Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:40:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254756 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5700 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:19:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.01 szerda, 19:12:11
Tőlem.
2.0, 2.2 Szíjas. :
Ha egynyóc, akkor lehet egyszerre mindkettő is.
Tipcsi a bölcs
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krisz73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5701 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:21:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.01 szerda, 19:12:11
Tőlem.
2.0, 2.2 Szíjas. :
Ha egynyóc, akkor lehet egyszerre mindkettő is.
köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?
Naplózva
2010.mk4 trend tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5702 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:23:06 »
Idézetet írta: krisz73 - 2014.10.01 szerda, 19:21:10
köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?
Y.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krisz73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5703 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:25:31 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.01 szerda, 19:23:06
Y.
Naplózva
2010.mk4 trend tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5704 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:27:10 »
Idézetet írta: krisz73 - 2014.10.01 szerda, 19:21:10
köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?
vagy 2020-ban
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5705 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:28:04 »
Idézetet írta: krisz73 - 2014.10.01 szerda, 19:21:10
köszi,akkor szíjas. 200.000 nél kell cserélni, ugye?
Amúgy van a 2.0 és a 2.2-esben is lánc a hengerfejben, de azt nem kell cserélni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5706 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:40:18 »
Idézetet írta: krisz73 - 2014.10.01 szerda, 18:30:07
Sziasztok!
Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?
Krisz
Motorkód?
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5707 Dátum:
2014.10.01 szerda, 21:25:05 »
Urak!
Volt már valaki, aki váltott a 2literes tdci-vel WSS-M2C913-C -ről a WSS-M2C913-D -re?
Ha igen, volt valami tapasztalat?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5708 Dátum:
2014.10.01 szerda, 21:47:05 »
Idézetet írta: krisz73 - 2014.10.01 szerda, 18:30:07
Sziasztok!
Azt honnan tudhatom, hogy az autóm láncos vagy szíjas?
Krisz
mit látsz ha benézel a motorháztető alá? küldj egy fényképet.
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5709 Dátum:
2014.10.01 szerda, 22:50:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.01 szerda, 17:48:11
ha nem jön a hiba újra akkor nincs ott semmivel probléma.akkor érdemes tovább keresni,ha nem szűnt volna meg.a Baloghnak nem szabad elhinni azt sem amit kérdez.
Amúgy meg szívesen máskor is.vagy ha meglesz a diagcuccod és azzal lenne kérdés akkor is kereshetsz..
okés,köszi
az imént rendeltem kábelt:)
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5710 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:00:20 »
Hi srácok,
ki miből műtötte az EGR dugót? Milyen anyag hány mm -es az ami érdekel.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5711 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:01:08 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.03 péntek, 14:00:20
Hi srácok,
ki miből műtötte az EGR dugót? Milyen anyag hány mm -es az ami érdekel.
Talán saválló rozsdamentes és 1 vagy 2mm-est szoktak javasolni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5712 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:03:59 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.01 szerda, 21:25:05
Urak!
Volt már valaki, aki váltott a 2literes tdci-vel WSS-M2C913-C -ről a WSS-M2C913-D -re?
Ha igen, volt valami tapasztalat?
Szia,
https://filterabc.hu/MOTUL_SPECIFIC_FORD_913_D_5W30_5L
Tapasztalat eddig nem sok, mivel kb. 2 hete cseréltem először olajat az autóban. Viszont én Motul párti vagyok ill. a "D" alacsonyabb hamutartalmat jelent, nem hinném, hogy annyira vészesen xhar.
A későbbiekben is ezt fogja kapni addig amíg megjelenik az "E"
Én mindenképpen javaslom, főként ha DPF-es autód van.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.03 péntek, 14:05:40 írta BLACKMondeo
»
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5713 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:04:51 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.03 péntek, 14:01:08
Talán saválló rozsdamentes és 1 vagy 2mm-est szoktak javasolni...
köszönöm.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5714 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:28:01 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.03 péntek, 14:01:08
Talán saválló rozsdamentes és 1 vagy 2mm-est szoktak javasolni...
Készen van EGR dugó MKIV hez is valahol? Eddig nem találtam.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5715 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:42:05 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.03 péntek, 14:28:01
Készen van EGR dugó MKIV hez is valahol? Eddig nem találtam.
