Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263698 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5900 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 12:08:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.27 hétfő, 12:02:31
értem.az pedig nem itt van a kertek alatt...
Ez csak attól függ, kinek mekkora a kertje!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5901 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 12:18:23 »
Egy kis
Chiptuning
téma.
Ki vitte már el a gépét tuningra? 2.0 140le.
Mennyit emeltek(le, nm), mennyibe került? Turbo nyomást meddig emelték?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5902 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 12:38:03 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.27 hétfő, 12:18:23
Egy kis
Chiptuning
téma.
Ki vitte már el a gépét tuningra? 2.0 140le.
Mennyit emeltek(le, nm), mennyibe került? Turbo nyomást meddig emelték?
Titta emelte 163LE-re
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5903 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 13:02:29 »
Idézetet írta: Patek - 2014.10.27 hétfő, 12:38:03
Titta emelte 163LE-re
Meg lett mérve padon, vagy csak ki lett számítva a 163le?
Fogyasztás csökkent, vagy inkább nyomod neki?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5904 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 14:43:59 »
Idézetet írta: papabahama - 2014.10.27 hétfő, 12:04:53
Van valami másik program, amivel működik a hibakód kiolvasás?
van.elmconfig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5905 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 15:50:07 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.27 hétfő, 13:02:29
Meg lett mérve padon, vagy csak ki lett számítva a 163le?
Fogyasztás csökkent, vagy inkább nyomod neki?
Nem lett mérve. A 2.0 TDCI van 140 és 163 lovas verzióban is. Az enyém eredetileg 140 lovas. Okosan meg lett neki mondva, hogy mostantól csiribi és csiribú 163 lovas vagy. És az lett.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5906 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 16:16:39 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.27 hétfő, 15:50:07
Nem lett mérve. A 2.0 TDCI van 140 és 163 lovas verzióban is. Az enyém eredetileg 140 lovas. Okosan meg lett neki mondva, hogy mostantól csiribi és csiribú 163 lovas vagy. És az lett.
Igen, de ez a fl előtti 140 lovas motoroknál kicsit másként müxik... Olvass vissza bitte, vagy 2 hónapja kérdeztem.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5907 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 17:34:00 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.27 hétfő, 16:16:39
Igen, de ez a fl előtti 140 lovas motoroknál kicsit másként müxik... Olvass vissza bitte, vagy 2 hónapja kérdeztem.
Nalatok mashogy mukodik, de ott is szoftveres a mókolás. En csak arra valaszoltam amit kerdeztek. Amugy is Patek irta hogy az enyem modositva lett, meg csak nem is en.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5908 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 18:32:56 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.27 hétfő, 17:34:00
Nalatok mashogy mukodik, de ott is szoftveres a mókolás. En csak arra valaszoltam amit kerdeztek. Amugy is Patek irta hogy az enyem modositva lett, meg csak nem is en.
Igen, csak az a sw mókolás nem mindegy, hogy mit okoz. Állítólag semmit, de akkor miért van még 140 lovas autó? Ha egy 1xü sw módosítás árán, mindenféle károsodás nélkül +23 ló beletehető a motorba, akkor miért nem teszi ezt meg mindenki?
Pl: ha D-ben veszel egy komolyabb autót, ami 250-nél lekorlátoz, még a szalonból sem hozzák ki, már kiütik belőle a gyári korlátozást. Mert az nem károsítja a motort.
Na, mind1. Nálunk egyenlőre csak a kutya csippelt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5909 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 19:00:46 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.27 hétfő, 15:50:07
Nem lett mérve. A 2.0 TDCI van 140 és 163 lovas verzióban is. Az enyém eredetileg 140 lovas. Okosan meg lett neki mondva, hogy mostantól csiribi és csiribú 163 lovas vagy. És az lett.
Ja, de a tied már kicsit más, nem is Siemens, ha jól tudom. Ott valóban egyszerű a dolog, mivel feltételezem csak egy "folytás" az egész a 140 vs 163 le.
