Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:45:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175921 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:52:45 »

Sör, csipsz, zsebkendő bekészítve?  integet2 hehe
látom élvezed.csak sajnálni tudlak.meg a körülötted lévőket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:54:29 »

Elég, ha rá nézek egy hozzászólásodra, érződik a felsőbbrendűség érzése. Te, a sikeres ..., aki megengedheti, hogy Tdcickidefg-vel járjon. Mások is megtehetnék. Én is, de nem akarom. Nekem megfelel a FosV6. Így, nagy betűvel. Mert nekem ez tetszik, és Neked tök mindegy, mi a véleményed, akkor se veszek új dieselt (megtehetném, nem ürülne ki a bukszám), mert NEM KELL, nekem nem tetszik, oszt kész. Sosem próbáltalak lebeszélni a Te általad preferált autóról. Te se tedd. Miért is tennéd, elvileg semmi közöd hozzá. Mi a Francnak szólsz bele, kinek mi tetszik? Maradj magadnak. Meg társaidnak. Elférünk ennyi ember között. Írogass a saját autód topikjaiban. Szép estét.  integet2
ez mind mind a te fejedben létezik.sajnos nem tudod mit beszélsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:56:01 »

Mivel én sem vagyok különb Nálad, miért ne írhatnék? Több lábad van, vagy orrod? Eszed nincs, azt látom. Akkor miért féljek Tőled, vagy alázkodjak meg előtted? Mert Te Alf vagy? És akkor mi van? Anya szült Téged is, eltemetnek, mint bárki mást. Akkor miért kellene megalázkodnom előtted? Ugyan olyan büdöset sz@rsz, mint én. Egyformák vagyunk. Csak Te azt hiszed, Te sz@rtad a spanyol viaszt. Elmondanám, nem!

akarsz róla beszélni? Ezeket hol olvastad?vagy csak szimplan ez is csak a te fejedben létezik....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:57:17 »

Én békén hagylak. Nem érsz többet, mint egy betű. Igaz, azt ki lehet törölni.

igazad lehet.te egy nagy nulla vagy egy ócska fhoshatossal. integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 22:05:35 »

Alf, Te tényleg ennyire buta vagy? Vagy csak megjátszod? Ugye nem? Ennél többet nézek ki belőled. Tovább, tovább! Mit tudsz még írni, hogy égesd magad? Ebben a topikban, vagy bármelyikben. Mivel vagy Te különb, mint bárki más? Miért kellene fejet hajtani előtted? Egy foshatos ugyanolyan Mondeo, mint a többi, igaz, Neked nem is Mondeod van, Te már felsőbbrendű vagy, Neked már valami újabb sz&r töri a segged, amire ennyire büszke vagy, és felsőbbrendűnek érzed magad. Én büszkébb vagyok a foshatosomra, mint amilyen Te lehetsz a Tiédre. Én megdolgoztam érte, szeretem, tisztelem. Nem úgy, mint Téged. Te csak egy Alf vagy, ez meg egy "FOSHATOS"! Többet ér, mint a Te akármid. Meg mint Te.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 22:07:45 »



Az első kettő stimmel. nyes  Kiverni nem akarom....... hehe
Miért, Te arra asszociálsz? Másról nem szólhat? Ebben a fórumban mindenkinek "az jut eszébe"?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 22:13:30 »

Miért, Te arra asszociálsz? Másról nem szólhat? Ebben a fórumban mindenkinek "az jut eszébe"?

Persze, mivel sírni nem fogok.  eplus2   
 Nem kell itt mindent véresen komolyan venni, mert abból csak nézeteltérések lesznek (lásd előző 1-2oldal).  integet2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 22:13:47 »

igazad lehet.te egy nagy nulla vagy egy ócska fhoshatossal. integet2

...és te nem tartod magad felsőbbrendűnek? taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 22:23:14 »


Persze, mivel sírni nem fogok.  eplus2   
 Nem kell itt mindent véresen komolyan venni, mert abból csak nézeteltérések lesznek (lásd előző 1-2oldal).  integet2

Nem kell mindenbe véresen beleszólni, nem lesznek nézeteltérések. Nem lenne 1-2 oldal.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 22:25:59 »

...és te nem tartod magad felsőbbrendűnek? taps
Láthatóan cseppet sem. Attól még lehetnek reálisan látók, akik helyére tudják tenni a dolgokat. Csak van, aki beszari, van aki leírja. Persze, jön a slepp, aki majd megvédi. Pedig nincs rá szüksége. Egyedül se ér semmit, nem kell segíteni neki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2015.08.04 kedd, 04:58:50 »

Alf, Te tényleg ennyire buta vagy? Vagy csak megjátszod? Ugye nem? Ennél többet nézek ki belőled. Tovább, tovább! Mit tudsz még írni, hogy égesd magad? Ebben a topikban, vagy bármelyikben. Mivel vagy Te különb, mint bárki más? Miért kellene fejet hajtani előtted? Egy foshatos ugyanolyan Mondeo, mint a többi, igaz, Neked nem is Mondeod van, Te már felsőbbrendű vagy, Neked már valami újabb sz&r töri a segged, amire ennyire büszke vagy, és felsőbbrendűnek érzed magad. Én büszkébb vagyok a foshatosomra, mint amilyen Te lehetsz a Tiédre. Én megdolgoztam érte, szeretem, tisztelem. Nem úgy, mint Téged. Te csak egy Alf vagy, ez meg egy "FOSHATOS"! Többet ér, mint a Te akármid. Meg mint Te.
semmit nem értesz.a technológia elavultsagat kevered a személyes erzeseiddel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2015.08.04 kedd, 05:01:26 »

