Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:59:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303886 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1700 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 15:29:48 »
Idézetet írta: D - 2015.08.31 hétfő, 14:40:49
Örömmel használom, főleg, hogy nem eszik 16 litert
Amúgy attól, hogy van benne 170 páratlanujjú patás állat, még nem fogok egész nap azon élvezkedni. Vagy a sarki ABC-be is menjek 160-nal, mert van benne erő?
minimum....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1701 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 15:41:14 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 15:29:48
minimum....
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1702 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 16:08:23 »
De még mindig nem értem, nem értjük, miért okoz Neked örömet, ha ócsárolhatod a V6-ot. Nem elég még, 600X leírtad, megértettük. Nekünk mégis ez kell. Pont. Innentől lehetne, hogy a V6 legyen a főszereplő a bajaival, jóságával? Mindenki tisztában van vele, szerinted sz@r. Lépjél már túl rajta. Mindig azt mondjátok, olvassanak vissza az újak. Megtehetik, láthatják, mit írtál. De innentől, de tényleg, vedd már komolyan a kérésünket. Ha segíteni nem tudsz, legalább ne ócsárolj. Ha tudsz, úgyis megteszed, mert olyan vagy. Ez tiszteletre méltó. De a körítés már nem kell. Én kérlek. Gondolom, mások is, csak nem merik leírni. Tudom, lesz@rod, mit mondok, de nem csak én mondom. Privátban megy azért a duma. Tehát kérlek, ne írj mást, mint választ a kérdésre, a véleményedet már ismerjük.
Ja, biztos tudja, kinek szól!
Naplózva
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1703 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 16:31:15 »
Idézetet írta: D - 2015.08.31 hétfő, 14:40:49
Örömmel használom, főleg, hogy nem eszik 16 litert
Amúgy attól, hogy van benne 170 páratlanujjú patás állat, még nem fogok egész nap azon élvezkedni. Vagy a sarki ABC-be is menjek 160-nal, mert van benne erő?
Hali!
Na itt jegyezném meg én is, hogy pont egy hete ért véget egy 1200 km-es kirándulás. Szeged-Zemplén hegység( össze vissza és még visszább :-) -Szeged
Az autó 3.0 V6 fogyasztása 8,6 L/100 km ( computer szerint ) ez a valóságban 8.8 L / 100 km, de adjunk hozzá még 2 dl-t hogy kerek legyen a szám és így biztos nem csaltam. Szóval 9 L/100 km-es átlaggal elautóztunk össze-vissza 1200 km-t. Amikor kellett használtam rendesen az autó erejét, máskor meg 60-70-80 al kanyarogtam a hegyvidéken ( ...így is mindig utolértem az átlagot... ).Tehát az autót mindig a körülményeknek megfelelően használva, sebességhatárokat betartva, tempomat 103-104, falu táblát elhagyva úgy gyorsítva ahogy bírja a gép (
a feeling meglegyen
) stb stb... előzésnél nem volt kec-mec vissza 3.-ba amit bír stb stb.
Egyszóval a
V6 feelingje
megvolt anélkül is hogy, le ette volna a gatyánkat.... soha nem volt ilyen gond,hogy erőlködik a gép felfele menet... mi lesz egy előzéskor...??! Ebből kiindulva ha tehát mondjuk örökké száguldoztam volna,mint egy donorjelölt akkor is mondjuk ehhez képest + jó ha 3 literrel evett volna többet 100 - on... és még az se a világ teteje. De az már nem kirándulás lett volna,hanem állandó idegbaj...
Másodszóval :-) nekem a
V6 feelingje
már ott megkezdődik mikor egy parkolóban odaslattyogok és beindítom...
Persze mi tudtuk, hogy mire vesszük az autót... Ha most városi forgalomban kellett volna ezt az 1200 km-t megtenni, na az lehet hogy 14 L / 100 km lett volna. De ugye ez az autó nem is városba való... ahogy egy dízel sem...
