Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:13:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263486 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5750 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:21:09 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 10:17:11
Mindennképp, de aki bánccsa az egynyócat, az virtuális büntetést kap
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5751 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:28:26 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 10:16:17
Csináltam/tuk, 2-es saválló lemezből. A gyári tömítő lemez volt a sablon.
Most néztem, hogy a 2.0-hoz akár rendelhető is:
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-plate-MK4-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCi-BHP-MPG-DPF-block-off-/161433678515?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25963272b3&vxp=mtr
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5752 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:40:36 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.09 csütörtök, 10:28:26
Most néztem, hogy a 2.0-hoz akár rendelhető is:
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-plate-MK4-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCi-BHP-MPG-DPF-block-off-/161433678515?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25963272b3&vxp=mtr
kb. 15, 30 és 35 oldallal ezelőtt már párszor belinkeltem...
Nekem van egy ilyen is, majd bescannelem, közzéteszem, és kék4kombi legyárt belőle egy 15-20 darabot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5753 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:44:41 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.09 csütörtök, 10:40:36
kb. 15, 30 és 35 oldallal ezelőtt már párszor belinkeltem...
Nekem van egy ilyen is, majd bescannelem, közzéteszem, és kék4kombi legyárt belőle egy 15-20 darabot...
ha le lenne gyártva, az király lenne. Nem vettem észre azokat a linkeket
Naplózva
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5754 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:50:11 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.09 csütörtök, 10:40:36
kb. 15, 30 és 35 oldallal ezelőtt már párszor belinkeltem...
Nekem van egy ilyen is, majd bescannelem, közzéteszem, és kék4kombi legyárt belőle egy 15-20 darabot...
Nekem is megvan a sablon, ha kell azt is odaadhatom kék4kombi-nak és akkor 1,8 hoz is lesz 15-20 darab
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5755 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:55:12 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 10:50:11
Nekem is megvan a sablon, ha kell azt is odaadhatom kék4kombi-nak és akkor 1,8 hoz is lesz 15-20 darab
Szerintem 3-nál nem kell több, legalábbis remélem csak ennyi embernek ment el az esze anno...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5756 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 10:57:22 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.09 csütörtök, 10:55:12
Szerintem 3-nál nem kell több, legalábbis remélem csak ennyi embernek ment el az esze anno...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5757 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 12:10:21 »
Idézetet írta: Herman - 2014.09.16 kedd, 11:44:53
Helló Mindenki,
háát nagy xarban vagyok, gondoltam írok, hátha valakinek már volt vele gondja. Mondeo 2008 mk4 kombi, 2.0tdci titanium.
3napig állt, majd mikor beindítottam volna, gyújtás ok, de utána Engine Malfunction. Egyszer sem lehetett beindítani. Számítógépes rácsatlakozás nem volt megoldható, mert nem ismerte fel a motorvezérlőt.
Már lassan 1,5 hete van a Fordnál, alig alszom, nem találják mi a helyzet, elképzelhető a gyatyám is rámegy és motorvezérlő lesz a vége.
Eret vágok akkor, több 100ezres árakat rebesget mindenki.
Volt valakinek ilyen gondja?
Hali,
én is hasonló módon jártam.
Múlt csütörtökön mentem egy Érd -> Veszprém -> Sárvár -> Sopron -> Győr -> Érd kört. Győr után elkapott egy nagy felhőszakadás. 90-el lehetett menni a pályán annyira szakadt.
Pénteken reggel vinném a gyermeket sulba, de nem indult be a verda.
Először kiírta, hogy "Engine malfunction" ezt le lehet OKézni, utána kiírja, hogy "Immobiliser active".
Leveszem az akkusarut 10 percre, visszarakom, de megint ugyan az a hiba. Leveszem a gyújtást, és hallom, hogy dolgozik az állófűtés. A kijelzőn a heat now lehetőség pedig ki van szürkítve. Mivel nem állt le az állófűtés, megint levettem a sarut. 10 perc után újra eljátszottam még egyszer ugyanezt. a végén akkusaru le.
