Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:52:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715504 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:04:25 »

51000, hozzá még a vezető görgő, amit most nem keresgetek.   beka3  A lényeg, hogy darabonként is kb. annyi. De nem ez volt a kérdés, hanem az egyik 2, a másik 3 görgőt írt. Melyik passzol az enyémhez?
Továbbra is érdekelne a hűtőfolyadék mennyisége. Pls.
8
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:05:30 »



Skf szett(szíj,pumpa,feszitő...) 163lovashoz van a bárdiba,lángba 36 ezerért(kedvességgel).
köszönöm tanult kollégám észrevételét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:06:15 »


8.1 liter, de ebben az esetben teljesen üres a rendszer. Ami leeresztéskor sosem fog úgy kiürülni.
Akkor 4 liter hűtőfolyadék + 4 liter deszt.víz elég
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:06:56 »

Én jó pumpát akarok venni.  wave
hogy fogod megállapítani?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:07:28 »

hogy fogod megállapítani?

 laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:10:57 »

hogy fogod megállapítani?
Te írtad:" ellenben 15 ért már jó vizpumpak vannak...." . Hiszek neked.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:11:02 »

hogy fogod megállapítani?

A rosszat tudja milyen. Az kopott, zajos...stb.
Ha nem olyan, akkor jó.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:13:05 »

Te írtad:" ellenben 15 ért már jó vizpumpak vannak...." . Hiszek neked.
vigyor3 akkor jó.

https://alkatreszek.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:13:52 »

Hol tudom megnézni a motor kódomat?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:14:22 »

Hol tudom megnézni a motor kódomat?

A forgalmiban. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:14:26 »

Hol tudom megnézni a motor kódomat?


Forgalmi?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:14:34 »

Hol tudom megnézni a motor kódomat?
forgalmiban?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:14:37 »

Hol tudom megnézni a motor kódomat?

Forgalmi?
De a motoron is rajta van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:15:10 »

Én írtam a tutit....a papíron lehet elírás!  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:15:17 »

 hehe taps
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:15:31 »

 taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:16:25 »

Első!

 mf2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:17:26 »

Első!

 mf2


Te mindenben ilyen gyors vagy?  hehe
2.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:18:47 »



Te mindenben ilyen gyors vagy?  hehe
2.

Igen, a csajoknak is gyorsan "segítek"... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:20:03 »

Igen, a csajoknak is gyorsan "segítek"... hehe

Szinglinek lenni..... úgy, hogy elszereted a pasijukat?  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:27:03 »

A forgalmiban. vigyor3
falbav falbav falbav Most szőkének érzem magam.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:11:23 »

Gáz, hogy itt kérdezem meg, de valaki írja le nekem, hogy tudok ide képet beszúrni, vagy beilleszteni a gépemről??? nem találom az opciót ahol tudnék csatolni képet, amit a motorról csináltam és rárajzoltam hol folyik a gázolaj...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:12:31 »

Gáz, hogy itt kérdezem meg, de valaki írja le nekem, hogy tudok ide képet beszúrni, vagy beilleszteni a gépemről??? nem találom az opciót ahol tudnék csatolni képet, amit a motorról csináltam és rárajzoltam hol folyik a gázolaj...


Feltöltöd pl a képfeltöltés.hu-ra és az ott kapott linket bemásolod ide.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:25:22 »

[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]

Bízom benne, hogy sikerül ezt a képet megtekinteni, mindenkinek. Piros nyíllal mutattam rá, ahol a gázolaj szivárog. Piros X-et azokra a csövekre tettem, melyeket cserélni kell ezzel a vacakkal együtt, mert csak úgy lehet megvenni. Az ára 34.000 Ft. csak így egybe van semmi más lehetőség nincs ha én ezt cserélni szeretném. ( én ennyit biztos nem költök rá,34 ezer elég lassan csöpög ott el, inkább valami más megoldás, ragasztás vagy valami... ) Várom az okos megoldásokat ha van esetleg valami.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:27:24 »

