Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:59:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253731 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5650 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:04:25 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.09.28 vasárnap, 20:52:50
51000, hozzá még a vezető görgő, amit most nem keresgetek.
A lényeg, hogy darabonként is kb. annyi. De nem ez volt a kérdés, hanem az egyik 2, a másik 3 görgőt írt. Melyik passzol az enyémhez?
Továbbra is érdekelne a hűtőfolyadék mennyisége. Pls.
8
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5651 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:05:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.28 vasárnap, 20:54:43
Skf szett(szíj,pumpa,feszitő...) 163lovashoz van a bárdiba,lángba 36 ezerért(kedvességgel).
köszönöm tanult kollégám észrevételét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5652 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:06:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.09.28 vasárnap, 20:57:21
8.1 liter, de ebben az esetben teljesen üres a rendszer. Ami leeresztéskor sosem fog úgy kiürülni.
Akkor 4 liter hűtőfolyadék + 4 liter deszt.víz elég
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5653 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:06:56 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.09.28 vasárnap, 20:53:55
Én jó pumpát akarok venni.
hogy fogod megállapítani?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5654 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:07:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.28 vasárnap, 21:06:56
hogy fogod megállapítani?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5655 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:10:57 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.28 vasárnap, 21:06:56
hogy fogod megállapítani?
Te írtad:" ellenben 15 ért már jó vizpumpak vannak...." . Hiszek neked.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5656 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:11:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.28 vasárnap, 21:06:56
hogy fogod megállapítani?
A rosszat tudja milyen. Az kopott, zajos...stb.
Ha nem olyan, akkor jó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5657 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:13:05 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.09.28 vasárnap, 21:10:57
Te írtad:" ellenben 15 ért már jó vizpumpak vannak...." . Hiszek neked.
akkor jó.
https://alkatreszek.hu/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5658 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:13:52 »
Hol tudom megnézni a motor kódomat?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5659 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:14:22 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.09.28 vasárnap, 21:13:52
Hol tudom megnézni a motor kódomat?
A forgalmiban.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5660 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:14:26 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.09.28 vasárnap, 21:13:52
Hol tudom megnézni a motor kódomat?
Forgalmi?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5661 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:14:34 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.09.28 vasárnap, 21:13:52
Hol tudom megnézni a motor kódomat?
forgalmiban?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5662 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:14:37 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.09.28 vasárnap, 21:13:52
Hol tudom megnézni a motor kódomat?
Forgalmi?
De a motoron is rajta van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5663 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:15:10 »
Én írtam a tutit....a papíron lehet elírás!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5664 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:15:17 »
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5665 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:15:31 »
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5666 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:16:25 »
Első!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5667 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:17:26 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.28 vasárnap, 21:16:25
Első!
Te mindenben ilyen gyors vagy?
2.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5668 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:18:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.28 vasárnap, 21:17:26
Te mindenben ilyen gyors vagy?
2.
Igen, a csajoknak is gyorsan "segítek"...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5669 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:20:03 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.28 vasárnap, 21:18:47
Igen, a csajoknak is gyorsan "segítek"...
Szinglinek lenni..... úgy, hogy elszereted a pasijukat?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5670 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:27:03 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.28 vasárnap, 21:14:22
A forgalmiban.
Most szőkének érzem magam.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5671 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:11:23 »
Gáz, hogy itt kérdezem meg, de valaki írja le nekem, hogy tudok ide képet beszúrni, vagy beilleszteni a gépemről??? nem találom az opciót ahol tudnék csatolni képet, amit a motorról csináltam és rárajzoltam hol folyik a gázolaj...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5672 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:12:31 »
Idézetet írta: Habell - 2014.09.28 vasárnap, 22:11:23
Gáz, hogy itt kérdezem meg, de valaki írja le nekem, hogy tudok ide képet beszúrni, vagy beilleszteni a gépemről??? nem találom az opciót ahol tudnék csatolni képet, amit a motorról csináltam és rárajzoltam hol folyik a gázolaj...
