Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263471 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 06:09:42 »

Sziasztok!

1éve már megvan a 2009-es 2.0TDCI mondeom, napokban hibátt észleltem amit nem tudok,hogy mi! Leirom az észrevételeimet, hátha tud valaki valami okosat írni rá!
1:Piros lámpát megközelítve visszaváltottam 1 sebességfokozatot, benyomott kuplungnál lefulladt az autó! (hibát nem dobott, ujraindítás után hibanélkül ment tovább)
2: kb az első hibajelenség után megtettem 600km-t lakott területre beértével lassítottam visszaváltásnál, benyomott kuplungnál ugyancsak lefulladt az autó!
3: második hiba után kb 30km megtétele után menetközben (lakott területen) folyamatos gáztartásnál nyomatékveszteség, mintha elengedtem volna a gázpedált kb 3mp.-ig!
Mi lehet az ok? Valaki tapasztalt más ilyet?

Köszönettel: Péter
kontakthiba lehet-akár a MAP szenzornál is....de felesleges találghatni.Hibakódolvasás sokmindenben segít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 12:10:48 »

Helló Jogelőd!

Használtad a spurit?  laugh

én használtam kéket pirosat dieselhez is meg benzineshez is a dieselnél nem éreztem hatását benzinesnél is csak amiután tunningot kapott megemelték a megengedet max előgyújtást   gondolom mivel emelte az oktán számot így érezhető volt
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2015.04.15 szerda, 08:03:07 »

Ismerősöm akar venni c-maxot és ez az 1.8 TDCI motor van benne 115 lovas.

Ez ugyanaz a motor mint ami az MK4 mondiba van igaz?

160E km-nél kell cserélni a láncot is vagy csak a szíjas részt?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2015.04.15 szerda, 19:09:15 »

Ismerősöm akar venni c-maxot és ez az 1.8 TDCI motor van benne 115 lovas.

Ez ugyanaz a motor mint ami az MK4 mondiba van igaz?

160E km-nél kell cserélni a láncot is vagy csak a szíjas részt?
Én úgy tudom, hogy igen, ugyanaz a motor!
Sztem elég csak a szíjas rész, vagyis én csak azt cseréltem a görgőkkel!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2015.04.15 szerda, 19:14:30 »

Én úgy tudom, hogy igen, ugyanaz a motor!
Sztem elég csak a szíjas rész, vagyis én csak azt cseréltem a görgőkkel!

Kéne valami hivatalos infó, hogy a láncot cserélni kell avagy nem, mert ugye annak húzós az ára nem a szíjas résznek.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2015.04.15 szerda, 20:58:56 »

Kéne valami hivatalos infó, hogy a láncot cserélni kell avagy nem, mert ugye annak húzós az ára nem a szíjas résznek.
A Focus fórumnak (fordfocus.hu) komplett C-Max szekciója van, ott meg tudják válaszolni. Hirtelen nem találom az ETIS linkjét, pedig ott le lehet kérdezni. De az 1,8 úgy általában a legproblémásabb (kettőstömegűt leggyorsabban eszi, befecskendezőgondjai vannak, turbogondok stb), aztán 1,6. A 2,0 meg kvázi örökélet (ha már dízel). Egyébként ez a motor a C-Max-ban csak 115 ló, a Mondeoban 125 ló.

(Zárójelben jegyzem meg, hogy a vételárba mindenképp érdemes beleszámolni a komplett vezérléscserét, mert nem tudhatod, hogy tényleg annyi van-e az autóban, amennyit mondanak rá. Anélkül az összeg nélkül elég bátor dolog autót venni.)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2015.04.15 szerda, 21:20:46 »

A Focus fórumnak (fordfocus.hu) komplett C-Max szekciója van, ott meg tudják válaszolni. Hirtelen nem találom az ETIS linkjét, pedig ott le lehet kérdezni. De az 1,8 úgy általában a legproblémásabb (kettőstömegűt leggyorsabban eszi, befecskendezőgondjai vannak, turbogondok stb), aztán 1,6. A 2,0 meg kvázi örökélet (ha már dízel). Egyébként ez a motor a C-Max-ban csak 115 ló, a Mondeoban 125 ló.

(Zárójelben jegyzem meg, hogy a vételárba mindenképp érdemes beleszámolni a komplett vezérléscserét, mert nem tudhatod, hogy tényleg annyi van-e az autóban, amennyit mondanak rá. Anélkül az összeg nélkül elég bátor dolog autót venni.)