[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]

Bízom benne, hogy sikerül ezt a képet megtekinteni, mindenkinek. Piros nyíllal mutattam rá, ahol a gázolaj szivárog. Piros X-et azokra a csövekre tettem, melyeket cserélni kell ezzel a vacakkal együtt, mert csak úgy lehet megvenni. Az ára 34.000 Ft. csak így egybe van semmi más lehetőség nincs ha én ezt cserélni szeretném. ( én ennyit biztos nem költök rá,34 ezer elég lassan csöpög ott el, inkább valami más megoldás, ragasztás vagy valami... ) Várom az okos megoldásokat ha van esetleg valami.






Életem első képét töltöttem fel így, látszik is, majd összejön valamelyik link...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:29:56 »





Életem első képét töltöttem fel így, látszik is, majd összejön valamelyik link...

Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:34:58 »

hali
2009es mondeo 2.0 tdci -n ma menet közben kigyulladt és azóta is világít a MIL lámpa folyamatosan, pesten v a környéken kit tudtok ajánlani akihez elvigyem kiolvastatni ? van 1 tippem, hogy a részecskeszűrő lesz a hibás, na de majd kiderül. amúgy semmi változást nem vettem észre a kocsin se hangba, se menetdinamikába, se semmibe, minden ugyanúgy megy csak világít a MIL folyamatosan, újraindítás után is .
ha tényleg a részecskeszűrővel lesz gond, 255e km van benne és még nem volt cserélve, akkor ezzel a lendülettel el is kéne távolítani belőle az egr el együtt megy egy chip neki.
ha nem vette vissza a teljesítményt meg semmi más nemnormális jel nincs, akkor azért így lehet menni vele , amég eljutok a szerelőhöz vele, nem ?
köszi előre is  a segítséget
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:36:35 »

hali
2009es mondeo 2.0 tdci -n ma menet közben kigyulladt és azóta is világít a MIL lámpa folyamatosan, pesten v a környéken kit tudtok ajánlani akihez elvigyem kiolvastatni ? van 1 tippem, hogy a részecskeszűrő lesz a hibás, na de majd kiderül. amúgy semmi változást nem vettem észre a kocsin se hangba, se menetdinamikába, se semmibe, minden ugyanúgy megy csak világít a MIL folyamatosan, újraindítás után is .
ha tényleg a részecskeszűrővel lesz gond, 255e km van benne és még nem volt cserélve, akkor ezzel a lendülettel el is kéne távolítani belőle az egr el együtt megy egy chip neki.
ha nem vette vissza a teljesítményt meg semmi más nemnormális jel nincs, akkor azért így lehet menni vele , amég eljutok a szerelőhöz vele, nem ?
köszi előre is  a segítséget

Ha dpf hiba van, akkor vészüzembe dobja, azaz egyelőre nem az van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:37:10 »


Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:38:31 »

Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
[/quote
Én meg azt csodálom, hogy ilyen motor még van a mai világban... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:40:03 »

Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
[/quote
Én meg azt csodálom, hogy ilyen motor még van a mai világban... eplus2
Én meg azon csodálkozom, hogy még van mivel lenyomnod a billentyűzetet!  gun eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 23:11:46 »

Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...

