Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:53:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5256708 alkalommal)
0 Felhasználó és 251 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5750 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:21:09 »

Mindennképp, de aki bánccsa az egynyócat, az virtuális büntetést kap  vigyor3
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5751 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:28:26 »

Csináltam/tuk, 2-es saválló lemezből. A gyári tömítő lemez volt a sablon.

Most néztem, hogy a 2.0-hoz akár rendelhető is:
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-plate-MK4-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCi-BHP-MPG-DPF-block-off-/161433678515?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25963272b3&vxp=mtr
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5752 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:40:36 »


kb. 15, 30 és 35 oldallal ezelőtt már párszor belinkeltem...

Nekem van egy ilyen is, majd bescannelem, közzéteszem, és kék4kombi legyárt belőle egy 15-20 darabot...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5753 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:44:41 »

kb. 15, 30 és 35 oldallal ezelőtt már párszor belinkeltem...

Nekem van egy ilyen is, majd bescannelem, közzéteszem, és kék4kombi legyárt belőle egy 15-20 darabot...  laugh

ha le lenne gyártva, az király lenne. Nem vettem észre azokat a linkeket Sad
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5754 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:50:11 »

kb. 15, 30 és 35 oldallal ezelőtt már párszor belinkeltem...

Nekem van egy ilyen is, majd bescannelem, közzéteszem, és kék4kombi legyárt belőle egy 15-20 darabot...  laugh
Nekem is megvan a sablon, ha kell azt is odaadhatom kék4kombi-nak és akkor 1,8 hoz is lesz 15-20 darab  beka3
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5755 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:55:12 »

Nekem is megvan a sablon, ha kell azt is odaadhatom kék4kombi-nak és akkor 1,8 hoz is lesz 15-20 darab  beka3

Szerintem 3-nál nem kell több, legalábbis remélem csak ennyi embernek ment el az esze anno...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5756 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 10:57:22 »

Szerintem 3-nál nem kell több, legalábbis remélem csak ennyi embernek ment el az esze anno...  hehe
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #5757 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 12:10:21 »

Helló Mindenki,
háát nagy xarban vagyok, gondoltam írok, hátha valakinek már volt vele gondja. Mondeo 2008 mk4 kombi, 2.0tdci titanium.
3napig állt, majd mikor beindítottam volna, gyújtás ok, de utána Engine Malfunction. Egyszer sem lehetett beindítani. Számítógépes rácsatlakozás nem volt megoldható, mert nem ismerte fel a motorvezérlőt.
Már lassan 1,5 hete van a Fordnál, alig alszom, nem találják mi a helyzet, elképzelhető a gyatyám is rámegy és motorvezérlő lesz a vége.
Eret vágok akkor, több 100ezres árakat rebesget mindenki.
Volt valakinek ilyen gondja?
 falbav falbav falbav

Hali,
én is hasonló módon jártam.
Múlt csütörtökön mentem egy Érd -> Veszprém -> Sárvár -> Sopron -> Győr -> Érd kört. Győr után elkapott egy nagy felhőszakadás. 90-el lehetett menni a pályán annyira szakadt.
Pénteken reggel vinném a gyermeket sulba, de nem indult be a verda.
Először kiírta, hogy "Engine malfunction" ezt le lehet OKézni, utána kiírja, hogy "Immobiliser active".  rinya
Leveszem az akkusarut 10 percre, visszarakom, de megint ugyan az a hiba. Leveszem a gyújtást, és hallom, hogy dolgozik az állófűtés. A kijelzőn a heat now lehetőség pedig ki van szürkítve. Mivel nem állt le az állófűtés, megint levettem a sarut. 10 perc után újra eljátszottam még egyszer ugyanezt. a végén akkusaru le. falbav

Hívom az assistant szolgálatot, kiküldik a sárga angyalt. A szerelő rádugja a laptopját, de nem tudott kommunikálni sem a motorral, sem az immóval. Az állófűtés egy idő után azért lekapcsolt, gondolom felfűtött.

