Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:19:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 108672 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 18:06:48 »

V6 motor
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zola2
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.10.10 szombat, 17:01:25 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.10.10 szombat, 18:58:47 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?

Tedd inkább a MK2 forumban a kérdést fel,a motor majdnem teljesen ugyanaz.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.10.10 szombat, 22:27:18 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
a kettesek között van jópár egykori egyes v6 tulajdonos,többet tudnak segíteni,pörgősebb a topic.Errefelé már inkább csak az egyhat,egynyolc,kétezres benzinesek vannak és a dízelek.
Naplózva
makka
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.10.14 szerda, 21:16:10 »

Halihó! Már 3 éve szenvedek a Mondimmal, tolnám neki de mintha vissza fele húznák. már cseréltünk lamdaszondát és katalizátort............Mikor vissza teszem 2-be rángat....néha hiába nyomom tövig a gázt,csak kb 60-al megy falbav
Ha valakinek van tipje,előre is köszi help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.10.14 szerda, 21:27:19 »

Halihó! Már 3 éve szenvedek a Mondimmal, tolnám neki de mintha vissza fele húznák. már cseréltünk lamdaszondát és katalizátort............Mikor vissza teszem 2-be rángat....néha hiába nyomom tövig a gázt,csak kb 60-al megy falbav
Ha valakinek van tipje,előre is köszi help
l. eggyel lejjebb...
Naplózva
makka
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.10.14 szerda, 21:49:05 »

l. eggyel lejjebb...
azé ide írtam mert ez az évjárat,én még nagyon kezdő vagyok itt integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.10.14 szerda, 22:32:24 »

azé ide írtam mert ez az évjárat,én még nagyon kezdő vagyok itt integet2
persze,gondoltam...csak láthatod,nemsok tapasztalt egyes tulaj ír ide.az mk2-esben vannak a régen mk1-es tulajok.rocco,takee nagy véhat fanok,sokmindent végigcsináltak velük.a megtorpanás visszatérő gond,nézz be hozzájuk és kezdj el visszaolvasni,lesznek leírva tanácsok.szívósor,benzinszűrő,gyújtás,maf,üzemanyagrendszer,egr stb...ha jól emlékszem ezeknél kell a hibát keresni.
Naplózva
makka
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:46:26 »

persze,gondoltam...csak láthatod,nemsok tapasztalt egyes tulaj ír ide.az mk2-esben vannak a régen mk1-es tulajok.rocco,takee nagy véhat fanok,sokmindent végigcsináltak velük.a megtorpanás visszatérő gond,nézz be hozzájuk és kezdj el visszaolvasni,lesznek leírva tanácsok.szívósor,benzinszűrő,gyújtás,maf,üzemanyagrendszer,egr stb...ha jól emlékszem ezeknél kell a hibát keresni.
Köszi szépen!!!!!!!!
Naplózva
bbul
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 14:06:43 »

Sziasztok!

Van egy frissen vett 1996-os 2.5-ös V6- os mondeom. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyi lehet ennek a fogyasztása? Nálam 80%-ban városi rövid utakon használva 15 liter körül eszik, ami elég sokkoló. Ez normálisnak tekinthető? Köszi előre is a választ!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 14:42:10 »

Sziasztok!

Van egy frissen vett 1996-os 2.5-ös V6- os mondeom. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyi lehet ennek a fogyasztása? Nálam 80%-ban városi rövid utakon használva 15 liter körül eszik, ami elég sokkoló. Ez normálisnak tekinthető? Köszi előre is a választ!