A csövek nem sérültek. Csak az a fekete henger alakú valami, abból látszik nedvesség, előző tulaj nem foglalkozott vele mivel azt sem tudta szerintem hol kell felnyitni a motorháztetőt. A csövekkel minden oké csak egyben cserélik ki az egészet... ez itt a bibi. a porlasztók vissza kerülnek remélem a lehető legkevesebb költséggel fog majd, aztán ez meg így marad... vagy max ki lesz szedve és valami hiperszuper ragasztó módszerrel meg lesz oldva.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 23:12:46 »

Akkor ez nem az amire én gondoltam, viszont csodálom, hogy ezek a csövek sérültek. Arra kíváncsi lennék, h hogyan tudott...
aha,akkor valami más lesz a probléma, hát minél hamarabb kikell olvastatni akkor, tudtok ajánlani valakit itt Bp n ?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 23:36:09 »

aha,akkor valami más lesz a probléma, hát minél hamarabb kikell olvastatni akkor, tudtok ajánlani valakit itt Bp n ?
Alf
 Wink
Naplózva
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 23:59:11 »

Alf
 Wink
okés köszi, írtam neki üzenetet, hogy adja meg a telefonszámát és akkor felhívnám worship
ha ha világít a mil de nem rakta szervíz üzemmódba a kocsit, akkor azért lehet vele menni még, vagy ne nagyon mennyek így sehova? hazáig most eljöttem vele, mert minden műküdik ugyanúgy mint eddig csak világít a mil lámpa, mondom azért nem állok meg a semmi közepén vele, ha nagyobb baj van gondolom szerviz üzemmódba rakja vagy leállítja a motort teljesen
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.29 hétfő, 00:02:56 írta fireball » Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:23:10 »

okés köszi, írtam neki üzenetet, hogy adja meg a telefonszámát és akkor felhívnám worship
ha ha világít a mil de nem rakta szervíz üzemmódba a kocsit, akkor azért lehet vele menni még, vagy ne nagyon mennyek így sehova? hazáig most eljöttem vele, mert minden műküdik ugyanúgy mint eddig csak világít a mil lámpa, mondom azért nem állok meg a semmi közepén vele, ha nagyobb baj van gondolom szerviz üzemmódba rakja vagy leállítja a motort teljesen

Nemtudom hogy convers+ os vagy nem a müszerfalad de egyszer nekem is kiírt engine malfuncion hibaüzit,ugyanúgy ment tovább.Nekem az volt a baja hogy többször próbált regenerálni és nem sikerült neki. Aztán mentem vele 15km-t 3500as fordulaton 4esbe és utána kövtkező indításnál már nem írta ki.
Ez csak egy tipp...
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:28:37 »

Sziasztok!
Tudja valaki üzemanyagszűrő méreteket  2.0 103Kw-140Le, QXBA Mondeohoz?
Előre is köszönöm.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 21:11:57 »

A 4 porlasztóból 2 rossz, ezt mérték ki. Most megpróbálják javítani. Tisztában vagyok vele mennyibe kerül újonnan 1 porlasztó. Valami olyan megoldást tud valaki, hogy használt és jó, vagy bontott mondeoból valahonnan? 140-150 ezer a bolti ára, amit úgy 100 körül megtudnék szerezni, de még az is sok. A neten itt ott oldalakon töredékéért lehet találni, csak hát ott mi a garancia hogy az jó is...
Szerelő tanácsolta, ha már új porlasztók kerülnek be, akkor a tankot is ki kell tisztíttatni ( ajánlott )  meg javasolt még egyéb üzemanyag szűrű berendezés cseréje...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 21:24:13 »

A 4 porlasztóból 2 rossz, ezt mérték ki. Most megpróbálják javítani. Tisztában vagyok vele mennyibe kerül újonnan 1 porlasztó. Valami olyan megoldást tud valaki, hogy használt és jó, vagy bontott mondeoból valahonnan? 140-150 ezer a bolti ára, amit úgy 100 körül megtudnék szerezni, de még az is sok. A neten itt ott oldalakon töredékéért lehet találni, csak hát ott mi a garancia hogy az jó is...
Szerelő tanácsolta, ha már új porlasztók kerülnek be, akkor a tankot is ki kell tisztíttatni ( ajánlott )  meg javasolt még egyéb üzemanyag szűrű berendezés cseréje...

