Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:04:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4716922 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2015.01.07 szerda, 23:03:16 »

Sziasztok Cartársak!

Lenne hozzátok két kérdésem:

- A 2.0. Tdci-n (140LE) mikor kell cserélni vezérlésszettet és kb. mikor jellemző a kuplungcsere ( kettőstömegűvel együtt)? Utóbbi gondolom, ha elkopik Smiley Ezek költsége kb. mennyi?
- A Titanium felszereltség az egyféle, vagy Titaniumon is belül van különbség? avagy a Titaniumhoz lehetett rendelni plusz dolgokat? Pld. olvastam egy autónál, hogy volt a Titaniumosban ESP,APS,EDC,elektromos ülések, MP4-es hifi, míg a másiknál ezeket nem láttam).

Köszönöm a válaszotokat és sorry, ha nem én vagyok az első, aki feltette a kérdést!

Dani
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 06:12:09 »

Sziasztok Cartársak!

Lenne hozzátok két kérdésem:

- A 2.0. Tdci-n (140LE) mikor kell cserélni vezérlésszettet és kb. mikor jellemző a kuplungcsere ( kettőstömegűvel együtt)? Utóbbi gondolom, ha elkopik Smiley Ezek költsége kb. mennyi?
- A Titanium felszereltség az egyféle, vagy Titaniumon is belül van különbség? avagy a Titaniumhoz lehetett rendelni plusz dolgokat? Pld. olvastam egy autónál, hogy volt a Titaniumosban ESP,APS,EDC,elektromos ülések, MP4-es hifi, míg a másiknál ezeket nem láttam).

Köszönöm a válaszotokat és sorry, ha nem én vagyok az első, aki feltette a kérdést!

Dani

Szia!

Gyárilag 10 év vagy 200ezer km-nél kell vezérműszíjat cserélni. Ha biztosan ismered az autó előéletét, akkor megközelítheted ezt a km-t nyugodtan, azonban ha használt autóról van szó, nem javaslom. Az alkatrész nem olyan drága, 25-30ezer között kapsz már vezérműszíj garniturát, plusz vízpumpa ~10e Ft. Erre ne sajnáld.

Kuplungot és lendkereket elhasználódáskor kell, érdemes cserélni. Alsó hangon alkatrészáron (kuplung szett+kinyomócsapágy+lendkerék) kb.: ~200e Ft tudod kihozni.

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti





Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 09:33:17 »

Sziasztok Cartársak!

Lenne hozzátok két kérdésem:

- A 2.0. Tdci-n (140LE) mikor kell cserélni vezérlésszettet és kb. mikor jellemző a kuplungcsere ( kettőstömegűvel együtt)? Utóbbi gondolom, ha elkopik Smiley Ezek költsége kb. mennyi?
- A Titanium felszereltség az egyféle, vagy Titaniumon is belül van különbség? avagy a Titaniumhoz lehetett rendelni plusz dolgokat? Pld. olvastam egy autónál, hogy volt a Titaniumosban ESP,APS,EDC,elektromos ülések, MP4-es hifi, míg a másiknál ezeket nem láttam).

Köszönöm a válaszotokat és sorry, ha nem én vagyok az első, aki feltette a kérdést!

Dani

Szia!

A felszereltség egyre több lett, ahogy idősödött a konstrukció. Jelenleg a titániumban már a bőr is alapból van Magyarországon, tavaly ha jól emlékszem 7. hótól. Amúgy meg terület függő, az alvázszám alapján meg lehet nézni hova gyártották, és hogy mi a felszereltsége.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:39:40 »

Peti és Titta köszönöm a válaszotokat!

A DPF-fel és az EGR szeleppel szokott lenni gond?

200e km után valami, ami jellemző?

Ahogy nézem, nagyon sok autónál 200e-nél a márkaszerviz kicseréli a komplett kuplungot, ez jó hír.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 11:16:59 »

Peti és Titta köszönöm a válaszotokat!

A DPF-fel és az EGR szeleppel szokott lenni gond?

200e km után valami, ami jellemző?

