ez van az etisben (legalábbis azt hiszem, hogy örülni kell neki Cheesy )
nézd meg a kipuffrendszeren a részecskeszűrőt.Ha van 1 cső előtte és utána,akkor fészlift előtti hagyományos rendszered van.
Ha bemegy egy üza cső,meg egy elektromos vezeték az elejébe(a motor felől),akkor fészliftes rendszered van saját befecskendezővel.
Eztán lehetsz csak nyugodt(vagy ideges...). nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2014.09.23 kedd, 19:40:04 »

nézd meg a kipuffrendszeren a részecskeszűrőt.Ha van 1 cső előtte és utána,akkor fészlift előtti hagyományos rendszered van.
Ha bemegy egy üza cső,meg egy elektromos vezeték az elejébe(a motor felől),akkor fészliftes rendszered van saját befecskendezővel.
Eztán lehetsz csak nyugodt(vagy ideges...). nyes
Na ezért most nem mászom be a kocsi alá Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2014.09.23 kedd, 19:44:39 »

Na ezért most nem mászom be a kocsi alá Cheesy

Mi a motorkódod?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2014.09.23 kedd, 19:54:52 »

Na ezért most nem mászom be a kocsi alá Cheesy
Mé'? Ennyit nem ér meg?  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2014.09.23 kedd, 20:05:05 »

Mi a motorkódod?
UFBA
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 20:08:06 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2014.09.23 kedd, 20:17:22 »

én a fészlifthez kötném.mondiban nem tom pontosan,de smaxnál 2010.04hótól volt.talán ez is egyezik.de 2011től már biztosan.

A faceliftes motorok facelift előtt jöttek. Szóval pateknak lehet, hogy az olajhigulás miatt nem, csak a delphi rendszer miatt kell fhosnia. laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2014.09.23 kedd, 20:18:20 »

A faceliftes motorok facelift előtt jöttek. Szóval pateknak lehet, hogy az olajhigulás miatt nem, csak a delphi rendszer miatt kell fhosnia. laugh
A Delphi az egy programozási nyelv. A Borland gyártotta Smiley Tongue
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2014.09.23 kedd, 20:19:45 »

A Delphi az egy programozási nyelv. A Borland gyártotta Smiley Tongue

A befecskendező rendszer. Mk3-ban már bizonyított. hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2014.09.23 kedd, 20:30:43 »

UFBA

Öröm vagy bánat, döntsd el, ez már a 129grammos, külön befecskendezéssel rendelkező Dpf-el szerelt motor... 2010-ben szerelték Mondeoba. Is... Az olajad miatt ne aggódj, a többi majd eldől idővel!  Wink

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2014.09.23 kedd, 20:32:57 »

Öröm vagy bánat, döntsd el, ez már a 129grammos, külön befecskendezéssel rendelkező Dpf-el szerelt motor... 2010-ben szerelték Mondeoba. Is... Az olajad miatt ne aggódj, a többi majd eldől idővel!  Wink


worship Köszi
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2014.09.23 kedd, 20:37:12 »

Mi ez a DPF meg olajhígulás amiről ennyit írogattok???  hehe eplus2 beka3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:03:32 »

Mi ez a DPF meg olajhígulás amiről ennyit írogattok???  hehe eplus2 beka3
a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:07:08 »

a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál..... eplus2
eplus2
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:09:18 »

a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál..... eplus2

Ehem-ehem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:35:06 »

Mi ez a DPF meg olajhígulás amiről ennyit írogattok???  hehe eplus2 beka3
áhh.. hagyd. lúzerek  eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2014.09.23 kedd, 23:45:24 »

a dpf-el jött a lóerő.erről lemaradtál..... eplus2

ők még mindig a 80-as években vannak. Most már van LE és Nm is a diesel mocikba, miközben alig fogyasztanak Smiley Cheesy
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2014.09.24 szerda, 06:56:26 »

ők még mindig a 80-as években vannak. Most már van LE és Nm is a diesel mocikba, miközben alig fogyasztanak Smiley Cheesy
Helyesebben írva "egy 80-as"  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:30:52 »

Helyesebben írva "egy 80-as"  Grin

 nyes
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:32:40 »

ők még mindig a 80-as években vannak. Most már van LE és Nm is a diesel mocikba, miközben alig fogyasztanak Smiley Cheesy
aham, majd a következő problémátoknál is csak vigyorogni fogok, jó?!  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5574 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:41:24 »

aham, majd a következő problémátoknál is csak vigyorogni fogok, jó?!  eplus2

Mire gondolsz? A vezérlés cserére? ja, azt csak nálatok kell idő előtt, 100e-nél cserélni.  hehe Vagy a kettőstömegűre? Ja, az is nálatok hullik szét 100e km-nék...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2014.09.24 szerda, 11:11:52 »

