Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:49:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254968 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5850 Dátum:
2014.10.14 kedd, 22:09:52 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.14 kedd, 17:06:14
Pontosan mit jelent ez, hogy az autó "tanulja" a dolgokat? Teszem azt az előző tulaj vezetési technikájához optimalizálja a fogyasztást, gázreakciót stb.. ? ? ? ?
Ez egy bizonyos idő után benne marad az ecuban és nem "frissül" csak a direkt törléskor?
hogy is van ez?
Szerintem túl van ez misztifikálva. Az automata váltóról nem akarok nyilatkozni, de az ECU szerintem rohadtul nem a vezetőhöz alkalmazkodik, hanem az egyes érzékelők szórását kompenzálja.
Anno a Focusnál is voltak ilyen hangok és végül kiderült, hogy az ECU mindig az utolsó 8km! adataira adaptál. Én láttam is az enyémet az IDS-en. Minden nulla volt, nem volt szükség semmilyen korrekcióra. Ez csak egy buta ECU nem egy gyerek akit fel kell nevelni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5851 Dátum:
2014.10.15 szerda, 08:31:20 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.10 péntek, 18:51:12
A generátor rossz volt meg tudták javítani 46 ezer körül van eddig. Vissza tettèk ès továbbra sem jó valami... a generátort padon többször nèztèk de az jó. Most valami vezetèk hibát keresnek lehet el van valami szakadva vagy egyèb...
Mellette meg ott a para hogy akkor a klíma helyre jön e vagy az egy újabb problèma..
A generátornak nem tett jót a gázolaj folyás. De nem csak ez tette tönkre, korábban is rossz volt, a csúszó gyűrű meg a szabályzó lett cserélve, meg az egész tisztítva így lett jó a generátor. Az autó ezek után is jelezte, hogy nincs töltés, és egy vezeték volt rossz azt cserélték, ennyit tudok, és így lett jó. Még egy hosszbordás szíjat is cseréltek. Mindezekre az autóvillamosságra 55 ezret kellett kipengetni.
A klímát szintén a rengeteg gázolaj tette tönkre amikor menet közben leugrott egy cső és sok gázolaj elfolyt. Ez is megtudták csinálni a fordban kipucolták, kicsit rátöltöttek még. Alig egy órás munka volt, a gáz rátöltés 2 ezer, valami alkatrész 3-4 ezer, a munka díj 8 ezer. A klíma ismét jó.
Az autóvillamosság szerelőnél állt az autó péntektől hétfőig, és azt mondta, hogy hétfőn megint látott egy kis olaj foltot. Szerinte még mindig valahol szivároghat a gázolaj. Elmondta, azt is hogy nagyon nehezen indult az autó állás után (alig 3 nap) döcögve akadozva indult el majd rendbe jött. Szerinte az indítómotor tönkre fog menni, mivel abba is sok gázolaj belefolyhatott
Én nem vettem észre azóta semmit indításkor simán indul, a gázolaj foltot meg nem értem rá keresgetni. A szerelő szerint állásában csöpöghet valahol, amikor megy a motor akkor valószínű nem csöpög. Egy olyan tippje van, hogy az indítómotor körül megy valahol egy szövet bevonatú cső és szerinte az lehet még a rossz. Az indítómotorra azt mondta, hogy le kéne szedni megnézni azt is esetleg kipucolni vagy valami. Szerinte az is lehet, hogy levegős a rendszer a gázolaj ahogy a tankból eljut valahol még lehet hiba, folyás.
Én nem tudom, hogy most ezzel mennyire komolyan foglalkozzak mert 2 hónapja csak szerelőkhöz járok az autóval mást nem csinálok, a porlasztókat hagyom mert senki nem tudott okosat csinálni a rossz értékekkel. Az autó szerintem jól megy, szépen megy, a szakik szerint 1-2ezer fordulat között kicsit "ráz" a porlasztók miatt.
( Amúgy valami kétszer leugrott ez a cső ami miatt sok gázolaj elfolyt. A porlasztók vissza rakásánál volt valami rugó csere vagy micsoda, és az kétszer is rosszul került a helyére, egy másik szerelő tette fel máshogy... A generátoros bajlódás meg vezeték hiba az meg valószínű a lendkerék cseréjénél sérült meg... majdnem mondhatni, hogy egyszer először hozzányúltak és azóta csak halmozódik a probléma meg a hiba, egyik javításból jön a másik... )
Vajon tényleg lehet baja az indítómotornak? Ha igen akkor érdemes ezt is megnézetni levetetni stb... vagy hagyom ennyiben aztán majd észre veszem, hogy tényleg nem jó...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5852 Dátum:
2014.10.15 szerda, 08:37:28 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.15 szerda, 08:31:20
A generátornak nem tett jót a gázolaj folyás. De nem csak ez tette tönkre, korábban is rossz volt, a csúszó gyűrű meg a szabályzó lett cserélve, meg az egész tisztítva így lett jó a generátor. Az autó ezek után is jelezte, hogy nincs töltés, és egy vezeték volt rossz azt cserélték, ennyit tudok, és így lett jó. Még egy hosszbordás szíjat is cseréltek. Mindezekre az autóvillamosságra 55 ezret kellett kipengetni.
A klímát szintén a rengeteg gázolaj tette tönkre amikor menet közben leugrott egy cső és sok gázolaj elfolyt. Ez is megtudták csinálni a fordban kipucolták, kicsit rátöltöttek még. Alig egy órás munka volt, a gáz rátöltés 2 ezer, valami alkatrész 3-4 ezer, a munka díj 8 ezer. A klíma ismét jó.