Hívom az assistant szolgálatot, kiküldik a sárga angyalt. A szerelő rádugja a laptopját, de nem tudott kommunikálni sem a motorral, sem az immóval. Az állófűtés egy idő után azért lekapcsolt, gondolom felfűtött.
Tréler, szállítás a legközelebbi szakszervizbe ide Érdre.
Pénteken fél 5-re ért be az autó, aznap csak az akkutöltőt tették rá, ami hétvégén rajta is maradt.
Hétfőn délután tudta belevetni magát a szerelő. Az akku nem töltött fel teljesen. Rátették a teszterre, de az azt mutatta, hogy nincs kritikus állapotban. Kimérték a kábeleket rágcsálóra gyanakodva, de az rendben volt. A munkafelvevő elmondása szerint a szerelő megütögette a motor vezérlőt, amitől helyre állt a rendszer. Tovább töltötték az akkut és mivel másnap reggel is beindult, visszaadták.
A nap hátralévő részét gond nélkül teljesítette az autó. Bekapcsoltam az állófűtés időzítőjét, hogy reggel meleg motorral startolhassunk.
Ma reggel viszont minden kezdődött elölről.
Egy-két apró különbséggel. Az első indítási kísérletnél felvillantak az indexek és jelzett a riasztó szirénája, mint amikor visszateszem az akku sarut.
Rátettem a töltőt. Elég üresnek mutatta az akkut és viszonylag gyorsan töltött. 2 óra múlva fullon vot. Próbáltam indítani, de a hibaüzenetek megmaradtak. Visszatettem a töltőt, ami megint elég üresnek mutatta az akkut.
Azóta töltögeti...
Lehetséges, hogy az akku purcant ki?
Egyéb tipp esetleg a motorvezérlő cserén kívül?
Állófűtés?
Beázás?
Kontakt hiba?
Vagy minden egyszerre?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5758 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 12:27:21 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.09 csütörtök, 12:10:21
Lehetséges, hogy az akku purcant ki?
Egyéb tipp esetleg a motorvezérlő cserén kívül?
Állófűtés?
Beázás?
Kontakt hiba?
Vagy minden egyszerre?
mindenek előtt egy terhelővillás akkuvizsgálat javasolt.aztán ha az rendben van,lehet tovább keresgélni.
Vigyázat! Ha xar az akku a vizsgálat után elképzelhető az akku végleges elhalálozása,és csak másik vagy új aksival tudsz hazajutni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5759 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 12:32:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 12:27:21
mindenek előtt egy terhelővillás akkuvizsgálat javasolt.aztán ha az rendben van,lehet tovább keresgélni.
Vigyázat! Ha xar az akku a vizsgálat után elképzelhető az akku végleges elhalálozása,és csak másik vagy új aksival tudsz hazajutni.
A másik akksi nem lehet új akkor?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5760 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 13:10:49 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 09:56:40
azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc?
Én is azt nézem, hogy ez a motor kísértetiesen hasonlít a 97-es 1.8 Td mondeonk motorjára.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5761 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 13:23:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.09 csütörtök, 13:10:49
Én is azt nézem, hogy ez a motor kísértetiesen hasonlít a 97-es 1.8 Td mondeonk motorjára.
mert az. De igazából az meg a Ford Orion/Escort/Fiesta 1.8d-ből van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5762 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 13:24:22 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.09 csütörtök, 13:23:01
mert az. De igazából az meg a Ford Orion/Escort/Fiesta 1.8d-ből van.
wow, mázli, hogy nem a T modellből, mert akkor jó is lenne
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5763 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 13:29:30 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.09 csütörtök, 13:23:01
mert az. De igazából az meg a Ford Orion/Escort/Fiesta 1.8d-ből van.
Jaja tudom már 440e km van benne most került rá egy GT20-as változó geós turbó kíváncsi leszek szerencsétlen mennyit fog bírni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5764 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 14:53:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 12:27:21
mindenek előtt egy terhelővillás akkuvizsgálat javasolt.aztán ha az rendben van,lehet tovább keresgélni.
Vigyázat! Ha xar az akku a vizsgálat után elképzelhető az akku végleges elhalálozása,és csak másik vagy új aksival tudsz hazajutni.
THX
Megint bevitték a Fordhoz.
