Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 03:50:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4712967 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5900 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:08:56 »

értem.az pedig nem itt van a kertek alatt...
Ez csak attól függ, kinek mekkora a kertje!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5901 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:18:23 »

Egy kis Chiptuning téma.

Ki vitte már el a gépét tuningra? 2.0 140le.

Mennyit emeltek(le, nm), mennyibe került? Turbo nyomást meddig emelték?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5902 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:38:03 »

Egy kis Chiptuning téma.

Ki vitte már el a gépét tuningra? 2.0 140le.

Mennyit emeltek(le, nm), mennyibe került? Turbo nyomást meddig emelték?
Titta emelte 163LE-re
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5903 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 13:02:29 »

Titta emelte 163LE-re

Meg lett mérve padon, vagy csak ki lett számítva a 163le?

Fogyasztás csökkent, vagy inkább nyomod neki?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5904 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 14:43:59 »

Van valami másik program, amivel működik a hibakód kiolvasás?
van.elmconfig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5905 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 15:50:07 »

Meg lett mérve padon, vagy csak ki lett számítva a 163le?

Fogyasztás csökkent, vagy inkább nyomod neki?

Nem lett mérve. A 2.0 TDCI van 140 és 163 lovas verzióban is. Az enyém eredetileg 140 lovas. Okosan meg lett neki mondva, hogy mostantól csiribi és csiribú 163 lovas vagy. És az lett.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5906 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 16:16:39 »

Nem lett mérve. A 2.0 TDCI van 140 és 163 lovas verzióban is. Az enyém eredetileg 140 lovas. Okosan meg lett neki mondva, hogy mostantól csiribi és csiribú 163 lovas vagy. És az lett.  nyes
Igen, de ez a fl előtti 140 lovas motoroknál kicsit másként müxik... Olvass vissza bitte, vagy 2 hónapja kérdeztem.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5907 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 17:34:00 »

Igen, de ez a fl előtti 140 lovas motoroknál kicsit másként müxik... Olvass vissza bitte, vagy 2 hónapja kérdeztem.

Nalatok mashogy mukodik, de ott is szoftveres a mókolás. En csak arra valaszoltam amit kerdeztek. Amugy is Patek irta hogy az enyem modositva lett, meg csak nem is en.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5908 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 18:32:56 »

Nalatok mashogy mukodik, de ott is szoftveres a mókolás. En csak arra valaszoltam amit kerdeztek. Amugy is Patek irta hogy az enyem modositva lett, meg csak nem is en.
Igen, csak az a sw mókolás nem mindegy, hogy mit okoz. Állítólag semmit, de akkor miért van még 140 lovas autó? Ha egy 1xü sw módosítás árán, mindenféle károsodás nélkül +23 ló beletehető a motorba, akkor miért nem teszi ezt meg mindenki?
Pl: ha D-ben veszel egy komolyabb autót, ami 250-nél lekorlátoz, még a szalonból sem hozzák ki, már kiütik belőle a gyári korlátozást. Mert az nem károsítja a motort.
Na, mind1. Nálunk egyenlőre csak a kutya csippelt...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5909 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 19:00:46 »

Nem lett mérve. A 2.0 TDCI van 140 és 163 lovas verzióban is. Az enyém eredetileg 140 lovas. Okosan meg lett neki mondva, hogy mostantól csiribi és csiribú 163 lovas vagy. És az lett.  nyes

Ja, de a tied már kicsit más, nem is Siemens, ha jól tudom. Ott valóban egyszerű a dolog, mivel feltételezem csak egy "folytás" az egész a 140 vs 163 le.

A régebbi 140 lovasokat tuti jobban kell mókolni ez érdekelne igazán.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5910 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 22:55:23 »

Ja, de a tied már kicsit más, nem is Siemens, ha jól tudom. Ott valóban egyszerű a dolog, mivel feltételezem csak egy "folytás" az egész a 140 vs 163 le.

A régebbi 140 lovasokat tuti jobban kell mókolni ez érdekelne igazán.
Bunyek csinál ilyesmit...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5911 Dátum: 2014.10.28 kedd, 08:44:56 »

Bunyek csinál ilyesmit...
szerintem nem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5912 Dátum: 2014.10.28 kedd, 11:30:06 »

szerintem nem...


De elvileg csinál, beszéltem vele. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #5913 Dátum: 2014.10.28 kedd, 14:47:47 »

Sopron...