Van...válogass:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+mk4+egr+blank&_nkw=mondeo+mk4+egr+blank&_sacat=0
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5716 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:51:20 »
Ha adna végre vki egyet mintának, vágatnék vagy 10...20 db-ot lézerrel 1-es lemezből...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5717 Dátum:
2014.10.03 péntek, 14:54:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.03 péntek, 14:42:05
Van...válogass:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+mk4+egr+blank&_nkw=mondeo+mk4+egr+blank&_sacat=0
Nagyon köszi,
Valamiért a "sima" ebay nem hozta be ezeket.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5718 Dátum:
2014.10.03 péntek, 15:00:45 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.03 péntek, 14:51:20
Ha adna végre vki egyet mintának, vágatnék vagy 10...20 db-ot lézerrel 1-es lemezből...
Mk4-ben nem tudom hol dugozzátok, van -e különbség 1.8, 2.0, 2.2 között.
Szerintem ennyit (685.-ft) megér mintadarabnak:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=331650&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5719 Dátum:
2014.10.03 péntek, 16:15:39 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.03 péntek, 14:51:20
Ha adna végre vki egyet mintának, vágatnék vagy 10...20 db-ot lézerrel 1-es lemezből...
Nekem van mintám, elvileg Tipcsi le is rajzolta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5720 Dátum:
2014.10.03 péntek, 16:36:57 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.03 péntek, 16:15:39
Nekem van mintám, elvileg Tipcsi le is rajzolta...
....mit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5721 Dátum:
2014.10.03 péntek, 19:54:47 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.03 péntek, 16:15:39
Nekem van mintám, elvileg Tipcsi le is rajzolta...
Scan, átküld, darabszám megad, nemsokára kész...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5722 Dátum:
2014.10.04 szombat, 20:18:57 »
Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5723 Dátum:
2014.10.04 szombat, 20:26:09 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.04 szombat, 20:18:57
Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
Bátor vagy.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg930585#msg930585
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5724 Dátum:
2014.10.04 szombat, 20:31:24 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.04 szombat, 20:18:57
Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
Az a vékony alumínium lemez sztem nem fogja sokáig bírni,át fog égni.
Jaxi
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5725 Dátum:
2014.10.04 szombat, 20:35:18 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.04 szombat, 20:18:57
Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
Pár nap alatt átég.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5726 Dátum:
2014.10.04 szombat, 20:55:02 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.04 szombat, 20:18:57
Túlspirázzátok a dolgot én sörös dobozból csináltam.
2napra elég,csak mindig megkell inni 2 naponta egy sört!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5727 Dátum:
2014.10.04 szombat, 22:14:52 »
nem mindegyik sörös doboz alumínium,van vasból is. már két hete bent van és jól működik.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5728 Dátum:
2014.10.04 szombat, 22:17:14 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.04 szombat, 22:14:52
nem mindegyik sörös doboz alumínium,van vasból is. már két hete bent van és jól működik.
minőségi söt igyál,ne lóbányait....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5729 Dátum:
2014.10.04 szombat, 22:19:41 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.04 szombat, 22:14:52
nem mindegyik sörös doboz alumínium,van vasból is. már két hete bent van és jól működik.
Konzervsör? Sima dobozt tudtommal nem csinalnak csak alubol.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5730 Dátum:
2014.10.04 szombat, 22:27:01 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.04 szombat, 22:19:41
Konzervsör? Sima dobozt tudtommal nem csinalnak csak alubol.
Így van.
Csak az alu bírja ki az a hideghúzást ahogy a doboz készül......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5731 Dátum:
2014.10.04 szombat, 22:48:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.04 szombat, 22:27:01
Így van.
Csak az alu bírja ki az a hideghúzást ahogy a doboz készül......
Es ha most igazam van, akkor Neked is? Vagy Neked mindig es neha mas is rahibazik?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5732 Dátum:
2014.10.04 szombat, 23:10:02 »
Az oldalán van egy logó alu vagy Fe felirattal.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5733 Dátum:
2014.10.04 szombat, 23:19:15 »
Én ezt vettem meg:
http://www.ebay.com/itm/180947853772?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Pár nap alatt meg jött.
Pár perc volt berakni hátra.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5734 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 09:50:30 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.04 szombat, 22:48:56
Es ha most igazam van, akkor Neked is? Vagy Neked mindig es neha mas is rahibazik?