Feltöltöd pl a képfeltöltés.hu-ra és az ott kapott linket bemásolod ide.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5673 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:25:22 »
[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
[/img]
Bízom benne, hogy sikerül ezt a képet megtekinteni, mindenkinek. Piros nyíllal mutattam rá, ahol a gázolaj szivárog. Piros X-et azokra a csövekre tettem, melyeket cserélni kell ezzel a vacakkal együtt, mert csak úgy lehet megvenni. Az ára 34.000 Ft. csak így egybe van semmi más lehetőség nincs ha én ezt cserélni szeretném. ( én ennyit biztos nem költök rá,34 ezer elég lassan csöpög ott el, inkább valami más megoldás, ragasztás vagy valami... ) Várom az okos megoldásokat ha van esetleg valami.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5674 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:27:24 »
Idézetet írta: Habell - 2014.09.28 vasárnap, 22:25:22
[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
[/img]
Bízom benne, hogy sikerül ezt a képet megtekinteni, mindenkinek. Piros nyíllal mutattam rá, ahol a gázolaj szivárog. Piros X-et azokra a csövekre tettem, melyeket cserélni kell ezzel a vacakkal együtt, mert csak úgy lehet megvenni. Az ára 34.000 Ft. csak így egybe van semmi más lehetőség nincs ha én ezt cserélni szeretném. ( én ennyit biztos nem költök rá,34 ezer elég lassan csöpög ott el, inkább valami más megoldás, ragasztás vagy valami... ) Várom az okos megoldásokat ha van esetleg valami.
Életem első képét töltöttem fel így, látszik is, majd összejön valamelyik link...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5675 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:29:56 »
Idézetet írta: Habell - 2014.09.28 vasárnap, 22:27:24
Életem első képét töltöttem fel így, látszik is, majd összejön valamelyik link...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5676 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:34:58 »
hali
2009es mondeo 2.0 tdci -n ma menet közben kigyulladt és azóta is világít a MIL lámpa folyamatosan, pesten v a környéken kit tudtok ajánlani akihez elvigyem kiolvastatni ? van 1 tippem, hogy a részecskeszűrő lesz a hibás, na de majd kiderül. amúgy semmi változást nem vettem észre a kocsin se hangba, se menetdinamikába, se semmibe, minden ugyanúgy megy csak világít a MIL folyamatosan, újraindítás után is .
ha tényleg a részecskeszűrővel lesz gond, 255e km van benne és még nem volt cserélve, akkor ezzel a lendülettel el is kéne távolítani belőle az egr el együtt megy egy chip neki.
ha nem vette vissza a teljesítményt meg semmi más nemnormális jel nincs, akkor azért így lehet menni vele , amég eljutok a szerelőhöz vele, nem ?
köszi előre is a segítséget
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5677 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:36:35 »
Idézetet írta: fireball - 2014.09.28 vasárnap, 22:34:58
hali
2009es mondeo 2.0 tdci -n ma menet közben kigyulladt és azóta is világít a MIL lámpa folyamatosan, pesten v a környéken kit tudtok ajánlani akihez elvigyem kiolvastatni ? van 1 tippem, hogy a részecskeszűrő lesz a hibás, na de majd kiderül. amúgy semmi változást nem vettem észre a kocsin se hangba, se menetdinamikába, se semmibe, minden ugyanúgy megy csak világít a MIL folyamatosan, újraindítás után is .
ha tényleg a részecskeszűrővel lesz gond, 255e km van benne és még nem volt cserélve, akkor ezzel a lendülettel el is kéne távolítani belőle az egr el együtt megy egy chip neki.
ha nem vette vissza a teljesítményt meg semmi más nemnormális jel nincs, akkor azért így lehet menni vele , amég eljutok a szerelőhöz vele, nem ?
köszi előre is a segítséget
Ha dpf hiba van, akkor vészüzembe dobja, azaz egyelőre nem az van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5678 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:37:10 »
Idézetet írta: Habell - 2014.09.28 vasárnap, 22:29:56
Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5679 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:38:31 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.09.28 vasárnap, 22:37:10
Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
[/quote
Én meg azt csodálom, hogy ilyen motor még van a mai világban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5680 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 22:40:03 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.28 vasárnap, 22:38:31
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.09.28 vasárnap, 22:37:10
Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
[/quote
Én meg azt csodálom, hogy ilyen motor még van a mai világban...