Az elektromos szerelő azt mondja, hogy minden akkusaru visszarakás után csinál egy felfűtési ciklust az állófűtés. Legalábbis ennél a verdánál.
Elég érdekes...
Persze nekem is feltűnt, de nem tartom normális működésnek.
Javítanak valahol motor vezérlő elektronikát?
Esetleg bontóban érdemes kapirgálni, ha tényleg az a baja?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5765 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 14:57:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 09:56:40
azt néztem én is,hogy gyárt makkettmotort is a ford....jah,hogy egynyóc?
legalább makulátlan tiszta. nem úgy mint a pierburg olajsaras 2.0-k a törött turbócsöveikkel.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5766 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 15:00:51 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.09 csütörtök, 14:53:51
THX
Megint bevitték a Fordhoz.
Az elektromos szerelő azt mondja, hogy minden akkusaru visszarakás után csinál egy felfűtési ciklust az állófűtés. Legalábbis ennél a verdánál.
Elég érdekes...
Persze nekem is feltűnt, de nem tartom normális működésnek.
Javítanak valahol motor vezérlő elektronikát?
Esetleg bontóban érdemes kapirgálni, ha tényleg az a baja?
akkucsere után nézd meg mi lesz. és az állófűtést meg programozd át. ott valami nagyon nem oké. tilts le mindent pár napra (riasztó, állófűtés, stb. ) és nézd meg történik e valami.
Naplózva
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5767 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 15:16:34 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.10.09 csütörtök, 15:00:51
akkucsere után nézd meg mi lesz. és az állófűtést meg programozd át. ott valami nagyon nem oké. tilts le mindent pár napra (riasztó, állófűtés, stb. ) és nézd meg történik e valami.
Az akku csere nem biztos, hogy megoldás.
Itthon betettem az Octavia akkuját, de nem változott semmi.
Inkább kontakt hiba gyanús.
Remélem, hogy nem pukkant el a motorvezérlő.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5768 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 18:25:25 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.10.09 csütörtök, 14:57:07
legalább makulátlan tiszta. nem úgy mint a pierburg olajsaras 2.0-k a törött turbócsöveikkel.
Egyem "aszta kis érzékeny lelked", miután boschbarkács szerszámokkal bontod a tanyát....
Esetleg egy Hilti vagy metabo vésőgép kölcsönbe?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5769 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 21:08:22 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.09 csütörtök, 14:53:51
THX
Megint bevitték a Fordhoz.
Az elektromos szerelő azt mondja, hogy minden akkusaru visszarakás után csinál egy felfűtési ciklust az állófűtés. Legalábbis ennél a verdánál.
Elég érdekes...
Persze nekem is feltűnt, de nem tartom normális működésnek.
Javítanak valahol motor vezérlő elektronikát?
Esetleg bontóban érdemes kapirgálni, ha tényleg az a baja?
Szerintem csak beázott egy csatlakozó. A kontakthiba javítása nem egy ráütés.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5770 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 22:11:53 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.03 péntek, 14:03:59
Szia,
https://filterabc.hu/MOTUL_SPECIFIC_FORD_913_D_5W30_5L
Tapasztalat eddig nem sok, mivel kb. 2 hete cseréltem először olajat az autóban. Viszont én Motul párti vagyok ill. a "D" alacsonyabb hamutartalmat jelent, nem hinném, hogy annyira vészesen xhar.
A későbbiekben is ezt fogja kapni addig amíg megjelenik az "E"
Én mindenképpen javaslom, főként ha DPF-es autód van.
Kösz a választ. Motul qrva jó olaj, de én Castrol párti vagyok. Gondolom a hamu a leginkább - sőt kizárólag - a dpf miatt van, úgyhogy lehet, meglépem a váltást. Nemsoká úgyis olajszerviz.
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5771 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 22:36:02 »
Porlasztók: a helyzet változatlan. A saru levètel sem hozott csodát. Mondtam a szerelőnek amit tanácsoltatok hogy dugulás valahol azt kimèrni de azt leszavazta mondván hogy akkor ennyire sem működne vagyis rosszabb lenne. A vezetèkek átnèzèsèt támogatja de nem vállalja... idő igènyes stb.
