Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:56:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
115
116
117
118
119
120
121
[
122
]
123
124
125
126
127
128
129
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253650 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6050 Dátum:
2014.11.19 szerda, 20:55:28 »
Sziasztok,
1000-2000 es fordulat között mikor gyorsítok akkor erősen kopog az autó (a megszokott dieselhez mérten is) , ahogy feljebb megy a fordulat már nem , illetve 2. sebességtől felfelé sem hallani már az erős kopogó hangot. Alapjáraton normál hangja van. Olajcserénél megfigyeltem hogy feltűnően halkabb lett , de most megint előjött. Okozhatja ezt a kettős tömegű közeledő halála? Egyéb panasz nincs veszi a sebességeket rendesen nem zörög , csak idegesítő hallgatni.
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6051 Dátum:
2014.11.19 szerda, 21:03:05 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.19 szerda, 20:55:28
Sziasztok,
1000-2000 es fordulat között mikor gyorsítok akkor erősen kopog az autó (a megszokott dieselhez mérten is) , ahogy feljebb megy a fordulat már nem , illetve 2. sebességtől felfelé sem hallani már az erős kopogó hangot. Alapjáraton normál hangja van. Olajcserénél megfigyeltem hogy feltűnően halkabb lett , de most megint előjött. Okozhatja ezt a kettős tömegű közeledő halála? Egyéb panasz nincs veszi a sebességeket rendesen nem zörög , csak idegesítő hallgatni.
Leállításnál van csörgés és/vagy csattanás a motorból?
Naplózva
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6052 Dátum:
2014.11.19 szerda, 21:06:26 »
Idézetet írta: Candle - 2014.11.19 szerda, 21:03:05
Leállításnál van csörgés és/vagy csattanás a motorból?
Hang az nincs , bár múltkor nem kuplunggal sikerült leállítani egy kicsi zörgést hallottam , de amúgy nincs semmi ilyen. Még nem jelentkeznek az előjelek , csak átfutotta fejembe az is hogy lehet a kettős csinálja...mivel csak 1 ben hallani , kb mikor elindulok álló helyzetből. Ha lassan indulok akkor nincs ez az erős kopogás
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6053 Dátum:
2014.11.19 szerda, 21:41:55 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.19 szerda, 20:55:28
Sziasztok,
1000-2000 es fordulat között mikor gyorsítok akkor erősen kopog az autó (a megszokott dieselhez mérten is) , ahogy feljebb megy a fordulat már nem , illetve 2. sebességtől felfelé sem hallani már az erős kopogó hangot. Alapjáraton normál hangja van. Olajcserénél megfigyeltem hogy feltűnően halkabb lett , de most megint előjött. Okozhatja ezt a kettős tömegű közeledő halála? Egyéb panasz nincs veszi a sebességeket rendesen nem zörög , csak idegesítő hallgatni.
Jól lenne hallani, de sztem ez nem az. Ha kettőstömegü lenne akkor ilyen fémes hangot hallanál, mintha vmin egy fém rudat erősen végighúznál... hosszabb a hang és nem kopogós.
Sajnos én már tudom, mert nekem elkezdte, így 193 ezer km-nél. De nem mindig csak hideg indításnál 1-ben és ha picit csúsztatom a kuplungot. Amúgy nem hallani. Egyéb más tünet nincs, a váltó tökéletes. De sztem adok neki még 1, max 1.5 évet.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6054 Dátum:
2014.11.19 szerda, 21:48:55 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.11.19 szerda, 21:41:55
Jól lenne hallani, de sztem ez nem az. Ha kettőstömegü lenne akkor ilyen fémes hangot hallanál, mintha vmin egy fém rudat erősen végighúznál... hosszabb a hang és nem kopogós.
Sajnos én már tudom, mert nekem elkezdte, így 193 ezer km-nél. De nem mindig csak hideg indításnál 1-ben és ha picit csúsztatom a kuplungot. Amúgy nem hallani. Egyéb más tünet nincs, a váltó tökéletes. De sztem adok neki még 1, max 1.5 évet.
Megpróbálom felvenni úgyis megyek most város , nem tudom mennyi lesz halható belőle , de egy próbát megér
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6055 Dátum:
2014.11.19 szerda, 22:00:53 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.19 szerda, 21:48:55
Megpróbálom felvenni úgyis megyek most város , nem tudom mennyi lesz halható belőle , de egy próbát megér
Jól van, akkor meghallgatom aztán megmondom, h olyan e.... max ha Zalában jársz, akkor szólj rám és élőben hallgatom meg!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6056 Dátum:
2014.11.19 szerda, 22:34:02 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.11.19 szerda, 22:00:53
Jól van, akkor meghallgatom aztán megmondom, h olyan e.... max ha Zalában jársz, akkor szólj rám és élőben hallgatom meg!
