Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:19:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5259093 alkalommal)
0 Felhasználó és 276 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2014.10.14 kedd, 22:09:52 »

worship


Pontosan mit jelent ez, hogy az autó "tanulja" a dolgokat? Teszem azt az előző tulaj vezetési technikájához optimalizálja a fogyasztást, gázreakciót stb.. ? ? ? ?

Ez egy bizonyos idő után benne marad az ecuban és nem "frissül"  csak a direkt törléskor?

hogy is van ez?  Huh? Huh?
Szerintem túl van ez misztifikálva. Az automata váltóról nem akarok nyilatkozni, de az ECU szerintem rohadtul nem a vezetőhöz alkalmazkodik, hanem az egyes érzékelők szórását kompenzálja.
Anno a Focusnál is voltak ilyen hangok és végül kiderült, hogy az ECU mindig az utolsó 8km! adataira adaptál. Én láttam is az enyémet az IDS-en. Minden nulla volt, nem volt szükség semmilyen korrekcióra. Ez csak egy buta ECU nem egy gyerek akit fel kell nevelni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2014.10.15 szerda, 08:31:20 »

A generátor rossz volt meg tudták javítani 46 ezer körül van eddig. Vissza tettèk ès továbbra sem jó valami... a generátort padon többször nèztèk de az jó. Most valami vezetèk hibát keresnek lehet el van valami szakadva vagy egyèb...
Mellette meg ott a para hogy akkor a klíma helyre jön e vagy az egy újabb problèma..

A generátornak nem tett jót a gázolaj folyás. De nem csak ez tette tönkre, korábban is rossz volt, a csúszó gyűrű meg a szabályzó lett cserélve, meg az egész tisztítva így lett jó a generátor. Az autó ezek után is jelezte, hogy nincs töltés, és egy vezeték volt rossz azt cserélték, ennyit tudok, és így lett jó. Még egy hosszbordás szíjat is cseréltek. Mindezekre az autóvillamosságra 55 ezret kellett kipengetni.
A klímát szintén a rengeteg gázolaj tette tönkre amikor menet közben leugrott egy cső és sok gázolaj elfolyt. Ez is megtudták csinálni a fordban kipucolták, kicsit rátöltöttek még. Alig egy órás munka volt, a gáz rátöltés 2 ezer, valami alkatrész 3-4 ezer, a munka díj 8 ezer. A klíma ismét jó.
Az autóvillamosság szerelőnél állt az autó péntektől hétfőig, és azt mondta, hogy hétfőn megint látott egy kis olaj foltot. Szerinte még mindig valahol szivároghat a gázolaj. Elmondta, azt is hogy nagyon nehezen indult az autó állás után (alig 3 nap) döcögve akadozva indult el majd rendbe jött. Szerinte az indítómotor tönkre fog menni, mivel abba is sok gázolaj belefolyhatott  Undecided Én nem vettem észre azóta semmit indításkor simán indul, a gázolaj foltot meg nem értem rá keresgetni. A szerelő szerint állásában csöpöghet valahol, amikor megy a motor akkor valószínű nem csöpög. Egy olyan tippje van, hogy az indítómotor körül megy valahol egy szövet bevonatú cső és szerinte az lehet még a rossz. Az indítómotorra azt mondta, hogy le kéne szedni megnézni azt is esetleg kipucolni vagy valami. Szerinte az is lehet, hogy levegős a rendszer a gázolaj ahogy a tankból eljut valahol még lehet hiba, folyás.
Én nem tudom, hogy most ezzel mennyire komolyan foglalkozzak mert 2 hónapja csak szerelőkhöz járok az autóval mást nem csinálok, a porlasztókat hagyom mert senki nem tudott okosat csinálni a rossz értékekkel. Az autó szerintem jól megy, szépen megy, a szakik szerint 1-2ezer fordulat között kicsit "ráz" a porlasztók miatt.
( Amúgy valami kétszer leugrott ez a cső ami miatt sok gázolaj elfolyt. A porlasztók vissza rakásánál volt valami rugó csere vagy micsoda, és az kétszer is rosszul került a helyére, egy másik szerelő tette fel máshogy... A generátoros bajlódás meg vezeték hiba az meg valószínű a lendkerék cseréjénél sérült meg... majdnem mondhatni, hogy egyszer először hozzányúltak és azóta csak halmozódik a probléma meg a  hiba, egyik javításból jön a másik... )
Vajon tényleg lehet baja az indítómotornak? Ha igen akkor érdemes ezt is megnézetni levetetni stb... vagy hagyom ennyiben aztán majd észre veszem, hogy tényleg nem jó...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2014.10.15 szerda, 08:37:28 »