Ahogy nézem, nagyon sok autónál 200e-nél a márkaszerviz kicseréli a komplett kuplungot, ez jó hír.

4 éve olvasom a fórumot, és használom az autóm, DPF problémáról keveset hallottam. EGR szeleppel sem szokott önmagában gond lenni. Többen, köztük én is egy lemezzel lezártam a bemenő oldalát, így maga az EGR szelep dolgozik, de füstöt nem kap, ergo nem is koszosodik el. Bár az elkokszolódás sem jellemző, csak vékony koromréteg kerül rá.

Ami gyakoribb probléma, hogy a turbót vezérlő vákuumszelep mechanikus része elkopik, ezáltal a teljesítménye gyengül, ezzel párhuzamosan a turbó geometria is idővel kokszolódik, ami egy lassabb turbónyomás felépüléshez , később rángatáshoz, hullámzó gyorsuláshoz fog vezetni.

Cseréjével legtöbb esetben azonnali változással az autó dinamikusabb, élvezhetőbb lesz. Én kimondottan ajánlom ennek a cseréjét, nem biztos hogy érdemes megvárni a hullámzó gyorsulást. Sőt az ember nem is veszi észre a köztes állapotot, hiszen "megszokja" az autó dinamizmusát.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 11:27:16 »

4 éve olvasom a fórumot, és használom az autóm, DPF problémáról keveset hallottam. EGR szeleppel sem szokott önmagában gond lenni. Többen, köztük én is egy lemezzel lezártam a bemenő oldalát, így maga az EGR szelep dolgozik, de füstöt nem kap, ergo nem is koszosodik el. Bár az elkokszolódás sem jellemző, csak vékony koromréteg kerül rá.

Ami gyakoribb probléma, hogy a turbót vezérlő vákuumszelep mechanikus része elkopik, ezáltal a teljesítménye gyengül, ezzel párhuzamosan a turbó geometria is idővel kokszolódik, ami egy lassabb turbónyomás felépüléshez , később rángatáshoz, hullámzó gyorsuláshoz fog vezetni.

Cseréjével legtöbb esetben azonnali változással az autó dinamikusabb, élvezhetőbb lesz. Én kimondottan ajánlom ennek a cseréjét, nem biztos hogy érdemes megvárni a hullámzó gyorsulást. Sőt az ember nem is veszi észre a köztes állapotot, hiszen "megszokja" az autó dinamizmusát.

Ezt turbo nyomás teszttel lehet ellenőrizni? Értem ezen azt, hogy így nem tölt annyit a turbo ha hibás az a pierburg szelep? Mer én nem érzek rángatást még, viszont egyre többen cserélik itt a fórumon.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:07:57 »

Ezt turbo nyomás teszttel lehet ellenőrizni? Értem ezen azt, hogy így nem tölt annyit a turbo ha hibás az a pierburg szelep? Mer én nem érzek rángatást még, viszont egyre többen cserélik itt a fórumon.

ha leállításkor már morog az autó, akkor csere érett. Nem érdemes méricskélni, mert 11eFt-os tételről beszélünk és a mérés, meg az egész hercehurca már ott lesz, hogy a szelep 2/-át kifizetted (ha nem az egészet).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:13:47 »

ha leállításkor már morog az autó, akkor csere érett. Nem érdemes méricskélni, mert 11eFt-os tételről beszélünk és a mérés, meg az egész hercehurca már ott lesz, hogy a szelep 2/-át kifizetted (ha nem az egészet).

Nem morog, hanem fhingik.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:20:25 »

Nem morog, hanem fhingik.  vigyor3
nyes
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:30:23 »

Nem morog, hanem fhingik.  vigyor3

Nem hallottam még morgást fingást szerencsére.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:47:36 »

Nem hallottam még morgást fingást szerencsére.  nyes


Akkor hallgasd meg!  nyes
https://www.youtube.com/watch?v=cQI6Ejz8xxg
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:07:46 »

 eljen
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:38:49 »

ha leállításkor már morog az autó,

Lemaradtam valamiről, mi is morog? És mi a baj ekkor?
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:08:16 »

Köszönöm!

