Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:57:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
V6 motor
Oldalak: [
1
]
2
3
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 108516 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
V6 motor
«
Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 18:06:48 »
V6 motor
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zola2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.10.10 szombat, 17:01:25 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2009.10.10 szombat, 18:58:47 »
Idézetet írta: zola2 - 2009.10.10 szombat, 17:01:25
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
Tedd inkább a MK2 forumban a kérdést fel,a motor majdnem teljesen ugyanaz.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2009.10.10 szombat, 22:27:18 »
Idézetet írta: zola2 - 2009.10.10 szombat, 17:01:25
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
a kettesek között van jópár egykori egyes v6 tulajdonos,többet tudnak segíteni,pörgősebb a topic.Errefelé már inkább csak az egyhat,egynyolc,kétezres benzinesek vannak és a dízelek.
Naplózva
makka
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2009.10.14 szerda, 21:16:10 »
Halihó! Már 3 éve szenvedek a Mondimmal, tolnám neki de mintha vissza fele húznák. már cseréltünk lamdaszondát és katalizátort............Mikor vissza teszem 2-be rángat....néha hiába nyomom tövig a gázt,csak kb 60-al megy
Ha valakinek van tipje,előre is köszi
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2009.10.14 szerda, 21:27:19 »
Idézetet írta: makka - 2009.10.14 szerda, 21:16:10
Halihó! Már 3 éve szenvedek a Mondimmal, tolnám neki de mintha vissza fele húznák. már cseréltünk lamdaszondát és katalizátort............Mikor vissza teszem 2-be rángat....néha hiába nyomom tövig a gázt,csak kb 60-al megy
Ha valakinek van tipje,előre is köszi
l. eggyel lejjebb...
Naplózva
makka
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2009.10.14 szerda, 21:49:05 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.14 szerda, 21:27:19
l. eggyel lejjebb...
azé ide írtam mert ez az évjárat,én még nagyon kezdő vagyok itt
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2009.10.14 szerda, 22:32:24 »
Idézetet írta: makka - 2009.10.14 szerda, 21:49:05
azé ide írtam mert ez az évjárat,én még nagyon kezdő vagyok itt
persze,gondoltam...csak láthatod,nemsok tapasztalt egyes tulaj ír ide.az mk2-esben vannak a régen mk1-es tulajok.rocco,takee nagy véhat fanok,sokmindent végigcsináltak velük.a megtorpanás visszatérő gond,nézz be hozzájuk és kezdj el visszaolvasni,lesznek leírva tanácsok.szívósor,benzinszűrő,gyújtás,maf,üzemanyagrendszer,egr stb...ha jól emlékszem ezeknél kell a hibát keresni.
Naplózva
makka
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2009.10.16 péntek, 10:46:26 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.14 szerda, 22:32:24
persze,gondoltam...csak láthatod,nemsok tapasztalt egyes tulaj ír ide.az mk2-esben vannak a régen mk1-es tulajok.rocco,takee nagy véhat fanok,sokmindent végigcsináltak velük.a megtorpanás visszatérő gond,nézz be hozzájuk és kezdj el visszaolvasni,lesznek leírva tanácsok.szívósor,benzinszűrő,gyújtás,maf,üzemanyagrendszer,egr stb...ha jól emlékszem ezeknél kell a hibát keresni.
Köszi szépen!!!!!!!!
Naplózva
bbul
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 14:06:43 »
Sziasztok!
Van egy frissen vett 1996-os 2.5-ös V6- os mondeom. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyi lehet ennek a fogyasztása? Nálam 80%-ban városi rövid utakon használva 15 liter körül eszik, ami elég sokkoló. Ez normálisnak tekinthető? Köszi előre is a választ!
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 14:42:10 »
Idézetet írta: bbul - 2009.11.30 hétfő, 14:06:43
Sziasztok!
Van egy frissen vett 1996-os 2.5-ös V6- os mondeom. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyi lehet ennek a fogyasztása? Nálam 80%-ban városi rövid utakon használva 15 liter körül eszik, ami elég sokkoló. Ez normálisnak tekinthető? Köszi előre is a választ!
Rövid utakon, benyalhat ennyit városba - főleg télen.