esélytelen , semmit nem lehet hallani
Zalában majd max nyáron , Somogy és Pest ami néha néha becsúszik
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6057 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 00:02:48 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.19 szerda, 22:34:02
esélytelen , semmit nem lehet hallani
Zalában majd max nyáron , Somogy és Pest ami néha néha becsúszik
pedig szerintem is közel jársz az igazsághoz. a legnagyobb erőhatás elinduláskor lép fel a kuplungnál a váltó-motor erőtér között, ezért én azt mondanám hogy ott lesz a bibi. én KT-re tippelnék. tárcsa nem ad hangot, max rojtosra kopik, kinyomócsapágy "surrog", szerkezet és KT szerintem kakukktojás. esetleg motortartó bak. lehet hogy valamelyik kezdi megadni magát és bizonyos terhelésnél már nem teljesít.
érdekes.
Naplózva
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6058 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 06:30:11 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.20 csütörtök, 00:02:48
pedig szerintem is közel jársz az igazsághoz. a legnagyobb erőhatás elinduláskor lép fel a kuplungnál a váltó-motor erőtér között, ezért én azt mondanám hogy ott lesz a bibi. én KT-re tippelnék. tárcsa nem ad hangot, max rojtosra kopik, kinyomócsapágy "surrog", szerkezet és KT szerintem kakukktojás. esetleg motortartó bak. lehet hogy valamelyik kezdi megadni magát és bizonyos terhelésnél már nem teljesít.
érdekes.
Az egyik bak tuti kezd teljesen elmenni , mert mikor leállítom az autot akkor kicsit megrántja a kasznit. Alsó a váltónal lett cserélve marad tehát az oldalsó meg a fölső (ez a húzósabb kinézetből ítélve).
Nem gondoltam erre hogy baktól is lehet...
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6059 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 07:53:10 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.20 csütörtök, 06:30:11
Az egyik bak tuti kezd teljesen elmenni , mert mikor leállítom az autot akkor kicsit megrántja a kasznit. Alsó a váltónal lett cserélve marad tehát az oldalsó meg a fölső (ez a húzósabb kinézetből ítélve).
Nem gondoltam erre hogy baktól is lehet...
de legalább a turbót és a porlasztót, illetve a fékekeket meg a termosztátot biztosan kizárhatjuk.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6060 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 08:20:16 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.11.19 szerda, 21:41:55
Jól lenne hallani, de sztem ez nem az. Ha kettőstömegü lenne akkor ilyen fémes hangot hallanál, mintha vmin egy fém rudat erősen végighúznál... hosszabb a hang és nem kopogós.
Sajnos én már tudom, mert nekem elkezdte, így 193 ezer km-nél. De nem mindig csak hideg indításnál 1-ben és ha picit csúsztatom a kuplungot. Amúgy nem hallani. Egyéb más tünet nincs, a váltó tökéletes. De sztem adok neki még 1, max 1.5 évet.
egynyóc...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6061 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 08:59:19 »
Idézetet írta: BT - 2014.11.20 csütörtök, 08:20:16
egynyóc...
Előkerülté'?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6062 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 09:01:19 »
Idézetet írta: BT - 2014.11.20 csütörtök, 08:20:16
egynyóc...
miva, rádléptek a külsős munkatársak?!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6063 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 09:04:05 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.20 csütörtök, 09:01:19
miva, rádléptek a külsős munkatársak?!
a két csaj a negyedikről? az kizárt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6064 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 09:10:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.20 csütörtök, 09:04:05
a két csaj a negyedikről? az kizárt...
A hetedikről, és nem csaj, hanem mama...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6065 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 09:19:39 »
Idézetet írta: BT - 2014.11.20 csütörtök, 09:10:16
A hetedikről, és nem csaj, hanem mama...
és tudjuk hogy mit csinálnak?
vagy egész nap csak kávéznak?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6066 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 09:20:39 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.20 csütörtök, 09:19:39
és tudjuk hogy mit csinálnak?
vagy egész nap csak kávéznak?
aha... itt vannak:
Arabic, zozo21, BRoland, ega77 (+ 1 rejtett) és 1 vendég van a fórumban.
Tomi menekülj!!! hozd a szajrét!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6067 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 10:04:46 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.19 szerda, 20:30:21
Ez OFF: de ha már itt kezdtük el. Mint hirdettem, nem feltétlen, de cserélném b4k-t egy b4flk-ra. Igaz, csak a hahun és a mobile.de-n kerestem. Míg itt-hon 4MHUF körül megállnak a kocsi, addig ott-hon (de-ben) 14T€-15T€ körül lenne hasonló.
Q: miben van a különbség?
??
Ha b4k kellene vkinek, biztos, hogy D-ből vagy az arab féle belga vonalról hozatnék autót.....
Igaz, nem lenne nemzeti, de legalább megbízható.