...és te nem tartod magad felsőbbrendűnek? taps
mitől tartanám?pont ugyanolyan senki vagyok,mintegy te,ő,vagy bárki más ezen a tetves oldalon.a hiba a fejekben van.persze az enyemben is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2015.08.04 kedd, 05:03:09 »


Persze, mivel sírni nem fogok.  eplus2   
 Nem kell itt mindent véresen komolyan venni, mert abból csak nézeteltérések lesznek (lásd előző 1-2oldal).  integet2

bocs.hol tartottunk?en közben aludtam egyet..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2015.08.04 kedd, 05:05:35 »

Láthatóan cseppet sem. Attól még lehetnek reálisan látók, akik helyére tudják tenni a dolgokat. Csak van, aki beszari, van aki leírja. Persze, jön a slepp, aki majd megvédi. Pedig nincs rá szüksége. Egyedül se ér semmit, nem kell segíteni neki.
te belelatsz a vesembe, mégiscsak azt látod amit akarsz. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2015.08.04 kedd, 05:14:43 »

semmit nem értesz.a technológia elavultsagat kevered a személyes erzeseiddel.
Hogy én mit értek, azt én tudom, Te mi alapján ítélnéd meg? Érzelmi alapon? Azokat az érzelmeket ismerjük, lesz@rjuk.
A technológiai elavultságot soha nem cáfoltam. Ez, mármint a V6 egy régebbi, annak a kornak megfelelő motor. Ami azért ma is teszi a dolgát, annak, akinek olyan van, annak nagyon megfelel. Aki ilyet vesz, az mind fel van készülve, hogy ez a motor ennyit eszik. Az egyik eggyel kevesebbet, a másik meg többet. De miért fáj ez bárkinek, ha a tulajnak nem? A roncsderbisek is rengeteg benzint használnak, sőt, még össze is törik. Ez a hobbijuk, költenek rá. Miért baj, ha bárki mást csinál, másképpen, mint Te. Neked mindjárt késztetésed van, hogy belevauzzál. Senki nem kérte. Na ezért vannak olyan érzéseim, amire Te gondolsz.  integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2015.08.04 kedd, 06:12:09 »

Hogy én mit értek, azt én tudom, Te mi alapján ítélnéd meg? Érzelmi alapon? Azokat az érzelmeket ismerjük, lesz@rjuk.
A technológiai elavultságot soha nem cáfoltam. Ez, mármint a V6 egy régebbi, annak a kornak megfelelő motor. Ami azért ma is teszi a dolgát, annak, akinek olyan van, annak nagyon megfelel. Aki ilyet vesz, az mind fel van készülve, hogy ez a motor ennyit eszik. Az egyik eggyel kevesebbet, a másik meg többet. De miért fáj ez bárkinek, ha a tulajnak nem? A roncsderbisek is rengeteg benzint használnak, sőt, még össze is törik. Ez a hobbijuk, költenek rá. Miért baj, ha bárki mást csinál, másképpen, mint Te. Neked mindjárt késztetésed van, hogy belevauzzál. Senki nem kérte. Na ezért vannak olyan érzéseim, amire Te gondolsz.  integet2
szabad országban élünk.mindenki elmondhatja a véleményét.az ,hogy ki mibe szól bele ebből a szempontból tökmind1.engem sosem zavart,hogy te vagy bárki más milyen autót vesz tart használ.érzelmi alapon védeni egy realitásnak ellentmondó technológiát vagy tárgyat pedig naivitás.én elhiszem,hogy észérvek nincsenek mellette,akkor jön a személyeskedés.ez vagy te.kategóriákba sorolod az embereket,olyan bőrt húzol rájuk,amiket a felszínen látsz,és elvárod,hogy megfelejenek ezeknek az értékrendeknek.itt a fórumon egy írott szöveget sokszor nehéz értelmezni,vagy úgy érteni,ahogy szerette volna az,aki leírta.ezért nem is hibáztatlak.elindult tőled ez a parttalan B-D vita-bár én ezt sem tartom vitának,és most  szemilyiségi alapon próbálnál érvényesülni.Hát mondok én neked valamit.Pont lexarom,hogy mit gondolsz rólam.Az írásaimból válogatod ki felületesen az értékítéletedet,ami nem fedi a valóságot.
Én nem vagyok szentimentális az autóimhoz,így nekem mind egy használati tárgy,amit ennek megfelelő értékrendben kezelek.Felőlem bárki babusgathatja a sajátját.Segítek bárkinek aki kéri.És bocs,de ha egy világ omlik is össze benned,de tudomásul kell venni,hogy a fhoshatos a múltté.Aki pedig ezt személyes sértésnek veszi azzal nem lehet mit kezdeni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2015.08.04 kedd, 08:02:31 »

Ha így nézzük az összes belső égésű motor elavult technológia, a maga 40-50%-os hatásfokával.
Csak fűtjük velük a környezetünket.
Az elektromos autóknak nem lesz ellenfelük, sem teljesítményben, sem pedig fogyasztásban mire megoldják a villamos energia magas hatásfokú tárolását.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2015.08.04 kedd, 08:08:02 »

Alf, volt nekem is 2.0 TDCI-m, mellyel nagyon megvoltam elégedve-visszaolvasva pár hszt-t le is írtam- de nekem a diesel valahogy sosem jött be, oké hogy sokkal kevesebbet eszik mint egy V6, de mégsem . Kis autót nem akartam venni, mivel tudom milyenek.