Jól értem akkor, hogy a turbónyomás-szabályozó szelepet illik újra cserélni, s ennek az ára kb. 10-15e forint?

Azt hallottam, hogy pld. BMW-nél a kertergáz-szűrőt kell cserélni, mert a turbó meghálálja. Itt is igaz ez?

Te helyileg hol vagy?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:12:48 »

Köszönöm!

Jól értem akkor, hogy a turbónyomás-szabályozó szelepet illik újra cserélni, s ennek az ára kb. 10-15e forint?

Azt hallottam, hogy pld. BMW-nél a kertergáz-szűrőt kell cserélni, mert a turbó meghálálja. Itt is igaz ez?

Te helyileg hol vagy?

Én Budaörsön!  vigyor3

... vagy kit kérdezel? 
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:31:17 »

Hát ugyan és Kottának és Mondeofunnak a beírásaira reagáltam, de ha Te tudsz a fentiben segíteni az kiváltképp jó, mert én is Budaörsön vagyok.
Csak azért, mert kinéztem magamnak egy autót, s szeretném tudni, mire számíthatok.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:37:49 »

Hát ugyan és Kottának és Mondeofunnak a beírásaira reagáltam, de ha Te tudsz a fentiben segíteni az kiváltképp jó, mert én is Budaörsön vagyok.
Csak azért, mert kinéztem magamnak egy autót, s szeretném tudni, mire számíthatok.

Használd a "Válasz" gombot. Úgy egyszerűbb követni, hogy pontosan kinek és mire válaszolsz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:43:21 »

Köszi. Bocs az indexhez vagyok szokva Smiley
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 15:07:10 »

Hát ugyan és Kottának és Mondeofunnak a beírásaira reagáltam, de ha Te tudsz a fentiben segíteni az kiváltképp jó, mert én is Budaörsön vagyok.
Csak azért, mert kinéztem magamnak egy autót, s szeretném tudni, mire számíthatok.

nem tudom, hogy pontosan mire gondolsz, de emlékeim szerint mondin nincs kartergázszűrő.

Meghallgatni meg tudom (amikor itthon vagyok), de a kicserélésben most nem tudok segétkezni, mert hideg van. Nekem Vik cserélte.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 15:44:08 »

Hát ugyan és Kottának és Mondeofunnak a beírásaira reagáltam, de ha Te tudsz a fentiben segíteni az kiváltképp jó, mert én is Budaörsön vagyok.
Csak azért, mert kinéztem magamnak egy autót, s szeretném tudni, mire számíthatok.

Hol az autó? Mikori? Ha itt van a környéken, megnézem szívesen!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 15:45:21 »

Hol az autó? Mikori? Ha itt van a környéken, megnézem szívesen!

Nem megnézni kell, hanem szerelni.  beka3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:24:19 »

Nem megnézni kell, hanem szerelni.  beka3

Figyi Ati idézem!  hehe

"Csak azért, mert kinéztem magamnak egy autót, s szeretném tudni, mire számíthatok."

Gondolod kinézte, de még nem vette és meg akarja szerelni mielőtt megveszi?  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:20:48 »

[Holnap meglesek egyet, reggel, mert sok mindent cseréltek már rajta, látni még nem láttam, de képeken tetszik.

Félek, hogy a km. 300e felé fog közelíteni...(Aminek előnye és hátránya is van. ).

Szerintetek egy közel 300e km felé járó Mondeoval sok gond lehet?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:23:11 »

[Holnap meglesek egyet, reggel, mert sok mindent cseréltek már rajta, látni még nem láttam, de képeken tetszik.

Félek, hogy a km. 300e felé fog közelíteni...(Aminek előnye és hátránya is van. ).

Szerintetek egy közel 300e km felé járó Mondeoval sok gond lehet?
Attól függ, kihasználta előtte és mennyiért adják...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:54:50 »

Van egy olyan érzésem, hogy az autó az első talákozáskor nem fog csalódást okozni. Ez egy megérzés, s ez be szokott jönni. S pont ez lesz a baj, hogy - a mérleg másik nyelveként - ott a sok km... Tudom, arany mondás: állapotot kell venni...