Az autóvillamosság szerelőnél állt az autó péntektől hétfőig, és azt mondta, hogy hétfőn megint látott egy kis olaj foltot. Szerinte még mindig valahol szivároghat a gázolaj. Elmondta, azt is hogy nagyon nehezen indult az autó állás után (alig 3 nap) döcögve akadozva indult el majd rendbe jött. Szerinte az indítómotor tönkre fog menni, mivel abba is sok gázolaj belefolyhatott
Én nem vettem észre azóta semmit indításkor simán indul, a gázolaj foltot meg nem értem rá keresgetni. A szerelő szerint állásában csöpöghet valahol, amikor megy a motor akkor valószínű nem csöpög. Egy olyan tippje van, hogy az indítómotor körül megy valahol egy szövet bevonatú cső és szerinte az lehet még a rossz. Az indítómotorra azt mondta, hogy le kéne szedni megnézni azt is esetleg kipucolni vagy valami. Szerinte az is lehet, hogy levegős a rendszer a gázolaj ahogy a tankból eljut valahol még lehet hiba, folyás.
Én nem tudom, hogy most ezzel mennyire komolyan foglalkozzak mert 2 hónapja csak szerelőkhöz járok az autóval mást nem csinálok, a porlasztókat hagyom mert senki nem tudott okosat csinálni a rossz értékekkel. Az autó szerintem jól megy, szépen megy, a szakik szerint 1-2ezer fordulat között kicsit "ráz" a porlasztók miatt.
( Amúgy valami kétszer leugrott ez a cső ami miatt sok gázolaj elfolyt. A porlasztók vissza rakásánál volt valami rugó csere vagy micsoda, és az kétszer is rosszul került a helyére, egy másik szerelő tette fel máshogy... A generátoros bajlódás meg vezeték hiba az meg valószínű a lendkerék cseréjénél sérült meg... majdnem mondhatni, hogy egyszer először hozzányúltak és azóta csak halmozódik a probléma meg a hiba, egyik javításból jön a másik... )
Vajon tényleg lehet baja az indítómotornak? Ha igen akkor érdemes ezt is megnézetni levetetni stb... vagy hagyom ennyiben aztán majd észre veszem, hogy tényleg nem jó...
nem éretzed a gázolajszagot a kocsiban,meg a kocsi körül? én ezt nem értem.kifolyt egy hektó olaj,evett az autó vagy 10litert 100-on...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5853 Dátum:
2014.10.15 szerda, 09:24:23 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.15 szerda, 08:31:20
A generátornak nem tett jót a gázolaj folyás. De nem csak ez tette tönkre, korábban is rossz volt, a csúszó gyűrű meg a szabályzó lett cserélve, meg az egész tisztítva így lett jó a generátor. Az autó ezek után is jelezte, hogy nincs töltés, és egy vezeték volt rossz azt cserélték, ennyit tudok, és így lett jó. Még egy hosszbordás szíjat is cseréltek. Mindezekre az autóvillamosságra 55 ezret kellett kipengetni.
A klímát szintén a rengeteg gázolaj tette tönkre amikor menet közben leugrott egy cső és sok gázolaj elfolyt. Ez is megtudták csinálni a fordban kipucolták, kicsit rátöltöttek még. Alig egy órás munka volt, a gáz rátöltés 2 ezer, valami alkatrész 3-4 ezer, a munka díj 8 ezer. A klíma ismét jó.
Az autóvillamosság szerelőnél állt az autó péntektől hétfőig, és azt mondta, hogy hétfőn megint látott egy kis olaj foltot. Szerinte még mindig valahol szivároghat a gázolaj. Elmondta, azt is hogy nagyon nehezen indult az autó állás után (alig 3 nap) döcögve akadozva indult el majd rendbe jött. Szerinte az indítómotor tönkre fog menni, mivel abba is sok gázolaj belefolyhatott
Én nem vettem észre azóta semmit indításkor simán indul, a gázolaj foltot meg nem értem rá keresgetni. A szerelő szerint állásában csöpöghet valahol, amikor megy a motor akkor valószínű nem csöpög. Egy olyan tippje van, hogy az indítómotor körül megy valahol egy szövet bevonatú cső és szerinte az lehet még a rossz. Az indítómotorra azt mondta, hogy le kéne szedni megnézni azt is esetleg kipucolni vagy valami. Szerinte az is lehet, hogy levegős a rendszer a gázolaj ahogy a tankból eljut valahol még lehet hiba, folyás.
Én nem tudom, hogy most ezzel mennyire komolyan foglalkozzak mert 2 hónapja csak szerelőkhöz járok az autóval mást nem csinálok, a porlasztókat hagyom mert senki nem tudott okosat csinálni a rossz értékekkel. Az autó szerintem jól megy, szépen megy, a szakik szerint 1-2ezer fordulat között kicsit "ráz" a porlasztók miatt.
( Amúgy valami kétszer leugrott ez a cső ami miatt sok gázolaj elfolyt. A porlasztók vissza rakásánál volt valami rugó csere vagy micsoda, és az kétszer is rosszul került a helyére, egy másik szerelő tette fel máshogy... A generátoros bajlódás meg vezeték hiba az meg valószínű a lendkerék cseréjénél sérült meg... majdnem mondhatni, hogy egyszer először hozzányúltak és azóta csak halmozódik a probléma meg a hiba, egyik javításból jön a másik... )
Vajon tényleg lehet baja az indítómotornak? Ha igen akkor érdemes ezt is megnézetni levetetni stb... vagy hagyom ennyiben aztán majd észre veszem, hogy tényleg nem jó...
Én így gyulladtam ki, hogy csöpögött a szűrőből a gázolaj a generátorra.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5854 Dátum:
2014.10.15 szerda, 09:42:27 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.10.15 szerda, 09:24:23
Én így gyulladtam ki, hogy csöpögött a szűrőből a gázolaj a generátorra.
