Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:05:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263594 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6850 Dátum: 2015.03.07 szombat, 09:06:01 »

Csatlakozom az előttem szólóhoz, a használat módja kell, hogy eldöntse az üzemanyagot.

Jaja. Általában az üa ktg-ek miatt évi 20ezer felett nem szokták javasolni a benyásat. Ugyanakkor, pl. az automata váltó egy kisköbcentis benzinesben már néha zavaró, legalábbis nekem.
Ezzel szemben a dízel pedig büdös.  nyes

A kettőstömegű hibáját a leállításkori csattanás, menet közben oda nem illő rezonanciák jelölik (utóbbihoz ismerni kell a típust).

Tudomásom szerint, mire csattan és rezonál, addigra már csereérett, tehát használt paripa vásárlásnál benne van a pakliban az a hiba. Ráadásul használattól és a szerencsétől nagyon függő a csere időpontja, van aki 105-nél már cserélte, van aki 250-nél sem.

Még nem csináltam, de ahogy néztem kuplungszettel együtt 2-300e körül van.

Ismerősömnek a Petrányinál 420 volt a vége. Biztos, lehet olcsóbban is, de ott ennyi volt.

A hidrodinamikus automata olyan, mint minden más márkánál: ha jó, nagyon jó, ha rossz, akár fél milliós hibája is lehet. A duplakuplungosra ez hatványozottan igaz (ez 2010-ben, a facelift-tel váltotta a hidrodinamikust), ráadásul ott egyrészt kritikus a 60 ezrenkénti olajcsere, másrészt viszonylag új a technika, ezért még ennél is drágább a javítása. ...

Viszont jó eséllyel nincs kéttömegű  vigyor3 (Vagy nem mindegyiknél.)
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2015.03.07 szombat, 14:05:00 »

Jaja. Általában az üa ktg-ek miatt évi 20ezer felett nem szokták javasolni a benyásat. Ugyanakkor, pl. az automata váltó egy kisköbcentis benzinesben már néha zavaró, legalábbis nekem.
Ezzel szemben a dízel pedig büdös.  nyes

Tudomásom szerint, mire csattan és rezonál, addigra már csereérett, tehát használt paripa vásárlásnál benne van a pakliban az a hiba. Ráadásul használattól és a szerencsétől nagyon függő a csere időpontja, van aki 105-nél már cserélte, van aki 250-nél sem.

Ismerősömnek a Petrányinál 420 volt a vége. Biztos, lehet olcsóbban is, de ott ennyi volt.

Viszont jó eséllyel nincs kéttömegű  vigyor3 (Vagy nem mindegyiknél.)
Persze, 1500 alá nem kell engedni a fordulatot, finoman váltani, kevés rezonanciával közlekedni segít megnyújtani az élettartamot.

Mondjuk márkaszervízbe nem vinném, van príma bejáratott szervíz, VIP kiszolgálással. Smiley

A duplakuplungosat nem ismerem lendkerék szempontból, de gyanítom, ott nem erre kell költeni. A 2-300 még mindig kevesebb, mint a félmillió (nem márkaszervízben). Wink Ellenben én is automatára tervezem a következőt, nagyon szerettem, amikor olyannal jártam sokat.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 00:14:08 »


Ismerősömnek a Petrányinál 420 volt a vége. Biztos, lehet olcsóbban is, de ott ennyi volt.


Benzinesben is van kettős tömegű és diziben is. Jó ideje minden autóba szerelik. Az automata javítás azért nem ekkora kaland. Nekem volt 4 automata autóm és csak az egyikben kellett javíttatni. Ott már az autó nem tudott elindulni, 200eHuf-ból megvolt. Persze az ár függ a problémától, de rengeteg automatás ismerősöm inkább behozat egy bontott váltót 80e-ért és megy tovább. Amúgy automata váltó hiba nem gyakori.

