Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:01:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5257494 alkalommal)
0 Felhasználó és 270 vendég van a témában
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6050 Dátum: 2014.11.19 szerda, 20:55:28 »

Sziasztok,

1000-2000 es fordulat között mikor gyorsítok akkor erősen kopog az autó (a megszokott dieselhez mérten is) , ahogy feljebb megy a fordulat már nem , illetve 2. sebességtől felfelé sem hallani már az erős kopogó hangot. Alapjáraton normál hangja van. Olajcserénél megfigyeltem hogy feltűnően halkabb lett , de most megint előjött. Okozhatja ezt a kettős tömegű közeledő halála? Egyéb panasz nincs veszi a sebességeket rendesen nem zörög , csak idegesítő hallgatni.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6051 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:03:05 »

Sziasztok,

1000-2000 es fordulat között mikor gyorsítok akkor erősen kopog az autó (a megszokott dieselhez mérten is) , ahogy feljebb megy a fordulat már nem , illetve 2. sebességtől felfelé sem hallani már az erős kopogó hangot. Alapjáraton normál hangja van. Olajcserénél megfigyeltem hogy feltűnően halkabb lett , de most megint előjött. Okozhatja ezt a kettős tömegű közeledő halála? Egyéb panasz nincs veszi a sebességeket rendesen nem zörög , csak idegesítő hallgatni.

Leállításnál van csörgés és/vagy csattanás a motorból?
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6052 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:06:26 »

Leállításnál van csörgés és/vagy csattanás a motorból?

Hang az nincs , bár múltkor nem kuplunggal sikerült leállítani egy kicsi zörgést hallottam , de amúgy nincs semmi ilyen. Még nem jelentkeznek az előjelek , csak átfutotta fejembe az is hogy lehet a kettős csinálja...mivel csak 1 ben hallani , kb mikor elindulok álló helyzetből. Ha lassan indulok akkor nincs ez az erős kopogás
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #6053 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:41:55 »

Sziasztok,

1000-2000 es fordulat között mikor gyorsítok akkor erősen kopog az autó (a megszokott dieselhez mérten is) , ahogy feljebb megy a fordulat már nem , illetve 2. sebességtől felfelé sem hallani már az erős kopogó hangot. Alapjáraton normál hangja van. Olajcserénél megfigyeltem hogy feltűnően halkabb lett , de most megint előjött. Okozhatja ezt a kettős tömegű közeledő halála? Egyéb panasz nincs veszi a sebességeket rendesen nem zörög , csak idegesítő hallgatni.
Jól lenne hallani, de sztem ez nem az. Ha kettőstömegü lenne akkor ilyen fémes hangot hallanál, mintha vmin egy fém rudat erősen végighúznál... hosszabb a hang és nem kopogós.
Sajnos én már tudom, mert nekem elkezdte, így 193 ezer km-nél. De nem mindig csak hideg indításnál 1-ben és ha picit csúsztatom a kuplungot. Amúgy nem hallani. Egyéb más tünet nincs, a váltó tökéletes. De sztem adok neki még 1, max 1.5 évet.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6054 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:48:55 »

Jól lenne hallani, de sztem ez nem az. Ha kettőstömegü lenne akkor ilyen fémes hangot hallanál, mintha vmin egy fém rudat erősen végighúznál... hosszabb a hang és nem kopogós.
Sajnos én már tudom, mert nekem elkezdte, így 193 ezer km-nél. De nem mindig csak hideg indításnál 1-ben és ha picit csúsztatom a kuplungot. Amúgy nem hallani. Egyéb más tünet nincs, a váltó tökéletes. De sztem adok neki még 1, max 1.5 évet.

Megpróbálom felvenni úgyis megyek most város , nem tudom mennyi lesz halható belőle , de egy próbát megér Smiley
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #6055 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:00:53 »

Megpróbálom felvenni úgyis megyek most város , nem tudom mennyi lesz halható belőle , de egy próbát megér Smiley
Jól van, akkor meghallgatom aztán megmondom, h olyan e.... max ha Zalában jársz, akkor szólj rám és élőben hallgatom meg! eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6056 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:34:02 »

Jól van, akkor meghallgatom aztán megmondom, h olyan e.... max ha Zalában jársz, akkor szólj rám és élőben hallgatom meg! eplus2

esélytelen , semmit nem lehet hallani Cheesy

Zalában majd max nyáron , Somogy és Pest ami néha néha becsúszik Wink
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6057 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 00:02:48 »

esélytelen , semmit nem lehet hallani Cheesy

Zalában majd max nyáron , Somogy és Pest ami néha néha becsúszik Wink
pedig szerintem is közel jársz az igazsághoz. a legnagyobb erőhatás elinduláskor lép fel a kuplungnál a váltó-motor erőtér között, ezért én azt mondanám hogy ott lesz a bibi. én KT-re tippelnék. tárcsa nem ad hangot, max rojtosra kopik, kinyomócsapágy "surrog", szerkezet és KT szerintem kakukktojás. esetleg motortartó bak. lehet hogy valamelyik kezdi megadni magát és bizonyos terhelésnél már nem teljesít.

