Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
149
150
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263441 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7100 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 06:09:42 »
Idézetet írta: Peter01 - 2015.04.11 szombat, 20:53:25
Sziasztok!
1éve már megvan a 2009-es 2.0TDCI mondeom, napokban hibátt észleltem amit nem tudok,hogy mi! Leirom az észrevételeimet, hátha tud valaki valami okosat írni rá!
1:Piros lámpát megközelítve visszaváltottam 1 sebességfokozatot, benyomott kuplungnál lefulladt az autó! (hibát nem dobott, ujraindítás után hibanélkül ment tovább)
2: kb az első hibajelenség után megtettem 600km-t lakott területre beértével lassítottam visszaváltásnál, benyomott kuplungnál ugyancsak lefulladt az autó!
3: második hiba után kb 30km megtétele után menetközben (lakott területen) folyamatos gáztartásnál nyomatékveszteség, mintha elengedtem volna a gázpedált kb 3mp.-ig!
Mi lehet az ok? Valaki tapasztalt más ilyet?
Köszönettel: Péter
kontakthiba lehet-akár a MAP szenzornál is....de felesleges találghatni.Hibakódolvasás sokmindenben segít.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7101 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 12:10:48 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.04.02 csütörtök, 20:57:05
Helló Jogelőd!
Használtad a spurit?
én használtam kéket pirosat dieselhez is meg benzineshez is a dieselnél nem éreztem hatását benzinesnél is csak amiután tunningot kapott megemelték a megengedet max előgyújtást gondolom mivel emelte az oktán számot így érezhető volt
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7102 Dátum:
2015.04.15 szerda, 08:03:07 »
Ismerősöm akar venni c-maxot és ez az 1.8 TDCI motor van benne 115 lovas.
Ez ugyanaz a motor mint ami az MK4 mondiba van igaz?
160E km-nél kell cserélni a láncot is vagy csak a szíjas részt?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7103 Dátum:
2015.04.15 szerda, 19:09:15 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.15 szerda, 08:03:07
Ismerősöm akar venni c-maxot és ez az 1.8 TDCI motor van benne 115 lovas.
Ez ugyanaz a motor mint ami az MK4 mondiba van igaz?
160E km-nél kell cserélni a láncot is vagy csak a szíjas részt?
Én úgy tudom, hogy igen, ugyanaz a motor!
Sztem elég csak a szíjas rész, vagyis én csak azt cseréltem a görgőkkel!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7104 Dátum:
2015.04.15 szerda, 19:14:30 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.04.15 szerda, 19:09:15
Én úgy tudom, hogy igen, ugyanaz a motor!
Sztem elég csak a szíjas rész, vagyis én csak azt cseréltem a görgőkkel!
Kéne valami hivatalos infó, hogy a láncot cserélni kell avagy nem, mert ugye annak húzós az ára nem a szíjas résznek.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7105 Dátum:
2015.04.15 szerda, 20:58:56 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.15 szerda, 19:14:30
Kéne valami hivatalos infó, hogy a láncot cserélni kell avagy nem, mert ugye annak húzós az ára nem a szíjas résznek.
A Focus fórumnak (fordfocus.hu) komplett C-Max szekciója van, ott meg tudják válaszolni. Hirtelen nem találom az ETIS linkjét, pedig ott le lehet kérdezni. De az 1,8 úgy általában a legproblémásabb (kettőstömegűt leggyorsabban eszi, befecskendezőgondjai vannak, turbogondok stb), aztán 1,6. A 2,0 meg kvázi örökélet (ha már dízel). Egyébként ez a motor a C-Max-ban csak 115 ló, a Mondeoban 125 ló.
(Zárójelben jegyzem meg, hogy a vételárba mindenképp érdemes beleszámolni a komplett vezérléscserét, mert nem tudhatod, hogy tényleg annyi van-e az autóban, amennyit mondanak rá. Anélkül az összeg nélkül elég bátor dolog autót venni.)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7106 Dátum:
2015.04.15 szerda, 21:20:46 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.15 szerda, 20:58:56
A Focus fórumnak (fordfocus.hu) komplett C-Max szekciója van, ott meg tudják válaszolni. Hirtelen nem találom az ETIS linkjét, pedig ott le lehet kérdezni. De az 1,8 úgy általában a legproblémásabb (kettőstömegűt leggyorsabban eszi, befecskendezőgondjai vannak, turbogondok stb), aztán 1,6. A 2,0 meg kvázi örökélet (ha már dízel). Egyébként ez a motor a C-Max-ban csak 115 ló, a Mondeoban 125 ló.
