Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:10:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5253990 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6400 Dátum: 2015.01.10 szombat, 11:20:11 »

Szintén ökölszabály, hogy első szériásat nem veszünk.

Pedig ez az autó új korában nagyon egyben van/volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6401 Dátum: 2015.01.10 szombat, 11:20:44 »

Értem én, hogy azért írta a kereskedő, hogy 2008 első havi, mert úgy jobban el tudja adni, mintha 2007-es lenne, de nem hiszem, hogy fél évig raktározták volna.


Ezek augusztusban már a magyar utakon rohangáltak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6402 Dátum: 2015.01.10 szombat, 11:26:27 »

Köszi a sok hsz-t.

Azt, hogy 2007-es már akkor kiszúrtam, mikor megnéztem az etist. Ezt mondtam is a neppernek.

Azt, hogy ez a kezdeti Trend, nem tudtam. Tetszett a felszereltség, mert volt itt nálunk a szomszédban egy Trend (automata, ugyanúgy 2007-es gyártás, e 2010-es forg. helyezés, na ez gyanús volt, de hallottam, hogy nem volt kezdetben Mo-on automata, ezért hozták őket be.). Az automatásban még tempomat sem volt, alappal gondolhattam én is, hogy Titanium, bár - igaz - hogy letöltöttem az Mk4 prospektust, s ott pld. írták a plüsskárpitot, meg talán a könnyűfém felnit ( most így hirtelen nem tudom visszaidézni).

Igazából az tetszett, hogy jó a felszereltsége, valós a km. és végig szervizelt, vezérléscsere is megvolt és a kuplung is jó, továbbá fújva csak a bal első ajtó volt.
A fék és a gumi cseréjét már beleszámítottam.

Bevallom, néztem többet is. Volt, amelyik csörgött induláskor, ki-benyomva a pedált a váltó nyöszörgött, nyúlt a kuplung, törve volt, sztem a km. sem volt benne valós. m1 autócentrumnál előszeretettel gyártották az autókhoz a szevizkönyveket, ugyanaz az az aláírás és pecsét 5 éven keresztül...ugyanazzal a tollal... pff...

Szóval nagyon köszönöm amit írtatok, igazából most kicsit eltántorodtam. Mert ha tényleg csak egy turbócső, akkor igazából nagy gond nincs az autóval, de valóban, mit csinálnak most rajta, amitől jobb lesz...? Mondjuk a nepper korrekt volt, elvihettem állapotfelmérésre, nem ellenkezett, bár húzta a száját, mikor mondtam, hogy Budaörsre kéne jönni.

Nézelődök azért tovább Smiley C-maxból az ötödiket, VW Polóból is a harmadikat, a BMW-ből meg asszem a tizenvalahanyadikat vettem meg. Utóbbit két évig kerestem. A Mondeot 1-2 hónapja nézegetem.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6403 Dátum: 2015.01.10 szombat, 11:56:54 »

Köszi a sok hsz-t.

Azt, hogy 2007-es már akkor kiszúrtam, mikor megnéztem az etist. Ezt mondtam is a neppernek.

Azt, hogy ez a kezdeti Trend, nem tudtam. Tetszett a felszereltség, mert volt itt nálunk a szomszédban egy Trend (automata, ugyanúgy 2007-es gyártás, e 2010-es forg. helyezés, na ez gyanús volt, de hallottam, hogy nem volt kezdetben Mo-on automata, ezért hozták őket be.). Az automatásban még tempomat sem volt, alappal gondolhattam én is, hogy Titanium, bár - igaz - hogy letöltöttem az Mk4 prospektust, s ott pld. írták a plüsskárpitot, meg talán a könnyűfém felnit ( most így hirtelen nem tudom visszaidézni).

Igazából az tetszett, hogy jó a felszereltsége, valós a km. és végig szervizelt, vezérléscsere is megvolt és a kuplung is jó, továbbá fújva csak a bal első ajtó volt.
A fék és a gumi cseréjét már beleszámítottam.

Bevallom, néztem többet is. Volt, amelyik csörgött induláskor, ki-benyomva a pedált a váltó nyöszörgött, nyúlt a kuplung, törve volt, sztem a km. sem volt benne valós. m1 autócentrumnál előszeretettel gyártották az autókhoz a szevizkönyveket, ugyanaz az az aláírás és pecsét 5 éven keresztül...ugyanazzal a tollal... pff...