Nézelődtem elvileg a láncot nem kell cserélni feltéve, ha nincs baja nem szól pl.

Igen ez tiszta sor, hogy a vezérlés csere egy használt gépnél. Vegyesen lehet olvasni erről a motorról itt a forumon nincs jó híre ez tény. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 07:35:29 »

Nézelődtem elvileg a láncot nem kell cserélni feltéve, ha nincs baja nem szól pl.

Igen ez tiszta sor, hogy a vezérlés csere egy használt gépnél. Vegyesen lehet olvasni erről a motorról itt a forumon nincs jó híre ez tény. Smiley
Ráadásul a C-Max Focus platformon áll, szóval sajnos a Mondeohoz sok köze nincs. Ettől még jó autó. Smiley
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 10:17:48 »

Valóban jó kis autó az. Nálunk is így van a családban, C-max kedvesemé, Mondeo apáé. Meg az örömködésre ott a bajor Smiley

C-max valahogy lazább, az úthibákat jobban viszi, magas üléspozíció miatt jobb a kilátás, ugyanakkor elég gyér az ülés kiképzése (oldaltartás, állíthatóság). Minőségben messzemenőkben jobb a Mondeo, főleg ránézésre. Ugyanakkor a Mondeonál azért pld. a zajszigetelést, a kilincsek nyitásakor hallható huppanást javítottam volna a mérnökök helyében, főleg egy Facelifnél. (ha lett javítva, befogom, nincs FL-em). Ahogy nézem, a karosszéria-lemezek is elég vékonykák, elég furi, hogy nagy sebességnél azért lobog a motorháztető... Igen, ez nem egy BMW, vagy Audi, máshová van értelemszerűen pozicionálva. Bevallom, sztem sok tekintetben jobb is, mint egy 5er, pld. helykihasználtságban, megbízhatóságban, fenntartási költségekben. Ugyanakkor ezek a "hibák", amiket felróttam fenn, nem olyan költséges dolgok szerintem (kivéve talán a lemezvastagságot)... és sokkal minőségibb autó benyomását keltené pár "apró" javítással. Az új Mondeo nem tudom milyen lett, majd kipróbálok egyet.

Minap bementem egy Ford szalonba, az ajtók nyitása (S-maxnál) már nagyon jóra sikerült, zajszigetelést nem tudom, a belső tér is nagyon szép, kultúrált.

Mindjárt jön Laci és elzavar másik topicba, megjegyzem, jogosan Smiley

Ráadásul a C-Max Focus platformon áll, szóval sajnos a Mondeohoz sok köze nincs. Ettől még jó autó. Smiley
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 11:06:02 »

Ráadásul a C-Max Focus platformon áll, szóval sajnos a Mondeohoz sok köze nincs. Ettől még jó autó. Smiley

Igen tudom focus cmax a motor viszont ugyanaz ezért is irányult a kérdésem arra. Smiley 

Sajnos jókat nem olvasni az 1.8-rol úgy hogy nem biztos meg lesz véve hiába van jó áron.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 21:23:02 »

Igen tudom focus cmax a motor viszont ugyanaz ezért is irányult a kérdésem arra. Smiley  

Sajnos jókat nem olvasni az 1.8-rol úgy hogy nem biztos meg lesz véve hiába van jó áron.
Azért is lehet jó áron...
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.16 csütörtök, 21:31:58 írta Carmaged » Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2015.04.17 péntek, 07:56:37 »

Azért is lehet jó áron...

Ismerősé szóval a jó ár az miatt van. Tegnap ki is próbáltam meglepően jól megy az az 1.8 nem gondoltam volna azt csak 115 ló.  Esélyes hogy meg lesz véve.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:01:06 »

Ismerősé szóval a jó ár az miatt van. Tegnap ki is próbáltam meglepően jól megy az az 1.8 nem gondoltam volna azt csak 115 ló.  Esélyes hogy meg lesz véve.

Nem kell rettegni az 1.8-tól. Valóban cikkek alapján nem dicsérik, de mégis létezik, van, futnak, mennek vele stb. A híre megelőzi olykor, de a probléma bármikor, bármilyen autóban felléphet. Használt autóról van szó, bízni szinte senkiben... hiába ismerős rokon haver. Lassan a gyári szalon autó sem lesz tuti vétel, ott is lehet olyan hiba, vagy elátkozott autó amivel sok lesz a gond, csak itt kisebb a valószínűsége.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2015.04.17 péntek, 14:50:18 »

Sziasztok,

Izzitogyertyas kerdesem lenne: 2,2-esen cserelte mar valaki? Ha igen mennyit futott el az eredetiekkel? es hasonlatos-e a Wiki-n leirt 1,8-as motorehoz vagy teljesen mas?

