Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:24:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214862 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2300 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:30:44 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 14:26:50
Csak a Mondeod nem volt gyári RS. Én nem tudok róla, hogy az RS moneoban gyárilag ültetőrugó lett volna, kékről meg mág úgyse tudok. Utólag természetesen mindent lehet. Azt te sem mered kijelenteni, hogy a gyárban rakták bele azokat a kék RS rugókat. Mert a kölniek nem szerepeltették a katalógusaikban, hogy benne lenne az RS szettben. Utólag, vagy gyári extraként természetesen lehetett bele tenni, ahogy most is lehet ültetést kérni az új autóra.
Az én MK I V/ RS-emben fekete Motorcraft rugó volt és én pirosat raktam bele. Ha ez számít valamit.
És Te kijelentheted, hogy az előző tulaj/ok nem vették ki a gyári rugót?
Még egyszer: az én Mondeomban (nem feltétlenül a gyárban tették bele), de gyári kék RS rugók voltak. Ezt a hülyeséget, hogy MKI RS rugó nem létezik most hallom először. Nekem volt belőle két garnitúrám is...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2301 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:33:31 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 14:30:44
És Te kijelentheted, hogy az előző tulaj/ok nem vették ki a gyári rugót?
Még egyszer: az én Mondeomban (nem feltétlenül a gyárban tették bele), de gyári kék RS rugók voltak. Ezt a hülyeséget, hogy MKI RS rugó nem létezik most hallom először. Nekem volt belőle két garnitúrám is...
Szerintem értetted te a lényeget! RS Mondeo (gyári RS szettel) nem jött ki a gyárból ültetőrugóval 1993-2000 között. Kivéve, ha valaki kérte az új autójába extraként.
De nem erről szólt a vita, hanem arról, hogy minden gólyaláb azonos hosszúságú.
Jól kiragadtad a lényeget.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2302 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:34:20 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 14:33:31
Szerintem értetted te a lényeget! RS Mondeo (gyári RS szettel) nem jött ki a gyárból ültetőrugóval 1993-2000 között. Kivéve, ha valaki kérte az új autójába.
De nem erről szólt a vita, hanem arról, hogy minden gólyaláb azonos hosszúságú.
Jól kiragadtad a lényeget.
megint
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2303 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:37:04 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 14:34:20
megint
Ezt nem akartam leírni, mert tőlem kekeckedésnek veszi.
De igaz, ami igaz. A szakmai kérdésben nem nyilatkozik, de azért beleköt (egyébként lehet, hogy jogosan, mert a katalógusok sem mindig szerepeltettek mindent, ami belekerült az autókba, lásd Mondeo MK II Élance kivitel, legtöbben nem is hallottak róla, mégis olyan dolgok vannak benne, hogy ihaj....) a lényegbe.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2304 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:39:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 14:37:04
Ezt nem akartam leírni, mert tőlem kekeckedésnek veszi.
De igaz, ami igaz. A szakmai kérdésben nem nyilatkozik, de azért beleköt (egyébként lehet, hogy jogosan, mert a katalógusok sem mindig szerepeltettek mindent, ami belekerült az autókba, lásd Mondeo MK II Élance kivitel, legtöbben nem is hallottak róla, mégis olyan dolgok vannak benne, hogy ihaj....) a lényegbe.
tőlem is ... és?
ez nem a mostani ghia X?
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2305 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:44:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 13:42:28
Most akkor az van akkor, hogy nekem is volt RS Mondeom (MK I) és én is ültettem rajta. És bizony megegyeztek a méretek, csak a rugó hossza és erőssége tért el.
Összeszerelve lehet más a rugótányérok közötti távolság, de csak azért, mert más erősségű és hosszúságú benne a rugó! Ha ugyan olyan rugót raksz a két gólyalábba és összehúzod (vagy, ha kiszereled a rugókat és azok nélkül rakod őket egymás mellé), akkor ugyan akkora lesz a távolság a tányérok között mindkét gólyalábon! Az, hogy összeszerelve szemre eltérőnek tűnik, nem jelenti azt, hogy szétszedve, feszítetlenül nem ugyan akkora a két dolog.
De ha tudsz olyan Mondeo Motorcraft gólyalábat, aminél rövidebb a két tányér közötti távolság, meg olyan ültetőrugót, ami más motorral szerelt autókban más magasságot ültet, akkor légyszíves linkeld már be, hogy hol lehet kapni, mert vennék úgy 1000 darabot és a forgalmazásukból gazdagodnék meg.
Arra nem gondoltál, hogy esetleg a Te mondeod nem volt gyári RS, vagy már elötted mahinálták?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2306 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:46:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 14:39:12
tőlem is ... és?
ez nem a mostani ghia X?