Szóval nagyon köszönöm amit írtatok, igazából most kicsit eltántorodtam. Mert ha tényleg csak egy turbócső, akkor igazából nagy gond nincs az autóval, de valóban, mit csinálnak most rajta, amitől jobb lesz...? Mondjuk a nepper korrekt volt, elvihettem állapotfelmérésre, nem ellenkezett, bár húzta a száját, mikor mondtam, hogy Budaörsre kéne jönni.

Nézelődök azért tovább Smiley C-maxból az ötödiket, VW Polóból is a harmadikat, a BMW-ből meg asszem a tizenvalahanyadikat vettem meg. Utóbbit két évig kerestem. A Mondeot 1-2 hónapja nézegetem.


Csak 5 ajtós jöhet szóba? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6404 Dátum: 2015.01.10 szombat, 12:08:46 »

Nem, a kombi is, ott legalább nem csurog a nyakamba a víz.

A gond, hogy szomszédnak ugyanúgy egy cosmos-schwarz volt, amit nem vettem meg....Nagyon ciki lenne  Wink

Őszintén szólva én szándékosan 200k felett futott autót kerestem. Ennek oka az volt, hogy a vezérléscserén túl vannak, s ha minden igaz, a kuplungcserén is. Ennél az autónál pld. az előbbi 100%-ban megtörtént, ráadásul márkaszervizben, az utóbbinak meg meg kellett történnie, mivel a többi autóhoz képest jó a kuplungja. A lendereket nem tudom,  hogy ki lett-e véve, s új berakva. Csörögni nem csörög, ehhez a váltót le kéne venni. Passz.

A felszereltséget illetően tetszett az első-hátsó tolatóradar, a hátsó ajtóban lévő rolók ( kisfiam miatt), az ülésfűtések, a fűthető első szélvédő. A Keyless indítás jó, de az nem hoz lázba. Igazából nekem többre nem is nagyon van szükségem (psze a Trend felszereltséget is pluszba véve). Még állófűtés beszerelésén gondolkodom, a BMW-be nagyon hasznos, rádiós távirányítással szeretném megoldani.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6405 Dátum: 2015.01.10 szombat, 12:21:58 »

Nem, a kombi is, ott legalább nem csurog a nyakamba a víz.

A gond, hogy szomszédnak ugyanúgy egy cosmos-schwarz volt, amit nem vettem meg....Nagyon ciki lenne  Wink

Őszintén szólva én szándékosan 200k felett futott autót kerestem. Ennek oka az volt, hogy a vezérléscserén túl vannak, s ha minden igaz, a kuplungcserén is. Ennél az autónál pld. az előbbi 100%-ban megtörtént, ráadásul márkaszervizben, az utóbbinak meg meg kellett történnie, mivel a többi autóhoz képest jó a kuplungja. A lendereket nem tudom,  hogy ki lett-e véve, s új berakva. Csörögni nem csörög, ehhez a váltót le kéne venni. Passz.

A felszereltséget illetően tetszett az első-hátsó tolatóradar, a hátsó ajtóban lévő rolók ( kisfiam miatt), az ülésfűtések, a fűthető első szélvédő. A Keyless indítás jó, de az nem hoz lázba. Igazából nekem többre nem is nagyon van szükségem (psze a Trend felszereltséget is pluszba véve). Még állófűtés beszerelésén gondolkodom, a BMW-be nagyon hasznos, rádiós távirányítással szeretném megoldani.


Akkor én megnézném a helyedben Laci (blau4kombi) autóját is(tegnap linkeltem).
Az tényleg 2008-as és sokkal jobban felszerelt (Ghia+egyebek), mint amit linkeltél (Trend)......árban egyformák.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6406 Dátum: 2015.01.10 szombat, 13:01:07 »

Megnézném szívesen, akár még most, a hétvégén is.

Olvastam a topicját is, írok is neki emailt.
Azt viszont nem tudom, km. mennyi lehet benne..., mert írta, hogy volt korrekció.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6407 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:36:36 »

Zoleex,

köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem erre az autóra!

Szerintem fogunk mi még találkozni Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6408 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:53:13 »

Zoleex,

köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem erre az autóra!