Mindig is vágytam egy benzines V6-ra, vagy egy V8-ra. Mivel az  MK3 kaszni nekem is tesztett és a páromnak is, ezért vettünk egy mondeo V6-ot-melyet kifejezetten szeret vezetni  Wink. Azt, hogy elavult a V6 nekem mindegy, felőlem lehet 200 éves is. És azt se bánnom, hogy a benzinkút behorpad a tankolásnál, amikor tankolom az autót.

Úgyhogy látod a TDCI-ről egy rossz szavam sincs, elismerem, hogy hosszú úton gazdaságos, főleg 180 km/h-nál hatodikban 3100-as fordulat /nem semmi/ de mégsem fogott meg.


« Utoljára szerkesztve: 2015.08.04 kedd, 08:22:51 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2015.08.04 kedd, 08:19:41 »

szabad országban élünk.mindenki elmondhatja a véleményét.az ,hogy ki mibe szól bele ebből a szempontból tökmind1.engem sosem zavart,hogy te vagy bárki más milyen autót vesz tart használ.érzelmi alapon védeni egy realitásnak ellentmondó technológiát vagy tárgyat pedig naivitás.én elhiszem,hogy észérvek nincsenek mellette,akkor jön a személyeskedés.ez vagy te.kategóriákba sorolod az embereket,olyan bőrt húzol rájuk,amiket a felszínen látsz,és elvárod,hogy megfelejenek ezeknek az értékrendeknek.itt a fórumon egy írott szöveget sokszor nehéz értelmezni,vagy úgy érteni,ahogy szerette volna az,aki leírta.ezért nem is hibáztatlak.elindult tőled ez a parttalan B-D vita-bár én ezt sem tartom vitának,és most  szemilyiségi alapon próbálnál érvényesülni.Hát mondok én neked valamit.Pont lexarom,hogy mit gondolsz rólam.Az írásaimból válogatod ki felületesen az értékítéletedet,ami nem fedi a valóságot.
Én nem vagyok szentimentális az autóimhoz,így nekem mind egy használati tárgy,amit ennek megfelelő értékrendben kezelek.Felőlem bárki babusgathatja a sajátját.Segítek bárkinek aki kéri.És bocs,de ha egy világ omlik is össze benned,de tudomásul kell venni,hogy a fhoshatos a múltté.Aki pedig ezt személyes sértésnek veszi azzal nem lehet mit kezdeni.
Már bocsi, de én semmilyen B-D vitát nem kezdtem. Te pocskolod rendszeresen a benzines v6-ot, én csak füstölő kályhacsövet említettem egy alkalommal, Te kezdted, szoktad fosozni a másét. Egyébként meg unalmas dolog sokadszorra is leírni, hogy szerinted mennyire elavult a V6, meg hogy a múlté. Kit érdekel? Nekünk ez tetszik, neked meg a másik. Én például sosem akarnálak lebeszélni a kályhacsőről, mert Neked az tetszik, én fel tudom fogni, nem akarlak megtéríteni. Leszokhatnál róla. Tudom, Téged sem érdekel az én véleményem, de ebben legalább egyformák vagyunk.
Ja, és nem akarok semmilyen személyiségi alapon érvényesülni. Bár nem igazán értem, mit is takar ez az értelmetlen megállapításod, de nem is igazán érdekel. Hála az égnek, nem vagyunk egyformák.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2015.08.04 kedd, 08:29:50 »

Én nem vagyok szentimentális az autóimhoz,így nekem mind egy használati tárgy,amit ennek megfelelő értékrendben kezelek.Felőlem bárki babusgathatja a sajátját.Segítek bárkinek aki kéri.És bocs,de ha egy világ omlik is össze benned,de tudomásul kell venni,hogy a fhoshatos a múltté.Aki pedig ezt személyes sértésnek veszi azzal nem lehet mit kezdeni.