Tréler, szállítás a legközelebbi szakszervizbe ide Érdre.
Pénteken fél 5-re ért be az autó, aznap csak az akkutöltőt tették rá, ami hétvégén rajta is maradt.
Hétfőn délután tudta belevetni magát a szerelő. Az akku nem töltött fel teljesen. Rátették a teszterre, de az azt mutatta, hogy nincs kritikus állapotban. Kimérték a kábeleket rágcsálóra gyanakodva, de az rendben volt. A munkafelvevő elmondása szerint a szerelő megütögette a motor vezérlőt, amitől helyre állt a rendszer. Tovább töltötték az akkut és mivel másnap reggel is beindult, visszaadták.
A nap hátralévő részét gond nélkül teljesítette az autó. Bekapcsoltam az állófűtés időzítőjét, hogy reggel meleg motorral startolhassunk.

Ma reggel viszont minden kezdődött elölről.
Egy-két apró különbséggel. Az első indítási kísérletnél felvillantak az indexek és jelzett a riasztó szirénája, mint amikor visszateszem az akku sarut.
Rátettem a töltőt. Elég üresnek mutatta az akkut és viszonylag gyorsan töltött. 2 óra múlva fullon vot. Próbáltam indítani, de a hibaüzenetek megmaradtak. Visszatettem a töltőt, ami megint elég üresnek mutatta az akkut.
Azóta töltögeti...

Lehetséges, hogy az akku purcant ki?
Egyéb tipp esetleg a motorvezérlő cserén kívül?
Állófűtés?
Beázás?
Kontakt hiba?

Vagy minden egyszerre? exploserderage
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5758 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 12:27:21 »



Lehetséges, hogy az akku purcant ki?
Egyéb tipp esetleg a motorvezérlő cserén kívül?
Állófűtés?
Beázás?
Kontakt hiba?

Vagy minden egyszerre? exploserderage

mindenek előtt egy terhelővillás akkuvizsgálat javasolt.aztán ha az rendben van,lehet tovább keresgélni.
Vigyázat! Ha xar az akku a vizsgálat után elképzelhető az akku végleges elhalálozása,és csak másik vagy új aksival tudsz hazajutni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5759 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 12:32:33 »

mindenek előtt egy terhelővillás akkuvizsgálat javasolt.aztán ha az rendben van,lehet tovább keresgélni.
Vigyázat! Ha xar az akku a vizsgálat után elképzelhető az akku végleges elhalálozása,és csak másik vagy új aksival tudsz hazajutni.

A másik akksi nem lehet új akkor?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5760 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 13:10:49 »

azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc? eplus2

Én is azt nézem, hogy ez a motor kísértetiesen hasonlít a 97-es 1.8 Td mondeonk motorjára.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5761 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 13:23:01 »

Én is azt nézem, hogy ez a motor kísértetiesen hasonlít a 97-es 1.8 Td mondeonk motorjára.  nyes

mert az. De igazából az meg a Ford Orion/Escort/Fiesta 1.8d-ből van.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5762 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 13:24:22 »

mert az. De igazából az meg a Ford Orion/Escort/Fiesta 1.8d-ből van.  laugh

wow, mázli, hogy nem a T modellből, mert akkor jó is lenne Smiley  eplus2
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5763 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 13:29:30 »

mert az. De igazából az meg a Ford Orion/Escort/Fiesta 1.8d-ből van.  laugh

Jaja tudom már 440e km van benne most került rá egy GT20-as változó geós turbó kíváncsi leszek szerencsétlen mennyit fog bírni. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #5764 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 14:53:51 »

mindenek előtt egy terhelővillás akkuvizsgálat javasolt.aztán ha az rendben van,lehet tovább keresgélni.
Vigyázat! Ha xar az akku a vizsgálat után elképzelhető az akku végleges elhalálozása,és csak másik vagy új aksival tudsz hazajutni.
THX

Megint bevitték a Fordhoz.