(Zárójelben jegyzem meg, hogy a vételárba mindenképp érdemes beleszámolni a komplett vezérléscserét, mert nem tudhatod, hogy tényleg annyi van-e az autóban, amennyit mondanak rá. Anélkül az összeg nélkül elég bátor dolog autót venni.)
Nézelődtem elvileg a láncot nem kell cserélni feltéve, ha nincs baja nem szól pl.
Igen ez tiszta sor, hogy a vezérlés csere egy használt gépnél. Vegyesen lehet olvasni erről a motorról itt a forumon nincs jó híre ez tény.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7107 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 07:35:29 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.15 szerda, 21:20:46
Nézelődtem elvileg a láncot nem kell cserélni feltéve, ha nincs baja nem szól pl.
Igen ez tiszta sor, hogy a vezérlés csere egy használt gépnél. Vegyesen lehet olvasni erről a motorról itt a forumon nincs jó híre ez tény.
Ráadásul a C-Max Focus platformon áll, szóval sajnos a Mondeohoz sok köze nincs. Ettől még jó autó.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7108 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 10:17:48 »
Valóban jó kis autó az. Nálunk is így van a családban, C-max kedvesemé, Mondeo apáé. Meg az örömködésre ott a bajor
C-max valahogy lazább, az úthibákat jobban viszi, magas üléspozíció miatt jobb a kilátás, ugyanakkor elég gyér az ülés kiképzése (oldaltartás, állíthatóság). Minőségben messzemenőkben jobb a Mondeo, főleg ránézésre. Ugyanakkor a Mondeonál azért pld. a zajszigetelést, a kilincsek nyitásakor hallható huppanást javítottam volna a mérnökök helyében, főleg egy Facelifnél. (ha lett javítva, befogom, nincs FL-em). Ahogy nézem, a karosszéria-lemezek is elég vékonykák, elég furi, hogy nagy sebességnél azért lobog a motorháztető... Igen, ez nem egy BMW, vagy Audi, máshová van értelemszerűen pozicionálva. Bevallom, sztem sok tekintetben jobb is, mint egy 5er, pld. helykihasználtságban, megbízhatóságban, fenntartási költségekben. Ugyanakkor ezek a "hibák", amiket felróttam fenn, nem olyan költséges dolgok szerintem (kivéve talán a lemezvastagságot)... és sokkal minőségibb autó benyomását keltené pár "apró" javítással. Az új Mondeo nem tudom milyen lett, majd kipróbálok egyet.
Minap bementem egy Ford szalonba, az ajtók nyitása (S-maxnál) már nagyon jóra sikerült, zajszigetelést nem tudom, a belső tér is nagyon szép, kultúrált.
Mindjárt jön Laci és elzavar másik topicba, megjegyzem, jogosan
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.16 csütörtök, 07:35:29
Ráadásul a C-Max Focus platformon áll, szóval sajnos a Mondeohoz sok köze nincs. Ettől még jó autó.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7109 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 11:06:02 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.16 csütörtök, 07:35:29
Ráadásul a C-Max Focus platformon áll, szóval sajnos a Mondeohoz sok köze nincs. Ettől még jó autó.
Igen tudom focus cmax a motor viszont ugyanaz ezért is irányult a kérdésem arra.
Sajnos jókat nem olvasni az 1.8-rol úgy hogy nem biztos meg lesz véve hiába van jó áron.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7110 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 21:23:02 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.16 csütörtök, 11:06:02
Igen tudom focus cmax a motor viszont ugyanaz ezért is irányult a kérdésem arra.
Sajnos jókat nem olvasni az 1.8-rol úgy hogy nem biztos meg lesz véve hiába van jó áron.