Szerintem fogunk mi még találkozni Wink

Na mesélj!  Megveszed?
Xart nem ajánlanék.....mondtam, hogy érdemes megnézni.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6409 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:58:43 »


Na mesélj!  Megveszed?
Xart nem ajánlanék.....mondtam, hogy érdemes megnézni.   
Easy, easy.....  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6410 Dátum: 2015.01.10 szombat, 19:04:18 »

Easy, easy.....  Cheesy Cheesy

Nyugi. Nem azt mondta, hogy érdemes megvenni, csak megnézésről volt szó!  vigyor3
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6411 Dátum: 2015.01.10 szombat, 19:23:49 »

Sziasztok.Van valakinek tapasztalata tuning ügyben Huh??  Nekem egy  2009  1.8 125 le mondim van fel tudnák húzni 140 le re. tehet a mociban ez kárt?? Megbízható ember csinálná rengeteg típust csinált nagy szaki álítólag. Nem tudom bírja e az  motor 1.8 .  Köszi.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6412 Dátum: 2015.01.10 szombat, 19:27:50 »

Megtudnátok mondani ilyenkor mit állítanak ?? pl cr nyomást?? NEM BIZTOS HOGY AZ JÓT TESZ.vagy legalább is csökkentheti a magas nyomású rendszer élettartamát??
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6413 Dátum: 2015.01.10 szombat, 20:08:31 »

Nyugi. Nem azt mondta, hogy érdemes megvenni, csak megnézésről volt szó!  vigyor3
Azon már túl vagyunk... Cheesy Cheesy (mármint a megnézésen)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6414 Dátum: 2015.01.10 szombat, 20:46:08 »

Ment egy mail, cartárs!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6415 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 10:51:22 »

Azon már túl vagyunk... Cheesy Cheesy (mármint a megnézésen)

Khm. Az már jelent valamit, ha a magyarázatot szükségesnek láttad.  beka3
Naplózva
buzaja
Vendég
« Új hozzászólás #6416 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 11:00:19 »

Sziasztok.

Lassan elérem a 150.000 km-t (még 2600) es a computer jelez, hogy "cseréljen olajat".
Kérdésem lenne: Amennyiben àtlépem a 150.000-t. kb. 1000 km-rel, fenàll-e annak a veszélye, hogy letilt a Computer és nem tudom hasznàlni az autot?
A valaszotokat elöre is köszönöm!
Szép napot!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6417 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 11:05:29 »

Sziasztok.

Lassan elérem a 150.000 km-t (még 2600) es a computer jelez, hogy "cseréljen olajat".
Kérdésem lenne: Amennyiben àtlépem a 150.000-t. kb. 1000 km-rel, fenàll-e annak a veszélye, hogy letilt a Computer és nem tudom hasznàlni az autot?
A valaszotokat elöre is köszönöm!
Szép napot!

Nem, de érdemes az olajat cserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
buzaja
Vendég
« Új hozzászólás #6418 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 11:10:28 »

Nem, de érdemes az olajat cserélni...

Köszi BT!

Mindenféleképpen cserélem, csak egy kevés csuszàs elképzelhetö. Mo-on töredékéért csinàljäk a gyàri szervizt mint itt.
Tudod egyébként mit tartalmaz a 150.000-es szerviz?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6419 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 11:21:29 »

Köszi BT!

Mindenféleképpen cserélem, csak egy kevés csuszàs elképzelhetö. Mo-on töredékéért csinàljäk a gyàri szervizt mint itt.
Tudod egyébként mit tartalmaz a 150.000-es szerviz?


20 ezrenként kell cserélni, szóval elvileg vagy 140e, vagy 160e km... Mikor volt olaj cseréleve? Merrt az olajcserét a dpf miatt írhatja, felhígult az olaj...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #6420 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 11:29:28 »

Sziasztok.Van valakinek tapasztalata tuning ügyben Huh??  Nekem egy  2009  1.8 125 le mondim van fel tudnák húzni 140 le re. tehet a mociban ez kárt?? Megbízható ember csinálná rengeteg típust csinált nagy szaki álítólag. Nem tudom bírja e az  motor 1.8 .  Köszi.
Helló!
Régebben volt egy srác aki felhúzatta azt hiszem 140 lóig, Ő azt mondta, hogy semmi negatív hatást nem vett észre. A kettőstömegű sem ment neki gyorsabban tönkre,  mint ahogy más kopó alkatrésze sem. Ha ésszel csinálják és utána a kocsi is ésszel van hajtva, nem lehet gond!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6421 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 14:27:52 »

20 ezrenként kell cserélni, szóval elvileg vagy 140e, vagy 160e km... Mikor volt olaj cseréleve? Merrt az olajcserét a dpf miatt írhatja, felhígult az olaj...