érdekes.  dumcsi miaz fejvakaras
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6058 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 06:30:11 »

pedig szerintem is közel jársz az igazsághoz. a legnagyobb erőhatás elinduláskor lép fel a kuplungnál a váltó-motor erőtér között, ezért én azt mondanám hogy ott lesz a bibi. én KT-re tippelnék. tárcsa nem ad hangot, max rojtosra kopik, kinyomócsapágy "surrog", szerkezet és KT szerintem kakukktojás. esetleg motortartó bak. lehet hogy valamelyik kezdi megadni magát és bizonyos terhelésnél már nem teljesít.

érdekes.  dumcsi miaz fejvakaras

Az egyik bak tuti kezd teljesen elmenni , mert mikor leállítom az autot  akkor kicsit megrántja a kasznit. Alsó a váltónal lett cserélve marad tehát az oldalsó meg a fölső (ez a húzósabb kinézetből ítélve).
Nem gondoltam erre hogy baktól is lehet... Undecided
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6059 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 07:53:10 »

Az egyik bak tuti kezd teljesen elmenni , mert mikor leállítom az autot  akkor kicsit megrántja a kasznit. Alsó a váltónal lett cserélve marad tehát az oldalsó meg a fölső (ez a húzósabb kinézetből ítélve).
Nem gondoltam erre hogy baktól is lehet... Undecided
de legalább a turbót és a porlasztót, illetve a fékekeket meg a termosztátot biztosan kizárhatjuk.  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6060 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 08:20:16 »

Jól lenne hallani, de sztem ez nem az. Ha kettőstömegü lenne akkor ilyen fémes hangot hallanál, mintha vmin egy fém rudat erősen végighúznál... hosszabb a hang és nem kopogós.
Sajnos én már tudom, mert nekem elkezdte, így 193 ezer km-nél. De nem mindig csak hideg indításnál 1-ben és ha picit csúsztatom a kuplungot. Amúgy nem hallani. Egyéb más tünet nincs, a váltó tökéletes. De sztem adok neki még 1, max 1.5 évet.

egynyóc...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6061 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 08:59:19 »

egynyóc...  eplus2
Előkerülté'?  wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6062 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 09:01:19 »

egynyóc...  eplus2
miva, rádléptek a külsős munkatársak?!  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6063 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 09:04:05 »

miva, rádléptek a külsős munkatársak?!  hehe
a két csaj a negyedikről? az kizárt... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6064 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 09:10:16 »

a két csaj a negyedikről? az kizárt... nyes

A hetedikről, és nem csaj, hanem mama...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6065 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 09:19:39 »

A hetedikről, és nem csaj, hanem mama...  hehe
és tudjuk hogy mit csinálnak?  vigyor3
vagy egész nap csak kávéznak?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6066 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 09:20:39 »

és tudjuk hogy mit csinálnak?  vigyor3
vagy egész nap csak kávéznak?
aha... itt vannak:
Arabic, zozo21, BRoland, ega77 (+ 1 rejtett) és 1 vendég van a fórumban.  eplus2

Tomi menekülj!!! hozd a szajrét!  eplus2
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6067 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 10:04:46 »

Ez OFF: de ha már itt kezdtük el. Mint hirdettem, nem feltétlen, de cserélném b4k-t egy b4flk-ra. Igaz, csak a hahun és a mobile.de-n kerestem. Míg itt-hon 4MHUF körül megállnak a kocsi, addig ott-hon (de-ben) 14T€-15T€ körül lenne hasonló.
Q: miben van a különbség?Huh??? 
Ha b4k kellene vkinek, biztos, hogy D-ből vagy az arab féle belga vonalról hozatnék autót.....
Igaz, nem lenne nemzeti, de legalább megbízható.