A régebbi 140 lovasokat tuti jobban kell mókolni ez érdekelne igazán.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5910 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 22:55:23 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.27 hétfő, 19:00:46
Ja, de a tied már kicsit más, nem is Siemens, ha jól tudom. Ott valóban egyszerű a dolog, mivel feltételezem csak egy "folytás" az egész a 140 vs 163 le.
A régebbi 140 lovasokat tuti jobban kell mókolni ez érdekelne igazán.
Bunyek csinál ilyesmit...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5911 Dátum:
2014.10.28 kedd, 08:44:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.27 hétfő, 22:55:23
Bunyek csinál ilyesmit...
szerintem nem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5912 Dátum:
2014.10.28 kedd, 11:30:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.28 kedd, 08:44:56
szerintem nem...
De elvileg csinál, beszéltem vele.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5913 Dátum:
2014.10.28 kedd, 14:47:47 »
Idézetet írta: papabahama - 2014.10.27 hétfő, 11:33:35
Sopron...
Szia! Sajna a problémádban nem tudok segíteni, de a kocsidat láttam már itt sopronban, gratula hozzá!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Laccee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5914 Dátum:
2014.10.28 kedd, 18:07:58 »
Helló!
Gondolom már előkerült a téma régebben, ezért elnézést ha ismételni kell.
Van egy 140 lovas 2008as, 140e Km-t futott Mondeom, aminél valamelyik nap kigyulladt a sárga motorhibát jelző lámpa.
Egy autóelektronikás műhely kiolvasta, hogy a DPF szűrővel van a probléma.
A kérdésem az lenne, hogy mik a lehetőségeim?
A tisztítás megoldás lehet, vagy mindenképp cserélni kell több 100e Ft-ért?
Ha a tisztítás opció, tudtok ajánlani valakit aki szakszerűen elvégzi?
Még tovább megyek: ezeknél a modelleknél kiiktatható a szűrő?
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5915 Dátum:
2014.10.28 kedd, 18:47:17 »
Idézetet írta: Laccee - 2014.10.28 kedd, 18:07:58
Helló!
Gondolom már előkerült a téma régebben, ezért elnézést ha ismételni kell.
Van egy 140 lovas 2008as, 140e Km-t futott Mondeom, aminél valamelyik nap kigyulladt a sárga motorhibát jelző lámpa.
Egy autóelektronikás műhely kiolvasta, hogy a DPF szűrővel van a probléma.
A kérdésem az lenne, hogy mik a lehetőségeim?
A tisztítás megoldás lehet, vagy mindenképp cserélni kell több 100e Ft-ért?
Ha a tisztítás opció, tudtok ajánlani valakit aki szakszerűen elvégzi?
Még tovább megyek: ezeknél a modelleknél kiiktatható a szűrő?
Köszönöm!
meg kell keresni,hogy mi okozza.pl: lukas turbócső,folyamatosan nyitott egr szelep-ezt csak lekell dugózni.ha megszűnik a korom forrása,a szűrőt kitudod égetni egy keményebb autópályás menetben,vagy ha félsz a fotótól,akkor diaggal is el lehet indítani a regenerációt.sőt kilehet nullázni a tanult értékeket és a jeladókat is a szűrőben,így új értékekkel kezd működni a motorvezérlő,és simán lehet,hogy ennyitől helyreáll a rend.
merre laksz,hátha tud neked valaki segíteni diaggal?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5916 Dátum:
2014.10.28 kedd, 18:52:58 »
Idézetet írta: Laccee - 2014.10.28 kedd, 18:07:58
Helló!
Gondolom már előkerült a téma régebben, ezért elnézést ha ismételni kell.
Van egy 140 lovas 2008as, 140e Km-t futott Mondeom, aminél valamelyik nap kigyulladt a sárga motorhibát jelző lámpa.
Egy autóelektronikás műhely kiolvasta, hogy a DPF szűrővel van a probléma.
A kérdésem az lenne, hogy mik a lehetőségeim?
A tisztítás megoldás lehet, vagy mindenképp cserélni kell több 100e Ft-ért?