Te?
....nem a kocsid gyulladt ki?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5855 Dátum:
2014.10.15 szerda, 10:41:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.10.15 szerda, 09:24:23
Én így gyulladtam ki, hogy csöpögött a szűrőből a gázolaj a generátorra.
Volt nálam anno egy kölcsön trabola. A géptérben zárlatos lett egy vezeték és szikrát adott. A szikra miatt begyulladt a fűtés papír gégecsöve. Szerencsémre pont akkor értem haza, de mire kinyitottam a géptetőt, már lángolt bent a gégecső. Aki ismeri a trabit az tudja, hogy közvetlen a tank mellett. Teraszon berohantam, a nappaliban levő nagy vázából kib.sztam a virágot és kirohantam a vízzel. Azt még hallottam, hogy édesanyám kérdez valamit, de nem álltam meg vele vitatkozni.
Víz ráborít az autóra és a tűz elaludt. Hát így nem gyulladt ki az autóm.
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5856 Dátum:
2014.10.15 szerda, 10:49:54 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.15 szerda, 10:41:35
Volt nálam anno egy kölcsön trabola. A géptérben zárlatos lett egy vezeték és szikrát adott. A szikra miatt begyulladt a fűtés papír gégecsöve. Szerencsémre pont akkor értem haza, de mire kinyitottam a géptetőt, már lángolt bent a gégecső. Aki ismeri a trabit az tudja, hogy közvetlen a tank mellett. Teraszon berohantam, a nappaliban levő nagy vázából kib.sztam a virágot és kirohantam a vízzel. Azt még hallottam, hogy édesanyám kérdez valamit, de nem álltam meg vele vitatkozni.
Víz ráborít az autóra és a tűz elaludt. Hát így nem gyulladt ki az autóm.
Elektromos tüzet vízzel?
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5857 Dátum:
2014.10.15 szerda, 10:59:13 »
Idézetet írta: developer - 2014.10.15 szerda, 10:49:54
Elektromos tüzet vízzel?
Figyelmen kívül hagytam minden szabályt. Szégyellem magam.
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5858 Dátum:
2014.10.15 szerda, 11:00:42 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.15 szerda, 10:59:13
Figyelmen kívül hagytam minden szabályt. Szégyellem magam.
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5859 Dátum:
2014.10.15 szerda, 12:44:40 »
Idézetet írta: developer - 2014.10.15 szerda, 10:49:54
Elektromos tüzet vízzel?
tulajdonképpen egy bizonyos szénhidrogén égett, nem a zááram
bizonyos körülmények között bizonyos emberek "vízköddel" olthatják
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5860 Dátum:
2014.10.15 szerda, 12:59:56 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.10.15 szerda, 12:44:40
tulajdonképpen egy bizonyos szénhidrogén égett, nem a zááram
bizonyos körülmények között bizonyos emberek "vízköddel" olthatják
HI-FOG technika volt alapvetően, csak a saját speciális megoldásom szerint a ködöt a tűz saját hőjéből, annak aktív elvonásával állítottam elő.
Szabadalmaztatni fogom.
Egyébként 6v-os rendszer volt, törpefesz.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5861 Dátum:
2014.10.15 szerda, 13:42:51 »
Idézetet írta: developer - 2014.10.15 szerda, 10:49:54
Elektromos tüzet vízzel?
ha közben nem járt az autó, akkor nincsen gond, az aksit meg le lehet szarni ilyenkor.
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5862 Dátum:
2014.10.15 szerda, 19:56:40 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.15 szerda, 08:37:28
nem éretzed a gázolajszagot a kocsiban,meg a kocsi körül? én ezt nem értem.kifolyt egy hektó olaj,evett az autó vagy 10litert 100-on...
Az autót augusztusban vettük. Akkor már éreztem a gázolaj szagot, első dieseles autóm, nem tudtam, hogy ez normális vagy sem. A lényeg, hogy amikor szeptemberben állt az autó 2 hetet az udvarban ( nem volt jó és időpont miatt állt várt a szerelőre ) akkor a motortér alatt a térkövön volt egy olaj folt, amúgy az alsó védő lemez is foltos volt. Aztán levette a szerelő és tele volt ez a tálca meg a szivacs is benne már beszívta az olajat. Akkor láttuk egy helyen, hogy picit csöpöghet a gázolaj. Erről tettem fel képet ide megmutattam, az meg is lett ragasztva. A sok szerelés porlasztók körül meg minden, azt eredményezte, hogy egy csövet rosszul tettek vissza az ahhoz tartozó rugó vagy micsoda rosszul volt felrakva és menet közben a nyomás ledobhatta a csövet és a tele tank negyede folyt el a motortérben mire újra a szerelő vissza tette. Ismét rosszul tette vissza ugyan ezen a napon, a másik napon vittem autóvillamosság szerelőhöz ott látták, hogy rosszul van feltéve ez a rugó és megint lecsúszott kicsit a cső. Akkor ott most pénteken máshogy tették rá a rugót meg összenyomták stb. hogy ez most tuti biztos. A sok folyás miatt tönkre ment a klíma meg a generátornak is kicsit oda tett. Ezek javítva lettek. Utólag mondták, hogy az indítómotor is valószínű sokat kapott. ( én nem vettem észre mert normálisan jól indul ) A sok folyás miatt újra megtelt az a tálca azt megint kiöntötték. Aztán miután az ismert gázolaj folyási pontok meg lettek szüntetve, utána megint csak foltot talált a szerelő. A tippje hogy valami szövet bevonatú cső lehet még ami folyathat.