Azért is lehet jó áron...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.16 csütörtök, 21:31:58 írta Carmaged
»
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7111 Dátum:
2015.04.17 péntek, 07:56:37 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.16 csütörtök, 21:23:02
Azért is lehet jó áron...
Ismerősé szóval a jó ár az miatt van. Tegnap ki is próbáltam meglepően jól megy az az 1.8 nem gondoltam volna azt csak 115 ló. Esélyes hogy meg lesz véve.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7112 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:01:06 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.17 péntek, 07:56:37
Ismerősé szóval a jó ár az miatt van. Tegnap ki is próbáltam meglepően jól megy az az 1.8 nem gondoltam volna azt csak 115 ló. Esélyes hogy meg lesz véve.
Nem kell rettegni az 1.8-tól. Valóban cikkek alapján nem dicsérik, de mégis létezik, van, futnak, mennek vele stb. A híre megelőzi olykor, de a probléma bármikor, bármilyen autóban felléphet. Használt autóról van szó, bízni szinte senkiben... hiába ismerős rokon haver. Lassan a gyári szalon autó sem lesz tuti vétel, ott is lehet olyan hiba, vagy elátkozott autó amivel sok lesz a gond, csak itt kisebb a valószínűsége.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7113 Dátum:
2015.04.17 péntek, 14:50:18 »
Sziasztok,
Izzitogyertyas kerdesem lenne: 2,2-esen cserelte mar valaki? Ha igen mennyit futott el az eredetiekkel? es hasonlatos-e a Wiki-n leirt 1,8-as motorehoz vagy teljesen mas?
Mar 7 eves a verda sztm eredeti izzitokkal es lehet nyaron kicserelem nem akarom megvarni, hogy dadogjon a kovetkezo telen...
Koszonettel, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7114 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:07:35 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.17 péntek, 14:50:18
Sziasztok,
Izzitogyertyas kerdesem lenne: 2,2-esen cserelte mar valaki? Ha igen mennyit futott el az eredetiekkel? es hasonlatos-e a Wiki-n leirt 1,8-as motorehoz vagy teljesen mas?
Mar 7 eves a verda sztm eredeti izzitokkal es lehet nyaron kicserelem nem akarom megvarni, hogy dadogjon a kovetkezo telen...
Koszonettel, bb
szia!
nekem lassan 200e lesz bennük.még mind jó.de vezérléssel mindenképpen cserélem őket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7115 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:41:43 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.17 péntek, 19:07:35
szia!
nekem lassan 200e lesz bennük.még mind jó.de vezérléssel mindenképpen cserélem őket.
:worship:Köszi Alf a led-es valaszodat is szerzek akkor en is olyat! Az izzitoval meg akkor varok legalabb egy evet most fordult 125.000-re.
Jani tenyleg neked mikor csereltek?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7116 Dátum:
2015.04.17 péntek, 23:11:24 »
Sziasztok,
Indulás után pár perccel, szinte alapjáraton hibakód:
===PCM DTC P2263:85-27===
Kód: P2263 - Turbó/kompresszor töltőrendszer teljesítmény
További hibakódok:
- A jel a megengedhető tartományon felül
Állapot:
- A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P2263:85-27===
===OBDII DTC P2263-P===
Kód: P2263 - Turbófeltöltő kompresszor feltöltő rendszer teljesítmény
Állapot:
- Folyamatban - a hibát valószínűleg meg lehet erősíteni
Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
Amikor "bemelegszik" az autó, leállítom aztán indítom, eltűnik.
Valakinek van tippje mi okozhatja?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
gab200
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7117 Dátum:
2015.04.18 szombat, 14:57:06 »
Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget kérek,2.0 tdci ügyben:mely motortípusok vannak a Delphi befecskendező rendszerrel szerelve? 2008-as 140 le-s problémás lehet?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7118 Dátum:
2015.04.18 szombat, 16:34:23 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.04.17 péntek, 23:11:24
Sziasztok,
Indulás után pár perccel, szinte alapjáraton hibakód:
===PCM DTC P2263:85-27===
Kód: P2263 - Turbó/kompresszor töltőrendszer teljesítmény
További hibakódok:
- A jel a megengedhető tartományon felül
Állapot:
- A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P2263:85-27===
===OBDII DTC P2263-P===
Kód: P2263 - Turbófeltöltő kompresszor feltöltő rendszer teljesítmény
Állapot:
- Folyamatban - a hibát valószínűleg meg lehet erősíteni
Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
Amikor "bemelegszik" az autó, leállítom aztán indítom, eltűnik.