Én meg azon csodálkozom, hogy még van mivel lenyomnod a billentyűzetet!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5681 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 23:11:46 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.09.28 vasárnap, 22:37:10
Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
A csövek nem sérültek. Csak az a fekete henger alakú valami, abból látszik nedvesség, előző tulaj nem foglalkozott vele mivel azt sem tudta szerintem hol kell felnyitni a motorháztetőt. A csövekkel minden oké csak egyben cserélik ki az egészet... ez itt a bibi. a porlasztók vissza kerülnek remélem a lehető legkevesebb költséggel fog majd, aztán ez meg így marad... vagy max ki lesz szedve és valami hiperszuper ragasztó módszerrel meg lesz oldva.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5682 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 23:12:46 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.09.28 vasárnap, 22:37:10
Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
aha,akkor valami más lesz a probléma, hát minél hamarabb kikell olvastatni akkor, tudtok ajánlani valakit itt Bp n ?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5683 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 23:36:09 »
Idézetet írta: fireball - 2014.09.28 vasárnap, 23:12:46
aha,akkor valami más lesz a probléma, hát minél hamarabb kikell olvastatni akkor, tudtok ajánlani valakit itt Bp n ?
Alf
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5684 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 23:59:11 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.09.28 vasárnap, 23:36:09
Alf
okés köszi, írtam neki üzenetet, hogy adja meg a telefonszámát és akkor felhívnám
ha ha világít a mil de nem rakta szervíz üzemmódba a kocsit, akkor azért lehet vele menni még, vagy ne nagyon mennyek így sehova? hazáig most eljöttem vele, mert minden műküdik ugyanúgy mint eddig csak világít a mil lámpa, mondom azért nem állok meg a semmi közepén vele, ha nagyobb baj van gondolom szerviz üzemmódba rakja vagy leállítja a motort teljesen
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.29 hétfő, 00:02:56 írta fireball
»
Naplózva
husi1986
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5685 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 19:23:10 »
Idézetet írta: fireball - 2014.09.28 vasárnap, 23:59:11
okés köszi, írtam neki üzenetet, hogy adja meg a telefonszámát és akkor felhívnám
ha ha világít a mil de nem rakta szervíz üzemmódba a kocsit, akkor azért lehet vele menni még, vagy ne nagyon mennyek így sehova? hazáig most eljöttem vele, mert minden műküdik ugyanúgy mint eddig csak világít a mil lámpa, mondom azért nem állok meg a semmi közepén vele, ha nagyobb baj van gondolom szerviz üzemmódba rakja vagy leállítja a motort teljesen
Nemtudom hogy convers+ os vagy nem a müszerfalad de egyszer nekem is kiírt engine malfuncion hibaüzit,ugyanúgy ment tovább.Nekem az volt a baja hogy többször próbált regenerálni és nem sikerült neki. Aztán mentem vele 15km-t 3500as fordulaton 4esbe és utána kövtkező indításnál már nem írta ki.
Ez csak egy tipp...
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5686 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 19:28:37 »
Sziasztok!
Tudja valaki üzemanyagszűrő méreteket 2.0 103Kw-140Le, QXBA Mondeohoz?
Előre is köszönöm.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5687 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 21:11:57 »
A 4 porlasztóból 2 rossz, ezt mérték ki. Most megpróbálják javítani. Tisztában vagyok vele mennyibe kerül újonnan 1 porlasztó. Valami olyan megoldást tud valaki, hogy használt és jó, vagy bontott mondeoból valahonnan? 140-150 ezer a bolti ára, amit úgy 100 körül megtudnék szerezni, de még az is sok. A neten itt ott oldalakon töredékéért lehet találni, csak hát ott mi a garancia hogy az jó is...
Szerelő tanácsolta, ha már új porlasztók kerülnek be, akkor a tankot is ki kell tisztíttatni ( ajánlott ) meg javasolt még egyéb üzemanyag szűrű berendezés cseréje...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5688 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 21:24:13 »
Idézetet írta: Habell - 2014.09.29 hétfő, 21:11:57
A 4 porlasztóból 2 rossz, ezt mérték ki. Most megpróbálják javítani. Tisztában vagyok vele mennyibe kerül újonnan 1 porlasztó. Valami olyan megoldást tud valaki, hogy használt és jó, vagy bontott mondeoból valahonnan? 140-150 ezer a bolti ára, amit úgy 100 körül megtudnék szerezni, de még az is sok. A neten itt ott oldalakon töredékéért lehet találni, csak hát ott mi a garancia hogy az jó is...
