Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:35:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254621 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6100 Dátum:
2014.11.25 kedd, 16:43:29 »
Idézetet írta: Habell - 2014.11.25 kedd, 14:08:28
Lehet hogy már korábban kerdeztem.
A porlasztokat amikor kivettek bevizsgaltak javitottak akkor ezeket a siemens porlasztokat nem kodolja at a szerviz? Vagyis ha javitas utan vissza kerulnek az autoba akkor a kodok megvaltoznak es ujra be kell programozni azt? A szerelő szerint ilyen nincs nem kell semmit kodolgatni meg kesobb allitani ha a porlasztok kikerulnek es javitva vannak. Nem tudom hogy a mezei szerelo mennyire ert ehhez. Tobb leirasban is olvastam hogy ilyenkor megvaltoznak a porlasztok altal valamilyen kodok es ha javitas utan vissza kerulnek akkor azt ujra be kell allitani. Segitsegek kiigazodni hogyan van ez. Mert a szerelo az ellenkezojet mondja annak amit leirnak az autorol errol a tipusrol.
jól tudod.A ford porlasztóit kódolni kell javítás után.gyakorlatilag az ecuba kell a porlasztók kalibrációs kódjait bevinni.
Ellenben felújításkor csak speciális próbapad tud új "megfelelő" kalibrációs kódot generálni a csúcshoz.nem sok van az országban ,talán 1-2.
a szerelő meg monnyon le.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6101 Dátum:
2014.11.25 kedd, 17:14:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.25 kedd, 16:43:29
jól tudod.A ford porlasztóit kódolni kell javítás után.gyakorlatilag az ecuba kell a porlasztók kalibrációs kódjait bevinni.
Ellenben felújításkor csak speciális próbapad tud új "megfelelő" kalibrációs kódot generálni a csúcshoz.nem sok van az országban ,talán 1-2.
a szerelő meg monnyon le.
Korábban írtam a porlasztók gondjáról ebbe a fórumba. De a lényeg, hogy bevizsgálást követően vissza kerültek, vissza lettek rakva a helyükre aztán ennyi. Sőt még össze is lettek cserélgetve a hiba keresése miatt de végül a sorrendben jól tették vissza. Ekkor is kérdeztem már a szerelőt, hogy az nem árt az autónak hogy össze vissza vannak beletéve a porlasztók. Azt mondta nem számít. Aztán most már lassan két hónapja úgy közlekedek az autóval, hogy bevizsgált felújított porlasztók minden kódolgatás nélkül vissza lettek téve. A szerelő azt mondta nem kell kódolni be áll magától. Kicsit utána olvasva interneten meg külön erről a siemens 1.8-ról mindenhol azt lehet olvasni, hogy újra be kell állítani ezeket. Most akkor két hónap után lépjen meg ezt beállítás kódolást? Milyen következménye lehetett eddig ennek? Fussak gyorsan ford szervizbe, vagy hol tudják még ezt nekem megcsinálni?
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6102 Dátum:
2014.11.25 kedd, 17:23:23 »
Idézetet írta: Habell - 2014.11.25 kedd, 17:14:36
Korábban írtam a porlasztók gondjáról ebbe a fórumba. De a lényeg, hogy bevizsgálást követően vissza kerültek, vissza lettek rakva a helyükre aztán ennyi. Sőt még össze is lettek cserélgetve a hiba keresése miatt de végül a sorrendben jól tették vissza. Ekkor is kérdeztem már a szerelőt, hogy az nem árt az autónak hogy össze vissza vannak beletéve a porlasztók. Azt mondta nem számít. Aztán most már lassan két hónapja úgy közlekedek az autóval, hogy bevizsgált felújított porlasztók minden kódolgatás nélkül vissza lettek téve. A szerelő azt mondta nem kell kódolni be áll magától. Kicsit utána olvasva interneten meg külön erről a siemens 1.8-ról mindenhol azt lehet olvasni, hogy újra be kell állítani ezeket. Most akkor két hónap után lépjen meg ezt beállítás kódolást? Milyen következménye lehetett eddig ennek? Fussak gyorsan ford szervizbe, vagy hol tudják még ezt nekem megcsinálni?
bárki,akinek van laptop+forscan progi.de komolyabb szerelőknek van hozzá cuccuk.azonban,ha semmi nem lett rajtukk javítva,és ugyan oda kerültek vissza,akkor a kód benne van az ecu-ban.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6103 Dátum:
2014.11.25 kedd, 17:33:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.25 kedd, 17:23:23
bárki,akinek van laptop+forscan progi.de komolyabb szerelőknek van hozzá cuccuk.azonban,ha semmi nem lett rajtukk javítva,és ugyan oda kerültek vissza,akkor a kód benne van az ecu-ban.....