A töltès jelző mèg mindig ès az a generátor hiba kód: a ford szervizben kimèrve valami nagyon nem okè a generátorban mert ha több elektromos dolog egyszerre működik akkor nem birja es ezer hibát dob ki. A generátort le kell szedni megnèzni javitani vagy csere. Összeget nem mondtak csak annyit hogy egy új generátor a règebbi fordba 50-60 ezer. A ford szerviz után kiderült hogy a klíma sem működik. Pedig augusztusban mèg tökèletes volt es tavaly lett feltöltetve. Lehet a klímát letiltja a rossz generátor?
Korábban linkeltem kèpet hogy hol csöpög a gáz olaj az meg lett ragasztva ès a csövek vissza lettek rakva meg valami új rugók is kerültek bele. Ma menet közben ezek a csövek leugrottak a rugó valamièrt nem volt jó. Negyed tank üzemanyag folyt szèt a motor tèrben mindenfele verte csak... szerelö vissza tette a rugót állított valamit azt mondta nem èrti mièrt jött szèt most talán nem fog majd... elèg biztató.
Most a generátor lèpett előtèrbe holnap reggel viszem autóvillamosság szerelőhöz.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5772 Dátum:
2014.10.10 péntek, 00:39:41 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.09 csütörtök, 18:25:25
Egyem "aszta kis érzékeny lelked", miután boschbarkács szerszámokkal bontod a tanyát....
Esetleg egy Hilti vagy metabo vésőgép kölcsönbe?
egy Milwaukee van kinézve, de nem kellett, mert magától összedőlt ahogy kiszedtük a szöges "vakolóhálót"
nem csak bosch gép van itthon, nyugi, de ez jól jött a cégnek... (melósoknak)
meg egyszerű amortizálni, véletlenül le lesznek írva jövőre...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5773 Dátum:
2014.10.10 péntek, 06:52:17 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.09 csütörtök, 22:36:02
Porlasztók: a helyzet változatlan. A saru levètel sem hozott csodát. Mondtam a szerelőnek amit tanácsoltatok hogy dugulás valahol azt kimèrni de azt leszavazta mondván hogy akkor ennyire sem működne vagyis rosszabb lenne. A vezetèkek átnèzèsèt támogatja de nem vállalja... idő igènyes stb.
A töltès jelző mèg mindig ès az a generátor hiba kód: a ford szervizben kimèrve valami nagyon nem okè a generátorban mert ha több elektromos dolog egyszerre működik akkor nem birja es ezer hibát dob ki. A generátort le kell szedni megnèzni javitani vagy csere. Összeget nem mondtak csak annyit hogy egy új generátor a règebbi fordba 50-60 ezer. A ford szerviz után kiderült hogy a klíma sem működik. Pedig augusztusban mèg tökèletes volt es tavaly lett feltöltetve. Lehet a klímát letiltja a rossz generátor?
Korábban linkeltem kèpet hogy hol csöpög a gáz olaj az meg lett ragasztva ès a csövek vissza lettek rakva meg valami új rugók is kerültek bele. Ma menet közben ezek a csövek leugrottak a rugó valamièrt nem volt jó. Negyed tank üzemanyag folyt szèt a motor tèrben mindenfele verte csak... szerelö vissza tette a rugót állított valamit azt mondta nem èrti mièrt jött szèt most talán nem fog majd... elèg biztató.
Most a generátor lèpett előtèrbe holnap reggel viszem autóvillamosság szerelőhöz.
Ha a gázolaj ott csöpögött, ahol mondott ezidáig, és ráadásul most még egy nagyobb mennyiség is a motortérbe került, akkor valószínűleg a generátorra is ment a gázolajból egy jó adag. Nekem is volt ilyen gond, a gázolajtól jól bekoszosodtak a keféi a generátornak, emiatt nem tudott rendesen tölteni. Kipucolták nekem a keféket és utána jó lett. Sztem nálad is lehet erről van szó. Majd a generátorban lévő keféket nézettesd meg!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5774 Dátum:
2014.10.10 péntek, 12:28:43 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.10.09 csütörtök, 21:08:22
Szerintem csak beázott egy csatlakozó. A kontakthiba javítása nem egy ráütés.