Gázolaj szag most is van, lehet hogy folyamatosan az eddig kifolyt párolog vagy passz, lehet folyik most is valahol... A fogyasztás mérő alapján nem látok semmit le lett nullázva mentünk vele kb. 100 km-t a fogyasztása olyan mint régen 5 liter.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5863 Dátum:
2014.10.15 szerda, 21:15:33 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.10.13 hétfő, 22:07:46
Ha odáig eljutnak,hogy a vezérlő a rossz, akkor inkább vegyél bele utángyártott vezérlőt azt bármivel be lehet kapcsolni(+12v) akár GSM-ről is. Nekem ilyen van és nagyon jól működik ,és nem CAN buszos. Az ára 32eFt körül mozog.
Köszi, megfontolom.
Neked is gyárilag beépített Webasto van benne?
A távirányító után már érdeklődtem, mert hasznos lenne, ha nem kellene mindig lekocogni 5 perccel indulás előtt, ha nem az előre beprogramozott időpontban indulok.
Sajnos még a hiba pontos behatárolásán pörgök.
Az Engine malfunction lehet, hogy a tünet, nem a hiba.
Találtam Bruttó 150 eFt-ért motor vezérlőt a Városvégnél.
Viktort ajánlották a Lurdy-nál, hogy fel tudja programozni.
Felhívtam. 1. kérdés: volt törve sz autó? Mert a motor vezérlőbe beépített elektronikai alkatrészek hajlamosak a sérülésre.
Sajnos az autó eleje törött volt. Én már javítva vettem. Az ablakmosó tartályból folyt a lötty, volt rajta egy repedés, meg lett ragasztva. A motor vezérlő elektronika az ablakmosó tartály hátára van felapplikálva. És csak a dobbetét választja el a keréktől. Nem tudták valami védettebb zártabb helyre beszuszakolni?
??!!!!!!!!!
A 27-ével kezdődő héten leteszem Viktornál az autót, ha tudok keríteni valami 4 kerekűt helyette. (A motorozáshoz kezd kicsit hideg lenni.)
Remélem, hogy akkor kiderül.
Majd megírom, hogy mire jutottam.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5864 Dátum:
2014.10.16 csütörtök, 09:47:28 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.15 szerda, 19:56:40
Az autót augusztusban vettük. Akkor már éreztem a gázolaj szagot, első dieseles autóm, nem tudtam, hogy ez normális vagy sem. A lényeg, hogy amikor szeptemberben állt az autó 2 hetet az udvarban ( nem volt jó és időpont miatt állt várt a szerelőre ) akkor a motortér alatt a térkövön volt egy olaj folt, amúgy az alsó védő lemez is foltos volt. Aztán levette a szerelő és tele volt ez a tálca meg a szivacs is benne már beszívta az olajat. Akkor láttuk egy helyen, hogy picit csöpöghet a gázolaj. Erről tettem fel képet ide megmutattam, az meg is lett ragasztva. A sok szerelés porlasztók körül meg minden, azt eredményezte, hogy egy csövet rosszul tettek vissza az ahhoz tartozó rugó vagy micsoda rosszul volt felrakva és menet közben a nyomás ledobhatta a csövet és a tele tank negyede folyt el a motortérben mire újra a szerelő vissza tette. Ismét rosszul tette vissza ugyan ezen a napon, a másik napon vittem autóvillamosság szerelőhöz ott látták, hogy rosszul van feltéve ez a rugó és megint lecsúszott kicsit a cső. Akkor ott most pénteken máshogy tették rá a rugót meg összenyomták stb. hogy ez most tuti biztos. A sok folyás miatt tönkre ment a klíma meg a generátornak is kicsit oda tett. Ezek javítva lettek. Utólag mondták, hogy az indítómotor is valószínű sokat kapott. ( én nem vettem észre mert normálisan jól indul ) A sok folyás miatt újra megtelt az a tálca azt megint kiöntötték. Aztán miután az ismert gázolaj folyási pontok meg lettek szüntetve, utána megint csak foltot talált a szerelő. A tippje hogy valami szövet bevonatú cső lehet még ami folyathat.
Gázolaj szag most is van, lehet hogy folyamatosan az eddig kifolyt párolog vagy passz, lehet folyik most is valahol... A fogyasztás mérő alapján nem látok semmit le lett nullázva mentünk vele kb. 100 km-t a fogyasztása olyan mint régen 5 liter.
Ha jól tudom az autó által jelzett fogyasztást a befecskendezésből származó adatok alapján számolja. Vagyis ha valahol repedés van és elfolyik a gázolaj azt csak az általad számolt fogyasztás fogja megmutatni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5865 Dátum:
2014.10.16 csütörtök, 10:52:21 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.16 csütörtök, 09:47:28
Ha jól tudom az autó által jelzett fogyasztást a befecskendezésből származó adatok alapján számolja. Vagyis ha valahol repedés van és elfolyik a gázolaj azt csak az általad számolt fogyasztás fogja megmutatni.
az enyém városban 8 litert fogyaszt, mégse folyik el sehol semmi.
én vagyok a digitális gázpedálos esőfelhő a városban.
Naplózva
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5866 Dátum:
2014.10.16 csütörtök, 11:18:27 »
Ez az EGR dugózás csodálatos dolog!
Alacsony fordulaton sokkal könnyedebben megy a verda és összességében is sokkal dinamikusabnak érzem!
Lehet, hogy csak pszichésen van így, bebeszélem magamnak, az is lehet, hogy jobbon nyomom a gázpedált, de akkor is jóóóóó
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5867 Dátum:
2014.10.16 csütörtök, 11:27:21 »
Hi,
EU 5 ös motoron hol van az EGR valve?
felülről "ránézésre" nem találtam meg. Motor mögött, alatt?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5868 Dátum:
2014.10.16 csütörtök, 18:38:55 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.15 szerda, 21:15:33
Köszi, megfontolom.