Szerintem keress fel egy másik szerelőt. És azt kellene kitalálni, hogy az a kettő pcsúcs mitől ment tönkre...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 21:52:17 »

Szerintem keress fel egy másik szerelőt. És azt kellene kitalálni, hogy az a kettő pcsúcs mitől ment tönkre...
Hát azt valóban nem ártana megtudni, mert tényleg nem normális, hogy kettő nem jó. Annyira nem öreg, meg sok kilométeres az autód. Sajnos megbízható szerelőt továbbra sem tudok ajánlani Neked itt.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 22:09:12 »

Nemtudom hogy convers+ os vagy nem a müszerfalad de egyszer nekem is kiírt engine malfuncion hibaüzit,ugyanúgy ment tovább.Nekem az volt a baja hogy többször próbált regenerálni és nem sikerült neki. Aztán mentem vele 15km-t 3500as fordulaton 4esbe és utána kövtkező indításnál már nem írta ki.
Ez csak egy tipp...
hali
ellátogattam alf kollégához az imént, és megoldotta a problémám Smiley   turbó pozíció poti dobott egy pillanatynihibát aztán az maradt  benne, törölte a hibakódot és azóta jó, azt mondta szerinte csak valami pillanatnyi kontakthiba v zűrzavar okozhatta, azóta mentem 50km et kb vele még ma , és minden szuper Smiley
úgyhogy nagy köszönet alf kollégának, jövök neki pár sörrel  worship  Wink
 convers+ os igen, gondolom az a nagy információs kijelző a müszerfalban, ugye ?Cheesy titanium X felszereltségű a gépezet
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.29 hétfő, 22:11:04 írta fireball » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 22:12:21 »

hali
ellátogattam alf kollégához az imént, és megoldotta a problémám Smiley   turbó pozíció poti dobott egy pillanatynihibát aztán az maradt  benne, törölte a hibakódot és azóta jó, azt mondta szerinte csak valami pillanatnyi kontakthiba v zűrzavar okozhatta, azóta mentem 50km et kb vele még ma , és minden szuper Smiley
úgyhogy nagy köszönet alf kollégának, jövök neki pár sörrel  worship  Wink

Ebből is látszik, hogy Alf nem ért a 2.0 tdcihez...  hehe

Nézd végig a vákumcsöveket, illetve a pierburg szeleped sem lehet a helyzet magaslatán. Leállításkor nem szokott fura, lassuló fhingó hang jönni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 22:17:28 »

hali
ellátogattam alf kollégához az imént, és megoldotta a problémám Smiley   turbó pozíció poti dobott egy pillanatynihibát aztán az maradt  benne, törölte a hibakódot és azóta jó, azt mondta szerinte csak valami pillanatnyi kontakthiba v zűrzavar okozhatta, azóta mentem 50km et kb vele még ma , és minden szuper Smiley
úgyhogy nagy köszönet alf kollégának, jövök neki pár sörrel  worship  Wink
 convers+ os igen, gondolom az a nagy információs kijelző a müszerfalban, ugye ?Cheesy titanium X felszereltségű a gépezet

Mi volt a hibakód? Érdekes, mert geomtriára csak betárol hibakódot, és elvileg csak a sokadik uátn írná ki...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 22:41:42 »

Hát azt valóban nem ártana megtudni, mert tényleg nem normális, hogy kettő nem jó. Annyira nem öreg, meg sok kilométeres az autód. Sajnos megbízható szerelőt továbbra sem tudok ajánlani Neked itt.

