Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
136
137
[
138
]
139
140
141
142
143
144
145
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263690 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6850 Dátum:
2015.03.07 szombat, 09:06:01 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.07 szombat, 07:46:47
Csatlakozom az előttem szólóhoz, a használat módja kell, hogy eldöntse az üzemanyagot.
Jaja. Általában az üa ktg-ek miatt évi 20ezer felett nem szokták javasolni a benyásat. Ugyanakkor, pl. az automata váltó egy kisköbcentis benzinesben már néha zavaró, legalábbis nekem.
Ezzel szemben a dízel pedig büdös.
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.07 szombat, 07:46:47
A kettőstömegű hibáját a leállításkori csattanás, menet közben oda nem illő rezonanciák jelölik (utóbbihoz ismerni kell a típust).
Tudomásom szerint, mire csattan és rezonál, addigra már csereérett, tehát használt paripa vásárlásnál benne van a pakliban az a hiba. Ráadásul használattól és a szerencsétől nagyon függő a csere időpontja, van aki 105-nél már cserélte, van aki 250-nél sem.
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.07 szombat, 07:46:47
Még nem csináltam, de ahogy néztem kuplungszettel együtt 2-300e körül van.
Ismerősömnek a Petrányinál 420 volt a vége. Biztos, lehet olcsóbban is, de ott ennyi volt.
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.07 szombat, 07:46:47
A hidrodinamikus automata olyan, mint minden más márkánál: ha jó, nagyon jó, ha rossz, akár fél milliós hibája is lehet. A duplakuplungosra ez hatványozottan igaz (ez 2010-ben, a facelift-tel váltotta a hidrodinamikust), ráadásul ott egyrészt kritikus a 60 ezrenkénti olajcsere, másrészt viszonylag új a technika, ezért még ennél is drágább a javítása. ...
Viszont jó eséllyel nincs kéttömegű
(Vagy nem mindegyiknél.)
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6851 Dátum:
2015.03.07 szombat, 14:05:00 »
Idézetet írta: Candle - 2015.03.07 szombat, 09:06:01
Jaja. Általában az üa ktg-ek miatt évi 20ezer felett nem szokták javasolni a benyásat. Ugyanakkor, pl. az automata váltó egy kisköbcentis benzinesben már néha zavaró, legalábbis nekem.
Ezzel szemben a dízel pedig büdös.
Tudomásom szerint, mire csattan és rezonál, addigra már csereérett, tehát használt paripa vásárlásnál benne van a pakliban az a hiba. Ráadásul használattól és a szerencsétől nagyon függő a csere időpontja, van aki 105-nél már cserélte, van aki 250-nél sem.
Ismerősömnek a Petrányinál 420 volt a vége. Biztos, lehet olcsóbban is, de ott ennyi volt.
Viszont jó eséllyel nincs kéttömegű
(Vagy nem mindegyiknél.)
Persze, 1500 alá nem kell engedni a fordulatot, finoman váltani, kevés rezonanciával közlekedni segít megnyújtani az élettartamot.
Mondjuk márkaszervízbe nem vinném, van príma bejáratott szervíz, VIP kiszolgálással.
A duplakuplungosat nem ismerem lendkerék szempontból, de gyanítom, ott nem erre kell költeni. A 2-300 még mindig kevesebb, mint a félmillió (nem márkaszervízben).
Ellenben én is automatára tervezem a következőt, nagyon szerettem, amikor olyannal jártam sokat.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6852 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 00:14:08 »
Idézetet írta: Candle - 2015.03.07 szombat, 09:06:01
Ismerősömnek a Petrányinál 420 volt a vége. Biztos, lehet olcsóbban is, de ott ennyi volt.
Benzinesben is van kettős tömegű és diziben is. Jó ideje minden autóba szerelik. Az automata javítás azért nem ekkora kaland. Nekem volt 4 automata autóm és csak az egyikben kellett javíttatni. Ott már az autó nem tudott elindulni, 200eHuf-ból megvolt. Persze az ár függ a problémától, de rengeteg automatás ismerősöm inkább behozat egy bontott váltót 80e-ért és megy tovább. Amúgy automata váltó hiba nem gyakori.
Mindemellett, ha nem mész 20ekm-t, de azért nem is 3km-ként állítod le a járgányt, és van keret dizire és azt akarsz venni, akkor vegyél azt. Ha többet mész, de benzinest akarsz, akkor vegyél benzinest. Mondjuk én kb 18-20eKm-t megyek egy évben (már csak) és azért vettem dizit, mert szeretem a dizit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6853 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 10:26:04 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.07 szombat, 07:46:47
Csatlakozom az előttem szólóhoz, a használat módja kell, hogy eldöntse az üzemanyagot.