Most tényleg nem érted? Az itthoniak nagy része tekert átverős cucc. Emiatt hiszi néhány ember hogy ez a normális ára, és kezd el köpködni, amikor valaki a tényleg megkímélt, tényleg annyit futott autóját normális áron akarja eladni. És kiröhögik mert hogy a piacon annyi olcsóbb van, hogy gondolja ennyiért?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6068 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 10:35:55 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.20 csütörtök, 07:53:10
de legalább a turbót és a porlasztót, illetve a fékekeket meg a termosztátot biztosan kizárhatjuk.
Remélhetőleg
Bakokat hogy tudom ellenőrizni melyik ***? Néztem a motort leállításnál de nekem nem tűnt fel hogy melyik rántja meg a kasznit.
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6069 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 10:43:25 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.20 csütörtök, 10:35:55
Remélhetőleg
Bakokat hogy tudom ellenőrizni melyik ***? Néztem a motort leállításnál de nekem nem tűnt fel hogy melyik rántja meg a kasznit.
berakod sebességbe 3vagy 4be,és lökdösöd az autót előre hátra.nyitott motortérrel.ahol löttyen kottyan,ott xar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6070 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 12:17:44 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.20 csütörtök, 10:43:25
berakod sebességbe 3vagy 4be
,és lökdösöd az autót előre hátra.nyitott motortérrel.ahol löttyen kottyan,ott xar.
A váltón belül a váltókulisszában a reteszelés úgy van kialakítva, hogy már 2 sebesség sem kapcsolható be egyszerre. 3 vagy 4 pedig még kevésbé...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 csütörtök, 12:23:28 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6071 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 12:28:20 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.20 csütörtök, 12:17:44
A váltón belül a váltókulisszában a reteszelés úgy van kialakítva, hogy már 2 sebesség sem kapcsolható be egyszerre. 3 vagy 4 pedig még kevésbé...
tudod nem az a baj,hogy belekötsz-mert xarok rá.hanem az,hogy tudod,hogy jól írtam le,csak egy vessző maradt ki.Ki vagy te? Endy?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6072 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 12:42:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.20 csütörtök, 10:43:25
berakod sebességbe 3vagy 4be,és lökdösöd az autót előre hátra.nyitott motortérrel.ahol löttyen kottyan,ott xar.
Oksa , meglesem , köszi.
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6073 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 12:50:59 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.20 csütörtök, 12:17:44
A váltón belül a váltókulisszában a reteszelés úgy van kialakítva, hogy már 2 sebesség sem kapcsolható be egyszerre. 3 vagy 4 pedig még kevésbé...
Majd jól berakja neked, és nem 3-ba, 4-be, hanem háromszor-négyszer.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6074 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 13:05:14 »
Idézetet írta: BT - 2014.11.20 csütörtök, 12:50:59
Majd jól berakja neked, és nem 3-ba, 4-be, hanem háromszor-négyszer.
Azt hittem téged már elvitt az ördög.De nem.Csak a bhuzik....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6075 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 14:20:32 »
Idézetet írta: titta - 2014.11.20 csütörtök, 10:04:46
Most tényleg nem érted? Az itthoniak nagy része tekert átverős cucc. Emiatt hiszi néhány ember hogy ez a normális ára, és kezd el köpködni, amikor valaki a tényleg megkímélt, tényleg annyit futott autóját normális áron akarja eladni. És kiröhögik mert hogy a piacon annyi olcsóbb van, hogy gondolja ennyiért?
Jaj, Te, hát költői volt a kérdés....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6076 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 14:35:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.20 csütörtök, 13:05:14
Azt hittem téged már elvitt az ördög.De nem.Csak a bhuzik....
Nem, pont, hogy nem mentek veletek mostanában sehova...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6077 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 14:59:34 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.20 csütörtök, 14:20:32
Jaj, Te, hát költői volt a kérdés....
Annyira nem, mert amikor árultam a kocsimat nagyon jó műszaki állapotban, garanciális, felújított nagynyomású rendszerrel, kiröhögtek amikor elmondtam az irányárat, merthogy az enyém 2001-es és 2006-osok vannak azon az áron. És az ilyenek miatt írja itt mindenki (most bocs a személyeskedésért Arabic és Tonyo), hogy egy adott esetben tényleg leinformálható, valós km-ű autóért irreálisan sokat kérnek, pedig nem. Csak lehet az nincs tekerve. És tényleg azt kapod, amit hirdetnek. És bocs, de elég felhúztam magam. De már elmúlt. A hangok is azt mondják.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6078 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 16:37:46 »
Idézetet írta: titta - 2014.11.20 csütörtök, 14:59:34
Annyira nem, mert amikor árultam a kocsimat nagyon jó műszaki állapotban, garanciális, felújított nagynyomású rendszerrel, kiröhögtek amikor elmondtam az irányárat, merthogy az enyém 2001-es és 2006-osok vannak azon az áron. És az ilyenek miatt írja itt mindenki (most bocs a személyeskedésért Arabic és Tonyo), hogy egy adott esetben tényleg leinformálható, valós km-ű autóért irreálisan sokat kérnek, pedig nem. Csak lehet az nincs tekerve. És tényleg azt kapod, amit hirdetnek. És bocs, de elég felhúztam magam. De már elmúlt. A hangok is azt mondják.