Egerváron bajlódnak most vele, elméletileg ez a szakterületük, a szerelőm csak kivette meg vissza teszi majd, meg ha kell cserél vele együtt még üzemanyag szűrőt, másba nem hiszem hogy belemegyek.
Nem értek a porlasztók működéséhez. Az autóban 198.ezer km van. Előttem aki beletett 100ezer km-t az nem csinált rajta semmit csak vezérlés cserét meg olaj cserét. Nálam eddig volt lendkerék ez az amaz csere, az is valószínű hogy a porlasztó régebb óta volt rossz és attól mehetett tönkre a lendkerék. ( a többség szerelők részéről ezt állítja ) Nekem ebben az böki a csőrömet, hogy ha ez az autó mindig a ford szervizben járt akkor miért nem jelezték előbb és csinálták meg. A volt tulajnak egy szóval sem mondták, a szervizek lehúzós híre pedig helyt álló lett volna mert a volt tulajnak lett volna miből fizetni az autó után akármit mondtak volna neki azt fizette volna... nah mindegy ez már a múlt. ( amúgy én sajnos nem vettem volna észre a porlasztó hibát, az előttem lévő tulaj sem, de a szerelő egyből megmondta, hogy 1000-2000 fordulat között egy pici rezgés van. majd láttam műszeren is hogy az egyik porlasztó teljesen más értéket mutat a többi meg egyformát ) > ebből jött az, hogy ha így hagyom akkor újra tönkre teszi a kettős tömegű lendkereket.
A porlasztókról hallottam olyat, hogy ezek olyan érdekes elven működnek, ha 1 rossz a 4-ből, akkor a nagy intelligens számítógép és technika csodája korrigálja a hibát és a másik 3at a rosszhoz igazítja, hogy egyformán porlassza az üzemanyagot. Ez okozhatja azt, hogy lerontja a többit is. Több olyan esetről is hallottam, hogy elküldik a 4et bevizsgáltatni mert egy rossz és az eredmény az hogy 4-et cserélnek...
ez lehet nagyon amatőr gondolat > Kicsit elmélkedtem az árakon mivan ha mind a 4 rossz és egy kerül 150-be. Nincs kedvezmény újonnan kell megvenni, 4x150.000 ft. az 600.000 lenne, amire azt mondom, hogy inkább eladom az autót és veszek egy másikat... hol éri ez meg...? Nálam jobban hozzá értő ember szerint, ez az alkatrész azért kerül ennyibe, mert ezek az évjáratú és típusú autók még csak most kezdenek majd romlani tönkre menni és addig nem mozog az ára az alkatrésznek, majd ha több ilyet kell cserélni akkor lejjebb mehet az ára...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 22:48:34 »

Egerváron bajlódnak most vele, elméletileg ez a szakterületük, a szerelőm csak kivette meg vissza teszi majd, meg ha kell cserél vele együtt még üzemanyag szűrőt, másba nem hiszem hogy belemegyek.
Nem értek a porlasztók működéséhez. Az autóban 198.ezer km van. Előttem aki beletett 100ezer km-t az nem csinált rajta semmit csak vezérlés cserét meg olaj cserét. Nálam eddig volt lendkerék ez az amaz csere, az is valószínű hogy a porlasztó régebb óta volt rossz és attól mehetett tönkre a lendkerék. ( a többség szerelők részéről ezt állítja ) Nekem ebben az böki a csőrömet, hogy ha ez az autó mindig a ford szervizben járt akkor miért nem jelezték előbb és csinálták meg. A volt tulajnak egy szóval sem mondták, a szervizek lehúzós híre pedig helyt álló lett volna mert a volt tulajnak lett volna miből fizetni az autó után akármit mondtak volna neki azt fizette volna... nah mindegy ez már a múlt. ( amúgy én sajnos nem vettem volna észre a porlasztó hibát, az előttem lévő tulaj sem, de a szerelő egyből megmondta, hogy 1000-2000 fordulat között egy pici rezgés van. majd láttam műszeren is hogy az egyik porlasztó teljesen más értéket mutat a többi meg egyformát ) > ebből jött az, hogy ha így hagyom akkor újra tönkre teszi a kettős tömegű lendkereket.
A porlasztókról hallottam olyat, hogy ezek olyan érdekes elven működnek, ha 1 rossz a 4-ből, akkor a nagy intelligens számítógép és technika csodája korrigálja a hibát és a másik 3at a rosszhoz igazítja, hogy egyformán porlassza az üzemanyagot. Ez okozhatja azt, hogy lerontja a többit is. Több olyan esetről is hallottam, hogy elküldik a 4et bevizsgáltatni mert egy rossz és az eredmény az hogy 4-et cserélnek...
ez lehet nagyon amatőr gondolat > Kicsit elmélkedtem az árakon mivan ha mind a 4 rossz és egy kerül 150-be. Nincs kedvezmény újonnan kell megvenni, 4x150.000 ft. az 600.000 lenne, amire azt mondom, hogy inkább eladom az autót és veszek egy másikat... hol éri ez meg...? Nálam jobban hozzá értő ember szerint, ez az alkatrész azért kerül ennyibe, mert ezek az évjáratú és típusú autók még csak most kezdenek majd romlani tönkre menni és addig nem mozog az ára az alkatrésznek, majd ha több ilyet kell cserélni akkor lejjebb mehet az ára...