Az elektromos szerelő azt mondja, hogy minden akkusaru visszarakás után csinál egy felfűtési ciklust az állófűtés. Legalábbis ennél a verdánál.
Elég érdekes... wow1
Persze nekem is feltűnt, de nem tartom normális működésnek.

Javítanak valahol motor vezérlő elektronikát?
Esetleg bontóban érdemes kapirgálni, ha tényleg az a baja?  help
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5765 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 14:57:07 »

azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc? eplus2
legalább makulátlan tiszta. nem úgy mint a pierburg olajsaras 2.0-k a törött turbócsöveikkel.  eplus2
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5766 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 15:00:51 »

THX

Megint bevitték a Fordhoz.

Az elektromos szerelő azt mondja, hogy minden akkusaru visszarakás után csinál egy felfűtési ciklust az állófűtés. Legalábbis ennél a verdánál.
Elég érdekes... wow1
Persze nekem is feltűnt, de nem tartom normális működésnek.

Javítanak valahol motor vezérlő elektronikát?
Esetleg bontóban érdemes kapirgálni, ha tényleg az a baja?  help
akkucsere után nézd meg mi lesz. és az állófűtést meg programozd át. ott valami nagyon nem oké. tilts le mindent pár napra (riasztó, állófűtés, stb. ) és nézd meg történik e valami.
Naplózva
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #5767 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 15:16:34 »

akkucsere után nézd meg mi lesz. és az állófűtést meg programozd át. ott valami nagyon nem oké. tilts le mindent pár napra (riasztó, állófűtés, stb. ) és nézd meg történik e valami.

Az akku csere nem biztos, hogy megoldás.
Itthon betettem az Octavia akkuját, de nem változott semmi.

Inkább kontakt hiba gyanús.
Remélem, hogy nem pukkant el a motorvezérlő.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5768 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:25:25 »

legalább makulátlan tiszta. nem úgy mint a pierburg olajsaras 2.0-k a törött turbócsöveikkel.  eplus2
Egyem "aszta kis érzékeny lelked", miután boschbarkács szerszámokkal bontod a tanyát.... taps
Esetleg egy Hilti vagy metabo vésőgép kölcsönbe?  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5769 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 21:08:22 »

THX

Megint bevitték a Fordhoz.

Az elektromos szerelő azt mondja, hogy minden akkusaru visszarakás után csinál egy felfűtési ciklust az állófűtés. Legalábbis ennél a verdánál.
Elég érdekes... wow1
Persze nekem is feltűnt, de nem tartom normális működésnek.

Javítanak valahol motor vezérlő elektronikát?
Esetleg bontóban érdemes kapirgálni, ha tényleg az a baja?  help

Szerintem csak beázott egy csatlakozó. A kontakthiba javítása nem egy ráütés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5770 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:11:53 »


Szia,


https://filterabc.hu/MOTUL_SPECIFIC_FORD_913_D_5W30_5L

Tapasztalat eddig nem sok, mivel kb. 2 hete cseréltem először olajat az autóban. Viszont én Motul párti vagyok ill. a "D" alacsonyabb hamutartalmat jelent, nem hinném, hogy annyira vészesen xhar.  vigyor3
A későbbiekben is ezt fogja kapni addig amíg megjelenik az "E"  eplus2

Én mindenképpen javaslom, főként ha DPF-es autód van.

Kösz a választ. Motul qrva jó olaj, de én Castrol párti vagyok. Gondolom a hamu a leginkább - sőt kizárólag - a dpf miatt van, úgyhogy lehet, meglépem a váltást. Nemsoká úgyis olajszerviz.
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #5771 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:36:02 »

Porlasztók: a helyzet változatlan. A saru levètel sem hozott csodát. Mondtam a szerelőnek amit tanácsoltatok hogy dugulás valahol azt kimèrni de azt leszavazta mondván hogy akkor ennyire sem működne vagyis rosszabb lenne. A vezetèkek átnèzèsèt támogatja de nem vállalja... idő igènyes stb.