Valakinek van tippje mi okozhatja?
Nekem az atris erre ezt írja:
Változtatható fúvókájú turbinamotor
Ezt kéne ellenőrizni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7119 Dátum:
2015.04.18 szombat, 16:35:05 »
Idézetet írta: gab200 - 2015.04.18 szombat, 14:57:06
Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget kérek,2.0 tdci ügyben:mely motortípusok vannak a Delphi befecskendező rendszerrel szerelve? 2008-as 140 le-s problémás lehet?
Már kukázták a Delphit a 140lovas Siemens ezzel már nincsen baj.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7120 Dátum:
2015.04.18 szombat, 17:03:55 »
Idézetet írta: gab200 - 2015.04.18 szombat, 14:57:06
Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget kérek,2.0 tdci ügyben:mely motortípusok vannak a Delphi befecskendező rendszerrel szerelve? 2008-as 140 le-s problémás lehet?
Visszatértek a delphi rendszerhez.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7121 Dátum:
2015.04.18 szombat, 17:09:42 »
Idézetet írta: Angel - 2015.04.18 szombat, 17:03:55
Visszatértek a delphi rendszerhez.
A faceliftesnél igen, de a többi Siemens.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7122 Dátum:
2015.04.18 szombat, 17:19:27 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.18 szombat, 17:09:42
A faceliftesnél igen, de a többi Siemens.
Nem bosch volt az? A vezérlő a siemens...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7123 Dátum:
2015.04.18 szombat, 17:22:36 »
Idézetet írta: Angel - 2015.04.18 szombat, 17:19:27
Nem bosch volt az? A vezérlő a siemens...
QXBA motorkódos az Siemens.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
gab200
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7124 Dátum:
2015.04.18 szombat, 17:59:01 »
tehát akkor?
ketten írtatok 2 félét,melyek akkor a delphivel szerelt modellek?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7125 Dátum:
2015.04.18 szombat, 21:08:35 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.18 szombat, 16:34:23
Nekem az atris erre ezt írja:
Változtatható fúvókájú turbinamotor
Ezt kéne ellenőrizni.
Vagyis a turbo
Bízom benne megúszom 1 DTC törléssel.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7126 Dátum:
2015.04.18 szombat, 21:38:13 »
Idézetet írta: gab200 - 2015.04.18 szombat, 17:59:01
tehát akkor?
ketten írtatok 2 félét,melyek akkor a delphivel szerelt modellek?
2007-től 2010-ig a 140 lóerős QXBA motorkódos Siemens, ez után szerelték megint Delphivel.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7127 Dátum:
2015.04.18 szombat, 21:38:31 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.04.18 szombat, 21:08:35
Vagyis a turbo
Bízom benne megúszom 1 DTC törléssel.
Itt a kép, hogy mit kéne ellenőrizni:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Screenshot%202015-04-18%2021.35.15.png
Ez szerintem a pierburg nyomás átalakító szelep, ha jól veszem ki a képből.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.18 szombat, 21:40:10 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7128 Dátum:
2015.04.18 szombat, 22:34:29 »
MK4-es mondeojában kinek van ledugózva az EGR szelep.
1.35-ös lemezem van otthon, elég vastag hozzá???
Fog hibakódot dobni a rendszer?
Változik valamiben az autó tulajdonsága?
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7129 Dátum:
2015.04.18 szombat, 22:48:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.18 szombat, 21:38:31
Itt a kép, hogy mit kéne ellenőrizni:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Screenshot%202015-04-18%2021.35.15.png
Ez szerintem a pierburg nyomás átalakító szelep, ha jól veszem ki a képből.
Közben én is utánanéztem.
Turbo, turbo vezérlő elektronika, EGR, ill. szoftverhiba ami okozhatja ezt a hibát.
Amit te írtál nem láttam még sehol, ha lesz ismét hibakód, megnézem.
