Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 19:57:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1306678 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 15:29:48 »

Örömmel használom, főleg, hogy nem eszik 16 litert taps Amúgy attól, hogy van benne 170 páratlanujjú patás állat, még nem fogok egész nap azon élvezkedni. Vagy a sarki ABC-be is menjek 160-nal, mert van benne erő?  vigyor3
minimum.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 15:41:14 »

minimum.... Cheesy

 lol002 banplz
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 16:08:23 »

De még mindig nem értem, nem értjük, miért okoz Neked örömet, ha ócsárolhatod a V6-ot. Nem elég még, 600X leírtad, megértettük. Nekünk mégis ez kell.  Pont. Innentől lehetne, hogy a V6 legyen a főszereplő a bajaival, jóságával? Mindenki tisztában van vele, szerinted sz@r. Lépjél már túl rajta. Mindig azt mondjátok, olvassanak vissza az újak. Megtehetik, láthatják, mit írtál. De innentől, de tényleg, vedd már komolyan a kérésünket. Ha segíteni nem tudsz, legalább ne ócsárolj. Ha tudsz, úgyis megteszed, mert olyan vagy. Ez tiszteletre méltó. De a körítés már nem kell. Én kérlek. Gondolom, mások is, csak nem merik leírni. Tudom, lesz@rod, mit mondok, de nem csak én mondom. Privátban megy azért a duma. Tehát kérlek, ne írj mást, mint választ a kérdésre, a véleményedet már ismerjük.

Ja, biztos tudja, kinek szól!   Wink
Naplózva
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 16:31:15 »

Örömmel használom, főleg, hogy nem eszik 16 litert taps Amúgy attól, hogy van benne 170 páratlanujjú patás állat, még nem fogok egész nap azon élvezkedni. Vagy a sarki ABC-be is menjek 160-nal, mert van benne erő?  vigyor3

Hali!

Na itt jegyezném meg én is, hogy pont egy hete ért véget egy 1200 km-es kirándulás. Szeged-Zemplén hegység( össze vissza és még visszább :-) -Szeged

Az autó 3.0 V6 fogyasztása 8,6 L/100 km ( computer szerint ) ez a valóságban 8.8 L / 100 km, de adjunk hozzá még 2 dl-t hogy kerek legyen a szám és így biztos nem csaltam. Szóval 9 L/100 km-es átlaggal elautóztunk össze-vissza 1200 km-t. Amikor kellett használtam rendesen az autó erejét, máskor meg 60-70-80 al kanyarogtam a hegyvidéken ( ...így is mindig utolértem az átlagot... ).Tehát az autót mindig a körülményeknek megfelelően használva, sebességhatárokat betartva, tempomat 103-104, falu táblát elhagyva úgy gyorsítva ahogy bírja a gép ( a feeling meglegyen ) stb stb... előzésnél nem volt kec-mec vissza 3.-ba amit bír stb stb.

Egyszóval a V6 feelingje megvolt anélkül is hogy, le ette volna a gatyánkat.... soha nem volt ilyen gond,hogy erőlködik a gép felfele menet... mi lesz egy előzéskor...??!  Ebből kiindulva ha tehát mondjuk örökké száguldoztam volna,mint egy donorjelölt akkor is mondjuk ehhez képest + jó ha 3 literrel evett volna többet 100 - on... és még az se a világ teteje. De az már nem kirándulás lett volna,hanem állandó idegbaj...

Másodszóval :-) nekem a V6 feelingje már ott megkezdődik mikor egy parkolóban odaslattyogok és beindítom...

Persze mi tudtuk, hogy mire vesszük az autót... Ha most városi forgalomban kellett volna ezt az 1200 km-t megtenni, na az lehet hogy 14 L / 100 km lett volna. De ugye ez az autó nem is városba való... ahogy egy dízel sem...
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 17:39:46 »

De még mindig nem értem, nem értjük, miért okoz Neked örömet, ha ócsárolhatod a V6-ot. Nem elég még, 600X leírtad, megértettük. Nekünk mégis ez kell.  Pont. Innentől lehetne, hogy a V6 legyen a főszereplő a bajaival, jóságával? Mindenki tisztában van vele, szerinted sz@r. Lépjél már túl rajta. Mindig azt mondjátok, olvassanak vissza az újak. Megtehetik, láthatják, mit írtál. De innentől, de tényleg, vedd már komolyan a kérésünket. Ha segíteni nem tudsz, legalább ne ócsárolj. Ha tudsz, úgyis megteszed, mert olyan vagy. Ez tiszteletre méltó. De a körítés már nem kell. Én kérlek. Gondolom, mások is, csak nem merik leírni. Tudom, lesz@rod, mit mondok, de nem csak én mondom. Privátban megy azért a duma. Tehát kérlek, ne írj mást, mint választ a kérdésre, a véleményedet már ismerjük.

