Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:15:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5258778 alkalommal)
0 Felhasználó és 268 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6200 Dátum: 2014.12.17 szerda, 00:19:33 »

Kikormolod Bubinak?  eplus2
Te is kormos vagy?  eplus2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6201 Dátum: 2014.12.17 szerda, 06:50:30 »

Kikormolod Bubinak?  eplus2
Egy hónap alatt elfelejtettél olvasni?
PS: na mi van, csak nem dolgozni is kell a közférában??? Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6202 Dátum: 2014.12.17 szerda, 15:28:16 »

PS: na mi van, csak nem dolgozni is kell a közférában??? Cheesy
kellene, csak nem tudnak.  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6203 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:37:23 »

kellene, csak nem tudnak.  eplus2

 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6204 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:53:15 »

laugh
Te csak ne smile-zz itt. BT-nk megírta, hogy (nem) dolgoztok... Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6205 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:55:16 »

Te csak ne smile-zz itt. BT-nk megírta, hogy (nem) dolgoztok... Grin

What's up?  nemtudom
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6206 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:01:25 »

What's up?  nemtudom
http://mondeo.hu/index.php?topic=1439.350
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6207 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:44:39 »


Mit kellene látnom egy 1.5 éves utoljára hozzászólt topikon?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6208 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:49:32 »

Mit kellene látnom egy 1.5 éves utoljára hozzászólt topikon?


Szerintem erre gondolt.... #377 http://mondeo.hu/index.php?topic=1439.msg960969#msg960969
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6209 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:52:06 »

thx.  integet2
Tipcsi meg csak pihikézem...  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #6210 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:42:20 »

Add kölcsön egy hétre... Holnap úgy is megyek Miskolcra, az M3-on, majd én kiégetem nekem a dpf-et...  hehe

Köszönöm a nagylelkű felajánlást de nem élnék vele  Wink

Kicserélem a váltót meg a sallangokat és majd Én kikormolom  vigyor3
Naplózva
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #6211 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:47:16 »

A kipufogóban lévő szűrő (DPF) előtt és után nyomást mér a rendszer.Ha megemelkedik a szürő előtti nyomás-ugye eldugul a szűrő a koromtól,akkor a motorvezérlő elindítja a regenerációs folyamatot,ami kiégeti a szűrőből a kormot.Ez pedig a te autódnál úgy történik,hog kipufogás ütembe gázolajat fecskendez a hengerbe.A gázolaj bekerül a kifufogóba,ahol begyullad,és kiégeti a szűrőt.Normális folyamat,hogy a hegnerfalon leszivárgó gázolaj egy része lejut a motorolajba.Ezt higítja,és bizonyos mennyiségben rontja az olaj tulajdonságait.Ezért kiírja az olajcserét ha a szükségesnél több regeneráció indult a motorvezérlő szerint.Nem kell aggódni, megfelelő hőmérsékleten kipárolog az olajból a gázolaj-autópályás szakaszoknál pl.
A fészliftes változatnál már nem a hengerbe fecskendez,hanem a szűrő elé  közvetlenül,és ott is gyújtja be.Így ez a jelenség ott már nem áll fenn,hogy felhígul az olaj.

A regenerálást alapjárat emeléssel jelzi? Jelzi egyáltalán?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6212 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:52:25 »

Köszönöm a nagylelkű felajánlást de nem élnék vele  Wink

Kicserélem a váltót meg a sallangokat és majd Én kikormolom  vigyor3

A váltócserével vigyázz! Rám is s-maxit sóztak!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6213 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 06:18:53 »

A váltócserével vigyázz! Rám is s-maxit sóztak!
ami ugye u.a.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6214 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 06:33:28 »

ami ugye u.a.
Méretre igen, csak áttételre nem!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6215 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 06:34:53 »

Méretre igen, csak áttételre nem!
Így van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6216 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 07:32:49 »

A regenerálást alapjárat emeléssel jelzi? Jelzi egyáltalán?
Az alapjárat emelkedés egy észlelhető velejáró és nem jelzés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
harrys
Vendég
« Új hozzászólás #6217 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 08:59:23 »

Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani ,hogy hány kilométer után kell vezérlést cserélni a motoron?
(140LE TDCI)
Köszönöm.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6218 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:30:31 »

Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani ,hogy hány kilométer után kell vezérlést cserélni a motoron?
(140LE TDCI)
Köszönöm.

motorkód alapján elvileg meg lehet nézni etis-ben, mert emlékeim szerint a FL előttikben 100e, utána 200e, bár szerintem a motorban semmi különbség nincs, csak akkor valamelyik beszállító szarabbn görgőt meg szíjat hozott Smiley  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6219 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:41:23 »

Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani ,hogy hány kilométer után kell vezérlést cserélni a motoron?
(140LE TDCI)
Köszönöm.
10év vagy 200e km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6220 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:41:30 »

motorkód alapján elvileg meg lehet nézni etis-ben, mert emlékeim szerint a FL előttikben 100e, utána 200e, bár szerintem a motorban semmi különbség nincs, csak akkor valamelyik beszállító szarabbn görgőt meg szíjat hozott Smiley  vigyor3

FL előtti is 200e.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6221 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:44:28 »

FL előtti is 200e.

biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6222 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:47:43 »

biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.
185nél tartok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6223 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:50:11 »

185nél tartok.

De az biztos, hogy nem magasságban...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6224 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:55:12 »

185nél tartok.

jaja, de a tiéd a 2.2-es, az enyém a 2.0 volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6225 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:14:23 »

De az biztos, hogy nem magasságban...  laugh
laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6226 Dátum: 2014.12.19 péntek, 05:36:00 »

biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.

Sziasztok!

Nálam 135ezernél lett cseréltetve, folyás még nem igazán volt, de a csöpögés jele már látható volt. Érdekes dolog még, hogy ezek a vízpumpák mennek olyan HDI motorokba is, ahol 90ezer kmre van előírva a vezérlés cseréje. Ott is szokták cserélni a vízpumpát is.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6227 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:46:28 »

Sziasztok!

Nálam 135ezernél lett cseréltetve, folyás még nem igazán volt, de a csöpögés jele már látható volt. Érdekes dolog még, hogy ezek a vízpumpák mennek olyan HDI motorokba is, ahol 90ezer kmre van előírva a vezérlés cseréje. Ott is szokták cserélni a vízpumpát is.
nekem most 239e-t bírt ki a vízpumpa...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6228 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:58:23 »

nekem most 239e-t bírt ki a vízpumpa...

na ebből is látszik, hogy az 1.8-ban nincs annyi erő, hogy a vízpumpát kicsinálja  nyes  nyes  nyes
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6229 Dátum: 2014.12.19 péntek, 13:47:28 »

biztos nem várnék addig, illetve én nem is vártam. 100e-nél cseréltettem és milyen jól tettem -> Már csöpögött a vízpumpa.

155-nél vagyok. 200-ig én se fogok várni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6230 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:08:25 »

155-nél vagyok. 200-ig én se fogok várni.

én évek óta 185 vagyok és már esélyem sincs 200 lenni, de az már sok is lenne. Nem akarok én kosarazni  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6231 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:20:41 »

na ebből is látszik, hogy az 1.8-ban nincs annyi erő, hogy a vízpumpát kicsinálja  nyes  nyes  nyes

De aljas vagy.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6232 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:22:40 »

De aljas vagy.....  eplus2

 worship   eplus2
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6233 Dátum: 2014.12.20 szombat, 02:17:52 »

ez az aljas:
vízpumpa
generátor szabadonfutó,
vezérlés
2 hátsó lengéscsili (Kayaba)
99e ft szereléssel együtt.
szóljatok ha nektek is megy... eplus2

ja, Kotta, a 300 meg a 99 közötti különbséget khm...köszi...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6234 Dátum: 2014.12.20 szombat, 10:19:53 »

ez az aljas:
vízpumpa
generátor szabadonfutó,
vezérlés
2 hátsó lengéscsili (Kayaba)
99e ft szereléssel együtt.
szóljatok ha nektek is megy... eplus2

ja, Kotta, a 300 meg a 99 közötti különbséget khm...köszi...
kayaba-t vettél?jól meggondoltad? nyes
Írd már oda a tételek mogé az áraikat pls.Bárdi volt 48%-al?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6235 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 01:18:35 »

ez az aljas:
vízpumpa
generátor szabadonfutó,
vezérlés
2 hátsó lengéscsili (Kayaba)
99e ft szereléssel együtt.
szóljatok ha nektek is megy... eplus2

ja, Kotta, a 300 meg a 99 közötti különbséget khm...köszi...

még nem értem, de azon vagyok  Huh?