Köszönöm a tippet!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
gab200
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7130 Dátum:
2015.04.18 szombat, 23:17:44 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.18 szombat, 21:38:13
2007-től 2010-ig a 140 lóerős QXBA motorkódos Siemens, ez után szerelték megint Delphivel.
köszönöm!
És a Siemens rendszer megbízható itt,mert a VW csoportnál csúnyán elvéreztek...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7131 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 10:35:09 »
Idézetet írta: gab200 - 2015.04.18 szombat, 23:17:44
köszönöm!
És a Siemens rendszer megbízható itt,mert a VW csoportnál csúnyán elvéreztek...
Mindegyik gyártónak voltak rossz szériái, mind a delphi, és a bosch esetében is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7132 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 12:08:08 »
Idézetet írta: gab200 - 2015.04.18 szombat, 23:17:44
köszönöm!
És a Siemens rendszer megbízható itt,mert a VW csoportnál csúnyán elvéreztek...
Igen megbízható, nincs különösebb gond velük. Nyilván a kannás gázolajat ez se fogja szeretni...
Más:
Megmértem a fogyasztást mióta kész a chiptuning nem több semmivel se sőt még kevesebb 6.5 helyett most 6.2-re jött ki. Mind2be olyan 60% városi használat volt.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7133 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 22:07:03 »
Idézetet írta: Habell - 2015.04.17 péntek, 10:01:06
Nem kell rettegni az 1.8-tól. Valóban cikkek alapján nem dicsérik, de mégis létezik, van, futnak, mennek vele stb. ...
Nemcsak cikkek, a klub is.
Azért ne legyen igazam.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7134 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 09:29:50 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.19 vasárnap, 12:08:08
Más:
Megmértem a fogyasztást mióta kész a chiptuning nem több semmivel se sőt még kevesebb 6.5 helyett most 6.2-re jött ki.
De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7135 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 09:44:50 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.04.20 hétfő, 09:29:50
De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!
kevesebb üzemanyag kell a hidegindítási fázisban ennyi. Majd ha melegebb lesz és megy a légkondi, akkor megint felmegy.
Sértődés nélkül: azért mindig vicces amikor 2-4 deci üzemanyag különbségre már megy a nyomozás. Van olyan kollegám, aki közelebb költözött a céghez (már csak 5Km-re van) és nyomoz, hogy miért emelkedett meg a fogyasztása (eddig kb 20km-ről járt és mindig volt benne M0)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7136 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 11:27:34 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.04.20 hétfő, 09:29:50
De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!
Pont hogy hidegebb volt az idő amikor tankoltam szóval az is benne van. Felőlem kiegyezhetünk ugyanakkora fogyasztásba is, de cserébe jobban megy az autó nekem már megérte még ha nem is eszik kevesebbet.
100% pontosan úgyse lehet lemérni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7137 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 13:40:41 »
A 115 lóerős 2.0 TDCi és a 140 lovas között mi a kül? Csak szoftveres butítás van, vagy más a motor is?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7138 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 13:52:16 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.20 hétfő, 13:40:41
A 115 lóerős 2.0 TDCi és a 140 lovas között mi a kül? Csak szoftveres butítás van, vagy más a motor is?
25LE
Alapvetően sw különbség van
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7139 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 13:54:09 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.04.20 hétfő, 13:52:16
25LE
Alapvetően sw különbség van
Na ezt jó hallani ismerős akar venni, de csak 115 lovast talál németbe.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7140 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 14:54:49 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.20 hétfő, 13:54:09
Na ezt jó hallani ismerős akar venni, de csak 115 lovast talál németbe.
ami lehet 163 Le okosítás után...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7141 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 17:02:36 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.04.20 hétfő, 14:54:49
ami lehet 163 Le okosítás után...