Szerintem is ott a DPF miatt lesz a hígulás.
Hogy ezt miért ilyen barom módon kellett nekik megcsinálni nem is értem, nyomjuk be a gázolajat a motorba de jó...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6422 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 15:07:53 »


Szerintem is ott a DPF miatt lesz a hígulás.
Hogy ezt miért ilyen barom módon kellett nekik megcsinálni nem is értem, nyomjuk be a gázolajat a motorba de jó...
ez messze nem így van.a gázolajat akkor fecskendezi a hengerben,amikor kipufogó szelepek nyitvavannak és a dugattyú felfelé halad még a hengerben.szóval ez így önmagában nem hibás folyamat.A hozadéka lesz nem túl jó.Amikor a hengerben visszamaradt gázolaj lecsurog a hengerfalon,és a motorolajba kerülve fehigítja azt.És még ez sem vészes,mert megfelelő motorhőmérsékleten ez szépen el is párolog a motorolajból.

A bajság akkor kezdődik,amikor valami oknál fogva elkezd füstölni az autó,és a vezérlés több regenerációt indít,mint egyébként-és több a sikertelen is.A többletkorom miatti "többszöri" regeneráció miatt több gázolaj jut a motorolajba,és városi használatnál ez még hatványozódik is,mert ott nem is tud kipárologni az olajból a gázolaj.
A valóságban ez a regenerációs mód is tökéletesen megfelelően működik,csak érdemes ismerni a működését.Ezeket a rendszereket folyamatosan fejlesztik,ezért is készült a fl-el a következő generáció,ami a DPF-be fecskendezi közvetlenül a regenhez szükséges anyagot.

Szóval a regenerációtól nem kell befosni,az jól működik,és nem eszik olyan forrón azt a kását.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #6423 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 15:30:06 »

BT és Zoleex

Köszönöm a válaszotokat.
 worship
Az autó Érden van, mentem vele.
Hibája: bal első ülésfűtés nem megy (állítólag takarítás után lett ilyen) [ez lehet fűtőszálszakadás (térdelés), vagy alul a csati vagy más kontakthiba].
Első és hátsó betét és tárcsa cserés, új gumik.

Nálam az az új gumik nem szempont, mert mindig újakat veszek.
A tárcsa-betét még bírja, de azokat is cserélni fogom.

Az autón folyásnyom nincs, bal első ajtó volt fújva csak.

Belső tér: lekopott az indítógomb (Titanium), kormányt újrafestetném (van bőrös ismerősöm). Vitya, a XVI.ban van, ő is ugyan BMW kattant, ha kell nyugodtan vigyetek hozzá bőrös dolgokat, nagyon szépen dolgozik.

Petrányinál 200e km-nél vezérléscsere (ezt le is kértem, időpont, km stimmel), állítólag teljes kuplung is lett cserélve, de Romhányiék szoftvercsere miatt nem tudják megnézni ( a kuplung egyébként jó, nem nyúlik, lendkerék nem kattyog. Hogy alapjáraton mennyire kell érezni a remegést, nem tudom).

Most úgy állunk, hogy ha a lomhaság megoldódok, csak akkor foglalózom le, ebben megállapodtunk.

Érdekes, mert pont úgy megy, mintha szívódízel lenne, hibakód ohne....Lepadlózom és semmi. Hallom a turbót, de csak nagyon enyhén. Jelzem nekik, hogy akkor nézzenek rá a turbócsőre. Ha a turbónyomásszelep vagy LMM lenne rossz, gondolom akkor bedobná a hibakódot nem?

Az autó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i_1_tul_sz_konyv_gyonyoru-8570228



Ez nem Titánium

Közben látom, hogy ki is derült, hogy 40-es. Nekem is egy 44-esről akarták bemesélni, hogy Titánium. Utána Ghia címszó alatt hirdették még sokáig.
Az én Titániumom 60-as Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.11 vasárnap, 15:32:54 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6424 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 15:35:13 »

Ez nem Titánium

Közben látom, hogy ki is derült, hogy 40-es. Nekem is egy 44-esről akarták bemesélni, hogy Titánium. Utána Ghia címszó alatt hirdették még sokáig.
Az én Titániumom 60-as Wink
Már nem érdekli....  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6425 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 18:08:06 »

ez messze nem így van.a gázolajat akkor fecskendezi a hengerben,amikor kipufogó szelepek nyitvavannak és a dugattyú felfelé halad még a hengerben.szóval ez így önmagában nem hibás folyamat.A hozadéka lesz nem túl jó.Amikor a hengerben visszamaradt gázolaj lecsurog a hengerfalon,és a motorolajba kerülve fehigítja azt.És még ez sem vészes,mert megfelelő motorhőmérsékleten ez szépen el is párolog a motorolajból.