Szerintem nem veszi senki személyes sértésnek, de az intelligenciád a béka segge alatt van. Idejössz fikázni, és közlöd a V6 topikban, hogy a V6 a múltté.
Beleolvastam én is a dízeles topikba. Láttál akár 1db hozzászólást is tőlem? Nem is fogsz, főleg olyat nem, ami típust fikázó. Erősen kevered, hol és mit célszerű közölni, hol kell bele "vaúzni", és leginkább hogyan, hol kell read only-ba lenni.
Ha egy dízeles topikban benzinesekre való utalást látok, nem érzek késztetést, hogy azonnal meg kell védenem a benzineseket. Te miért érzel késztetést, hogy kampányolj a dízel mellett?
Az összes motoromhoz beszéltem, mert fontos a kontaktus, lelkük van. A motorral levezetett össz km 17 év alatt közelíti a 250.000 km-t. 2 oldalt teleírhatnék milyen életveszélyes szitukat hárítottam el, amihez én is, és a motor is kellett. Vallom a mai napig, hogy eggyé kell válni a járművel, egyfajta "szimbiózis" ez. Tárgyként tekintve a motorjaimra szerintem már nem élnék, vagy nem mondhatnám el, hogy az elmúlt 17 évben sikerült balesetmentesen közlekednem. A motor más kávéház, főleg a 150LE+ kategória, de kellő tisztelet jár a V6-nak is, és ide tartoznak a dízelek is.
Úgy gondolom, te ezt az egészet csak azért csinálod, mert unatkozol, és évezed, hogy "ugranak" a mondandódra.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2015.08.04 kedd, 08:52:02 »

Szerintem ennek az egész pampogásnak nem sok értelme van. Nyilván egy Mk3 v6 motor ma már nem képvisel új technológiát, de ugyanígy egy mk3 tdci sem, de ez mit számít? Azon sem pattog senki, hogy milyen elavult ma már egy Nokia 32:10-es. Halad az idő fejlődnek a dolgok, ez így normális. A Fordnál is és más gyártóknál is, elég megnézni egy e39-est abból az 530d tudott 183 lóerőt, jött utána az e60 azt kétszer "megfészliftezték" és 2007-re már az e60 520d is tud 177 lovat. Van értelme ezt bolygatni? Nincs! Mindennél van jobb amire lehet mutogatni, hogy bezzeg az mennyivel jobb. És mindenből van megkímélt és lehasznált sz@r. Elég felmenni a népítéletre, van olyan dízeles aki azon pattog, hogy csak városban rövidtávokon használta a kocsit, sose hajtotta meg és betojt tőle, és persze pattog, hogy a pár éves kocsi lehalt és persze van olyan aki meg kiakad azon, hogy az eget ostromolja a nagy benzinesének a fogyasztása városban. Szerintem ostoba mindkét "tipus". A kocsi ugyanolyan, mint a ruha. Azt is a normális ember aszerint veszi fel, hogy mit akar csinálni. El lehet menni gumicsizmában a színházba, kényelmes meg minden, de gyorsan ráérez az ember, hogy nem oda való. Ahogyan kilehet menni bőrkesztyűben is gazalni, de gyorsan lefoszlik az emberről...
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.04 kedd, 08:53:48 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:14:55 »

Ha így nézzük az összes belső égésű motor elavult technológia, a maga 40-50%-os hatásfokával.
Csak fűtjük velük a környezetünket.
Az elektromos autóknak nem lesz ellenfelük, sem teljesítményben, sem pedig fogyasztásban mire megoldják a villamos energia magas hatásfokú tárolását.
sosem állítottam az ellenkezőjét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:15:32 »

Alf, volt nekem is 2.0 TDCI-m, mellyel nagyon megvoltam elégedve-visszaolvasva pár hszt-t le is írtam- de nekem a diesel valahogy sosem jött be, oké hogy sokkal kevesebbet eszik mint egy V6, de mégsem . Kis autót nem akartam venni, mivel tudom milyenek.

Mindig is vágytam egy benzines V6-ra, vagy egy V8-ra. Mivel az  MK3 kaszni nekem is tesztett és a páromnak is, ezért vettünk egy mondeo V6-ot-melyet kifejezetten szeret vezetni  Wink. Azt, hogy elavult a V6 nekem mindegy, felőlem lehet 200 éves is. És azt se bánnom, hogy a benzinkút behorpad a tankolásnál, amikor tankolom az autót.

Úgyhogy látod a TDCI-ről egy rossz szavam sincs, elismerem, hogy hosszú úton gazdaságos, főleg 180 km/h-nál hatodikban 3100-as fordulat /nem semmi/ de mégsem fogott meg.



elfogadom.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:18:59 »

Már bocsi, de én semmilyen B-D vitát nem kezdtem. Te pocskolod rendszeresen a benzines v6-ot, én csak füstölő kályhacsövet említettem egy alkalommal, Te kezdted, szoktad fosozni a másét. Egyébként meg unalmas dolog sokadszorra is leírni, hogy szerinted mennyire elavult a V6, meg hogy a múlté. Kit érdekel? Nekünk ez tetszik, neked meg a másik. Én például sosem akarnálak lebeszélni a kályhacsőről, mert Neked az tetszik, én fel tudom fogni, nem akarlak megtéríteni. Leszokhatnál róla. Tudom, Téged sem érdekel az én véleményem, de ebben legalább egyformák vagyunk.
Ja, és nem akarok semmilyen személyiségi alapon érvényesülni. Bár nem igazán értem, mit is takar ez az értelmetlen megállapításod, de nem is igazán érdekel. Hála az égnek, nem vagyunk egyformák.
az a baj,hogy egy pillanatra a te csapdádba estem,és ugyan azt folytattam,amit te elkezdtél.engem nem zavar,hogy nem érted,hogy mit akarok mondani.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:28:59 »