bizony, de az adó csak 115LE-re lesz
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7142 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 17:16:17 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.04.20 hétfő, 17:02:36
bizony, de az adó csak 115LE-re lesz
Gondolod hogy nincs más különbség? Anno annak alaposan utánajártam hogy a 140 és a 163 lovas verzió elméletileg az utolsó csavarig megegyezik. De a 115-nél nem más a turbó vagy a nagynyomású rendszer?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7143 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 17:27:52 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.20 hétfő, 17:16:17
Gondolod hogy nincs más különbség? Anno annak alaposan utánajártam hogy a 140 és a 163 lovas verzió elméletileg az utolsó csavarig megegyezik. De a 115-nél nem más a turbó vagy a nagynyomású rendszer?
nem gondolom... Én pont ezt jártam végig a 4-es mondival és nem 115LE-vel közlekedtem
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7144 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 17:48:48 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.20 hétfő, 17:16:17
Gondolod hogy nincs más különbség? Anno annak alaposan utánajártam hogy a 140 és a 163 lovas verzió elméletileg az utolsó csavarig megegyezik. De a 115-nél nem más a turbó vagy a nagynyomású rendszer?
Józsi, a szerelő szerint sincs. Legalábbis a mi motorjainknál...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7145 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 22:31:42 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.04.20 hétfő, 09:44:50
kevesebb üzemanyag kell a hidegindítási fázisban ennyi. Majd ha melegebb lesz és megy a légkondi, akkor megint felmegy.
Sértődés nélkül: azért mindig vicces amikor 2-4 deci üzemanyag különbségre már megy a nyomozás. Van olyan kollegám, aki közelebb költözött a céghez (már csak 5Km-re van) és nyomoz, hogy miért emelkedett meg a fogyasztása (eddig kb 20km-ről járt és mindig volt benne M0)
+1
Pedálkezelés (és külső hőmérséklet) függvényében 9-12L.
2-4dl
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7146 Dátum:
2015.04.21 kedd, 17:20:42 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.04.20 hétfő, 09:29:50
De melegebb is az idő... nekem 0.5-0.7-tel kevesebb a fogyasztásom és nem lett változtatva semmi!
Tavaly nyáron az autó pályán horvátba oda vissza 4,8-ra jött ki a fogyasztás ( klímával ). Miután megvettük augusztus után alattam felment 5-re a fogyasztás, ha nem én használtam akkor 5 alatt volt még. Pályán volt, hogy eleinte feltornáztam 5,6-ra de még a meleg időben normálisan közlekedve lement 5 környékére. A hideg időben felment 5,8-ra és ott stabilan meg is állt egész télen hideg időben. Most egy hete kezdett el újra csökkenni a fogyasztás a meleg idő óta. Remélem vissza megy a tavaly nyári fogyasztásra.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7147 Dátum:
2015.04.21 kedd, 19:44:30 »
1. kéretik a t. Klubtársakat a hsz tartalmának megfelelő helyre írni (gyk: húzzatok a fogyi topikba)
2. aki megtud venni egy 2-3 millás autót az ne nyafogjon plusminus 2-4dl/100km fogyasztáson. Főképpen tdci esetén. Benzinesnél meg méginkább.
Tanuljátok már meg: egy mondeonak igényei vannak!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7148 Dátum:
2015.04.21 kedd, 19:55:10 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.04.21 kedd, 19:44:30
1. kéretik a t. Klubtársakat a hsz tartalmának megfelelő helyre írni (gyk: húzzatok a fogyi topikba)
2. aki megtud venni egy 2-3 millás autót az ne nyafogjon plusminus 2-4dl/100km fogyasztáson. Főképpen tdci esetén. Benzinesnél meg méginkább.
Tanuljátok már meg: egy mondeonak igényei vannak!
oóoó,főnök úr.egy tdci topicban is elfér "az enyém kevesebbet fogyaszt..."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7149 Dátum:
2015.04.21 kedd, 21:02:25 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.04.21 kedd, 19:44:30
1. kéretik a t. Klubtársakat a hsz tartalmának megfelelő helyre írni (gyk: húzzatok a fogyi topikba)
2. aki megtud venni egy 2-3 millás autót az ne nyafogjon plusminus 2-4dl/100km fogyasztáson. Főképpen tdci esetén. Benzinesnél meg méginkább.
Tanuljátok már meg: egy mondeonak igényei vannak!
Pont azert vettem 2-3m tdci-t mert *** sokat megyek es igy akarnek sporolni.....
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
149
150
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