Nem vagyok "igaz irigy", néha adok másnak is.
vagy megírom neki pü-ben mit mondjon
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5735 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 17:12:36 »
Porlasztó mizéria...
Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?
( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5736 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 17:17:03 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.06 hétfő, 17:12:36
Porlasztó mizéria...
Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?
( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...
Bár én nem vagyok nagy szaki, de amit tennék:
1. üzemanyag nyomás mérése
2. vezetékek ellenőrzése
3. a 3. hengernél ha lehet megmérném az üzemanyag nyomást a porlasztócsúcs előtt, hogy a csőben nincsen-e valami lerakódás
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5737 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 17:27:22 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.06 hétfő, 17:12:36
Porlasztó mizéria...
Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?
( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...
A megbízható használt, az olyasmi szerintem, mint a nőstény vadkan...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5738 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 18:14:24 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.06 hétfő, 17:12:36
Porlasztó mizéria...
Bevizsgálták a 4 porlasztót abból 2 rossz értéket mutatott. Azt a kettőt javítgatták hézagoltak valamit.. siemens ezért sok lehetőség nem volt, a piezzo valamit nem tudják cserélni. A javítás után a porlasztók jó értéket mutattak. Ma vissza lett rakva mind a 4 porlasztó ugyan oda ugyan abban a sorrendben ahogy ki lettek véve. A hibát most is a 3-as hengernél lévő adagoló porlasztó jelzi. A régebbi érték a jóknál azt hiszem 0,60 volt az egy rossznál az 1,60. Most a jók ugyan azt az értéket mutatják a rossz az 1,40-et mutat. Így sem az igazi a fordulat alapján ugyan ott 1-2ezer között máshogy rezeg,ráz a motor az autó. A porlasztók ezután fel lettek cserélve a jó értékkel rendelkező a rosszabbal. A mérést követően ugyan ott van a hiba ugyan úgy a 3-as hengernél. Most akkor jók a porlasztók csak máshol van a gond? A szelep hézagokat (remélem jól írtam) is megnézték rendben van minden. Az ötlet elfogyott, hogy mi lehet a gond... Most pihen az autó egy éjszakát akkumlátor és töltés nélkül hátha megjavul valami csoda folytán. Aztán lehet, hogy használni kell az autót és újra műszerrel mérni egyet hátha vissza állnak a normál jó értékek. Egyes vélemények szerint, lehet hogy ez így rendben van, aztán gond nélkül hosszú életű lesz az autó és nem veszünk észre semmi hibát a használat során. De az is lehet, hogy idővel megint tönkre megy a porlasztó még jobban vagy ismét a kettős tömegű és társai.
Jelen helyzet szerint, holnap kiderül, hogy mi lesz aztán lehet ez ennyiben marad, az autó így is tökéletesen megy szerintem, nem veszek észre rajta semmit csak a szakik akik értenek hozzá azok éreznek valamit a fordulatszámoknál meg a mérőműszerek.
Valóban nem kell újra programozni ennél a típusnál 1.8 a porlasztókat ha fel vannak cserélve?
( hasonló történet csak diesel Audi: probléma ugyan ez, rossz értékek a porlasztóknál, javítva lettek majd vissza kerültek a hiba ugyan ott a porlasztók rendben elméletileg mivel azok kiszedve vizsgálat során jó értéket mutat. De az autóban mégsem, ugyan így egy hengernél rossz érték hiába voltak a porlasztók cserélgetve. Aztán próba képen 4 használt de jó állapotú hiba mentes porlasztókkal lettek kicserélve és a hiba megszűnt minden jó lett. ) Akkor mégis új porlasztó kéne? Na de hol találok én megbízható használtat...
A legjobb szívvel találgatások helyett: Horváth Lászlót ajánlom, tel: +36703320957 szerintem kiváló szakember, van mérőpadja és millió esettel találkozott már. Nem kísérletező típus, ha meg lehet javítani, megjavítja. Pontos leírást ad, nem kertel, elmondja a frankót. Bp. XVIII. ker. Ellenben nem kedves!
Remélem végére tudsz járni...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zelfi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5739 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 20:42:06 »
Sziasztok!
Tegnap produkálta az első hibajelenséget a verda!Hátha valaki tud segíteni!