A töltès jelző mèg mindig ès az a generátor hiba kód: a ford szervizben kimèrve valami nagyon nem okè a generátorban mert ha több elektromos dolog egyszerre működik akkor nem birja es ezer hibát dob ki. A generátort le kell szedni megnèzni javitani vagy csere. Összeget nem mondtak csak annyit hogy egy új generátor a règebbi fordba 50-60 ezer. A ford szerviz után kiderült hogy a klíma sem működik. Pedig augusztusban mèg tökèletes volt es tavaly lett feltöltetve. Lehet a klímát letiltja a rossz generátor?

Korábban linkeltem kèpet hogy hol csöpög a gáz olaj az meg lett ragasztva ès a csövek vissza lettek rakva meg valami új rugók is kerültek bele. Ma menet közben ezek a csövek leugrottak a rugó valamièrt nem volt jó. Negyed tank üzemanyag folyt szèt a motor tèrben mindenfele verte csak... szerelö vissza tette a rugót állított valamit azt mondta nem èrti mièrt jött szèt most talán nem fog majd... elèg biztató.

Most a generátor lèpett előtèrbe holnap reggel viszem autóvillamosság szerelőhöz.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5772 Dátum: 2014.10.10 péntek, 00:39:41 »

Egyem "aszta kis érzékeny lelked", miután boschbarkács szerszámokkal bontod a tanyát.... taps
Esetleg egy Hilti vagy metabo vésőgép kölcsönbe?  hehe
egy Milwaukee van kinézve, de nem kellett, mert magától összedőlt ahogy kiszedtük a szöges "vakolóhálót"
nem csak bosch gép van itthon, nyugi, de ez jól jött a cégnek... (melósoknak) vigyor3
meg egyszerű amortizálni, véletlenül le lesznek írva jövőre...  Wink
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5773 Dátum: 2014.10.10 péntek, 06:52:17 »

Porlasztók: a helyzet változatlan. A saru levètel sem hozott csodát. Mondtam a szerelőnek amit tanácsoltatok hogy dugulás valahol azt kimèrni de azt leszavazta mondván hogy akkor ennyire sem működne vagyis rosszabb lenne. A vezetèkek átnèzèsèt támogatja de nem vállalja... idő igènyes stb.

A töltès jelző mèg mindig ès az a generátor hiba kód: a ford szervizben kimèrve valami nagyon nem okè a generátorban mert ha több elektromos dolog egyszerre működik akkor nem birja es ezer hibát dob ki. A generátort le kell szedni megnèzni javitani vagy csere. Összeget nem mondtak csak annyit hogy egy új generátor a règebbi fordba 50-60 ezer. A ford szerviz után kiderült hogy a klíma sem működik. Pedig augusztusban mèg tökèletes volt es tavaly lett feltöltetve. Lehet a klímát letiltja a rossz generátor?

Korábban linkeltem kèpet hogy hol csöpög a gáz olaj az meg lett ragasztva ès a csövek vissza lettek rakva meg valami új rugók is kerültek bele. Ma menet közben ezek a csövek leugrottak a rugó valamièrt nem volt jó. Negyed tank üzemanyag folyt szèt a motor tèrben mindenfele verte csak... szerelö vissza tette a rugót állított valamit azt mondta nem èrti mièrt jött szèt most talán nem fog majd... elèg biztató.

Most a generátor lèpett előtèrbe holnap reggel viszem autóvillamosság szerelőhöz.
Ha a gázolaj ott csöpögött, ahol mondott ezidáig, és ráadásul most még egy nagyobb mennyiség is a motortérbe került, akkor valószínűleg a generátorra is ment a gázolajból egy jó adag. Nekem is volt ilyen gond, a gázolajtól jól bekoszosodtak a keféi a generátornak, emiatt nem tudott rendesen tölteni. Kipucolták nekem a keféket és utána jó lett. Sztem nálad is lehet erről van szó. Majd a generátorban lévő keféket nézettesd meg!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #5774 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:28:43 »