Szia! Sajna a problémádban nem tudok segíteni, de a kocsidat láttam már itt sopronban, gratula hozzá!
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #5914 Dátum: 2014.10.28 kedd, 18:07:58 »

Helló!
Gondolom már előkerült a téma régebben, ezért elnézést ha ismételni kell.
Van egy 140 lovas 2008as, 140e Km-t futott Mondeom, aminél valamelyik nap kigyulladt a sárga motorhibát jelző lámpa.
Egy autóelektronikás műhely kiolvasta, hogy a DPF szűrővel van a probléma.
A kérdésem az lenne, hogy mik a lehetőségeim?
A tisztítás megoldás lehet, vagy mindenképp cserélni kell több 100e Ft-ért?
Ha a tisztítás opció, tudtok ajánlani valakit aki szakszerűen elvégzi?
Még tovább megyek: ezeknél a modelleknél kiiktatható a szűrő?

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5915 Dátum: 2014.10.28 kedd, 18:47:17 »

Helló!
Gondolom már előkerült a téma régebben, ezért elnézést ha ismételni kell.
Van egy 140 lovas 2008as, 140e Km-t futott Mondeom, aminél valamelyik nap kigyulladt a sárga motorhibát jelző lámpa.
Egy autóelektronikás műhely kiolvasta, hogy a DPF szűrővel van a probléma.
A kérdésem az lenne, hogy mik a lehetőségeim?
A tisztítás megoldás lehet, vagy mindenképp cserélni kell több 100e Ft-ért?
Ha a tisztítás opció, tudtok ajánlani valakit aki szakszerűen elvégzi?
Még tovább megyek: ezeknél a modelleknél kiiktatható a szűrő?

Köszönöm!
meg kell keresni,hogy mi okozza.pl: lukas turbócső,folyamatosan nyitott egr szelep-ezt csak lekell dugózni.ha megszűnik a korom forrása,a szűrőt kitudod égetni egy keményebb autópályás menetben,vagy ha félsz a fotótól,akkor diaggal is el lehet indítani a regenerációt.sőt kilehet nullázni a tanult értékeket és a jeladókat is a szűrőben,így új értékekkel kezd működni a motorvezérlő,és simán lehet,hogy ennyitől helyreáll a rend.
merre laksz,hátha tud neked valaki segíteni diaggal?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5916 Dátum: 2014.10.28 kedd, 18:52:58 »

Helló!
Gondolom már előkerült a téma régebben, ezért elnézést ha ismételni kell.
Van egy 140 lovas 2008as, 140e Km-t futott Mondeom, aminél valamelyik nap kigyulladt a sárga motorhibát jelző lámpa.
Egy autóelektronikás műhely kiolvasta, hogy a DPF szűrővel van a probléma.
A kérdésem az lenne, hogy mik a lehetőségeim?
A tisztítás megoldás lehet, vagy mindenképp cserélni kell több 100e Ft-ért?
Ha a tisztítás opció, tudtok ajánlani valakit aki szakszerűen elvégzi?
Még tovább megyek: ezeknél a modelleknél kiiktatható a szűrő?

Köszönöm!

Ki kell iktatni azt.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5917 Dátum: 2014.10.28 kedd, 19:08:44 »

szerintem nem...
Hát akkor nem....  hehe
Nekem elég a 140 ló... Nem olyan kicsi a műszer.... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5918 Dátum: 2014.10.28 kedd, 19:18:50 »


De elvileg csinál, beszéltem vele. Smiley
csak nem ő.de mind1.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5919 Dátum: 2014.10.28 kedd, 19:36:14 »

Én tegnap akadtam ki azon, hogy pályán, 140körül 7,5 volt az átlagja a 2literes tdci-nek. Nem b.sz a talajhoz, de nekem soknak tűnik.
A légellenállás négyzetesen nő/nagyobb erőhöz,többlet üzemanyag kell/....ezért nem ugy van hogy tök mindegy mennyivel megyek.Amúgy matemetikailag mindegy kéne hogy legyen,hiszen áttételek fixek ha jobban nyomod hamarabb érsz oda,plusz a kerékfordulat is azonos.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #5920 Dátum: 2014.10.28 kedd, 20:26:57 »

meg kell keresni,hogy mi okozza.pl: lukas turbócső,folyamatosan nyitott egr szelep-ezt csak lekell dugózni.ha megszűnik a korom forrása,a szűrőt kitudod égetni egy keményebb autópályás menetben,vagy ha félsz a fotótól,akkor diaggal is el lehet indítani a regenerációt.sőt kilehet nullázni a tanult értékeket és a jeladókat is a szűrőben,így új értékekkel kezd működni a motorvezérlő,és simán lehet,hogy ennyitől helyreáll a rend.
merre laksz,hátha tud neked valaki segíteni diaggal?