Ja, biztos tudja, kinek szól!   Wink
brrrr.,de izgalmas,hogy kibeszéltek privátban.mint a gyerekek.nem ilyen vagy te.szemtől szembe gyertek,ahogy a felnőttek. Cheesy
Nem ócsároltam senki autóját,tudom nehéz felfogni.Ez is hozzá tartozik az autóhoz,nem csak a hangja.... Wink smile

Én azt gondolom továbbra is,hogy el lehet beszélgetni szinte mindenről sértődés nélkül,csak nem kell belelátni a betűkbe mást,mint amit mondani akarnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 17:41:37 »


a legmélyebb tisztelet jár neked! worship eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 17:43:40 »

brrrr.,de izgalmas,hogy kibeszéltek privátban.mint a gyerekek.nem ilyen vagy te.szemtől szembe gyertek,ahogy a felnőttek. Cheesy
Nem ócsároltam senki autóját,tudom nehéz felfogni.Ez is hozzá tartozik az autóhoz,nem csak a hangja.... Wink smile

Én azt gondolom továbbra is,hogy el lehet beszélgetni szinte mindenről sértődés nélkül,csak nem kell belelátni a betűkbe mást,mint amit mondani akarnak.

De hát ha egyszer gyereknek néznek?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 17:44:49 »


De hát ha egyszer gyereknek néznek?  eplus2
jah,csak ennyi?simán belefér.még mindig nem én vagyok a sértett... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 20:07:48 »

brrrr.,de izgalmas,hogy kibeszéltek privátban.mint a gyerekek.nem ilyen vagy te.szemtől szembe gyertek,ahogy a felnőttek. Cheesy
Nem ócsároltam senki autóját,tudom nehéz felfogni.Ez is hozzá tartozik az autóhoz,nem csak a hangja.... Wink smile

Én azt gondolom továbbra is,hogy el lehet beszélgetni szinte mindenről sértődés nélkül,csak nem kell belelátni a betűkbe mást,mint amit mondani akarnak.
Én szemtől szemben is elmondtam már (képletesen, itt a fórumon), mennyire nincs igazad. Te azt hiszed igen, mi tudjuk, hogy nem. Nekünk mást jelent ez az autó, mint Neked. Ez a miénk, a mi örömünk, a mi bánatunk. De ennyi, nem kell hozzá mese. Persze, most, mint mindig bizonygatod, mennyire szükséges, hogy pocskold a V6-ot. Nem lehetne, hogy a dízelesben éld ki magad? Haggyál már békén minket, költeni a saját pénzünket, amit nem Tőled kapunk, így arra költjük, amire akarjuk. Miért nem fogod már fel? Hányszor kell még elmondani, ennyi írás után már egy taknyos kölyök is megérti, nem kíváncsiak rá. Nem érdekel, mennyire utálsz, mert ez kölcsönös. De végre hagyd abba ezt az értelmetlen hülyeséget!  integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 21:21:38 »

Én szemtől szemben is elmondtam már (képletesen, itt a fórumon), mennyire nincs igazad. Te azt hiszed igen, mi tudjuk, hogy nem. Nekünk mást jelent ez az autó, mint Neked. Ez a miénk, a mi örömünk, a mi bánatunk. De ennyi, nem kell hozzá mese. Persze, most, mint mindig bizonygatod, mennyire szükséges, hogy pocskold a V6-ot. Nem lehetne, hogy a dízelesben éld ki magad? Haggyál már békén minket, költeni a saját pénzünket, amit nem Tőled kapunk, így arra költjük, amire akarjuk. Miért nem fogod már fel? Hányszor kell még elmondani, ennyi írás után már egy taknyos kölyök is megérti, nem kíváncsiak rá. Nem érdekel, mennyire utálsz, mert ez kölcsönös. De végre hagyd abba ezt az értelmetlen hülyeséget!  integet2
nem az a kérdés,hogy te mire vagy kíváncsi,hanem az,hogy az mire kíváncsi aki autót akar magának választani.jah,hogy ez neked nemtetszik.nabumm. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 21:23:16 »

nem az a kérdés,hogy te mire vagy kíváncsi,hanem az,hogy az mire kíváncsi aki autót akar magának választani.jah,hogy ez neked nemtetszik.nabumm. Wink
De Tőled kérdezte itt valaki, hogy mi a véleményed? Én nem olvastam ilyet. Kinek válaszolsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 21:28:42 »