Ha a tisztítás opció, tudtok ajánlani valakit aki szakszerűen elvégzi?
Még tovább megyek: ezeknél a modelleknél kiiktatható a szűrő?
Köszönöm!
Ki kell iktatni azt.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5917 Dátum:
2014.10.28 kedd, 19:08:44 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.28 kedd, 08:44:56
szerintem nem...
Hát akkor nem....
Nekem elég a 140 ló... Nem olyan kicsi a műszer....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5918 Dátum:
2014.10.28 kedd, 19:18:50 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.28 kedd, 11:30:06
De elvileg csinál, beszéltem vele.
csak nem ő.de mind1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5919 Dátum:
2014.10.28 kedd, 19:36:14 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.27 hétfő, 06:55:39
Én tegnap akadtam ki azon, hogy pályán, 140körül 7,5 volt az átlagja a 2literes tdci-nek. Nem b.sz a talajhoz, de nekem soknak tűnik.
A légellenállás négyzetesen nő/nagyobb erőhöz,többlet üzemanyag kell/....ezért nem ugy van hogy tök mindegy mennyivel megyek.Amúgy matemetikailag mindegy kéne hogy legyen,hiszen áttételek fixek ha jobban nyomod hamarabb érsz oda,plusz a kerékfordulat is azonos.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Laccee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5920 Dátum:
2014.10.28 kedd, 20:26:57 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.28 kedd, 18:47:17
meg kell keresni,hogy mi okozza.pl: lukas turbócső,folyamatosan nyitott egr szelep-ezt csak lekell dugózni.ha megszűnik a korom forrása,a szűrőt kitudod égetni egy keményebb autópályás menetben,vagy ha félsz a fotótól,akkor diaggal is el lehet indítani a regenerációt.sőt kilehet nullázni a tanult értékeket és a jeladókat is a szűrőben,így új értékekkel kezd működni a motorvezérlő,és simán lehet,hogy ennyitől helyreáll a rend.
merre laksz,hátha tud neked valaki segíteni diaggal?
Törökszentmiklóson lakok, de természetesen mobilis vagyok, ha valaki tud segíteni.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5921 Dátum:
2014.10.28 kedd, 21:44:31 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.28 kedd, 19:36:14
A légellenállás négyzetesen nő/nagyobb erőhöz,többlet üzemanyag kell/....ezért nem ugy van hogy tök mindegy mennyivel megyek.Amúgy matemetikailag mindegy kéne hogy legyen,hiszen áttételek fixek ha jobban nyomod hamarabb érsz oda,plusz a kerékfordulat is azonos.
Értem, de nem erről van szó. 140-nél szerintem sok a 7,5l.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5922 Dátum:
2014.10.28 kedd, 22:06:25 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.28 kedd, 21:44:31
Értem, de nem erről van szó. 140-nél szerintem sok a 7,5l.
Ennyit fogyaszt vagy ennyit mutat?
Anno jártam olyan fókával, mint b4k. 800km/50lityi volt a fogyi. Most 1000/65-70lityi. Átlagban. Kb. ezen érték körül normális a 2.0/140ló. Igaz, nálam csak 10% a város vagy kevesebb.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5923 Dátum:
2014.10.28 kedd, 22:09:31 »
Sziasztok tagok,vendégek! Fél éve lettem Mondeos és ha lehetne lenne 1-2 kérdésem amire ti biztosan tudtok válaszolni.
1. Észrevehető-e a különbség a 140le és 163le között?(nekem 163-as van fl elötti de nincs viszonyitási alapom)
2. A kocsi leállitásakor mitől van fingó rinocérosz hangja (160ekm vettem a kocsit most 186 van benne ettöl eltekintve megvagyok vele elégedve).
Lenne még kérdésem de nem akarok senkit se lefárasztani
. A válaszokat elöre is köszönöm.
További szép estét!
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5924 Dátum:
2014.10.28 kedd, 22:54:29 »
Idézetet írta: MrBrown - 2014.10.28 kedd, 14:47:47
Szia! Sajna a problémádban nem tudok segíteni, de a kocsidat láttam már itt sopronban, gratula hozzá!