Azért el lehet közlekedni 10 liter körül is. Utastérben a fűtést milyennek érzed? ha nem fűt úgy mint egy lada, lehet a rossz termosztát miatt nem tud felmelegedni rendesen és azért zabál
Naplózva
zola2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 23:25:28 »
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani,hogy kell tanítani a mondit,akksi csere után.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2010.03.16 kedd, 19:34:43 »
Idézetet írta: zola2 - 2010.03.15 hétfő, 23:25:28
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani,hogy kell tanítani a mondit,akksi csere után.
van róla leírás...hidegen beindít,járatni kell pár percig,majd emelt fordulaton pár percig majd elindulás és mindenféle módon (padló,alapjárat stb...) kb. 7km után menti el az adatokat a vezérlés.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2011.06.22 szerda, 22:00:40 »
de rohadt jó, hogy ide csak egy átkozott troll robot írogat...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2011.06.22 szerda, 22:20:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.22 szerda, 22:00:40
de rohadt jó, hogy ide csak egy átkozott troll robot írogat...
2 troll egy topikban? El sem hiszem.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:53:23 »
három
hogyan lehet a dízel Swift-embe V12-es 91-es Mondeo motort rakni?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2011.11.15 kedd, 21:17:47 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2011.11.15 kedd, 20:53:23
három
hogyan lehet a dízel Swift-embe V12-es 91-es Mondeo motort rakni?
Flexszel!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:17:47 »
no, akkor beírunk ide most, oszt jó sokáig ide se nézünk, nem nagyon lesz rá szükség
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:19:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.11.18 péntek, 23:17:47
no, akkor beírunk ide most, oszt jó sokáig ide se nézünk, nem nagyon lesz rá szükség
pont most mondod ezt, mikor éppen aktuális lett?
lehet, jobban járunk, ha ide járunk csacsogni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:22:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.18 péntek, 23:19:54
pont most mondod ezt, mikor éppen aktuális lett?
lehet, jobban járunk, ha ide járunk csacsogni
Már miért kéne ezek után ide írni?
Holnap nekiáll, szétszedi-összerakja és semmi kérdése nem lesz közben (legalábbis olyan nem, amire mi privátban ne tudnánk válaszolni), a végeredmény meg tökéletes lesz, leszámítva a pár eltört és elhagyott dolgot.
Mert ő így szerel.
Hopp!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:24:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.18 péntek, 23:22:46
Már miért kéne ezek után ide írni?
Holnap nekiáll, szétszedi-összerakja és semmi kérdése nem lesz közben (legalábbis olyan nem, amire mi privátban ne tudnánk válaszolni), a végeredmény meg tökéletes lesz, leszámítva a pár eltört és elhagyott dolgot.
Mert ő így szerel.
Hopp!
fogyóeszköz
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:25:39 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.18 péntek, 23:22:46
Már miért kéne ezek után ide írni?
Holnap nekiáll, szétszedi-összerakja és semmi kérdése nem lesz közben (legalábbis olyan nem, amire mi privátban ne tudnánk válaszolni), a végeredmény meg tökéletes lesz, leszámítva a pár eltört és elhagyott dolgot.
Mert ő így szerel.
Hopp!
mjafaxom ez hopp nálad most?
élménybeszámolni cseszed...
kérdései, hogyan lennének? ő rázta gatyába a kotványodat, jobban tudja, mi merre mennyi...
csak néhány szerszám veszett el közbe...
és?
az ővé volt?
nem!
akkor meg ki nem szharja le?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:29:43 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.18 péntek, 23:25:39
mjafaxom ez hopp nálad most?
élménybeszámolni cseszed...
kérdései, hogyan lennének? ő rázta gatyába a kotványodat, jobban tudja, mi merre mennyi...
csak néhány szerszám veszett el közbe...
és?
az ővé volt?
nem!
akkor meg ki nem szharja le?
nono, álljunk csak meg egy szóra!
ad.1. szerszám nem veszett el
ad.2. a fenomenális tudásom részét képezik a profi szerszámok, amik a saját tulajdonomat képezik (beleértve azokat is, amiket sunyi módon elpakolt magának és még fel is volt háborodva, hogy összekoszoltam)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:30:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.18 péntek, 23:25:39
mjafaxom ez hopp nálad most?
élménybeszámolni cseszed...
kérdései, hogyan lennének? ő rázta gatyába a kotványodat, jobban tudja, mi merre mennyi...
csak néhány szerszám veszett el közbe...
és?
az ővé volt?
nem!
akkor meg ki nem szharja le?
Jah! Pontosabban az enyémen gyakorolt az én káromra, én hülye meg hagytam!