A generátornak nem tett jót a gázolaj folyás. De nem csak ez tette tönkre, korábban is rossz volt, a csúszó gyűrű meg a szabályzó lett cserélve, meg az egész tisztítva így lett jó a generátor. Az autó ezek után is jelezte, hogy nincs töltés, és egy vezeték volt rossz azt cserélték, ennyit tudok, és így lett jó. Még egy hosszbordás szíjat is cseréltek. Mindezekre az autóvillamosságra 55 ezret kellett kipengetni.
A klímát szintén a rengeteg gázolaj tette tönkre amikor menet közben leugrott egy cső és sok gázolaj elfolyt. Ez is megtudták csinálni a fordban kipucolták, kicsit rátöltöttek még. Alig egy órás munka volt, a gáz rátöltés 2 ezer, valami alkatrész 3-4 ezer, a munka díj 8 ezer. A klíma ismét jó.
Az autóvillamosság szerelőnél állt az autó péntektől hétfőig, és azt mondta, hogy hétfőn megint látott egy kis olaj foltot. Szerinte még mindig valahol szivároghat a gázolaj. Elmondta, azt is hogy nagyon nehezen indult az autó állás után (alig 3 nap) döcögve akadozva indult el majd rendbe jött. Szerinte az indítómotor tönkre fog menni, mivel abba is sok gázolaj belefolyhatott  Undecided Én nem vettem észre azóta semmit indításkor simán indul, a gázolaj foltot meg nem értem rá keresgetni. A szerelő szerint állásában csöpöghet valahol, amikor megy a motor akkor valószínű nem csöpög. Egy olyan tippje van, hogy az indítómotor körül megy valahol egy szövet bevonatú cső és szerinte az lehet még a rossz. Az indítómotorra azt mondta, hogy le kéne szedni megnézni azt is esetleg kipucolni vagy valami. Szerinte az is lehet, hogy levegős a rendszer a gázolaj ahogy a tankból eljut valahol még lehet hiba, folyás.
Én nem tudom, hogy most ezzel mennyire komolyan foglalkozzak mert 2 hónapja csak szerelőkhöz járok az autóval mást nem csinálok, a porlasztókat hagyom mert senki nem tudott okosat csinálni a rossz értékekkel. Az autó szerintem jól megy, szépen megy, a szakik szerint 1-2ezer fordulat között kicsit "ráz" a porlasztók miatt.
( Amúgy valami kétszer leugrott ez a cső ami miatt sok gázolaj elfolyt. A porlasztók vissza rakásánál volt valami rugó csere vagy micsoda, és az kétszer is rosszul került a helyére, egy másik szerelő tette fel máshogy... A generátoros bajlódás meg vezeték hiba az meg valószínű a lendkerék cseréjénél sérült meg... majdnem mondhatni, hogy egyszer először hozzányúltak és azóta csak halmozódik a probléma meg a  hiba, egyik javításból jön a másik... )
Vajon tényleg lehet baja az indítómotornak? Ha igen akkor érdemes ezt is megnézetni levetetni stb... vagy hagyom ennyiben aztán majd észre veszem, hogy tényleg nem jó...
nem éretzed a gázolajszagot a kocsiban,meg a kocsi körül? én ezt nem értem.kifolyt egy hektó olaj,evett az autó vagy 10litert 100-on...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2014.10.15 szerda, 09:24:23 »

A generátornak nem tett jót a gázolaj folyás. De nem csak ez tette tönkre, korábban is rossz volt, a csúszó gyűrű meg a szabályzó lett cserélve, meg az egész tisztítva így lett jó a generátor. Az autó ezek után is jelezte, hogy nincs töltés, és egy vezeték volt rossz azt cserélték, ennyit tudok, és így lett jó. Még egy hosszbordás szíjat is cseréltek. Mindezekre az autóvillamosságra 55 ezret kellett kipengetni.
A klímát szintén a rengeteg gázolaj tette tönkre amikor menet közben leugrott egy cső és sok gázolaj elfolyt. Ez is megtudták csinálni a fordban kipucolták, kicsit rátöltöttek még. Alig egy órás munka volt, a gáz rátöltés 2 ezer, valami alkatrész 3-4 ezer, a munka díj 8 ezer. A klíma ismét jó.
Az autóvillamosság szerelőnél állt az autó péntektől hétfőig, és azt mondta, hogy hétfőn megint látott egy kis olaj foltot. Szerinte még mindig valahol szivároghat a gázolaj. Elmondta, azt is hogy nagyon nehezen indult az autó állás után (alig 3 nap) döcögve akadozva indult el majd rendbe jött. Szerinte az indítómotor tönkre fog menni, mivel abba is sok gázolaj belefolyhatott  Undecided Én nem vettem észre azóta semmit indításkor simán indul, a gázolaj foltot meg nem értem rá keresgetni. A szerelő szerint állásában csöpöghet valahol, amikor megy a motor akkor valószínű nem csöpög. Egy olyan tippje van, hogy az indítómotor körül megy valahol egy szövet bevonatú cső és szerinte az lehet még a rossz. Az indítómotorra azt mondta, hogy le kéne szedni megnézni azt is esetleg kipucolni vagy valami. Szerinte az is lehet, hogy levegős a rendszer a gázolaj ahogy a tankból eljut valahol még lehet hiba, folyás.
Én nem tudom, hogy most ezzel mennyire komolyan foglalkozzak mert 2 hónapja csak szerelőkhöz járok az autóval mást nem csinálok, a porlasztókat hagyom mert senki nem tudott okosat csinálni a rossz értékekkel. Az autó szerintem jól megy, szépen megy, a szakik szerint 1-2ezer fordulat között kicsit "ráz" a porlasztók miatt.
( Amúgy valami kétszer leugrott ez a cső ami miatt sok gázolaj elfolyt. A porlasztók vissza rakásánál volt valami rugó csere vagy micsoda, és az kétszer is rosszul került a helyére, egy másik szerelő tette fel máshogy... A generátoros bajlódás meg vezeték hiba az meg valószínű a lendkerék cseréjénél sérült meg... majdnem mondhatni, hogy egyszer először hozzányúltak és azóta csak halmozódik a probléma meg a  hiba, egyik javításból jön a másik... )
Vajon tényleg lehet baja az indítómotornak? Ha igen akkor érdemes ezt is megnézetni levetetni stb... vagy hagyom ennyiben aztán majd észre veszem, hogy tényleg nem jó...