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 21:56:08 »

Nem hallottam még morgást fingást szerencsére.  nyes

Azért kell a megfogalmazásra figyelni, mert a morgás - ha minden igaz - normális jelenség.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 21:57:59 »

Van egy olyan érzésem, hogy az autó az első talákozáskor nem fog csalódást okozni. Ez egy megérzés, s ez be szokott jönni. S pont ez lesz a baj, hogy - a mérleg másik nyelveként - ott a sok km... Tudom, arany mondás: állapotot kell venni...

És figyelni, tekergették vagy sem.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 22:00:13 »

Van egy olyan érzésem, hogy az autó az első talákozáskor nem fog csalódást okozni. Ez egy megérzés, s ez be szokott jönni. S pont ez lesz a baj, hogy - a mérleg másik nyelveként - ott a sok km... Tudom, arany mondás: állapotot kell venni...


Akkor mennyivel lennél boldogabb, ha ugyazezt az autót kapnád 110ekm-el? Olvass vissza kicsit, mit szívunk a "becsületes nepperek" által hirdetett autókkal... Esetleg gyere el a talira holnap, na ott majd tudunk mesélni neked. Off-al is jöhetsz, de akkor az egynyóc sor után kell parkolnod...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 23:10:40 »

Na igen, amikor 160e-nél kellene egy autónál cserélni mondjuk szíjat, de az óra csak 110e-en áll, vagy még kevesebben, aztán a gyári szíj elmegy még 100e-et...Szerencsére csak olvastam és hallottam ezeket a történeteket eddig. Most egy valós km-es C-max és egy hobby off autó tulajdonosa vagyok, ezekben megbízom. Smiley Na holnap majd regélek.

S ÖRÜLÖK,HOGY EZ IS ENNYIRE EGY JÓ KÖZÖSSÉG. Meg fogtok lepődni, BMW-nél tapasztaltam még ezt. [aztán ott a másik véglet...]
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:11:16 »

Na igen, amikor 160e-nél kellene egy autónál cserélni mondjuk szíjat, de az óra csak 110e-en áll, vagy még kevesebben, aztán a gyári szíj elmegy még 100e-et...Szerencsére csak olvastam és hallottam ezeket a történeteket eddig. Most egy valós km-es C-max és egy hobby off autó tulajdonosa vagyok, ezekben megbízom. Smiley Na holnap majd regélek.

S ÖRÜLÖK,HOGY EZ IS ENNYIRE EGY JÓ KÖZÖSSÉG. Meg fogtok lepődni, BMW-nél tapasztaltam még ezt. [aztán ott a másik véglet...]
az én vasamban 240e km van, és mindent cserélek rajta óramű pontossággal. hibátlan és megbízható, nem voltam még vele árok szélén. ha egyszer eladó lesz akkor azért nem lehet majd belőle alkudni mert ami benne van, az benne van. (minden számlás, nálam még sajnos számít az adott szó is...)
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:45:13 »

S srácok, hol lesz a tali és mikor...?
Egy e34 BMW esetleg beállhat a sor végére?

Üdv.
D.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:49:16 »

S srácok, hol lesz a tali és mikor...?
Egy e34 BMW esetleg beállhat a sor végére?

Üdv.
D.
http://mondeo.hu/index.php?topic=92.msg968901;topicseen#msg968901

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2015.01.09 péntek, 12:08:51 »

S srácok, hol lesz a tali és mikor...?
Egy e34 BMW esetleg beállhat a sor végére?

Üdv.
D.


Húúúú....E34.....Milyen motor, milyen évjárat....milyen felszereltség, színe....extrák?................  NEM!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2015.01.09 péntek, 17:21:40 »

Na sziasztok!