Nincs igazság a földön!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6079 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 16:57:08 »
Idézetet írta: BT - 2014.11.20 csütörtök, 14:35:09
Nem, pont, hogy nem mentek veletek mostanában sehova...
Kik?a melegek?pont ezt mondom én is.veled mentek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6080 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 21:08:11 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.11.20 csütörtök, 16:37:46
Nincs igazság a földön!
Nincs biza.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6081 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 21:19:15 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.15 szerda, 21:15:33
Köszi, megfontolom.
Neked is gyárilag beépített Webasto van benne?
A távirányító után már érdeklődtem, mert hasznos lenne, ha nem kellene mindig lekocogni 5 perccel indulás előtt, ha nem az előre beprogramozott időpontban indulok.
Sajnos még a hiba pontos behatárolásán pörgök.
Az Engine malfunction lehet, hogy a tünet, nem a hiba.
Találtam Bruttó 150 eFt-ért motor vezérlőt a Városvégnél.
Viktort ajánlották a Lurdy-nál, hogy fel tudja programozni.
Felhívtam. 1. kérdés: volt törve sz autó? Mert a motor vezérlőbe beépített elektronikai alkatrészek hajlamosak a sérülésre.
Sajnos az autó eleje törött volt. Én már javítva vettem. Az ablakmosó tartályból folyt a lötty, volt rajta egy repedés, meg lett ragasztva. A motor vezérlő elektronika az ablakmosó tartály hátára van felapplikálva. És csak a dobbetét választja el a keréktől. Nem tudták valami védettebb zártabb helyre beszuszakolni?
??!!!!!!!!!
A 27-ével kezdődő héten leteszem Viktornál az autót, ha tudok keríteni valami 4 kerekűt helyette. (A motorozáshoz kezd kicsit hideg lenni.)
Remélem, hogy akkor kiderül.
Majd megírom, hogy mire jutottam.
Túl vagyok a szívátültetésen.
Úgy néz ki, hogy a motor vezérlő elektronika volt a gondok okozója.
Viktor felprogramozta a Városbégtől begyűjtött elektronikát és azóta semmi hiba.
Az állófűtés is működik tökéletesen.
Azért elbeszélgetnék azzal a Mekk Elekkel, aki a kerék elé tette az elektronikát.
Remélem, hogy hasonló szakértelemmel és előrelátással építették a házát és hamarosan ráomlik. Ilyen génállományt nem kellene tovább örökíteni, mert valamelyik utóda még kiirtja az emberiséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6082 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 21:22:56 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.11.20 csütörtök, 21:19:15
Túl vagyok a szívátültetésen.
Úgy néz ki, hogy a motor vezérlő elektronika volt a gondok okozója.
Viktor felprogramozta a Városbégtől begyűjtött elektronikát és azóta semmi hiba.
Az állófűtés is működik tökéletesen.
Azért elbeszélgetnék azzal a Mekk Elekkel, aki a kerék elé tette az elektronikát.
Remélem, hogy hasonló szakértelemmel és előrelátással építették a házát és hamarosan ráomlik. Ilyen génállományt nem kellene tovább örökíteni, mert valamelyik utóda még kiirtja az emberiséget.
Kár ilyen messzemenő következtetéseket levonni. Alaptalan, értelmetlen.
Hidd el, hogy a tiednek nem azért volt baja, mert oda van szerelve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6083 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:33:48 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.20 csütörtök, 21:22:56
Kár ilyen messzemenő következtetéseket levonni. Alaptalan, értelmetlen.
Hidd el, hogy a tiednek nem azért volt baja, mert oda van szerelve.
Ezzel kicsit ellentmond, hogy az MK3-hoz a Városvég mindössze 2-3 elektronikát adott el összesen (nem ebben az évben, hanem összesen-összesen!!!).
Ellenben az MK4-hez tízesével veszik Németországból, mert nagyon gyakran sérül és tönkremegy.
Volt aki elütött egy kutyát és utána cserélhette a motorvezérlőt.
Ha a tűzfalra tennék, mint az MK3-ban volt, nem menne tönkre egy koccanásnál.
Van olyan típus, amit 300-ért adnak bontottan!
A fentiek tudatában nem nevezném alaptalannak és értelmetlennek a következtetést.
Valóban nem azért volt baja, mert oda volt szerelve.
Azért volt baja, mert koccos volt az eleje és a megfontoltan kontár elhelyezés miatt ez is sérült.