Rövid utakon, benyalhat ennyit városba - főleg télen.
Azért el lehet közlekedni 10 liter körül is. Utastérben a fűtést milyennek érzed? ha nem fűt úgy mint egy lada, lehet a rossz termosztát miatt nem tud felmelegedni rendesen és azért zabál
Naplózva
zola2
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 23:25:28 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani,hogy kell tanítani a mondit,akksi csere után.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:34:43 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani,hogy kell tanítani a mondit,akksi csere után.
van róla leírás...hidegen beindít,járatni kell pár percig,majd emelt fordulaton pár percig majd elindulás és mindenféle módon (padló,alapjárat stb...) kb. 7km után menti el az adatokat a vezérlés.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2011.06.22 szerda, 22:00:40 »

de rohadt jó, hogy ide csak egy átkozott troll robot írogat... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2011.06.22 szerda, 22:20:34 »

de rohadt jó, hogy ide csak egy átkozott troll robot írogat... szomoru1

2 troll egy topikban? El sem hiszem.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:53:23 »

három  eplus2 hogyan lehet a dízel Swift-embe V12-es 91-es Mondeo motort rakni?  idiota wilting
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2011.11.15 kedd, 21:17:47 »

három  eplus2 hogyan lehet a dízel Swift-embe V12-es 91-es Mondeo motort rakni?  idiota wilting

Flexszel! nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:17:47 »

no, akkor beírunk ide most, oszt jó sokáig ide se nézünk, nem nagyon lesz rá szükség Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:19:54 »

no, akkor beírunk ide most, oszt jó sokáig ide se nézünk, nem nagyon lesz rá szükség Cheesy
pont most mondod ezt, mikor éppen aktuális lett? eplus2
lehet, jobban járunk, ha ide járunk csacsogni nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:22:46 »

pont most mondod ezt, mikor éppen aktuális lett? eplus2
lehet, jobban járunk, ha ide járunk csacsogni nyes

Már miért kéne ezek után ide írni?

Holnap nekiáll, szétszedi-összerakja és semmi kérdése nem lesz közben (legalábbis olyan nem, amire mi privátban ne tudnánk válaszolni), a végeredmény meg tökéletes lesz, leszámítva a pár eltört és elhagyott dolgot.

Mert ő így szerel. Cool

Hopp!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:24:04 »

Már miért kéne ezek után ide írni?

Holnap nekiáll, szétszedi-összerakja és semmi kérdése nem lesz közben (legalábbis olyan nem, amire mi privátban ne tudnánk válaszolni), a végeredmény meg tökéletes lesz, leszámítva a pár eltört és elhagyott dolgot.

Mert ő így szerel. Cool

Hopp!
fogyóeszköz Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:25:39 »

Már miért kéne ezek után ide írni?

Holnap nekiáll, szétszedi-összerakja és semmi kérdése nem lesz közben (legalábbis olyan nem, amire mi privátban ne tudnánk válaszolni), a végeredmény meg tökéletes lesz, leszámítva a pár eltört és elhagyott dolgot.

Mert ő így szerel. Cool

Hopp!
mjafaxom ez hopp nálad most? idiota

élménybeszámolni cseszed...
kérdései, hogyan lennének? ő rázta gatyába a kotványodat, jobban tudja, mi merre mennyi...
csak néhány szerszám veszett el közbe...
és? wow1
az ővé volt?
nem!
akkor meg ki nem szharja le? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:29:43 »

mjafaxom ez hopp nálad most? idiota

élménybeszámolni cseszed...
kérdései, hogyan lennének? ő rázta gatyába a kotványodat, jobban tudja, mi merre mennyi...
csak néhány szerszám veszett el közbe...
és? wow1
az ővé volt?
nem!
akkor meg ki nem szharja le? eplus2
nono, álljunk csak meg egy szóra!
ad.1. szerszám nem veszett el
ad.2. a fenomenális tudásom részét képezik a profi szerszámok, amik a saját tulajdonomat képezik (beleértve azokat is, amiket sunyi módon elpakolt magának és még fel is volt háborodva, hogy összekoszoltam)

 eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:30:30 »

mjafaxom ez hopp nálad most? idiota

élménybeszámolni cseszed...
kérdései, hogyan lennének? ő rázta gatyába a kotványodat, jobban tudja, mi merre mennyi...
csak néhány szerszám veszett el közbe...
és? wow1
az ővé volt?
nem!
akkor meg ki nem szharja le? eplus2

Jah! Pontosabban az enyémen gyakorolt az én káromra, én hülye meg hagytam! hehe

Nekem csak a lökös jobb tartópatentje és a kerékőröm hiányzik, de az nagyon! A többi tényleg az övé volt. taps

