Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6200 Dátum: 2014.12.17 szerda, 00:19:33 » |
|
Kikormolod Bubinak? Te is kormos vagy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #6201 Dátum: 2014.12.17 szerda, 06:50:30 » |
|
Kikormolod Bubinak? Egy hónap alatt elfelejtettél olvasni? PS: na mi van, csak nem dolgozni is kell a közférában???
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6202 Dátum: 2014.12.17 szerda, 15:28:16 » |
|
PS: na mi van, csak nem dolgozni is kell a közférában??? kellene, csak nem tudnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #6204 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:53:15 » |
|
Te csak ne smile-zz itt. BT-nk megírta, hogy (nem) dolgoztok...
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6205 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:55:16 » |
|
Te csak ne smile-zz itt. BT-nk megírta, hogy (nem) dolgoztok... What's up?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #6206 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:01:25 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6207 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:44:39 » |
|
Mit kellene látnom egy 1.5 éves utoljára hozzászólt topikon?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #6209 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:52:06 » |
|
thx. Tipcsi meg csak pihikézem...
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Bubi78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6210 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:42:20 » |
|
Add kölcsön egy hétre... Holnap úgy is megyek Miskolcra, az M3-on, majd én kiégetem nekem a dpf-et... Köszönöm a nagylelkű felajánlást de nem élnék vele Kicserélem a váltót meg a sallangokat és majd Én kikormolom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubi78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6211 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:47:16 » |
|
A kipufogóban lévő szűrő (DPF) előtt és után nyomást mér a rendszer.Ha megemelkedik a szürő előtti nyomás-ugye eldugul a szűrő a koromtól,akkor a motorvezérlő elindítja a regenerációs folyamatot,ami kiégeti a szűrőből a kormot.Ez pedig a te autódnál úgy történik,hog kipufogás ütembe gázolajat fecskendez a hengerbe.A gázolaj bekerül a kifufogóba,ahol begyullad,és kiégeti a szűrőt.Normális folyamat,hogy a hegnerfalon leszivárgó gázolaj egy része lejut a motorolajba.Ezt higítja,és bizonyos mennyiségben rontja az olaj tulajdonságait.Ezért kiírja az olajcserét ha a szükségesnél több regeneráció indult a motorvezérlő szerint.Nem kell aggódni, megfelelő hőmérsékleten kipárolog az olajból a gázolaj-autópályás szakaszoknál pl. A fészliftes változatnál már nem a hengerbe fecskendez,hanem a szűrő elé közvetlenül,és ott is gyújtja be.Így ez a jelenség ott már nem áll fenn,hogy felhígul az olaj.
A regenerálást alapjárat emeléssel jelzi? Jelzi egyáltalán?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #6212 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:52:25 » |
|
Köszönöm a nagylelkű felajánlást de nem élnék vele Kicserélem a váltót meg a sallangokat és majd Én kikormolom A váltócserével vigyázz! Rám is s-maxit sóztak!
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6213 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 06:18:53 » |
|
A váltócserével vigyázz! Rám is s-maxit sóztak!
ami ugye u.a.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #6214 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 06:33:28 » |
|
ami ugye u.a.
Méretre igen, csak áttételre nem!
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6215 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 06:34:53 » |
|
Méretre igen, csak áttételre nem!
Így van.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #6216 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 07:32:49 » |
|
A regenerálást alapjárat emeléssel jelzi? Jelzi egyáltalán?
Az alapjárat emelkedés egy észlelhető velejáró és nem jelzés.
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
harrys
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6217 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 08:59:23 » |
|
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani ,hogy hány kilométer után kell vezérlést cserélni a motoron? (140LE TDCI) Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6218 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:30:31 » |
|
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani ,hogy hány kilométer után kell vezérlést cserélni a motoron? (140LE TDCI) Köszönöm.
motorkód alapján elvileg meg lehet nézni etis-ben, mert emlékeim szerint a FL előttikben 100e, utána 200e, bár szerintem a motorban semmi különbség nincs, csak akkor valamelyik beszállító szarabbn görgőt meg szíjat hozott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6219 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:41:23 » |
|
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani ,hogy hány kilométer után kell vezérlést cserélni a motoron? (140LE TDCI) Köszönöm.