Nem, ez egy spec kiadás volt nem rendelhető kiegészítőkkel (nem kérhetted bármihez, 2 évig adták Élance kivitelhez és kész).
Nézd meg, milyen fincsiségek voltak benne: (a fém doboz és a kör a kalaptartóban az a gyári subwoofer+erősítő+6 hangszóró kombó)
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/MondeoElanceLimitedEdition#
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2307 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:51:10 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 14:44:04
Arra nem gondoltál, hogy esetleg a Te mondeod nem volt gyári RS, vagy már elötted mahinálták?
De, gondoltam, jogos a kérdés.
Én svájci autót vettem és volt szerencsém a svájci márkaszervízben, majd a kölni gyárban dolgozó kedves ügyfélszolgálatosokkal beazonosítani az autómat. Sokmindent elmondtak a Mondeoról, az extrákról és a felszereltségi szintekről, a gyári sport verziókról. Emellett az enyémről is meg tudtak adni minden részletes infót (gyári számos nyilvántartás van a gyárban a beszerelt alkatrészekről).
Nem azért ugatok, mert jól esik. Ebben biztos lehetsz.
Itthon nem vennék gyári sport verziót, mert itthon sohasem azt kapod a gyári sport verzióval, amit kellene (emiatt nem vettem II-esből ST-t itthon, mert nem volt olyan, amiben minden gyári lett volna).
Ahogy pl. a tiéd is tempomattal került meghirdetésre a hahu-n, csak éppen a tempomat nem volt benne soha.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2308 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:52:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 14:00:49
miért, mi lesz?
Ma tele van pest szegedi smasszerokkal,szombaton meg még többel...lehet megyek én is...és akkor jaj neked...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2309 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:55:01 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.11 hétfő, 14:52:58
Ma tele van pest szegedi smasszerokkal,szombaton meg még többel...lehet megyek én is...és akkor jaj neked...
akkor azokat láttam
nem is értettem elsőre, hogy miért mennek 6 fős csoportokban, egymásnak támasztott háttal
de így már minden világos
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2310 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:57:43 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 14:51:10
De, gondoltam, jogos a kérdés.
Én svájci autót vettem és volt szerencsém a svájci márkaszervízben, majd a kölni gyárban dolgozó kedves ügyfélszolgálatosokkal beazonosítani az autómat. Sokmindent elmondtak a Mondeoról, az extrákról és a felszereltségi szintekről, a gyári sport verziókról. Emellett az enyémről is meg tudtak adni minden részletes infót (gyári számos nyilvántartás van a gyárban a beszerelt alkatrészekről).
Nem azért ugatok, mert jól esik. Ebben biztos lehetsz.
Itthon nem vennék gyári sport verziót, mert itthon sohasem azt kapod a gyári sport verzióval, amit kellene (emiatt nem vettem II-esből ST-t itthon, mert nem volt olyan, amiben minden gyári lett volna).
Ahogy pl. a tiéd is tempomattal került meghirdetésre a hahu-n, csak éppen a tempomat nem volt benne soha.
Látom azért alakul a dolog, akkor most elárulom neked, hogy az RS-t Svájcból hoztam én is a V 6-osomban pedig kasztni száma alapján valóban nem volt benne gyárilag sem a tempomat, de én nem is kerestem benne.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2311 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:58:23 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 14:55:01
akkor azokat láttam
nem is értettem elsőre, hogy miért mennek 6 fős csoportokban, egymásnak támasztott háttal
de így már minden világos
na,érted a lényeget...de nézd drof is tud érdekességeket írni.Csak az a kár,hogy mindig egy vita hevében jön ki ezekkel...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2312 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 14:59:06 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.11 hétfő, 14:58:23
na,érted a lényeget...de nézd drof is tud érdekességeket írni.Csak az a kár,hogy mindig egy vita hevében jön ki ezekkel...
ha eleget iszik, akkor is tolja
meg amikor a munkát kell nézni, akkor pláne okos
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2313 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:00:49 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 14:57:43
Látom azért alakul a dolog, akkor most elárulom neked, hogy az RS-t Svájcból hoztam én is a V 6-osomban pedig kasztni száma alapján valóban nem volt benne gyárilag sem a tempomat, de én nem is kerestem benne.
Eddig is alakult, csak kivertétek picit a biztosítékot azzal a polemizálással, hogy a V6 mitől könnyebb, mint a sor4, meg a 35-öt ültető 55-ös rugóval.
Milyen színű volt a rugó az RS-edben? Ha jól tévedek a német piacos okkersárga jutott, színes ülésekkel. (mármint a ksztniból)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.11 hétfő, 15:26:29 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2314 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:01:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.11 hétfő, 14:58:23
na,érted a lényeget...de nézd drof is tud érdekességeket írni.Csak az a kár,hogy mindig egy vita hevében jön ki ezekkel...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2315 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:02:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 14:59:06
ha eleget iszik, akkor is tolja
meg amikor a munkát kell nézni, akkor pláne okos
Valaki szerelni tud, valaki meg kiszervezni és felügyelni a jómunkásembereket!