A próféte szóljon belőled!
Igaz kicsit kilóg a ló futóműve...
Ha a ráütéstől megjavul, az lehet, hogy a víz okozta zárlat pillanatnyilag megszűnik.
De miért jött vissza másnap reggelre?
Esetleg lecsapódik a vezérlőbe jutott pára a hideg hatására?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5775 Dátum:
2014.10.10 péntek, 14:43:47 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.10 péntek, 12:28:43
A próféte szóljon belőled!
Igaz kicsit kilóg a ló futóműve...
Ha a ráütéstől megjavul, az lehet, hogy a víz okozta zárlat pillanatnyilag megszűnik.
De miért jött vissza másnap reggelre?
Esetleg lecsapódik a vezérlőbe jutott pára a hideg hatására?
Volt egy Niva-m, abban nem a generátor, hanem az önindító szénkeféje csinálta ezt a problémát.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5776 Dátum:
2014.10.10 péntek, 15:24:54 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.10 péntek, 12:28:43
A próféte szóljon belőled!
Igaz kicsit kilóg a ló futóműve...
Ha a ráütéstől megjavul, az lehet, hogy a víz okozta zárlat pillanatnyilag megszűnik.
De miért jött vissza másnap reggelre?
Esetleg lecsapódik a vezérlőbe jutott pára a hideg hatására?
A kontakhiba már csak ilyen. Mozgatásra megjavul, de csak átmenetileg.
Szerintem amúgy nem zárlat, hanem rossz érintkezés ami jellemző ilyenkor.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5777 Dátum:
2014.10.10 péntek, 18:37:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.10.10 péntek, 15:24:54
A kontakhiba már csak ilyen. Mozgatásra megjavul, de csak átmenetileg.
Szerintem amúgy nem zárlat, hanem rossz érintkezés ami jellemző ilyenkor.
Az állófűtés körül lesz a bibi.
Ha bekapcsol, a motor vezérlő bedobja a hibát és nem lehet kommunikálni vele.
Ha ráüt a szerelő, megjavul.
El akartak pattintani egy új motorvezérlő elektronikát, de ellenálltam a kísértésnek.
Folytatjuk a történetet a Webasto-nál.
Ezzel párhuzamosan kiszedem az elektronikát és belenézek, ha lehet.
Persze csak a jövő héten, mert ma már nem tudták visszaadni...
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5778 Dátum:
2014.10.10 péntek, 18:51:12 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.09 csütörtök, 22:36:02
Porlasztók: a helyzet változatlan. A saru levètel sem hozott csodát. Mondtam a szerelőnek amit tanácsoltatok hogy dugulás valahol azt kimèrni de azt leszavazta mondván hogy akkor ennyire sem működne vagyis rosszabb lenne. A vezetèkek átnèzèsèt támogatja de nem vállalja... idő igènyes stb.
A töltès jelző mèg mindig ès az a generátor hiba kód: a ford szervizben kimèrve valami nagyon nem okè a generátorban mert ha több elektromos dolog egyszerre működik akkor nem birja es ezer hibát dob ki. A generátort le kell szedni megnèzni javitani vagy csere. Összeget nem mondtak csak annyit hogy egy új generátor a règebbi fordba 50-60 ezer. A ford szerviz után kiderült hogy a klíma sem működik. Pedig augusztusban mèg tökèletes volt es tavaly lett feltöltetve. Lehet a klímát letiltja a rossz generátor?
Korábban linkeltem kèpet hogy hol csöpög a gáz olaj az meg lett ragasztva ès a csövek vissza lettek rakva meg valami új rugók is kerültek bele. Ma menet közben ezek a csövek leugrottak a rugó valamièrt nem volt jó. Negyed tank üzemanyag folyt szèt a motor tèrben mindenfele verte csak... szerelö vissza tette a rugót állított valamit azt mondta nem èrti mièrt jött szèt most talán nem fog majd... elèg biztató.
Most a generátor lèpett előtèrbe holnap reggel viszem autóvillamosság szerelőhöz.