Mar 7 eves a verda sztm eredeti izzitokkal es lehet nyaron kicserelem nem akarom megvarni, hogy dadogjon a kovetkezo telen...

Koszonettel, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2015.04.17 péntek, 19:07:35 »

Sziasztok,

Izzitogyertyas kerdesem lenne: 2,2-esen cserelte mar valaki? Ha igen mennyit futott el az eredetiekkel? es hasonlatos-e a Wiki-n leirt 1,8-as motorehoz vagy teljesen mas?

Mar 7 eves a verda sztm eredeti izzitokkal es lehet nyaron kicserelem nem akarom megvarni, hogy dadogjon a kovetkezo telen...

Koszonettel, bb
szia! wave
nekem lassan 200e lesz bennük.még  mind jó.de vezérléssel mindenképpen cserélem őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2015.04.17 péntek, 19:41:43 »

szia! wave
nekem lassan 200e lesz bennük.még  mind jó.de vezérléssel mindenképpen cserélem őket.
:worship:Köszi Alf a led-es valaszodat is szerzek akkor en is olyat! Az izzitoval meg akkor varok legalabb egy evet most fordult 125.000-re.
Jani tenyleg neked mikor csereltek?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2015.04.17 péntek, 23:11:24 »

Sziasztok,


Indulás után pár perccel, szinte alapjáraton hibakód:

===PCM DTC P2263:85-27===
Kód: P2263 - Turbó/kompresszor töltőrendszer teljesítmény

További hibakódok:
 - A jel a megengedhető tartományon felül

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC P2263:85-27===

===OBDII DTC P2263-P===
Kód: P2263 - Turbófeltöltő kompresszor feltöltő rendszer teljesítmény

Állapot:
 - Folyamatban - a hibát valószínűleg meg lehet erősíteni

Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II

Amikor "bemelegszik" az autó, leállítom aztán indítom, eltűnik.


Valakinek van tippje mi okozhatja?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2015.04.18 szombat, 14:57:06 »

Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget kérek,2.0 tdci ügyben:mely motortípusok vannak a Delphi befecskendező rendszerrel szerelve? 2008-as 140 le-s problémás lehet?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2015.04.18 szombat, 16:34:23 »

Sziasztok,


Indulás után pár perccel, szinte alapjáraton hibakód:

===PCM DTC P2263:85-27===
Kód: P2263 - Turbó/kompresszor töltőrendszer teljesítmény

További hibakódok:
 - A jel a megengedhető tartományon felül

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC P2263:85-27===

===OBDII DTC P2263-P===
Kód: P2263 - Turbófeltöltő kompresszor feltöltő rendszer teljesítmény

Állapot:
 - Folyamatban - a hibát valószínűleg meg lehet erősíteni

Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II

Amikor "bemelegszik" az autó, leállítom aztán indítom, eltűnik.


Valakinek van tippje mi okozhatja?

 worship

Nekem az atris erre ezt írja:

Változtatható fúvókájú turbinamotor

Ezt kéne ellenőrizni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2015.04.18 szombat, 16:35:05 »

Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget kérek,2.0 tdci ügyben:mely motortípusok vannak a Delphi befecskendező rendszerrel szerelve? 2008-as 140 le-s problémás lehet?

Már kukázták a Delphit a 140lovas Siemens ezzel már nincsen baj.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2015.04.18 szombat, 17:03:55 »

Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget kérek,2.0 tdci ügyben:mely motortípusok vannak a Delphi befecskendező rendszerrel szerelve? 2008-as 140 le-s problémás lehet?

Visszatértek a delphi rendszerhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2015.04.18 szombat, 17:09:42 »

Visszatértek a delphi rendszerhez.

A faceliftesnél igen, de a többi Siemens.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2015.04.18 szombat, 17:19:27 »

A faceliftesnél igen, de a többi Siemens.

Nem bosch volt az? A vezérlő a siemens...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2015.04.18 szombat, 17:22:36 »

Nem bosch volt az? A vezérlő a siemens...

QXBA motorkódos az Siemens.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2015.04.18 szombat, 17:59:01 »

tehát akkor?  vigyor3 ketten írtatok 2 félét,melyek akkor a delphivel szerelt modellek?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2015.04.18 szombat, 21:08:35 »

Nekem az atris erre ezt írja:

Változtatható fúvókájú turbinamotor

Ezt kéne ellenőrizni.