Most tényleg nem érted? Az itthoniak nagy része tekert átverős cucc. Emiatt hiszi néhány ember hogy ez a normális ára, és kezd el köpködni, amikor valaki a tényleg megkímélt, tényleg annyit futott autóját normális áron akarja eladni. És kiröhögik mert hogy a piacon annyi olcsóbb van, hogy gondolja ennyiért?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6068 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 10:35:55 »

de legalább a turbót és a porlasztót, illetve a fékekeket meg a termosztátot biztosan kizárhatjuk.  eplus2

Remélhetőleg  vigyor3

Bakokat hogy tudom ellenőrizni melyik ***? Néztem a motort leállításnál de nekem nem tűnt fel hogy melyik rántja meg a kasznit.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6069 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 10:43:25 »

Remélhetőleg  vigyor3

Bakokat hogy tudom ellenőrizni melyik ***? Néztem a motort leállításnál de nekem nem tűnt fel hogy melyik rántja meg a kasznit.
berakod sebességbe 3vagy 4be,és lökdösöd az autót előre hátra.nyitott motortérrel.ahol löttyen kottyan,ott xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6070 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 12:17:44 »

berakod sebességbe 3vagy 4be,és lökdösöd az autót előre hátra.nyitott motortérrel.ahol löttyen kottyan,ott xar.

A váltón belül a váltókulisszában a reteszelés úgy van kialakítva, hogy már 2 sebesség sem kapcsolható be egyszerre. 3 vagy 4 pedig még kevésbé...
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 csütörtök, 12:23:28 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6071 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 12:28:20 »

A váltón belül a váltókulisszában a reteszelés úgy van kialakítva, hogy már 2 sebesség sem kapcsolható be egyszerre. 3 vagy 4 pedig még kevésbé...
tudod nem az a baj,hogy belekötsz-mert xarok rá.hanem az,hogy tudod,hogy jól írtam le,csak egy vessző maradt ki.Ki vagy te? Endy? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6072 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 12:42:08 »

berakod sebességbe 3vagy 4be,és lökdösöd az autót előre hátra.nyitott motortérrel.ahol löttyen kottyan,ott xar.

Oksa , meglesem , köszi.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6073 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 12:50:59 »

A váltón belül a váltókulisszában a reteszelés úgy van kialakítva, hogy már 2 sebesség sem kapcsolható be egyszerre. 3 vagy 4 pedig még kevésbé...

Majd jól berakja neked, és nem 3-ba, 4-be, hanem háromszor-négyszer.  hehe laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6074 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 13:05:14 »

Majd jól berakja neked, és nem 3-ba, 4-be, hanem háromszor-négyszer.  hehe laugh
Azt hittem téged már elvitt az ördög.De nem.Csak a bhuzik.... eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6075 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:20:32 »

Most tényleg nem érted? Az itthoniak nagy része tekert átverős cucc. Emiatt hiszi néhány ember hogy ez a normális ára, és kezd el köpködni, amikor valaki a tényleg megkímélt, tényleg annyit futott autóját normális áron akarja eladni. És kiröhögik mert hogy a piacon annyi olcsóbb van, hogy gondolja ennyiért?
Jaj, Te, hát költői volt a kérdés....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6076 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:35:09 »

Azt hittem téged már elvitt az ördög.De nem.Csak a bhuzik.... eplus2 Wink wave

Nem, pont, hogy nem mentek veletek mostanában sehova...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6077 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:59:34 »

Jaj, Te, hát költői volt a kérdés....

Annyira nem, mert amikor árultam a kocsimat nagyon jó műszaki állapotban, garanciális, felújított nagynyomású rendszerrel, kiröhögtek amikor elmondtam az irányárat, merthogy az enyém 2001-es és 2006-osok vannak azon az áron. És az ilyenek miatt írja itt mindenki (most bocs a személyeskedésért Arabic és Tonyo), hogy egy adott esetben tényleg leinformálható, valós km-ű autóért irreálisan sokat kérnek, pedig nem. Csak lehet az nincs tekerve. És tényleg azt kapod, amit hirdetnek. És bocs, de elég felhúztam magam. De már elmúlt. A hangok is azt mondják.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6078 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 16:37:46 »

Annyira nem, mert amikor árultam a kocsimat nagyon jó műszaki állapotban, garanciális, felújított nagynyomású rendszerrel, kiröhögtek amikor elmondtam az irányárat, merthogy az enyém 2001-es és 2006-osok vannak azon az áron. És az ilyenek miatt írja itt mindenki (most bocs a személyeskedésért Arabic és Tonyo), hogy egy adott esetben tényleg leinformálható, valós km-ű autóért irreálisan sokat kérnek, pedig nem. Csak lehet az nincs tekerve. És tényleg azt kapod, amit hirdetnek. És bocs, de elég felhúztam magam. De már elmúlt. A hangok is azt mondják.  eplus2

Nincs igazság a földön!  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6079 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 16:57:08 »

Nem, pont, hogy nem mentek veletek mostanában sehova...  eplus2
Kik?a melegek?pont ezt mondom én is.veled mentek. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6080 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 21:08:11 »

Nincs igazság a földön!  eplus2

Nincs biza. smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #6081 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 21:19:15 »

Köszi, megfontolom.
Neked is gyárilag beépített Webasto van benne?
A távirányító után már érdeklődtem, mert hasznos lenne, ha nem kellene mindig lekocogni 5 perccel indulás előtt, ha nem az előre beprogramozott időpontban indulok.