Tisztítva meg bevizsgálva lettek, mert a 4 ből 1-nek nem volt jó értéke, aztán valamit csináltak vele, de utána amikor vissza került az autóba akkor is a 3-as hengernél lévő ami előtte rossz volt, utána is rossz értékeket mutatott. Aztán ki lettek cserélgetve, utána is a 3-asnál jelezte a rossz értéket. Amit a szerelő tudott megnézett, hogy mitől lehet a hiba de nem jött rá. Azt mondta hogy minimális, lehet ezer évig meg több 100 ezer km-ig semmi baja nem lesz az autónak és nem veszünk észre semmit, de lehet, hogy tönkre megy egyszer, előbb, váratlanul... Szerelők érzik többnél is voltam, hogy 1-2ezer fordulat között más a rezgése a motornak, 2ezer felett már jó. Azóta annyiban maradt. Első diesel autóm, a motor hangja alapján nem tudom eldönteni, hogy ez most egészséges jó így vagy kicsit hangosabb. Mert megjegyzi egy két ember, hogy hangosabb kicsit mint kellene, de az okát egy szerelő se mondta, akinél többet volt javítva az meg azt mondta rendben van motorikusan nagyon jó.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6104 Dátum:
2014.11.25 kedd, 17:34:37 »
Sziasztok,
gyors kérdés , holnap dugózom az EGR-t megjött a lemezke. Találtam itthon azbeszt tömítést (TAURUS nevezetű) azt gondoltam közé tömítésnek , csak nem találok semmit róla google-be meddig hőálló. Ha jól emlékszem apa mindig ilyent rakott kipufogótömítésnek (gondolom akkor bírja a hőt) Esetleg valakinek nem ismerős ez a cucc?
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6105 Dátum:
2014.11.25 kedd, 17:54:16 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.20 csütörtök, 06:30:11
Az egyik bak tuti kezd teljesen elmenni , mert mikor leállítom az autot akkor kicsit megrántja a kasznit. Alsó a váltónal lett cserélve marad tehát az oldalsó meg a fölső (ez a húzósabb kinézetből ítélve).
Nem gondoltam erre hogy baktól is lehet...
Most olvastam az írásod. Nekem is megrángatja kicsit, eszembe se jutott, hogy motor tartó bak lenne. Mivel első diesel autóm, azt gondoltam ez természetes, hogy leállítás, indításnál "megrázza" magát kicsit
Eszembe nem jutott motor tartó bak. A benzines H-s astráknál hallottam, láttam ilyet motor tartó bak problémát, ott akkor ha akár 1-be vagy valamilyen sebességbe teszed az autót akkor lehet látni, hogy emelkedik a motor kicsit.
Korábban írt fordulatszámos hangok problémádra annyit tudok írni, hogy amikor mi vettük az autót, már akkor lehetett hallani a hangján, hogy ez lendkerekes, de még egy kicsit eljártunk vele. Aztán amikor már tolatni meg az 1,2,3-at nagyon nehezen vette be akkor lett kicserélve. Hangja az autónak alapból nagyobb, zakatol, rezeg, remeg, a jobb első ülés mint egy masszírozó ülés úgy nézett ki akkor. Kb. 70 km/h alatt zajos volt az egész autó, a felett meg csendes más fordulatban, pályán meg mintha semmi baja nem lenne, de városban közlekedni meg szenvedés volt a lendkeres autóval. Ki lett cserélve, utána sokkal csendesebb, egészséges hangja lett, az ülések sem ráznak és a váltó is tökéletes lett. A porlasztók hibája zavarhat még be a rezgésbe esetleg a motorzaj nagyobb, mint normál esetben.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6106 Dátum:
2014.11.25 kedd, 18:18:09 »
Idézetet írta: Habell - 2014.11.25 kedd, 17:54:16
Most olvastam az írásod. Nekem is megrángatja kicsit, eszembe se jutott, hogy motor tartó bak lenne. Mivel első diesel autóm, azt gondoltam ez természetes, hogy leállítás, indításnál "megrázza" magát kicsit
Eszembe nem jutott motor tartó bak. A benzines H-s astráknál hallottam, láttam ilyet motor tartó bak problémát, ott akkor ha akár 1-be vagy valamilyen sebességbe teszed az autót akkor lehet látni, hogy emelkedik a motor kicsit.