Mindemellett, ha nem mész 20ekm-t, de azért nem is 3km-ként állítod le a járgányt, és van keret dizire és azt akarsz venni, akkor vegyél azt. Ha többet mész, de benzinest akarsz, akkor vegyél benzinest. Mondjuk én kb 18-20eKm-t megyek egy évben (már csak) és azért vettem dizit, mert szeretem a dizit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:26:04 »

Csatlakozom az előttem szólóhoz, a használat módja kell, hogy eldöntse az üzemanyagot.

Benzinessel is lehetnek gondok, de azok jellemzően pár tízezres dolgok. Dízelnél motor- és törődésfüggően lehetnek drága költségek, de ezek alapvetően jó autók. A kettőstömegű hibáját a leállításkori csattanás, menet közben oda nem illő rezonanciák jelölik (utóbbihoz ismerni kell a típust). Még nem csináltam, de ahogy néztem kuplungszettel együtt 2-300e körül van. A hidrodinamikus automata olyan, mint minden más márkánál: ha jó, nagyon jó, ha rossz, akár fél milliós hibája is lehet. A duplakuplungosra ez hatványozottan igaz (ez 2010-ben, a facelift-tel váltotta a hidrodinamikust), ráadásul ott egyrészt kritikus a 60 ezrenkénti olajcsere, másrészt viszonylag új a technika, ezért még ennél is drágább a javítása. Ha automata, akkor 1-2 évest vagy hidrodinamikust vennék jelenleg Mondeoból (ez a megjelölt 2008 körüli években könnyű).

Nem váltja... mindkettő maradt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:39:05 »

Nem váltja... mindkettő maradt.
Meglep, facelift után tudtommal csak PowerShift volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 17:19:42 »

Meglep, facelift után tudtommal csak PowerShift volt.

2.0l SCTi EcoBoost (240LE) Powershift automata
2.0l TDCi (163LE) M6
2.0l TDCi (163LE) Powershift automata
2.2l TDCi (200LE) M6
2.2l TDCi (200LE) A6

A sima A6 a régi automata. 2,2-eshez nincs póvershift.
Ez egy kis fricska azoknak, akik szerint a váltóban ennyi meg annyi tartalék van nyomaték szempontjából.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 22:53:07 »

2.0l SCTi EcoBoost (240LE) Powershift automata
2.0l TDCi (163LE) M6
2.0l TDCi (163LE) Powershift automata
2.2l TDCi (200LE) M6
2.2l TDCi (200LE) A6

A sima A6 a régi automata. 2,2-eshez nincs póvershift.
Ez egy kis fricska azoknak, akik szerint a váltóban ennyi meg annyi tartalék van nyomaték szempontjából.
Jogos, 2.0-ban gondolkodtam csak. Azt kérdezte a kérdező. Smiley

A 2.0 és 2.2 alatt ugyanaz az olajkavaró van/volt?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 23:07:16 »

Benzinesben is van kettős tömegű és diziben is. ...

Ez igaz, de tudtommal nem mindegyikben. Automaták általában kivételek.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 23:36:37 »

2.0l SCTi EcoBoost (240LE) Powershift automata
2.0l TDCi (163LE) M6
2.0l TDCi (163LE) Powershift automata
2.2l TDCi (200LE) M6
2.2l TDCi (200LE) A6

A sima A6 a régi automata. 2,2-eshez nincs póvershift.
Ez egy kis fricska azoknak, akik szerint a váltóban ennyi meg annyi tartalék van nyomaték szempontjából.

 eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 11:08:27 »

Utána jártam miért indít regenet így hogy ki van kódolva.

Annyi a történet, hogy hiába indítja el a ciklikus regent üzemanyagot nem fecskendez be ezért se füstöl nekem se amikor el indítja.

Szóval ez ilyen fél megoldás, de nekem megfelel a lényeg hogy nincs befecskendezés nem higul az olajam a ciklikust meg had csinálja gázolaj nélkül tökmindegy.  A chipes azt mondta már sok ilyen mondit megcsinált szóval nem én vagyok az első csak ők nem veszik észre a regent amikor csinálja. Úgy ahogy itt a fórumon sokan mások se. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 13:20:06 »

Utána jártam miért indít regenet így hogy ki van kódolva.