De Tőled kérdezte itt valaki, hogy mi a véleményed? Én nem olvastam ilyet. Kinek válaszolsz?
keresd meg.ne legyél rest. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 21:42:29 »

keresd meg.ne legyél rest. nyes
Keresse, aki akarja. Nem hiszem, hogy bárki kérte volna, hogy mondj véleményt a V6-ról. Mondjuk nem is mérvadó!  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 21:55:40 »

Keresse, aki akarja. Nem hiszem, hogy bárki kérte volna, hogy mondj véleményt a V6-ról. Mondjuk nem is mérvadó!  vigyor3
mit hiszel vagy nem.egy biztos.neked épp annyi keresnivalod van egy mk3 totyikbanaz mk2 vel mint nekem. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 21:57:47 »

Neki a benzinessel van gondja nem a hengerek kiosztásával. Ne, Ne válaszolj erre az üzenetre.

A Ne etesd a troll-t ot gyakoroljuk. Kérek mindenkit NE írjon neki, az ég szerelmére.




OFF: kérek egy  embert írjon nekem hasonló benya köbcentis (OFFos) motorral szerelt autót mennyit fogyaszt, nagyon érdekel Tongue

te ki vagy es honnan jöttél.nem tetszik az abrazatod,de nem zavar. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 21:59:45 »

mit hiszel vagy nem.egy biztos.neked épp annyi keresnivalod van egy mk3 totyikbanaz mk2 vel mint nekem. vigyor3
Kétlem. Az is V6, szinte semmi különbség. Csak a kasztni. De ezt Te is tudod. De én nem járok a dizlis totyikba sz@rakodni!  vigyor3 nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 22:04:14 »

Kétlem. Az is V6, szinte semmi különbség. Csak a kasztni. De ezt Te is tudod. De én nem járok a dizlis totyikba sz@rakodni!  vigyor3 nyes
kötőd az ebet a karóhoz,de a te elved szerint az mk2,nem mk3.illetve pont annyira, mint az smaxban is mk4 motor van, mégsem mk4.
Ergo ugyanannyi jogom van nekem is itt, mint neked.illetve bárhol másholegy nxiltw fórumon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 22:05:52 »

 unalmas

Ez még chips-el sem jó...  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 22:08:16 »

kötőd az ebet a karóhoz,de a te elved szerint az mk2,nem mk3.illetve pont annyira, mint az smaxban is mk4 motor van, mégsem mk4.
Ergo ugyanannyi jogom van nekem is itt, mint neked.illetve bárhol másholegy nxiltw fórumon.
Senki nem mondta, hogy nincs jogod itt lenni, ne forgasd ki a szavaimat. Csak ócsárolni nincs értelme a V6-ot. Ezt fogd már fel. Semmi bajom azzal, amit csinálsz, csak a sz@rozást hagy el. Annélkül egész jó minden.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 23:58:42 »

Senki nem mondta, hogy nincs jogod itt lenni, ne forgasd ki a szavaimat. Csak ócsárolni nincs értelme a V6-ot. Ezt fogd már fel. Semmi bajom azzal, amit csinálsz, csak a sz@rozást hagy el. Annélkül egész jó minden.
Ez nem pont így van.
Én mondtam.
Az smaxos törpe menjen szépen az smaxos topikba, a benzineseket ne idegelje, mert máar nem vicces pár éve.
Na be lehet végre fejezni azt a fhingrosálást?
Sz@r a dízel. *** a benzines. Biciklit a világnak. Bhúzikat a dunába, politikusokat a fára.
Ja: mf1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2015.09.01 kedd, 07:28:32 »

Ez nem pont így van.
Én mondtam.
Az smaxos törpe menjen szépen az smaxos topikba, a benzineseket ne idegelje, mert máar nem vicces pár éve.
Na be lehet végre fejezni azt a fhingrosálást?
Sz@r a dízel. *** a benzines. Biciklit a világnak. Bhúzikat a dunába, politikusokat a fára.
Ja: mf1
Senki nem mondta, hogy nincs jogod itt lenni, ne forgasd ki a szavaimat. Csak ócsárolni nincs értelme a V6-ot. Ezt fogd már fel. Semmi bajom azzal, amit csinálsz, csak a sz@rozást hagy el. Annélkül egész jó minden.