Üzemmeleg motor, piros lámpánál állok,üzemanyag szint figyelmeztető világít.Elindulok és egyszer csak bejelez a létező összes figyelmeztető jelzés a műszerfalon: ABS,ESP,légzsák,motorhiba ikon stb.Az autó megy tovább nem fullad le viszont váltásnál furcsa rántást éreztem.Be állok a parkolóba és nem tudom leállítani a motort csak harmadik gombnyomásra állt le.Picit vártam elíndítom most már csak a motor hiba ikon világít.Haza fele megtankoltam motor hiba lámpája elalszik,rá raktunk itthon egy OBD hibakód kiolvasót és ABS érvénytelen adat hibát dob,oké töröltük.Ma szervíz kicsit komolyabb hibakód kiolvasás, kb 30-40 db eltárolt hiba de mindenhol ESP,ABS,ECU,Légzsák,szervokormány,stb,stb!
mindenhol komunikácós hiba meg fault data hiba üzenetek jöttek és mind törölhető volt! Szakik is szét tárták a kezüket és azt mondták hogy EZMIEZ???
Valaki ötlet esetleg???
MK4 2.0 TDCi Facelift
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5740 Dátum:
2014.10.07 kedd, 07:47:55 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.10.06 hétfő, 18:14:24
A legjobb szívvel találgatások helyett: Horváth Lászlót ajánlom, tel: +36703320957 szerintem kiváló szakember, van mérőpadja és millió esettel találkozott már. Nem kísérletező típus, ha meg lehet javítani, megjavítja. Pontos leírást ad, nem kertel, elmondja a frankót. Bp. XVIII. ker. Ellenben nem kedves!
Remélem végére tudsz járni...
Köszönöm. Lehet egy telefont megér. A gond az, hogy zalai vagyok Nagykanizsa Zalaegerszeg távokat teszek meg az autó érdekében. Ezért felmenni pestre nekem idő és költség amit nehezen tudnék megoldani. Sajnos hiába olvasom a fórumon is, hogy kik értenek közületek is hozzá szinte mindenki pest központú. Az autót a szomszédomban szerelik kb. 30 méter séta és bármikor ránézek az autóra és tudom követni mi történik vele. Ha valami nem oké az autóval akkor is azt tanácsolják, hogy max kanizsáig menjek el vele "lábon". De majd még írok ma, hogy történt e valami változás az autóval...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5741 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 09:53:26 »
EGR ledugózva, hiba üzenet nyema!!!
Készítettem pár képet is erről az "igen bonyolult" műveletről, kemény két csavart kellet kitekerni és persze vissza
:
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-55-40_808_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-55-50_937_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-56-21_902_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_20-21-22_765_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-07-11_468_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-10-23_102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-14-01_476_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5742 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 09:55:56 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 09:53:26
EGR ledugózva, hiba üzenet nyema!!!
Készítettem pár képet is erről az "igen bonyolult" műveletről, kemény két csavart kellet kitekerni és persze vissza
:
Jajjjjjjjjjj, mennyi hely van még abban a motortérben...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5743 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 09:56:40 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.09 csütörtök, 09:55:56
Jajjjjjjjjjj, mennyi hely van még abban a motortérben...
azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5744 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:02:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 09:56:40
azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc?
Hahaha
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5745 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:14:21 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 09:53:26
EGR ledugózva, hiba üzenet nyema!!!
Készítettem pár képet is erről az "igen bonyolult" műveletről, kemény két csavart kellet kitekerni és persze vissza
:
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-55-40_808_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-55-50_937_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_19-56-21_902_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_20-21-22_765_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-07-11_468_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-10-23_102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141009/2014-10-07_21-14-01_476_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Honnan vetted végül a dugót?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5746 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:15:54 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 10:02:10
Hahaha
maradj humorodnál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5747 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:16:17 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.09 csütörtök, 10:14:21
Honnan vetted végül a dugót?
Csináltam/tuk, 2-es saválló lemezből. A gyári tömítő lemez volt a sablon.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5748 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:17:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 10:15:54
maradj humorodnál.
Mindennképp, de aki bánccsa az egynyócat, az virtuális büntetést kap
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5749 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:17:36 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 10:17:11
Mindennképp, de aki bánccsa az egynyócat, az virtuális büntetést kap
Sajnos ezek nem bántások, tények.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