Most néztem egy Mondeo-t (ezért nem is tudtam menni)...Meg aztán szívtátok volna a vérem egy BMW-vel  Smiley)

Szóval az autóra visszatérve: nagyon nem megy. Olyan, mintha szívódízel lenne. Hibakód nincs. Szerintetek?
Az az érdekes, hogy nagyon nem megy (mintha szívódízel lenne), a turbót hallom dolgozni...130LE.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2015.01.09 péntek, 22:12:33 »

Na igen, amikor 160e-nél kellene egy autónál cserélni mondjuk szíjat, de az óra csak 110e-en áll, vagy még kevesebben, aztán a gyári szíj elmegy még 100e-et...Szerencsére csak olvastam és hallottam ezeket a történeteket eddig. Most egy valós km-es C-max és egy hobby off autó tulajdonosa vagyok, ezekben megbízom. Smiley Na holnap majd regélek.

S ÖRÜLÖK,HOGY EZ IS ENNYIRE EGY JÓ KÖZÖSSÉG. Meg fogtok lepődni, BMW-nél tapasztaltam még ezt. [aztán ott a másik véglet...]

Meggyőződésem, hogy minden márkánál meg lehet találni pro és kontra mindkét végletet. Én MB-nál szaladtam bele.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2015.01.09 péntek, 23:37:23 »

Meggyőződésem, hogy minden márkánál meg lehet találni pro és kontra mindkét végletet. Én MB-nál szaladtam bele.
merthogy?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2015.01.10 szombat, 00:51:15 »

Na sziasztok!

Most néztem egy Mondeo-t (ezért nem is tudtam menni)...Meg aztán szívtátok volna a vérem egy BMW-vel  Smiley)

Szóval az autóra visszatérve: nagyon nem megy. Olyan, mintha szívódízel lenne. Hibakód nincs. Szerintetek?
Az az érdekes, hogy nagyon nem megy (mintha szívódízel lenne), a turbót hallom dolgozni...130LE.

Hol van ez az autó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2015.01.10 szombat, 00:57:46 »

Na sziasztok!

Most néztem egy Mondeo-t (ezért nem is tudtam menni)...Meg aztán szívtátok volna a vérem egy BMW-vel  Smiley)

Szóval az autóra visszatérve: nagyon nem megy. Olyan, mintha szívódízel lenne. Hibakód nincs. Szerintetek?
Az az érdekes, hogy nagyon nem megy (mintha szívódízel lenne), a turbót hallom dolgozni...130LE.


Lehet egy eldurrant turbócső miatt (is)......

Ha jöttél volna a talira megnézhetted volna ezt: http://mondeo.hu/index.php?topic=19354.0

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2015.01.10 szombat, 09:55:55 »

BT és Zoleex

Köszönöm a válaszotokat.
 worship
Az autó Érden van, mentem vele.
Hibája: bal első ülésfűtés nem megy (állítólag takarítás után lett ilyen) [ez lehet fűtőszálszakadás (térdelés), vagy alul a csati vagy más kontakthiba].
Első és hátsó betét és tárcsa cserés, új gumik.

Nálam az az új gumik nem szempont, mert mindig újakat veszek.
A tárcsa-betét még bírja, de azokat is cserélni fogom.

Az autón folyásnyom nincs, bal első ajtó volt fújva csak.

Belső tér: lekopott az indítógomb (Titanium), kormányt újrafestetném (van bőrös ismerősöm). Vitya, a XVI.ban van, ő is ugyan BMW kattant, ha kell nyugodtan vigyetek hozzá bőrös dolgokat, nagyon szépen dolgozik.

Petrányinál 200e km-nél vezérléscsere (ezt le is kértem, időpont, km stimmel), állítólag teljes kuplung is lett cserélve, de Romhányiék szoftvercsere miatt nem tudják megnézni ( a kuplung egyébként jó, nem nyúlik, lendkerék nem kattyog. Hogy alapjáraton mennyire kell érezni a remegést, nem tudom).

Most úgy állunk, hogy ha a lomhaság megoldódok, csak akkor foglalózom le, ebben megállapodtunk.

Érdekes, mert pont úgy megy, mintha szívódízel lenne, hibakód ohne....Lepadlózom és semmi. Hallom a turbót, de csak nagyon enyhén. Jelzem nekik, hogy akkor nézzenek rá a turbócsőre. Ha a turbónyomásszelep vagy LMM lenne rossz, gondolom akkor bedobná a hibakódot nem?