Benzinessel is lehetnek gondok, de azok jellemzően pár tízezres dolgok. Dízelnél motor- és törődésfüggően lehetnek drága költségek, de ezek alapvetően jó autók. A kettőstömegű hibáját a leállításkori csattanás, menet közben oda nem illő rezonanciák jelölik (utóbbihoz ismerni kell a típust). Még nem csináltam, de ahogy néztem kuplungszettel együtt 2-300e körül van. A hidrodinamikus automata olyan, mint minden más márkánál: ha jó, nagyon jó, ha rossz, akár fél milliós hibája is lehet. A duplakuplungosra ez hatványozottan igaz (
ez 2010-ben, a facelift-tel váltotta a hidrodinamikust
), ráadásul ott egyrészt kritikus a 60 ezrenkénti olajcsere, másrészt viszonylag új a technika, ezért még ennél is drágább a javítása. Ha automata, akkor 1-2 évest vagy hidrodinamikust vennék jelenleg Mondeoból (ez a megjelölt 2008 körüli években könnyű).
Nem váltja... mindkettő maradt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6854 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 10:39:05 »
Idézetet írta: Angel - 2015.03.08 vasárnap, 10:26:04
Nem váltja... mindkettő maradt.
Meglep, facelift után tudtommal csak PowerShift volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6855 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 17:19:42 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.08 vasárnap, 10:39:05
Meglep, facelift után tudtommal csak PowerShift volt.
2.0l SCTi EcoBoost (240LE) Powershift automata
2.0l TDCi (163LE) M6
2.0l TDCi (163LE) Powershift automata
2.2l TDCi (200LE) M6
2.2l TDCi (200LE) A6
A sima A6 a régi automata. 2,2-eshez nincs póvershift.
Ez egy kis fricska azoknak, akik szerint a váltóban ennyi meg annyi tartalék van nyomaték szempontjából.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6856 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 22:53:07 »
Idézetet írta: Angel - 2015.03.08 vasárnap, 17:19:42
2.0l SCTi EcoBoost (240LE) Powershift automata
2.0l TDCi (163LE) M6
2.0l TDCi (163LE) Powershift automata
2.2l TDCi (200LE) M6
2.2l TDCi (200LE) A6
A sima A6 a régi automata. 2,2-eshez nincs póvershift.
Ez egy kis fricska azoknak, akik szerint a váltóban ennyi meg annyi tartalék van nyomaték szempontjából.
Jogos, 2.0-ban gondolkodtam csak. Azt kérdezte a kérdező.
A 2.0 és 2.2 alatt ugyanaz az olajkavaró van/volt?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6857 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 23:07:16 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.03.08 vasárnap, 00:14:08
Benzinesben is van kettős tömegű és diziben is. ...
Ez igaz, de tudtommal nem mindegyikben. Automaták általában kivételek.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6858 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 23:36:37 »
Idézetet írta: Angel - 2015.03.08 vasárnap, 17:19:42
2.0l SCTi EcoBoost (240LE) Powershift automata
2.0l TDCi (163LE) M6
2.0l TDCi (163LE) Powershift automata
2.2l TDCi (200LE) M6
2.2l TDCi (200LE) A6
A sima A6 a régi automata. 2,2-eshez nincs póvershift.
Ez egy kis fricska azoknak, akik szerint a váltóban ennyi meg annyi tartalék van nyomaték szempontjából.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6859 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 11:08:27 »
Utána jártam miért indít regenet így hogy ki van kódolva.
Annyi a történet, hogy hiába indítja el a ciklikus regent üzemanyagot nem fecskendez be ezért se füstöl nekem se amikor el indítja.
Szóval ez ilyen fél megoldás, de nekem megfelel a lényeg hogy nincs befecskendezés nem higul az olajam a ciklikust meg had csinálja gázolaj nélkül tökmindegy. A chipes azt mondta már sok ilyen mondit megcsinált szóval nem én vagyok az első csak ők nem veszik észre a regent amikor csinálja. Úgy ahogy itt a fórumon sokan mások se.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6860 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 13:20:06 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.03.09 hétfő, 11:08:27
Utána jártam miért indít regenet így hogy ki van kódolva.