(hú de le leszek baxva, ha astroll ezt meglátja.....
)
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2316 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:06:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:02:43
Valaki szerelni tud, valaki meg kiszervezni és felügyelni a jómunkásembereket!
(hú de le leszek baxva, ha astroll ezt meglátja.....
)
akkor csak azt nem értem, hogy te minek voltál ott
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2317 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:08:29 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 14:37:04
Ezt nem akartam leírni, mert tőlem kekeckedésnek veszi.
És akkor miért nem kekeckedzs, amikor egy beszólásod után a tulaj visszajön, és nekem ad igazat?
(csak úgy nem szoktam írogatni...)
Szerk.: egyébként van, akinek már reagálni sem érdemes az okos félmondataira...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.11 hétfő, 15:12:46 írta Joe
»
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2318 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:11:33 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 14:44:04
Arra nem gondoltál, hogy esetleg a Te mondeod nem volt gyári RS, vagy már elötted mahinálták?
Na pont ez az. Ki is kerülhetett belőle akár. Az is lehet, hogy Neki van igaza.
Viszont az én kezemben ott volt a Ford RS feliratú rugó.
Az is lehet, hogy ezt utólag gyártotta az Eibach, sőt... Viszont amikor én akartam venni, gyáriként lehetett rendelni, csak kissé borsos áron, így maradt a jól bevált bontott beszerzés.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2319 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:15:19 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 15:08:29
És akkor miért nem kekeckedzs, amikor egy beszólásod után a tulaj visszajön, és nekem ad igazat?
(csak úgy nem szoktam írogatni...)
Ezt most mire is írtad?
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 15:08:29
Szerk.: egyébként van, akinek már reagálni sem érdemes az okos félmondataira...
Tudom, Joe-nak hívják.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2320 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:17:32 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 15:11:33
Na pont ez az. Ki is kerülhetett belőle akár. Az is lehet, hogy Neki van igaza.
Viszont az én kezemben ott volt a Ford RS feliratú rugó.
Az is lehet, hogy ezt utólag gyártotta az Eibach, sőt... Viszont amikor én akartam venni, gyáriként lehetett rendelni, csak kissé borsos áron, így maradt a jól bevált bontott beszerzés.
Én elhiszem nektek, hogy volt a kezetekben kék Ford RS logójú 40mm-es ültetőrugó.
A kölni gyár munkatársának meg azt hittem el, hogy ők ilyet nem raktak be az MK I-II RS Mondeokba.
Ha a két állítást összevetem, akkor nekem az jön ki, hogy a gyárból nem azzal jött ki. De ettől még bármelyik fél tévedhetett.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2321 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:18:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 15:06:50
akkor csak azt nem értem, hogy te minek voltál ott
Inni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2322 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:20:35 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:15:19
Ezt most mire is írtad?
Jártál egy topicban, ahol elhintetted, hogy csak írogatok, hogy írjak, majd visszajött a tulaj, és leírta, hogy működött, amit csak írogattam, és így tovább, és így tovább......
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2323 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:21:42 »
Erről írtam csak úgy:
Lehet, hogy utólagos, dehogy Ford beszállító az tuti, ott a matrica...
Ez hívják Ford RS rugónak...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2324 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:25:18 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 15:08:29
Szerk.: egyébként van, akinek már reagálni sem érdemes az okos félmondataira...
ne személyeskedjél, tudom, hol laksz
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2325 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:33:13 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 15:20:35
Jártál egy topicban, ahol elhintetted, hogy csak írogatok, hogy írjak, majd visszajött a tulaj, és leírta, hogy működött, amit csak írogattam, és így tovább, és így tovább......
Ha jól emlékszem nem a te megoldási javaslatodat használva oldotta meg a problémát, hanem a Misi által belinkelt kép alapján. (lehet, hogy tévedek.)
Neked adott igazat velem szemben? Miben is? Én leírtam, hogy pozdorja a kapaltartó és vágható, te meg leírtad, hogy nem vágható, az ember meg szhart a fejünkre és megoldotta másképp.
Te ezen felhúztad magad?
A kritikát meg megadnak köszönd. Most is vitáztunk valamiről, amiből kiragadtál 1 bizonyosan egyik részről sem igazolható momentumot és azóta csak azon lovagolunk. Szerinted van Ford RS ültetőrugó, szerintem gyárilag nincs. Te láttál olyat, tehát van. Nekem azt állították a gyárban, hogy nem raktak gyárilag RS Mondeoba olyat.