Sajnos még a hiba pontos behatárolásán pörgök.  vigyor2
Az Engine malfunction lehet, hogy a tünet, nem a hiba.

Találtam Bruttó 150 eFt-ért motor vezérlőt a Városvégnél.
Viktort ajánlották a Lurdy-nál, hogy fel tudja programozni.
Felhívtam. 1. kérdés: volt törve sz autó? Mert a motor vezérlőbe beépített elektronikai alkatrészek hajlamosak a sérülésre. levele

Sajnos az autó eleje törött volt. Én már javítva vettem. Az ablakmosó tartályból folyt a lötty, volt rajta egy repedés, meg lett ragasztva. A motor vezérlő elektronika az ablakmosó tartály hátára van felapplikálva. És csak a dobbetét választja el a keréktől. Nem tudták valami védettebb zártabb helyre beszuszakolni?Huh?Huh???!!!!!!!!!

A 27-ével kezdődő héten leteszem Viktornál az autót, ha tudok keríteni valami 4 kerekűt helyette. (A motorozáshoz kezd kicsit hideg lenni.)

Remélem, hogy akkor kiderül.
Majd megírom, hogy mire jutottam.


Túl vagyok a szívátültetésen.
Úgy néz ki, hogy a motor vezérlő elektronika volt a gondok okozója.
Viktor felprogramozta a Városbégtől begyűjtött elektronikát és azóta semmi hiba.
Az állófűtés is működik tökéletesen.  eljen

Azért elbeszélgetnék azzal a Mekk Elekkel, aki a kerék elé tette az elektronikát.  boxer gun violent
Remélem, hogy hasonló szakértelemmel és előrelátással építették a házát és hamarosan ráomlik. Ilyen génállományt nem kellene tovább örökíteni, mert valamelyik utóda még kiirtja az emberiséget. levele
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6082 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 21:22:56 »

Túl vagyok a szívátültetésen.
Úgy néz ki, hogy a motor vezérlő elektronika volt a gondok okozója.
Viktor felprogramozta a Városbégtől begyűjtött elektronikát és azóta semmi hiba.
Az állófűtés is működik tökéletesen.  eljen

Azért elbeszélgetnék azzal a Mekk Elekkel, aki a kerék elé tette az elektronikát.  boxer gun violent
Remélem, hogy hasonló szakértelemmel és előrelátással építették a házát és hamarosan ráomlik. Ilyen génállományt nem kellene tovább örökíteni, mert valamelyik utóda még kiirtja az emberiséget. levele


Kár ilyen messzemenő következtetéseket levonni. Alaptalan, értelmetlen.
Hidd el, hogy a tiednek nem azért volt baja, mert oda van szerelve.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #6083 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:33:48 »

Kár ilyen messzemenő következtetéseket levonni. Alaptalan, értelmetlen.
Hidd el, hogy a tiednek nem azért volt baja, mert oda van szerelve.

Ezzel kicsit ellentmond, hogy az MK3-hoz a Városvég mindössze 2-3 elektronikát adott el összesen (nem ebben az évben, hanem összesen-összesen!!!).
Ellenben az MK4-hez tízesével veszik Németországból, mert nagyon gyakran sérül és tönkremegy.
Volt aki elütött egy kutyát és utána cserélhette a motorvezérlőt.
Ha a tűzfalra tennék, mint az MK3-ban volt, nem menne tönkre egy koccanásnál.
Van olyan típus, amit 300-ért adnak bontottan!  felkialtas nezze

A fentiek tudatában nem nevezném alaptalannak és értelmetlennek a következtetést.  tickedoff
Valóban nem azért volt baja, mert oda volt szerelve.
Azért volt baja, mert koccos volt az eleje és a megfontoltan kontár elhelyezés miatt ez is sérült.
Igaz, hogy a vétel után mentem vele 30 ezret, de szerintem beázhatott a felhőszakadásban a pályán. Volt rajta egy repedés, mag valami zörgött is benne.  rinya

Természetesen tiszteletben tartom a véleményed.
Amíg nem töröd meg az elejét, valószínezetűleg nem is fog megváltozni.
Őszintén kívánom, hogy ne legyen ilyen kiadásod!  vigyor2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6084 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:43:23 »