Hopp! (ááá, úgysem értenéd..... vigyor3)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:32:17 »

nono, álljunk csak meg egy szóra!
ad.1. szerszám nem veszett el
ad.2. a fenomenális tudásom részét képezik a profi szerszámok, amik a saját tulajdonomat képezik (beleértve azokat is, amiket sunyi módon elpakolt magának és még fel is volt háborodva, hogy összekoszoltam)

 eplus2

Még mindig van nálam pár dugófejed meg egy vízfogó, de azokat már csak kölcsönbe kaphatod, esetleg. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:33:12 »

Még mindig van nálam pár dugófejed meg egy vízfogó, de azokat már csak kölcsönbe kaphatod, esetleg. eplus2
majd privátban megírom, hogy hova dugdossad őket  lol002
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:48:12 »

Na ilyen, amikor beszitál! wow1

http://www.youtube.com/watch?v=O1xv5Tqsbm0
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2011.11.19 szombat, 02:08:22 »

mjafaxom ez hopp nálad most? idiota

élménybeszámolni cseszed...


Itt van az alapja, de sztori és a Yokkó előadása nélkül úgysem érted.

Én már készen vagyok csak ha meghallom is ezt a zenét.

Hopp! colerique 2funny
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2011.11.19 szombat, 02:08:46 »

majd privátban megírom, hogy hova dugdossad őket  lol002

Na majd adok én neked! smile
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2011.11.25 péntek, 23:55:14 »

Na ilyen, amikor beszitál! wow1

http://www.youtube.com/watch?v=O1xv5Tqsbm0

ba*dmeg, ez kemény...  wow1 (csak ilyen esetben tudomásom szerint nem fékezni kell, hanem inkább gyorsítani, utána pedig gurulni... ha jól tudom)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2011.11.26 szombat, 12:23:11 »

ba*dmeg, ez kemény...  wow1 (csak ilyen esetben tudomásom szerint nem fékezni kell, hanem inkább gyorsítani, utána pedig gurulni... ha jól tudom)
Nem érdemes kihúzatni az esetek döntő többségében. Általában akkor kell ráfékezni amikor elindul visszafele a futó, így lehet érdemben csillapítani a lengést. Kifele indulásnál erősíted a mozgását. Gázt pedig csak finoman fokozatosan lehet elvenni vagy adni. DE : ez függ az autó terhelésétől a vezető rutinjától felkészültségétől és az utánfutó műszaki állapotától. ( rossz telók= bas zhatod,  lógó vonószem=bas zhatod(tuti leakad) Ebben az esetben satu,aztán majd lesz valahogy(inkább törjön a sajátom mint kivégezzek egy másik családot)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 23:20:41 »

Nem érdemes kihúzatni az esetek döntő többségében. Általában akkor kell ráfékezni amikor elindul visszafele a futó, így lehet érdemben csillapítani a lengést. Kifele indulásnál erősíted a mozgását. Gázt pedig csak finoman fokozatosan lehet elvenni vagy adni. DE : ez függ az autó terhelésétől a vezető rutinjától felkészültségétől és az utánfutó műszaki állapotától. ( rossz telók= bas zhatod,  lógó vonószem=bas zhatod(tuti leakad) Ebben az esetben satu,aztán majd lesz valahogy(inkább törjön a sajátom mint kivégezzek egy másik családot)

Értem. A hozzáállásod pedig dicséretes !  eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 23:29:38 »

Értem. A hozzáállásod pedig dicséretes !  eljen
Köszi.

Néhányszor átéltem már ezt a szitáló dolgot többnyire műszaki hiba okozza (egy rossz teló és egy kisebb gödör,vagy kő elég hozzá, a 2 tengelyes hajlamosabb rá.) Egyszer törtem a sajátom, szerencsére a sávomban maradtam és nem okoztam kárt másnak, 120L Skoda volt az alany 2 tengelyes futóval,(bérelt) jobb defekt, a másik oldalt rossz teló, abban a pillanatban elvitte az autó hátulját, nem lehetett korrigálni.   
 integet2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2011.11.29 kedd, 08:13:24 »

Köszi.