Neked is gyárilag beépített Webasto van benne?
A távirányító után már érdeklődtem, mert hasznos lenne, ha nem kellene mindig lekocogni 5 perccel indulás előtt, ha nem az előre beprogramozott időpontban indulok.
Sajnos még a hiba pontos behatárolásán pörgök.
Az Engine malfunction lehet, hogy a tünet, nem a hiba.
Találtam Bruttó 150 eFt-ért motor vezérlőt a Városvégnél.
Viktort ajánlották a Lurdy-nál, hogy fel tudja programozni.
Felhívtam. 1. kérdés: volt törve sz autó? Mert a motor vezérlőbe beépített elektronikai alkatrészek hajlamosak a sérülésre.
Nem még nem építettem be.Nekem a régi mondeomba volt ez a webasto kályha (thermo top z)utólagosan szereltem be,aztán vettem egy Audit abba egy olyan kályhát tettem be amit eddig szereltek a mondeokba is ,ez venturi elven működik és egyébként egy rakat f...s ezt mikor eladtam az Audit akkor nem szereltem ki,de a régi thermotop kályhát amit kiszedtem a régi mondiból azt fogom majd ebbe berakni. Egyébként a webasto kályha elég rendesen ledózerolja az akkumulátort, pár év alatt kivégzi.
Sajnos az autó eleje törött volt. Én már javítva vettem. Az ablakmosó tartályból folyt a lötty, volt rajta egy repedés, meg lett ragasztva. A motor vezérlő elektronika az ablakmosó tartály hátára van felapplikálva. És csak a dobbetét választja el a keréktől. Nem tudták valami védettebb zártabb helyre beszuszakolni?
??!!!!!!!!!
A 27-ével kezdődő héten leteszem Viktornál az autót, ha tudok keríteni valami 4 kerekűt helyette. (A motorozáshoz kezd kicsit hideg lenni.)
Remélem, hogy akkor kiderül.
Majd megírom, hogy mire jutottam.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5869 Dátum:
2014.10.19 vasárnap, 11:01:18 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.14 kedd, 05:07:05
Otthon MOL kút, itt OMV. Mindkét kúton jobb lett a minőség? Nem hiszem. Majd pár tankolás után még visszahozom ezt a témát.
Azóta most tartok a harmadik teli tank felénél és tényleg. Csökkent a fogyasztás. Min. 100 kilóméterrel többet megyek egy teli tankkal.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5870 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 19:38:56 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.19 vasárnap, 11:01:18
Azóta most tartok a harmadik teli tank felénél és tényleg. Csökkent a fogyasztás. Min. 100 kilóméterrel többet megyek egy teli tankkal.
Sziasztok, új vagyok még a fórumon meg a Mondeo tulajok között is, szeretném megkérdezni, hogy normális jelenség az a 163Le, powershiftes autónál, hogy városban nyugodt vezetésnél 10l-t, sztrádán pedig, szintén nem versenyezve 8 körül eszik átlagban? Ezzel kell számolnom, vagy érdemes elgondolkodni bizonyos alkatrészek cseréjén, esetleg tisztításán? Előre is köszönöm!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5871 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 20:00:48 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.10.23 csütörtök, 19:38:56
Sziasztok, új vagyok még a fórumon meg a Mondeo tulajok között is, szeretném megkérdezni, hogy normális jelenség az a 163Le, powershiftes autónál, hogy városban nyugodt vezetésnél 10l-t, sztrádán pedig, szintén nem versenyezve 8 körül eszik átlagban? Ezzel kell számolnom, vagy érdemes elgondolkodni bizonyos alkatrészek cseréjén, esetleg tisztításán? Előre is köszönöm!
Hello!
Szerintem egyáltalán nem. Nekem ue. a motor bár man. váltóval 5.5-6.5 között eszik vegyesben. Ennyi nyálat csak valami rendellesen működő fogyasztó okozhat szerintem, lehet ilyen pl. a váltó. Ez csak egy tipp... az sw nem lehet ennyire félrelőve, mert nem tudná a rengeteg üzemanyagot a rendszer "feldolgozni", feszt regenerálna...stb.
Nem akarok huhogni, de valami nagyon nem fasza, sós nézesd meg szakemberrel!
Amiket írtál azok mért értékek?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5872 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 20:19:47 »
Etis-ből letöltöttem egy "szervízterv"-et, találtam benne egy számomra még érdekes előírást...
"Tüzelőanyag-szűrő --> vizet leengedni, ha nem cserélték ki (leeresztő csavarral)"
Ez mi is pontosan?ha nem cserélek gázolajszűrőt, akkor van a szűrőház alján egy csavar, amivel a vizet le lehet engedni???
Pont holnap cserélném ki a szűrőt...
A rendszer levegőtlenítésére milyen eljárást tanácsoltok? Vettem szifon pumpát végszükség esetére...
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5873 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 20:27:07 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.10.23 csütörtök, 20:00:48
Hello!
Szerintem egyáltalán nem. Nekem ue. a motor bár man. váltóval 5.5-6.5 között eszik vegyesben. Ennyi nyálat csak valami rendellesen működő fogyasztó okozhat szerintem, lehet ilyen pl. a váltó. Ez csak egy tipp... az sw nem lehet ennyire félrelőve, mert nem tudná a rengeteg üzemanyagot a rendszer "feldolgozni", feszt regenerálna...stb.
Nem akarok huhogni, de valami nagyon nem fasza, sós nézesd meg szakemberrel!