A generátor rossz volt meg tudták javítani 46 ezer körül van eddig. Vissza tettèk ès továbbra sem jó valami... a generátort padon többször nèztèk de az jó. Most valami vezetèk hibát keresnek lehet el van valami szakadva vagy egyèb...
Mellette meg ott a para hogy akkor a klíma helyre jön e vagy az egy újabb problèma..
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5779 Dátum:
2014.10.10 péntek, 19:12:28 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.09 csütörtök, 22:11:53
Kösz a választ. Motul qrva jó olaj, de én Castrol párti vagyok. Gondolom a hamu a leginkább - sőt kizárólag - a dpf miatt van, úgyhogy lehet, meglépem a váltást. Nemsoká úgyis olajszerviz.
ÁLLJ!
A motorolaj hamutartalma miért érdekes?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5780 Dátum:
2014.10.11 szombat, 06:04:18 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.10 péntek, 19:12:28
ÁLLJ!
A motorolaj hamutartalma miért érdekes?
a hengerben elégetett motorolaj hamutartalma ami érdekes....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5781 Dátum:
2014.10.11 szombat, 06:19:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.11 szombat, 06:04:18
a hengerben elégetett motorolaj hamutartalma ami érdekes....
Mennyi motorolaj éghet ott el? Mondjuk 100ekm alatt 1 liter? Azért az elég kevésnek tűnik ahhoz, hogy ez számítson a dpf eltömődéséhez, nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5782 Dátum:
2014.10.11 szombat, 06:22:05 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.11 szombat, 06:19:20
Mennyi motorolaj éghet ott el? Mondjuk 100ekm alatt 1 liter? Azért az elég kevésnek tűnik ahhoz, hogy ez számítson a dpf eltömődéséhez, nem?
épp elég.ezért fejlesztik az alacsony hamuképződésű olajat a részecskeszűrős autókhoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5783 Dátum:
2014.10.11 szombat, 06:29:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.11 szombat, 06:22:05
épp elég.ezért fejlesztik az alacsony hamuképződésű olajat a részecskeszűrős autókhoz.
Nem tudom elképzelni, hogy ennyi olajtól elbarmolódjon a dpf. Na mindegy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5784 Dátum:
2014.10.11 szombat, 06:33:04 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.11 szombat, 06:29:11
Nem tudom elképzelni, hogy ennyi olajtól elbarmolódjon a dpf. Na mindegy.
Hát,pedig valamitől tönkremennek a szűrők.Nem olyan nagy csoda ez.csak gondolj bele...
Amíg kitud égni,addig jó.amikor már nem,akkor jönnek a gondok.A gázolajból kirakódott korom el ég.A hamu nem.ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5785 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 19:47:55 »
Szasztok!
A regenerálással kapcsolatban írok egy számomra furcsaságot.
Régebben írtam, hogy túl sokszor reg.-nál (30-50km).
A lényeg: ezt onnan gondoltam mikor kinyomtam a kuplungot vagy üresbe raktam MENET KÖZBEN (és itt a lényeg) a pillanatnyi fogyasztás
3-6 liter között mozgott holott a gázpedálhoz nem nyultam és az alapjárat 800 volt.
Elmentem a szerelőmhöz aki rányomta a gépet és közölte , hogy az utolsó regem 150 km-el ezelőtt volt és rendben lefutott!!
Azért egy reget rányomott álló helyzetben.
Na ami furcsa-- mostanában vettem észre ugyanúgy kinyomott kuplungnál 800 fordulaton elszáll a pill, fogyim,de ami fura ez csak akkor csinálja ha gurul a masina (akár 20 nál is).
Amint egy pillanatra állóra fékezem azonnal a helye 0,5-0,6 litert mutat!
A pillanatnyi fogyinak mi köze ahhoz, hogy gurul e vagy nem kinyomott kuplungnál vagy üreseben lévő váltónál???
Van ötletetek?
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5786 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 21:18:58 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.10.12 vasárnap, 19:47:55
Szasztok!
A regenerálással kapcsolatban írok egy számomra furcsaságot.
Régebben írtam, hogy túl sokszor reg.-nál (30-50km).