Vagyis a turbo  vigyor3

Bízom benne megúszom 1 DTC törléssel.  szomoru1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2015.04.18 szombat, 21:38:13 »

tehát akkor?  vigyor3 ketten írtatok 2 félét,melyek akkor a delphivel szerelt modellek?

2007-től 2010-ig a 140 lóerős QXBA motorkódos Siemens, ez után szerelték megint Delphivel.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2015.04.18 szombat, 21:38:31 »


Vagyis a turbo  vigyor3

Bízom benne megúszom 1 DTC törléssel.  szomoru1


Itt a kép, hogy mit kéne ellenőrizni: https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Screenshot%202015-04-18%2021.35.15.png

Ez szerintem a pierburg nyomás átalakító szelep, ha jól veszem ki a képből.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.18 szombat, 21:40:10 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2015.04.18 szombat, 22:34:29 »

MK4-es mondeojában kinek van ledugózva az EGR szelep.
1.35-ös lemezem van otthon, elég vastag hozzá???
Fog hibakódot dobni a rendszer?
Változik valamiben az autó tulajdonsága?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2015.04.18 szombat, 22:48:45 »


Itt a kép, hogy mit kéne ellenőrizni: https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Screenshot%202015-04-18%2021.35.15.png

Ez szerintem a pierburg nyomás átalakító szelep, ha jól veszem ki a képből.

Közben én is utánanéztem.

Turbo, turbo vezérlő elektronika, EGR, ill. szoftverhiba ami okozhatja ezt a hibát.

Amit te írtál nem láttam még sehol, ha lesz ismét hibakód, megnézem.

Köszönöm a tippet!

 worship worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2015.04.18 szombat, 23:17:44 »

2007-től 2010-ig a 140 lóerős QXBA motorkódos Siemens, ez után szerelték megint Delphivel.

köszönöm!
És a Siemens rendszer megbízható itt,mert a VW csoportnál csúnyán elvéreztek...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 10:35:09 »

köszönöm!
És a Siemens rendszer megbízható itt,mert a VW csoportnál csúnyán elvéreztek...

Mindegyik gyártónak voltak rossz szériái, mind a delphi, és a bosch esetében is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 12:08:08 »

köszönöm!
És a Siemens rendszer megbízható itt,mert a VW csoportnál csúnyán elvéreztek...

Igen megbízható, nincs különösebb gond velük. Nyilván a kannás gázolajat ez se fogja szeretni...

Más: Megmértem a fogyasztást mióta kész a chiptuning nem több semmivel se sőt még kevesebb 6.5 helyett most 6.2-re jött ki. Mind2be olyan 60% városi használat volt.

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 22:07:03 »

Nem kell rettegni az 1.8-tól. Valóban cikkek alapján nem dicsérik, de mégis létezik, van, futnak, mennek vele stb. ...
Nemcsak cikkek, a klub is. Wink Azért ne legyen igazam.
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 09:29:50 »

Más: Megmértem a fogyasztást mióta kész a chiptuning nem több semmivel se sőt még kevesebb 6.5 helyett most 6.2-re jött ki.

De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 09:44:50 »

De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!

kevesebb üzemanyag kell a hidegindítási fázisban ennyi. Majd ha melegebb lesz és megy a légkondi, akkor megint felmegy.

Sértődés nélkül: azért mindig vicces amikor 2-4 deci üzemanyag különbségre már megy a nyomozás. Van olyan kollegám, aki közelebb költözött a céghez (már csak 5Km-re van) és nyomoz, hogy miért emelkedett meg a fogyasztása (eddig kb 20km-ről járt és mindig volt benne M0) Cheesy
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 11:27:34 »

De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!

Pont hogy hidegebb volt az idő amikor tankoltam szóval az is benne van. Felőlem kiegyezhetünk ugyanakkora fogyasztásba is, de cserébe jobban megy az autó nekem már megérte még ha nem is eszik kevesebbet. Smiley

100% pontosan úgyse lehet lemérni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 13:40:41 »

A 115 lóerős 2.0 TDCi és a 140 lovas között mi a kül? Csak szoftveres butítás van, vagy más a motor is?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 13:52:16 »

A 115 lóerős 2.0 TDCi és a 140 lovas között mi a kül? Csak szoftveres butítás van, vagy más a motor is?
25LE
 nyes