Annyi a történet, hogy hiába indítja el a ciklikus regent üzemanyagot nem fecskendez be ezért se füstöl nekem se amikor el indítja.

Szóval ez ilyen fél megoldás, de nekem megfelel a lényeg hogy nincs befecskendezés nem higul az olajam a ciklikust meg had csinálja gázolaj nélkül tökmindegy.  A chipes azt mondta már sok ilyen mondit megcsinált szóval nem én vagyok az első csak ők nem veszik észre a regent amikor csinálja. Úgy ahogy itt a fórumon sokan mások se. Smiley
És miből látszik, hogy elindul a regeneráció? Csak nem pillanatnyi fogyasztásból?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 13:35:37 »

És miből látszik, hogy elindul a regeneráció? Csak nem pillanatnyi fogyasztásból?
akár.szerintem emeli a rendszernyomást is a stabilitás miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 13:41:27 »

akár.szerintem emeli a rendszernyomást is a stabilitás miatt.

Magyarán: adtak egy pofont a xarnak?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 13:47:51 »

És miből látszik, hogy elindul a regeneráció? Csak nem pillanatnyi fogyasztásból?

Ugyanúgy viselkedik mint normál regen közbe aki nem érzi nem látja az máskor se fogja. Smiley

Hangosabb morgo hang.

Én azonnal érzem úgy mint régen, nyilván pályán tempomatnál már nem.  De igazából nem is érdekel az olajat nem higitja a szűrő se tud eltomodni felőlem indithatja a ciklikust  go nélkül úgyse történik "semmi".
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 14:10:51 »

Ugyanúgy viselkedik mint normál regen közbe aki nem érzi nem látja az máskor se fogja. Smiley

Hangosabb morgo hang.

Én azonnal érzem úgy mint régen, nyilván pályán tempomatnál már nem.  De igazából nem is érdekel az olajat nem higitja a szűrő se tud eltomodni felőlem indithatja a ciklikust  go nélkül úgyse történik "semmi".

Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 14:13:35 »

Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?

Jogos...  eljen  Nekem is zavaros kicsit.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:13:38 »

Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?

Mert a regent megkezdi csak nem kap gázolajat hozzá ezért viselkedik úgy mint azelőtt. Ha kapna gázolajat, akkor füstölne bitang mód. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6867 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:18:06 »

Mert a regent megkezdi csak nem kap gázolajat hozzá ezért viselkedik úgy mint azelőtt. Ha kapna gázolajat, akkor füstölne bitang mód. Smiley

De hogy kezdi meg? Gázolaj utólagos befecskendezés a lényege...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:27:02 »

Magyarán: adtak egy pofont a xarnak?
erre mondtam,hogy nem lesz sosem 100%-os a kiirtás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:28:24 »

De hogy kezdi meg? Gázolaj utólagos befecskendezés a lényege...
megemelt üzarendszeri nyomás,pont mint a mondin neked,csak neki nem fecskendez be.ezért van a morgó hang
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:42:11 »

megemelt üzarendszeri nyomás,pont mint a mondin neked,csak neki nem fecskendez be.ezért van a morgó hang

De a nagyobb nyomás a több gohoz kellene, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:47:15 »

De a nagyobb nyomás a több gohoz kellene, nem?
az ő esetében szerintem nem,hanem a magasabb üzemi hőmérséklethez,és a stabil alapjárathoz. Roll Eyes
A gázolajat a DPF-be tolja-tolná.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2015.03.11 szerda, 11:24:26 »

megemelt üzarendszeri nyomás,pont mint a mondin neked,csak neki nem fecskendez be.ezért van a morgó hang

Igen valszeg ez lehet mert az ecu megkezdi a regen eljárást csak nem kap mellé go-t ezért nem is füstöl az autó. Mert ha kapna akkor iszonyat módon kéne neki füstölnie, de itt nincs semmi. Na meg nem véletlen csökkent a fogyi is 0.3-al.