Na jól van srácok.Akkor off. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2015.09.01 kedd, 09:14:47 »

Hali!

Na itt jegyezném meg én is, hogy pont egy hete ért véget egy 1200 km-es kirándulás. Szeged-Zemplén hegység( össze vissza és még visszább :-) -Szeged

Az autó 3.0 V6 fogyasztása 8,6 L/100 km ( computer szerint ) ez a valóságban 8.8 L / 100 km, de adjunk hozzá még 2 dl-t hogy kerek legyen a szám és így biztos nem csaltam. Szóval 9 L/100 km-es átlaggal elautóztunk össze-vissza 1200 km-t. Amikor kellett használtam rendesen az autó erejét, máskor meg 60-70-80 al kanyarogtam a hegyvidéken ( ...így is mindig utolértem az átlagot... ).Tehát az autót mindig a körülményeknek megfelelően használva, sebességhatárokat betartva, tempomat 103-104, falu táblát elhagyva úgy gyorsítva ahogy bírja a gép ( a feeling meglegyen ) stb stb... előzésnél nem volt kec-mec vissza 3.-ba amit bír stb stb.

Egyszóval a V6 feelingje megvolt anélkül is hogy, le ette volna a gatyánkat.... soha nem volt ilyen gond,hogy erőlködik a gép felfele menet... mi lesz egy előzéskor...??!  Ebből kiindulva ha tehát mondjuk örökké száguldoztam volna,mint egy donorjelölt akkor is mondjuk ehhez képest + jó ha 3 literrel evett volna többet 100 - on... és még az se a világ teteje. De az már nem kirándulás lett volna,hanem állandó idegbaj...

Másodszóval :-) nekem a V6 feelingje már ott megkezdődik mikor egy parkolóban odaslattyogok és beindítom...

Persze mi tudtuk, hogy mire vesszük az autót... Ha most városi forgalomban kellett volna ezt az 1200 km-t megtenni, na az lehet hogy 14 L / 100 km lett volna. De ugye ez az autó nem is városba való... ahogy egy dízel sem...

 eljen
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2015.09.01 kedd, 15:01:02 »

Gondolkodok rajta, hogy a gyári kipufogó véget átalakítsam, vagy -ha találnék- ST220-ét rátegyem.

Akinek van 2.5-es V6 annál hogyan van megoldva? Túl sok pénzt nem szeretnék rákölteni  rinya

Köszönök előre is minden értékelhető választ  worship worship worship

Naplózva

mondejó 2.5 V6
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2015.09.01 kedd, 17:23:41 »

Gondolkodok rajta, hogy a gyári kipufogó véget átalakítsam, vagy -ha találnék- ST220-ét rátegyem.

Akinek van 2.5-es V6 annál hogyan van megoldva? Túl sok pénzt nem szeretnék rákölteni  rinya

Köszönök előre is minden értékelhető választ  worship worship worship



Az St220-nak is sima kipufogóvége van, csak rá fan hefftelve egy szép krómos kipufogóvég...  Wink
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2015.09.01 kedd, 17:53:22 »

Az St220-nak is sima kipufogóvége van, csak rá fan hefftelve egy szép krómos kipufogóvég...  Wink

Igazad van, de például az ST-nek két kipufogó vége van /esztétikailag nekem tetszik/.

A másik, hogy a gyári kipuffancs a lökhárító mögött van, ezért is kérdeztem, hogy mi állna jól, hogyha láthatóvá akarnám tenni  Wink
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:29:44 »

Igazad van, de például az ST-nek két kipufogó vége van /esztétikailag nekem tetszik/.

A másik, hogy a gyári kipuffancs a lökhárító mögött van, ezért is kérdeztem, hogy mi állna jól, hogyha láthatóvá akarnám tenni  Wink

Jah,így már értem... Az biztos, hogy marha jól néz ki a két kiputtyantó... én sem tudom megunni a látványát.

Bár ennek is van árnyoldala. Mikor megvettük, kollegám első pár mondatában benne volt, hogy a talicska jut róla eszébe... két vascső a kipufogóba aztán lehet tolni...  Wink
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:28:20 »

Igazad van, de például az ST-nek két kipufogó vége van /esztétikailag nekem tetszik/.