A bajság akkor kezdődik,amikor valami oknál fogva elkezd füstölni az autó,és a vezérlés több regenerációt indít,mint egyébként-és több a sikertelen is.A többletkorom miatti "többszöri" regeneráció miatt több gázolaj jut a motorolajba,és városi használatnál ez még hatványozódik is,mert ott nem is tud kipárologni az olajból a gázolaj.
A valóságban ez a regenerációs mód is tökéletesen megfelelően működik,csak érdemes ismerni a működését.Ezeket a rendszereket folyamatosan fejlesztik,ezért is készült a fl-el a következő generáció,ami a DPF-be fecskendezi közvetlenül a regenhez szükséges anyagot.

Szóval a regenerációtól nem kell befosni,az jól működik,és nem eszik olyan forrón azt a kását.

Ismerem a működését pont ez miatt tartom egy rossz megoldásnak nézd meg hányan jönnek ide, hogy hígul az olajuk ez miatt ami hosszútávon a motor károsodását is okozhatja.
Sőt asszem a mercinél nem egy autó lett főtengelyes ez miatt túl hígult az olaj olyannyira, hogy elvesztette a kenési képességét.

Igen amelyik dpf-be nyomja a gázolajat az már jó megoldás nem is vitatom, de ezt nagyon rossz megoldásnak tartom.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6426 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 19:15:36 »

Ismerem a működését pont ez miatt tartom egy rossz megoldásnak nézd meg hányan jönnek ide, hogy hígul az olajuk ez miatt ami hosszútávon a motor károsodását is okozhatja.
Sőt asszem a mercinél nem egy autó lett főtengelyes ez miatt túl hígult az olaj olyannyira, hogy elvesztette a kenési képességét.

Igen amelyik dpf-be nyomja a gázolajat az már jó megoldás nem is vitatom, de ezt nagyon rossz megoldásnak tartom.
de akkor csak nem érted.Az olajhígulás egy normális folyamat.elpárolog.A sikertelen regisztációk számától függően kiírja az olajcsere szervízt az autó.Na ilyenkor kell utánanézni,hogy van e valami gond ami azt okozza,hogy többet regenerál-ergo többet füstöl,mint kellene.
Hosszútávon a motor károsodását is okozhtja......igen,mint minden más.
A ilyen rendszerű autók is elfutnak 3-500e km-t simán.Mi kell ennél hosszabb táv?Akinek korábban cserélték az vagy tekert,vagy flottás céges,amin lehet,hogy nem is cserélték,csak kiszámlázta a szervíz egy sikeres kikényszerített regeneráció után.

A fl után az új rendszerrel ez már nem gond,cserébe minden 100km-en majd  1litert kér plusszba.Ergo ezekkel kb 10x annyit fizetsz pluszban az üzemanyagra egy autó teljes élettartamán,mint amennyi hibát okoz a korábbi rendszer egy autó teljes élettartamán. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6427 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:19:22 »



Hi,


"OIL Service"

kb 2 napja dobálja ezt  a hibaüzenetet minden inditas előtt.
Ezek szerint a fenti téma miatt. (úgy nézem a DPF em tele van csövekkel és FL utáni az autóm. mégis.. ? ? ) falbav
Mit nézzek meg az autón (az olajszint normális). ??

9.000 km el ez előtt cseréltem benne olajat.  falbav


 worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.11 vasárnap, 20:22:06 írta BLACKMondeo » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6428 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:22:07 »

Már nem érdekli....  Grin

És miért is nem?  smile
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6429 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:23:29 »

...
A bajság akkor kezdődik,amikor valami oknál fogva elkezd füstölni az autó,és a vezérlés több regenerációt indít,mint egyébként-és több a sikertelen is.A többletkorom miatti "többszöri" regeneráció miatt több gázolaj jut a motorolajba,és városi használatnál ez még hatványozódik is,mert ott nem is tud kipárologni az olajból a gázolaj.
...

Mint műszaki embert érdekel, de mint fogyasztót nem. Nem arra az igénybevételre tervezték, mint amire használják.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6430 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:23:40 »



Hi,


"OIL Service"

kb 2 napja dobálja ezt  a hibaüzenetet minden inditas előtt.
Ezek szerint a fenti téma miatt.  falbav
Mit nézzek meg az autó (az olajszint normális). ??

