Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:56:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2212444 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7050 Dátum:
2020.06.22 hétfő, 18:15:48 »
Idézetet írta: feakos - 2020.06.22 hétfő, 18:08:40
Ohh. Köszi. Igen digit klíma.
Továbbítom a szerelő pajtásnak.
remélhetőleg megoldódik
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
feakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7051 Dátum:
2020.06.26 péntek, 13:50:16 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2020.06.22 hétfő, 18:15:48
remélhetőleg megoldódik
Ezt a hibát dobta ki: 25 Heater flap motor control fault
Ebben az esetben erre (
https://cromax.hu/legkondicionalo_rendszer/legkondicionalo_alkatreszei/klima_szabalyzas/allitomotor_ford_mondeo_1992-19961996-2000_23030
) van szükségem?
Ja és 1997 2.5 V6-hoz keresek computert is, illetve a fent látható cuccot, ha ez kell ennek a hibának a megoldására.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.26 péntek, 14:20:48 írta feakos
»
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7052 Dátum:
2020.06.30 kedd, 09:53:35 »
Idézetet írta: feakos - 2020.06.26 péntek, 13:50:16
Ezt a hibát dobta ki: 25 Heater flap motor control fault
Ebben az esetben erre (
https://cromax.hu/legkondicionalo_rendszer/legkondicionalo_alkatreszei/klima_szabalyzas/allitomotor_ford_mondeo_1992-19961996-2000_23030
) van szükségem?
Ja és 1997 2.5 V6-hoz keresek computert is, illetve a fent látható cuccot, ha ez kell ennek a hibának a megoldására.
igen ,csak a fehér a manuál klímás, neked pedig fekete kell
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Melegleveg%C5%91_ajt%C3%B3_motor_csere_%E2%80%93_Flap_Motor_csere_MK1/MK2
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
feakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7053 Dátum:
2020.07.17 péntek, 12:06:47 »
Sziasztok!
Nincs valakinek budapesten auto computer-es kontaktja? Szereztema meglévő valószínűleg hibás computer helyett egy másikat, hogy berakatom és talán megoldódik az 1 henger nem megy típusú gondom. Az autocomputer.hu vmiért nem tudja felprogramozni. Nincs itt véletlenül egy mkII V6 specaista, aki segít ezt orvosolni?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7054 Dátum:
2020.07.17 péntek, 16:51:13 »
Idézetet írta: feakos - 2020.07.17 péntek, 12:06:47
Sziasztok!
Nincs valakinek budapesten auto computer-es kontaktja? Szereztema meglévő valószínűleg hibás computer helyett egy másikat, hogy berakatom és talán megoldódik az 1 henger nem megy típusú gondom. Az autocomputer.hu vmiért nem tudja felprogramozni. Nincs itt véletlenül egy mkII V6 specaista, aki segít ezt orvosolni?
Ha egy olyat találsz, aki az ST-hez is ért, akkor feltétlenül kiabálj pliz!
Én egy próbát megpróbálnék annál a cégnél, akik a vonatkozó
totalcar-os cikkben
szerepeltek. Viszont komolyra fordítva, ha találsz valami szakit, aki ért hozzá, attól próbáld megtudakolni pliz, hogy a sima V6-nak meg az ST-nek vajon ugyanaz-e a vezérlőegysége! Hálás lennék egy tuti válaszért
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7055 Dátum:
2020.07.17 péntek, 17:57:39 »
Idézetet írta: feakos - 2020.07.17 péntek, 12:06:47
Sziasztok!
Nincs valakinek budapesten auto computer-es kontaktja? Szereztema meglévő valószínűleg hibás computer helyett egy másikat, hogy berakatom és talán megoldódik az 1 henger nem megy típusú gondom. Az autocomputer.hu vmiért nem tudja felprogramozni. Nincs itt véletlenül egy mkII V6 specaista, aki segít ezt orvosolni?
A motorvezérlő egységnek van egy hardverszáma Pl. MLF -4G7, ez a szerkezeti felépítést és a lábkiosztásokat jelenti és van egy szoftverszáma Pl. 98BB-12A650 ACD. Ez jelöli, hogy milyen program van rajta. Továbbá tartalmaz egy immo kódot ami minden autóban más, a kulcsban lévő csippel egyeznie kell. Általában programozni tudomásom szerint a javító cégek nem tudnak meglévő egységet ha javítható akkor megcsinálják.