Szóval nekem jó ez a fél megoldás is, a lényeg, hogy nem hígul már az olajam és hiba üziket se kapok, hogy nem tudja regenerálni a szűrőt.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2015.03.11 szerda, 11:30:59 »

Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?
Na, pont erre utaltam. Nő a pillanatnyi fogyi, ráadásul ugyanúgy viselkedik az autó. Miből gondolhatnánk, hogy nem tolja be a plusz gázolajat?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2015.03.11 szerda, 11:58:19 »

Na, pont erre utaltam. Nő a pillanatnyi fogyi, ráadásul ugyanúgy viselkedik az autó. Miből gondolhatnánk, hogy nem tolja be a plusz gázolajat?

Nem tudja betolni, mert le van húzva az üzemanyag táblája vagy mit mondott az ürge. Na meg ellenőriztem az olajszintet többször is, nem változott semmit azelőtt meg állandóan a maximum fölé ment. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2015.03.11 szerda, 12:59:29 »

Nem tudja betolni, mert le van húzva az üzemanyag táblája vagy mit mondott az ürge. Na meg ellenőriztem az olajszintet többször is, nem változott semmit azelőtt meg állandóan a maximum fölé ment. Smiley
Érdekes, nekem nem nőtt soha az olajszint, és nem is füstöl.
Viszont szerintem dobni fogja továbbra is a service oilt, ha "regenerálás" közben állítod le párszor. Ha a többit nem tudták kiirtani a szoftverből, akkor ezt se.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2015.03.11 szerda, 14:09:21 »

Érdekes, nekem nem nőtt soha az olajszint, és nem is füstöl.
Viszont szerintem dobni fogja továbbra is a service oilt, ha "regenerálás" közben állítod le párszor. Ha a többit nem tudták kiirtani a szoftverből, akkor ezt se.

Majd ha sűrűn fog regenerálni, esetleg megszakítasz egy regent akkor nőni fog az olajszinted itt is ez volt. Az lehet, de tudom hogy nem ment go az olajba ez a lényeg nekem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2015.03.14 szombat, 13:28:19 »

Sziasztok. Nemrég tempomatosítottam a mondim fasza lett.... kb  Másfél hónapig kerestem kormányt mert nem nagyon van ... most van fent megint az olx -en  ha valakit érdekel..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6878 Dátum: 2015.03.14 szombat, 13:29:43 »

Sziasztok. Nemrég tempomatosítottam a mondim fasza lett.... kb  Másfél hónapig kerestem kormányt mert nem nagyon van ... most van fent megint az olx -en  ha valakit érdekel..
ezek szerint megtaláltad... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 07:00:04 »

jó hogy viszonylag egyszerűen megodható a tempomat beszerelés.Csak nem tudom mi kerül 100 e ft ba ha ha be akarom szereltetni a ford nál.igy meg a fele se.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 07:02:55 »

Új kapcsolókat néztem db 30 ezer 10 ért megcsinálják a kábelezést. össz 70 ezer de akkor minden uj.  bontott kormányt 40 45 körül kapsz igy egyszerűbb volt.
Naplózva
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 15:22:05 »

Sziasztok,

friss Mondeo 2.2 tulaj lennék. A 2.2 dízel 200le motorral kapcsolatban lenne kérdésem. Mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Van-e vmilyen gyenge pontja? Előző autóm Passat 2.0 pdtdi volt, így annak voltak gyenge pontjai.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 16:52:11 »

Sziasztok,

friss Mondeo 2.2 tulaj lennék. A 2.2 dízel 200le motorral kapcsolatban lenne kérdésem. Mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Van-e vmilyen gyenge pontja? Előző autóm Passat 2.0 pdtdi volt, így annak voltak gyenge pontjai.