Törökszentmiklóson lakok, de természetesen mobilis vagyok, ha valaki tud segíteni.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5921 Dátum: 2014.10.28 kedd, 21:44:31 »

A légellenállás négyzetesen nő/nagyobb erőhöz,többlet üzemanyag kell/....ezért nem ugy van hogy tök mindegy mennyivel megyek.Amúgy matemetikailag mindegy kéne hogy legyen,hiszen áttételek fixek ha jobban nyomod hamarabb érsz oda,plusz a kerékfordulat is azonos.


Értem, de nem erről van szó. 140-nél szerintem sok a 7,5l.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5922 Dátum: 2014.10.28 kedd, 22:06:25 »

Értem, de nem erről van szó. 140-nél szerintem sok a 7,5l.
Ennyit fogyaszt vagy ennyit mutat?
Anno jártam olyan fókával, mint b4k. 800km/50lityi volt a fogyi. Most 1000/65-70lityi. Átlagban. Kb. ezen érték körül normális a 2.0/140ló. Igaz, nálam csak 10% a város vagy kevesebb.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #5923 Dátum: 2014.10.28 kedd, 22:09:31 »

Sziasztok tagok,vendégek! Fél éve lettem Mondeos és ha lehetne lenne 1-2 kérdésem amire ti biztosan tudtok válaszolni.
1. Észrevehető-e a különbség a 140le és 163le között?(nekem 163-as van fl elötti de nincs viszonyitási alapom)
2.  A kocsi leállitásakor mitől van fingó rinocérosz hangja (160ekm vettem a kocsit most 186 van benne ettöl eltekintve megvagyok vele elégedve).
 Lenne még kérdésem de nem akarok senkit se lefárasztani Grin. A válaszokat elöre is köszönöm.
További szép estét!
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #5924 Dátum: 2014.10.28 kedd, 22:54:29 »

Szia! Sajna a problémádban nem tudok segíteni, de a kocsidat láttam már itt sopronban, gratula hozzá!

Én is láttam a Tiedet, ha a Várkerületen a Sopronbank / OTP előtti részen álltál többször is, akkor már akartam cetlit is hagyni a kocsin, hogy megvenném, ha eladod. Nagyon szép autó, az enyém is fehér lesz nemsokára ... Smiley
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5925 Dátum: 2014.10.29 szerda, 09:49:33 »

Sziasztok tagok,vendégek! Fél éve lettem Mondeos és ha lehetne lenne 1-2 kérdésem amire ti biztosan tudtok válaszolni.
1. Észrevehető-e a különbség a 140le és 163le között?(nekem 163-as van fl elötti de nincs viszonyitási alapom)
2.  A kocsi leállitásakor mitől van fingó rinocérosz hangja (160ekm vettem a kocsit most 186 van benne ettöl eltekintve megvagyok vele elégedve).
 Lenne még kérdésem de nem akarok senkit se lefárasztani Grin. A válaszokat elöre is köszönöm.
További szép estét!

1. Bizony észrevehető, ezért lett az enyém is okosítva hogy 163 lovas legyen. Alacsonyabb fordulaton jön meg érzésre a nyomaték, jobban megy. Nekem tetszik.
2. Volt már erről szó többször is, Balogh Tomi írt is róla, valami szelepet kell cserélni, ő tudja hogy mivel kell a gyári helyett olcsón. Keress vissza.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5926 Dátum: 2014.10.29 szerda, 10:15:56 »

1. Bizony észrevehető, ezért lett az enyém is okosítva hogy 163 lovas legyen. Alacsonyabb fordulaton jön meg érzésre a nyomaték, jobban megy. Nekem tetszik.
2. Volt már erről szó többször is, Balogh Tomi írt is róla, valami szelepet kell cserélni, ő tudja hogy mivel kell a gyári helyett olcsón. Keress vissza.
a pierburg vákumszelepet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5927 Dátum: 2014.10.29 szerda, 10:33:59 »

a pierburg vákumszelepet.