Alapvetően sw különbség van
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 13:54:09 »

25LE
 nyes

Alapvetően sw különbség van

Na ezt jó hallani ismerős akar venni, de csak 115 lovast talál németbe.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 14:54:49 »

Na ezt jó hallani ismerős akar venni, de csak 115 lovast talál németbe.
ami lehet 163 Le okosítás után...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 17:02:36 »

ami lehet 163 Le okosítás után...

bizony, de az adó csak 115LE-re lesz Cheesy
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 17:16:17 »

bizony, de az adó csak 115LE-re lesz Cheesy

Gondolod hogy nincs más különbség? Anno annak alaposan utánajártam hogy a 140 és a 163 lovas verzió elméletileg az utolsó csavarig megegyezik. De a 115-nél nem más a turbó vagy a nagynyomású rendszer?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 17:27:52 »

Gondolod hogy nincs más különbség? Anno annak alaposan utánajártam hogy a 140 és a 163 lovas verzió elméletileg az utolsó csavarig megegyezik. De a 115-nél nem más a turbó vagy a nagynyomású rendszer?

nem gondolom... Én pont ezt jártam végig a 4-es mondival és nem 115LE-vel közlekedtem Cheesy
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 17:48:48 »

Gondolod hogy nincs más különbség? Anno annak alaposan utánajártam hogy a 140 és a 163 lovas verzió elméletileg az utolsó csavarig megegyezik. De a 115-nél nem más a turbó vagy a nagynyomású rendszer?
Józsi, a szerelő szerint sincs. Legalábbis a mi motorjainknál...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 22:31:42 »

kevesebb üzemanyag kell a hidegindítási fázisban ennyi. Majd ha melegebb lesz és megy a légkondi, akkor megint felmegy.

Sértődés nélkül: azért mindig vicces amikor 2-4 deci üzemanyag különbségre már megy a nyomozás. Van olyan kollegám, aki közelebb költözött a céghez (már csak 5Km-re van) és nyomoz, hogy miért emelkedett meg a fogyasztása (eddig kb 20km-ről járt és mindig volt benne M0) Cheesy
+1  hehe

Pedálkezelés (és külső hőmérséklet) függvényében 9-12L. 
2-4dl  wow1 wow1 wow1 wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2015.04.21 kedd, 17:20:42 »

De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!

Tavaly nyáron az autó pályán horvátba oda vissza 4,8-ra jött ki a fogyasztás ( klímával ). Miután megvettük augusztus után alattam felment 5-re a fogyasztás, ha nem én használtam akkor 5 alatt volt még. Pályán volt, hogy eleinte feltornáztam 5,6-ra de még a meleg időben normálisan közlekedve lement 5 környékére. A hideg időben felment 5,8-ra és ott stabilan meg is állt egész télen hideg időben. Most egy hete kezdett el újra csökkenni a fogyasztás a meleg idő óta. Remélem vissza megy a tavaly nyári fogyasztásra.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2015.04.21 kedd, 19:44:30 »

1. kéretik a t. Klubtársakat a hsz tartalmának megfelelő helyre írni (gyk: húzzatok a fogyi topikba)
2. aki megtud venni egy 2-3 millás autót az ne nyafogjon plusminus 2-4dl/100km fogyasztáson. Főképpen tdci esetén. Benzinesnél meg méginkább.
Tanuljátok már meg: egy mondeonak igényei vannak!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2015.04.21 kedd, 19:55:10 »

1. kéretik a t. Klubtársakat a hsz tartalmának megfelelő helyre írni (gyk: húzzatok a fogyi topikba)
2. aki megtud venni egy 2-3 millás autót az ne nyafogjon plusminus 2-4dl/100km fogyasztáson. Főképpen tdci esetén. Benzinesnél meg méginkább.
Tanuljátok már meg: egy mondeonak igényei vannak!
oóoó,főnök úr.egy tdci topicban is elfér "az enyém kevesebbet fogyaszt..." eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2015.04.21 kedd, 21:02:25 »

1. kéretik a t. Klubtársakat a hsz tartalmának megfelelő helyre írni (gyk: húzzatok a fogyi topikba)
2. aki megtud venni egy 2-3 millás autót az ne nyafogjon plusminus 2-4dl/100km fogyasztáson. Főképpen tdci esetén. Benzinesnél meg méginkább.
Tanuljátok már meg: egy mondeonak igényei vannak!

Pont azert vettem 2-3m tdci-t mert *** sokat megyek es igy akarnek sporolni.....
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.