Mire gondolsz? A vezérlés cserére? ja, azt csak nálatok kell idő előtt, 100e-nél cserélni.  hehe Vagy a kettőstömegűre? Ja, az is nálatok hullik szét 100e km-nék...  hehe
persze, meg 6000km-ként olajcsere, meg pierburg szelep, meg ilyenek... hagyjááálmááááááá  eplus2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:01:03 »

Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:01:51 »

Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?

igen
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5578 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:19:23 »

Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?

Szerintem ezt nézd meg. Én is meglepődtem, és még majd megkérdezek a módosítás előtt valakit, de eddig úgy néz ki igen. Meglehet némely országokban adóztatási szempontokból vissza van fogva, és amúgy meg simán 163 lovasnak készült. Vagy nemtom.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:25:58 »

Szerintem ezt nézd meg. Én is meglepődtem, és még majd megkérdezek a módosítás előtt valakit, de eddig úgy néz ki igen. Meglehet némely országokban adóztatási szempontokból vissza van fogva, és amúgy meg simán 163 lovasnak készült. Vagy nemtom.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0

am egyre inkább egyforma motorokat gyártanak és a vezérléssel variálják. Pl a BMW sem gyárt már 5 hengeres motort, pedig 2300ccm-től felfele az volt. Ugyan azt a 2000ccm-eset rakják a 325-ösbe, mint a 320-asba, csak a szoftvere más, aztán utána meg már a 6 hengerest rakják és hasonlóan járnak el,
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:36:36 »

Szerintem ezt nézd meg. Én is meglepődtem, és még majd megkérdezek a módosítás előtt valakit, de eddig úgy néz ki igen. Meglehet némely országokban adóztatási szempontokból vissza van fogva, és amúgy meg simán 163 lovasnak készült. Vagy nemtom.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Ez OK, de én még csak euro4 vagyok....
De majd kérdezgetek...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:37:45 »

am egyre inkább egyforma motorokat gyártanak és a vezérléssel variálják. Pl a BMW sem gyárt már 5 hengeres motort, pedig 2300ccm-től felfele az volt. Ugyan azt a 2000ccm-eset rakják a 325-ösbe, mint a 320-asba, csak a szoftvere más, aztán utána meg már a 6 hengerest rakják és hasonlóan járnak el,


BMW-nél a x16,x18,x20 az mind 2000cm3-s blokk.   A x25-től fölfelé x30, x35, x40, x50 pedig 3000cm3
Azért nem csak a szoftver más. Más turbó (esetleg 2-3 is), befecskendezés......
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:47:14 »



BMW-nél a x16,x18,x20 az mind 2000cm3-s blokk.   A x25-től fölfelé x30, x35, x40, x50 pedig 3000cm3
Azért nem csak a szoftver más. Más turbó (esetleg 2-3 is), befecskendezés......

igen ott egyes esetekben a turbó más, ha nem tudnak megfelelő nyomást előállítani a kisebbel... A mondiban tudtommal a különböző országok biztosítási dolgai adják a különbséget.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:51:01 »

Na akkor vki hozzáértő homályosítson már fel, hogy a 20lovon kívül mi a különbség a 140 és 160 lovas motor között?
Illetve tényleg igaz, hogy egy 1xü sw módosítással 140ből 160lehet (mindenféle károsodás nélkül)?

A motorvezérlő sw más csak. A gyári sw-t reprodukálni nem lehet, vannak egyéb opciók, mint "csiptuning", de az nyomatékban többet ad jóval... ~390-410nm, attól függ, hogy sikerült a progi, ezek "konfekciók" erre motoronként mások a reakciók (a mérőpad megmondja  Wink), szerintem alapvetően nem tesz rosszat, de a kettőstömegű mindenképp több nyomatékot kap csúcsra járatásnál. Lehet saját motorra szabott sw-t íratni, de az többszázezres nagyságrend, nem okvetlenül éri meg. Én használtam átírt programot nagy megelégedéssel MKIII - ban. Az újba már nem teszek, mert elég a 163Le és megöregedtem...  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:53:17 »

igen ott egyes esetekben a turbó más, ha nem tudnak megfelelő nyomást előállítani a kisebbel... A mondiban tudtommal a különböző országok biztosítási dolgai adják a különbséget.