Én is láttam a Tiedet, ha a Várkerületen a Sopronbank / OTP előtti részen álltál többször is, akkor már akartam cetlit is hagyni a kocsin, hogy megvenném, ha eladod. Nagyon szép autó, az enyém is fehér lesz nemsokára ...
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5925 Dátum:
2014.10.29 szerda, 09:49:33 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2014.10.28 kedd, 22:09:31
Sziasztok tagok,vendégek! Fél éve lettem Mondeos és ha lehetne lenne 1-2 kérdésem amire ti biztosan tudtok válaszolni.
1. Észrevehető-e a különbség a 140le és 163le között?(nekem 163-as van fl elötti de nincs viszonyitási alapom)
2. A kocsi leállitásakor mitől van fingó rinocérosz hangja (160ekm vettem a kocsit most 186 van benne ettöl eltekintve megvagyok vele elégedve).
Lenne még kérdésem de nem akarok senkit se lefárasztani
. A válaszokat elöre is köszönöm.
További szép estét!
1. Bizony észrevehető, ezért lett az enyém is okosítva hogy 163 lovas legyen. Alacsonyabb fordulaton jön meg érzésre a nyomaték, jobban megy. Nekem tetszik.
2. Volt már erről szó többször is, Balogh Tomi írt is róla, valami szelepet kell cserélni, ő tudja hogy mivel kell a gyári helyett olcsón. Keress vissza.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5926 Dátum:
2014.10.29 szerda, 10:15:56 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.29 szerda, 09:49:33
1. Bizony észrevehető, ezért lett az enyém is okosítva hogy 163 lovas legyen. Alacsonyabb fordulaton jön meg érzésre a nyomaték, jobban megy. Nekem tetszik.
2. Volt már erről szó többször is, Balogh Tomi írt is róla, valami szelepet kell cserélni, ő tudja hogy mivel kell a gyári helyett olcsón. Keress vissza.
a pierburg vákumszelepet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5927 Dátum:
2014.10.29 szerda, 10:33:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.29 szerda, 10:15:56
a pierburg vákumszelepet.
Azaz. Hogy is volt régen valami műsorban? És tudja és tudja és tudja....
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5928 Dátum:
2014.10.29 szerda, 10:45:56 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.29 szerda, 10:33:59
Azaz. Hogy is volt régen valami műsorban? És tudja és tudja és tudja....
pedig nekem nincs is iyen,mert a 2.2-ben minden full elektonyos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5929 Dátum:
2014.10.29 szerda, 11:06:25 »
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata dízel injektor tisztító adalékokkal? érdemes ezt kipróbálni, vagy sz@rt sem ér?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5930 Dátum:
2014.10.29 szerda, 11:33:35 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.27 hétfő, 12:18:23
Egy kis
Chiptuning
téma.
Ki vitte már el a gépét tuningra? 2.0 140le.
Mennyit emeltek(le, nm), mennyibe került? Turbo nyomást meddig emelték?
kb. 2 hét múlvára tervezem a motor teljesítmény "optimalizálást". Az az úriember fogja csinálni aki az MKIII -mat, benne 100% -ig megbízom, az nagyon jó volt évekig a programmódosítás után. Kb. 20-25% -ot fog növekedni a teljesítmény elmondása szerint a DPF miatt eddig tolható a teljesítmény "büntetlenül". Ez viszont több lesz mint a 160 LE körüli gyári szoftveré. Az autó teljesen egyedi szoftvert kap, jelenlegi karakterisztikájához igazítva.
A turbo nyomás is növekedni fog, még nem tudom mennyivel.
Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz.
Az EGR szelepet viszont röstellem... de nem találom az autón... Ezt tudja valaki hol van ezen a blokkon?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.29 szerda, 12:07:42 írta BLACKMondeo
»
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5931 Dátum:
2014.10.29 szerda, 11:47:34 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.10.29 szerda, 11:06:25
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata dízel injektor tisztító adalékokkal? érdemes ezt kipróbálni, vagy sz@rt sem ér?