Én így gyulladtam ki, hogy csöpögött a szűrőből a gázolaj a generátorra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2014.10.15 szerda, 09:42:27 »

Én így gyulladtam ki, hogy csöpögött a szűrőből a gázolaj a generátorra.


Te? wow1....nem a kocsid gyulladt ki?  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2014.10.15 szerda, 10:41:35 »

Én így gyulladtam ki, hogy csöpögött a szűrőből a gázolaj a generátorra.

Volt nálam anno egy kölcsön trabola. A géptérben zárlatos lett egy vezeték és szikrát adott. A szikra miatt begyulladt a fűtés papír gégecsöve. Szerencsémre pont akkor értem haza, de mire kinyitottam a géptetőt, már lángolt bent a gégecső. Aki ismeri a trabit az tudja, hogy közvetlen a tank mellett. Teraszon berohantam, a nappaliban levő nagy vázából kib.sztam a virágot és kirohantam a vízzel. Azt még hallottam, hogy édesanyám kérdez valamit, de nem álltam meg vele vitatkozni.
Víz ráborít az autóra és a tűz elaludt. Hát így nem gyulladt ki az autóm.  wow1
Naplózva
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2014.10.15 szerda, 10:49:54 »

Volt nálam anno egy kölcsön trabola. A géptérben zárlatos lett egy vezeték és szikrát adott. A szikra miatt begyulladt a fűtés papír gégecsöve. Szerencsémre pont akkor értem haza, de mire kinyitottam a géptetőt, már lángolt bent a gégecső. Aki ismeri a trabit az tudja, hogy közvetlen a tank mellett. Teraszon berohantam, a nappaliban levő nagy vázából kib.sztam a virágot és kirohantam a vízzel. Azt még hallottam, hogy édesanyám kérdez valamit, de nem álltam meg vele vitatkozni.
Víz ráborít az autóra és a tűz elaludt. Hát így nem gyulladt ki az autóm.  wow1

Elektromos tüzet vízzel?  vigyor3
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2014.10.15 szerda, 10:59:13 »

Elektromos tüzet vízzel?  vigyor3

Figyelmen kívül hagytam minden szabályt. Szégyellem magam.  nyes
Naplózva
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2014.10.15 szerda, 11:00:42 »

Figyelmen kívül hagytam minden szabályt. Szégyellem magam.  nyes
eljen Grin
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2014.10.15 szerda, 12:44:40 »

Elektromos tüzet vízzel?  vigyor3
tulajdonképpen egy bizonyos szénhidrogén égett, nem a zááram  eplus2

bizonyos körülmények között bizonyos emberek "vízköddel" olthatják  Wink
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2014.10.15 szerda, 12:59:56 »

tulajdonképpen egy bizonyos szénhidrogén égett, nem a zááram  eplus2

bizonyos körülmények között bizonyos emberek "vízköddel" olthatják  Wink

HI-FOG technika volt alapvetően, csak a saját speciális megoldásom szerint a ködöt a tűz saját hőjéből, annak aktív elvonásával állítottam elő.  vigyor3
Szabadalmaztatni fogom.  Wink

Egyébként 6v-os rendszer volt, törpefesz.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2014.10.15 szerda, 13:42:51 »

Elektromos tüzet vízzel?  vigyor3

ha közben nem járt az autó, akkor nincsen gond, az aksit meg le lehet szarni ilyenkor.  nyes
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2014.10.15 szerda, 19:56:40 »

nem éretzed a gázolajszagot a kocsiban,meg a kocsi körül? én ezt nem értem.kifolyt egy hektó olaj,evett az autó vagy 10litert 100-on...

Az autót augusztusban vettük. Akkor már éreztem a gázolaj szagot, első dieseles autóm, nem tudtam, hogy ez normális vagy sem. A lényeg, hogy amikor szeptemberben állt az autó 2 hetet az udvarban ( nem volt jó és időpont miatt állt várt a szerelőre ) akkor a motortér alatt a térkövön volt egy olaj folt, amúgy az alsó védő lemez is foltos volt. Aztán levette a szerelő és tele volt ez a tálca meg a szivacs is benne már beszívta az olajat. Akkor láttuk egy helyen, hogy picit csöpöghet a gázolaj. Erről tettem fel képet ide megmutattam, az meg is lett ragasztva. A sok szerelés porlasztók körül meg minden, azt eredményezte, hogy egy csövet rosszul tettek vissza az ahhoz tartozó rugó vagy micsoda rosszul volt felrakva és menet közben a nyomás ledobhatta a csövet és a tele tank negyede folyt el a motortérben mire újra a szerelő vissza tette. Ismét rosszul tette vissza ugyan ezen a napon, a másik napon vittem autóvillamosság szerelőhöz ott látták, hogy rosszul van feltéve ez a rugó és megint lecsúszott kicsit a cső. Akkor ott most pénteken máshogy tették rá a rugót meg összenyomták stb. hogy ez most tuti biztos. A sok folyás miatt tönkre ment a klíma meg a generátornak is kicsit oda tett. Ezek javítva lettek. Utólag mondták, hogy az indítómotor is valószínű sokat kapott. ( én nem vettem észre mert normálisan jól indul ) A sok folyás miatt újra megtelt az a tálca azt megint kiöntötték. Aztán miután az ismert gázolaj folyási pontok meg lettek szüntetve, utána megint csak foltot talált a szerelő. A tippje hogy valami szövet bevonatú cső lehet még ami folyathat.