Kinek van igaza? Lófax se tudja. De ezen te nagyon szeretsz vitázni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2326 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:46:04 »
Én inkább nem vitázom ezen többet, elfogadom, hogy nektek van igazatok mindenben. Mert ha nem így teszek, akkor megkapom, hogy miért vitázok egyáltalán.
Akkor összefoglalva a mai tanulságokat:
- a V6 Mondeo motorja könnyebb, mint a sor4-é és emiatt az ültetőrugó kevesebbet ültet egy V6-on, mint egy sor4-en,
- az 55mm-es ültetőrugó sor4-en 55, V6-on 35mm-ert ültet, a TÜV is megmondta,
- az RS szett része a 40mm-es gyári Ford kék színű ültetőrugó, és kész.
Én meg elnézést kérek, ha hibás információkat látva helyesbíteni próbálok és emiatt vitába keveredek másokkal. Ritka egy rossz tulajdonságom ez nekem, hogy csak olyan dolgot szeretek leírva látni az általam preferált topicokban, amik műszakilag helyesek és biztosak, nem a magyar használtatók tákolt-berhelt tapasztalatain alapulnak.
Lehet témát váltani.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2327 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:50:24 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:46:04
Én inkább nem vitázom ezen többet, elfogadom, hogy nektek van igazatok mindenben. Mert ha nem így teszek, akkor megkapom, hogy miért vitázok egyáltalán.
Akkor összefoglalva a mai tanulságokat:
- a V6 Mondeo motorja könnyebb, mint a sor4-é és emiatt az ültetőrugó kevesebbet ültet egy V6-on, mint egy sor4-en,
- az 55mm-es ültetőrugó sor4-en 55, V6-on 35mm-ert ültet, a TÜV is megmondta,
- az RS szett része a 40mm-es gyári Ford kék színű ültetőrugó, és kész.
Én meg elnézést kérek, ha hibás információkat látva helyesbíteni próbálok és emiatt vitába keveredek másokkal. Ritka egy rossz tulajdonságom ez nekem, hogy csak olyan dolgot szeretek leírva látni az általam preferált topicokban, amik műszakilag helyesek és biztosak, nem a magyar használtatók tákolt-berhelt tapasztalatain alapulnak.
Lehet témát váltani.
mivel adok a véleményedre,az általam feltett kérdésre is tudnál válaszolni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2328 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:51:55 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:33:13
Ha jól emlékszem nem a te megoldási javaslatodat használva oldotta meg a problémát, hanem a Misi által belinkelt kép alapján. (lehet, hogy tévedek.)
Neked adott igazat velem szemben? Miben is? Én leírtam, hogy pozdorja a kapaltartó és vágható, te meg leírtad, hogy nem vágható, az ember meg szhart a fejünkre és megoldotta másképp.
Én nem ezt javasoltam, és tévedsz.
Misi107 nem értett, hogy mit javaslok, a tulaj pedig az alapján bejutott a csomitartóba.
Szerk: ráadásul linkeltem egy képet, amin látszik, hogy nem vágható csak flexel a kalaptartó, azt meg kiröhögted...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2329 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:54:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.11 hétfő, 15:50:24
mivel adok a véleményedre,az általam feltett kérdésre is tudnál válaszolni?
Mi volt a kérdés?
Ja a gátló! Igen, mehet bele, az ST 35mm-es ültetéshez még passzol a gyári (nem keményített sport) gátló, emiatt ne vegyél újat. De azt is csinálhatod, hogy az ST gólyalábakba beszereled a te rugóidat és ahhoz teszed a puha gátlókat. Úgy tökéletes lesz. De mondom, mehet az ST rugóval is.
Nekem most 40mm van gyári puha gátlókkal és nincs baj.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2330 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:54:30 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:46:04
Én meg elnézést kérek, ha hibás információkat látva helyesbíteni próbálok és emiatt vitába keveredek másokkal.
Én is ezt tettem, úgy véltem, hogy az infó egy része hibás, vagy nem teljes, erre én kiragadom a "nem" lényeget...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2331 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:55:40 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 15:51:55
Én nem ezt javasoltam, és tévedsz.
Misi107 nem értett, hogy mit javaslok, a tulaj pedig az alapján bejutott a csomitartóba.
Szerk: ráadásul linkeltem egy képet, amin látszik, hogy nem vágható csak flexel a kalaptartó, azt meg kiröhögted...
Te meg félreértettél valamit, mert a vágást én is flexel javasoltam, a kiröhögést meg másért kaptad.
Ha a te javaslatod alapján oldotta meg, akkor gratulálok, ügyes vagy.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2332 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:57:12 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.11 hétfő, 15:54:30
Én is ezt tettem, úgy véltem, hogy az infó egy része hibás, vagy nem teljes, erre én kiragadom a "nem" lényeget...