Igaz, hogy a vétel után mentem vele 30 ezret, de szerintem beázhatott a felhőszakadásban a pályán. Volt rajta egy repedés, mag valami zörgött is benne.
Természetesen tiszteletben tartom a véleményed.
Amíg nem töröd meg az elejét, valószínezetűleg nem is fog megváltozni.
Őszintén kívánom, hogy ne legyen ilyen kiadásod!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6084 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:43:23 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.11.21 péntek, 20:33:48
Ezzel kicsit ellentmond, hogy az MK3-hoz a Városvég mindössze 2-3 elektronikát adott el összesen (nem ebben az évben, hanem összesen-összesen!!!).
Ellenben az MK4-hez tízesével veszik Németországból, mert nagyon gyakran sérül és tönkremegy.
Volt aki elütött egy kutyát és utána cserélhette a motorvezérlőt.
Ha a tűzfalra tennék, mint az MK3-ban volt, nem menne tönkre egy koccanásnál.
Van olyan típus, amit 300-ért adnak bontottan!
A fentiek tudatában nem nevezném alaptalannak és értelmetlennek a következtetést.
Valóban nem azért volt baja, mert oda volt szerelve.
Azért volt baja, mert koccos volt az eleje és a megfontoltan kontár elhelyezés miatt ez is sérült.
Igaz, hogy a vétel után mentem vele 30 ezret, de szerintem beázhatott a felhőszakadásban a pályán. Volt rajta egy repedés, mag valami zörgött is benne.
Természetesen tiszteletben tartom a véleményed.
Amíg nem töröd meg az elejét, valószínezetűleg nem is fog megváltozni.
Őszintén kívánom, hogy ne legyen ilyen kiadásod!
Lényegtelen információ, hogy másik típusból mennyit vettek és kik. Suzuki motorvezérlőből talán soha nem vett senki újat.
Ez teljesen indifferens adat.
A gyártó oda tette. Bizonyára tudja miért, de biztos nem érdekelte őket az, hogy mi lesz egy balesetnél. Amúgy lehet benne egy kis after sales meggondolás is.
Nem az volt a baj nálad, hogy odatették!
Az volt a baj, hogy aki javította az nem szakszerűen! Ki kellett volna cserélni a tartó dobozt. Abban van egy gumi tömítés és ha a ház nem repedt, törött....akkor soha nem ázik be.
Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
Ha az ember megtöri az autója elejét, akkor egyébként sem örül. Ha para van a kiadásoktól, akkor casco.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6085 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:45:06 »
2011 MK4 facelift 2.0 tdci EGR szelepet le lehet dugózni büntetlenül? ugy értem dob hibakódot v vészüzemet v valami? mert ugye a 2008 as mk4 nél még nem volt semmi de az még euro4 es motor a 2011 es pedig már euro5
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6086 Dátum:
2014.11.21 péntek, 23:48:32 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 20:43:23
Lényegtelen információ, hogy másik típusból mennyit vettek és kik. Suzuki motorvezérlőből talán soha nem vett senki újat.
Ez teljesen indifferens adat.
9
A gyártó oda tette. Bizonyára tudja miért, de biztos nem érdekelte őket az, hogy mi lesz egy balesetnél. Amúgy lehet benne egy kis after sales meggondolás is.
Nem az volt a baj nálad, hogy odatették!
Az volt a baj, hogy aki javította az nem szakszerűen! Ki kellett volna cserélni a tartó dobozt. Abban van egy gumi tömítés és ha a ház nem repedt, törött....akkor soha nem ázik be.
Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
Ha az ember megtöri az autója elejét, akkor egyébként sem örül. Ha para van a kiadásoktól, akkor casco.
Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad..."
a motorvezérlő meg khurvára nincs ott jó helyen. annak a tűzfalon a helye, vagy még hátrébb, nem is tudom, talán az autó mértani közepén... nem a bal első kerék előtt. (több típusnál is itt van) ezt nem kellene megmagyarázni. nem azért ír róla mert vidám, hanem mert TÉNYLEG szhar helyen van. NEM?! de ha szerinted a bal első kerékhez kell tenni a motorvezérlőt, hát... oké.
szerintem jobban jársz ha nem reagálsz minden ilyesmire. értem hogy van egy szakmai álláspontod, de azt néha jobb bent tartani, mert nem igazán fórumbarát. ez nem csak rád igaz, de sokszor te rázod meg elsőnek a pofonfát. értelmetlenül.
sometimes the silence makes you wise.
Naplózva
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6087 Dátum:
2014.11.22 szombat, 08:13:30 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.20 csütörtök, 09:20:39
aha... itt vannak:
Arabic, zozo21, BRoland, ega77 (+ 1 rejtett) és 1 vendég van a fórumban.
Tomi menekülj!!! hozd a szajrét!