Szerelő tanácsolta, ha már új porlasztók kerülnek be, akkor a tankot is ki kell tisztíttatni ( ajánlott ) meg javasolt még egyéb üzemanyag szűrű berendezés cseréje...
Szerintem keress fel egy másik szerelőt. És azt kellene kitalálni, hogy az a kettő pcsúcs mitől ment tönkre...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5689 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 21:52:17 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.29 hétfő, 21:24:13
Szerintem keress fel egy másik szerelőt. És azt kellene kitalálni, hogy az a kettő pcsúcs mitől ment tönkre...
Hát azt valóban nem ártana megtudni, mert tényleg nem normális, hogy kettő nem jó. Annyira nem öreg, meg sok kilométeres az autód. Sajnos megbízható szerelőt továbbra sem tudok ajánlani Neked itt.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5690 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 22:09:12 »
Idézetet írta: husi1986 - 2014.09.29 hétfő, 19:23:10
Nemtudom hogy convers+ os vagy nem a müszerfalad de egyszer nekem is kiírt engine malfuncion hibaüzit,ugyanúgy ment tovább.Nekem az volt a baja hogy többször próbált regenerálni és nem sikerült neki. Aztán mentem vele 15km-t 3500as fordulaton 4esbe és utána kövtkező indításnál már nem írta ki.
Ez csak egy tipp...
hali
ellátogattam alf kollégához az imént, és megoldotta a problémám
turbó pozíció poti dobott egy pillanatynihibát aztán az maradt benne, törölte a hibakódot és azóta jó, azt mondta szerinte csak valami pillanatnyi kontakthiba v zűrzavar okozhatta, azóta mentem 50km et kb vele még ma , és minden szuper
úgyhogy nagy köszönet alf kollégának, jövök neki pár sörrel
convers+ os igen, gondolom az a nagy információs kijelző a müszerfalban, ugye ?
titanium X felszereltségű a gépezet
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.29 hétfő, 22:11:04 írta fireball
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5691 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 22:12:21 »
Idézetet írta: fireball - 2014.09.29 hétfő, 22:09:12
hali
ellátogattam alf kollégához az imént, és megoldotta a problémám
turbó pozíció poti dobott egy pillanatynihibát aztán az maradt benne, törölte a hibakódot és azóta jó, azt mondta szerinte csak valami pillanatnyi kontakthiba v zűrzavar okozhatta, azóta mentem 50km et kb vele még ma , és minden szuper
úgyhogy nagy köszönet alf kollégának, jövök neki pár sörrel
Ebből is látszik, hogy Alf nem ért a 2.0 tdcihez...
Nézd végig a vákumcsöveket, illetve a pierburg szeleped sem lehet a helyzet magaslatán. Leállításkor nem szokott fura, lassuló fhingó hang jönni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5692 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 22:17:28 »
Idézetet írta: fireball - 2014.09.29 hétfő, 22:09:12
hali
ellátogattam alf kollégához az imént, és megoldotta a problémám
turbó pozíció poti dobott egy pillanatynihibát aztán az maradt benne, törölte a hibakódot és azóta jó, azt mondta szerinte csak valami pillanatnyi kontakthiba v zűrzavar okozhatta, azóta mentem 50km et kb vele még ma , és minden szuper
úgyhogy nagy köszönet alf kollégának, jövök neki pár sörrel
convers+ os igen, gondolom az a nagy információs kijelző a müszerfalban, ugye ?
titanium X felszereltségű a gépezet
Mi volt a hibakód? Érdekes, mert geomtriára csak betárol hibakódot, és elvileg csak a sokadik uátn írná ki...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5693 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 22:41:42 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.09.29 hétfő, 21:52:17
Hát azt valóban nem ártana megtudni, mert tényleg nem normális, hogy kettő nem jó. Annyira nem öreg, meg sok kilométeres az autód. Sajnos megbízható szerelőt továbbra sem tudok ajánlani Neked itt.
Egerváron bajlódnak most vele, elméletileg ez a szakterületük, a szerelőm csak kivette meg vissza teszi majd, meg ha kell cserél vele együtt még üzemanyag szűrőt, másba nem hiszem hogy belemegyek.