Korábban írt fordulatszámos hangok problémádra annyit tudok írni, hogy amikor mi vettük az autót, már akkor lehetett hallani a hangján, hogy ez lendkerekes, de még egy kicsit eljártunk vele. Aztán amikor már tolatni meg az 1,2,3-at nagyon nehezen vette be akkor lett kicserélve. Hangja az autónak alapból nagyobb, zakatol, rezeg, remeg, a jobb első ülés mint egy masszírozó ülés úgy nézett ki akkor. Kb. 70 km/h alatt zajos volt az egész autó, a felett meg csendes más fordulatban, pályán meg mintha semmi baja nem lenne, de városban közlekedni meg szenvedés volt a lendkeres autóval. Ki lett cserélve, utána sokkal csendesebb, egészséges hangja lett, az ülések sem ráznak és a váltó is tökéletes lett. A porlasztók hibája zavarhat még be a rezgésbe esetleg a motorzaj nagyobb, mint normál esetben.
Lendkerekes nem hiszem , max még nagyon kezdeti stádiumban van , mert sebességeket veszi mint a vaj , egyedül nem kinyomott kuplungnál van egy kisebb zörej.
Jövő héten viszem komplett szíjcserére akkor megnézetem a bakokat mert nem lettem okosabb , a fenti meg sem mozdul az oldalsót meg nem látom nagyon hogy mozogna, alsók cserélve voltak fél éve kb , vagyis abból is csak a patkó alakú mert az volt elernyedve.
Porlasztókat még nem ellenőriztettem , egyenlőre fogalmam nincs Pécsen hova vigyem ezzel....kontárra nem akarom bízni , lehet benézek Fordékhoz.
Mennyinél cseréltétek a kettőst?
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6107 Dátum:
2014.11.25 kedd, 18:32:24 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.25 kedd, 18:18:09
Lendkerekes nem hiszem , max még nagyon kezdeti stádiumban van , mert sebességeket veszi mint a vaj , egyedül nem kinyomott kuplungnál van egy kisebb zörej.
Jövő héten viszem komplett szíjcserére akkor megnézetem a bakokat mert nem lettem okosabb , a fenti meg sem mozdul az oldalsót meg nem látom nagyon hogy mozogna, alsók cserélve voltak fél éve kb , vagyis abból is csak a patkó alakú mert az volt elernyedve.
Porlasztókat még nem ellenőriztettem , egyenlőre fogalmam nincs Pécsen hova vigyem ezzel....kontárra nem akarom bízni , lehet benézek Fordékhoz.
Mennyinél cseréltétek a kettőst?
197.000 km-el vettük kb ezer km-t tehettünk meg vele, olyan 198.000 km-nèl volt a csere mèg szeptemberben.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6108 Dátum:
2014.11.25 kedd, 19:50:00 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.25 kedd, 17:34:37
Sziasztok,
gyors kérdés , holnap dugózom az EGR-t megjött a lemezke. Találtam itthon azbeszt tömítést (TAURUS nevezetű) azt gondoltam közé tömítésnek , csak nem találok semmit róla google-be meddig hőálló. Ha jól emlékszem apa mindig ilyent rakott kipufogótömítésnek (gondolom akkor bírja a hőt) Esetleg valakinek nem ismerős ez a cucc?
A lapostömítésekről több doktori értekezés született már, mint gondolnád.
1. milyen típusú a taurus tömítés?
2. hány foknak kell ellenálnia?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6109 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:18:08 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.25 kedd, 17:34:37
Sziasztok,
gyors kérdés , holnap dugózom az EGR-t megjött a lemezke. Találtam itthon azbeszt tömítést (TAURUS nevezetű) azt gondoltam közé tömítésnek , csak nem találok semmit róla google-be meddig hőálló. Ha jól emlékszem apa mindig ilyent rakott kipufogótömítésnek (gondolom akkor bírja a hőt) Esetleg valakinek nem ismerős ez a cucc?
miből gondolod,hogy kellene bármiféle magasabb hőnek ellenálnia?nincs ott áramló meleg gáz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6110 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:57:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.25 kedd, 19:50:00
A lapostömítésekről több doktori értekezés született már, mint gondolnád.
1. milyen típusú a taurus tömítés?
2. hány foknak kell ellenálnia?
Taurus 1683 , IT 150
Ezt a két adatot találtam rajta
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6111 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:59:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.25 kedd, 20:18:08
miből gondolod,hogy kellene bármiféle magasabb hőnek ellenálnia?nincs ott áramló meleg gáz....