A másik, hogy a gyári kipuffancs a lökhárító mögött van, ezért is kérdeztem, hogy mi állna jól, hogyha láthatóvá akarnám tenni  Wink

Csakis kerek végződés áll jól, nem túlságosan kibújva a lökös alól. Hogy pontosan milyen dizájn, milyen átmérő, hány darab, az rajtad múlik, neked mi tetszene és mennyit szánsz rá. Sok helyen árulnak kipufogó véget. Használtan is kapni biztos fillérekért.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:32:20 »

Csakis kerek végződés áll jól, nem túlságosan kibújva a lökös alól. Hogy pontosan milyen dizájn, milyen átmérő, hány darab, az rajtad múlik, neked mi tetszene és mennyit szánsz rá. Sok helyen árulnak kipufogó véget. Használtan is kapni biztos fillérekért.
lehet,hogy csak gyáriban érdemes gondolkodni.a kollégámat a mozaikból kivágták a műszakiról az utólagos kipuffvég és a dísztárcsa miatt.azt mondák neki,hogy gyári szereléssel átment volna.aztán lehet,hogy csak lóvét vártak.....egy lótusz omegáról volt szó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:40:53 »

lehet,hogy csak gyáriban érdemes gondolkodni.a kollégámat a mozaikból kivágták a műszakiról az utólagos kipuffvég és a dísztárcsa miatt.azt mondák neki,hogy gyári szereléssel átment volna.aztán lehet,hogy csak lóvét vártak.....egy lótusz omegáról volt szó.

Hát szerintem is a pénz kellett volna, mivel a kipufogóvég dizájnosítása nem minősül átalakításnak  Wink Ha nem ordít  taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:41:56 »

Jah,így már értem... Az biztos, hogy marha jól néz ki a két kiputtyantó... én sem tudom megunni a látványát.

Bár ennek is van árnyoldala. Mikor megvettük, kollegám első pár mondatában benne volt, hogy a talicska jut róla eszébe... két vascső a kipufogóba aztán lehet tolni...  Wink

 taps taps taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2015.09.01 kedd, 21:52:46 »

ez a te véleményed.az enyém meg az enyém.Ja hogy az nem tetszik másnak?hol érdekel az engem.
Ez tudod jelenleg úgy van,hogy mindenki tudja,hogy úgy van,csak senki nem beszél róla.Fáj az igazság?Nekem nem fáj,hogy a dízelben lendkereket,pcsúcsot,nagynyomásút,meg turbót kell cserélni.Beszélni kell róla,és segíteni a másikat a fenntartásában.Az nem segítség ha mellébeszéltek. Wink
Milyen meglepő volt a 16literes első fogyid?Vagy nem is volt melepetés más számára,mert ez természetes?A felső ingerküszöbödet súrolta,miközben nincs ott hiba,annyi az annyi.Én örülök,hogy van lehetőséged fenntartani egy magas fogyasztású v6-ot,csak nem kell tagadni,ferdíteni,szépíteni.Ha beszélünk róla,az több segítség,mint vakítani az embereket.

A dízel sem termeli a gázolajat,azt is tankolni kell.Hol írtam azt,hogy termeli-keresd már meg pls.Nem én keltem a feszt,nektek alacsony az ingerküszöbötök.Ha nem így lenne,nem fájna a valóság. nyes

Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna? mf3
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2015.09.01 kedd, 22:01:46 »

lehet,hogy csak gyáriban érdemes gondolkodni.a kollégámat a mozaikból kivágták a műszakiról az utólagos kipuffvég és a dísztárcsa miatt.azt mondák neki,hogy gyári szereléssel átment volna.aztán lehet,hogy csak lóvét vártak.....egy lótusz omegáról volt szó.

lótusz omegán dísztárcsa??? nemá kihez került? van vagy 2 db magyarországon
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2015.09.01 kedd, 22:04:00 »

Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna? mf3
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.
Hagyd, hátha végre vége. Vagy igen? Vagy nem? Olyan bizonytalan vagyok. Legalább mi ne szítsuk az értelmetlen vitát. Zárjuk le, lépjünk tovább.
Ma tettem a tankba egy palack lila dobozos löttyöt, olyan befecskendező tisztító félét. Mint ha megtáltosodott volna a kicsike. Érezhetően jobban húz, eddig is jól ment, de most tényleg dinamikus. Nem tudom, meddig tart, de most kurv@jó!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2015.09.01 kedd, 22:05:56 »

Hagyd, hátha végre vége. Vagy igen? Vagy nem? Olyan bizonytalan vagyok. Legalább mi ne szítsuk az értelmetlen vitát. Zárjuk le, lépjünk tovább.
Ma tettem a tankba egy palack lila dobozos löttyöt, olyan befecskendező tisztító félét. Mint ha megtáltosodott volna a kicsike. Érezhetően jobban húz, eddig is jól ment, de most tényleg dinamikus. Nem tudom, meddig tart, de most kurv@jó!

