Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:38:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717696 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:19:21 »

Tőlem.  vigyor3
2.0, 2.2 Szíjas.  :

Ha egynyóc, akkor lehet egyszerre mindkettő is.
Tipcsi a bölcs  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:21:10 »

Tőlem.  vigyor3
2.0, 2.2 Szíjas.  :

Ha egynyóc, akkor lehet egyszerre mindkettő is.

köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:23:06 »

köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?
Y.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:25:31 »

Y.

 worship worship worship
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:27:10 »

köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?

vagy 2020-ban  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:28:04 »

köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?

Amúgy van a 2.0 és a 2.2-esben is lánc a hengerfejben, de azt nem kell cserélni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:40:18 »

Sziasztok!

Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?

Krisz
Motorkód?
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2014.10.01 szerda, 21:25:05 »

Urak!

Volt már valaki, aki váltott a 2literes tdci-vel WSS-M2C913-C -ről a WSS-M2C913-D -re?

Ha igen, volt valami tapasztalat?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2014.10.01 szerda, 21:47:05 »

Sziasztok!

Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?

Krisz
mit látsz ha benézel a motorháztető alá? küldj egy fényképet.  Wink
Naplózva
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2014.10.01 szerda, 22:50:29 »

ha nem jön a hiba újra akkor nincs ott semmivel probléma.akkor érdemes tovább keresni,ha nem szűnt volna meg.a Baloghnak nem szabad elhinni azt sem amit kérdez.
Amúgy meg szívesen máskor is.vagy ha meglesz a diagcuccod és azzal lenne kérdés akkor is kereshetsz..

okés,köszi Smiley
az imént rendeltem kábelt:)
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:00:20 »

Hi srácok,


ki miből műtötte az EGR dugót? Milyen anyag hány mm -es az ami érdekel.

 worship worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:01:08 »

Hi srácok,


ki miből műtötte az EGR dugót? Milyen anyag hány mm -es az ami érdekel.

 worship worship
Talán saválló rozsdamentes és 1 vagy 2mm-est szoktak javasolni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:03:59 »

Urak!

Volt már valaki, aki váltott a 2literes tdci-vel WSS-M2C913-C -ről a WSS-M2C913-D -re?

Ha igen, volt valami tapasztalat?


Szia,


https://filterabc.hu/MOTUL_SPECIFIC_FORD_913_D_5W30_5L

Tapasztalat eddig nem sok, mivel kb. 2 hete cseréltem először olajat az autóban. Viszont én Motul párti vagyok ill. a "D" alacsonyabb hamutartalmat jelent, nem hinném, hogy annyira vészesen xhar.  vigyor3
A későbbiekben is ezt fogja kapni addig amíg megjelenik az "E"  eplus2

Én mindenképpen javaslom, főként ha DPF-es autód van.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.03 péntek, 14:05:40 írta BLACKMondeo » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:04:51 »

Talán saválló rozsdamentes és 1 vagy 2mm-est szoktak javasolni...

köszönöm.

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:28:01 »

Talán saválló rozsdamentes és 1 vagy 2mm-est szoktak javasolni...


Készen van EGR dugó MKIV hez is valahol? Eddig nem találtam.  help
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:42:05 »


Készen van EGR dugó MKIV hez is valahol? Eddig nem találtam.  help


Van...válogass: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+mk4+egr+blank&_nkw=mondeo+mk4+egr+blank&_sacat=0
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:51:20 »

Ha adna végre vki egyet mintának, vágatnék vagy 10...20 db-ot lézerrel 1-es lemezből...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:54:33 »


Nagyon köszi,

Valamiért a "sima" ebay nem hozta be ezeket.

 worship worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2014.10.03 péntek, 15:00:45 »

Ha adna végre vki egyet mintának, vágatnék vagy 10...20 db-ot lézerrel 1-es lemezből...