Amiket írtál azok mért értékek?
Hello,
Köszönöm az infót, amióta megvan 2x tankoltam, a tankolás és a megtett km tekintetében 8,9 az átlag úgy hogy városban teljes önmérséklet, sztrádán pedig 130-150 között eresztem. Mondjuk amikor megvettem az első lépés volt, hogy húztam vele az Auto-Fort-hoz, mint legközelebbi márkaszervíz, cseréltettem szűröket, olajat (váltóban is) és kértem, hogy nézzék át jó alaposan.. különösebb hibát nem találtak.. Egyébként más szempontból teljesen hibátlan. Akkor megpróbálok felkutatni valami mágust..
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5874 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 21:16:27 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.10.23 csütörtök, 19:38:56
Sziasztok, új vagyok még a fórumon meg a Mondeo tulajok között is, szeretném megkérdezni, hogy normális jelenség az a 163Le, powershiftes autónál, hogy városban nyugodt vezetésnél 10l-t, sztrádán pedig, szintén nem versenyezve 8 körül eszik átlagban? Ezzel kell számolnom, vagy érdemes elgondolkodni bizonyos alkatrészek cseréjén, esetleg tisztításán? Előre is köszönöm!
Nekem is 163 lovas motor van powershift váltóval. Németekhez járok dolgozni, kb 1200 kilóméter a táv. Nem szoktam nyugodtan menni, 7,2 volt a fogyim. Ha visszaolvasol, leírtam, hogy mi változott, de szerintem a gázpedál kivétele miatt(pollenszűrő csere), lehúztam a csatlakozót és azóta 6,8. Állítólag újra tanul. Nem mondom, hogy próbáld ki, mert egyesek szerint újra kell programozni szervizben. De lehet megérné. Érdeklődj utána.
Nekem előtte sosem sikerült 1000km fölött menni egy tankkal, most már a harmadik, ami fölötte van.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5875 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 21:33:36 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.23 csütörtök, 21:16:27
Nekem is 163 lovas motor van powershift váltóval. Németekhez járok dolgozni, kb 1200 kilóméter a táv. Nem szoktam nyugodtan menni, 7,2 volt a fogyim. Ha visszaolvasol, leírtam, hogy mi változott, de szerintem a gázpedál kivétele miatt(pollenszűrő csere), lehúztam a csatlakozót és azóta 6,8. Állítólag újra tanul. Nem mondom, hogy próbáld ki, mert egyesek szerint újra kell programozni szervizben. De lehet megérné. Érdeklődj utána.
Nekem előtte sosem sikerült 1000km fölött menni egy tankkal, most már a harmadik, ami fölötte van.
Köszönöm szépen a tippet, egy próbát megér, ha van változás akkor referálok róla..
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5876 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 23:02:11 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.10.23 csütörtök, 21:33:36
Köszönöm szépen a tippet, egy próbát megér, ha van változás akkor referálok róla..
Mindenképpen. Érdekel hogy másnál is változik fogyi, vagy egyedi eset. Uaz a motor, a váltó.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5877 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 23:53:45 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.10.23 csütörtök, 21:33:36
Köszönöm szépen a tippet, egy próbát megér, ha van változás akkor referálok róla..
meg egy rendes szakaszon adjál neki egy 10-15km-t padlógázon, hagy füstöljön ki aminek ki kell.
Naplózva
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5878 Dátum:
2014.10.24 péntek, 16:48:19 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.10.23 csütörtök, 23:53:45
meg egy rendes szakaszon adjál neki egy 10-15km-t padlógázon, hagy füstöljön ki aminek ki kell.
Hello,
Lehúztam a kábelt a gázpedálról, levettem a sarut az aksiról és mentem kb 40 km-t 4K körüli fordulaton a sztrádán, a váltó harapósabb lett, a fogyasztást még nem látom csökkenni, de vasárnap lesz egy hosszabb utam, majd ott kiderül..
Viszont az automata ablak felhúzás elszállt,
ha esetleg vki hasonló helyzetbe került megtaláltam a megoldást a talkford-on:
Ez sajna minden esetben megtörténik ha az emberfia leveszi a sarut, a megoldás itt.
1) folyamatosan nyomvatartva le kell húzni az ablakot amikor leért egy pillanatra el kell engedni az ablakgombot majd legalább 5mp-ig ismét lenyomva kell tartani.
2) utána hasonlóképpen fel kell húzni az ablakot a gombot folyamatosan nyomva majd elengedni és újra nyomva tartani legalább 5mp-ig..
3) ezt mind a 4 gombbal el kell játszani és visszaáll az ablak automata funkciója le-fel, plussz a global closing is működni fog (ja és a tetőablakkal is ha van vkinek)
Naplózva
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5879 Dátum:
2014.10.24 péntek, 17:54:29 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.10.24 péntek, 16:48:19
Hello,
Lehúztam a kábelt a gázpedálról, levettem a sarut az aksiról és mentem kb 40 km-t 4K körüli fordulaton a sztrádán, a váltó harapósabb lett, a fogyasztást még nem látom csökkenni, de vasárnap lesz egy hosszabb utam, majd ott kiderül..
Viszont az automata ablak felhúzás elszállt,
ha esetleg vki hasonló helyzetbe került megtaláltam a megoldást a talkford-on:
Ez sajna minden esetben megtörténik ha az emberfia leveszi a sarut, a megoldás itt.
1) folyamatosan nyomvatartva le kell húzni az ablakot amikor leért egy pillanatra el kell engedni az ablakgombot majd legalább 5mp-ig ismét lenyomva kell tartani.
2) utána hasonlóképpen fel kell húzni az ablakot a gombot folyamatosan nyomva majd elengedni és újra nyomva tartani legalább 5mp-ig..