Annyi a történet, hogy hiába indítja el a ciklikus regent üzemanyagot nem fecskendez be ezért se füstöl nekem se amikor el indítja.
Szóval ez ilyen fél megoldás, de nekem megfelel a lényeg hogy nincs befecskendezés nem higul az olajam a ciklikust meg had csinálja gázolaj nélkül tökmindegy. A chipes azt mondta már sok ilyen mondit megcsinált szóval nem én vagyok az első csak ők nem veszik észre a regent amikor csinálja. Úgy ahogy itt a fórumon sokan mások se.
És miből látszik, hogy elindul a regeneráció? Csak nem pillanatnyi fogyasztásból?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6861 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 13:35:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.03.09 hétfő, 13:20:06
És miből látszik, hogy elindul a regeneráció? Csak nem pillanatnyi fogyasztásból?
akár.szerintem emeli a rendszernyomást is a stabilitás miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6862 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 13:41:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.09 hétfő, 13:35:37
akár.szerintem emeli a rendszernyomást is a stabilitás miatt.
Magyarán: adtak egy pofont a xarnak?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6863 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 13:47:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.03.09 hétfő, 13:20:06
És miből látszik, hogy elindul a regeneráció? Csak nem pillanatnyi fogyasztásból?
Ugyanúgy viselkedik mint normál regen közbe aki nem érzi nem látja az máskor se fogja.
Hangosabb morgo hang.
Én azonnal érzem úgy mint régen, nyilván pályán tempomatnál már nem. De igazából nem is érdekel az olajat nem higitja a szűrő se tud eltomodni felőlem indithatja a ciklikust go nélkül úgyse történik "semmi".
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6864 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 14:10:51 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.03.09 hétfő, 13:47:51
Ugyanúgy viselkedik mint normál regen közbe aki nem érzi nem látja az máskor se fogja.
Hangosabb morgo hang.
Én azonnal érzem úgy mint régen, nyilván pályán tempomatnál már nem. De igazából nem is érdekel az olajat nem higitja a szűrő se tud eltomodni felőlem indithatja a ciklikust go nélkül úgyse történik "semmi".
Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6865 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 14:13:35 »
Idézetet írta: BT - 2015.03.09 hétfő, 14:10:51
Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?
Jogos...
Nekem is zavaros kicsit.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6866 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 16:13:38 »
Idézetet írta: BT - 2015.03.09 hétfő, 14:10:51
Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?
Mert a regent megkezdi csak nem kap gázolajat hozzá ezért viselkedik úgy mint azelőtt. Ha kapna gázolajat, akkor füstölne bitang mód.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6867 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 16:18:06 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.03.09 hétfő, 16:13:38
Mert a regent megkezdi csak nem kap gázolajat hozzá ezért viselkedik úgy mint azelőtt. Ha kapna gázolajat, akkor füstölne bitang mód.
De hogy kezdi meg? Gázolaj utólagos befecskendezés a lényege...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6868 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 16:27:02 »
Idézetet írta: BT - 2015.03.09 hétfő, 13:41:27
Magyarán: adtak egy pofont a xarnak?
erre mondtam,hogy nem lesz sosem 100%-os a kiirtás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6869 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 16:28:24 »
Idézetet írta: BT - 2015.03.09 hétfő, 16:18:06
De hogy kezdi meg? Gázolaj utólagos befecskendezés a lényege...
megemelt üzarendszeri nyomás,pont mint a mondin neked,csak neki nem fecskendez be.ezért van a morgó hang
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6870 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 16:42:11 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.09 hétfő, 16:28:24
megemelt üzarendszeri nyomás,pont mint a mondin neked,csak neki nem fecskendez be.ezért van a morgó hang
De a nagyobb nyomás a több gohoz kellene, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6871 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 16:47:15 »
Idézetet írta: BT - 2015.03.09 hétfő, 16:42:11
De a nagyobb nyomás a több gohoz kellene, nem?
az ő esetében szerintem nem,hanem a magasabb üzemi hőmérséklethez,és a stabil alapjárathoz.
A gázolajat a DPF-be tolja-tolná.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6872 Dátum:
2015.03.11 szerda, 11:24:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.09 hétfő, 16:28:24
megemelt üzarendszeri nyomás,pont mint a mondin neked,csak neki nem fecskendez be.ezért van a morgó hang
Igen valszeg ez lehet mert az ecu megkezdi a regen eljárást csak nem kap mellé go-t ezért nem is füstöl az autó. Mert ha kapna akkor iszonyat módon kéne neki füstölnie, de itt nincs semmi. Na meg nem véletlen csökkent a fogyi is 0.3-al.