Azaz. Hogy is volt régen valami műsorban? És tudja és tudja és tudja....  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5928 Dátum: 2014.10.29 szerda, 10:45:56 »

Azaz. Hogy is volt régen valami műsorban? És tudja és tudja és tudja....  smile
pedig nekem nincs is iyen,mert a 2.2-ben minden full elektonyos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #5929 Dátum: 2014.10.29 szerda, 11:06:25 »

Sziasztok! Van valakinek tapasztalata dízel injektor tisztító adalékokkal? érdemes ezt kipróbálni, vagy sz@rt sem ér?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5930 Dátum: 2014.10.29 szerda, 11:33:35 »

Egy kis Chiptuning téma.

Ki vitte már el a gépét tuningra? 2.0 140le.

Mennyit emeltek(le, nm), mennyibe került? Turbo nyomást meddig emelték?

kb. 2 hét múlvára tervezem a motor teljesítmény "optimalizálást". Az az úriember fogja csinálni aki az MKIII -mat, benne 100% -ig megbízom, az nagyon jó volt évekig a programmódosítás után. Kb. 20-25% -ot fog növekedni a teljesítmény elmondása szerint a DPF miatt eddig tolható a teljesítmény "büntetlenül". Ez viszont több lesz mint a 160 LE körüli gyári szoftveré. Az autó teljesen egyedi szoftvert kap, jelenlegi karakterisztikájához igazítva.

A turbo nyomás is növekedni fog, még nem tudom mennyivel.

Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz.

Az EGR szelepet viszont röstellem... de nem találom az autón... Ezt tudja valaki hol van ezen a blokkon?  szomoru1 help

 worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.29 szerda, 12:07:42 írta BLACKMondeo » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5931 Dátum: 2014.10.29 szerda, 11:47:34 »

Sziasztok! Van valakinek tapasztalata dízel injektor tisztító adalékokkal? érdemes ezt kipróbálni, vagy sz@rt sem ér?

Üzemanyagrendszer tisztító adalékot szoktam úgy fél évente átfolyatni a rendszeren. Ártani biztos, hogy nem árt, bár megmondom őszintén jobban sem éreztem tőle semmit.

Viszont a tudat...  vigyor3
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #5932 Dátum: 2014.10.29 szerda, 12:17:41 »

Üzemanyagrendszer tisztító adalékot szoktam úgy fél évente átfolyatni a rendszeren. Ártani biztos, hogy nem árt, bár megmondom őszintén jobban sem éreztem tőle semmit.

Viszont a tudat...  vigyor3

Köszönöm, akkor beadom a kicsikének a tudat miatt  nyes
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5933 Dátum: 2014.10.29 szerda, 13:04:31 »

kb. 2 hét múlvára tervezem a motor teljesítmény "optimalizálást". Az az úriember fogja csinálni aki az MKIII -mat, benne 100% -ig megbízom, az nagyon jó volt évekig a programmódosítás után. Kb. 20-25% -ot fog növekedni a teljesítmény elmondása szerint a DPF miatt eddig tolható a teljesítmény "büntetlenül". Ez viszont több lesz mint a 160 LE körüli gyári szoftveré. Az autó teljesen egyedi szoftvert kap, jelenlegi karakterisztikájához igazítva.

A turbo nyomás is növekedni fog, még nem tudom mennyivel.

Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz.

Az EGR szelepet viszont röstellem... de nem találom az autón... Ezt tudja valaki hol van ezen a blokkon?  szomoru1 help

 worship

Majd kíváncsi leszek hogy sikerül. Én azt vettem észre hogy néha amikor városi poroszkálás után (jellemzően M3 kivezető) nyomnék egy kövéret, akkor elindul az autó, majd hirtelen meghőköl egy pillanatra, aztán megint meg. Nem tudom mi lehet ez, mivel az FL utáni már máshogy regenerál, lehet pont rosszkor kapom el. Vissza fogom vinni megnézetni. Az a baj, nem rémlik hogy régebben is csinálta volna.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5934 Dátum: 2014.10.29 szerda, 14:00:08 »

Majd kíváncsi leszek hogy sikerül. Én azt vettem észre hogy néha amikor városi poroszkálás után (jellemzően M3 kivezető) nyomnék egy kövéret, akkor elindul az autó, majd hirtelen meghőköl egy pillanatra, aztán megint meg. Nem tudom mi lehet ez, mivel az FL utáni már máshogy regenerál, lehet pont rosszkor kapom el. Vissza fogom vinni megnézetni. Az a baj, nem rémlik hogy régebben is csinálta volna.

Szia,

Én szívesen össze is futnék veled amikor "kész" az enyém, már csak az összehasonlítás miatt.

?