Hát olvastam hogy a vékonyabb dolgokat simán átégeti a feljövő kipufogó gáz. Ezért gondoltam hogy tömítés > dugó > tömítés > vissza a csonk , ne fújjon nekem ott ki
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6112 Dátum:
2014.11.25 kedd, 21:37:59 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.25 kedd, 20:59:04
Hát olvastam hogy a vékonyabb dolgokat simán átégeti a feljövő kipufogó gáz. Ezért gondoltam hogy tömítés > dugó > tömítés > vissza a csonk , ne fújjon nekem ott ki
ha nincs áramlás,nincs magas hofok ott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6113 Dátum:
2014.11.25 kedd, 21:44:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.25 kedd, 21:37:59
ha nincs áramlás,nincs magas hofok ott.
szuper , akkor megy ez bele , köszönöm!
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6114 Dátum:
2014.11.26 szerda, 16:07:56 »
No , EGR dugó bent , tömítést nem raktam alá , nem éreztem hogy kifújna. Majd kiderül lesz-e vmi változás.
Viszont közben észrevettem hogy az egyik csövem olajos...
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10454448_993609413989187_6521223155592425548_n.jpg?oh=ab6e3b32daa8615da1f6ef3ac2a0d35a&oe=550ABA44
Ahogy néztem a turbótól jön , cseréljem azonnal? Mondjuk jó lenne megtudni mitől lett olajos. Ötlet vki?
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6115 Dátum:
2014.11.26 szerda, 16:11:01 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.26 szerda, 16:07:56
No , EGR dugó bent , tömítést nem raktam alá , nem éreztem hogy kifújna. Majd kiderül lesz-e vmi változás.
Viszont közben észrevettem hogy az egyik csövem olajos...
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10454448_993609413989187_6521223155592425548_n.jpg?oh=ab6e3b32daa8615da1f6ef3ac2a0d35a&oe=550ABA44
Ahogy néztem a turbótól jön , cseréljem azonnal? Mondjuk jó lenne megtudni mitől lett olajos. Ötlet vki?
Takarítsd le és húzd meg a bilincset....pár nap múlva ellenőrizd van -e olajfolt rajta.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6116 Dátum:
2014.11.26 szerda, 16:53:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.26 szerda, 16:11:01
Takarítsd le és húzd meg a bilincset....pár nap múlva ellenőrizd van -e olajfolt rajta.
Az lesz , lehet csak a bilincs...
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
umfrider
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6117 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 20:24:18 »
Hali!
1.8 tdci-hez milyen motorolaj is szükséges? Nem vagyok témában jártas, lehet kiröhögtök, de az nagy probléma, ha különböző márkájúakkal vegyítve megy a csere? Jelen esetbe menne bele Agip, illetve gyári Ford. ( Forensis... )
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6118 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 20:52:04 »
Idézetet írta: umfrider - 2014.11.27 csütörtök, 20:24:18
Hali!
1.8 tdci-hez milyen motorolaj is szükséges? Nem vagyok témában jártas, lehet kiröhögtök, de az nagy probléma, ha különböző márkájúakkal vegyítve megy a csere? Jelen esetbe menne bele Agip, illetve gyári Ford. ( Forensis... )
Köszi
ford 5w30
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6119 Dátum:
2014.11.28 péntek, 07:09:49 »
:worship:Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni, a turbó nyomásszabályzó szelep érdekelne TXBA motorkódu mondinál? Ami az enyémbe van gyári szám szerint az nem belevaló (7.01771.01.0). Ez a tipus 12-15 EFT, de ami az enyémre kell arra 65-70EFT mond a Ford szerviz,persze gyári számot nem mondanak ( állitólag ehhez csövet is adnak). A szerelőm szerint jó az olcsóbb is. Szerintetek?Tiéteken milyen van gyári szám szerint? További szép napot!
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6120 Dátum:
2014.11.28 péntek, 09:35:14 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2014.11.28 péntek, 07:09:49
:worship:Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni, a turbó nyomásszabályzó szelep érdekelne TXBA motorkódu mondinál? Ami az enyémbe van gyári szám szerint az nem belevaló (7.01771.01.0). Ez a tipus 12-15 EFT, de ami az enyémre kell arra 65-70EFT mond a Ford szerviz,persze gyári számot nem mondanak ( állitólag ehhez csövet is adnak). A szerelőm szerint jó az olcsóbb is. Szerintetek?Tiéteken milyen van gyári szám szerint? További szép napot!