Szerintem csak beázott egy csatlakozó. A kontakthiba javítása nem egy ráütés.
A próféte szóljon belőled!  worship

Igaz kicsit kilóg a ló futóműve...
Ha a ráütéstől megjavul, az lehet, hogy a víz okozta zárlat pillanatnyilag megszűnik.
De miért jött vissza másnap reggelre?
Esetleg lecsapódik a vezérlőbe jutott pára a hideg hatására?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5775 Dátum: 2014.10.10 péntek, 14:43:47 »

A próféte szóljon belőled!  worship

Igaz kicsit kilóg a ló futóműve...
Ha a ráütéstől megjavul, az lehet, hogy a víz okozta zárlat pillanatnyilag megszűnik.
De miért jött vissza másnap reggelre?
Esetleg lecsapódik a vezérlőbe jutott pára a hideg hatására?

Volt egy Niva-m, abban nem a generátor, hanem az önindító szénkeféje csinálta ezt a problémát.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5776 Dátum: 2014.10.10 péntek, 15:24:54 »

A próféte szóljon belőled!  worship

Igaz kicsit kilóg a ló futóműve...
Ha a ráütéstől megjavul, az lehet, hogy a víz okozta zárlat pillanatnyilag megszűnik.
De miért jött vissza másnap reggelre?
Esetleg lecsapódik a vezérlőbe jutott pára a hideg hatására?
A kontakhiba már csak ilyen. Mozgatásra megjavul, de csak átmenetileg.
Szerintem amúgy nem zárlat, hanem rossz érintkezés ami jellemző ilyenkor.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #5777 Dátum: 2014.10.10 péntek, 18:37:40 »

A kontakhiba már csak ilyen. Mozgatásra megjavul, de csak átmenetileg.
Szerintem amúgy nem zárlat, hanem rossz érintkezés ami jellemző ilyenkor.

Az állófűtés körül lesz a bibi.
Ha bekapcsol, a motor vezérlő bedobja a hibát és nem lehet kommunikálni vele.
Ha ráüt a szerelő, megjavul.  boxer

El akartak pattintani egy új motorvezérlő elektronikát, de ellenálltam a kísértésnek.  circling

Folytatjuk a történetet a Webasto-nál.
Ezzel párhuzamosan kiszedem az elektronikát és belenézek, ha lehet.

Persze csak a jövő héten, mert ma már nem tudták visszaadni... rinya
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #5778 Dátum: 2014.10.10 péntek, 18:51:12 »

Porlasztók: a helyzet változatlan. A saru levètel sem hozott csodát. Mondtam a szerelőnek amit tanácsoltatok hogy dugulás valahol azt kimèrni de azt leszavazta mondván hogy akkor ennyire sem működne vagyis rosszabb lenne. A vezetèkek átnèzèsèt támogatja de nem vállalja... idő igènyes stb.

A töltès jelző mèg mindig ès az a generátor hiba kód: a ford szervizben kimèrve valami nagyon nem okè a generátorban mert ha több elektromos dolog egyszerre működik akkor nem birja es ezer hibát dob ki. A generátort le kell szedni megnèzni javitani vagy csere. Összeget nem mondtak csak annyit hogy egy új generátor a règebbi fordba 50-60 ezer. A ford szerviz után kiderült hogy a klíma sem működik. Pedig augusztusban mèg tökèletes volt es tavaly lett feltöltetve. Lehet a klímát letiltja a rossz generátor?

Korábban linkeltem kèpet hogy hol csöpög a gáz olaj az meg lett ragasztva ès a csövek vissza lettek rakva meg valami új rugók is kerültek bele. Ma menet közben ezek a csövek leugrottak a rugó valamièrt nem volt jó. Negyed tank üzemanyag folyt szèt a motor tèrben mindenfele verte csak... szerelö vissza tette a rugót állított valamit azt mondta nem èrti mièrt jött szèt most talán nem fog majd... elèg biztató.

Most a generátor lèpett előtèrbe holnap reggel viszem autóvillamosság szerelőhöz.