Ezzel kicsit ellentmond, hogy az MK3-hoz a Városvég mindössze 2-3 elektronikát adott el összesen (nem ebben az évben, hanem összesen-összesen!!!).
Ellenben az MK4-hez tízesével veszik Németországból, mert nagyon gyakran sérül és tönkremegy.
Volt aki elütött egy kutyát és utána cserélhette a motorvezérlőt.
Ha a tűzfalra tennék, mint az MK3-ban volt, nem menne tönkre egy koccanásnál.
Van olyan típus, amit 300-ért adnak bontottan!  felkialtas nezze

A fentiek tudatában nem nevezném alaptalannak és értelmetlennek a következtetést.  tickedoff
Valóban nem azért volt baja, mert oda volt szerelve.
Azért volt baja, mert koccos volt az eleje és a megfontoltan kontár elhelyezés miatt ez is sérült.
Igaz, hogy a vétel után mentem vele 30 ezret, de szerintem beázhatott a felhőszakadásban a pályán. Volt rajta egy repedés, mag valami zörgött is benne.  rinya

Természetesen tiszteletben tartom a véleményed.
Amíg nem töröd meg az elejét, valószínezetűleg nem is fog megváltozni.
Őszintén kívánom, hogy ne legyen ilyen kiadásod!  vigyor2


Lényegtelen információ, hogy másik típusból mennyit vettek és kik.  Suzuki motorvezérlőből talán soha nem vett senki újat.  vigyor3
Ez teljesen indifferens adat.

A gyártó oda tette. Bizonyára tudja miért, de biztos nem érdekelte őket az, hogy mi lesz egy balesetnél. Amúgy lehet benne egy kis after sales meggondolás is.
Nem az volt a baj nálad, hogy odatették!
Az volt a baj, hogy aki javította az nem szakszerűen! Ki kellett volna cserélni a tartó dobozt. Abban van egy gumi tömítés és ha a ház nem repedt, törött....akkor soha nem ázik be.

Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
Ha az ember megtöri az autója elejét, akkor egyébként sem örül. Ha para van a kiadásoktól, akkor casco.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6085 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:45:06 »

2011 MK4 facelift 2.0 tdci EGR szelepet le lehet dugózni büntetlenül? ugy értem dob hibakódot v vészüzemet v valami? mert ugye a 2008 as mk4 nél még nem volt semmi de az még euro4 es motor a 2011 es pedig már euro5
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6086 Dátum: 2014.11.21 péntek, 23:48:32 »

Lényegtelen információ, hogy másik típusból mennyit vettek és kik.  Suzuki motorvezérlőből talán soha nem vett senki újat.  vigyor3
Ez teljesen indifferens adat.
9
A gyártó oda tette. Bizonyára tudja miért, de biztos nem érdekelte őket az, hogy mi lesz egy balesetnél. Amúgy lehet benne egy kis after sales meggondolás is.
Nem az volt a baj nálad, hogy odatették!
Az volt a baj, hogy aki javította az nem szakszerűen! Ki kellett volna cserélni a tartó dobozt. Abban van egy gumi tömítés és ha a ház nem repedt, törött....akkor soha nem ázik be.

Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
Ha az ember megtöri az autója elejét, akkor egyébként sem örül. Ha para van a kiadásoktól, akkor casco.  Cool
Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad..."
a motorvezérlő meg khurvára nincs ott jó helyen. annak a tűzfalon a helye, vagy még hátrébb, nem is tudom, talán az autó mértani közepén... nem a bal első kerék előtt. (több típusnál is itt van) ezt nem kellene megmagyarázni. nem azért ír róla mert vidám, hanem mert TÉNYLEG szhar helyen van. NEM?! de ha szerinted a bal első kerékhez kell tenni a motorvezérlőt, hát... oké.  Roll Eyes
szerintem jobban jársz ha nem reagálsz minden ilyesmire. értem hogy van egy szakmai álláspontod, de azt néha jobb bent tartani, mert nem igazán fórumbarát. ez nem csak rád igaz, de sokszor te rázod meg elsőnek a pofonfát. értelmetlenül.  Wink sometimes the silence makes you wise.
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #6087 Dátum: 2014.11.22 szombat, 08:13:30 »

aha... itt vannak:
Arabic, zozo21, BRoland, ega77 (+ 1 rejtett) és 1 vendég van a fórumban.  eplus2

Tomi menekülj!!! hozd a szajrét!  eplus2
Én csak olvasom és olvasom ezt a magasröptű eszmecserét  worship
Hál istennek + a vasnak nincs vele gondom Grin max azzal a rohadt tücsökkel küzdök a hátuljából  Grin
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6088 Dátum: 2014.11.22 szombat, 19:38:03 »

Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad..."
a motorvezérlő meg khurvára nincs ott jó helyen. annak a tűzfalon a helye, vagy még hátrébb, nem is tudom, talán az autó mértani közepén... nem a bal első kerék előtt. (több típusnál is itt van) ezt nem kellene megmagyarázni. nem azért ír róla mert vidám, hanem mert TÉNYLEG szhar helyen van. NEM?! de ha szerinted a bal első kerékhez kell tenni a motorvezérlőt, hát... oké.  Roll Eyes
szerintem jobban jársz ha nem reagálsz minden ilyesmire. értem hogy van egy szakmai álláspontod, de azt néha jobb bent tartani, mert nem igazán fórumbarát. ez nem csak rád igaz, de sokszor te rázod meg elsőnek a pofonfát. értelmetlenül.  Wink sometimes the silence makes you wise.

"Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad...""


Továbbra is állítom, hogy ha én megtöröm az én autóm elejét, akkor a motorvezérlőm 100% nem sérül.
Ha vennéd a fáradságot az észosztás helyett, akkor olvashatod az aláírásomban, hogy mk3. Szóval akkor sérül a motorvezérlőm van nem? Nem.  vigyor3

A tanácsaid megtarthatod magadnak. Majd ha kérdezek, akkor!  Cool
Szóval ez ugyanúgy rád is igaz:
"sometimes the silence makes you wise."
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.22 szombat, 19:40:07 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #6089 Dátum: 2014.11.22 szombat, 20:54:28 »

Én csak olvasom és olvasom ezt a magasröptű eszmecserét  worship
Hál istennek + a vasnak nincs vele gondom Grin max azzal a rohadt tücsökkel küzdök a hátuljából  Grin

C oszlopnál pattintsd le a csavarborító kis műanyagot, csavard ki a csavart, és akkor picit a műanyag borítás alá látsz. Találsz ott egy fém a fémen mozgó csavaralátétet. Na oda nyomj egy kis gépzsírt és kipusztul a tücsök Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #6090 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 08:33:54 »

C oszlopnál pattintsd le a csavarborító kis műanyagot, csavard ki a csavart, és akkor picit a műanyag borítás alá látsz. Találsz ott egy fém a fémen mozgó csavaralátétet. Na oda nyomj egy kis gépzsírt és kipusztul a tücsök Smiley
köszönöm, ezt már múltkor eljátszottam igaz csak meglazítottam és WD40 -el kezeltem.
Most megpróbálom a te módszereddel worship
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #6091 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 11:09:16 »

köszönöm, ezt már múltkor eljátszottam igaz csak meglazítottam és WD40 -el kezeltem.
Most megpróbálom a te módszereddel worship
Ez segíteni fog Smiley Sakostól kaptam a tippet, és kb 5 hónapja tücsökmentes a kocsi Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #6092 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:58:18 »

Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad..."
a motorvezérlő meg khurvára nincs ott jó helyen. annak a tűzfalon a helye, vagy még hátrébb, nem is tudom, talán az autó mértani közepén... nem a bal első kerék előtt. (több típusnál is itt van) ezt nem kellene megmagyarázni. nem azért ír róla mert vidám, hanem mert TÉNYLEG szhar helyen van. NEM?! de ha szerinted a bal első kerékhez kell tenni a motorvezérlőt, hát... oké.  Roll Eyes
szerintem jobban jársz ha nem reagálsz minden ilyesmire. értem hogy van egy szakmai álláspontod, de azt néha jobb bent tartani, mert nem igazán fórumbarát. ez nem csak rád igaz, de sokszor te rázod meg elsőnek a pofonfát. értelmetlenül.  Wink sometimes the silence makes you wise.

Tanks Arabic!  worship  taps  poigneemain
Én megpróbáltam kicsit visszafogottabban reagálni az alaptalan okoskodásra.  wow3

Hagyd, nem érdekes.
Ha MK3-ban nyomul, akkor úgy sem tud azonosulni ezzel a problémával.
Lehet, hogy valami rokona legózta ilyen bénán össze a verdát. Biztos nagy pénzt zsebelt be az újításért. Gondolom telik a gyárnak az eladott tömérdek motorvezérlőből újabb hasonló furfangos megoldások finanszírozására.  appl

Majd, ha egyel feljebb vált és koccol, rá fog jönni milyen szuper jó helyre került az elektronika!  lookaround szomoru2
Addig meg hagy maradjon meg a hitében. Kit zavar awink

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6093 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:12:54 »

Tanks Arabic!  worship  taps  poigneemain
Én megpróbáltam kicsit visszafogottabban reagálni az alaptalan okoskodásra.  wow3

Hagyd, nem érdekes.
Ha MK3-ban nyomul, akkor úgy sem tud azonosulni ezzel a problémával.
Lehet, hogy valami rokona legózta ilyen bénán össze a verdát. Biztos nagy pénzt zsebelt be az újításért. Gondolom telik a gyárnak az eladott tömérdek motorvezérlőből újabb hasonló furfangos megoldások finanszírozására.  appl