Nem értek a porlasztók működéséhez. Az autóban 198.ezer km van. Előttem aki beletett 100ezer km-t az nem csinált rajta semmit csak vezérlés cserét meg olaj cserét. Nálam eddig volt lendkerék ez az amaz csere, az is valószínű hogy a porlasztó régebb óta volt rossz és attól mehetett tönkre a lendkerék. ( a többség szerelők részéről ezt állítja ) Nekem ebben az böki a csőrömet, hogy ha ez az autó mindig a ford szervizben járt akkor miért nem jelezték előbb és csinálták meg. A volt tulajnak egy szóval sem mondták, a szervizek lehúzós híre pedig helyt álló lett volna mert a volt tulajnak lett volna miből fizetni az autó után akármit mondtak volna neki azt fizette volna... nah mindegy ez már a múlt. ( amúgy én sajnos nem vettem volna észre a porlasztó hibát, az előttem lévő tulaj sem, de a szerelő egyből megmondta, hogy 1000-2000 fordulat között egy pici rezgés van. majd láttam műszeren is hogy az egyik porlasztó teljesen más értéket mutat a többi meg egyformát ) > ebből jött az, hogy ha így hagyom akkor újra tönkre teszi a kettős tömegű lendkereket.
A porlasztókról hallottam olyat, hogy ezek olyan érdekes elven működnek, ha 1 rossz a 4-ből, akkor a nagy intelligens számítógép és technika csodája korrigálja a hibát és a másik 3at a rosszhoz igazítja, hogy egyformán porlassza az üzemanyagot. Ez okozhatja azt, hogy lerontja a többit is. Több olyan esetről is hallottam, hogy elküldik a 4et bevizsgáltatni mert egy rossz és az eredmény az hogy 4-et cserélnek...
ez lehet nagyon amatőr gondolat > Kicsit elmélkedtem az árakon mivan ha mind a 4 rossz és egy kerül 150-be. Nincs kedvezmény újonnan kell megvenni, 4x150.000 ft. az 600.000 lenne, amire azt mondom, hogy inkább eladom az autót és veszek egy másikat... hol éri ez meg...? Nálam jobban hozzá értő ember szerint, ez az alkatrész azért kerül ennyibe, mert ezek az évjáratú és típusú autók még csak most kezdenek majd romlani tönkre menni és addig nem mozog az ára az alkatrésznek, majd ha több ilyet kell cserélni akkor lejjebb mehet az ára...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5694 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 22:48:34 »
Idézetet írta: Habell - 2014.09.29 hétfő, 22:41:42
Egerváron bajlódnak most vele, elméletileg ez a szakterületük, a szerelőm csak kivette meg vissza teszi majd, meg ha kell cserél vele együtt még üzemanyag szűrőt, másba nem hiszem hogy belemegyek.
Nem értek a porlasztók működéséhez. Az autóban 198.ezer km van. Előttem aki beletett 100ezer km-t az nem csinált rajta semmit csak vezérlés cserét meg olaj cserét. Nálam eddig volt lendkerék ez az amaz csere, az is valószínű hogy a porlasztó régebb óta volt rossz és attól mehetett tönkre a lendkerék. ( a többség szerelők részéről ezt állítja ) Nekem ebben az böki a csőrömet, hogy ha ez az autó mindig a ford szervizben járt akkor miért nem jelezték előbb és csinálták meg. A volt tulajnak egy szóval sem mondták, a szervizek lehúzós híre pedig helyt álló lett volna mert a volt tulajnak lett volna miből fizetni az autó után akármit mondtak volna neki azt fizette volna... nah mindegy ez már a múlt. ( amúgy én sajnos nem vettem volna észre a porlasztó hibát, az előttem lévő tulaj sem, de a szerelő egyből megmondta, hogy 1000-2000 fordulat között egy pici rezgés van. majd láttam műszeren is hogy az egyik porlasztó teljesen más értéket mutat a többi meg egyformát ) > ebből jött az, hogy ha így hagyom akkor újra tönkre teszi a kettős tömegű lendkereket.