Nekem csak a lökös jobb tartópatentje és a kerékőröm hiányzik, de az nagyon! A többi tényleg az övé volt.
Hopp! (ááá, úgysem értenéd.....
)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:32:17 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.11.18 péntek, 23:29:43
nono, álljunk csak meg egy szóra!
ad.1. szerszám nem veszett el
ad.2. a fenomenális tudásom részét képezik a profi szerszámok, amik a saját tulajdonomat képezik (beleértve azokat is, amiket sunyi módon elpakolt magának és még fel is volt háborodva, hogy összekoszoltam)
Még mindig van nálam pár dugófejed meg egy vízfogó, de azokat már csak kölcsönbe kaphatod, esetleg.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:33:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.18 péntek, 23:32:17
Még mindig van nálam pár dugófejed meg egy vízfogó, de azokat már csak kölcsönbe kaphatod, esetleg.
majd privátban megírom, hogy hova dugdossad őket
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:48:12 »
Na ilyen, amikor beszitál!
http://www.youtube.com/watch?v=O1xv5Tqsbm0
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2011.11.19 szombat, 02:08:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.18 péntek, 23:25:39
mjafaxom ez hopp nálad most?
élménybeszámolni cseszed...
Itt van az alapja, de sztori és a Yokkó előadása nélkül úgysem érted.
Én már készen vagyok csak ha meghallom is ezt a zenét.
Hopp!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2011.11.19 szombat, 02:08:46 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.11.18 péntek, 23:33:12
majd privátban megírom, hogy hova dugdossad őket
Na majd adok én neked!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2011.11.25 péntek, 23:55:14 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.18 péntek, 23:48:12
Na ilyen, amikor beszitál!
http://www.youtube.com/watch?v=O1xv5Tqsbm0
ba*dmeg, ez kemény...
(csak ilyen esetben tudomásom szerint nem fékezni kell, hanem inkább gyorsítani, utána pedig gurulni... ha jól tudom)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2011.11.26 szombat, 12:23:11 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2011.11.25 péntek, 23:55:14
ba*dmeg, ez kemény...
(csak ilyen esetben tudomásom szerint nem fékezni kell, hanem inkább gyorsítani, utána pedig gurulni... ha jól tudom)
Nem érdemes kihúzatni az esetek döntő többségében. Általában akkor kell ráfékezni amikor elindul visszafele a futó, így lehet érdemben csillapítani a lengést. Kifele indulásnál erősíted a mozgását. Gázt pedig csak finoman fokozatosan lehet elvenni vagy adni. DE : ez függ az autó terhelésétől a vezető rutinjától felkészültségétől és az utánfutó műszaki állapotától. ( rossz telók= bas zhatod, lógó vonószem=bas zhatod(tuti leakad) Ebben az esetben satu,aztán majd lesz valahogy(inkább törjön a sajátom mint kivégezzek egy másik családot)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 23:20:41 »
Idézetet írta: Lacasa - 2011.11.26 szombat, 12:23:11
Nem érdemes kihúzatni az esetek döntő többségében. Általában akkor kell ráfékezni amikor elindul visszafele a futó, így lehet érdemben csillapítani a lengést. Kifele indulásnál erősíted a mozgását. Gázt pedig csak finoman fokozatosan lehet elvenni vagy adni. DE : ez függ az autó terhelésétől a vezető rutinjától felkészültségétől és az utánfutó műszaki állapotától. ( rossz telók= bas zhatod, lógó vonószem=bas zhatod(tuti leakad) Ebben az esetben satu,aztán majd lesz valahogy(inkább törjön a sajátom mint kivégezzek egy másik családot)
Értem. A hozzáállásod pedig dicséretes !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 23:29:38 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2011.11.27 vasárnap, 23:20:41
Értem. A hozzáállásod pedig dicséretes !
Köszi.
Néhányszor átéltem már ezt a szitáló dolgot többnyire műszaki hiba okozza (egy rossz teló és egy kisebb gödör,vagy kő elég hozzá, a 2 tengelyes hajlamosabb rá.) Egyszer törtem a sajátom, szerencsére a sávomban maradtam és nem okoztam kárt másnak, 120L Skoda volt az alany 2 tengelyes futóval,(bérelt) jobb defekt, a másik oldalt rossz teló, abban a pillanatban elvitte az autó hátulját, nem lehetett korrigálni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2011.11.29 kedd, 08:13:24 »
Idézetet írta: Lacasa - 2011.11.28 hétfő, 23:29:38
Köszi.