Az autó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i_1_tul_sz_konyv_gyonyoru-8570228

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:10:19 »

BT és Zoleex

Köszönöm a válaszotokat.
 worship
Az autó Érden van, mentem vele.
Hibája: bal első ülésfűtés nem megy (állítólag takarítás után lett ilyen) [ez lehet fűtőszálszakadás (térdelés), vagy alul a csati vagy más kontakthiba].
Első és hátsó betét és tárcsa cserés, új gumik.

Nálam az az új gumik nem szempont, mert mindig újakat veszek.
A tárcsa-betét még bírja, de azokat is cserélni fogom.

Az autón folyásnyom nincs, bal első ajtó volt fújva csak.

Belső tér: lekopott az indítógomb (Titanium), kormányt újrafestetném (van bőrös ismerősöm). Vitya, a XVI.ban van, ő is ugyan BMW kattant, ha kell nyugodtan vigyetek hozzá bőrös dolgokat, nagyon szépen dolgozik.

Petrányinál 200e km-nél vezérléscsere (ezt le is kértem, időpont, km stimmel), állítólag teljes kuplung is lett cserélve, de Romhányiék szoftvercsere miatt nem tudják megnézni ( a kuplung egyébként jó, nem nyúlik, lendkerék nem kattyog. Hogy alapjáraton mennyire kell érezni a remegést, nem tudom).

Most úgy állunk, hogy ha a lomhaság megoldódok, csak akkor foglalózom le, ebben megállapodtunk.

Érdekes, mert pont úgy megy, mintha szívódízel lenne, hibakód ohne....Lepadlózom és semmi. Hallom a turbót, de csak nagyon enyhén. Jelzem nekik, hogy akkor nézzenek rá a turbócsőre. Ha a turbónyomásszelep vagy LMM lenne rossz, gondolom akkor bedobná a hibakódot nem?

Az autó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i_1_tul_sz_konyv_gyonyoru-8570228



Nem ismerem a régebbieket, de ez nem trend? Már csak az ülésszövet miatt kérdem. Ha megvan az alvázszám, akkor meg tudod nézni az Etis-ben hogy milyen a tényleges felszereltsége.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:12:41 »

lekopott az indítógomb (Titanium),





Ez egy legelső darabok közül származó TREND!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:28:08 »

Ez egy legelső darabok közül származó TREND!
Azért azt már leírtuk néhányszor, hogy az itthoni neppereknek minden mondeo titánium... még akkor is ha trend...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:36:46 »

merthogy?

Mi a kérdés?  vigyor3
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:45:44 »

Néztem az Etisben, ott nem láttam, hogy Trend vagy Titanium lenne.
(DE nem akarom szétoffolni a topicot, ha másol folytassam, írajtok, hogy hol!) Általános kérdések?
Igazából a turbó miatt írtam ide, h nem megy. De nagyon jó, hogy ez egy ilyen jó topic. Nyugodtan savazzatok engem vagy a kocsit, csak tanulok belőle!!  eplus2

WF0EXXGBBE7D59612

Mondeo 2007-, Duratorq 2.0L TDCI (130PS), Machine Silver (met)
 
Alvázszám (VIN):      WF0EXXGBBE7D59612
Típusjóváhagyási-szám (TAN):      E13*2001/116*0249

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      14.06.2007
Gépkocsi típus:      Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      40-es sorozat
Motor:      Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Emisszió:      IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:      Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Machine Silver (met)
Belső anyag:      Ribbon / Ebony
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:47:11 »

Azért azt már leírtuk néhányszor, hogy az itthoni neppereknek minden mondeo titánium... még akkor is ha trend...