önts bele pár liter nitrometánt is Smiley
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2015.09.01 kedd, 22:20:13 »

Hagyd, hátha végre vége. Vagy igen? Vagy nem? Olyan bizonytalan vagyok. Legalább mi ne szítsuk az értelmetlen vitát. Zárjuk le, lépjünk tovább.
Ma tettem a tankba egy palack lila dobozos löttyöt, olyan befecskendező tisztító félét. Mint ha megtáltosodott volna a kicsike. Érezhetően jobban húz, eddig is jól ment, de most tényleg dinamikus. Nem tudom, meddig tart, de most kurv@jó!

Én Spuri adalékot használok. De van benne Prolong is. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2015.09.01 kedd, 22:47:57 »

Csak egy kis sajtó az átlagfogyasztásokról,hogy képben legyen mindenki.


Fogyasztás
 Benzines        Dízel   
 Motor:    Fogyasztás:    Motor:    Fogyasztás:
 1,8 110 LE    8,20 l/100 km    2,0 TDDi 90 LE    6,55 l/100 km
 1,8 125 LE    8,42 l/100 km    2,0 TDDi 115 LE    6,86 l/100 km
 1,8 SCI 130 LE 8,57 l/100 km    2,0 TDCi 115 LE (5 fok.)6,64 l/100 km
 2,0 145 LE 8,92 l/100 km    2,0 TDCi 130 LE (6 fok.) 6,75 l/100 km
 2,5 V6 170 LE     9,91 l/100 km    2,2 TDCi 155 LE 6,64 l/100 km
 3,0 V6 204 LE    10,31 l/100 km       
 3,0 V6 226 LE    10,84 l/100 km

 Forrás: Spritmonitor.de

És a hibák a v6 és tdci:
Az ST ellen szól a jó drága kuplungszett, a költséges gumiméret, mellette a hangja, a hangulata és az ereje. Érdemes a frissebbet venni belőle, amelyben hatfokozatú kézi váltó van. Öttel nem nyújtja ugyanazt, és elvileg a motor csapágyai is tartósabbak lettek a hatgangosban.

A V6-os benzinesek közül a 2,5 literes, 170 lóerős a legkevésbé vonzó, mert nem különösebben erős és adódhat gond a hajtókarcsapágyakkal. A nagyobb fordulatszámon a teljesítménynöveléshez hozzájáruló IMRC-egység (Intake Manifold Runner Control) is hibaforrás.

Dízelmotorok
Kevés autóval lehet annyira ráfaragni, mint egy reményeinkben ideális, de pénztemetőnek bizonyuló dízel Mondeóval. Akinek minden gond előjön, az cseréltethet 200 ezerért kettős tömegű lendkereket kuplungszettel, 300 000 Ft körül nagynyomású szivattyút, injektorokat darabonként 100 000 forintért, javíttat turbót 100-150 000 Ft körül és áldoz még egy kicsit a tanktisztításra meg a turbócsövek cseréjére.

Gyakori a turbófeltöltő gumicsöveinek repedése, olaj is távozhat a levegővel, így a hibát az olajsárról kiszúrhatjuk a motortérben. A gyatra csövek pótlása gyári alkatrésszel költséges, kiváltásukra viszont van ötletes és költséghatékony példa. A dízelek generátora felől érkező csúnya hang és a rángatás szabadonfutó szíjtárcsa beépítésével szüntethető meg.
Más dízelmotorokon is probléma a dízelek rákkeltő kipufogógázából lerakódó retek, amitől a kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelep nem tud rendesen működni. A szelepet nem kell cserélni, szerencsére tisztítható. Bevett megoldás, bár mi nem ajánljuk az eleve mérgező dízelekkel a környezetszennyezés tovább súlyosbítását az EGR-szelep kiiktatásával.