Néhányszor átéltem már ezt a szitáló dolgot többnyire műszaki hiba okozza (egy rossz teló és egy kisebb gödör,vagy kő elég hozzá, a 2 tengelyes hajlamosabb rá.) Egyszer törtem a sajátom, szerencsére a sávomban maradtam és nem okoztam kárt másnak, 120L Skoda volt az alany 2 tengelyes futóval,(bérelt) jobb defekt, a másik oldalt rossz teló, abban a pillanatban elvitte az autó hátulját, nem lehetett korrigálni.
Ez elkerülhetetlen.
Mi lett a végkimenetele, azon kívül, hogy Te is, meg mások is megúszták? Ilyen esetben a bérbeadó fizet, vagy az ő biztosítójuk? (ugyebár műszakilag kifogásolható volt a futó)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2011.11.29 kedd, 10:26:26 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2011.11.29 kedd, 08:13:24
Ez elkerülhetetlen.
Mi lett a végkimenetele, azon kívül, hogy Te is, meg mások is megúszták? Ilyen esetben a bérbeadó fizet, vagy az ő biztosítójuk? (ugyebár műszakilag kifogásolható volt a futó)
Kifizette a kár felét számla ellenében. Én meg vittem neki egy "szép" k nagy számlát. Nem problémázott rajta, igaz rendőr haverral mentem ki megbeszélni a problémát(kigyúrt kopasz kétajtós) de nem akartam én semmi rosszat csak tanú kell az ilyesmihez.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2011.11.29 kedd, 16:03:08 »
Idézetet írta: Lacasa - 2011.11.29 kedd, 10:26:26
Kifizette a kár felét számla ellenében. Én meg vittem neki egy "szép" k nagy számlát. Nem problémázott rajta, igaz rendőr haverral mentem ki megbeszélni a problémát(kigyúrt kopasz kétajtós) de nem akartam én semmi rosszat csak tanú kell az ilyesmihez.
Akkor "szerencséd" volt.
A jó tanú elengedhetetlen...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2012.01.01 vasárnap, 11:40:03 »
a királyok lóval járnak szuper macsók V6-al
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2012.01.01 vasárnap, 13:07:23 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.01.01 vasárnap, 11:40:03
a királyok lóval járnak szuper macsók V6-al
Talán hsz növelésbe kezdtél?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2012.01.01 vasárnap, 13:14:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.01 vasárnap, 13:07:23
Talán hsz növelésbe kezdtél?
Szerintem csak macskajajos még kicsit
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 15:30:35 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.01.01 vasárnap, 11:40:03
a királyok lóval járnak szuper macsók V6-al
őőő, és mi TD-sek akkor mik vagyunk? igavonó parasztok?!
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2013.03.13 szerda, 21:59:08 »
Ez WTF és mit keres itt? 1994-es MK I V6. (nekem is volt ilyen évjáratú, de ott nem volt semmi ilyen).
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2013.03.13 szerda, 22:38:43 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.13 szerda, 21:59:08
Ez WTF és mit keres itt? 1994-es MK I V6. (nekem is volt ilyen évjáratú, de ott nem volt semmi ilyen).
nemtom...
most azon gondolkodom, hogy rasztásnak van-e ilyenje...mert valami rémlik. bár az övé is 95-ös..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 00:48:39 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.13 szerda, 22:38:43
nemtom...
most azon gondolkodom, hogy rasztásnak van-e ilyenje...mert valami rémlik. bár az övé is 95-ös..
van hát, mind az eredeti automata kötegben, mind a manuális kötegben ott van
Naplózva
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 18:01:08 »
Sziasztok!