A porlasztókról hallottam olyat, hogy ezek olyan érdekes elven működnek, ha 1 rossz a 4-ből, akkor a nagy intelligens számítógép és technika csodája korrigálja a hibát és a másik 3at a rosszhoz igazítja, hogy egyformán porlassza az üzemanyagot. Ez okozhatja azt, hogy lerontja a többit is. Több olyan esetről is hallottam, hogy elküldik a 4et bevizsgáltatni mert egy rossz és az eredmény az hogy 4-et cserélnek...
ez lehet nagyon amatőr gondolat > Kicsit elmélkedtem az árakon mivan ha mind a 4 rossz és egy kerül 150-be. Nincs kedvezmény újonnan kell megvenni, 4x150.000 ft. az 600.000 lenne, amire azt mondom, hogy inkább eladom az autót és veszek egy másikat... hol éri ez meg...? Nálam jobban hozzá értő ember szerint, ez az alkatrész azért kerül ennyibe, mert ezek az évjáratú és típusú autók még csak most kezdenek majd romlani tönkre menni és addig nem mozog az ára az alkatrésznek, majd ha több ilyet kell cserélni akkor lejjebb mehet az ára...
"A porlasztókról hallottam olyat, hogy ezek olyan érdekes elven működnek, ha 1 rossz a 4-ből, akkor a nagy intelligens számítógép és technika csodája korrigálja a hibát és a másik 3at a rosszhoz igazítja, hogy egyformán porlassza az üzemanyagot. Ez okozhatja azt, hogy lerontja a többit is. Több olyan esetről is hallottam, hogy elküldik a 4et bevizsgáltatni mert egy rossz és az eredmény az hogy 4-et cserélnek..."
Kitől....a péktől vagy a cukrásztól?
Nem ront le jót...ez butaság. Nem így működik a rendszer.
Bevizsgáltatni pedig mindig egyszerre kell mindet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5695 Dátum:
2014.09.30 kedd, 23:17:40 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.29 hétfő, 22:17:28
Mi volt a hibakód? Érdekes, mert geomtriára csak betárol hibakódot, és elvileg csak a sokadik uátn írná ki...
a turbó geometria érzékelő potméter hibáját írta
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.30 kedd, 23:20:01 írta fireball
»
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5696 Dátum:
2014.09.30 kedd, 23:22:05 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.29 hétfő, 22:12:21
Ebből is látszik, hogy Alf nem ért a 2.0 tdcihez...
Nézd végig a vákumcsöveket, illetve a pierburg szeleped sem lehet a helyzet magaslatán. Leállításkor nem szokott fura, lassuló fhingó hang jönni?
hétvégén átnézem majd, ha lesz rá időm. mi ez a szelep pontosan, és hol van ? nincs fura hangja leállításkor.
szerintem nagyon korrekt dolog volt alf kollégától, hogy így ismeretlenül megkerestem ,és egyből rendelkezésemre állt, megmutatta a diagnosztika progit amivel lehet nézegetni az autót meg minden. köszi neki
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5697 Dátum:
2014.10.01 szerda, 17:48:11 »
Idézetet írta: fireball - 2014.09.30 kedd, 23:22:05
hétvégén átnézem majd, ha lesz rá időm. mi ez a szelep pontosan, és hol van ? nincs fura hangja leállításkor.
szerintem nagyon korrekt dolog volt alf kollégától, hogy így ismeretlenül megkerestem ,és egyből rendelkezésemre állt, megmutatta a diagnosztika progit amivel lehet nézegetni az autót meg minden. köszi neki
ha nem jön a hiba újra akkor nincs ott semmivel probléma.akkor érdemes tovább keresni,ha nem szűnt volna meg.a Baloghnak nem szabad elhinni azt sem amit kérdez.
Amúgy meg szívesen máskor is.vagy ha meglesz a diagcuccod és azzal lenne kérdés akkor is kereshetsz..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
krisz73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5698 Dátum:
2014.10.01 szerda, 18:30:07 »
Sziasztok!
Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?
Krisz
Naplózva
2010.mk4 trend tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5699 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:12:11 »
Idézetet írta: krisz73 - 2014.10.01 szerda, 18:30:07
Sziasztok!
Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?
Krisz
Tőlem.
2.0, 2.2 Szíjas. :
Ha egynyóc, akkor lehet egyszerre mindkettő is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