Néhányszor átéltem már ezt a szitáló dolgot többnyire műszaki hiba okozza (egy rossz teló és egy kisebb gödör,vagy kő elég hozzá, a 2 tengelyes hajlamosabb rá.) Egyszer törtem a sajátom, szerencsére a sávomban maradtam és nem okoztam kárt másnak, 120L Skoda volt az alany 2 tengelyes futóval,(bérelt) jobb defekt, a másik oldalt rossz teló, abban a pillanatban elvitte az autó hátulját, nem lehetett korrigálni.   
 integet2

Ez elkerülhetetlen. Sad Mi lett a végkimenetele, azon kívül, hogy Te is, meg mások is megúszták? Ilyen esetben a bérbeadó fizet, vagy az ő biztosítójuk? (ugyebár műszakilag kifogásolható volt a futó)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2011.11.29 kedd, 10:26:26 »

Ez elkerülhetetlen. Sad Mi lett a végkimenetele, azon kívül, hogy Te is, meg mások is megúszták? Ilyen esetben a bérbeadó fizet, vagy az ő biztosítójuk? (ugyebár műszakilag kifogásolható volt a futó)
Kifizette a kár felét számla ellenében. Én meg vittem neki egy "szép" k nagy számlát. Nem problémázott rajta, igaz rendőr haverral mentem ki megbeszélni a problémát(kigyúrt kopasz kétajtós) de nem akartam én semmi rosszat csak tanú kell az ilyesmihez.   eplus2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2011.11.29 kedd, 16:03:08 »

Kifizette a kár felét számla ellenében. Én meg vittem neki egy "szép" k nagy számlát. Nem problémázott rajta, igaz rendőr haverral mentem ki megbeszélni a problémát(kigyúrt kopasz kétajtós) de nem akartam én semmi rosszat csak tanú kell az ilyesmihez.   eplus2

Akkor "szerencséd" volt. Smiley A jó tanú elengedhetetlen... Cheesy taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #36 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 11:40:03 »

a királyok lóval járnak szuper macsók V6-al  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 13:07:23 »

a királyok lóval járnak szuper macsók V6-al  wave
Talán hsz növelésbe kezdtél?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 13:14:48 »

Talán hsz növelésbe kezdtél?

Szerintem csak macskajajos még kicsit  eplus2 eplus2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 15:30:35 »

a királyok lóval járnak szuper macsók V6-al  wave

őőő, és mi TD-sek akkor mik vagyunk? igavonó parasztok?!  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:59:08 »

Ez WTF és mit keres itt? 1994-es MK I V6. (nekem is volt ilyen évjáratú, de ott nem volt semmi ilyen).


 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:38:43 »

Ez WTF és mit keres itt? 1994-es MK I V6. (nekem is volt ilyen évjáratú, de ott nem volt semmi ilyen).


nemtom...
most azon gondolkodom, hogy rasztásnak van-e ilyenje...mert valami rémlik. bár az övé is 95-ös..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 00:48:39 »

nemtom...
most azon gondolkodom, hogy rasztásnak van-e ilyenje...mert valami rémlik. bár az övé is 95-ös..
van hát, mind az eredeti automata kötegben, mind a manuális kötegben ott van
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:01:08 »

Sziasztok!