Egy óvatos kérdés: nem vásárlás előtt kellett volna körbekérdezni? Smiley
Naplózva
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 17:01:15 »

Egy óvatos kérdés: nem vásárlás előtt kellett volna körbekérdezni? Smiley

Körbenéztem amennyire tudtam. Az autó tetszik, motorja szintén. Neked rossz tapasztalataid vannak ezzel a motorral?
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 17:52:22 »

Sziasztok,

friss Mondeo 2.2 tulaj lennék. A 2.2 dízel 200le motorral kapcsolatban lenne kérdésem. Mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Van-e vmilyen gyenge pontja? Előző autóm Passat 2.0 pdtdi volt, így annak voltak gyenge pontjai.
Szvsz, ilyen autó nem sok van a klubban. Esetleg egy kis előélet, futott km sokat segítene a válaszadónak.
Az aláírásban esetleg évjáratot, kialakítást és felszereltséget is adjál meg, a későbbi segítségek miatt.
PS: a ford és a mondeo nem olyan fontos... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 18:00:44 »

Szvsz, ilyen autó nem sok van a klubban. Esetleg egy kis előélet, futott km sokat segítene a válaszadónak.
Az aláírásban esetleg évjáratot, kialakítást és felszereltséget is adjál meg, a későbbi segítségek miatt.
PS: a ford és a mondeo nem olyan fontos... Cheesy

oké aláírás javítva. max majd én, mint újdonsült mondeo tulaj beszámolok a tapasztalatokról.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 18:10:41 »

oké aláírás javítva. max majd én, mint újdonsült mondeo tulaj beszámolok a tapasztalatokról.

Hello! Én az enyémmel 35 e km-nél járok, semmi rosszat nem tudok mondani a motorjáról... A vezetőoldali ülésemet kellett eddig javítani, mert elkezdett billegni... A gép kapott egy kis okosítást, ezálltal elég bitang lett, bár előtte sem szégyenkeztem miatta. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...   nyes
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 20:13:27 »

Igen valszeg ez lehet mert az ecu megkezdi a regen eljárást csak nem kap mellé go-t ezért nem is füstöl az autó. Mert ha kapna akkor iszonyat módon kéne neki füstölnie, de itt nincs semmi. Na meg nem véletlen csökkent a fogyi is 0.3-al.

Szóval nekem jó ez a fél megoldás is, a lényeg, hogy nem hígul már az olajam és hiba üziket se kapok, hogy nem tudja regenerálni a szűrőt.
miért is kellene füstölni? miért is higulna az olaj ?
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 21:24:50 »

Hello! Én az enyémmel 35 e km-nél járok, semmi rosszat nem tudok mondani a motorjáról... A vezetőoldali ülésemet kellett eddig javítani, mert elkezdett billegni... A gép kapott egy kis okosítást, ezálltal elég bitang lett, bár előtte sem szégyenkeztem miatta. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...   nyes

Szia! Vezetőoldali ülésem nekem is lötyög. Hogyan oldottad meg? Mi volt a probléma oka?
Előre is kösz!
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 21:56:09 »

Szia! Vezetőoldali ülésem nekem is lötyög. Hogyan oldottad meg? Mi volt a probléma oka?
Előre is kösz!
Nekem valami tartókeretet kellett alatta cserélni, ugyanis kikopott az egyik csapolásnál. Mondjuk ez villamosszék, lehet, hogy a mechanikus más.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 22:12:22 »

Szia! Vezetőoldali ülésem nekem is lötyög. Hogyan oldottad meg? Mi volt a probléma oka?
Előre is kösz!
Az általánosban vagy a karosszériában olvashatsz róla bővebben...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 22:40:17 »

Hello! Én az enyémmel 35 e km-nél járok, semmi rosszat nem tudok mondani a motorjáról... A vezetőoldali ülésemet kellett eddig javítani, mert elkezdett billegni... A gép kapott egy kis okosítást, ezálltal elég bitang lett, bár előtte sem szégyenkeztem miatta. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...   nyes

Szia,

az okosítás milyen tuningot takar? Durashift váltó bírni fogja a nyomatéknövekedést?
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 23:14:24 »

miért is kellene füstölni? miért is higulna az olaj ?