Nagyságrenddel ésszerűbb egy benzinest venni és átállítani autógázra 250 000 forintból, mint kockáztatni a drága javításokkal fenyegető dízellel.
forrás:cromax.hu,vezess.hu

Szerintem ezzel mindenki eldöntheti,hogy melyik motor a jobb vagy rosszabb.

Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2015.09.02 szerda, 07:30:17 »

Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna? mf3
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.
Azt hittem tudsz olvasni,de már nem vagyok benne biztos.amúgy én is szeretlek....

Ha nem akarjátok lezárni a parttalan vitát-hát legyen,én megtettem a kezdő lépést tegnap.
Na jól van srácok.Akkor off. Wink wave


Nem én írtam ezt sem: Wink
"A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni?"

szóval egy fórumon ne hazudj,mert hamarabb utolérnek mint a sánta kutyát.

Jelenleg a vita miattad folytatódik.És rossz fényt vetsz az összes V6-os szavahihetőségére is.Én elhiszem,hogy nem fáj a magasabb fogyi,de szépíteni ferdíteni teljesen felesleges.És nem is kell megmagyarázni,mert 1értelműen leírtad.


Hámozhatjuk tovább a fingot,ahogy gondolod..... nyes Wink

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2015.09.02 szerda, 07:31:28 »

Csak egy kis sajtó az átlagfogyasztásokról,hogy képben legyen mindenki.


Fogyasztás
 Benzines        Dízel   
 Motor:    Fogyasztás:    Motor:    Fogyasztás:
 1,8 110 LE    8,20 l/100 km    2,0 TDDi 90 LE    6,55 l/100 km
 1,8 125 LE    8,42 l/100 km    2,0 TDDi 115 LE    6,86 l/100 km
 1,8 SCI 130 LE 8,57 l/100 km    2,0 TDCi 115 LE (5 fok.)6,64 l/100 km
 2,0 145 LE 8,92 l/100 km    2,0 TDCi 130 LE (6 fok.) 6,75 l/100 km
 2,5 V6 170 LE     9,91 l/100 km    2,2 TDCi 155 LE 6,64 l/100 km
 3,0 V6 204 LE    10,31 l/100 km       
 3,0 V6 226 LE    10,84 l/100 km

 Forrás: Spritmonitor.de

És a hibák a v6 és tdci:
Az ST ellen szól a jó drága kuplungszett, a költséges gumiméret, mellette a hangja, a hangulata és az ereje. Érdemes a frissebbet venni belőle, amelyben hatfokozatú kézi váltó van. Öttel nem nyújtja ugyanazt, és elvileg a motor csapágyai is tartósabbak lettek a hatgangosban.

A V6-os benzinesek közül a 2,5 literes, 170 lóerős a legkevésbé vonzó, mert nem különösebben erős és adódhat gond a hajtókarcsapágyakkal. A nagyobb fordulatszámon a teljesítménynöveléshez hozzájáruló IMRC-egység (Intake Manifold Runner Control) is hibaforrás.

Dízelmotorok
Kevés autóval lehet annyira ráfaragni, mint egy reményeinkben ideális, de pénztemetőnek bizonyuló dízel Mondeóval. Akinek minden gond előjön, az cseréltethet 200 ezerért kettős tömegű lendkereket kuplungszettel, 300 000 Ft körül nagynyomású szivattyút, injektorokat darabonként 100 000 forintért, javíttat turbót 100-150 000 Ft körül és áldoz még egy kicsit a tanktisztításra meg a turbócsövek cseréjére.

Gyakori a turbófeltöltő gumicsöveinek repedése, olaj is távozhat a levegővel, így a hibát az olajsárról kiszúrhatjuk a motortérben. A gyatra csövek pótlása gyári alkatrésszel költséges, kiváltásukra viszont van ötletes és költséghatékony példa. A dízelek generátora felől érkező csúnya hang és a rángatás szabadonfutó szíjtárcsa beépítésével szüntethető meg.
Más dízelmotorokon is probléma a dízelek rákkeltő kipufogógázából lerakódó retek, amitől a kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelep nem tud rendesen működni. A szelepet nem kell cserélni, szerencsére tisztítható. Bevett megoldás, bár mi nem ajánljuk az eleve mérgező dízelekkel a környezetszennyezés tovább súlyosbítását az EGR-szelep kiiktatásával.