Tegnap voltam először hosszú úton az autóval, ez azt jelenti, hogy oda-vissza 430 km. Felmentünk a Mecsekbe, ezt azért írom, mert aki már járt ott az tudja, hogy baromi meredek és kanyargós utak vannak ott. Ismerősnek mondtam, hogy próbálja ki az autót. Ezzel nem is volt gond, csak belement egy igen nagy tócsába, majd hegynek felfelé olyan 1000-es fordulaton ment. Mikor felértünk a hegytetőre és kinyomta a kuplungot váltás céljából a motor felpörgött kb 4500-as fordulatig, majd mikor állóhelyzetbe fékezte visszaesett alapjáratra. Kinyomott kuplunggal elkezdett lefelé gurulni és ahogy gyorsult az autó ismét felpörgött.... Viszont mire leértünk a hegyről, nagyjából visszaállt normál helyzetre. Ami azt jelenti, hogy eddig is az volt, hogy ha kinyomtam a kuplungot, akkor kicsit feljebb ugrott az alapjárat, de ez csak egy pillanatra, kb. míg vált az ember. Ennek nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget, gondoltam ez normális egy v6-os nál, mivel ha gyorsulni akarok vele, akkor nem esik le a fordulat, amíg váltok (bár nem tudom ez azért van-e így, csak én így gondoltam). Viszont az, hogy 4000 fölé pörgött az nem túl jó... Szóval, lehet-e az az oka ennek, hogy mikor belement abba a nagy tócsába, akkor valami vizet kapott és azért pörgött ennyire, majd mikor kiszárad akkor visszaállt alaphelyzetbe?
A másik, hogy hazafelé egyes helyeken szinte tejköd volt, viszont hiába kapcsoltam be a ködlámpát, szinte semmit nem ért, a tompított meg katasztrófa. Lehet-e ennek az az oka, hogy gyenge az akksi töltése vagy pedig, hogy a régi fényszórók már el vannak sárgulva kissé?
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:25:41 »

Sziasztok!

Tegnap voltam először hosszú úton az autóval, ez azt jelenti, hogy oda-vissza 430 km. Felmentünk a Mecsekbe, ezt azért írom, mert aki már járt ott az tudja, hogy baromi meredek és kanyargós utak vannak ott. Ismerősnek mondtam, hogy próbálja ki az autót. Ezzel nem is volt gond, csak belement egy igen nagy tócsába, majd hegynek felfelé olyan 1000-es fordulaton ment. Mikor felértünk a hegytetőre és kinyomta a kuplungot váltás céljából a motor felpörgött kb 4500-as fordulatig, majd mikor állóhelyzetbe fékezte visszaesett alapjáratra. Kinyomott kuplunggal elkezdett lefelé gurulni és ahogy gyorsult az autó ismét felpörgött.... Viszont mire leértünk a hegyről, nagyjából visszaállt normál helyzetre. Ami azt jelenti, hogy eddig is az volt, hogy ha kinyomtam a kuplungot, akkor kicsit feljebb ugrott az alapjárat, de ez csak egy pillanatra, kb. míg vált az ember. Ennek nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget, gondoltam ez normális egy v6-os nál, mivel ha gyorsulni akarok vele, akkor nem esik le a fordulat, amíg váltok (bár nem tudom ez azért van-e így, csak én így gondoltam). Viszont az, hogy 4000 fölé pörgött az nem túl jó... Szóval, lehet-e az az oka ennek, hogy mikor belement abba a nagy tócsába, akkor valami vizet kapott és azért pörgött ennyire, majd mikor kiszárad akkor visszaállt alaphelyzetbe?
A másik, hogy hazafelé egyes helyeken szinte tejköd volt, viszont hiába kapcsoltam be a ködlámpát, szinte semmit nem ért, a tompított meg katasztrófa. Lehet-e ennek az az oka, hogy gyenge az akksi töltése vagy pedig, hogy a régi fényszórók már el vannak sárgulva kissé?
az egyik csatlakozó, kapott egy adag vizet. volt ilyen tünet már valakinél, de nem emlékszem kinél és arra sem, hogy melyik csatlakozó volt.
a lámpák az ok szharok. ha a plexi sárga és esetleg a foncsor is le van pattogva, akkor ez fokozottan igaz.
vannak akik emelt fényerejű égőt használnak a kocsiba, ez egy ideig jó, csak az említett tüneteket okozza...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:47:41 »

az egyik csatlakozó, kapott egy adag vizet. volt ilyen tünet már valakinél, de nem emlékszem kinél és arra sem, hogy melyik csatlakozó volt.
a lámpák az ok szharok. ha a plexi sárga és esetleg a foncsor is le van pattogva, akkor ez fokozottan igaz.
vannak akik emelt fényerejű égőt használnak a kocsiba, ez egy ideig jó, csak az említett tüneteket okozza...