Ráadásul ha jól látom ez tényleg az első 100 Mo-i mondóból van. ETIS-ben német gyártási ciklussal lesz jelölve, mégis Mo-i forgalomba helyezésű. Amikor elindult a gyártás, kaptak ebből kereskedésenként 3-4-5 130 lovas trend mondeót, összesen 60 db-ot, hogy megjelenjenek az új Mondeók az utakon itthon is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:48:25 »


Terület:      (+)"D"


Megyek lottózni...  laugh

(a 40-es sorozat a trend)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:52:16 »

BT és Zoleex

Köszönöm a válaszotokat.
 worship
Az autó Érden van, mentem vele.
Hibája: bal első ülésfűtés nem megy (állítólag takarítás után lett ilyen) [ez lehet fűtőszálszakadás (térdelés), vagy alul a csati vagy más kontakthiba].
Első és hátsó betét és tárcsa cserés, új gumik.

Nálam az az új gumik nem szempont, mert mindig újakat veszek.
A tárcsa-betét még bírja, de azokat is cserélni fogom.

Az autón folyásnyom nincs, bal első ajtó volt fújva csak.

Belső tér: lekopott az indítógomb (Titanium), kormányt újrafestetném (van bőrös ismerősöm). Vitya, a XVI.ban van, ő is ugyan BMW kattant, ha kell nyugodtan vigyetek hozzá bőrös dolgokat, nagyon szépen dolgozik.

Petrányinál 200e km-nél vezérléscsere (ezt le is kértem, időpont, km stimmel), állítólag teljes kuplung is lett cserélve, de Romhányiék szoftvercsere miatt nem tudják megnézni ( a kuplung egyébként jó, nem nyúlik, lendkerék nem kattyog. Hogy alapjáraton mennyire kell érezni a remegést, nem tudom).

Most úgy állunk, hogy ha a lomhaság megoldódok, csak akkor foglalózom le, ebben megállapodtunk.

Érdekes, mert pont úgy megy, mintha szívódízel lenne, hibakód ohne....Lepadlózom és semmi. Hallom a turbót, de csak nagyon enyhén. Jelzem nekik, hogy akkor nézzenek rá a turbócsőre. Ha a turbónyomásszelep vagy LMM lenne rossz, gondolom akkor bedobná a hibakódot nem?

Az autó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i_1_tul_sz_konyv_gyonyoru-8570228



1. Ahogyan írták, ez nem titanium.
2.1. Azt írod, nem szempont az új gumi, mert mindig újat veszel. De ha itt valóban 4 új van, akkor máris megspóroltad a tárcsa+betét cserék árát.
2.2. Miért van négy új gumi? Valóban új mind a 4? Érdemes körbenézni a dot-számokat.
3. Ökölszabályként azt szokták mondani, hogy a második kuplungnál cserélik a kéttömegűt. Ha évi 30ezret mentek vele és 200-nál fogyott el az első kuplung, az az én tapasztalatom szerint inkább pályás használatot jelent, ami kifejezetten előnyös.
4. Nem megy rendesen? Kézifék?  vigyor3 Ugyanakkor, én nem mennék bele abba, hogy ők megcsináltatják és utána foglalózod. Ők abban érdekeltek, hogy a lehető legolcsóbban ki tudják tolni a kereskedésből, akár bontott alkatrésszel vagy bármilyen heftelt megoldással. Én elvinném egy szervizbe, megnézetném és inkább kifizetném a vizsgálat árát. (Nem szeretem, ha valami olyan hiba van a rendszerben, amit senki sem ért és nincs hibakód. Mit csinálsz, ha lesz még ilyen?)

Szumma: nem lehúzni szeretném az autót, de nincs másik?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:56:31 »

...

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      14.06.2007
...

Értem én, hogy azért írta a kereskedő, hogy 2008 első havi, mert úgy jobban el tudja adni, mintha 2007-es lenne, de nem hiszem, hogy fél évig raktározták volna.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:57:34 »

...Amikor elindult a gyártás, kaptak ebből kereskedésenként 3-4-5 130 lovas trend mondeót, ...

Szintén ökölszabály, hogy első szériásat nem veszünk.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2015.01.10 szombat, 11:15:53 »

Megyek lottózni...  laugh

(a 40-es sorozat a trend)
Sztem az autó egy igásló volt..


Ne is mond..fejből mondta a csaj,hányan játszák a 1,2,3,4,5 szisztemet  falbav  levele
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.