Gázolaj szag most is van, lehet hogy folyamatosan az eddig kifolyt párolog vagy passz, lehet folyik most is valahol... A fogyasztás mérő alapján nem látok semmit le lett nullázva mentünk vele kb. 100 km-t a fogyasztása olyan mint régen 5 liter.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2014.10.15 szerda, 21:15:33 »

Ha odáig eljutnak,hogy a vezérlő a rossz, akkor inkább vegyél bele utángyártott vezérlőt azt bármivel be lehet kapcsolni(+12v) akár GSM-ről is. Nekem ilyen van és nagyon jól működik ,és nem CAN buszos. Az ára 32eFt körül mozog.
Köszi, megfontolom.
Neked is gyárilag beépített Webasto van benne?
A távirányító után már érdeklődtem, mert hasznos lenne, ha nem kellene mindig lekocogni 5 perccel indulás előtt, ha nem az előre beprogramozott időpontban indulok.

Sajnos még a hiba pontos behatárolásán pörgök.  vigyor2
Az Engine malfunction lehet, hogy a tünet, nem a hiba.

Találtam Bruttó 150 eFt-ért motor vezérlőt a Városvégnél.
Viktort ajánlották a Lurdy-nál, hogy fel tudja programozni.
Felhívtam. 1. kérdés: volt törve sz autó? Mert a motor vezérlőbe beépített elektronikai alkatrészek hajlamosak a sérülésre. levele

Sajnos az autó eleje törött volt. Én már javítva vettem. Az ablakmosó tartályból folyt a lötty, volt rajta egy repedés, meg lett ragasztva. A motor vezérlő elektronika az ablakmosó tartály hátára van felapplikálva. És csak a dobbetét választja el a keréktől. Nem tudták valami védettebb zártabb helyre beszuszakolni?Huh?Huh???!!!!!!!!!

A 27-ével kezdődő héten leteszem Viktornál az autót, ha tudok keríteni valami 4 kerekűt helyette. (A motorozáshoz kezd kicsit hideg lenni.)

Remélem, hogy akkor kiderül.
Majd megírom, hogy mire jutottam.


Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 09:47:28 »

Az autót augusztusban vettük. Akkor már éreztem a gázolaj szagot, első dieseles autóm, nem tudtam, hogy ez normális vagy sem. A lényeg, hogy amikor szeptemberben állt az autó 2 hetet az udvarban ( nem volt jó és időpont miatt állt várt a szerelőre ) akkor a motortér alatt a térkövön volt egy olaj folt, amúgy az alsó védő lemez is foltos volt. Aztán levette a szerelő és tele volt ez a tálca meg a szivacs is benne már beszívta az olajat. Akkor láttuk egy helyen, hogy picit csöpöghet a gázolaj. Erről tettem fel képet ide megmutattam, az meg is lett ragasztva. A sok szerelés porlasztók körül meg minden, azt eredményezte, hogy egy csövet rosszul tettek vissza az ahhoz tartozó rugó vagy micsoda rosszul volt felrakva és menet közben a nyomás ledobhatta a csövet és a tele tank negyede folyt el a motortérben mire újra a szerelő vissza tette. Ismét rosszul tette vissza ugyan ezen a napon, a másik napon vittem autóvillamosság szerelőhöz ott látták, hogy rosszul van feltéve ez a rugó és megint lecsúszott kicsit a cső. Akkor ott most pénteken máshogy tették rá a rugót meg összenyomták stb. hogy ez most tuti biztos. A sok folyás miatt tönkre ment a klíma meg a generátornak is kicsit oda tett. Ezek javítva lettek. Utólag mondták, hogy az indítómotor is valószínű sokat kapott. ( én nem vettem észre mert normálisan jól indul ) A sok folyás miatt újra megtelt az a tálca azt megint kiöntötték. Aztán miután az ismert gázolaj folyási pontok meg lettek szüntetve, utána megint csak foltot talált a szerelő. A tippje hogy valami szövet bevonatú cső lehet még ami folyathat.

Gázolaj szag most is van, lehet hogy folyamatosan az eddig kifolyt párolog vagy passz, lehet folyik most is valahol... A fogyasztás mérő alapján nem látok semmit le lett nullázva mentünk vele kb. 100 km-t a fogyasztása olyan mint régen 5 liter.