"A porlasztókról hallottam olyat, hogy ezek olyan érdekes elven működnek, ha 1 rossz a 4-ből, akkor a nagy intelligens számítógép és technika csodája korrigálja a hibát és a másik 3at a rosszhoz igazítja, hogy egyformán porlassza az üzemanyagot. Ez okozhatja azt, hogy lerontja a többit is. Több olyan esetről is hallottam, hogy elküldik a 4et bevizsgáltatni mert egy rossz és az eredmény az hogy 4-et cserélnek..."

Kitől....a péktől vagy a cukrásztól?  vigyor3
Nem ront le jót...ez butaság. Nem így működik a rendszer.
Bevizsgáltatni pedig mindig egyszerre kell mindet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2014.09.30 kedd, 23:17:40 »

Mi volt a hibakód? Érdekes, mert geomtriára csak betárol hibakódot, és elvileg csak a sokadik uátn írná ki...
a turbó geometria érzékelő potméter hibáját írta
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.30 kedd, 23:20:01 írta fireball » Naplózva
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2014.09.30 kedd, 23:22:05 »

Ebből is látszik, hogy Alf nem ért a 2.0 tdcihez...  hehe

Nézd végig a vákumcsöveket, illetve a pierburg szeleped sem lehet a helyzet magaslatán. Leállításkor nem szokott fura, lassuló fhingó hang jönni?
hétvégén átnézem majd, ha lesz rá időm. mi ez a szelep pontosan, és hol van ? nincs fura hangja leállításkor.
szerintem nagyon korrekt dolog volt alf kollégától, hogy így ismeretlenül megkerestem ,és egyből rendelkezésemre állt,  megmutatta a diagnosztika progit amivel lehet nézegetni az autót meg minden. köszi neki Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2014.10.01 szerda, 17:48:11 »

hétvégén átnézem majd, ha lesz rá időm. mi ez a szelep pontosan, és hol van ? nincs fura hangja leállításkor.
szerintem nagyon korrekt dolog volt alf kollégától, hogy így ismeretlenül megkerestem ,és egyből rendelkezésemre állt,  megmutatta a diagnosztika progit amivel lehet nézegetni az autót meg minden. köszi neki Smiley
ha nem jön a hiba újra akkor nincs ott semmivel probléma.akkor érdemes tovább keresni,ha nem szűnt volna meg.a Baloghnak nem szabad elhinni azt sem amit kérdez.
Amúgy meg szívesen máskor is.vagy ha meglesz a diagcuccod és azzal lenne kérdés akkor is kereshetsz..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2014.10.01 szerda, 18:30:07 »

Sziasztok!

Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?

Krisz
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:12:11 »

Sziasztok!

Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?

Krisz

Tőlem.  vigyor3
2.0, 2.2 Szíjas.  :

Ha egynyóc, akkor lehet egyszerre mindkettő is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.