Én csak olvasom és olvasom ezt a magasröptű eszmecserét
Hál istennek + a vasnak nincs vele gondom
max azzal a rohadt tücsökkel küzdök a hátuljából
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6088 Dátum:
2014.11.22 szombat, 19:38:03 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.21 péntek, 23:48:32
Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad..."
a motorvezérlő meg khurvára nincs ott jó helyen. annak a tűzfalon a helye, vagy még hátrébb, nem is tudom, talán az autó mértani közepén... nem a bal első kerék előtt. (több típusnál is itt van) ezt nem kellene megmagyarázni. nem azért ír róla mert vidám, hanem mert TÉNYLEG szhar helyen van. NEM?! de ha szerinted a bal első kerékhez kell tenni a motorvezérlőt, hát... oké.
szerintem jobban jársz ha nem reagálsz minden ilyesmire. értem hogy van egy szakmai álláspontod, de azt néha jobb bent tartani, mert nem igazán fórumbarát. ez nem csak rád igaz, de sokszor te rázod meg elsőnek a pofonfát. értelmetlenül.
sometimes the silence makes you wise.
"
Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül
.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad...""
Továbbra is állítom, hogy ha én megtöröm az én autóm elejét, akkor a motorvezérlőm 100% nem sérül.
Ha vennéd a fáradságot az észosztás helyett, akkor olvashatod az aláírásomban, hogy mk3. Szóval akkor sérül a motorvezérlőm van nem? Nem.
A tanácsaid megtarthatod magadnak. Majd ha kérdezek, akkor!
Szóval ez ugyanúgy rád is igaz:
"sometimes the silence makes you wise."
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.22 szombat, 19:40:07 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6089 Dátum:
2014.11.22 szombat, 20:54:28 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.11.22 szombat, 08:13:30
Én csak olvasom és olvasom ezt a magasröptű eszmecserét
Hál istennek + a vasnak nincs vele gondom
max azzal a rohadt tücsökkel küzdök a hátuljából
C oszlopnál pattintsd le a csavarborító kis műanyagot, csavard ki a csavart, és akkor picit a műanyag borítás alá látsz. Találsz ott egy fém a fémen mozgó csavaralátétet. Na oda nyomj egy kis gépzsírt és kipusztul a tücsök
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6090 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 08:33:54 »
Idézetet írta: Patek - 2014.11.22 szombat, 20:54:28
C oszlopnál pattintsd le a csavarborító kis műanyagot, csavard ki a csavart, és akkor picit a műanyag borítás alá látsz. Találsz ott egy fém a fémen mozgó csavaralátétet. Na oda nyomj egy kis gépzsírt és kipusztul a tücsök
köszönöm, ezt már múltkor eljátszottam igaz csak meglazítottam és WD40 -el kezeltem.
Most megpróbálom a te módszereddel
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6091 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 11:09:16 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.11.23 vasárnap, 08:33:54
köszönöm, ezt már múltkor eljátszottam igaz csak meglazítottam és WD40 -el kezeltem.
Most megpróbálom a te módszereddel
Ez segíteni fog
Sakostól kaptam a tippet, és kb 5 hónapja tücsökmentes a kocsi
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6092 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 20:58:18 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.21 péntek, 23:48:32
Ha én megtöröm az enyém elejét, akkor az ECU biztosan nem sérül.
"aham...ezt te sem gondoltad komolyan miután leírtad..."
a motorvezérlő meg khurvára nincs ott jó helyen. annak a tűzfalon a helye, vagy még hátrébb, nem is tudom, talán az autó mértani közepén... nem a bal első kerék előtt. (több típusnál is itt van) ezt nem kellene megmagyarázni. nem azért ír róla mert vidám, hanem mert TÉNYLEG szhar helyen van. NEM?! de ha szerinted a bal első kerékhez kell tenni a motorvezérlőt, hát... oké.
szerintem jobban jársz ha nem reagálsz minden ilyesmire. értem hogy van egy szakmai álláspontod, de azt néha jobb bent tartani, mert nem igazán fórumbarát. ez nem csak rád igaz, de sokszor te rázod meg elsőnek a pofonfát. értelmetlenül.
sometimes the silence makes you wise.
Tanks Arabic!
Én megpróbáltam kicsit visszafogottabban reagálni az alaptalan okoskodásra.
Hagyd, nem érdekes.
Ha MK3-ban nyomul, akkor úgy sem tud azonosulni ezzel a problémával.
Lehet, hogy valami rokona legózta ilyen bénán össze a verdát. Biztos nagy pénzt zsebelt be az újításért. Gondolom telik a gyárnak az eladott tömérdek motorvezérlőből újabb hasonló furfangos megoldások finanszírozására.
Majd, ha egyel feljebb vált és koccol, rá fog jönni milyen szuper jó helyre került az elektronika!
Addig meg hagy maradjon meg a hitében. Kit zavar
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6093 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:12:54 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.11.23 vasárnap, 20:58:18
Tanks Arabic!