ha ezt a cikkszámot beírod itt a keresőbe, akkor megtalálod a topic-ot, amiben benne van, hogy mi honnan vettük. Nekem nemrég cserélték ki és tökéletesen működik:
https://alkatreszek.hu/nyomasatalakito_turbotolto_pierburg?cikkkod=7.01771.01
|SZ#.VHgzhcn7iaI
Cikszámban csak a nyomtatásban van eltérés
Naplózva
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6121 Dátum:
2014.11.28 péntek, 13:59:01 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.11.28 péntek, 09:35:14
ha ezt a cikkszámot beírod itt a keresőbe, akkor megtalálod a topic-ot, amiben benne van, hogy mi honnan vettük. Nekem nemrég cserélték ki és tökéletesen működik:
https://alkatreszek.hu/nyomasatalakito_turbotolto_pierburg?cikkkod=7.01771.01
|SZ#.VHgzhcn7iaI
Cikszámban csak a nyomtatásban van eltérés
Én is ott láttam csak nem tudtam jó lesz az enyémbe. köszönöm
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6122 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 13:23:20 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2014.11.28 péntek, 07:09:49
:worship:Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni, a turbó nyomásszabályzó szelep érdekelne TXBA motorkódu mondinál? Ami az enyémbe van gyári szám szerint az nem belevaló (7.01771.01.0). Ez a tipus 12-15 EFT, de ami az enyémre kell arra 65-70EFT mond a Ford szerviz,persze gyári számot nem mondanak ( állitólag ehhez csövet is adnak). A szerelőm szerint jó az olcsóbb is. Szerintetek?Tiéteken milyen van gyári szám szerint? További szép napot!
Nem tudom mit takar a TXBA és aQXBA motorkód közötti különbség ebből a szempontból de nekem az utóbbi van és annál tökéletesen megfelelt a 12000 FT-os eszköz
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6123 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 14:12:40 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.11.30 vasárnap, 13:23:20
Nem tudom mit takar a TXBA és aQXBA motorkód közötti különbség ebből a szempontból de nekem az utóbbi van és annál tökéletesen megfelelt a 12000 FT-os eszköz
A TXBA 163le a QXBA 140le. Én is megrendeltem az olcsobbat szombaton rakjuk be.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6124 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 16:59:48 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2014.11.30 vasárnap, 14:12:40
A TXBA 163le a QXBA 140le. Én is megrendeltem az olcsobbat szombaton rakjuk be.
én nem tudom melyik a motorkódom, de nem hallottam arról, hogy más lenne.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6125 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 09:28:27 »
Sziasztok!
Nálam is egyre gyakrabban jelentkezik a fura búgó hang leállítás után. Sikerült elég jól felvenni:
http://youtu.be/nvWdD5fzhME
Mi okozza ezt?
A felvételen hallható hang akkor ilyen erős, ha rá van adva a gyújtás. Nyújtás nélkül halkabb a búgás és nincs benne az 5 mp-ként hallható erősebb rezonálás.
Előre is köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6126 Dátum:
2014.12.02 kedd, 12:34:22 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.12.01 hétfő, 09:28:27
Sziasztok!
Nálam is egyre gyakrabban jelentkezik a fura búgó hang leállítás után. Sikerült elég jól felvenni:
http://youtu.be/nvWdD5fzhME
Mi okozza ezt?
A felvételen hallható hang akkor ilyen erős, ha rá van adva a gyújtás. Nyújtás nélkül halkabb a búgás és nincs benne az 5 mp-ként hallható erősebb rezonálás.
Előre is köszi!
Elég ilyesztő
Nálam csak a relék kattognak és a vákumszelep old pár másodpercig leállítás után, de annak más a hangja. Ezt régebben is csinálta?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6127 Dátum:
2014.12.02 kedd, 23:22:49 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.12.02 kedd, 12:34:22
Elég ilyesztő
Nálam csak a relék kattognak és a vákumszelep old pár másodpercig leállítás után, de annak más a hangja. Ezt régebben is csinálta?
Nekem is csak relékattogásszerű hang, és vákumoldás van, az elvileg normális
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6128 Dátum:
2014.12.03 szerda, 09:50:39 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.12.02 kedd, 12:34:22
Elég ilyesztő
Nálam csak a relék kattognak és a vákumszelep old pár másodpercig leállítás után, de annak más a hangja. Ezt régebben is csinálta?
Csinálta régebben is bár nem ilyen gyakran. Ha nincs rajta a gyújtás, akkor sokkal halkabb csak sima zúgás, de nem pár mp-ig tart, hanem 1-2 percig is simán. Egy fura gondolattól vezérelve adtam rá egyszer a gyújtást, hogy megnézzem, nem a szellőzéssel kapcsolatos-e (nem, mert ha kikapcsolom a szellőzést OFF-fal, akkor sem változik ez a hang), és akkor vettem észre, hoyg az alap búgás is hangosabb lesz és bejön mellé pár mop-ként ez a rezonálás (mintha valamin nagyon erőlködne, aztán feladja és újra nekifut, olyan érzésem van).