CSak nem tudjuk, hogy hibás-e bármelyik állítás. Én elhiszem, hogy van olyan, de a gyárnak inkább hiszek, mint az itthoni bontott felhozatalnak. A gyár szerint pedig ők nem raktak be olyat. Ha ezt még magyaráznom kell, az nem az én bajom.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2333 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:58:13 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:00:49
Eddig is alakult, csak kivertétek picit a biztosítékot azzal a polemizálással, hogy a V6 mitől könnyebb, mint a sor4, meg a 35-öt ültető 55-ös rugóval.
Milyen színű volt a rugó az RS-edben? Ha jól tévedek a német piacos okkersárga jutott, színes ülésekkel. (mármint a ksztniból)
A rugó fekete volt, de volt rajt piros jelölés. A kasztni citromsárga.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.11 hétfő, 16:50:00 írta Kusti1
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2334 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 15:59:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:54:02
Nekem most 40mm van gyári puha gátlókkal és nincs baj.
azt néztem mondjuk, hogy eléggé sétahajós voltál
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2335 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 16:18:34 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:17:32
Én elhiszem nektek, hogy volt a kezetekben kék Ford RS logójú 40mm-es ültetőrugó.
A kölni gyár munkatársának meg azt hittem el, hogy ők ilyet nem raktak be az MK I-II RS Mondeokba.
Ha a két állítást összevetem, akkor nekem az jön ki, hogy a gyárból nem azzal jött ki. De ettől még bármelyik fél tévedhetett.
Nem tudom, hogy hallottál e arról, hogy a kis szériában gyártott Fordoknál előfordul az is, hogy azt az 500-2000 db-t (a számok csak példa értéküek), szériaként jön ki a gyárból és elviszik egy tuning céghez aki átépití, ha jók az infóim akkor a közelmúltban is volt ilyen projekt. Ezért van az, hogy a Kölni gyárban dolgozó egyén sem tud arról, hogy az a széria, milyen cuccokkal került a vásárlóhoz. Konkrét példa erre a Cosworth-ok az összes karosszériát Kölnben gyártották fehérre fényezve, majd az üres kasztnikat elvitték Angliába ahol megerősítették a Kölnben végzett széria hegesztéseket és utána fényezték és szerelték össze a Kölniek által nem látott cuccokkal!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2336 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 17:36:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 15:59:19
azt néztem mondjuk, hogy eléggé sétahajós voltál
Kanyarban meg qrva gyors.
Láttad volna az MK I-et anno. Phtyű, na az cruiser volt hullámos úton.
Kéne már telókat cserélni ebben is, mert megfáradtak rendesen az ültetőrugók alatt. Kanyarban még ok, de huppanókon szeret berugózni nagy sebességnél. Na majd nyáron.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2337 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 17:40:08 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:54:02
Mi volt a kérdés?
Ja a gátló! Igen, mehet bele, az ST 35mm-es ültetéshez még passzol a gyári (nem keményített sport) gátló, emiatt ne vegyél újat. De azt is csinálhatod, hogy az ST gólyalábakba beszereled a te rugóidat és ahhoz teszed a puha gátlókat. Úgy tökéletes lesz. De mondom, mehet az ST rugóval is.
Nekem most 40mm van gyári puha gátlókkal és nincs baj.
Okéj,köszke.Akkor szerintem maradnak a puhák,a kanyarban dőlést majdcsak kibírják,egyenes több van kátyúval.Küldök Neked privit más ügyben tanácsot kérve.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2338 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 17:51:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 15:54:02
Mi volt a kérdés?
Ja a gátló! Igen, mehet bele, az ST 35mm-es ültetéshez még passzol a gyári (nem keményített sport) gátló, emiatt ne vegyél újat. De azt is csinálhatod, hogy az ST gólyalábakba beszereled a te rugóidat és ahhoz teszed a puha gátlókat. Úgy tökéletes lesz. De mondom, mehet az ST rugóval is.
Nekem most 40mm van gyári puha gátlókkal és nincs baj.
Most akkor légyszíves okosítsál ki, hogy az ST gólyalábakból kiszerelhető gyárilag a teló és úgymond lehet benne külön csak gátló patront cserélni? Mert megint furcsaság amit írtál a Misinek. Hogyan tesz a gyári gólyalábba lágy gátlót, ha az nem szédszedhető?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2339 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 17:51:48 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 16:18:34
Nem tudom, hogy hallottál e arról, hogy a kis szériában gyártott Fordoknál előfordul az is, hogy azt az 500-2000 db-t (a számok csak példa értéküek), szériaként jön ki a gyárból és elviszik egy tuning céghez aki átépití, ha jók az infóim akkor a közelmúltban is volt ilyen projekt. Ezért van az, hogy a Kölni gyárban dolgozó egyén sem tud arról, hogy az a széria, milyen cuccokkal került a vásárlóhoz. Konkrét példa erre a Cosworth-ok az összes karosszériát Kölnben gyártották fehérre fényezve, majd az üres kasztnikat elvitték Angliába ahol megerősítették a Kölnben végzett széria hegesztéseket és utána fényezték és szerelték össze a Kölniek által nem látott cuccokkal!