9.000 km el ez előtt cseréltem benne olajat.  falbav


 worship
először is az is kérdés,hogy a gyári 20e km-enként olajszervíz nem-e épp most lett volna aktuális.
Aztán fék és gázpedál egyszerre nyomva tartani gyujtáson,becsukott ajtókkal,addig amíg kinem alszik a szervíz üzenet.
Ilyenkor érdemes kicsit hosszabb úton is használni,hogy feltudjon rendesem melegedni a motor,és akkor kitud párologni az olajból a gázolaj.

Ha sűrűbben feldobálj az olajcsere szervízt,akkor érdemes hibátkeresni.Turbócső lukadás,egr szelep kiiktatása.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6431 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:25:39 »

Mint műszaki embert érdekel, de mint fogyasztót nem. Nem arra az igénybevételre tervezték, mint amire használják.
nemígy van.A normál felhasználónak is odakell figyelni az autójára.Ha ezt nem teszi meg,megteszik helyette a szerelők.ennyi.
Vagy te tartod karban,vagy fizetsz érte.ez már rég nem csoda dolog a mai világban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6432 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:26:33 »

...,egr szelep kiiktatása.

Erről majd szeretnék veled élőben pár szót beszélgetni. Valamikor nyáron, 1-2 sör mellett.  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6433 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:31:25 »

Erről majd szeretnék veled élőben pár szót beszélgetni. Valamikor nyáron, 1-2 sör mellett.  Wink
olyan rövid ideig tervezed a látogatást? nyes

persze,nagyon szívesen.gyere nyugodtan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6434 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:32:37 »

először is az is kérdés,hogy a gyári 20e km-enként olajszervíz nem-e épp most lett volna aktuális.
Aztán fék és gázpedál egyszerre nyomva tartani gyujtáson,becsukott ajtókkal,addig amíg kinem alszik a szervíz üzenet.
Ilyenkor érdemes kicsit hosszabb úton is használni,hogy feltudjon rendesem melegedni a motor,és akkor kitud párologni az olajból a gázolaj.

Ha sűrűbben feldobálj az olajcsere szervízt,akkor érdemes hibátkeresni.Turbócső lukadás,egr szelep kiiktatása.


Szia,

Az intervallumot 0-ztam előtte,  sőt azóta is, mivel ez nekem is eszembe jutott. Az a fura, hogy még inditas előtt csinalja, a figyelmeztetés aztán eltunik, nem vilagit folyamatosan. (a message-ben benne marad a menün belül)

Az autót egyáltalán nem használom rövid távon, napi 80 at tekerek vele 2x 40km -ert, a moci mindig felmelexik. EGR ki van iktatva, turbocső lyukadásra gyenge lenne az autó és nem hinném, hogy inditas előtt dobná fel ezt az üzenetet.

Azért köszönöm! Más ötlet esetleg ? ??

 worship worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6435 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:33:03 »

de akkor csak nem érted.Az olajhígulás egy normális folyamat.elpárolog.A sikertelen regisztációk számától függően kiírja az olajcsere szervízt az autó.Na ilyenkor kell utánanézni,hogy van e valami gond ami azt okozza,hogy többet regenerál-ergo többet füstöl,mint kellene.
Hosszútávon a motor károsodását is okozhtja......igen,mint minden más.
A ilyen rendszerű autók is elfutnak 3-500e km-t simán.Mi kell ennél hosszabb táv?Akinek korábban cserélték az vagy tekert,vagy flottás céges,amin lehet,hogy nem is cserélték,csak kiszámlázta a szervíz egy sikeres kikényszerített regeneráció után.