Tegnap voltam először hosszú úton az autóval, ez azt jelenti, hogy oda-vissza 430 km. Felmentünk a Mecsekbe, ezt azért írom, mert aki már járt ott az tudja, hogy baromi meredek és kanyargós utak vannak ott. Ismerősnek mondtam, hogy próbálja ki az autót. Ezzel nem is volt gond, csak belement egy igen nagy tócsába, majd hegynek felfelé olyan 1000-es fordulaton ment. Mikor felértünk a hegytetőre és kinyomta a kuplungot váltás céljából a motor felpörgött kb 4500-as fordulatig, majd mikor állóhelyzetbe fékezte visszaesett alapjáratra. Kinyomott kuplunggal elkezdett lefelé gurulni és ahogy gyorsult az autó ismét felpörgött.... Viszont mire leértünk a hegyről, nagyjából visszaállt normál helyzetre. Ami azt jelenti, hogy eddig is az volt, hogy ha kinyomtam a kuplungot, akkor kicsit feljebb ugrott az alapjárat, de ez csak egy pillanatra, kb. míg vált az ember. Ennek nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget, gondoltam ez normális egy v6-os nál, mivel ha gyorsulni akarok vele, akkor nem esik le a fordulat, amíg váltok (bár nem tudom ez azért van-e így, csak én így gondoltam). Viszont az, hogy 4000 fölé pörgött az nem túl jó... Szóval, lehet-e az az oka ennek, hogy mikor belement abba a nagy tócsába, akkor valami vizet kapott és azért pörgött ennyire, majd mikor kiszárad akkor visszaállt alaphelyzetbe?
A másik, hogy hazafelé egyes helyeken szinte tejköd volt, viszont hiába kapcsoltam be a ködlámpát, szinte semmit nem ért, a tompított meg katasztrófa. Lehet-e ennek az az oka, hogy gyenge az akksi töltése vagy pedig, hogy a régi fényszórók már el vannak sárgulva kissé?
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 18:25:41 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.03.31 vasárnap, 18:01:08
Sziasztok!
Tegnap voltam először hosszú úton az autóval, ez azt jelenti, hogy oda-vissza 430 km. Felmentünk a Mecsekbe, ezt azért írom, mert aki már járt ott az tudja, hogy baromi meredek és kanyargós utak vannak ott. Ismerősnek mondtam, hogy próbálja ki az autót. Ezzel nem is volt gond, csak belement egy igen nagy tócsába, majd hegynek felfelé olyan 1000-es fordulaton ment. Mikor felértünk a hegytetőre és kinyomta a kuplungot váltás céljából a motor felpörgött kb 4500-as fordulatig, majd mikor állóhelyzetbe fékezte visszaesett alapjáratra. Kinyomott kuplunggal elkezdett lefelé gurulni és ahogy gyorsult az autó ismét felpörgött.... Viszont mire leértünk a hegyről, nagyjából visszaállt normál helyzetre. Ami azt jelenti, hogy eddig is az volt, hogy ha kinyomtam a kuplungot, akkor kicsit feljebb ugrott az alapjárat, de ez csak egy pillanatra, kb. míg vált az ember. Ennek nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget, gondoltam ez normális egy v6-os nál, mivel ha gyorsulni akarok vele, akkor nem esik le a fordulat, amíg váltok (bár nem tudom ez azért van-e így, csak én így gondoltam). Viszont az, hogy 4000 fölé pörgött az nem túl jó... Szóval, lehet-e az az oka ennek, hogy mikor belement abba a nagy tócsába, akkor valami vizet kapott és azért pörgött ennyire, majd mikor kiszárad akkor visszaállt alaphelyzetbe?
A másik, hogy hazafelé egyes helyeken szinte tejköd volt, viszont hiába kapcsoltam be a ködlámpát, szinte semmit nem ért, a tompított meg katasztrófa. Lehet-e ennek az az oka, hogy gyenge az akksi töltése vagy pedig, hogy a régi fényszórók már el vannak sárgulva kissé?
az egyik csatlakozó, kapott egy adag vizet. volt ilyen tünet már valakinél, de nem emlékszem kinél és arra sem, hogy melyik csatlakozó volt.
a lámpák az ok szharok. ha a plexi sárga és esetleg a foncsor is le van pattogva, akkor ez fokozottan igaz.
vannak akik emelt fényerejű égőt használnak a kocsiba, ez egy ideig jó, csak az említett tüneteket okozza...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 18:47:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.31 vasárnap, 18:25:41
az egyik csatlakozó, kapott egy adag vizet. volt ilyen tünet már valakinél, de nem emlékszem kinél és arra sem, hogy melyik csatlakozó volt.
a lámpák az ok szharok. ha a plexi sárga és esetleg a foncsor is le van pattogva, akkor ez fokozottan igaz.
vannak akik emelt fényerejű égőt használnak a kocsiba, ez egy ideig jó, csak az említett tüneteket okozza...
Köszi!
Reméltem, hogy csak az lehet az oka, hogy vizet kapott.