Mk4-ben nem tudom hol dugozzátok, van -e különbség 1.8, 2.0, 2.2 között.
Szerintem ennyit (685.-ft) megér mintadarabnak: https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=331650&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2014.10.03 péntek, 16:15:39 »

Ha adna végre vki egyet mintának, vágatnék vagy 10...20 db-ot lézerrel 1-es lemezből...

Nekem van mintám, elvileg Tipcsi le is rajzolta...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2014.10.03 péntek, 16:36:57 »

Nekem van mintám, elvileg Tipcsi le is rajzolta...
....mit? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2014.10.03 péntek, 19:54:47 »

Nekem van mintám, elvileg Tipcsi le is rajzolta...
Scan, átküld, darabszám megad, nemsokára kész...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:18:57 »

Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:26:09 »

Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.


Bátor vagy.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg930585#msg930585
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:31:24 »

Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
         Az a vékony alumínium lemez sztem nem fogja sokáig bírni,át fog égni.
   Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:35:18 »

Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.

Pár nap alatt átég.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:55:02 »

Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
2napra elég,csak mindig megkell inni 2 naponta egy sört! eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2014.10.04 szombat, 22:14:52 »

nem mindegyik sörös doboz alumínium,van vasból is. már két hete bent van és jól működik.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2014.10.04 szombat, 22:17:14 »

nem mindegyik sörös doboz alumínium,van vasból is. már két hete bent van és jól működik.
minőségi söt igyál,ne lóbányait.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2014.10.04 szombat, 22:19:41 »

nem mindegyik sörös doboz alumínium,van vasból is. már két hete bent van és jól működik.

Konzervsör? Sima dobozt tudtommal nem csinalnak csak alubol.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2014.10.04 szombat, 22:27:01 »

Konzervsör? Sima dobozt tudtommal nem csinalnak csak alubol.
Így van.
Csak az alu bírja ki az a hideghúzást ahogy a doboz készül......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2014.10.04 szombat, 22:48:56 »

Így van.
Csak az alu bírja ki az a hideghúzást ahogy a doboz készül......

Es ha most igazam van, akkor Neked is? Vagy Neked mindig es neha mas is rahibazik?  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2014.10.04 szombat, 23:10:02 »

Az oldalán van egy logó alu vagy Fe felirattal. wow1
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2014.10.04 szombat, 23:19:15 »

Én ezt vettem meg:

http://www.ebay.com/itm/180947853772?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Pár nap alatt meg jött.

Pár perc volt berakni hátra.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 09:50:30 »

Es ha most igazam van, akkor Neked is? Vagy Neked mindig es neha mas is rahibazik?  nyes
Nem vagyok "igaz irigy", néha adok másnak is.   Cool vagy megírom neki pü-ben mit mondjon  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 17:12:36 »

Porlasztó mizéria...

Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?

( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 17:17:03 »

Porlasztó mizéria...

Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?

( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...

Bár én nem vagyok nagy szaki, de amit tennék:
1. üzemanyag nyomás mérése
2. vezetékek ellenőrzése
3. a 3. hengernél ha lehet megmérném az üzemanyag nyomást a porlasztócsúcs előtt, hogy a csőben nincsen-e valami lerakódás

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 17:27:22 »

Porlasztó mizéria...

Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?

( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...

A megbízható használt, az olyasmi szerintem, mint a nőstény vadkan...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 18:14:24 »

Porlasztó mizéria...

Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?

( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...

A legjobb szívvel találgatások helyett:  Horváth Lászlót ajánlom,  tel: +36703320957 szerintem kiváló szakember, van mérőpadja és millió esettel találkozott már. Nem kísérletező típus, ha meg lehet javítani, megjavítja. Pontos leírást ad, nem kertel, elmondja a frankót. Bp. XVIII. ker. Ellenben nem kedves!