Szerintem nem veszi senki személyes sértésnek, de az intelligenciád a béka segge alatt van. Idejössz fikázni, és közlöd a V6 topikban, hogy a V6 a múltté.
Beleolvastam én is a dízeles topikba. Láttál akár 1db hozzászólást is tőlem? Nem is fogsz, főleg olyat nem, ami típust fikázó. Erősen kevered, hol és mit célszerű közölni, hol kell bele "vaúzni", és leginkább hogyan, hol kell read only-ba lenni.
Ha egy dízeles topikban benzinesekre való utalást látok, nem érzek késztetést, hogy azonnal meg kell védenem a benzineseket. Te miért érzel késztetést, hogy kampányolj a dízel mellett?
Az összes motoromhoz beszéltem, mert fontos a kontaktus, lelkük van. A motorral levezetett össz km 17 év alatt közelíti a 250.000 km-t. 2 oldalt teleírhatnék milyen életveszélyes szitukat hárítottam el, amihez én is, és a motor is kellett. Vallom a mai napig, hogy eggyé kell válni a járművel, egyfajta "szimbiózis" ez. Tárgyként tekintve a motorjaimra szerintem már nem élnék, vagy nem mondhatnám el, hogy az elmúlt 17 évben sikerült balesetmentesen közlekednem. A motor más kávéház, főleg a 150LE+ kategória, de kellő tisztelet jár a V6-nak is, és ide tartoznak a dízelek is.
Úgy gondolom, te ezt az egészet csak azért csinálod, mert unatkozol, és évezed, hogy "ugranak" a mondandódra.

intelligencia.Ha csendben maradtál volna,bölcsebb maradtál volna.mindazmellett,nehogy úgy érezd,hogy magas lóról szólok le rád,ne gondold,hogy 20pár hozzászólással és pár hetes múltal és még mondeó nélkül bármit számít egy ilyen minősítés.

mondtam.vegyél Fhoshatost,és legyél vele boldog.És még annyit írtam,hogy ebbe is önteni fogod a pénzt,egy fokkal sem lesz jobb,mint bármelyik dízel.bocs,hogy szertefoszlott e miatt az álmod.Ha meg mégsem foszlott szerte,akkor miről beszélsz, szólás szabadság van.


Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:33:40 »

Szerintem nem veszi senki személyes sértésnek, de az intelligenciád a béka segge alatt van. Idejössz fikázni, és közlöd a V6 topikban, hogy a V6 a múltté.
Beleolvastam én is a dízeles topikba. Láttál akár 1db hozzászólást is tőlem? Nem is fogsz, főleg olyat nem, ami típust fikázó. Erősen kevered, hol és mit célszerű közölni, hol kell bele "vaúzni", és leginkább hogyan, hol kell read only-ba lenni.
Ha egy dízeles topikban benzinesekre való utalást látok, nem érzek késztetést, hogy azonnal meg kell védenem a benzineseket. Te miért érzel késztetést, hogy kampányolj a dízel mellett?
Az összes motoromhoz beszéltem, mert fontos a kontaktus, lelkük van. A motorral levezetett össz km 17 év alatt közelíti a 250.000 km-t. 2 oldalt teleírhatnék milyen életveszélyes szitukat hárítottam el, amihez én is, és a motor is kellett. Vallom a mai napig, hogy eggyé kell válni a járművel, egyfajta "szimbiózis" ez. Tárgyként tekintve a motorjaimra szerintem már nem élnék, vagy nem mondhatnám el, hogy az elmúlt 17 évben sikerült balesetmentesen közlekednem. A motor más kávéház, főleg a 150LE+ kategória, de kellő tisztelet jár a V6-nak is, és ide tartoznak a dízelek is.
Úgy gondolom, te ezt az egészet csak azért csinálod, mert unatkozol, és évezed, hogy "ugranak" a mondandódra.

Ahogy olvasom a hozzászólásaidat igen megrögzötten véded a v6-ot és "le nézed a diselt".Ez a te dolgod.Azt aláírom,hogy mindennek és mindenkinek van lelke.Jó pár év alatt mióta vezetek át léptem az 500.000-et balesetmentesen,ebből Kb:20.000Km volt "szovjet",Román,Jugó is.Ezt mind autóval a kornak megfelelő csúcstechnológiával mint ladatól kezdve Volga,és még sorolhatnám.A motorosakkal volt néhány afféram mert mondván ő elfér két autó közt upsz csak a tükröt nem számította bele természetesen észre sem vette és elhúzott a f@szba.Ezt csak azért írtam mert a motorjaidat emlegetted.Nem nézem le egyiket sem.Tipikus Magyar mentalitás ha van egy két ember aki igenis meg meri mondani a véleményét egyből le van hurrogva,oltva.Ahelyett,hogy nyugodt körülmények közt megosztanátok a véleményeket öldöklítek egymást.Azt is tudom,hogy hsz-em elolvasása után,kimondjátok /mit akar a kis kályhás/menjen vissza saját topikjába stb.El lehet azon gondolkodni azon,hogy vannak mindenkinél "okosabbak" ill. tapasztaltabb fórumtársak.Létezik egy mondás amely így szól:Minden információt gyűjtsél be,szelektáld,ami neked fontos azt tartsd meg a többit dobd ki.Ezt egy öreg szaki bácsi mondta.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:58:21 »

elfogadom.ennyi.

 worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2015.08.04 kedd, 10:28:18 »