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 19:01:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.31 vasárnap, 18:25:41
az egyik csatlakozó, kapott egy adag vizet. volt ilyen tünet már valakinél, de nem emlékszem kinél és arra sem, hogy melyik csatlakozó volt.
a lámpák az ok szharok. ha a plexi sárga és esetleg a foncsor is le van pattogva, akkor ez fokozottan igaz.
vannak akik emelt fényerejű égőt használnak a kocsiba, ez egy ideig jó, csak az említett tüneteket okozza...
Óvnék.
A ködlámpák xarok, ez tény.
A tompított jó tud lenni, ha rendben van a foncsor és a plexi. Csere új lámpára, ha nem akarsz tökölni vele.
A felpörgés viszont nem azért van, mert direktbe vizet kapott. Az IACV alapból rosszul van megtervezve, amit nagyon meg tud sokszorozni a párás idő. Tulképpen a pocsolya is okozhatta, de idővel - a sok eső által okozott pára miatt - úgyis előjön ez a probléma. "Throttle hang" a neve. Most elmúlik, a következő nagyobb esős napon meg újra előjön.
A megoldás pedig itt van:
http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix
Nekem a nagyobbik likkal jött be. (ST200)
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 19:10:57 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.03.31 vasárnap, 18:01:08
Sziasztok!
Tegnap voltam először hosszú úton az autóval, ez azt jelenti, hogy oda-vissza 430 km. Felmentünk a Mecsekbe, ezt azért írom, mert aki már járt ott az tudja, hogy baromi meredek és kanyargós utak vannak ott. Ismerősnek mondtam, hogy próbálja ki az autót. Ezzel nem is volt gond, csak belement egy igen nagy tócsába, majd hegynek felfelé olyan 1000-es fordulaton ment. Mikor felértünk a hegytetőre és kinyomta a kuplungot váltás céljából a motor felpörgött kb 4500-as fordulatig, majd mikor állóhelyzetbe fékezte visszaesett alapjáratra. Kinyomott kuplunggal elkezdett lefelé gurulni és ahogy gyorsult az autó ismét felpörgött.... Viszont mire leértünk a hegyről, nagyjából visszaállt normál helyzetre. Ami azt jelenti, hogy eddig is az volt, hogy ha kinyomtam a kuplungot, akkor kicsit feljebb ugrott az alapjárat, de ez csak egy pillanatra, kb. míg vált az ember. Ennek nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget, gondoltam ez normális egy v6-os nál, mivel ha gyorsulni akarok vele, akkor nem esik le a fordulat, amíg váltok (bár nem tudom ez azért van-e így, csak én így gondoltam). Viszont az, hogy 4000 fölé pörgött az nem túl jó... Szóval, lehet-e az az oka ennek, hogy mikor belement abba a nagy tócsába, akkor valami vizet kapott és azért pörgött ennyire, majd mikor kiszárad akkor visszaállt alaphelyzetbe?
A másik, hogy hazafelé egyes helyeken szinte tejköd volt, viszont hiába kapcsoltam be a ködlámpát, szinte semmit nem ért, a tompított meg katasztrófa. Lehet-e ennek az az oka, hogy gyenge az akksi töltése vagy pedig, hogy a régi fényszórók már el vannak sárgulva kissé?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/ford_mondeo_fenyszoro_2h7_1727811047.html
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 19:15:39 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.03.31 vasárnap, 19:10:57
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/ford_mondeo_fenyszoro_2h7_1727811047.html
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 19:40:59 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.31 vasárnap, 19:01:27
Óvnék.
A ködlámpák xarok, ez tény.
A tompított jó tud lenni, ha rendben van a foncsor és a plexi. Csere új lámpára, ha nem akarsz tökölni vele.
A felpörgés viszont nem azért van, mert direktbe vizet kapott. Az IACV alapból rosszul van megtervezve, amit nagyon meg tud sokszorozni a párás idő. Tulképpen a pocsolya is okozhatta, de idővel - a sok eső által okozott pára miatt - úgyis előjön ez a probléma. "Throttle hang" a neve. Most elmúlik, a következő nagyobb esős napon meg újra előjön.
A megoldás pedig itt van:
http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix
Nekem a nagyobbik likkal jött be. (ST200)
Köszi!
Az enyémen így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/130331/DSCN0976_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hová kéne tennem, az elejébe vagy a légszűrő felé menő szakaszra?
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Oldalak: [
1
]
2
3
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