Amúgy nem most rakattad rendbe?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6236 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 19:21:34 »

Én nem figyeltem a fogyást, de azt tapasztaltam, hogy szebben jár és hidegben jobban indul. Tavaly még rossz volt két izzítóm és amikor bejött a -10 fok alatti hőmérséklet, akkor sima go-val nehezebben indult, OMV prémiummal a kezdeti döcögéstől eltekintve egész jól.
Hogy indul, amikor rossz pár izzító?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6237 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 20:04:12 »

Hogy indul, amikor rossz pár izzító?

Ugyanúgy...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #6238 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 20:06:23 »

Ugyanúgy...
nyes
Nekem tavaly egy nem volt jó, de ugyanúgy indult, csak télen a hidegben nehezebben!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6239 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:02:39 »

Ugyanúgy...
Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6240 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:09:04 »

Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?

Méréssel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6241 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:22:00 »

Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?
Nálam úgy volt, hogy mikor a váltót javították, cserélték. Állítólag van vmennyi km, ami után illik cserélni... Nem is volt rossz 5let, mert 2 már kuka volt.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6242 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 21:37:51 »

Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?

2.0 tdcinél méréssel, de pl 1.6 tdcinél vészüzembe megy...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6243 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 22:44:15 »

Akkor honnét tudjuk, hogy nem jó az izzító?

hidegben, kb -10Cfok alatt/környékén esetleg nem pöccre indul és 1-2 másodpercig dadogva jár. Ezért is cseréltettem idén a Viknél mind a 4-et újra Smiley
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6244 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 00:23:59 »

még nem értem, de azon vagyok  Huh?

Amúgy nem most rakattad rendbe?
190ekm-nél volt belső vezérlés, kuplung+hűtő csere
a fent írtak még gyári cuccok voltak. illetve a külső vezérlést 130e-nél cseréltem, így 240-nél ez cserés lett.
Naplózva
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6245 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 09:43:07 »

Sziasztok,

Milyen eszközzel tudom a legegyszerűbben kiolvasni 2010-es tdci hibakódjait?
Ma reggel elm327 mini szerint nincs hibakód.

Létezik, hogy "engine malfunction" üzenet után mégsem tárol le hibakódot a computer?

Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6246 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:01:45 »

Sziasztok,

Milyen eszközzel tudom a legegyszerűbben kiolvasni 2010-es tdci hibakódjait?
Ma reggel elm327 mini szerint nincs hibakód.

Létezik, hogy "engine malfunction" üzenet után mégsem tárol le hibakódot a computer?


létezik.
pillanatnyi jeladó szünet esetére nem ír ki hibát mert nincs, csak volt egy kis "malfunction". ebben a fagy feletti takonyidő erre különösen alkalmas. szerintem szard le.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6247 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:16:34 »

Sziasztok,

Milyen eszközzel tudom a legegyszerűbben kiolvasni 2010-es tdci hibakódjait?
Ma reggel elm327 mini szerint nincs hibakód.

Létezik, hogy "engine malfunction" üzenet után mégsem tárol le hibakódot a computer?


forscan-el?szerintem kellene hibakódnak lennie...szerintem torque-val nyomod.lapos+forscan!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6248 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:35:51 »

forscan-el?szerintem kellene hibakódnak lennie...szerintem torque-val nyomod.lapos+forscan!

Igen torque-val, scan masterrel és obd car doctor -al próbáltuk.
Egyik szerint sincs hibakód.

Azt mondod a forscan-el mennie kell?
A lapos-on a minit érted?
Naplózva
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6249 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:40:12 »

létezik.
pillanatnyi jeladó szünet esetére nem ír ki hibát mert nincs, csak volt egy kis "malfunction". ebben a fagy feletti takonyidő erre különösen alkalmas. szerintem szard le.

Valami hibának lennie kellett. Furán járt a motor.
De az is lehet, hogy a részecskeszűrő telt meg és azóta kitisztította magát?
Láttam 1.5 literes óránkénti fogyasztást folyamatosan az eddigi 0.5 liter/óra helyett.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.