A generátor rossz volt meg tudták javítani 46 ezer körül van eddig. Vissza tettèk ès továbbra sem jó valami... a generátort padon többször nèztèk de az jó. Most valami vezetèk hibát keresnek lehet el van valami szakadva vagy egyèb...
Mellette meg ott a para hogy akkor a klíma helyre jön e vagy az egy újabb problèma..
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5779 Dátum: 2014.10.10 péntek, 19:12:28 »

Kösz a választ. Motul qrva jó olaj, de én Castrol párti vagyok. Gondolom a hamu a leginkább - sőt kizárólag - a dpf miatt van, úgyhogy lehet, meglépem a váltást. Nemsoká úgyis olajszerviz.

ÁLLJ!

A motorolaj hamutartalma miért érdekes?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5780 Dátum: 2014.10.11 szombat, 06:04:18 »

ÁLLJ!

A motorolaj hamutartalma miért érdekes?
a hengerben elégetett motorolaj hamutartalma ami érdekes....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5781 Dátum: 2014.10.11 szombat, 06:19:20 »

a hengerben elégetett motorolaj hamutartalma ami érdekes....

Mennyi motorolaj éghet ott el? Mondjuk 100ekm alatt 1 liter? Azért az elég kevésnek tűnik ahhoz, hogy ez számítson a dpf eltömődéséhez, nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5782 Dátum: 2014.10.11 szombat, 06:22:05 »

Mennyi motorolaj éghet ott el? Mondjuk 100ekm alatt 1 liter? Azért az elég kevésnek tűnik ahhoz, hogy ez számítson a dpf eltömődéséhez, nem?
épp elég.ezért fejlesztik az alacsony hamuképződésű olajat a részecskeszűrős autókhoz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5783 Dátum: 2014.10.11 szombat, 06:29:11 »

épp elég.ezért fejlesztik az alacsony hamuképződésű olajat a részecskeszűrős autókhoz. Wink

Nem tudom elképzelni, hogy ennyi olajtól elbarmolódjon a dpf. Na mindegy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5784 Dátum: 2014.10.11 szombat, 06:33:04 »

Nem tudom elképzelni, hogy ennyi olajtól elbarmolódjon a dpf. Na mindegy.
Hát,pedig valamitől tönkremennek a szűrők.Nem olyan nagy csoda ez.csak gondolj bele... Wink
Amíg kitud égni,addig jó.amikor már nem,akkor jönnek a gondok.A gázolajból kirakódott korom el ég.A hamu nem.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5785 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:47:55 »

Szasztok!
A regenerálással kapcsolatban írok egy számomra furcsaságot.
Régebben írtam, hogy túl sokszor reg.-nál (30-50km).
A lényeg: ezt onnan gondoltam mikor kinyomtam a kuplungot vagy üresbe raktam MENET KÖZBEN (és itt a lényeg) a pillanatnyi fogyasztás
3-6 liter között mozgott holott a gázpedálhoz nem nyultam és az alapjárat 800 volt.
Elmentem a szerelőmhöz aki rányomta a gépet és közölte , hogy az utolsó regem 150 km-el ezelőtt volt és rendben lefutott!!
Azért egy reget rányomott álló helyzetben.
Na ami furcsa-- mostanában vettem észre ugyanúgy kinyomott kuplungnál 800 fordulaton elszáll a pill, fogyim,de ami fura ez csak akkor csinálja ha gurul a masina (akár 20 nál is).
Amint egy pillanatra állóra fékezem azonnal a helye 0,5-0,6 litert mutat!
A pillanatnyi fogyinak mi köze ahhoz, hogy gurul e vagy nem kinyomott kuplungnál vagy üreseben lévő váltónál???
Van ötletetek?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5786 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 21:18:58 »