Majd, ha egyel feljebb vált és koccol, rá fog jönni milyen szuper jó helyre került az elektronika!  lookaround szomoru2
Addig meg hagy maradjon meg a hitében. Kit zavar awink



Nem kell finoman beszólogatni. Mond egyenesen!  vigyor3
Alaptalan okoskodás? Amit írtam, az megállja a helyét. Ezek szerint te sem értetted...
A hitem.... a hitem az az, hogy amit mondtam az úgy is van. Csak Arabic reflexből elnézte, pedig tudja, hogy 3-asban ülök.
Nem tudok azonosulni? Autójavításban vagyok..... de te biztosan tudod, hogy mivel tudok és mivel nem.
Nem váltok feljebb ezért nem is koccolok mk4-el. De látom te ezt is tudod előre!  vigyor3
Nem érdemes annyi pénzt tenni autóba...

Rengeteg autónak van a kerék előtti "sarokban" az elektrohidraulikus szervó, hidraulikus rugózás egységei stb (még az S8-nak is ott a szervó....a bénák Cheesy) és sok egyéb dolog. Ott van hely, ki van használva. Nem elsősorban a vevő érdekeit nézik, hanem a sajátjukét. Oda elfér, ennyi és nem foglalkoznak azzal, hogy balesetnél megsérülhet.
Amúgy volt már dolgom darabokra törött motorvezérlő tartóval, de a vezérlőnek semmi baja nem lett.

Na mindegy, megyek megmaradok a  hitemben... eplus2   Az autógyártó meg mondjon le! Ti jobbat terveznétek..... kit zavar. awink
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 21:14:33 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6094 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:29:35 »

...
Na mindegy, megyek megmaradok a  hitemben... eplus2   Az autógyártó meg mondjon le! Ti jobbat terveznétek..... kit zavar. awink

Műszakilag elég sokan jobbat terveznének, mint az autógyártók. Ha benne vagy a szervizelésben, magad is tudhatod.
Az, hogy gazdasági érdekből mégsem a műszaki szempontoknak legjobban megfelelő megoldást választják, ahhoz nem kell túl sok ész.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6095 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:35:21 »

Műszakilag elég sokan jobbat terveznének, mint az autógyártók. Ha benne vagy a szervizelésben, magad is tudhatod.
Az, hogy gazdasági érdekből mégsem a műszaki szempontoknak legjobban megfelelő megoldást választják, ahhoz nem kell túl sok ész.

Költségvetés alapú tervezés, "fejlesztés"  (nem véletlen az idézőjel) van régóta. Nem pedig a tartósság és az időtállóság valamint a sérülés elkerülése az első szempont.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6096 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 10:20:46 »

Tanks Arabic!  worship  taps  poigneemain
Én megpróbáltam kicsit visszafogottabban reagálni az alaptalan okoskodásra.  wow3

Hagyd, nem érdekes.
Ha MK3-ban nyomul, akkor úgy sem tud azonosulni ezzel a problémával.
Lehet, hogy valami rokona legózta ilyen bénán össze a verdát. Biztos nagy pénzt zsebelt be az újításért. Gondolom telik a gyárnak az eladott tömérdek motorvezérlőből újabb hasonló furfangos megoldások finanszírozására.  appl

Majd, ha egyel feljebb vált és koccol, rá fog jönni milyen szuper jó helyre került az elektronika!  lookaround szomoru2
Addig meg hagy maradjon meg a hitében. Kit zavar awink


nem szívesen. nem támogatom a fórumos szarsimogatást, az életben sem szeretem a mismásolást meg a köntörfalazást meg a mellévakert.
ugyanakkor mi nem arra vagyunk kiváncsiak hogy egy tényt hogyan lehet pozitívan megmagyarázni, stb.

főleg úgy hogy mk4 topikban ír mk3-ról, teljesen fals, értelmetlen, felesleges. ezzel az erővel én is irogathatnék Mk1 topikban hogy kis *** 1,8td 90 lóval milyen szarul megy, bezzeg az enyém... én se lennék népszerű. nem megyek oda egy pofonért sehova. Tibi és még páran meg szaladgálnak a másikhoz egy tasliért. Persze van ilyen, csak fárasztó.  Roll Eyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6097 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 12:28:49 »

nem szívesen. nem támogatom a fórumos szarsimogatást, az életben sem szeretem a mismásolást meg a köntörfalazást meg a mellévakert.
ugyanakkor mi nem arra vagyunk kiváncsiak hogy egy tényt hogyan lehet pozitívan megmagyarázni, stb.

főleg úgy hogy mk4 topikban ír mk3-ról, teljesen fals, értelmetlen, felesleges. ezzel az erővel én is irogathatnék Mk1 topikban hogy kis *** 1,8td 90 lóval milyen szarul megy, bezzeg az enyém... én se lennék népszerű. nem megyek oda egy pofonért sehova. Tibi és még páran meg szaladgálnak a másikhoz egy tasliért. Persze van ilyen, csak fárasztó.  Roll Eyes


Gábor!