Ha jól tudom az autó által jelzett fogyasztást a befecskendezésből származó adatok alapján számolja. Vagyis ha valahol repedés van és elfolyik a gázolaj azt csak az általad számolt fogyasztás fogja megmutatni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 10:52:21 »

Ha jól tudom az autó által jelzett fogyasztást a befecskendezésből származó adatok alapján számolja. Vagyis ha valahol repedés van és elfolyik a gázolaj azt csak az általad számolt fogyasztás fogja megmutatni.
az enyém városban 8 litert fogyaszt, mégse folyik el sehol semmi.  vigyor3

én vagyok a digitális gázpedálos esőfelhő a városban.  eplus2
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 11:18:27 »

Ez az EGR dugózás csodálatos dolog!  taps
Alacsony fordulaton sokkal könnyedebben megy a verda és összességében is sokkal dinamikusabnak érzem!
Lehet, hogy csak pszichésen van így, bebeszélem magamnak, az is lehet, hogy jobbon nyomom a gázpedált, de akkor is jóóóóó  vigyor3  vigyor3
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 11:27:21 »

Hi,

EU 5 ös motoron hol van az EGR valve?  wow1

felülről "ránézésre" nem találtam meg. Motor mögött, alatt?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 18:38:55 »

Köszi, megfontolom.
Neked is gyárilag beépített Webasto van benne?
A távirányító után már érdeklődtem, mert hasznos lenne, ha nem kellene mindig lekocogni 5 perccel indulás előtt, ha nem az előre beprogramozott időpontban indulok.

Sajnos még a hiba pontos behatárolásán pörgök.  vigyor2
Az Engine malfunction lehet, hogy a tünet, nem a hiba.

Találtam Bruttó 150 eFt-ért motor vezérlőt a Városvégnél.
Viktort ajánlották a Lurdy-nál, hogy fel tudja programozni.
Felhívtam. 1. kérdés: volt törve sz autó? Mert a motor vezérlőbe beépített elektronikai alkatrészek hajlamosak a sérülésre. levele
Nem még nem építettem be.Nekem a régi mondeomba volt ez  a webasto kályha (thermo top z)utólagosan szereltem be,aztán vettem egy Audit abba egy olyan kályhát tettem be amit eddig szereltek a mondeokba is ,ez venturi elven működik és egyébként egy rakat f...s ezt mikor eladtam az Audit akkor nem szereltem ki,de a régi thermotop kályhát amit kiszedtem a régi mondiból azt fogom majd ebbe berakni. Egyébként a webasto kályha elég rendesen ledózerolja az akkumulátort, pár év alatt kivégzi.

Sajnos az autó eleje törött volt. Én már javítva vettem. Az ablakmosó tartályból folyt a lötty, volt rajta egy repedés, meg lett ragasztva. A motor vezérlő elektronika az ablakmosó tartály hátára van felapplikálva. És csak a dobbetét választja el a keréktől. Nem tudták valami védettebb zártabb helyre beszuszakolni?Huh?Huh???!!!!!!!!!

A 27-ével kezdődő héten leteszem Viktornál az autót, ha tudok keríteni valami 4 kerekűt helyette. (A motorozáshoz kezd kicsit hideg lenni.)

Remélem, hogy akkor kiderül.
Majd megírom, hogy mire jutottam.



Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 11:01:18 »

Otthon MOL kút, itt OMV. Mindkét kúton jobb lett a minőség? Nem hiszem. Majd pár tankolás után még visszahozom ezt a témát.
Azóta most tartok a harmadik teli tank felénél és tényleg. Csökkent a fogyasztás. Min. 100 kilóméterrel többet megyek egy teli tankkal.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 19:38:56 »

Azóta most tartok a harmadik teli tank felénél és tényleg. Csökkent a fogyasztás. Min. 100 kilóméterrel többet megyek egy teli tankkal.
Sziasztok, új vagyok még a fórumon meg a Mondeo tulajok között is, szeretném megkérdezni, hogy normális jelenség az a 163Le, powershiftes autónál, hogy városban nyugodt vezetésnél 10l-t, sztrádán pedig, szintén nem versenyezve 8 körül eszik átlagban? Ezzel kell számolnom, vagy érdemes elgondolkodni bizonyos alkatrészek cseréjén, esetleg tisztításán? Előre is köszönöm!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 20:00:48 »

Sziasztok, új vagyok még a fórumon meg a Mondeo tulajok között is, szeretném megkérdezni, hogy normális jelenség az a 163Le, powershiftes autónál, hogy városban nyugodt vezetésnél 10l-t, sztrádán pedig, szintén nem versenyezve 8 körül eszik átlagban? Ezzel kell számolnom, vagy érdemes elgondolkodni bizonyos alkatrészek cseréjén, esetleg tisztításán? Előre is köszönöm!

Hello!

Szerintem egyáltalán nem. Nekem ue. a motor bár man. váltóval 5.5-6.5 között eszik vegyesben. Ennyi nyálat csak valami rendellesen működő fogyasztó okozhat szerintem, lehet ilyen pl. a váltó.  Ez csak egy tipp... az sw nem lehet ennyire félrelőve, mert nem tudná a rengeteg üzemanyagot a rendszer "feldolgozni", feszt regenerálna...stb.

Nem akarok huhogni, de valami nagyon nem fasza, sós nézesd meg szakemberrel!

Amiket írtál azok mért értékek?

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 20:19:47 »

Etis-ből letöltöttem egy "szervízterv"-et, találtam benne egy számomra még érdekes előírást...

"Tüzelőanyag-szűrő --> vizet leengedni, ha nem cserélték ki (leeresztő csavarral)"

Ez mi is pontosan?ha nem cserélek gázolajszűrőt, akkor van a szűrőház alján egy csavar, amivel a vizet le lehet engedni???
Pont holnap cserélném ki a szűrőt...
A rendszer levegőtlenítésére milyen eljárást tanácsoltok? Vettem szifon pumpát végszükség esetére...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 20:27:07 »

Hello!