Szasztok!
A regenerálással kapcsolatban írok egy számomra furcsaságot.
Régebben írtam, hogy túl sokszor reg.-nál (30-50km).
A lényeg: ezt onnan gondoltam mikor kinyomtam a kuplungot vagy üresbe raktam MENET KÖZBEN (és itt a lényeg) a pillanatnyi fogyasztás
3-6 liter között mozgott holott a gázpedálhoz nem nyultam és az alapjárat 800 volt.
Elmentem a szerelőmhöz aki rányomta a gépet és közölte , hogy az utolsó regem 150 km-el ezelőtt volt és rendben lefutott!!
Azért egy reget rányomott álló helyzetben.
Na ami furcsa-- mostanában vettem észre ugyanúgy kinyomott kuplungnál 800 fordulaton elszáll a pill, fogyim,de ami fura ez csak akkor csinálja ha gurul a masina (akár 20 nál is).
Amint egy pillanatra állóra fékezem azonnal a helye 0,5-0,6 litert mutat!
A pillanatnyi fogyinak mi köze ahhoz, hogy gurul e vagy nem kinyomott kuplungnál vagy üreseben lévő váltónál???
Van ötletetek?
Amikor gurulsz az autóval akkor l/100km-t ír ki,amikor állsz akkor l/órát ír.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5787 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 08:59:32 »

Szasztok!
A regenerálással kapcsolatban írok egy számomra furcsaságot.
Régebben írtam, hogy túl sokszor reg.-nál (30-50km).
A lényeg: ezt onnan gondoltam mikor kinyomtam a kuplungot vagy üresbe raktam MENET KÖZBEN (és itt a lényeg) a pillanatnyi fogyasztás
3-6 liter között mozgott holott a gázpedálhoz nem nyultam és az alapjárat 800 volt.
Elmentem a szerelőmhöz aki rányomta a gépet és közölte , hogy az utolsó regem 150 km-el ezelőtt volt és rendben lefutott!!
Azért egy reget rányomott álló helyzetben.
Na ami furcsa-- mostanában vettem észre ugyanúgy kinyomott kuplungnál 800 fordulaton elszáll a pill, fogyim,de ami fura ez csak akkor csinálja ha gurul a masina (akár 20 nál is).
Amint egy pillanatra állóra fékezem azonnal a helye 0,5-0,6 litert mutat!
A pillanatnyi fogyinak mi köze ahhoz, hogy gurul e vagy nem kinyomott kuplungnál vagy üreseben lévő váltónál???
Van ötletetek?

Szerintem nem figyeli, hogy kinyomott vagy sem. Azt nézi, hogy mennyi utat teszel meg, mennyi benyával. Teoretikusan megközelítve, ha van 100km lejtőd amin végig gurulsz kinyomott kuplunggal, attól még az autó fogyaszt.
Ahogyan írták előttem is, nagyon lassú tempónál pedig a l/h-t írja.
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5788 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 09:48:14 »

Amikor gurulsz az autóval akkor l/100km-t ír ki,amikor állsz akkor l/órát ír.
Köszönöm  a választ így már érthető taps
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #5789 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 14:08:32 »

Csináltam/tuk, 2-es saválló lemezből. A gyári tömítő lemez volt a sablon.

Szia!

Nem csináltatok véletlen több darabot? Vennék én is az 1.8-hoz.

Üdv.:
Med.
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5790 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 15:05:31 »

Szia!

Nem csináltatok véletlen több darabot? Vennék én is az 1.8-hoz.

Üdv.:
Med.
Nem csináltunk, de megvan a sablon.
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #5791 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 18:01:40 »

A kontakhiba már csak ilyen. Mozgatásra megjavul, de csak átmenetileg.
Szerintem amúgy nem zárlat, hanem rossz érintkezés ami jellemző ilyenkor.