Üzemanyagrendszer tisztító adalékot szoktam úgy fél évente átfolyatni a rendszeren. Ártani biztos, hogy nem árt, bár megmondom őszintén jobban sem éreztem tőle semmit.
Viszont a tudat...
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5932 Dátum:
2014.10.29 szerda, 12:17:41 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.29 szerda, 11:47:34
Üzemanyagrendszer tisztító adalékot szoktam úgy fél évente átfolyatni a rendszeren. Ártani biztos, hogy nem árt, bár megmondom őszintén jobban sem éreztem tőle semmit.
Viszont a tudat...
Köszönöm, akkor beadom a kicsikének a tudat miatt
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5933 Dátum:
2014.10.29 szerda, 13:04:31 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.29 szerda, 11:33:35
kb. 2 hét múlvára tervezem a motor teljesítmény "optimalizálást". Az az úriember fogja csinálni aki az MKIII -mat, benne 100% -ig megbízom, az nagyon jó volt évekig a programmódosítás után. Kb. 20-25% -ot fog növekedni a teljesítmény elmondása szerint a DPF miatt eddig tolható a teljesítmény "büntetlenül". Ez viszont több lesz mint a 160 LE körüli gyári szoftveré. Az autó teljesen egyedi szoftvert kap, jelenlegi karakterisztikájához igazítva.
A turbo nyomás is növekedni fog, még nem tudom mennyivel.
Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz.
Az EGR szelepet viszont röstellem... de nem találom az autón... Ezt tudja valaki hol van ezen a blokkon?
Majd kíváncsi leszek hogy sikerül. Én azt vettem észre hogy néha amikor városi poroszkálás után (jellemzően M3 kivezető) nyomnék egy kövéret, akkor elindul az autó, majd hirtelen meghőköl egy pillanatra, aztán megint meg. Nem tudom mi lehet ez, mivel az FL utáni már máshogy regenerál, lehet pont rosszkor kapom el. Vissza fogom vinni megnézetni. Az a baj, nem rémlik hogy régebben is csinálta volna.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5934 Dátum:
2014.10.29 szerda, 14:00:08 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.29 szerda, 13:04:31
Majd kíváncsi leszek hogy sikerül. Én azt vettem észre hogy néha amikor városi poroszkálás után (jellemzően M3 kivezető) nyomnék egy kövéret, akkor elindul az autó, majd hirtelen meghőköl egy pillanatra, aztán megint meg. Nem tudom mi lehet ez, mivel az FL utáni már máshogy regenerál, lehet pont rosszkor kapom el. Vissza fogom vinni megnézetni. Az a baj, nem rémlik hogy régebben is csinálta volna.
Szia,
Én szívesen össze is futnék veled amikor "kész" az enyém, már csak az összehasonlítás miatt.
?
ÜDv,
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5935 Dátum:
2014.10.29 szerda, 14:12:06 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.28 kedd, 21:44:31
Értem, de nem erről van szó. 140-nél szerintem sok a 7,5l.
Háá...jópofa vagy.Akkor miről?Szerinted a 120-130-nál 6.5,akkor 140nél is annyinak vagy kevesebbnek kéne lenni?
...mint irtam,négyzetesen nő.
Kb ezért eszik mindenkinek keveset 90-nél.
/más...1600cm3 100le autó eléri a 200at,de 210hez már 130-150le kell...arányaiban lásd,/
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5936 Dátum:
2014.10.29 szerda, 14:35:14 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.29 szerda, 14:00:08
Szia,
Én szívesen össze is futnék veled amikor "kész" az enyém, már csak az összehasonlítás miatt.
?
ÜDv,
Persze, esetleg egy mini talin vagy akár máskor is szó lehet róla.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5937 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:14:39 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.29 szerda, 11:33:35
kb. 2 hét múlvára tervezem a motor teljesítmény "optimalizálást". Az az úriember fogja csinálni aki az MKIII -mat, benne 100% -ig megbízom, az nagyon jó volt évekig a programmódosítás után. Kb. 20-25% -ot fog növekedni a teljesítmény elmondása szerint a DPF miatt eddig tolható a teljesítmény "büntetlenül". Ez viszont több lesz mint a 160 LE körüli gyári szoftveré. Az autó teljesen egyedi szoftvert kap, jelenlegi karakterisztikájához igazítva.