Szóval nekem jó ez a fél megoldás is, a lényeg, hogy nem hígul már az olajam és hiba üziket se kapok, hogy nem tudja regenerálni a szűrőt.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6873 Dátum:
2015.03.11 szerda, 11:30:59 »
Idézetet írta: BT - 2015.03.09 hétfő, 14:10:51
Akkor mitől lesz morgó a hang ha nem kap gázolajat?
Na, pont erre utaltam. Nő a pillanatnyi fogyi, ráadásul ugyanúgy viselkedik az autó. Miből gondolhatnánk, hogy nem tolja be a plusz gázolajat?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6874 Dátum:
2015.03.11 szerda, 11:58:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.03.11 szerda, 11:30:59
Na, pont erre utaltam. Nő a pillanatnyi fogyi, ráadásul ugyanúgy viselkedik az autó. Miből gondolhatnánk, hogy nem tolja be a plusz gázolajat?
Nem tudja betolni, mert le van húzva az üzemanyag táblája vagy mit mondott az ürge. Na meg ellenőriztem az olajszintet többször is, nem változott semmit azelőtt meg állandóan a maximum fölé ment.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6875 Dátum:
2015.03.11 szerda, 12:59:29 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.03.11 szerda, 11:58:19
Nem tudja betolni, mert le van húzva az üzemanyag táblája vagy mit mondott az ürge. Na meg ellenőriztem az olajszintet többször is, nem változott semmit azelőtt meg állandóan a maximum fölé ment.
Érdekes, nekem nem nőtt soha az olajszint, és nem is füstöl.
Viszont szerintem dobni fogja továbbra is a service oilt, ha "regenerálás" közben állítod le párszor. Ha a többit nem tudták kiirtani a szoftverből, akkor ezt se.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6876 Dátum:
2015.03.11 szerda, 14:09:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.03.11 szerda, 12:59:29
Érdekes, nekem nem nőtt soha az olajszint, és nem is füstöl.
Viszont szerintem dobni fogja továbbra is a service oilt, ha "regenerálás" közben állítod le párszor. Ha a többit nem tudták kiirtani a szoftverből, akkor ezt se.
Majd ha sűrűn fog regenerálni, esetleg megszakítasz egy regent akkor nőni fog az olajszinted itt is ez volt. Az lehet, de tudom hogy nem ment go az olajba ez a lényeg nekem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6877 Dátum:
2015.03.14 szombat, 13:28:19 »
Sziasztok. Nemrég tempomatosítottam a mondim fasza lett.... kb Másfél hónapig kerestem kormányt mert nem nagyon van ... most van fent megint az olx -en ha valakit érdekel..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6878 Dátum:
2015.03.14 szombat, 13:29:43 »
Idézetet írta: atego78 - 2015.03.14 szombat, 13:28:19
Sziasztok. Nemrég tempomatosítottam a mondim fasza lett.... kb Másfél hónapig kerestem kormányt mert nem nagyon van ... most van fent megint az olx -en ha valakit érdekel..
ezek szerint megtaláltad...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6879 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 07:00:04 »
jó hogy viszonylag egyszerűen megodható a tempomat beszerelés.Csak nem tudom mi kerül 100 e ft ba ha ha be akarom szereltetni a ford nál.igy meg a fele se.
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6880 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 07:02:55 »
Új kapcsolókat néztem db 30 ezer 10 ért megcsinálják a kábelezést. össz 70 ezer de akkor minden uj. bontott kormányt 40 45 körül kapsz igy egyszerűbb volt.
Naplózva
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6881 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 15:22:05 »
Sziasztok,
friss Mondeo 2.2 tulaj lennék. A 2.2 dízel 200le motorral kapcsolatban lenne kérdésem. Mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Van-e vmilyen gyenge pontja? Előző autóm Passat 2.0 pdtdi volt, így annak voltak gyenge pontjai.
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6882 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 16:52:11 »
Idézetet írta: armaros - 2015.03.15 vasárnap, 15:22:05
Sziasztok,
friss Mondeo 2.2 tulaj lennék. A 2.2 dízel 200le motorral kapcsolatban lenne kérdésem. Mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Van-e vmilyen gyenge pontja? Előző autóm Passat 2.0 pdtdi volt, így annak voltak gyenge pontjai.
Egy óvatos kérdés: nem vásárlás előtt kellett volna körbekérdezni?