Szerintem egyáltalán nem. Nekem ue. a motor bár man. váltóval 5.5-6.5 között eszik vegyesben. Ennyi nyálat csak valami rendellesen működő fogyasztó okozhat szerintem, lehet ilyen pl. a váltó.  Ez csak egy tipp... az sw nem lehet ennyire félrelőve, mert nem tudná a rengeteg üzemanyagot a rendszer "feldolgozni", feszt regenerálna...stb.

Nem akarok huhogni, de valami nagyon nem fasza, sós nézesd meg szakemberrel!
Amiket írtál azok mért értékek?

 wave

Hello,

Köszönöm az infót, amióta megvan 2x tankoltam, a tankolás és a megtett km tekintetében 8,9 az átlag úgy hogy városban teljes önmérséklet, sztrádán pedig 130-150 között eresztem. Mondjuk amikor megvettem az első lépés volt, hogy húztam vele az Auto-Fort-hoz, mint legközelebbi márkaszervíz, cseréltettem szűröket, olajat (váltóban is) és kértem, hogy nézzék át jó alaposan.. különösebb hibát nem találtak.. Egyébként más szempontból teljesen hibátlan. Akkor megpróbálok felkutatni valami mágust..
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 21:16:27 »

Sziasztok, új vagyok még a fórumon meg a Mondeo tulajok között is, szeretném megkérdezni, hogy normális jelenség az a 163Le, powershiftes autónál, hogy városban nyugodt vezetésnél 10l-t, sztrádán pedig, szintén nem versenyezve 8 körül eszik átlagban? Ezzel kell számolnom, vagy érdemes elgondolkodni bizonyos alkatrészek cseréjén, esetleg tisztításán? Előre is köszönöm!
Nekem is 163 lovas motor van powershift váltóval. Németekhez járok dolgozni, kb 1200 kilóméter a táv. Nem szoktam nyugodtan menni, 7,2 volt a fogyim. Ha visszaolvasol, leírtam, hogy mi változott, de szerintem a gázpedál kivétele miatt(pollenszűrő csere), lehúztam a csatlakozót és azóta 6,8. Állítólag újra tanul. Nem mondom, hogy próbáld ki, mert egyesek szerint újra kell programozni szervizben. De lehet megérné. Érdeklődj utána.
Nekem előtte sosem sikerült 1000km fölött menni egy tankkal, most már a harmadik, ami fölötte van.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 21:33:36 »

Nekem is 163 lovas motor van powershift váltóval. Németekhez járok dolgozni, kb 1200 kilóméter a táv. Nem szoktam nyugodtan menni, 7,2 volt a fogyim. Ha visszaolvasol, leírtam, hogy mi változott, de szerintem a gázpedál kivétele miatt(pollenszűrő csere), lehúztam a csatlakozót és azóta 6,8. Állítólag újra tanul. Nem mondom, hogy próbáld ki, mert egyesek szerint újra kell programozni szervizben. De lehet megérné. Érdeklődj utána.
Nekem előtte sosem sikerült 1000km fölött menni egy tankkal, most már a harmadik, ami fölötte van.
Köszönöm szépen a tippet, egy próbát megér, ha van változás akkor referálok róla..  worship
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 23:02:11 »

Köszönöm szépen a tippet, egy próbát megér, ha van változás akkor referálok róla..  worship
Mindenképpen. Érdekel hogy másnál is változik fogyi, vagy egyedi eset. Uaz a motor, a váltó.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 23:53:45 »

Köszönöm szépen a tippet, egy próbát megér, ha van változás akkor referálok róla..  worship
meg egy rendes szakaszon adjál neki egy 10-15km-t padlógázon, hagy füstöljön ki aminek ki kell.  Wink
Naplózva
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2014.10.24 péntek, 16:48:19 »

meg egy rendes szakaszon adjál neki egy 10-15km-t padlógázon, hagy füstöljön ki aminek ki kell.  Wink
Hello,
Lehúztam a kábelt a gázpedálról, levettem a sarut az aksiról és mentem kb 40 km-t 4K körüli fordulaton a sztrádán, a váltó harapósabb lett, a fogyasztást még nem látom csökkenni, de vasárnap lesz egy hosszabb utam, majd ott kiderül..

Viszont az automata ablak felhúzás elszállt,  falbav ha esetleg vki hasonló helyzetbe került megtaláltam a megoldást a talkford-on:
Ez sajna minden esetben megtörténik ha az emberfia leveszi a sarut, a megoldás itt.
1) folyamatosan nyomvatartva le kell húzni az ablakot amikor leért egy pillanatra el kell engedni az ablakgombot majd legalább 5mp-ig ismét lenyomva kell tartani.
2) utána hasonlóképpen fel kell húzni az ablakot a gombot folyamatosan nyomva majd elengedni és újra nyomva tartani legalább 5mp-ig..
3) ezt mind a 4 gombbal el kell játszani és visszaáll az ablak automata funkciója le-fel, plussz a global closing is működni fog (ja és a tetőablakkal is ha van vkinek)
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2014.10.24 péntek, 17:54:29 »

Hello,
Lehúztam a kábelt a gázpedálról, levettem a sarut az aksiról és mentem kb 40 km-t 4K körüli fordulaton a sztrádán, a váltó harapósabb lett, a fogyasztást még nem látom csökkenni, de vasárnap lesz egy hosszabb utam, majd ott kiderül..