Én megpróbáltam kicsit visszafogottabban reagálni az alaptalan okoskodásra.
Hagyd, nem érdekes.
Ha MK3-ban nyomul, akkor úgy sem tud azonosulni ezzel a problémával.
Lehet, hogy valami rokona legózta ilyen bénán össze a verdát. Biztos nagy pénzt zsebelt be az újításért. Gondolom telik a gyárnak az eladott tömérdek motorvezérlőből újabb hasonló furfangos megoldások finanszírozására.
Majd, ha egyel feljebb vált és koccol, rá fog jönni milyen szuper jó helyre került az elektronika!
Addig meg hagy maradjon meg a hitében. Kit zavar
Nem kell finoman beszólogatni. Mond egyenesen!
Alaptalan okoskodás? Amit írtam, az megállja a helyét. Ezek szerint te sem értetted...
A hitem.... a hitem az az, hogy amit mondtam az úgy is van. Csak Arabic reflexből elnézte, pedig tudja, hogy 3-asban ülök.
Nem tudok azonosulni? Autójavításban vagyok..... de te biztosan tudod, hogy mivel tudok és mivel nem.
Nem váltok feljebb ezért nem is koccolok mk4-el. De látom te ezt is tudod előre!
Nem érdemes annyi pénzt tenni autóba...
Rengeteg autónak van a kerék előtti "sarokban" az elektrohidraulikus szervó, hidraulikus rugózás egységei stb (még az S8-nak is ott a szervó....a bénák
) és sok egyéb dolog. Ott van hely, ki van használva. Nem elsősorban a vevő érdekeit nézik, hanem a sajátjukét. Oda elfér, ennyi és nem foglalkoznak azzal, hogy balesetnél megsérülhet.
Amúgy volt már dolgom darabokra törött motorvezérlő tartóval, de a vezérlőnek semmi baja nem lett.
Na mindegy, megyek megmaradok a hitemben...
Az autógyártó meg mondjon le! Ti jobbat terveznétek..... kit zavar.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 21:14:33 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6094 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:29:35 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.23 vasárnap, 21:12:54
...
Na mindegy, megyek megmaradok a hitemben...
Az autógyártó meg mondjon le! Ti jobbat terveznétek..... kit zavar.
Műszakilag elég sokan jobbat terveznének, mint az autógyártók. Ha benne vagy a szervizelésben, magad is tudhatod.
Az, hogy gazdasági érdekből mégsem a műszaki szempontoknak legjobban megfelelő megoldást választják, ahhoz nem kell túl sok ész.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6095 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:35:21 »
Idézetet írta: Candle - 2014.11.23 vasárnap, 21:29:35
Műszakilag elég sokan jobbat terveznének, mint az autógyártók. Ha benne vagy a szervizelésben, magad is tudhatod.
Az, hogy gazdasági érdekből mégsem a műszaki szempontoknak legjobban megfelelő megoldást választják, ahhoz nem kell túl sok ész.
Költségvetés alapú tervezés, "fejlesztés" (nem véletlen az idézőjel) van régóta. Nem pedig a tartósság és az időtállóság valamint a sérülés elkerülése az első szempont.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6096 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 10:20:46 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.11.23 vasárnap, 20:58:18
Tanks Arabic!
Én megpróbáltam kicsit visszafogottabban reagálni az alaptalan okoskodásra.
Hagyd, nem érdekes.
Ha MK3-ban nyomul, akkor úgy sem tud azonosulni ezzel a problémával.
Lehet, hogy valami rokona legózta ilyen bénán össze a verdát. Biztos nagy pénzt zsebelt be az újításért. Gondolom telik a gyárnak az eladott tömérdek motorvezérlőből újabb hasonló furfangos megoldások finanszírozására.
Majd, ha egyel feljebb vált és koccol, rá fog jönni milyen szuper jó helyre került az elektronika!
Addig meg hagy maradjon meg a hitében. Kit zavar
nem szívesen. nem támogatom a fórumos szarsimogatást, az életben sem szeretem a mismásolást meg a köntörfalazást meg a mellévakert.
ugyanakkor mi nem arra vagyunk kiváncsiak hogy egy tényt hogyan lehet pozitívan megmagyarázni, stb.
főleg úgy hogy mk4 topikban ír mk3-ról, teljesen fals, értelmetlen, felesleges. ezzel az erővel én is irogathatnék Mk1 topikban hogy kis *** 1,8td 90 lóval milyen szarul megy, bezzeg az enyém... én se lennék népszerű. nem megyek oda egy pofonért sehova. Tibi és még páran meg szaladgálnak a másikhoz egy tasliért. Persze van ilyen, csak fárasztó.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6097 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 12:28:49 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.24 hétfő, 10:20:46
nem szívesen. nem támogatom a fórumos szarsimogatást, az életben sem szeretem a mismásolást meg a köntörfalazást meg a mellévakert.
ugyanakkor mi nem arra vagyunk kiváncsiak hogy egy tényt hogyan lehet pozitívan megmagyarázni, stb.
főleg úgy hogy mk4 topikban ír mk3-ról, teljesen fals, értelmetlen, felesleges. ezzel az erővel én is irogathatnék Mk1 topikban hogy kis *** 1,8td 90 lóval milyen szarul megy, bezzeg az enyém... én se lennék népszerű. nem megyek oda egy pofonért sehova. Tibi és még páran meg szaladgálnak a másikhoz egy tasliért. Persze van ilyen, csak fárasztó.