A turbo nyomás is növekedni fog, még nem tudom mennyivel.
Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz.
Az EGR szelepet viszont röstellem... de nem találom az autón... Ezt tudja valaki hol van ezen a blokkon?
Várom a fejleményeket!
Turbo nyomásra kíváncsi leszek, mert gyárilag is elég sok a 2.5 bar szerintem.
A DPF miért szól bele a tuningba? Folytás vagy mi? Mer az nekünk már ki van iktatva.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5938 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:24:26 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.28 kedd, 22:06:25
Ennyit fogyaszt vagy ennyit mutat?
...
Kérdés jó. Eddig 2-3 decivel fölé lőtt a saját mérése.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5939 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:27:29 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.29 szerda, 14:12:06
Háá...jópofa vagy.Akkor miről?...
Arról, hogy sok.
Idézetet írta: wofer - 2014.10.29 szerda, 14:12:06
Szerinted a 120-130-nál 6.5,akkor 140nél is annyinak vagy kevesebbnek kéne lenni?
Erről ugyan szó nem volt, de a 120-130-nál a 6,5 is sok egy 2literes dízeltől.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5940 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:46:03 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.29 szerda, 15:27:29
Arról, hogy sok.
Erről ugyan szó nem volt, de a 120-130-nál a 6,5 is sok egy 2literes dízeltől.
Néha szoktam nézni a pillanatnyit. Tartós óra szerinti 120-nál 3,5 és 8,7 között ingadozik. Tempomat, szóval a lábam nem játszik bele. Ebben lejtő nincs benne. Ha csak tartania kell sík terepen a sebességet, akkor 3,5, ha viszont emelkedő jön, akkor felszalad.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5941 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:49:40 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.10.29 szerda, 12:17:41
Köszönöm, akkor beadom a kicsikének a tudat miatt
A fogyi topikban írtam, olyanak ezek az adalékok, mint a szentelt víz: nem árt, nem használ...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5942 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:54:53 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.29 szerda, 15:27:29
Erről ugyan szó nem volt, de a 120-130-nál a 6,5 is sok egy 2literes dízeltől.
Szokjad! Ezt is írtam már a fogyi topikban: volt fókám ilyen motorral, de ott mivel kisebb volt a tank 800km/50 lityi,
most a mondeo 1000/65..70 lityi, kettő között golf6 900km/50 lityi... Átlagosan...
PS: próbálj meg vele úgy kb. 90-100-as tempót menni, akkor nem eszik csak 5,5-öt. Állóhelyzetben meg kb. 0,7-1,2 lityi/óra....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5943 Dátum:
2014.10.29 szerda, 16:17:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.29 szerda, 15:54:53
...
PS: próbálj meg vele úgy kb. 90-100-as tempót menni, akkor nem eszik csak 5,5-öt. Állóhelyzetben meg kb. 0,7-1,2 lityi/óra....
Nem akarok én lassulási versenyt teljesíteni, nem megyek 90-100kmh-t.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5944 Dátum:
2014.10.29 szerda, 16:27:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.29 szerda, 15:14:39
Várom a fejleményeket!
Turbo nyomásra kíváncsi leszek, mert gyárilag is elég sok a 2.5 bar szerintem.
A DPF miért szól bele a tuningba? Folytás vagy mi? Mer az nekünk már ki van iktatva.
A DPF -re vonatkozóan csak annyit mondott az "emberem", hogy a +20, +25% optimalizált teljesítménynövelés az egészséges DPF el. Gondolom a motor öblítése más azzal ill. anélkül.
Amint megvan az autó, referálok milyen értékek lettek módosítva és milyen lett.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.29 szerda, 16:30:20 írta BLACKMondeo
»
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5945 Dátum:
2014.10.29 szerda, 16:52:47 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.29 szerda, 16:17:42
Nem akarok én lassulási versenyt teljesíteni, nem megyek 90-100kmh-t.