Ahogy olvasom a hozzászólásaidat igen megrögzötten véded a v6-ot és "le nézed a diselt".Ez a te dolgod.Azt aláírom,hogy mindennek és mindenkinek van lelke.Jó pár év alatt mióta vezetek át léptem az 500.000-et balesetmentesen,ebből Kb:20.000Km volt "szovjet",Román,Jugó is.Ezt mind autóval a kornak megfelelő csúcstechnológiával mint ladatól kezdve Volga,és még sorolhatnám.A motorosakkal volt néhány afféram mert mondván ő elfér két autó közt upsz csak a tükröt nem számította bele természetesen észre sem vette és elhúzott a f@szba.Ezt csak azért írtam mert a motorjaidat emlegetted.Nem nézem le egyiket sem.Tipikus Magyar mentalitás ha van egy két ember aki igenis meg meri mondani a véleményét egyből le van hurrogva,oltva.Ahelyett,hogy nyugodt körülmények közt megosztanátok a véleményeket öldöklítek egymást.Azt is tudom,hogy hsz-em elolvasása után,kimondjátok /mit akar a kis kályhás/menjen vissza saját topikjába stb.El lehet azon gondolkodni azon,hogy vannak mindenkinél "okosabbak" ill. tapasztaltabb fórumtársak.Létezik egy mondás amely így szól:Minden információt gyűjtsél be,szelektáld,ami neked fontos azt tartsd meg a többit dobd ki.Ezt egy öreg szaki bácsi mondta.

Nem védem. Miért védeném? Még nincs is nálam. Csak nem akarok negatív irányba sodródni már közvetlenül az elején. Egy tizen éves autó a mostaniakhoz képest idejét múlt, de még egy 6-8 éves is, ha dízel, ha benzines. Ettől függetlenül meg kell kérdezni egy autószerelőt milyen dízelek voltak régen. Lehet, hogy mostani szemmel elavultak, de jóval kevesebb nyomoruk volt, mint a maiaknak, és igazán megbízható konstrukciók voltak.
Mondeoból technikai újdonságokat félretéve, az MK3 igazán pofás, és ma sem idejétmúlt forma. Az újak már kevésbé tetszenek, de biztos van, aki ezt másképp gondolja. De ez a "vegyél 1.2-es autót mert erre a célra az jobb" és hasonló véleményezések után nem hiszem, hogy másképp kellene reagálnom...  Angry
Kicsit úgy jön le nekem, na jött egy "friss hús", majd mi tapasztaltak megmondjuk neki a frankót, mennyire rosszul választott, és kicsit csorbítjuk a lelkesedését, mert rossz nézni mennyire pozitív.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2015.08.04 kedd, 10:38:15 »

Alf, ez volt a TDCI-m, ettől váltam meg az idén. Ja és ő is sok örömöt okozott nekem  vigyor3


Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2015.08.04 kedd, 10:46:40 »

Nem védem. Miért védeném? Még nincs is nálam. Csak nem akarok negatív irányba sodródni már közvetlenül az elején. Egy tizen éves autó a mostaniakhoz képest idejét múlt, de még egy 6-8 éves is, ha dízel, ha benzines. Ettől függetlenül meg kell kérdezni egy autószerelőt milyen dízelek voltak régen. Lehet, hogy mostani szemmel elavultak, de jóval kevesebb nyomoruk volt, mint a maiaknak, és igazán megbízható konstrukciók voltak.
Mondeoból technikai újdonságokat félretéve, az MK3 igazán pofás, és ma sem idejétmúlt forma. Az újak már kevésbé tetszenek, de biztos van, aki ezt másképp gondolja. De ez a "vegyél 1.2-es autót mert erre a célra az jobb" és hasonló véleményezések után nem hiszem, hogy másképp kellene reagálnom...  Angry
Kicsit úgy jön le nekem, na jött egy "friss hús", majd mi tapasztaltak megmondjuk neki a frankót, mennyire rosszul választott, és kicsit csorbítjuk a lelkesedését, mert rossz nézni mennyire pozitív.
tanácsért jöttél nem?azt hitted itt csak pozitív dogokról fogsz információt kapni?nem nekem kell beilleszkednem egy társaságban,hanem az újaknak.ezt érdemes szem előtt tartanod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2015.08.04 kedd, 10:49:53 »

Alf, ez volt a TDCI-m, ettől váltam meg az idén. Ja és ő is sok örömöt okozott nekem  vigyor3



szép.nekem is volt mk3-am 7évig.a forma teljesen rendben van.a motor sem számít,sőt kívülről egyáltalán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:20:05 »

tanácsért jöttél nem?azt hitted itt csak pozitív dogokról fogsz információt kapni?nem nekem kell beilleszkednem egy társaságban,hanem az újaknak.ezt érdemes szem előtt tartanod.