Lehet.
Én nem vagyok 100%-ban biztos abban, hogy egy 115 és 163 lovas motornál csak a szoftver más.   A 140 vs. 163-nál még hihető....nem nagy a különbség.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:54:05 »



Lehet.
Én nem vagyok 100%-ban biztos abban, hogy egy 115 és 163 lovas motornál csak a szoftver más.   A 140 vs. 163-nál még hihető....nem nagy a különbség.  
szerintem a 115 vs 163 lovasnál a csúcsok is teljesen mások....ráadásul az egyik fl előtti a másik fl utáni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:54:28 »

A motorvezérlő sw más csak. A gyári sw-t reprodukálni nem lehet, vannak egyéb opciók, mint "csiptuning", de az nyomatékban többet ad jóval... ~390-410nm, attól függ, hogy sikerült a progi, ezek "konfekciók" erre motoronként mások a reakciók (a mérőpad megmondja  Wink), szerintem alapvetően nem tesz rosszat, de a kettőstömegű mindenképp több nyomatékot kap csúcsra járatásnál. Lehet saját motorra szabott sw-t íratni, de az többszázezres nagyságrend, nem okvetlenül éri meg. Én használtam átírt programot nagy megelégedéssel MKIII - ban. Az újba már nem teszek, mert elég a 163Le és megöregedtem...  vigyor3

Most nézem, elég közel dolgozom a lakhelyedhez, esetleg egyszer megnézném mit "tud" a 163 pacis verzió, mielőtt megcsináltatom, hogy van-e értelme.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:58:49 »

szerintem a 115 vs 163 lovasnál a csúcsok is teljesen mások....ráadásul az egyik fl előtti a másik fl utáni.



Szerintem is.
Mindkettő faceliftes, direkt azért írtam példának. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:59:00 »

Most nézem, elég közel dolgozom a lakhelyedhez, esetleg egyszer megnézném mit "tud" a 163 pacis verzió, mielőtt megcsináltatom, hogy van-e értelme.  smile

Szívesen... Pü ment kontakttal!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:59:58 »

Ez OK, de én még csak euro4 vagyok....
De majd kérdezgetek...

De fl előtti vagy. Abból sosem volt 163 lovas, vagy is volt, de az csak 2010 végén. Fl után delphi a befecsi rendszer, előtte meg bosch/siemens...
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.24 szerda, 16:03:07 írta BT » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:00:30 »

szerintem a 115 vs 163 lovasnál a csúcsok is teljesen mások....ráadásul az egyik fl előtti a másik fl utáni.

A kérdés a 140 vs. 163Le - re vonatkozott, én arra reflektáltam, ezeket ismerem. A 115-ös passz.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:01:20 »

De fl előtti vagy. Abból sosem volt 63 lovas, vagy is volt, de az csak 2010 végén. Fl után delphi a befecsi rendszer, előtte meg bosch/siemens...
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:02:07 »

A kérdés a 140 vs. 163Le - re vonatkozott, én arra reflektáltam, ezeket ismerem. A 115-ös passz.
legyél te az első.csináld meg! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:03:41 »

legyél te az első.csináld meg! vigyor3

Csináld meg neki te!  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:05:01 »

legyél te az első.csináld meg! vigyor3

De ő már most is 163 lovas. Butítsa le? Vagy mire gondolsz? Ja tudom, mindig csak arra.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:05:37 »

Csináld meg neki te!  laugh
te ajánlkozol a nevemben? hehe tudom,hogy nálad így megy,de én egy "volt miniszterelnöki" elszólásra affektáltam..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:06:40 »

De ő már most is 163 lovas. Butítsa le? Vagy mire gondolsz? Ja tudom, mindig csak arra.  eplus2
szerintem te érted félre.
most 140-es és szeretne 163-at.különben miért kérdezné? Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:08:18 »



Én vállalom olcsóbban, hogy
1.8 tdciből csinálok egy 50 lovasat,
2.0 tdciből pedig 80 lovasat.

(Új turbócsövet nem veszek senkinek)

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:10:29 »

legyél te az első.csináld meg! vigyor3

2.2-es Tit-s MKIV - et tudok írottat, ha érdekel a milyensége, küldök elérhetőséget a tulajhoz... Bitangdisznó lett egyébként!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:12:27 »

2.2-es Tit-s MKIV - et tudok írottat, ha érdekel a milyensége, küldök elérhetőséget a tulajhoz... Bitangdisznó lett egyébként!  eljen
na.az enyém pont ugyan ez. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.