Ez tény. Gondolhatunk itt az Cossie Sierrákra (RS500), az RS2000 Escortokra (nem az MK V-VII, hanem a régi), a BOA Cossie Scorpoik utolsó szériájára, a Focus RS 500-ra (asszem ez volt a legutóbbi). De Mondeonál ilyenről nem tudok. Nem készült belőle olyan erős verzió, amit tovább tuningolt volna valamelyik nagy tuningcég (sajnos).
Amit tudok: Az enyém gyári RS volt kemény gátlókkal, V6 rugókkal. Arra a kérdésemre, hogy miért nincs benne gyárilag ültető rugó, azt a választ kaptam, hogy az én szériámba soha nem is tettek. Ara a kérdésemre, hogy miért nem, azt válaszolták, hogy csak mert nem kellett bele.
Bele tudok kötni ebbe úgy, hogy nektek legyen jó: Azt értette alatta, hogy az 1994/6-1996/10 hó között gyártott V6 RS Mondeokba nem tettek gyári (kék, vagy fekete-piros betűs) ültetőrugót, de a 2.0 RS-ekbe lehet, hogy igen.
De igazából nem is ezt tartom fontosnak, hanem azt, hogy a V6-om alu blokkja könnyebb, mint a 2.0-ásé. (Ezt nem te mondtad, de szépen alátámasztottad.)
Én nem rágódok ezen, kérjen mindenki külön ültetőrugót a V6-hoz, meg a gyártósorról ültetőrugóval lejött RS-t a boltban. Max. furcsán néznek majd rá, vagy adnak egyet a polcról. Akkor majd megtudjuk, mi a helyzet.
Addig meg én gurulok az egyen ültetőrugómmal, a régi Mondeom meg ültetőrugó nélkül, ha már szegényt úgy dobták ki a gyárból.
@Joe: értem már, hogy mibe vau-vau bele! Nálam az a gyári, amit a gyárban beszereltek és úgy jött ki a gyárból. Amit te mondtál (RS kék rugó) az nálam ugy. Hiába Ford, nem a gyárban tették be. Ha a gyárban is tettek be olyat másik szériákba, akkor megkövetlek és tényleg gyári. Addig viszont én nem tekintem gyárinak a te RS rugóidat és tartom magam, miszerint gyári RS rugó nincsen. Ha érdekel a téma szívesen elolvasom az ellenkezőjéről szóló dolgokat.
Aztán nekem elég volt, meg vagyok győzve, nem értek én ehhez, megyek inkább valami mást csinálni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2340 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 17:53:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.11 hétfő, 17:40:08
Okéj,köszke.Akkor szerintem maradnak a puhák,a kanyarban dőlést majdcsak kibírják,egyenes több van kátyúval.Küldök Neked privit más ügyben tanácsot kérve.
Kanyarban dőlést? Mire gondolsz? Ha nem rugózik (bukkanók), akkor a kanyarban nem dőlésért a rugó a felelős, nem a teló! Nem hiszem, hogy dőlni fog kanyarban az ST rugó+puha gátló kombó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2341 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 17:54:21 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 17:53:39
Kanyarban dőlést? Mire gondolsz? Ha nem rugózik (bukkanók), akkor a kanyarban nem dőlésért a rugó a felelős, nem a teló! Nem hiszem, hogy dőlni fog kanyarban az ST rugó+puha gátló kombó.
írtam én is PÜ-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2342 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 17:58:05 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 17:51:19
Most akkor légyszíves okosítsál ki, hogy az ST gólyalábakból kiszerelhető gyárilag a teló és úgymond lehet benne külön csak gátló patront cserélni? Mert megint furcsaság amit írtál a Misinek. Hogyan tesz a gyári gólyalábba lágy gátlót, ha az nem szédszedhető?
Jé, télleg, hülyeséget írtam!
Ezt írtam volna helyesen:
Igen, mehet bele, az ST 35mm-es ültetéshez még passzol a gyári (nem keményített sport) gátló, emiatt ne vegyél újat. De azt is csinálhatod, hogy az ST gólyalábakba beszereled a te rugóidat. Úgy tökéletes lesz. De mondom, mehet az ST rugóval is.