Tanácsért? Nincs is nálam még, milyen tanácsról beszélsz? Az hogy húú de rosszul választottam, mert sokat fogyaszt, meg elavult? Remek tanácsok. Egyrészt ezzel nem mondtál semmi újat, másrészt csak arra jó, hogy feszültséget generálj, mind ezt csak azért, mert valaki az egyik hozzászólásában "szájára" vette a dízeleket.
Amilyen az adjon isten, olyan lesz a fogadj isten is...Ha valaki normális, én is az vagyok.
Ez az "új vagy" és hasonló szabályok ismertetésére nincs szükségem. Valószínű előbb kezdtem a fórumozást mint te (más témakörben), az egyik fórumon 18000 szakmai hozzászólásom van. Tehát pontosan tudom, hogy működik a "régi tag", "új tag" dolog. Nem is lesz ebből probléma, mert elsősorban a V6-os tulajoktól szeretnék majd tapasztalatot gyűjteni, nem egy lekezelő, kárörvendő betévedt dízeles tulajtól, aki csak azért ír ide, mert a dízel topik nem pörög.
Persze írjál nyugodtan, csak mint írtam már korábban, tartsd tiszteletben a topik címét.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:24:30 »

Nekem volt mindkettő, sőt, TD, TDDi, TDCi, sokan ismerik itt a dízeles kalandjaimat. Talán még az 1.8TD volt a legjobb, bár azon is sikerült egy adagoló csere, a TDDi folyamatosan vitte a pénzt, 200e km után már többet volt szervízbe, mint az úton. Smiley A TDCi-től még időben sikerült megszabadulni, annak is véres volt a torka már 200e km után. Ez a jelenlegi 2.0 benzines már 8. éve van nálam, és koppp-koppp semmi gondja, baja soha nem volt! 15e km-ként megkapja az olajat, szűrőket, a kopó alkatrészeket időben cserélem, de ez ugyan az mint egy dízelnél, ott sem lehet megúszni. Egyedül ami plusz az a szívósor felújítás volt, gyári alkatrészekkel nem volt több mint 50e Ft, és újra 200e km-ig nem kell hozzá nyúlni. A fogyasztása nyilván több, de inkább hagyom ezt a kis pénzt havonta a benzinkúton kisebb összegeben, mint nagyobbakban egy szervízbe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:43:05 »

Tanácsért? Nincs is nálam még, milyen tanácsról beszélsz? Az hogy húú de rosszul választottam, mert sokat fogyaszt, meg elavult? Remek tanácsok. Egyrészt ezzel nem mondtál semmi újat, másrészt csak arra jó, hogy feszültséget generálj, mind ezt csak azért, mert valaki az egyik hozzászólásában "szájára" vette a dízeleket.
Amilyen az adjon isten, olyan lesz a fogadj isten is...Ha valaki normális, én is az vagyok.
Ez az "új vagy" és hasonló szabályok ismertetésére nincs szükségem. Valószínű előbb kezdtem a fórumozást mint te (más témakörben), az egyik fórumon 18000 szakmai hozzászólásom van. Tehát pontosan tudom, hogy működik a "régi tag", "új tag" dolog. Nem is lesz ebből probléma, mert elsősorban a V6-os tulajoktól szeretnék majd tapasztalatot gyűjteni, nem egy lekezelő, kárörvendő betévedt dízeles tulajtól, aki csak azért ír ide, mert a dízel topik nem pörög.
Persze írjál nyugodtan, csak mint írtam már korábban, tartsd tiszteletben a topik címét.
Srácok!
Kezd egy kicsit másik irányba húzni a topik.Mindenkinek van valamennyi igaza,a paripával kapcsolatban.Ez egy örök vita marad míg a földön ember lesz.El kell ismerni,hogy van olyan fórumtárs akinek már több paripája volt mint másnak,több ember több vélemény.Azt is el kell ismerned,hogy egy motoron 2 kerék van míg a kocsin 4.Elméletben hasonló de gyakorlatban teljesen más."Rövidebb" távra a benzines jó,"költség takarékosság"ha erre a célra kell oké,Ha hosszabb távra kell Pl:1000Km akkor inkább diesel.De még egyszer írom ezt mindenki maga dönti el!
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:57:00 »

Srácok!
Kezd egy kicsit másik irányba húzni a topik.Mindenkinek van valamennyi igaza,a paripával kapcsolatban.Ez egy örök vita marad míg a földön ember lesz.El kell ismerni,hogy van olyan fórumtárs akinek már több paripája volt mint másnak,több ember több vélemény.Azt is el kell ismerned,hogy egy motoron 2 kerék van míg a kocsin 4.Elméletben hasonló de gyakorlatban teljesen más."Rövidebb" távra a benzines jó,"költség takarékosság"ha erre a célra kell oké,Ha hosszabb távra kell Pl:1000Km akkor inkább diesel.De még egyszer írom ezt mindenki maga dönti el!

Én ezt pontosan tudom, és ezek alapján döntöttem, de ezt korábban is leírtam, és amit Scratch írt, teljes mértékben egyetértek vele. Sok tapasztalt kereskedővel, autószerelővel beszéltem a döntés előtt, tehát a benzines volt számomra a jó választás.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:10:20 »

Nekem volt mindkettő, sőt, TD, TDDi, TDCi, sokan ismerik itt a dízeles kalandjaimat. Talán még az 1.8TD volt a legjobb, bár azon is sikerült egy adagoló csere, a TDDi folyamatosan vitte a pénzt, 200e km után már többet volt szervízbe, mint az úton. Smiley A TDCi-től még időben sikerült megszabadulni, annak is véres volt a torka már 200e km után. Ez a jelenlegi 2.0 benzines már 8. éve van nálam, és koppp-koppp semmi gondja, baja soha nem volt! 15e km-ként megkapja az olajat, szűrőket, a kopó alkatrészeket időben cserélem, de ez ugyan az mint egy dízelnél, ott sem lehet megúszni. Egyedül ami plusz az a szívósor felújítás volt, gyári alkatrészekkel nem volt több mint 50e Ft, és újra 200e km-ig nem kell hozzá nyúlni. A fogyasztása nyilván több, de inkább hagyom ezt a kis pénzt havonta a benzinkúton kisebb összegeben, mint nagyobbakban egy szervízbe.
ennyi.ez a te történeted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:12:35 »

ennyi.ez a te történeted.