A fl után az új rendszerrel ez már nem gond,cserébe minden 100km-en majd  1litert kér plusszba.Ergo ezekkel kb 10x annyit fizetsz pluszban az üzemanyagra egy autó teljes élettartamán,mint amennyi hibát okoz a korábbi rendszer egy autó teljes élettartamán. Wink

Igen normális esetbe elpárolog, de amikor dobálja az olaj hiba üzit, akkor túl sok kerül bele ez itt a gond és elég sokunknak ez volt a baja mostanság és még mennyien fognak ezzel a hibával ide jönni...nálunk nem volt turbo cső repedés, se semmi más hiba még is túl sűrűn regenerált. Sad

Szóval én nagyon ellenzem ezt az egész DPF dolgot a régi dízelek sokkal jobbak voltak ebből a szempontból, igaz kár ezen rugózni manapság már úgyse kapni dpf nélküli dízelt.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6436 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:37:33 »

Igen normális esetbe elpárolog, de amikor dobálja az olaj hiba üzit, akkor túl sok kerül bele ez itt a gond és elég sokunknak ez volt a baja mostanság és még mennyien fognak ezzel a hibával ide jönni...nálunk nem volt turbo cső repedés, se semmi más hiba még is túl sűrűn regenerált. Sad

Szóval én nagyon ellenzem ezt az egész DPF dolgot a régi dízelek sokkal jobbak voltak ebből a szempontból, igaz kár ezen rugózni manapság már úgyse kapni dpf nélküli dízelt.
füst lehet az egr szelep miatt és a csúcsok miatt is.aztán lazán cseréltetik miatta a DPF-et.....
ezek akár még nálad is fennálhatnak,akár most is,csak most nem jelentkezik hibaként....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6437 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:37:44 »


Szia,

Az intervallumot 0-ztam előtte,  sőt azóta is, mivel ez nekem is eszembe jutott. Az a fura, hogy még inditas előtt csinalja, a figyelmeztetés aztán eltunik, nem vilagit folyamatosan. (a message-ben benne marad a menün belül)

Az autót egyáltalán nem használom rövid távon, napi 80 at tekerek vele 2x 40km -ert, a moci mindig felmelexik. EGR ki van iktatva, turbocső lyukadásra gyenge lenne az autó és nem hinném, hogy inditas előtt dobná fel ezt az üzenetet.

Azért köszönöm! Más ötlet esetleg ? ??

 worship worship

Ott nem hígulhat az olaj ahogy írtad is a regeneráció miatt mivel egyenesen a dpf-be tolja.
Szal valami más hiba lesz én egy diagnosztikát csinálnék hátha van valami eltárolt hiba esetleg nem nullázódik az intervallum.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6438 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:40:03 »


Szia,

Az intervallumot 0-ztam előtte,  sőt azóta is, mivel ez nekem is eszembe jutott. Az a fura, hogy még inditas előtt csinalja, a figyelmeztetés aztán eltunik, nem vilagit folyamatosan. (a message-ben benne marad a menün belül)

Az autót egyáltalán nem használom rövid távon, napi 80 at tekerek vele 2x 40km -ert, a moci mindig felmelexik. EGR ki van iktatva, turbocső lyukadásra gyenge lenne az autó és nem hinném, hogy inditas előtt dobná fel ezt az üzenetet.

Azért köszönöm! Más ötlet esetleg ? ??

 worship worship
ezt az üzit mindig a gyujtáskor dobja fel és benne van a message-ban.szóval....akármi is lehet.Diagolni lehetne,lenullázni a DPF-et,alapra állítani az érzékelőket,meg alapra állítani az egr-t.
Töröld a hibát,és ha kell segítek a diagban-ingyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6439 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:42:00 »

nemígy van.A normál felhasználónak is odakell figyelni az autójára.Ha ezt nem teszi meg,megteszik helyette a szerelők.ennyi.
Vagy te tartod karban,vagy fizetsz érte.ez már rég nem csoda dolog a mai világban.

Szerintem pedig ne készítsenek szándékosan olyan paripát, amely egy átlagos felhasználás mellett beszarik. Ha már szóba hoztad a "nem csoda a mai világban" c. gondolatot, akkor inkább azt mondanám, hogy az nem csoda, hogy szándékosan alkatrész és szervíz igényesre csinálják az új konstrukciókat.
Az nem elvárható egy júzertől, hogy hetente leszaladjon mondjuk balatonra, kiégetni a dpf-et. Sőt, akkor a csalás összes autójával guruljunk le. szomoru1
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6440 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:44:43 »

...
Töröld a hibát,és ha kell segítek a diagban-ingyen.

Szerintem is ezt kellene, hiszen fl-s nem hígulhatna.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6441 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:44:50 »

ezt az üzit mindig a gyujtáskor dobja fel és benne van a message-ban.szóval....akármi is lehet.Diagolni lehetne,lenullázni a DPF-et,alapra állítani az érzékelőket,meg alapra állítani az egr-t.
Töröld a hibát,és ha kell segítek a diagban-ingyen.