Viszont az automata ablak felhúzás elszállt,  falbav ha esetleg vki hasonló helyzetbe került megtaláltam a megoldást a talkford-on:
Ez sajna minden esetben megtörténik ha az emberfia leveszi a sarut, a megoldás itt.
1) folyamatosan nyomvatartva le kell húzni az ablakot amikor leért egy pillanatra el kell engedni az ablakgombot majd legalább 5mp-ig ismét lenyomva kell tartani.
2) utána hasonlóképpen fel kell húzni az ablakot a gombot folyamatosan nyomva majd elengedni és újra nyomva tartani legalább 5mp-ig..
3) ezt mind a 4 gombbal el kell játszani és visszaáll az ablak automata funkciója le-fel, plussz a global closing is működni fog (ja és a tetőablakkal is ha van vkinek)


Igen.ez ismert megoldás az ablakprogramozásra Wink
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2014.10.24 péntek, 19:07:31 »

Etis-ből letöltöttem egy "szervízterv"-et, találtam benne egy számomra még érdekes előírást...

"Tüzelőanyag-szűrő --> vizet leengedni, ha nem cserélték ki (leeresztő csavarral)"

Ez mi is pontosan?ha nem cserélek gázolajszűrőt, akkor van a szűrőház alján egy csavar, amivel a vizet le lehet engedni???
Pont holnap cserélném ki a szűrőt...
A rendszer levegőtlenítésére milyen eljárást tanácsoltok? Vettem szifon pumpát végszükség esetére...

Gázolajszűrő kicserélve Wink...de cirka 5 órámba került sajnos...Aki még nem csinálta egyedül az a következőkre figyeljen.
- motortérben a visszatérő csővezeték (piros) lecsatlakoztatása--> ennek hiányában sok liter gázolaj fog lecsorogni nyes
- csere végeztével légtelenítés...ehhez egy NORMÁLIS kézi pumpát ajánlok, nem OBI-sat falbav

Megölt az ideg mire légtelenítettem, de kész...sajna az akksim töltőn szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2014.10.24 péntek, 19:22:16 »

Igen.ez ismert megoldás az ablakprogramozásra Wink
Most miért kellett az örömét elvenni?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:06:01 »

Igen.ez ismert megoldás az ablakprogramozásra Wink

Kb. 15 éve.....   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 07:41:15 »

Sziasztok.
Van két hiba kódom találkozott valaki ilyennel,és ha igen mi a megoldás?
Kód: P02E1 - Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő teljesítmény

További hibakódok:
 - A beavatkozó nyitva megszorult

Állapot:
 - DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
2.
Kód: P003A - Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt

További hibakódok:
 - Az áramkör feszültsége a küszöb alatt
A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 15:03:40 »

Kedves Kollégák!

Új vagyok itt (habár volt már egy előző MK4-em 2.0 TDCI, 2011-es, Titanium-X) most vettem az aláírásban szereplő modellt.
Szervizkönyv szerint 128 ezer van most benne, németországi autó volt.
Több kérdésem is van, megpróbálom sorban feltenni őket, ha megtiszteltek válaszokkal, azt megköszönöm.
1. Cseréltettem benne légszűrőt, gázolajszűrőt, pollenszűrőt, olajszűrőt (MAN) és FORD gyári olajat tetettem bele. Van-e más ötlet, érdemes lett volna-e ezért márkaszervizbe vinnem?
2. Ebben a váltóban kell-e olajat cserélni? (sokat olvastam a fórumban, én magam arra jutottam, hogy nem, de a szakszerviz telefonban azt mondta, hogy igen)
3. Mikor cserélnétek benne vezérlést és milyen gyártót javasoltok? Vagy vigyem márkaszervizbe emiatt?
4. Normális-e szerintetek, hogy esős időben 70-110 km/h -val közlekedve országúton 7,3 l a fogyasztása, de amint száraz időben 120-150-nel járok vele, 9,2-9,4 literre felmegy az országúti fogyasztás? (városban még nincs mért adatom) Véleményem szerint valahol 6,5 - 8 liter között lenne a normális... De lehet, hogy tévedek.
5. Érdemes-e szoftvert frissítetni az autón?
6. Hol tudok hozzá friss navigációs szoftvert szerezni? Gondolom, csak a márkaszervizben tudják megoldani egy bántó és távolról is jól látható összegért...
7. Van-e valami jó hely, ahol 16/17-es gyári alufelnit tudok hozzá venni használt téli gumival együtt? Ugyanaz-e a kiosztása, mint a sima 2.0 TDCI-é?
8. Olvastam ezt a DPF regenerálást, az enyém a facelift utáni, kell-e valamire figyelnem? Eddig 3 ezer km-t mentem vele, de nem tűnt fel semmi...
9. Van-e bármi, amire oda kell figyelnem, különös tekintettel a 2.2 TDCI motorra? (ami nem az alap verzió)

Köszönöm válaszotokat.
Üdv, PB.
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 15:55:18 »

Szia,

4. Kicsit soknak tűnik, de végülis automata.
5. Igen. Tudok ajánlani embert, aki kedvezőbb áron megcsinálja, mint márkaszervizben.
6. Keresd Somasoftot, és akkor még magyar is lesz a navi.
8. Nem kell vele foglalkozni.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 16:27:27 »

3. Ha 1000% biztos vagy a km óra állásban, akkor nem kell 200-ig foglalkozni vele. Ha pici bizonytalanság is van (ördög nem alszik), akkor tedd meg a következő olajcserénél (én is ezt teszem majd, szintén német, szintén 120 körüli km, szintén vezetett szervizkönyv)  Smiley
4. 2.2-höz nem tudok hozzászólni, hogy annak mennyivel kell magasabb fogyasztásnak lenni, mint a 2.0
5. Ha szükséged van rá, akkor igen, csak ne dőlj be az első felajánlkozónak, nézz körül árak, lehetőségek között Wink
8. Fl után a DPF-be közvetlenül fecskendezi a go-t, menj vele, ne foglalkozz vele
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 06:55:39 »

Kedves Kollégák!