Naplózva
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6883 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 17:01:15 »
Idézetet írta: Jalkin - 2015.03.15 vasárnap, 16:52:11
Egy óvatos kérdés: nem vásárlás előtt kellett volna körbekérdezni?
Körbenéztem amennyire tudtam. Az autó tetszik, motorja szintén. Neked rossz tapasztalataid vannak ezzel a motorral?
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6884 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 17:52:22 »
Idézetet írta: armaros - 2015.03.15 vasárnap, 15:22:05
Sziasztok,
friss Mondeo 2.2 tulaj lennék. A 2.2 dízel 200le motorral kapcsolatban lenne kérdésem. Mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Van-e vmilyen gyenge pontja? Előző autóm Passat 2.0 pdtdi volt, így annak voltak gyenge pontjai.
Szvsz, ilyen autó nem sok van a klubban. Esetleg egy kis előélet, futott km sokat segítene a válaszadónak.
Az aláírásban esetleg évjáratot, kialakítást és felszereltséget is adjál meg, a későbbi segítségek miatt.
PS: a ford és a mondeo nem olyan fontos...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6885 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 18:00:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.03.15 vasárnap, 17:52:22
Szvsz, ilyen autó nem sok van a klubban. Esetleg egy kis előélet, futott km sokat segítene a válaszadónak.
Az aláírásban esetleg évjáratot, kialakítást és felszereltséget is adjál meg, a későbbi segítségek miatt.
PS: a ford és a mondeo nem olyan fontos...
oké aláírás javítva. max majd én, mint újdonsült mondeo tulaj beszámolok a tapasztalatokról.
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6886 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 18:10:41 »
Idézetet írta: armaros - 2015.03.15 vasárnap, 18:00:44
oké aláírás javítva. max majd én, mint újdonsült mondeo tulaj beszámolok a tapasztalatokról.
Hello! Én az enyémmel 35 e km-nél járok, semmi rosszat nem tudok mondani a motorjáról... A vezetőoldali ülésemet kellett eddig javítani, mert elkezdett billegni... A gép kapott egy kis okosítást, ezálltal elég bitang lett, bár előtte sem szégyenkeztem miatta. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6887 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 20:13:27 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.03.11 szerda, 11:24:26
Igen valszeg ez lehet mert az ecu megkezdi a regen eljárást csak nem kap mellé go-t ezért nem is füstöl az autó. Mert ha kapna akkor iszonyat módon kéne neki füstölnie, de itt nincs semmi. Na meg nem véletlen csökkent a fogyi is 0.3-al.
Szóval nekem jó ez a fél megoldás is, a lényeg, hogy nem hígul már az olajam és hiba üziket se kapok, hogy nem tudja regenerálni a szűrőt.
miért is kellene füstölni? miért is higulna az olaj ?
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6888 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 21:24:50 »
Idézetet írta: MrBrown - 2015.03.16 hétfő, 18:10:41
Hello! Én az enyémmel 35 e km-nél járok, semmi rosszat nem tudok mondani a motorjáról... A vezetőoldali ülésemet kellett eddig javítani, mert elkezdett billegni... A gép kapott egy kis okosítást, ezálltal elég bitang lett, bár előtte sem szégyenkeztem miatta. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...
Szia! Vezetőoldali ülésem nekem is lötyög. Hogyan oldottad meg? Mi volt a probléma oka?
Előre is kösz!
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6889 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 21:56:09 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.03.16 hétfő, 21:24:50
Szia! Vezetőoldali ülésem nekem is lötyög. Hogyan oldottad meg? Mi volt a probléma oka?
Előre is kösz!
Nekem valami tartókeretet kellett alatta cserélni, ugyanis kikopott az egyik csapolásnál. Mondjuk ez villamosszék, lehet, hogy a mechanikus más.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6890 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 22:12:22 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.03.16 hétfő, 21:24:50
Szia! Vezetőoldali ülésem nekem is lötyög. Hogyan oldottad meg? Mi volt a probléma oka?
Előre is kösz!
Az általánosban vagy a karosszériában olvashatsz róla bővebben...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6891 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 22:40:17 »
Idézetet írta: MrBrown - 2015.03.16 hétfő, 18:10:41
Hello! Én az enyémmel 35 e km-nél járok, semmi rosszat nem tudok mondani a motorjáról... A vezetőoldali ülésemet kellett eddig javítani, mert elkezdett billegni... A gép kapott egy kis okosítást, ezálltal elég bitang lett, bár előtte sem szégyenkeztem miatta. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...