3) ezt mind a 4 gombbal el kell játszani és visszaáll az ablak automata funkciója le-fel, plussz a global closing is működni fog (ja és a tetőablakkal is ha van vkinek)
Igen.ez ismert megoldás az ablakprogramozásra
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5880 Dátum:
2014.10.24 péntek, 19:07:31 »
Idézetet írta: BRoland - 2014.10.23 csütörtök, 20:19:47
Etis-ből letöltöttem egy "szervízterv"-et, találtam benne egy számomra még érdekes előírást...
"Tüzelőanyag-szűrő --> vizet leengedni, ha nem cserélték ki (leeresztő csavarral)"
Ez mi is pontosan?ha nem cserélek gázolajszűrőt, akkor van a szűrőház alján egy csavar, amivel a vizet le lehet engedni???
Pont holnap cserélném ki a szűrőt...
A rendszer levegőtlenítésére milyen eljárást tanácsoltok? Vettem szifon pumpát végszükség esetére...
Gázolajszűrő kicserélve
...de cirka 5 órámba került sajnos...Aki még nem csinálta egyedül az a következőkre figyeljen.
- motortérben a visszatérő csővezeték (piros) lecsatlakoztatása--> ennek hiányában sok liter gázolaj fog lecsorogni
- csere végeztével légtelenítés...ehhez egy NORMÁLIS kézi pumpát ajánlok, nem OBI-sat
Megölt az ideg mire légtelenítettem, de kész...sajna az akksim töltőn
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5881 Dátum:
2014.10.24 péntek, 19:22:16 »
Idézetet írta: Patek - 2014.10.24 péntek, 17:54:29
Igen.ez ismert megoldás az ablakprogramozásra
Most miért kellett az örömét elvenni?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5882 Dátum:
2014.10.25 szombat, 11:06:01 »
Idézetet írta: Patek - 2014.10.24 péntek, 17:54:29
Igen.ez ismert megoldás az ablakprogramozásra
Kb. 15 éve.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5883 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 07:41:15 »
Sziasztok.
Van két hiba kódom találkozott valaki ilyennel,és ha igen mi a megoldás?
Kód: P02E1 - Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő teljesítmény
További hibakódok:
- A beavatkozó nyitva megszorult
Állapot:
- DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
2.
Kód: P003A - Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt
További hibakódok:
- Az áramkör feszültsége a küszöb alatt
A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5884 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 15:03:40 »
Kedves Kollégák!
Új vagyok itt
(habár volt már egy előző MK4-em 2.0 TDCI, 2011-es, Titanium-X)
most vettem az aláírásban szereplő modellt.
Szervizkönyv szerint 128 ezer van most benne, németországi autó volt.
Több kérdésem is van, megpróbálom sorban feltenni őket, ha megtiszteltek válaszokkal, azt megköszönöm.
1. Cseréltettem benne légszűrőt, gázolajszűrőt, pollenszűrőt, olajszűrőt (MAN) és FORD gyári olajat tetettem bele. Van-e más ötlet, érdemes lett volna-e ezért márkaszervizbe vinnem?
2. Ebben a váltóban kell-e olajat cserélni? (sokat olvastam a fórumban, én magam arra jutottam, hogy nem, de a szakszerviz telefonban azt mondta, hogy igen)
3. Mikor cserélnétek benne vezérlést és milyen gyártót javasoltok? Vagy vigyem márkaszervizbe emiatt?
4. Normális-e szerintetek, hogy esős időben 70-110 km/h -val közlekedve országúton 7,3 l a fogyasztása, de amint száraz időben 120-150-nel járok vele, 9,2-9,4 literre felmegy az országúti fogyasztás? (városban még nincs mért adatom) Véleményem szerint valahol 6,5 - 8 liter között lenne a normális... De lehet, hogy tévedek.
5. Érdemes-e szoftvert frissítetni az autón?
6. Hol tudok hozzá friss navigációs szoftvert szerezni? Gondolom, csak a márkaszervizben tudják megoldani egy bántó és távolról is jól látható összegért...
7. Van-e valami jó hely, ahol 16/17-es gyári alufelnit tudok hozzá venni használt téli gumival együtt? Ugyanaz-e a kiosztása, mint a sima 2.0 TDCI-é?
8. Olvastam ezt a DPF regenerálást, az enyém a facelift utáni, kell-e valamire figyelnem? Eddig 3 ezer km-t mentem vele, de nem tűnt fel semmi...
9. Van-e bármi, amire oda kell figyelnem, különös tekintettel a 2.2 TDCI motorra? (ami nem az alap verzió)
Köszönöm válaszotokat.
Üdv, PB.
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5885 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 15:55:18 »
Szia,
4. Kicsit soknak tűnik, de végülis automata.
5. Igen. Tudok ajánlani embert, aki kedvezőbb áron megcsinálja, mint márkaszervizben.
6. Keresd Somasoftot, és akkor még magyar is lesz a navi.
8. Nem kell vele foglalkozni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5886 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 16:27:27 »
3. Ha 1000% biztos vagy a km óra állásban, akkor nem kell 200-ig foglalkozni vele. Ha pici bizonytalanság is van (ördög nem alszik), akkor tedd meg a következő olajcserénél (én is ezt teszem majd, szintén német, szintén 120 körüli km, szintén vezetett szervizkönyv)
4. 2.2-höz nem tudok hozzászólni, hogy annak mennyivel kell magasabb fogyasztásnak lenni, mint a 2.0
5. Ha szükséged van rá, akkor igen, csak ne dőlj be az első felajánlkozónak, nézz körül árak, lehetőségek között
8. Fl után a DPF-be közvetlenül fecskendezi a go-t, menj vele, ne foglalkozz vele
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5887 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 06:55:39 »
Idézetet írta: papabahama - 2014.10.26 vasárnap, 15:03:40
Kedves Kollégák!