10év vagy 200e km.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #6220 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:41:30 » |
|
motorkód alapján elvileg meg lehet nézni etis-ben, mert emlékeim szerint a FL előttikben 100e, utána 200e, bár szerintem a motorban semmi különbség nincs, csak akkor valamelyik beszállító szarabbn görgőt meg szíjat hozott FL előtti is 200e.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6221 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:44:28 » |
|
FL előtti is 200e.
biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6222 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:47:43 » |
|
biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.
185nél tartok.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #6223 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:50:11 » |
|
185nél tartok.
De az biztos, hogy nem magasságban...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6224 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:55:12 » |
|
185nél tartok.
jaja, de a tiéd a 2.2-es, az enyém a 2.0 volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #6226 Dátum: 2014.12.19 péntek, 05:36:00 » |
|
biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.
Sziasztok! Nálam 135ezernél lett cseréltetve, folyás még nem igazán volt, de a csöpögés jele már látható volt. Érdekes dolog még, hogy ezek a vízpumpák mennek olyan HDI motorokba is, ahol 90ezer kmre van előírva a vezérlés cseréje. Ott is szokták cserélni a vízpumpát is.
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6227 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:46:28 » |
|
Sziasztok!
Nálam 135ezernél lett cseréltetve, folyás még nem igazán volt, de a csöpögés jele már látható volt. Érdekes dolog még, hogy ezek a vízpumpák mennek olyan HDI motorokba is, ahol 90ezer kmre van előírva a vezérlés cseréje. Ott is szokták cserélni a vízpumpát is.
nekem most 239e-t bírt ki a vízpumpa...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6228 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:58:23 » |
|
nekem most 239e-t bírt ki a vízpumpa...
na ebből is látszik, hogy az 1.8-ban nincs annyi erő, hogy a vízpumpát kicsinálja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #6229 Dátum: 2014.12.19 péntek, 13:47:28 » |
|
biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.
155-nél vagyok. 200-ig én se fogok várni.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6230 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:08:25 » |
|
155-nél vagyok. 200-ig én se fogok várni.
én évek óta 185 vagyok és már esélyem sincs 200 lenni, de az már sok is lenne. Nem akarok én kosarazni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6231 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:20:41 » |
|
De aljas vagy.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6232 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:22:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6233 Dátum: 2014.12.20 szombat, 02:17:52 » |
|
ez az aljas: vízpumpa generátor szabadonfutó, vezérlés 2 hátsó lengéscsili (Kayaba) 99e ft szereléssel együtt. szóljatok ha nektek is megy... ja, Kotta, a 300 meg a 99 közötti különbséget khm...köszi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6234 Dátum: 2014.12.20 szombat, 10:19:53 » |
|
ez az aljas: vízpumpa generátor szabadonfutó, vezérlés 2 hátsó lengéscsili (Kayaba) 99e ft szereléssel együtt. szóljatok ha nektek is megy... ja, Kotta, a 300 meg a 99 közötti különbséget khm...köszi... kayaba-t vettél?jól meggondoltad? Írd már oda a tételek mogé az áraikat pls.Bárdi volt 48%-al?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6235 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 01:18:35 » |
|
ez az aljas: vízpumpa generátor szabadonfutó, vezérlés 2 hátsó lengéscsili (Kayaba) 99e ft szereléssel együtt. szóljatok ha nektek is megy... ja, Kotta, a 300 meg a 99 közötti különbséget khm...köszi... még nem értem, de azon vagyok Amúgy nem most rakattad rendbe?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #6236 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 19:21:34 » |
|
Én nem figyeltem a fogyást, de azt tapasztaltam, hogy szebben jár és hidegben jobban indul. Tavaly még rossz volt két izzítóm és amikor bejött a -10 fok alatti hőmérséklet, akkor sima go-val nehezebben indult, OMV prémiummal a kezdeti döcögéstől eltekintve egész jól.