Tehát egy olyan vezérlőegységet kell szerezni aminek a hardverszáma megegyezik az autóban lévővel,a szofterszám is megegyezik, a betűjeleknek nem kell feltétlenül egyezni. Aztán a két egységet el kell vinni egy szakihoz aki az immot át tudja kódolni . Ez kb. 30 000 Ft. Ezek után lehet cserélni.
https://www.autodigit.hu/ford-motorvezerlo-egyseg-javitas-felujitas-fiestafocusmondeo.html
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7056 Dátum:
2020.07.17 péntek, 19:47:15 »
Idézetet írta: thomyka - 2020.07.17 péntek, 16:51:13
Ha egy olyat találsz, aki az ST-hez is ért, akkor feltétlenül kiabálj pliz!
Én egy próbát megpróbálnék annál a cégnél, akik a vonatkozó
totalcar-os cikkben
szerepeltek. Viszont komolyra fordítva, ha találsz valami szakit, aki ért hozzá, attól próbáld megtudakolni pliz, hogy a sima V6-nak meg az ST-nek vajon ugyanaz-e a vezérlőegysége! Hálás lennék egy tuti válaszért
https://www.autoalkatresz.hu/auto-elektromos_alkatreszek/computerek/ford-mondeo-25-v6-st200-motorvezerlo-computer-1346039
Hívd fel az eladót és kérd meg, hogy olvassa le a képen látható motorvezérlő adatait mert nehezen olvasható. A cikkszám (hardwerd szám) és a szofterszám (program) kell. Aztán tudni kell, hogy a tiéden milyen van. Ha egyezik akkor cserélhető. Ha kulcs is van akkor az immot sem kell átprogramozni. Csak azonos számú vezérlők cserélhetők.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
feakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7057 Dátum:
2020.07.17 péntek, 23:07:54 »
Idézetet írta: Vagol - 2020.07.17 péntek, 19:47:15
https://www.autoalkatresz.hu/auto-elektromos_alkatreszek/computerek/ford-mondeo-25-v6-st200-motorvezerlo-computer-1346039
Hívd fel az eladót és kérd meg, hogy olvassa le a képen látható motorvezérlő adatait mert nehezen olvasható. A cikkszám (hardwerd szám) és a szofterszám (program) kell. Aztán tudni kell, hogy a tiéden milyen van. Ha egyezik akkor cserélhető. Ha kulcs is van akkor az immot sem kell átprogramozni. Csak azonos számú vezérlők cserélhetők.
Üdv: László
Köszi a választ! Alább látható az, ami az autóban van és elvileg rossz, illetve a másik, amit bontottan vettem. Sztem passzolnak a számok, igaz nincs hozzá kulcs. De van a régihez, amit gondolom majd meg tud okosítani a szaki.
Naplózva
feakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7058 Dátum:
2020.07.17 péntek, 23:18:39 »
Idézetet írta: thomyka - 2020.07.17 péntek, 16:51:13
Ha egy olyat találsz, aki az ST-hez is ért, akkor feltétlenül kiabálj pliz!
Én egy próbát megpróbálnék annál a cégnél, akik a vonatkozó
totalcar-os cikkben
szerepeltek. Viszont komolyra fordítva, ha találsz valami szakit, aki ért hozzá, attól próbáld megtudakolni pliz, hogy a sima V6-nak meg az ST-nek vajon ugyanaz-e a vezérlőegysége! Hálás lennék egy tuti válaszért
Amit László mester belinkelt, hogy eladó, az speciel ST200 kulccsal. Ránézésre nem ugyanazok a számok, software-ek, bár alacsony felbontásúak a képek, nem vagyok benne biztos.
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7059 Dátum:
2020.07.20 hétfő, 17:17:44 »
A két motorvezérlő tökéletesen megegyezik, tehát csereszabatos. Most már csak az immot kell megoldani. Vagy a meglévő kulcshoz tudnak kódolni csippet a régi vezérlő kódjával, vagy az új vezérlőt átkódolják a régi kódjára. Erre vannak szakik. Ehhez kell mindkét motorvezérlő.
Én is cseréltem már motorvezérlőt mert meghibásodott, a motor úgy járt mint egy rossz traktor, az automata váltó csak egy fokozatban működött előre és hátra, minden szaki és szerviz váltóhibát mondott, hosszas mérések után jöttem rá, hogy a vezérlő hibás. Nem tudták javítani ezért cserélni kellett. Csere után már a motor beindítása után tudtam, hogy jó lesz , helyre állt minden, a váltó is működött újra. Sajnos tavaly újra kellett cserélni mert nem engedte indítani az autót, immo hiba lépett fel. A vezérlőből nem tudták eltávolítani a szakik, ezért cserélni kellett. A tapasztalat az, hogy ezek a vezérlők nem megbízhatóak, bizonyos hibák esetén az alkatrészeket jónak találjuk és mégsem működik az autó ahogy kellene. Remélem, hogy neked is megoldódik a probléma.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
TakiGabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
V6 motor
«
Új hozzászólás #7060 Dátum:
2020.10.18 vasárnap, 20:15:35 »
Sziasztok.