Ilyenkor, ha beindítom a motort egy pár másodpercre, majd leállítom, akkor meg szokott szűnni ez a hang.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6129 Dátum:
2014.12.03 szerda, 09:53:00 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.12.03 szerda, 09:50:39
Csinálta régebben is bár nem ilyen gyakran. Ha nincs rajta a gyújtás, akkor sokkal halkabb csak sima zúgás, de nem pár mp-ig tart, hanem 1-2 percig is simán. Egy fura gondolattól vezérelve adtam rá egyszer a gyújtást, hogy megnézzem, nem a szellőzéssel kapcsolatos-e (nem, mert ha kikapcsolom a szellőzést OFF-fal, akkor sem változik ez a hang), és akkor vettem észre, hoyg az alap búgás is hangosabb lesz és bejön mellé pár mop-ként ez a rezonálás (mintha valamin nagyon erőlködne, aztán feladja és újra nekifut, olyan érzésem van).
Ilyenkor, ha beindítom a motort egy pár másodpercre, majd leállítom, akkor meg szokott szűnni ez a hang.
lehet, hogy a turbó állító szeleped már nagyon kivan és esetleg néhány lamella állító motort is ki kellene tisztítani. szerintem egy szakihoz kellene fordulni.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6130 Dátum:
2014.12.03 szerda, 09:53:12 »
Idézetet írta: Patek - 2014.12.02 kedd, 23:22:49
Nekem is csak relékattogásszerű hang, és vákumoldás van, az elvileg normális
Pár kattogás nálam is van, illetve az itt olvasottak alapján én is azt hittem, hogy a morgás csak vákuumoldás, de egyrészt túl sokáig tart (pár perc) másrészt gyújtásra felhangosodik és hozzájön pár mp-ként ez az erőlködő rezonálás is, ezért gondolom, hogy ez már valami problémára utal.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6131 Dátum:
2014.12.03 szerda, 09:56:02 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.12.03 szerda, 09:53:00
lehet, hogy a turbó állító szeleped már nagyon kivan és esetleg néhány lamella állító motort is ki kellene tisztítani. szerintem egy szakihoz kellene fordulni.
A turbó állító szelep ugye az itt is sokat emlegetett Pierburg csoda? Az olvasottak alapján én is erre gyanakszom.
A lamella állító motor alat mit értesz? A VG turbó lamelláit állító szerkezetek lennének ezek vagy más?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6132 Dátum:
2014.12.03 szerda, 10:08:00 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.12.03 szerda, 09:56:02
A turbó állító szelep ugye az itt is sokat emlegetett Pierburg csoda? Az olvasottak alapján én is erre gyanakszom.
A lamella állító motor alat mit értesz? A VG turbó lamelláit állító szerkezetek lennének ezek vagy más?
igen a pierburg csoda, (nagyautónál 12eHuf). Utána az a hang megszűnt és az autó is egyenletesebben húzott.
A lamella állítónál arra gondolok, ami a levegő útját állítja a fűtésnél, hogy hova fújjon (láb, szélvédő, műszerfal...)
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6133 Dátum:
2014.12.03 szerda, 10:24:07 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.12.03 szerda, 10:08:00
igen a pierburg csoda, (nagyautónál 12eHuf). Utána az a hang megszűnt és az autó is egyenletesebben húzott.
A lamella állítónál arra gondolok, ami a levegő útját állítja a fűtésnél, hogy hova fújjon (láb, szélvédő, műszerfal...)
Világos, köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
mondeospepe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6134 Dátum:
2014.12.05 péntek, 09:55:33 »
Sziasztok!
Nem rég lettem mk4 tdci 2.0 tulaj. (aki ismer tudja, hogy mindig is mondiaim voltak, de dizel még soha, de hát így hozta a sors.......
)
Két apró problémám van, amiben hátha tudtok segíteni.
1. A 120000km-es kötelező szervíz után egyfolytában megjelenik a kilyelzön egy villáskulcs egy "service oil" felírattal, az elsőnél megcsináltam a fék+gázpedál kombot, el is tünt, a hiba üzenet, de azóta folyamatosan vissza jön. Mit csináltam rosszul?