Ha megszakítasz egy regent, vagy nem sikerül, akkor a gázolaj visszakerül a motorba ergo hígítja az olajat. Füstölés az nálam lenne, mert ki van belezve a szűrő és ha így kapna gázoalajat regennél akkor füstölne baromira.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2015.03.17 kedd, 06:00:28 »

Szia,

az okosítás milyen tuningot takar? Durashift váltó bírni fogja a nyomatéknövekedést?
az eddigi tapasztalatok azt mutatják,hogy bírja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2015.03.17 kedd, 07:43:18 »

az eddigi tapasztalatok azt mutatják,hogy bírja.
A neten a durashift-ről annyit találtam, hogy 450Nm-ig bírná. Viszont csiptunningban elvihetik 492-ig a nyomatékot.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2015.03.17 kedd, 07:51:21 »

A neten a durashift-ről annyit találtam, hogy 450Nm-ig bírná. Viszont csiptunningban elvihetik 492-ig a nyomatékot.
a nyomatékot külön tudják hangolni a teljesítménytől.... Wink  de simán bírja a +30%-ot is a váltó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2015.03.17 kedd, 08:05:10 »

Ha megszakítasz egy regent, vagy nem sikerül, akkor a gázolaj visszakerül a motorba ergo hígítja az olajat. Füstölés az nálam lenne, mert ki van belezve a szűrő és ha így kapna gázoalajat regennél akkor füstölne baromira.
A gázolaj alapvetően a regeneráció során folyamatosan kerül(het) a motorolajba. Nincs épkézláb magyarázat, hogy a megszakítás miért lenne különösen rossz ebből a szempontból.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2015.03.17 kedd, 09:08:42 »

A gázolaj alapvetően a regeneráció során folyamatosan kerül(het) a motorolajba. Nincs épkézláb magyarázat, hogy a megszakítás miért lenne különösen rossz ebből a szempontból.

Elvileg a csomó gázolaj elégetlenül marad, ami feltapad a henger falára, amit szépen lehúz a gyűrű a motorolajba.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2015.03.17 kedd, 09:16:53 »

A gázolaj alapvetően a regeneráció során folyamatosan kerül(het) a motorolajba. Nincs épkézláb magyarázat, hogy a megszakítás miért lenne különösen rossz ebből a szempontból.
dehogynincs.
mert a regenerációs folyamat nem ott ér véget,hogy a befecskendezést abbahagyja,hanem ,hogy az olajba került plusz gázolaj ki is párolog onnan.Namármost,ha megszakítasz több regenerációs folyamatot(eddigi tapasztalat alapján 5öt),akkor dob egy szervízüzenetet,hogy cserélj motorolajat,mert a megszakított regenerációs folyamatok azt feltételezik,hogy az olajba került üzemanyag nagy valószínűséggel nem párolgott el onnan,így rontva az olaj kenési tulajdonságait-képességét.
mit gondolsz,miért tárol-kezel az ecu olyan adatot,hogy mennyi üzemanyagot égettél el a legutolsó sikeres aktív regeneráció után? Wink


illetve,ha arra gondolsz,hogy most Szlobi esetében a kiherélt szűrővel már biztos nem gond,ha nem fecskendez be,az valszeg úgy van,kivéve,hogy folyamatosan hibát dob neki....
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.17 kedd, 09:21:37 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2015.03.17 kedd, 09:27:20 »

a nyomatékot külön tudják hangolni a teljesítménytől.... Wink  de simán bírja a +30%-ot is a váltó.

Itthon a 2.2 200le-höz tud valaki tunningot? Mert én csak külföldit találtam.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.