Én azért a barátod maradok Alf! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:13:12 »

Valaki regeljen már le.....   hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:13:25 »

Én ezt pontosan tudom, és ezek alapján döntöttem, de ezt korábban is leírtam, és amit Scratch írt, teljes mértékben egyetértek vele. Sok tapasztalt kereskedővel, autószerelővel beszéltem a döntés előtt, tehát a benzines volt számomra a jó választás.

Mint harmadik fél láttam,hogy "kötitek az ebet a karóhoz".Ezért írtam bele a topikba.Egyet nem szabad elfelejteni,hogy a kereskedőnek az a célja mihamarabb túl adjon egy egy paripán,valami oka van,hogy pont arra a gépre beszél rá. Rafkósak nem is kicsit,már látja a vevőn mit kell neki mondani............ .Autószerelő meg a másik"tisztelet a kivételnek".Sajnos van rossz tapasztalatom és jó is.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:13:52 »

Én azért a barátod maradok Alf! Smiley


 hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:14:12 »

Én azért a barátod maradok Alf! Smiley
Szerinted szeretné? nyes

 worship taps eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.04 kedd, 12:15:46 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:14:23 »

Tanácsért? Nincs is nálam még, milyen tanácsról beszélsz? Az hogy húú de rosszul választottam, mert sokat fogyaszt, meg elavult? Remek tanácsok. Egyrészt ezzel nem mondtál semmi újat, másrészt csak arra jó, hogy feszültséget generálj, mind ezt csak azért, mert valaki az egyik hozzászólásában "szájára" vette a dízeleket.
Amilyen az adjon isten, olyan lesz a fogadj isten is...Ha valaki normális, én is az vagyok.
Ez az "új vagy" és hasonló szabályok ismertetésére nincs szükségem. Valószínű előbb kezdtem a fórumozást mint te (más témakörben), az egyik fórumon 18000 szakmai hozzászólásom van. Tehát pontosan tudom, hogy működik a "régi tag", "új tag" dolog. Nem is lesz ebből probléma, mert elsősorban a V6-os tulajoktól szeretnék majd tapasztalatot gyűjteni, nem egy lekezelő, kárörvendő betévedt dízeles tulajtól, aki csak azért ír ide, mert a dízel topik nem pörög.
Persze írjál nyugodtan, csak mint írtam már korábban, tartsd tiszteletben a topik címét.
miér gondolod,hogy bármit kérhetsz tőlem?
ha nem tanácsért vagy támogatásért jöttél,akkor miért?megkaptad.nemtetszik a feketeleves? Pedig az is velejár a V6-al..... Wink

az adjon isten szerinted csak a vajazásról,dícséretről és a jó dolgokról szól?Ez itt a V6.és bizony nem csak vajazni kell.ennyi.

Továbbá tök xar,ha egy poént elkell magyarázni,de a kedvedért elmagyarázom.

A dízel topic nem pörög,mert az összes tdci jó,és nincs velük hiba.Ugye ezt írtam.Nem érzel ebben némi iróniát?nalátod.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.04 kedd, 12:17:35 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:15:19 »

Én azért a barátod maradok Alf! Smiley
nincs nekem ellenségem.megnemértett zseni vagyok..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:17:40 »

nincs nekem ellenségem.megnemértett zseni vagyok..... eplus2

Még szerzünk Neked egy BlackBerry-t is!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:18:04 »

Valaki regeljen már le.....   hehe
navégre.egy egyenrangú ellenfél..... eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:19:19 »

Még szerzünk Neked egy BlackBerry-t is!  eplus2
tárgyak.mind tárgyak tele szentimentalizmussal.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:44:42 »

Még szerzünk Neked egy BlackBerry-t is!  eplus2
ha lehet benzinest   eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:46:32 »

ha lehet benzinest   eplus2
jah,fhohatos benzines BB.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2015.08.04 kedd, 13:16:42 »


A dízel topic nem pörög,mert az összes tdci jó,és nincs velük hiba.Ugye ezt írtam.Nem érzel ebben némi iróniát?nalátod.... eplus2

Ránéztem a TDCI fórumra, azért sokan irosgatnak hibáról, de ezt tudjuk amit használunk az kopik rinya rinya rinya

Naplózva

mondejó 2.5 V6
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2015.08.04 kedd, 13:20:13 »

Ránéztem a TDCI fórumra, azért sokan irosgatnak hibáról, de ezt tudjuk amit használunk az kopik rinya rinya rinya


Nézz rá a TDDI-re. Mostanában alig van rajta mozgás.  Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.