Köszi!
Reméltem, hogy csak az lehet az oka, hogy vizet kapott.
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:01:27 »

az egyik csatlakozó, kapott egy adag vizet. volt ilyen tünet már valakinél, de nem emlékszem kinél és arra sem, hogy melyik csatlakozó volt.
a lámpák az ok szharok. ha a plexi sárga és esetleg a foncsor is le van pattogva, akkor ez fokozottan igaz.
vannak akik emelt fényerejű égőt használnak a kocsiba, ez egy ideig jó, csak az említett tüneteket okozza...

Óvnék.

A ködlámpák xarok, ez tény.

A tompított jó tud lenni, ha rendben van a foncsor és a plexi. Csere új lámpára, ha nem akarsz tökölni vele.

A felpörgés viszont nem azért van, mert direktbe vizet kapott. Az IACV alapból rosszul van megtervezve, amit nagyon meg tud sokszorozni a párás idő. Tulképpen a pocsolya is okozhatta, de idővel - a sok eső által okozott pára miatt - úgyis előjön ez a probléma. "Throttle hang" a neve. Most elmúlik, a következő nagyobb esős napon meg újra előjön.

A megoldás pedig itt van:
http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix

Nekem a nagyobbik likkal jött be. (ST200)
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #47 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:10:57 »

Sziasztok!

Tegnap voltam először hosszú úton az autóval, ez azt jelenti, hogy oda-vissza 430 km. Felmentünk a Mecsekbe, ezt azért írom, mert aki már járt ott az tudja, hogy baromi meredek és kanyargós utak vannak ott. Ismerősnek mondtam, hogy próbálja ki az autót. Ezzel nem is volt gond, csak belement egy igen nagy tócsába, majd hegynek felfelé olyan 1000-es fordulaton ment. Mikor felértünk a hegytetőre és kinyomta a kuplungot váltás céljából a motor felpörgött kb 4500-as fordulatig, majd mikor állóhelyzetbe fékezte visszaesett alapjáratra. Kinyomott kuplunggal elkezdett lefelé gurulni és ahogy gyorsult az autó ismét felpörgött.... Viszont mire leértünk a hegyről, nagyjából visszaállt normál helyzetre. Ami azt jelenti, hogy eddig is az volt, hogy ha kinyomtam a kuplungot, akkor kicsit feljebb ugrott az alapjárat, de ez csak egy pillanatra, kb. míg vált az ember. Ennek nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget, gondoltam ez normális egy v6-os nál, mivel ha gyorsulni akarok vele, akkor nem esik le a fordulat, amíg váltok (bár nem tudom ez azért van-e így, csak én így gondoltam). Viszont az, hogy 4000 fölé pörgött az nem túl jó... Szóval, lehet-e az az oka ennek, hogy mikor belement abba a nagy tócsába, akkor valami vizet kapott és azért pörgött ennyire, majd mikor kiszárad akkor visszaállt alaphelyzetbe?
A másik, hogy hazafelé egyes helyeken szinte tejköd volt, viszont hiába kapcsoltam be a ködlámpát, szinte semmit nem ért, a tompított meg katasztrófa. Lehet-e ennek az az oka, hogy gyenge az akksi töltése vagy pedig, hogy a régi fényszórók már el vannak sárgulva kissé?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/ford_mondeo_fenyszoro_2h7_1727811047.html
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:15:39 »

thumbup taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:40:59 »

Óvnék.

A ködlámpák xarok, ez tény.

A tompított jó tud lenni, ha rendben van a foncsor és a plexi. Csere új lámpára, ha nem akarsz tökölni vele.

A felpörgés viszont nem azért van, mert direktbe vizet kapott. Az IACV alapból rosszul van megtervezve, amit nagyon meg tud sokszorozni a párás idő. Tulképpen a pocsolya is okozhatta, de idővel - a sok eső által okozott pára miatt - úgyis előjön ez a probléma. "Throttle hang" a neve. Most elmúlik, a következő nagyobb esős napon meg újra előjön.

A megoldás pedig itt van:
http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix

Nekem a nagyobbik likkal jött be. (ST200)


Köszi!
Az enyémen így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/130331/DSCN0976_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hová kéne tennem, az elejébe vagy a légszűrő felé menő szakaszra?
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Oldalak: [1] 2 3   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.