2. A kötelező szervíz után a fed.comp.-om nem hajlandó mutatni a pill. fogyit. meg a még hátralevö km-rt. (Furcsa hogy elinduláskor még mutatja, majd kb 20mp mulva eltünek a karakterek és csak a --.-- -kat látom, mitöl lehet?
A segítséget előre is köszönöm,
Mondeospepe
Naplózva
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6135 Dátum:
2014.12.05 péntek, 10:13:58 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2014.12.05 péntek, 09:55:33
Sziasztok!
Nem rég lettem mk4 tdci 2.0 tulaj. (aki ismer tudja, hogy mindig is mondiaim voltak, de dizel még soha, de hát így hozta a sors.......
)
Két apró problémám van, amiben hátha tudtok segíteni.
1. A 120000km-es kötelező szervíz után egyfolytában megjelenik a kilyelzön egy villáskulcs egy "service oil" felírattal, az elsőnél megcsináltam a fék+gázpedál kombot, el is tünt, a hiba üzenet, de azóta folyamatosan vissza jön. Mit csináltam rosszul?
2. A kötelező szervíz után a fed.comp.-om nem hajlandó mutatni a pill. fogyit. meg a még hátralevö km-rt. (Furcsa hogy elinduláskor még mutatja, majd kb 20mp mulva eltünek a karakterek és csak a --.-- -kat látom, mitöl lehet?
A segítséget előre is köszönöm,
Mondeospepe
Szia!
Ha folyamatosan visszajön, az azt jelenti, hogy nem megfelelő minőségű olaj van a motorodban. (Pl hígult a régi típusú motorok esetében a DPF regen miatt)
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6136 Dátum:
2014.12.05 péntek, 10:18:24 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2014.12.05 péntek, 09:55:33
Sziasztok!
Nem rég lettem mk4 tdci 2.0 tulaj. (aki ismer tudja, hogy mindig is mondiaim voltak, de dizel még soha, de hát így hozta a sors.......
)
Két apró problémám van, amiben hátha tudtok segíteni.
1. A 120000km-es kötelező szervíz után egyfolytában megjelenik a kilyelzön egy villáskulcs egy "service oil" felírattal, az elsőnél megcsináltam a fék+gázpedál kombot, el is tünt, a hiba üzenet, de azóta folyamatosan vissza jön. Mit csináltam rosszul?
2. A kötelező szervíz után a fed.comp.-om nem hajlandó mutatni a pill. fogyit. meg a még hátralevö km-rt. (Furcsa hogy elinduláskor még mutatja, majd kb 20mp mulva eltünek a karakterek és csak a --.-- -kat látom, mitöl lehet?
A segítséget előre is köszönöm,
Mondeospepe
Szerintem cseréld le a kilyelződet. Mondjuk egy kijelzőre
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6137 Dátum:
2014.12.05 péntek, 10:20:46 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.05 péntek, 10:18:24
Szerintem cseréld le a kilyelződet. Mondjuk egy kijelzőre
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6138 Dátum:
2014.12.05 péntek, 19:56:24 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2014.12.05 péntek, 09:55:33
Sziasztok!
Nem rég lettem mk4 tdci 2.0 tulaj. (aki ismer tudja, hogy mindig is mondiaim voltak, de dizel még soha, de hát így hozta a sors.......
)
Két apró problémám van, amiben hátha tudtok segíteni.
1. A 120000km-es kötelező szervíz után egyfolytában megjelenik a kilyelzön egy villáskulcs egy "service oil" felírattal, az elsőnél megcsináltam a fék+gázpedál kombot, el is tünt, a hiba üzenet, de azóta folyamatosan vissza jön. Mit csináltam rosszul?
2. A kötelező szervíz után a fed.comp.-om nem hajlandó mutatni a pill. fogyit. meg a még hátralevö km-rt. (Furcsa hogy elinduláskor még mutatja, majd kb 20mp mulva eltünek a karakterek és csak a --.-- -kat látom, mitöl lehet?
A segítséget előre is köszönöm,
Mondeospepe
Ahogy patek mondja hígul az olaj valszeg, ami a sűrű regenerálás miatt lehet.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6139 Dátum:
2014.12.05 péntek, 20:53:56 »
Idézetet írta: Patek - 2014.12.05 péntek, 10:20:46
miért veszel 2.0-át dízelben amikor csak az 1,8 és a 2,2 a jó.
bhazd ki a határba és gyújtsad fel.
ez olyan hibának tűnik ami rendellenes szoftveres beavatkozás jeligére hallgat a társkeresőkben. nem tekert az autó? hol vetted?