...
4. Normális-e szerintetek, hogy esős időben 70-110 km/h -val közlekedve országúton 7,3 l a fogyasztása, de amint száraz időben 120-150-nel járok vele, 9,2-9,4 literre felmegy az országúti fogyasztás? (városban még nincs mért adatom) Véleményem szerint valahol 6,5 - 8 liter között lenne a normális... De lehet, hogy tévedek.
...

Én tegnap akadtam ki azon, hogy pályán, 140körül 7,5 volt az átlagja a 2literes tdci-nek. Nem b.sz a talajhoz, de nekem soknak tűnik.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 08:43:11 »

Én tegnap akadtam ki azon, hogy pályán, 140körül 7,5 volt az átlagja a 2literes tdci-nek. Nem b.sz a talajhoz, de nekem soknak tűnik.

Nekem az a tapasztalatom, hogy 140-es tempomattal (GPS szerint) 7-7,5 közt eszik, 120-130-közt 6,5-el beéri.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 08:45:51 »

Sziasztok!

Generátor szabadonfutót szerélt már valaki? 1500-tól 2000-es fordulatig nyikorgó (szíj csúszó) hang jön, majd 2000 felett már nem hallani... főként 4-5-6-ban történő intenzívebb gyorsításkor. A szíj nem régi, úgy 15.000km-es, ezért gondolom nem ez szól.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 09:09:49 »

Sziasztok!

Generátor szabadonfutót szerélt már valaki? 1500-tól 2000-es fordulatig nyikorgó (szíj csúszó) hang jön, majd 2000 felett már nem hallani... főként 4-5-6-ban történő intenzívebb gyorsításkor. A szíj nem régi, úgy 15.000km-es, ezért gondolom nem ez szól.
Amikor szakadt részlegesen a szíjam, akkor utánanéztek, hogy mi szaggathatta meg. Rájöttek, hogy a szabadonfutó nem egészséges, így azt is cserélték. A szabadonfutó volt a legnagyobb költség (18.000 HUF) Az ékszíj 6000, összesen 32-t fizettem.
Nem tudom pontosan megítélni az időt, mert a szabadonfutót nem tudta hamar beszerezni unokabátyám, így arra várni kellett, nem tudom, az összidőből mennyit, de kb olyan 2 óra volt, amíg kiszedték az elszakadt szíjdarabokat, meg kicseréltek mindent.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 10:01:15 »

Köszi a válaszokat. A váltóban való olajcsere továbbra is nyitott kérdés maradt...
Még egy kérdés: sima usb-OBD2 kábellel ki tudom-e olvasni a vezérlőt? Csak mert próbáltam FORSCAN-nel, de nem találja...
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 10:35:52 »

Köszi a válaszokat. A váltóban való olajcsere továbbra is nyitott kérdés maradt...
Még egy kérdés: sima usb-OBD2 kábellel ki tudom-e olvasni a vezérlőt? Csak mert próbáltam FORSCAN-nel, de nem találja...

kell,hogy lássa az elm is,mert 2011es az autód.a 2012-t nem látja a forscan.milyen cuccod van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 11:08:22 »

kell,hogy lássa az elm is,mert 2011es az autód.a 2012-t nem látja a forscan.milyen cuccod van?

Egy usb-s OBD2 kábel és a forscan legújabb verziója. Rádugom a gépre, a kábel kéken világít, feltelepíti a driverét a com13-ra, de a forscan nem látja. Valami kell még hozzá, vagy a kábel nem kompatibilis a forscan-nel. Másik program esetleg, ami kiolvassa? A kocsi 2011. nyári.
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 11:18:44 »

Egy usb-s OBD2 kábel és a forscan legújabb verziója. Rádugom a gépre, a kábel kéken világít, feltelepíti a driverét a com13-ra, de a forscan nem látja. Valami kell még hozzá, vagy a kábel nem kompatibilis a forscan-nel. Másik program esetleg, ami kiolvassa? A kocsi 2011. nyári.
és a forscant is átállítottad a com13-ra?vagy legalább automatára.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 11:28:16 »

és a forscant is átállítottad a com13-ra?vagy legalább automatára.

természetesen mindkét variációt próbáltam, a kapcsolat sebességét is belőttem fixre is, auto-ra is, de semmi... köszi a választ  worship
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 11:29:34 »

természetesen mindkét variációt próbáltam, a kapcsolat sebességét is belőttem fixre is, auto-ra is, de semmi... köszi a választ  worship
merre laksz?hátha tud neked segíteni valaki...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 11:33:35 »

merre laksz?hátha tud neked segíteni valaki...

Sopron...
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:02:31 »

Sopron...
értem.az pedig nem itt van a kertek alatt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:04:53 »

értem.az pedig nem itt van a kertek alatt...

Van valami másik program, amivel működik a hibakód kiolvasás?
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.