Mivel a DPF be nyomja az gázolajat ezért nem is értem mi köze a motorolajhoz.(ha ez a baj) illetve, van valami ami érzékeli, ami figyeli az OLAJ viszkozitást - ráadásul mielőtt beindul a motor?? ??  )  wow1

Nagyon köszönöm a diag segitseget! (lehet élek majd vele) még mindig varom az ELM et lassan 2 hónapja.. Smiley

Hibakódot, ill. EGR, DPF alaphelyzetbe állitast hogy lehet eszközölni?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6442 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:50:01 »

Szerintem pedig ne készítsenek szándékosan olyan paripát, amely egy átlagos felhasználás mellett beszarik. Ha már szóba hoztad a "nem csoda a mai világban" c. gondolatot, akkor inkább azt mondanám, hogy az nem csoda, hogy szándékosan alkatrész és szervíz igényesre csinálják az új konstrukciókat.
Az nem elvárható egy júzertől, hogy hetente leszaladjon mondjuk balatonra, kiégetni a dpf-et. Sőt, akkor a csalás összes autójával guruljunk le. szomoru1
pedig egy 2literes dízel 10milliós nagyságrenddel azt is sugallhatná,hogy ne vedd meg évi 5e km-re a városban.
az igények magasabbak,mint amit egy-egy autó tud.csak illeszteni kellene.Rövid távokra és városba kis benzines szörnyet kell venni....
de ehhez már tapasztalat kell....az meg nincs meg egy új konstrukcióknál azonnal.
Az első DPF-es fókákban pl még egy független lötty adta az adalékot.Az mennyire volt gáz.Aztán abból fejlődtek ki ezek a hengerbe befecskendezők.Aztán már van az új rendszer.ezt folyamatosan fejlesztik.Majd nemsoká jön minden dízelnél az addblue is.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6443 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:53:08 »


Mivel a DPF be nyomja az gázolajat ezért nem is értem mi köze a motorolajhoz.(ha ez a baj) illetve, van valami ami érzékeli, ami figyeli az OLAJ viszkozitást - ráadásul mielőtt beindul a motor?? ??  )  wow1

Nagyon köszönöm a diag segitseget! (lehet élek majd vele) még mindig varom az ELM et lassan 2 hónapja.. Smiley

Hibakódot, ill. EGR, DPF alaphelyzetbe állitast hogy lehet eszközölni?
1.nincs érzékelő az olajhoz.szerintem inkább a gyári intervallum szerint írhatta ki,de a diag erősen javasolt.
2.az elmel meglehet ezeket csinálni.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6444 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:54:51 »

...Rövid távokra és városba kis benzines szörnyet kell venni....

Alf bameg, milyen kis autóról beszélünk?  Wink Pontosan tudod, három gyerekkel a mondeo egyáltalán nem nagy autó!  nyes

(Értem, amit mondasz, de nem értek vele egyet.)
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6445 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:56:13 »

1.nincs érzékelő az olajhoz.s...

Érzékelő csak a befecskendezéses dpf-eknél van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6446 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:58:35 »

Alf bameg, milyen kis autóról beszélünk?  Wink Pontosan tudod, három gyerekkel a mondeo egyáltalán nem nagy autó!  nyes

(Értem, amit mondasz, de nem értek vele egyet.)
nem baj,nem kell! nyes

mi 5en elférünk az I20-ba is.persze nem sok cumóval,de ilyen menjünk el T.bányára fürdőbe,simán kivitelezhető avval is.A várost meg kimondottan szereti.
Amúgy én sem véletlenül vettem 7 személyest..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6447 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:59:08 »

Érzékelő csak a befecskendezéses dpf-eknél van?
egyiknek sincs érzékelő a motorolaj minőségéhez.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6448 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 21:02:28 »

nem baj,nem kell! nyes

mi 5en elférünk az I20-ba is.persze nem sok cumóval,de ilyen menjünk el T.bányára fürdőbe,simán kivitelezhető avval is.A várost meg kimondottan szereti.
Amúgy én sem véletlenül vettem 7 személyest..... Wink

1. Szomszédban elférnek 5-en egy swift-ben, egyszerűen nem értem, hogyan. Ennek ellenére, nem az az etalon. wow1
2. Tudom, az előző hsz annak szólt!  Wink
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6449 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 21:04:22 »

egyiknek sincs érzékelő a motorolaj minőségéhez.

? Akkor mi alapján jelez? (Ha a viszkozitást figyeli, akkor .... )
Naplózva
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.