Hogy indul, amikor rossz pár izzító?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #6237 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 20:04:12 » |
|
Hogy indul, amikor rossz pár izzító?
Ugyanúgy...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #6238 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 20:06:23 » |
|
Ugyanúgy...
Nekem tavaly egy nem volt jó, de ugyanúgy indult, csak télen a hidegben nehezebben!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #6239 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:02:39 » |
|
Ugyanúgy...
Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6240 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:09:04 » |
|
Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?
Méréssel.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #6241 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:22:00 » |
|
Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?
Nálam úgy volt, hogy mikor a váltót javították, cserélték. Állítólag van vmennyi km, ami után illik cserélni... Nem is volt rossz 5let, mert 2 már kuka volt.
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #6242 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:37:51 » |
|
Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?
2.0 tdcinél méréssel, de pl 1.6 tdcinél vészüzembe megy...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6243 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 22:44:15 » |
|
Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?
hidegben, kb -10Cfok alatt/környékén esetleg nem pöccre indul és 1-2 másodpercig dadogva jár. Ezért is cseréltettem idén a Viknél mind a 4-et újra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6244 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 00:23:59 » |
|
még nem értem, de azon vagyok Amúgy nem most rakattad rendbe? 190ekm-nél volt belső vezérlés, kuplung+hűtő csere a fent írtak még gyári cuccok voltak. illetve a külső vezérlést 130e-nél cseréltem, így 240-nél ez cserés lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atti78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6245 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 09:43:07 » |
|
Sziasztok,
Milyen eszközzel tudom a legegyszerűbben kiolvasni 2010-es tdci hibakódjait? Ma reggel elm327 mini szerint nincs hibakód.
Létezik, hogy "engine malfunction" üzenet után mégsem tárol le hibakódot a computer?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6246 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:01:45 » |
|
Sziasztok,
Milyen eszközzel tudom a legegyszerűbben kiolvasni 2010-es tdci hibakódjait? Ma reggel elm327 mini szerint nincs hibakód.
Létezik, hogy "engine malfunction" üzenet után mégsem tárol le hibakódot a computer?
létezik. pillanatnyi jeladó szünet esetére nem ír ki hibát mert nincs, csak volt egy kis "malfunction". ebben a fagy feletti takonyidő erre különösen alkalmas. szerintem szard le.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6247 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:16:34 » |
|
Sziasztok,
Milyen eszközzel tudom a legegyszerűbben kiolvasni 2010-es tdci hibakódjait? Ma reggel elm327 mini szerint nincs hibakód.
Létezik, hogy "engine malfunction" üzenet után mégsem tárol le hibakódot a computer?
forscan-el?szerintem kellene hibakódnak lennie...szerintem torque-val nyomod.lapos+forscan!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
atti78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6248 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:35:51 » |
|
forscan-el?szerintem kellene hibakódnak lennie...szerintem torque-val nyomod.lapos+forscan!
Igen torque-val, scan masterrel és obd car doctor -al próbáltuk. Egyik szerint sincs hibakód. Azt mondod a forscan-el mennie kell? A lapos-on a minit érted?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atti78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6249 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:40:12 » |
|
létezik. pillanatnyi jeladó szünet esetére nem ír ki hibát mert nincs, csak volt egy kis "malfunction". ebben a fagy feletti takonyidő erre különösen alkalmas. szerintem szard le.
Valami hibának lennie kellett. Furán járt a motor. De az is lehet, hogy a részecskeszűrő telt meg és azóta kitisztította magát? Láttam 1.5 literes óránkénti fogyasztást folyamatosan az eddigi 0.5 liter/óra helyett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|