Az egyik Webasto szerviz partner azt mondta, hogy ugyan értenek hozzá, de nincs Ford szoftverük és tesztkörnyezet, így az állófűtés elektronikáját nem tudják ellenőrizni.  falbav

Az érdi és a Budaörsi úti Fordnál pedig azt mondták, hogy soha sem szereltek még állófűtést. Nem értenek hozzá, de a program és a többi valószínűleg rendelkezésre áll.  falbav

A Webasto központból visszahívtak. A kollégának újra előadtam a kórtörténetet ma már negyedszer. Kijelentette, hogy a szerviz partnerek az elmondottak alapján kizárt, hogy elvállalják. Marad a Ford. Javasolta, hogy menjek az Ivanicshoz. Velük jó kapcsolatot ápol és van esélye, hogy szakmai segítséget kérnek tőlük. Azaz összejöhet a tudás és a probléma behatárolásához szükséges környezet is.  taps

Van valakinek tapasztalata Ivanicséknál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5792 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 18:27:32 »

Az egyik Webasto szerviz partner azt mondta, hogy ugyan értenek hozzá, de nincs Ford szoftverük és tesztkörnyezet, így az állófűtés elektronikáját nem tudják ellenőrizni.  falbav

Az érdi és a Budaörsi úti Fordnál pedig azt mondták, hogy soha sem szereltek még állófűtést. Nem értenek hozzá, de a program és a többi valószínűleg rendelkezésre áll.  falbav

A Webasto központból visszahívtak. A kollégának újra előadtam a kórtörténetet ma már negyedszer. Kijelentette, hogy a szerviz partnerek az elmondottak alapján kizárt, hogy elvállalják. Marad a Ford. Javasolta, hogy menjek az Ivanicshoz. Velük jó kapcsolatot ápol és van esélye, hogy szakmai segítséget kérnek tőlük. Azaz összejöhet a tudás és a probléma behatárolásához szükséges környezet is.  taps

Van valakinek tapasztalata Ivanicséknál?
Sakosnak van jó ismerőse a Budafoki Ivanicsnál....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5793 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 20:16:06 »

Sakosnak van jó ismerőse a Budafoki Ivanicsnál....
Igen, a Körmendi Sanyi. Ő ott az elektromos szaki. Alapos ember, de nem tudom, mennyi tapasztalata van állófűtéssel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5794 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 20:17:22 »

halihó
olajcsere előtt állok, hány liter olaj kell 2.0 tdci hez?
milyen márkát javasoltok ? valószínű az unixnál veszem meg a cuccokat hozzá ,mert itt lakok 1 sarokra az unix központjától
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5795 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 20:18:55 »

halihó
olajcsere előtt állok, hány liter olaj kell 2.0 tdci hez?
milyen márkát javasoltok ? valószínű az unixnál veszem meg a cuccokat hozzá ,mert itt lakok 1 sarokra az unix központjától
6liter 5w30.castrol.vagy sima ford olaj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5796 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 20:24:51 »

6liter 5w30.castrol.vagy sima ford olaj.
okés köszi Smiley a sima ford olajra azt mondta a szeerelő aki csinálni fogja, hogy nem annyira jó, tényleg érdemes inkább mást, pl a castrolt venni ? láttam a fordos olaj elég olcsó.
azóta amúgy minden oké a géppel Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5797 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 20:29:41 »

okés köszi Smiley a sima ford olajra azt mondta a szeerelő aki csinálni fogja, hogy nem annyira jó, tényleg érdemes inkább mást, pl a castrolt venni ? láttam a fordos olaj elég olcsó.
azóta amúgy minden oké a géppel Smiley
2004óta használok ford olajat.mitől nem annyira jó?ezt sosem fogom megérteni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5798 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 20:34:23 »

2004óta használok ford olajat.mitől nem annyira jó?ezt sosem fogom megérteni.....
nemtudom miért mondta.
lehet mindjárt rendelek egy egr levakoló lapkát ebayről, 700 ft kb ha jól láttam, annyiért nem állok neki akkor én gyártani vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5799 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 20:51:50 »

nemtudom miért mondta.
lehet mindjárt rendelek egy egr levakoló lapkát ebayről, 700 ft kb ha jól láttam, annyiért nem állok neki akkor én gyártani vigyor3
eljen


de neked  részecskeszűrős mk4esed van.akkor mindeféleképp belevalót keress a motorolajból.de akkor is 5w30.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.