Szia,
az okosítás milyen tuningot takar? Durashift váltó bírni fogja a nyomatéknövekedést?
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6892 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 23:14:24 »
Idézetet írta: potyo57 - 2015.03.16 hétfő, 20:13:27
miért is kellene füstölni? miért is higulna az olaj ?
Ha megszakítasz egy regent, vagy nem sikerül, akkor a gázolaj visszakerül a motorba ergo hígítja az olajat. Füstölés az nálam lenne, mert ki van belezve a szűrő és ha így kapna gázoalajat regennél akkor füstölne baromira.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6893 Dátum:
2015.03.17 kedd, 06:00:28 »
Idézetet írta: armaros - 2015.03.16 hétfő, 22:40:17
Szia,
az okosítás milyen tuningot takar? Durashift váltó bírni fogja a nyomatéknövekedést?
az eddigi tapasztalatok azt mutatják,hogy bírja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6894 Dátum:
2015.03.17 kedd, 07:43:18 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.17 kedd, 06:00:28
az eddigi tapasztalatok azt mutatják,hogy bírja.
A neten a durashift-ről annyit találtam, hogy 450Nm-ig bírná. Viszont csiptunningban elvihetik 492-ig a nyomatékot.
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6895 Dátum:
2015.03.17 kedd, 07:51:21 »
Idézetet írta: armaros - 2015.03.17 kedd, 07:43:18
A neten a durashift-ről annyit találtam, hogy 450Nm-ig bírná. Viszont csiptunningban elvihetik 492-ig a nyomatékot.
a nyomatékot külön tudják hangolni a teljesítménytől....
de simán bírja a +30%-ot is a váltó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6896 Dátum:
2015.03.17 kedd, 08:05:10 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.03.16 hétfő, 23:14:24
Ha megszakítasz egy regent, vagy nem sikerül, akkor a gázolaj visszakerül a motorba ergo hígítja az olajat. Füstölés az nálam lenne, mert ki van belezve a szűrő és ha így kapna gázoalajat regennél akkor füstölne baromira.
A gázolaj alapvetően a regeneráció során folyamatosan kerül(het) a motorolajba. Nincs épkézláb magyarázat, hogy a megszakítás miért lenne különösen rossz ebből a szempontból.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6897 Dátum:
2015.03.17 kedd, 09:08:42 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.03.17 kedd, 08:05:10
A gázolaj alapvetően a regeneráció során folyamatosan kerül(het) a motorolajba. Nincs épkézláb magyarázat, hogy a megszakítás miért lenne különösen rossz ebből a szempontból.
Elvileg a csomó gázolaj elégetlenül marad, ami feltapad a henger falára, amit szépen lehúz a gyűrű a motorolajba.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6898 Dátum:
2015.03.17 kedd, 09:16:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.03.17 kedd, 08:05:10
A gázolaj alapvetően a regeneráció során folyamatosan kerül(het) a motorolajba. Nincs épkézláb magyarázat, hogy a megszakítás miért lenne különösen rossz ebből a szempontból.
dehogynincs.
mert a regenerációs folyamat nem ott ér véget,hogy a befecskendezést abbahagyja,hanem ,hogy az olajba került plusz gázolaj ki is párolog onnan.Namármost,ha megszakítasz több regenerációs folyamatot(eddigi tapasztalat alapján 5öt),akkor dob egy szervízüzenetet,hogy cserélj motorolajat,mert a megszakított regenerációs folyamatok azt feltételezik,hogy az olajba került üzemanyag nagy valószínűséggel nem párolgott el onnan,így rontva az olaj kenési tulajdonságait-képességét.
mit gondolsz,miért tárol-kezel az ecu olyan adatot,hogy mennyi üzemanyagot égettél el a legutolsó sikeres aktív regeneráció után?
illetve,ha arra gondolsz,hogy most Szlobi esetében a kiherélt szűrővel már biztos nem gond,ha nem fecskendez be,az valszeg úgy van,kivéve,hogy folyamatosan hibát dob neki....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.17 kedd, 09:21:37 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6899 Dátum:
2015.03.17 kedd, 09:27:20 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.17 kedd, 07:51:21
a nyomatékot külön tudják hangolni a teljesítménytől....
de simán bírja a +30%-ot is a váltó.
Itthon a 2.2 200le-höz tud valaki tunningot? Mert én csak külföldit találtam.
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
136
137
[
138
]
139
140
141
142
143
144
145
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