...
4. Normális-e szerintetek, hogy esős időben 70-110 km/h -val közlekedve országúton 7,3 l a fogyasztása, de amint száraz időben 120-150-nel járok vele, 9,2-9,4 literre felmegy az országúti fogyasztás? (városban még nincs mért adatom) Véleményem szerint valahol 6,5 - 8 liter között lenne a normális... De lehet, hogy tévedek.
...
Én tegnap akadtam ki azon, hogy pályán, 140körül 7,5 volt az átlagja a 2literes tdci-nek. Nem b.sz a talajhoz, de nekem soknak tűnik.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5888 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 08:43:11 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.27 hétfő, 06:55:39
Én tegnap akadtam ki azon, hogy pályán, 140körül 7,5 volt az átlagja a 2literes tdci-nek. Nem b.sz a talajhoz, de nekem soknak tűnik.
Nekem az a tapasztalatom, hogy 140-es tempomattal (GPS szerint) 7-7,5 közt eszik, 120-130-közt 6,5-el beéri.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5889 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 08:45:51 »
Sziasztok!
Generátor szabadonfutót szerélt már valaki? 1500-tól 2000-es fordulatig nyikorgó (szíj csúszó) hang jön, majd 2000 felett már nem hallani... főként 4-5-6-ban történő intenzívebb gyorsításkor. A szíj nem régi, úgy 15.000km-es, ezért gondolom nem ez szól.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5890 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 09:09:49 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.10.27 hétfő, 08:45:51
Sziasztok!
Generátor szabadonfutót szerélt már valaki? 1500-tól 2000-es fordulatig nyikorgó (szíj csúszó) hang jön, majd 2000 felett már nem hallani... főként 4-5-6-ban történő intenzívebb gyorsításkor. A szíj nem régi, úgy 15.000km-es, ezért gondolom nem ez szól.
Amikor szakadt részlegesen a szíjam, akkor utánanéztek, hogy mi szaggathatta meg. Rájöttek, hogy a szabadonfutó nem egészséges, így azt is cserélték. A szabadonfutó volt a legnagyobb költség (18.000 HUF) Az ékszíj 6000, összesen 32-t fizettem.
Nem tudom pontosan megítélni az időt, mert a szabadonfutót nem tudta hamar beszerezni unokabátyám, így arra várni kellett, nem tudom, az összidőből mennyit, de kb olyan 2 óra volt, amíg kiszedték az elszakadt szíjdarabokat, meg kicseréltek mindent.
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5891 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 10:01:15 »
Köszi a válaszokat. A váltóban való olajcsere továbbra is nyitott kérdés maradt...
Még egy kérdés: sima usb-OBD2 kábellel ki tudom-e olvasni a vezérlőt? Csak mert próbáltam FORSCAN-nel, de nem találja...
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5892 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 10:35:52 »
Idézetet írta: papabahama - 2014.10.27 hétfő, 10:01:15
Köszi a válaszokat. A váltóban való olajcsere továbbra is nyitott kérdés maradt...
Még egy kérdés: sima usb-OBD2 kábellel ki tudom-e olvasni a vezérlőt? Csak mert próbáltam FORSCAN-nel, de nem találja...
kell,hogy lássa az elm is,mert 2011es az autód.a 2012-t nem látja a forscan.milyen cuccod van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5893 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 11:08:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.27 hétfő, 10:35:52
kell,hogy lássa az elm is,mert 2011es az autód.a 2012-t nem látja a forscan.milyen cuccod van?
Egy usb-s OBD2 kábel és a forscan legújabb verziója. Rádugom a gépre, a kábel kéken világít, feltelepíti a driverét a com13-ra, de a forscan nem látja. Valami kell még hozzá, vagy a kábel nem kompatibilis a forscan-nel. Másik program esetleg, ami kiolvassa? A kocsi 2011. nyári.
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5894 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 11:18:44 »
Idézetet írta: papabahama - 2014.10.27 hétfő, 11:08:22
Egy usb-s OBD2 kábel és a forscan legújabb verziója. Rádugom a gépre, a kábel kéken világít, feltelepíti a driverét a com13-ra, de a forscan nem látja. Valami kell még hozzá, vagy a kábel nem kompatibilis a forscan-nel. Másik program esetleg, ami kiolvassa? A kocsi 2011. nyári.
és a forscant is átállítottad a com13-ra?vagy legalább automatára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5895 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 11:28:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.27 hétfő, 11:18:44
és a forscant is átállítottad a com13-ra?vagy legalább automatára.
természetesen mindkét variációt próbáltam, a kapcsolat sebességét is belőttem fixre is, auto-ra is, de semmi... köszi a választ
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5896 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 11:29:34 »
Idézetet írta: papabahama - 2014.10.27 hétfő, 11:28:16
természetesen mindkét variációt próbáltam, a kapcsolat sebességét is belőttem fixre is, auto-ra is, de semmi... köszi a választ
merre laksz?hátha tud neked segíteni valaki...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5897 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 11:33:35 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.27 hétfő, 11:29:34
merre laksz?hátha tud neked segíteni valaki...
Sopron...
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5898 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 12:02:31 »
Idézetet írta: papabahama - 2014.10.27 hétfő, 11:33:35
Sopron...
értem.az pedig nem itt van a kertek alatt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5899 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 12:04:53 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.27 hétfő, 12:02:31
értem.az pedig nem itt van a kertek alatt...
Van valami másik program, amivel működik a hibakód kiolvasás?
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