Remélem végére tudsz járni...  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zelfi
Vendég
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 20:42:06 »

Sziasztok!
Tegnap produkálta az első hibajelenséget a verda!Hátha valaki tud segíteni!
Üzemmeleg motor, piros lámpánál állok,üzemanyag szint figyelmeztető világít.Elindulok és egyszer csak bejelez a létező összes figyelmeztető jelzés a műszerfalon: ABS,ESP,légzsák,motorhiba ikon stb.Az autó megy tovább nem fullad le viszont váltásnál furcsa rántást éreztem.Be állok a parkolóba és nem tudom leállítani a motort csak harmadik gombnyomásra állt le.Picit vártam elíndítom most már csak a motor hiba ikon világít.Haza fele megtankoltam motor hiba lámpája elalszik,rá raktunk itthon egy OBD hibakód kiolvasót és ABS érvénytelen adat hibát dob,oké töröltük.Ma szervíz kicsit komolyabb hibakód kiolvasás, kb 30-40 db eltárolt hiba de mindenhol ESP,ABS,ECU,Légzsák,szervokormány,stb,stb!
mindenhol komunikácós hiba meg fault data hiba üzenetek jöttek és mind törölhető volt! Szakik is szét tárták a kezüket és azt mondták hogy EZMIEZ???
Valaki ötlet esetleg???
MK4 2.0 TDCi Facelift
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2014.10.07 kedd, 07:47:55 »

A legjobb szívvel találgatások helyett:  Horváth Lászlót ajánlom,  tel: +36703320957 szerintem kiváló szakember, van mérőpadja és millió esettel találkozott már. Nem kísérletező típus, ha meg lehet javítani, megjavítja. Pontos leírást ad, nem kertel, elmondja a frankót. Bp. XVIII. ker. Ellenben nem kedves!

Remélem végére tudsz járni...  wave

Köszönöm. Lehet egy telefont megér. A gond az, hogy zalai vagyok Nagykanizsa Zalaegerszeg távokat teszek meg az autó érdekében. Ezért felmenni pestre nekem idő és költség amit nehezen tudnék megoldani. Sajnos hiába olvasom a fórumon is, hogy kik értenek közületek is hozzá szinte mindenki pest központú. Az autót a szomszédomban szerelik kb. 30 méter séta és bármikor ránézek az autóra és tudom követni mi történik vele. Ha valami nem oké az autóval akkor is azt tanácsolják, hogy max kanizsáig menjek el vele "lábon". De majd még írok ma, hogy történt e valami változás az autóval...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 09:53:26 »

EGR ledugózva, hiba üzenet nyema!!!  taps
Készítettem pár képet is erről az "igen bonyolult" műveletről, kemény két csavart kellet kitekerni és persze vissza   nyes :

http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-55-40_808_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-55-50_937_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-56-21_902_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_20-21-22_765_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-07-11_468_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-10-23_102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-14-01_476_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 09:55:56 »

EGR ledugózva, hiba üzenet nyema!!!  taps
Készítettem pár képet is erről az "igen bonyolult" műveletről, kemény két csavart kellet kitekerni és persze vissza   nyes :



Jajjjjjjjjjj, mennyi hely van még abban a motortérben...  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 09:56:40 »

Jajjjjjjjjjj, mennyi hely van még abban a motortérben...  hehe eplus2
azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:02:10 »

azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc? eplus2
Hahaha  gun
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:14:21 »


Honnan vetted végül a dugót?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:15:54 »

Hahaha  gun
maradj humorodnál. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:16:17 »

Honnan vetted végül a dugót?
Csináltam/tuk, 2-es saválló lemezből. A gyári tömítő lemez volt a sablon.
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:17:11 »

maradj humorodnál. Wink wave
Mindennképp, de aki bánccsa az egynyócat, az virtuális büntetést kap  vigyor3
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:17:36 »

Mindennképp, de aki bánccsa az egynyócat, az virtuális büntetést kap  vigyor3

Sajnos ezek nem bántások, tények.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.