Van egy MK1 V6 2.5 automata Mondeom és víz pumpacserés lett. Azóta ha megyek vele pár km után fogy a víz a kiegyenlítőből de csinált már olyant is hogy valahol a hűtőnél nyomja ki a vizet de tapasztaltam olyant is hogy felment a víz közel a pirosig és betonkemény vízcsövek voltak amíg ki nem engedtem a nyomást a kiegyenlítőnél. Hallottam olyan hibát hogy lehet lukas a hűtő meg hengerfejes. De a víz nem olajos az olaj nem vizes. Nem melegedett túl a vizem egyszer sem de most előjöttek a fura hibák. Valaki tud segíteni mégis mi lehet? Köszi előre is.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7061 Dátum:
2020.10.19 hétfő, 23:42:34 »
Idézetet írta: TakiGabi - 2020.10.18 vasárnap, 20:15:35
Sziasztok.
Van egy MK1 V6 2.5 automata Mondeom és víz pumpacserés lett. Azóta ha megyek vele pár km után fogy a víz a kiegyenlítőből de csinált már olyant is hogy valahol a hűtőnél nyomja ki a vizet de tapasztaltam olyant is hogy felment a víz közel a pirosig és betonkemény vízcsövek voltak amíg ki nem engedtem a nyomást a kiegyenlítőnél. Hallottam olyan hibát hogy lehet lukas a hűtő meg hengerfejes. De a víz nem olajos az olaj nem vizes. Nem melegedett túl a vizem egyszer sem de most előjöttek a fura hibák. Valaki tud segíteni mégis mi lehet? Köszi előre is.
Így első blikkre azt mondanám hogy egy termosztátcsere hasznos lenne.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
hoffer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #7062 Dátum:
2020.10.20 kedd, 11:18:33 »
Idézetet írta: TakiGabi - 2020.10.18 vasárnap, 20:15:35
Sziasztok.
Van egy MK1 V6 2.5 automata Mondeom és víz pumpacserés lett. Azóta ha megyek vele pár km után fogy a víz a kiegyenlítőből de csinált már olyant is hogy valahol a hűtőnél nyomja ki a vizet de tapasztaltam olyant is hogy felment a víz közel a pirosig és betonkemény vízcsövek voltak amíg ki nem engedtem a nyomást a kiegyenlítőnél. Hallottam olyan hibát hogy lehet lukas a hűtő meg hengerfejes. De a víz nem olajos az olaj nem vizes. Nem melegedett túl a vizem egyszer sem de most előjöttek a fura hibák. Valaki tud segíteni mégis mi lehet? Köszi előre is.
Szia. Én azt tapasztaltam, hogy nagyon nehezen légtelenedik le. Az enyém 1-2 hét használat alatt szokott jó lenni, persze minden megállás után a tágulási tartályt kinyit nyomás eleged. Én legalábbis így szoktam csinálni, kicsit macerás és idegesítő, nálam ez jött be.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.10.20 kedd, 11:21:30 írta hoffer
»
Naplózva
'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
TakiGabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
V6 motorhang
«
Új hozzászólás #7063 Dátum:
2021.04.06 kedd, 12:35:26 »
Sziasztok. Van egy problémám ami nem tudom mitöl lehet. Valahol valami kifúj. Enyhe benzinszag van járó motornál. Szerelő nem tudja pontosan. Lehet a szívósór tömítés de lehet az inyjektor is szerinte. A gyertya is szóba került de azt mondta az nincs kilazulva. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában. Köszönöm előre is. ( Mondeo I )
Taki
https://youtu.be/bbrxiBMzDVo
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motorhang
«
Új hozzászólás #7064 Dátum:
2021.04.06 kedd, 14:47:26 »
Idézetet írta: TakiGabi - 2021.04.06 kedd, 12:35:26
Sziasztok. Van egy problémám ami nem tudom mitöl lehet. Valahol valami kifúj. Enyhe benzinszag van járó motornál. Szerelő nem tudja pontosan. Lehet a szívósór tömítés de lehet az inyjektor is szerinte. A gyertya is szóba került de azt mondta az nincs kilazulva. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában. Köszönöm előre is. ( Mondeo I )
Taki
https://youtu.be/bbrxiBMzDVo
Gazadasnál az a hang lehet hf tömítés vagy leomlonel, mindegyikre hajlamos a motor
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