Gábor!
Nem tudom feltűnt-e, de érdekes irányba húztad el a beszélgetést.
Összegezném és ezzel ejtem is a témát.
Én azzal kezdtem, hogy írtam valakinek a motorvezérlő problémájára. Miszerint nem attól ment tönkre, hogy oda van szerelve.
Ez tény és ő is megírta, hogy egy szakszerűtlen javítás után beázott a motorvezérlő tartó doboz. Ami normál körülmények között nem történik meg.
Tehát nem okolható az elhelyezés az ő motorvezérlő hibájáért. Ennyi lett volna a történet.
Ekkor jöttél te, hogy ha én "lekoccolom" az autóm elejét, akkor majd meglátom milyen rossz helyen van a vezérlő...stb. (Már itt ugrott a "tű" mivel tudod, hogy mk3-asban ülök, nem is értem miért írtál nekem ilyet.)
Erre azt válaszoltam, hogy ha én "lekoccolom" az autóm elejét, akkor nekem biztosan nem sérül a motorvezérlőm.
Majd tanácsoltad, hogy gondoljam át ezt a kijelentésem, mert szerinted ez egy meggondolatlan és helytelen kijelentés volt részemről.
Ismételtem jeleztem, hogy márpedig fenntartom a korábbi kijelentésem.
Aztán jött a leoltásom több irányból, hogy hülyeséget beszélek....
Nem tudom itt hány embernek sérült a motorvezérlője egy első "kocc" kapcsán? Én még nem olvastam ilyenről. Jelentkezzen akinek!
Nálad is kapott rendesen a bal eleje, de nem sérült a motorvezérlő.
Amit eddig javítottunk Ford-ot és ott van elhelyezve a vezérlő, egynél sem sérült. A műanyag tartót volt, hogy kellett cserélni, mert letört a tartó fül.
Ha nem szaladsz rá kőre, járdára, oszlopra...ilyesmire, ami a nyúlvány mellett további sérülést okoz, akkor nem sérül a vezérlő.
Első "kocc"-nál a két nyúlvány és a merevítő megállítja a sérülést. Most is van egy Focus II, érintetlen a motorvezérlő doboza is, pedig elölről "koccos" és eléggé.
Ha kerék felől kapja a "kocc"-ot, akkor a felni és futómű megállítja a behatást. Legfeljebb a tartó füle törik le a műanyag tartónak amiben a motorvezérlő van. A motorvezérlő nem sérül!
Nyilván első ránézésre nem tűnik jó elhelyezésnek, de mégsem annyira sérülékeny amennyire gondoljátok.
Egy esetben sem kellett még motorvezérlőt cserélnem baleset miatt.
A taslis részre inkább nem reagálok, felesleges.
Remélem tiszta víz került a pohárba.
Szép napot!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.24 hétfő, 12:33:23 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6098 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 12:52:55 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.24 hétfő, 12:28:49
A taslis részre inkább nem reagálok, felesleges.
Remélem tiszta víz került a pohárba.
Szép napot!
Megértem amit írtál. Kérlek te is olvasd megfelelő módon az általam írottakat. Jó/jobbító szándékból írtam, hogy kevesebb szarmaszatolás legyen a fórumon mert már egy idő után zavaró.
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6099 Dátum:
2014.11.25 kedd, 14:08:28 »
Lehet hogy már korábban kerdeztem.
A porlasztokat amikor kivettek bevizsgaltak javitottak akkor ezeket a siemens porlasztokat nem kodolja at a szerviz? Vagyis ha javitas utan vissza kerulnek az autoba akkor a kodok megvaltoznak es ujra be kell programozni azt? A szerelő szerint ilyen nincs nem kell semmit kodolgatni meg kesobb allitani ha a porlasztok kikerulnek es javitva vannak. Nem tudom hogy a mezei szerelo mennyire ert ehhez. Tobb leirasban is olvastam hogy ilyenkor megvaltoznak a porlasztok altal valamilyen kodok es ha javitas utan vissza kerulnek akkor azt ujra be kell allitani. Segitsegek kiigazodni hogyan van ez. Mert a szerelo az ellenkezojet mondja annak amit leirnak az autorol errol a tipusrol.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak:
1
...
115
116
117
118
119
120
121
[
122
]
123
124
125
126
127
128
129
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