ÜDv,

 wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5935 Dátum: 2014.10.29 szerda, 14:12:06 »

Értem, de nem erről van szó. 140-nél szerintem sok a 7,5l.
Háá...jópofa vagy.Akkor miről?Szerinted a 120-130-nál 6.5,akkor 140nél is annyinak vagy kevesebbnek kéne lenni?
...mint irtam,négyzetesen nő.
Kb ezért eszik mindenkinek keveset 90-nél.
/más...1600cm3 100le autó eléri a 200at,de 210hez már 130-150le kell...arányaiban lásd,/ integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5936 Dátum: 2014.10.29 szerda, 14:35:14 »

Szia,

Én szívesen össze is futnék veled amikor "kész" az enyém, már csak az összehasonlítás miatt.

?

ÜDv,

 wave

Persze, esetleg egy mini talin vagy akár máskor is szó lehet róla.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5937 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:14:39 »

kb. 2 hét múlvára tervezem a motor teljesítmény "optimalizálást". Az az úriember fogja csinálni aki az MKIII -mat, benne 100% -ig megbízom, az nagyon jó volt évekig a programmódosítás után. Kb. 20-25% -ot fog növekedni a teljesítmény elmondása szerint a DPF miatt eddig tolható a teljesítmény "büntetlenül". Ez viszont több lesz mint a 160 LE körüli gyári szoftveré. Az autó teljesen egyedi szoftvert kap, jelenlegi karakterisztikájához igazítva.

A turbo nyomás is növekedni fog, még nem tudom mennyivel.

Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz.

Az EGR szelepet viszont röstellem... de nem találom az autón... Ezt tudja valaki hol van ezen a blokkon?  szomoru1 help

 worship

Várom a fejleményeket!

Turbo nyomásra kíváncsi leszek, mert gyárilag is elég sok a 2.5 bar szerintem.

A DPF miért szól bele a tuningba? Folytás vagy mi? Mer az nekünk már ki van iktatva.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5938 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:24:26 »

Ennyit fogyaszt vagy ennyit mutat?
...

Kérdés jó. Eddig 2-3 decivel fölé lőtt a saját mérése.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5939 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:27:29 »

Háá...jópofa vagy.Akkor miről?...

Arról, hogy sok.  nyes

Szerinted a 120-130-nál 6.5,akkor 140nél is annyinak vagy kevesebbnek kéne lenni?

Erről ugyan szó nem volt, de a 120-130-nál a 6,5 is sok egy 2literes dízeltől.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5940 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:46:03 »

Arról, hogy sok.  nyes

Erről ugyan szó nem volt, de a 120-130-nál a 6,5 is sok egy 2literes dízeltől.


Néha szoktam nézni a pillanatnyit. Tartós óra szerinti 120-nál 3,5 és 8,7 között ingadozik. Tempomat, szóval a lábam nem játszik bele. Ebben lejtő nincs benne. Ha csak tartania kell sík terepen a sebességet, akkor 3,5, ha viszont emelkedő jön, akkor felszalad.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5941 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:49:40 »

Köszönöm, akkor beadom a kicsikének a tudat miatt  nyes
A fogyi topikban írtam, olyanak ezek az adalékok, mint a szentelt víz: nem árt, nem használ... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5942 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:54:53 »


Erről ugyan szó nem volt, de a 120-130-nál a 6,5 is sok egy 2literes dízeltől.

Szokjad! Ezt is írtam már a fogyi topikban: volt fókám ilyen motorral, de ott mivel kisebb volt a tank 800km/50 lityi,
most a mondeo 1000/65..70 lityi, kettő között golf6 900km/50 lityi... Átlagosan...
PS: próbálj meg vele úgy kb. 90-100-as tempót menni, akkor nem eszik csak 5,5-öt. Állóhelyzetben meg kb. 0,7-1,2 lityi/óra....  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5943 Dátum: 2014.10.29 szerda, 16:17:42 »

...
PS: próbálj meg vele úgy kb. 90-100-as tempót menni, akkor nem eszik csak 5,5-öt. Állóhelyzetben meg kb. 0,7-1,2 lityi/óra....  Cheesy

Nem akarok én lassulási versenyt teljesíteni, nem megyek 90-100kmh-t.  Wink
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5944 Dátum: 2014.10.29 szerda, 16:27:01 »

Várom a fejleményeket!

Turbo nyomásra kíváncsi leszek, mert gyárilag is elég sok a 2.5 bar szerintem.