Nekem most 40mm van gyári puha gátlókkal és nincs baj.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2343 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 18:13:10 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 17:51:48
Ez tény. Gondolhatunk itt az Cossie Sierrákra (RS500), az RS2000 Escortokra (nem az MK V-VII, hanem a régi), a BOA Cossie Scorpoik utolsó szériájára, a Focus RS 500-ra (asszem ez volt a legutóbbi). De Mondeonál ilyenről nem tudok. Nem készült belőle olyan erős verzió, amit tovább tuningolt volna valamelyik nagy tuningcég (sajnos).
Amit tudok: Az enyém gyári RS volt kemény gátlókkal, V6 rugókkal. Arra a kérdésemre, hogy miért nincs benne gyárilag ültető rugó, azt a választ kaptam, hogy az én szériámba soha nem is tettek. Ara a kérdésemre, hogy miért nem, azt válaszolták, hogy csak mert nem kellett bele.
Bele tudok kötni ebbe úgy, hogy nektek legyen jó: Azt értette alatta, hogy az 1994/6-1996/10 hó között gyártott V6 RS Mondeokba nem tettek gyári (kék, vagy fekete-piros betűs) ültetőrugót, de a 2.0 RS-ekbe lehet, hogy igen.
De igazából nem is ezt tartom fontosnak, hanem azt, hogy a V6-om alu blokkja könnyebb, mint a 2.0-ásé. (Ezt nem te mondtad, de szépen alátámasztottad.)
Én nem rágódok ezen, kérjen mindenki külön ültetőrugót a V6-hoz, meg a gyártósorról ültetőrugóval lejött RS-t a boltban. Max. furcsán néznek majd rá, vagy adnak egyet a polcról. Akkor majd megtudjuk, mi a helyzet.
Addig meg én gurulok az egyen ültetőrugómmal, a régi Mondeom meg ültetőrugó nélkül, ha már szegényt úgy dobták ki a gyárból.
@Joe: értem már, hogy mibe vau-vau bele! Nálam az a gyári, amit a gyárban beszereltek és úgy jött ki a gyárból. Amit te mondtál (RS kék rugó) az nálam ugy. Hiába Ford, nem a gyárban tették be. Ha a gyárban is tettek be olyat másik szériákba, akkor megkövetlek és tényleg gyári. Addig viszont én nem tekintem gyárinak a te RS rugóidat és tartom magam, miszerint gyári RS rugó nincsen. Ha érdekel a téma szívesen elolvasom az ellenkezőjéről szóló dolgokat.
Aztán nekem elég volt, meg vagyok győzve, nem értek én ehhez, megyek inkább valami mást csinálni.
Tudod az a baj, hogy az ültető rugón megy a lovagolás, pedig, mint írtam a 2.0 RS-nél pont a rövidebb telóval ültettek, lehet normál hosszúságú a rugó, ha maga a teló rövidebb a kasztni így is közelebb kerül a talajhoz. A gyár pedig olyan telót gyárt (gyártat) a rugókhoz amilyent csak akar. Próbáld ki, hogy miért adnak a Ford szervízben 2 különböző telót mondjuk az MK I 2.0 Mondihoz, ha kérsz 1 standardot és kérsz egyet ugyan ilyen Mondeohoz ami sportfutóművel szerelt gyárilag. Mérd meg mind a kettőt és rájössz a mért értékek alapján.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2344 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 18:18:42 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 18:13:10
Tudod az a baj, hogy az ültető rugón megy a lovagolás, pedig, mint írtam a 2.0 RS-nél pont a rövidebb telóval ültettek, lehet normál hosszúságú a rugó, ha maga a teló rövidebb a kasztni így is közelebb kerül a talajhoz. A gyár pedig olyan telót gyárt (gyártat) a rugókhoz amilyent csak akar. Próbáld ki, hogy miért adnak a Ford szervízben 2 különböző telót mondjuk az MK I 2.0 Mondihoz, ha kérsz 1 standardot és kérsz egyet ugyan ilyen Mondeohoz ami sportfutóművel szerelt gyárilag. Mérd meg mind a kettőt és rájössz a mért értékek alapján.
Ebből indult a vita. Megtettem amit írsz. Vettem anno új telót, volt benne sima és sport is (3 teló csak elég az összehasonlításhoz). Ugyan azzal a rugóval és rugó nélkül mindháromnak azonos volt a tányértávolsága.
Elkezdhetjük újra, de ugyan oda fogunk jutni. Szerintem a nem létezik amit te írsz (eltérő tányértávolságú telók az RS-ben), szerinted meg az nem létezik, amit én írok. Te azt tapasztaltad én meg az ellenkezőjét. Szerinted van értelme tovább beszélgetnünk? Naugye.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2345 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 18:33:10 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.11 hétfő, 18:18:42
Ebből indult a vita. Megtettem amit írsz. Vettem anno új telót, volt benne sima és sport is (3 teló csak elég az összehasonlításhoz). Ugyan azzal a rugóval és rugó nélkül mindháromnak azonos volt a tányértávolsága.