A lényeg: ezt onnan gondoltam mikor kinyomtam a kuplungot vagy üresbe raktam MENET KÖZBEN (és itt a lényeg) a pillanatnyi fogyasztás
3-6 liter között mozgott holott a gázpedálhoz nem nyultam és az alapjárat 800 volt.
Elmentem a szerelőmhöz aki rányomta a gépet és közölte , hogy az utolsó regem 150 km-el ezelőtt volt és rendben lefutott!!
Azért egy reget rányomott álló helyzetben.
Na ami furcsa-- mostanában vettem észre ugyanúgy kinyomott kuplungnál 800 fordulaton elszáll a pill, fogyim,de ami fura ez csak akkor csinálja ha gurul a masina (akár 20 nál is).
Amint egy pillanatra állóra fékezem azonnal a helye 0,5-0,6 litert mutat!
A pillanatnyi fogyinak mi köze ahhoz, hogy gurul e vagy nem kinyomott kuplungnál vagy üreseben lévő váltónál???
Van ötletetek?
Amikor gurulsz az autóval akkor l/100km-t ír ki,amikor állsz akkor l/órát ír.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5787 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 08:59:32 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.10.12 vasárnap, 19:47:55
Szasztok!
A regenerálással kapcsolatban írok egy számomra furcsaságot.
Régebben írtam, hogy túl sokszor reg.-nál (30-50km).
A lényeg: ezt onnan gondoltam mikor kinyomtam a kuplungot vagy üresbe raktam MENET KÖZBEN (és itt a lényeg) a pillanatnyi fogyasztás
3-6 liter között mozgott holott a gázpedálhoz nem nyultam és az alapjárat 800 volt.
Elmentem a szerelőmhöz aki rányomta a gépet és közölte , hogy az utolsó regem 150 km-el ezelőtt volt és rendben lefutott!!
Azért egy reget rányomott álló helyzetben.
Na ami furcsa-- mostanában vettem észre ugyanúgy kinyomott kuplungnál 800 fordulaton elszáll a pill, fogyim,de ami fura ez csak akkor csinálja ha gurul a masina (akár 20 nál is).
Amint egy pillanatra állóra fékezem azonnal a helye 0,5-0,6 litert mutat!
A pillanatnyi fogyinak mi köze ahhoz, hogy gurul e vagy nem kinyomott kuplungnál vagy üreseben lévő váltónál???
Van ötletetek?
Szerintem nem figyeli, hogy kinyomott vagy sem. Azt nézi, hogy mennyi utat teszel meg, mennyi benyával. Teoretikusan megközelítve, ha van 100km lejtőd amin végig gurulsz kinyomott kuplunggal, attól még az autó fogyaszt.
Ahogyan írták előttem is, nagyon lassú tempónál pedig a l/h-t írja.
Naplózva
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5788 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 09:48:14 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.12 vasárnap, 21:18:58
Amikor gurulsz az autóval akkor l/100km-t ír ki,amikor állsz akkor l/órát ír.
Köszönöm a választ így már érthető
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5789 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 14:08:32 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.10.09 csütörtök, 10:16:17
Csináltam/tuk, 2-es saválló lemezből. A gyári tömítő lemez volt a sablon.
Szia!
Nem csináltatok véletlen több darabot? Vennék én is az 1.8-hoz.
Üdv.:
Med.
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5790 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 15:05:31 »
Idézetet írta: medvegyev - 2014.10.13 hétfő, 14:08:32
Szia!
Nem csináltatok véletlen több darabot? Vennék én is az 1.8-hoz.
Üdv.:
Med.
Nem csináltunk, de megvan a sablon.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5791 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 18:01:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.10.10 péntek, 15:24:54
A kontakhiba már csak ilyen. Mozgatásra megjavul, de csak átmenetileg.
Szerintem amúgy nem zárlat, hanem rossz érintkezés ami jellemző ilyenkor.
Az egyik Webasto szerviz partner azt mondta, hogy ugyan értenek hozzá, de nincs Ford szoftverük és tesztkörnyezet, így az állófűtés elektronikáját nem tudják ellenőrizni.
Az érdi és a Budaörsi úti Fordnál pedig azt mondták, hogy soha sem szereltek még állófűtést. Nem értenek hozzá, de a program és a többi valószínűleg rendelkezésre áll.