A DPF miért szól bele a tuningba? Folytás vagy mi? Mer az nekünk már ki van iktatva.  nyes

A DPF -re vonatkozóan csak annyit mondott az "emberem", hogy a +20, +25% optimalizált teljesítménynövelés az egészséges DPF el. Gondolom a motor öblítése más azzal ill. anélkül.

Amint megvan az autó, referálok milyen értékek lettek módosítva és milyen lett.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.29 szerda, 16:30:20 írta BLACKMondeo » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5945 Dátum: 2014.10.29 szerda, 16:52:47 »

Nem akarok én lassulási versenyt teljesíteni, nem megyek 90-100kmh-t.  Wink
Tudod hogy járt a c lova?... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #5946 Dátum: 2014.10.29 szerda, 18:22:31 »

1. Bizony észrevehető, ezért lett az enyém is okosítva hogy 163 lovas legyen. Alacsonyabb fordulaton jön meg érzésre a nyomaték, jobban megy. Nekem tetszik.
2. Volt már erről szó többször is, Balogh Tomi írt is róla, valami szelepet kell cserélni, ő tudja hogy mivel kell a gyári helyett olcsón. Keress vissza.
köszönöm a segítségeteket. Ez a szelep valójában az egr lenne? mi változik ha ledugózom?
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5947 Dátum: 2014.10.29 szerda, 18:24:17 »

köszönöm a segítségeteket. Ez a szelep valójában az egr lenne? mi változik ha ledugózom?
dehogy.ez vezérli a folytószelepet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #5948 Dátum: 2014.10.29 szerda, 18:49:45 »

dehogy.ez vezérli a folytószelepet.
alf(te voltál am kedvenc mesefigurám anno vigyor3) ha ezt kicserélem mi változik? éppen ma mentem vele 210et szerintem még+10 volt a kocsiba nem kevés ez 163 le-től? igaz nem volt mostanában dizelem de a kollegám 140es A4 is hasonlóan szedi a lábát,igaz 200kgval könnyebb. a fogyija nekem tök jó 4személy autópálya 150 és 6.4-6.8. a 2.2es jobb választás lett volna?
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5949 Dátum: 2014.10.29 szerda, 20:32:47 »

Segítsetek megérteni az alábbi dolgot.

Tele tankoltuk az autót, amennyi csak belefért ( a mutató is a maxon ). Erre kiírta, hogy 1200 Km-t tehetek meg a következő tankolásig. ( a tankolást követően valamiért az átlag fogyasztás és az átlag sebesség nullázódott ) Az autóval megtettünk ez után kb. 100 km-t 5,6 az átlag fogyasztás, majd kiírja, hogy kb. 800 valamennyi km van amit még megtehetek a következő tankolásig. 100 km után a mutató is megmozdult, bár egyes vélemények szerint csurig tele a tankkal még a mutató nem mozdulhatna igazán ennyinél... nah mindegy. Majd újabb kb 50 km megtétele után miközben az átlag fogyasztás lement 5 literre, kiírta hogy 680 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Ezt követően megint mentünk vele kb. 60 km-t az átlag fogyasztás lement 4,6ra és most azt írja ki hogy 740 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Az üzemanyagot jelző mutató most háromnegyednél áll.
Összegezve tele a tank, kiírja, hogy 1200 km-t mehetek, megteszek ebből kb. 200 km-t a fogyasztás most 4,6on áll, a computer szerint meg 740 km-t tehetek már csak meg. A mutató tanknál meg háromnegyednél van talán picivel alatta.
Nem vagyok nagy matekos, ha valaki gondolja számolgathat, de így ránézésre szerintem valami nagyon nincs arányban, vagy valami rosszul számol ebben az autóban... aránytalanul keveset ír ki a megtett km után a még megtehetőre és a tank mutatója is nagyobb mértékben mutat keveset szerintem.

Korábban írtam gázolaj folyásról itt ott a motortérben, ezek mind meg lettek szüntetve, most is száraz minden látható rész ha megnézem. Nem látok folyást. Gázolaj szag határozattan van a motor tér felől, de mivel korábban sok folyt ki az nem lett lemosva kipucolva tehát akár az is érződhet még. (ugye az anno miden fele mindenbe belefolyt)

Kérdés, hogy akkor folyik valahol a gázolja, ( lopják belőle?  vigyor3 kizárt) vagy rossz a belső computer, vagy a mutató rossz, vagy valami más? ( korábban nem volt gond ezzel a fogyasztás mutatóval meg egyebekkel...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.