Tudod hogy járt a c lova?...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5946 Dátum:
2014.10.29 szerda, 18:22:31 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.29 szerda, 09:49:33
1. Bizony észrevehető, ezért lett az enyém is okosítva hogy 163 lovas legyen. Alacsonyabb fordulaton jön meg érzésre a nyomaték, jobban megy. Nekem tetszik.
2. Volt már erről szó többször is, Balogh Tomi írt is róla, valami szelepet kell cserélni, ő tudja hogy mivel kell a gyári helyett olcsón. Keress vissza.
köszönöm a segítségeteket. Ez a szelep valójában az egr lenne? mi változik ha ledugózom?
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5947 Dátum:
2014.10.29 szerda, 18:24:17 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2014.10.29 szerda, 18:22:31
köszönöm a segítségeteket. Ez a szelep valójában az egr lenne? mi változik ha ledugózom?
dehogy.ez vezérli a folytószelepet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5948 Dátum:
2014.10.29 szerda, 18:49:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.29 szerda, 18:24:17
dehogy.ez vezérli a folytószelepet.
alf(te voltál am kedvenc mesefigurám anno
) ha ezt kicserélem mi változik? éppen ma mentem vele 210et szerintem még+10 volt a kocsiba nem kevés ez 163 le-től? igaz nem volt mostanában dizelem de a kollegám 140es A4 is hasonlóan szedi a lábát,igaz 200kgval könnyebb. a fogyija nekem tök jó 4személy autópálya 150 és 6.4-6.8. a 2.2es jobb választás lett volna?
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5949 Dátum:
2014.10.29 szerda, 20:32:47 »
Segítsetek megérteni az alábbi dolgot.
Tele tankoltuk az autót, amennyi csak belefért ( a mutató is a maxon ). Erre kiírta, hogy 1200 Km-t tehetek meg a következő tankolásig. ( a tankolást követően valamiért az átlag fogyasztás és az átlag sebesség nullázódott ) Az autóval megtettünk ez után kb. 100 km-t 5,6 az átlag fogyasztás, majd kiírja, hogy kb. 800 valamennyi km van amit még megtehetek a következő tankolásig. 100 km után a mutató is megmozdult, bár egyes vélemények szerint csurig tele a tankkal még a mutató nem mozdulhatna igazán ennyinél... nah mindegy. Majd újabb kb 50 km megtétele után miközben az átlag fogyasztás lement 5 literre, kiírta hogy 680 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Ezt követően megint mentünk vele kb. 60 km-t az átlag fogyasztás lement 4,6ra és most azt írja ki hogy 740 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Az üzemanyagot jelző mutató most háromnegyednél áll.
Összegezve tele a tank, kiírja, hogy 1200 km-t mehetek, megteszek ebből kb. 200 km-t a fogyasztás most 4,6on áll, a computer szerint meg 740 km-t tehetek már csak meg. A mutató tanknál meg háromnegyednél van talán picivel alatta.
Nem vagyok nagy matekos, ha valaki gondolja számolgathat, de így ránézésre szerintem valami nagyon nincs arányban, vagy valami rosszul számol ebben az autóban... aránytalanul keveset ír ki a megtett km után a még megtehetőre és a tank mutatója is nagyobb mértékben mutat keveset szerintem.
Korábban írtam gázolaj folyásról itt ott a motortérben, ezek mind meg lettek szüntetve, most is száraz minden látható rész ha megnézem. Nem látok folyást. Gázolaj szag határozattan van a motor tér felől, de mivel korábban sok folyt ki az nem lett lemosva kipucolva tehát akár az is érződhet még. (ugye az anno miden fele mindenbe belefolyt)
Kérdés, hogy akkor folyik valahol a gázolja, ( lopják belőle?
kizárt) vagy rossz a belső computer, vagy a mutató rossz, vagy valami más? ( korábban nem volt gond ezzel a fogyasztás mutatóval meg egyebekkel...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