A Webasto központból visszahívtak. A kollégának újra előadtam a kórtörténetet ma már negyedszer. Kijelentette, hogy a szerviz partnerek az elmondottak alapján kizárt, hogy elvállalják. Marad a Ford. Javasolta, hogy menjek az Ivanicshoz. Velük jó kapcsolatot ápol és van esélye, hogy szakmai segítséget kérnek tőlük. Azaz összejöhet a tudás és a probléma behatárolásához szükséges környezet is.
Van valakinek tapasztalata Ivanicséknál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5792 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 18:27:32 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.13 hétfő, 18:01:40
Az egyik Webasto szerviz partner azt mondta, hogy ugyan értenek hozzá, de nincs Ford szoftverük és tesztkörnyezet, így az állófűtés elektronikáját nem tudják ellenőrizni.
Az érdi és a Budaörsi úti Fordnál pedig azt mondták, hogy soha sem szereltek még állófűtést. Nem értenek hozzá, de a program és a többi valószínűleg rendelkezésre áll.
A Webasto központból visszahívtak. A kollégának újra előadtam a kórtörténetet ma már negyedszer. Kijelentette, hogy a szerviz partnerek az elmondottak alapján kizárt, hogy elvállalják. Marad a Ford. Javasolta, hogy menjek az Ivanicshoz. Velük jó kapcsolatot ápol és van esélye, hogy szakmai segítséget kérnek tőlük. Azaz összejöhet a tudás és a probléma behatárolásához szükséges környezet is.
Van valakinek tapasztalata Ivanicséknál?
Sakosnak van jó ismerőse a Budafoki Ivanicsnál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5793 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 20:16:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.13 hétfő, 18:27:32
Sakosnak van jó ismerőse a Budafoki Ivanicsnál....
Igen, a Körmendi Sanyi. Ő ott az elektromos szaki. Alapos ember, de nem tudom, mennyi tapasztalata van állófűtéssel.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5794 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 20:17:22 »
halihó
olajcsere előtt állok, hány liter olaj kell 2.0 tdci hez?
milyen márkát javasoltok ? valószínű az unixnál veszem meg a cuccokat hozzá ,mert itt lakok 1 sarokra az unix központjától
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5795 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 20:18:55 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.13 hétfő, 20:17:22
halihó
olajcsere előtt állok, hány liter olaj kell 2.0 tdci hez?
milyen márkát javasoltok ? valószínű az unixnál veszem meg a cuccokat hozzá ,mert itt lakok 1 sarokra az unix központjától
6liter 5w30.castrol.vagy sima ford olaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5796 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 20:24:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.13 hétfő, 20:18:55
6liter 5w30.castrol.vagy sima ford olaj.
okés köszi
a sima ford olajra azt mondta a szeerelő aki csinálni fogja, hogy nem annyira jó, tényleg érdemes inkább mást, pl a castrolt venni ? láttam a fordos olaj elég olcsó.
azóta amúgy minden oké a géppel
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5797 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 20:29:41 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.13 hétfő, 20:24:51
okés köszi
a sima ford olajra azt mondta a szeerelő aki csinálni fogja, hogy nem annyira jó, tényleg érdemes inkább mást, pl a castrolt venni ? láttam a fordos olaj elég olcsó.
azóta amúgy minden oké a géppel
2004óta használok ford olajat.mitől nem annyira jó?ezt sosem fogom megérteni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5798 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 20:34:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.13 hétfő, 20:29:41
2004óta használok ford olajat.mitől nem annyira jó?ezt sosem fogom megérteni.....
nemtudom miért mondta.
lehet mindjárt rendelek egy egr levakoló lapkát ebayről, 700 ft kb ha jól láttam, annyiért nem állok neki akkor én gyártani
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5799 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 20:51:50 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.13 hétfő, 20:34:23
nemtudom miért mondta.
lehet mindjárt rendelek egy egr levakoló lapkát ebayről, 700 ft kb ha jól láttam, annyiért nem állok neki akkor én gyártani
de neked részecskeszűrős mk4esed van.akkor mindeféleképp belevalót keress a motorolajból.de akkor is 5w30.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