Nagyságrenddel ésszerűbb egy benzinest venni és átállítani autógázra 250 000 forintból, mint kockáztatni a drága javításokkal fenyegető dízellel.
forrás:cromax.hu,vezess.hu

Szerintem ezzel mindenki eldöntheti,hogy melyik motor a jobb vagy rosszabb.


képben?ez egy egyoldalú cikk.linkeld légyszíves a másik oldalt is.... Cheesy

Addig ez is csak egy ferdítés. Wink

És ráadásul nem is illik a témába,ugyanis hány V6-ost alakíttattak át gázra?te barátom 2.0 sornégyes benzinesről idéztél,szóval ez még csak egy fél pontot sem ér. taps
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.02 szerda, 07:47:04 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2015.09.02 szerda, 07:51:22 »

lótusz omegán dísztárcsa??? nemá kihez került? van vagy 2 db magyarországon
a haver vizsgáztat mellékesben,és megkeresték,hogy vigye el vizsgára.ennyit tudok róla.de nem is érdekel jobban a kihalásra ítélt faj. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2015.09.02 szerda, 08:29:41 »

Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna? mf3
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.

 eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2015.09.02 szerda, 08:48:23 »

eljen
úgy látom egyikőtök sem szeretné befejezni.nekem nem gond,nem az én gatyámat eszi le a v6.... hehe hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2015.09.02 szerda, 12:29:26 »

úgy látom egyikőtök sem szeretné befejezni.nekem nem gond,nem az én gatyámat eszi le a v6.... hehe hehe hehe hehe

Persze, nem a te gatyádat..... mert te  kezes-lábas rugdalózót hordasz.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2015.09.02 szerda, 12:34:10 »

Persze, nem a te gatyádat..... mert te  kezes-lábas rugdalózót hordasz.  eplus2
Ne bántsd abban a méretben csak az van  wave
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2015.09.02 szerda, 14:48:22 »

úgy látom egyikőtök sem szeretné befejezni.nekem nem gond,nem az én gatyámat eszi le a v6.... hehe hehe hehe hehe

A tiédet már leette Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2015.09.02 szerda, 16:31:19 »

A tiédet már leette Cheesy
Persze, nem a te gatyádat..... mert te  kezes-lábas rugdalózót hordasz.  eplus2
Ne bántsd abban a méretben csak az van  wave

fogadjunk,hogy ti ezt az egészet jobban élvezitek mint én.
D-nek: igen az enyémet már korábban leette,azóta a benzines csak fűnyíró.... nyes
Tibinek: inkább minte,aki tangát hord-még a BT mesélte.... hehe
VZoli: hát,nekedmeg Bagoly,mit mondjak? hehe

 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2015.09.02 szerda, 17:57:15 »

fogadjunk,hogy ti ezt az egészet jobban élvezitek mint én.


Tibinek: inkább minte,aki tangát hord-még a BT mesélte.... hehe


 Wink wave

Igen, tangát hordok.....a megrendelőknek. Aki jelen esetben a BT.  hehe
Hát figyelj, a korosztályunkban inkább tanga, mint kezes-lábas rugdalózó.... (ezt sajnos nem tudom beszerezni, továbbra is a baba boltban kell vegyél..... tudom, ciki bemenni ruháért magadnak)  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2015.09.02 szerda, 18:21:45 »

Igen, tangát hordok.....a megrendelőknek. Aki jelen esetben a BT.  hehe
Hát figyelj, a korosztályunkban inkább tanga, mint kezes-lábas rugdalózó.... (ezt sajnos nem tudom beszerezni, továbbra is a baba boltban kell vegyél..... tudom, ciki bemenni ruháért magadnak)  eplus2

az a baj,hogy viseled. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2015.09.02 szerda, 18:36:34 »

az a baj,hogy viseled. nyes
Fújjjj, jobban örülnél ha a Tibin még tanga se lenne? Mondom, perverz vagy. mf1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2015.09.02 szerda, 18:38:51 »

az a baj,hogy viseled. nyes


Ne vetítsd ki a vágyaidat!  eplus2
A helyzet azt, hogy ez alaptalan információ. (Ha BT-re hivatkoznál, hogy ő mondta....akkor most mondom, hogy ő sem rendelkezhet ilyen információkkal.  Cool)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:33:40 »

Fújjjj, jobban örülnél ha a Tibin még tanga se lenne? Mondom, perverz vagy. mf1
nekem az is baj ha nincs rajta.tudom,hogy téged nem zavarna az sem,tökmag. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.