Nem tudom feltűnt-e, de érdekes irányba húztad el a beszélgetést.
Összegezném és ezzel ejtem is a témát.

Én azzal kezdtem, hogy írtam valakinek a motorvezérlő problémájára. Miszerint nem attól ment tönkre, hogy oda van szerelve.
Ez tény és ő is megírta, hogy egy szakszerűtlen javítás után beázott a motorvezérlő tartó doboz. Ami normál körülmények között nem történik meg.
Tehát nem okolható az elhelyezés az ő motorvezérlő hibájáért. Ennyi lett volna a történet.
Ekkor jöttél te, hogy ha én "lekoccolom" az autóm elejét, akkor majd meglátom milyen rossz helyen van a vezérlő...stb.  (Már itt ugrott a "tű" mivel tudod, hogy mk3-asban ülök, nem is értem miért írtál nekem ilyet.)
Erre azt válaszoltam, hogy ha én "lekoccolom" az autóm elejét, akkor nekem biztosan nem sérül a motorvezérlőm.
Majd tanácsoltad, hogy gondoljam át ezt a kijelentésem, mert szerinted ez egy meggondolatlan és helytelen kijelentés volt részemről.
Ismételtem jeleztem, hogy márpedig fenntartom a korábbi kijelentésem.
Aztán jött a leoltásom több irányból, hogy hülyeséget beszélek....
Nem tudom itt hány embernek sérült a motorvezérlője egy első "kocc" kapcsán? Én még nem olvastam ilyenről. Jelentkezzen akinek!
Nálad is kapott rendesen a bal eleje, de nem sérült a motorvezérlő.
Amit eddig javítottunk Ford-ot és ott van elhelyezve a vezérlő, egynél sem sérült. A műanyag tartót volt, hogy kellett cserélni, mert letört a tartó fül.
Ha nem szaladsz rá kőre, járdára, oszlopra...ilyesmire, ami a nyúlvány mellett további sérülést okoz, akkor nem sérül a vezérlő.
Első "kocc"-nál a két nyúlvány és a merevítő megállítja a sérülést. Most is van egy Focus II, érintetlen a motorvezérlő doboza is, pedig elölről "koccos" és eléggé.
Ha kerék felől kapja a "kocc"-ot, akkor a felni és futómű megállítja a behatást. Legfeljebb a tartó füle törik le a műanyag tartónak amiben a motorvezérlő van. A motorvezérlő nem sérül!
Nyilván első ránézésre nem tűnik jó elhelyezésnek, de mégsem annyira sérülékeny amennyire gondoljátok.
Egy esetben sem kellett még motorvezérlőt cserélnem baleset miatt.

A taslis részre inkább nem reagálok, felesleges.


Remélem tiszta víz került a pohárba.

Szép napot!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.24 hétfő, 12:33:23 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6098 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 12:52:55 »

A taslis részre inkább nem reagálok, felesleges.

Remélem tiszta víz került a pohárba.

Szép napot!  wave
Megértem amit írtál. Kérlek te is olvasd megfelelő módon az általam írottakat. Jó/jobbító szándékból írtam, hogy kevesebb szarmaszatolás legyen a fórumon mert már egy idő után zavaró.
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #6099 Dátum: 2014.11.25 kedd, 14:08:28 »

Lehet hogy már korábban kerdeztem.
A porlasztokat amikor kivettek bevizsgaltak javitottak akkor ezeket a siemens porlasztokat nem kodolja at a szerviz? Vagyis ha javitas utan vissza kerulnek az autoba akkor a kodok megvaltoznak es ujra be kell programozni azt? A szerelő szerint ilyen nincs nem kell semmit kodolgatni meg kesobb allitani ha a porlasztok kikerulnek es javitva vannak. Nem tudom hogy a mezei szerelo mennyire ert ehhez. Tobb leirasban is olvastam hogy ilyenkor megvaltoznak a porlasztok altal valamilyen kodok es ha javitas utan vissza kerulnek akkor azt ujra be kell allitani. Segitsegek kiigazodni hogyan van ez. Mert a szerelo az ellenkezojet mondja annak amit leirnak az autorol errol a tipusrol.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.