Elkezdhetjük újra, de ugyan oda fogunk jutni. Szerintem a nem létezik amit te írsz (eltérő tányértávolságú telók az RS-ben), szerinted meg az nem létezik, amit én írok. Te azt tapasztaltad én meg az ellenkezőjét. Szerinted van értelme tovább beszélgetnünk? Naugye.
Igen van értelme beszélgetnünk, mert nem érted még mindig, hogy ne a 2 rugótányér közti távolságot mérd, mert az a rugó ill teló szárának a hosszát mutatja. Azt a távolságot amit a 2 rugótányér között mérsz, most képzeletben engedd lejjebb a gólyalábon az alsó rugó tányért magyarul hegeszd lejjebb a gólyalábon, na ez a különbség a gyári ültetés és az utólagos ültető rugós megoldás között . Ha most sem érted sajnállak, akkor tényleg nincs miről beszélnünk, de ha nem szétszedhető az ST gólyaláb akkor a Misinek is rossz tanácsot adtál!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2346 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 18:56:21 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 18:33:10
Igen van értelme beszélgetnünk, mert nem érted még mindig, hogy ne a 2 rugótányér közti távolságot mérd, mert az a rugó ill teló szárának a hosszát mutatja. Azt a távolságot amit a 2 rugótányér között mérsz, most képzeletben engedd lejjebb a gólyalábon az alsó rugó tányért magyarul hegeszd lejjebb a gólyalábon, na ez a különbség a gyári ültetés és az utólagos ültető rugós megoldás között . Ha most sem érted sajnállak, akkor tényleg nincs miről beszélnünk, de ha nem szétszedhető az ST gólyaláb akkor a Misinek is rossz tanácsot adtál!
Köszi, sajnálni nem kell, nem nagyon van miért. A Misinek adott hibás tanácsomat már kijavítottam, én be tudom ismerni, ha hülyeséget írok és ki tudom utána javítani magamat.
Ellenben veled, akinek egyszerre van V6-os és 2.0-ás Mondeoja és mégis ilyen baromságokat ír:
"Szia! Bocsika, nem akarok vitázni, de arról szól a fáma, hogy 1.6-2.0-ig 55mm-t ültet, V 6-ban pedig 35mm-t ültet, tehát a V6 2 cm-rel magasabb marad, vagyis könnyebb a V6."
És te akarsz nekem magas lóról oktatást tartani a futóművekről? Ekkora fogalmi zavarral a fejedben? Komolyan?
Ennek fényében nem nekem kellene téged sajnálnom?
Szerintem felejtsd el a személyeskedést, mielőtt még eszedbe jutna, mert ez nem az a fórum és nem vezet sehova ez a hozzáállás.
Vegyél bátran "sport" futóműhöz gyári "ültetett" telót 2x-es áron, pont neked találták ki, amikor eszükbe jutott, hogy sport címszó alatt el lehet adni a keményebb gázos/olajos teleszkóppal szerelt gólyalábat drágábban is, mint a simát. A kereskedő örül, mert talált vevőt a drágább placebo cuccra, te is örülsz, mert sport futóműved van, jó ez így.
Most ebben a stílusban válaszoltam, mert így szólítottál meg, de nem kívánok ezen a szinten maradni. Ha neked ez a szint tetszik, akkor hajrá, csak ne nekem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2347 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 20:08:29 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.11 hétfő, 18:33:10
Igen van értelme beszélgetnünk, mert nem érted még mindig, hogy ne a 2 rugótányér közti távolságot mérd, mert az a rugó ill teló szárának a hosszát mutatja. Azt a távolságot amit a 2 rugótányér között mérsz, most képzeletben engedd lejjebb a gólyalábon az alsó rugó tányért magyarul hegeszd lejjebb a gólyalábon, na ez a különbség a gyári ültetés és az utólagos ültető rugós megoldás között . Ha most sem érted sajnállak, akkor tényleg nincs miről beszélnünk, de ha nem szétszedhető az ST gólyaláb akkor a Misinek is rossz tanácsot adtál!
sose lesz frankenstein mondeoja megint, ha csak jó tanácsot kap
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2348 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 20:16:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.11 hétfő, 20:08:29
sose lesz frankenstein mondeoja megint, ha csak jó tanácsot kap
dehogynem.Csak nem frankenstein lesz....hanem A rém (The Monster...szerintem ismerős a név,nem?)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2349 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 21:01:07 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.11 hétfő, 14:58:23
na,érted a lényeget...de nézd drof is tud érdekességeket írni.Csak az a kár,hogy mindig egy vita hevében jön ki ezekkel...
csak azt ne akard tudni, hogy egy kávé után mi jön ki belőle...
azóta is magyarázkodnom kell a szomszédoknak, hogy nem állatkertet nyitottunk...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