én ma begyűjtöttem egy agresszív ágat a kipufogó dob előtti szakaszra, ami ütemesen veri a szigetelést a sheggem alatt. holnap megpróbálom kirángatni.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6140 Dátum:
2014.12.05 péntek, 21:07:13 »
Idézetet írta: Patek - 2014.12.05 péntek, 10:13:58
Szia!
Ha folyamatosan visszajön, az azt jelenti, hogy nem megfelelő minőségű olaj van a motorodban. (Pl hígult a régi típusú motorok esetében a DPF regen miatt)
Tévedés. Nincs olajminőség érzékelő a Mondeoban.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6141 Dátum:
2014.12.05 péntek, 21:08:59 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2014.12.05 péntek, 09:55:33
Sziasztok!
Nem rég lettem mk4 tdci 2.0 tulaj. (aki ismer tudja, hogy mindig is mondiaim voltak, de dizel még soha, de hát így hozta a sors.......
)
Két apró problémám van, amiben hátha tudtok segíteni.
1. A 120000km-es kötelező szervíz után egyfolytában megjelenik a kilyelzön egy villáskulcs egy "service oil" felírattal, az elsőnél megcsináltam a fék+gázpedál kombot, el is tünt, a hiba üzenet, de azóta folyamatosan vissza jön. Mit csináltam rosszul?
2. A kötelező szervíz után a fed.comp.-om nem hajlandó mutatni a pill. fogyit. meg a még hátralevö km-rt. (Furcsa hogy elinduláskor még mutatja, majd kb 20mp mulva eltünek a karakterek és csak a --.-- -kat látom, mitöl lehet?
A segítséget előre is köszönöm,
Mondeospepe
A fék+gázpedál nyomással meg kell várni, hogy kiírja, hogy törölve lett a hiba. Kb. 10-15 másodpercig kell nyomni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6142 Dátum:
2014.12.06 szombat, 08:12:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.12.05 péntek, 21:07:13
Tévedés. Nincs olajminőség érzékelő a Mondeoban.
mikor írja akkor ki az olajservice-t? Egyszer nekem is volt olyan, hogy 15eKm után írta ki.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6143 Dátum:
2014.12.06 szombat, 09:35:56 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.05 péntek, 20:53:56
miért veszel 2.0-át dízelben amikor csak az 1,8 és a 2,2 a jó.
bhazd ki a határba és gyújtsad fel.
ez olyan hibának tűnik ami rendellenes szoftveres beavatkozás jeligére hallgat a társkeresőkben. nem tekert az autó? hol vetted?
én ma begyűjtöttem egy agresszív ágat a kipufogó dob előtti szakaszra, ami ütemesen veri a szigetelést a sheggem alatt. holnap megpróbálom kirángatni.
Ott a pont!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6144 Dátum:
2014.12.06 szombat, 09:55:03 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.12.06 szombat, 09:35:56
Ott a pont!
Ennyi örömötök legyen Mikulásra.....
Amúgy meg úgyis csak szégyenkeztek a talikon...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6145 Dátum:
2014.12.06 szombat, 11:04:10 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.12.06 szombat, 08:12:24
mikor írja akkor ki az olajservice-t? Egyszer nekem is volt olyan, hogy 15eKm után írta ki.
5 sikertelen regenerálás után.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6146 Dátum:
2014.12.06 szombat, 13:37:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.12.06 szombat, 09:55:03
Ennyi örömötök legyen Mikulásra.....
Amúgy meg úgyis csak szégyenkeztek a talikon...
na hát szép vagy.
te is felgyújtottad volna már b4k-t ha nem jársz rendszeresen fótra a pszichológushoz...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6147 Dátum:
2014.12.06 szombat, 13:42:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.06 szombat, 11:04:10
5 sikertelen regenerálás után.
Forrás?
Miért pont sikertelen számít? A sikeres aktív is higítja az olajat.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6148 Dátum:
2014.12.06 szombat, 15:02:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.12.06 szombat, 13:42:22
Forrás?
Miért pont sikertelen számít? A sikeres aktív is higítja az olajat.
Már akinek
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6149 Dátum:
2014.12.06 szombat, 16:24:34 »
Sziasztok! Nem tudtok esetleg Sz-Sz-B megyébe megbizható szerelőt? 5000kmrel olajcsere után a kocsim service oilt ír ki mitől lehet? Elméletileg regenerálhatna amennyit csak akar, ausztriába járok dolgozni végig pálya néha 3000rpm/kb. 10percig. Amugy az első olajcserét is uaz csinálta mint most csak akkor gyári ford olaj most castrol! Ez lenne a gond?ja és 15ekm cseréltetem.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