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1704 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 17:39:46 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.31 hétfő, 16:08:23
De még mindig nem értem, nem értjük, miért okoz Neked örömet, ha ócsárolhatod a V6-ot. Nem elég még, 600X leírtad, megértettük. Nekünk mégis ez kell. Pont. Innentől lehetne, hogy a V6 legyen a főszereplő a bajaival, jóságával? Mindenki tisztában van vele, szerinted sz@r. Lépjél már túl rajta. Mindig azt mondjátok, olvassanak vissza az újak. Megtehetik, láthatják, mit írtál. De innentől, de tényleg, vedd már komolyan a kérésünket. Ha segíteni nem tudsz, legalább ne ócsárolj. Ha tudsz, úgyis megteszed, mert olyan vagy. Ez tiszteletre méltó. De a körítés már nem kell. Én kérlek. Gondolom, mások is, csak nem merik leírni. Tudom, lesz@rod, mit mondok, de nem csak én mondom. Privátban megy azért a duma. Tehát kérlek, ne írj mást, mint választ a kérdésre, a véleményedet már ismerjük.
Ja, biztos tudja, kinek szól!
brrrr.,de izgalmas,hogy kibeszéltek privátban.mint a gyerekek.nem ilyen vagy te.szemtől szembe gyertek,ahogy a felnőttek.
Nem ócsároltam senki autóját,tudom nehéz felfogni.Ez is hozzá tartozik az autóhoz,nem csak a hangja....
Én azt gondolom továbbra is,hogy el lehet beszélgetni szinte mindenről sértődés nélkül,csak nem kell belelátni a betűkbe mást,mint amit mondani akarnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1705 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 17:41:37 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2015.08.31 hétfő, 16:31:15
a legmélyebb tisztelet jár neked!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1706 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 17:43:40 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 17:39:46
brrrr.,de izgalmas,hogy kibeszéltek privátban.mint a gyerekek.nem ilyen vagy te
.szemtől szembe gyertek,ahogy a felnőttek.
Nem ócsároltam senki autóját,tudom nehéz felfogni.Ez is hozzá tartozik az autóhoz,nem csak a hangja....
Én azt gondolom továbbra is,hogy el lehet beszélgetni szinte mindenről sértődés nélkül,csak nem kell belelátni a betűkbe mást,mint amit mondani akarnak.
De hát ha egyszer gyereknek néznek?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1707 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 17:44:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.31 hétfő, 17:43:40
De hát ha egyszer gyereknek néznek?
jah,csak ennyi?simán belefér.még mindig nem én vagyok a sértett...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1708 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 20:07:48 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 17:39:46
brrrr.,de izgalmas,hogy kibeszéltek privátban.mint a gyerekek.nem ilyen vagy te.szemtől szembe gyertek,ahogy a felnőttek.
Nem ócsároltam senki autóját,tudom nehéz felfogni.Ez is hozzá tartozik az autóhoz,nem csak a hangja....
Én azt gondolom továbbra is,hogy el lehet beszélgetni szinte mindenről sértődés nélkül,csak nem kell belelátni a betűkbe mást,mint amit mondani akarnak.
Én szemtől szemben is elmondtam már (képletesen, itt a fórumon), mennyire nincs igazad. Te azt hiszed igen, mi tudjuk, hogy nem. Nekünk mást jelent ez az autó, mint Neked. Ez a miénk, a mi örömünk, a mi bánatunk. De ennyi, nem kell hozzá mese. Persze, most, mint mindig bizonygatod, mennyire szükséges, hogy pocskold a V6-ot. Nem lehetne, hogy a dízelesben éld ki magad? Haggyál már békén minket, költeni a saját pénzünket, amit nem Tőled kapunk, így arra költjük, amire akarjuk. Miért nem fogod már fel? Hányszor kell még elmondani, ennyi írás után már egy taknyos kölyök is megérti, nem kíváncsiak rá. Nem érdekel, mennyire utálsz, mert ez kölcsönös. De végre hagyd abba ezt az értelmetlen hülyeséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1709 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 21:21:38 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.31 hétfő, 20:07:48
Én szemtől szemben is elmondtam már (képletesen, itt a fórumon), mennyire nincs igazad. Te azt hiszed igen, mi tudjuk, hogy nem. Nekünk mást jelent ez az autó, mint Neked. Ez a miénk, a mi örömünk, a mi bánatunk. De ennyi, nem kell hozzá mese. Persze, most, mint mindig bizonygatod, mennyire szükséges, hogy pocskold a V6-ot. Nem lehetne, hogy a dízelesben éld ki magad? Haggyál már békén minket, költeni a saját pénzünket, amit nem Tőled kapunk, így arra költjük, amire akarjuk. Miért nem fogod már fel? Hányszor kell még elmondani, ennyi írás után már egy taknyos kölyök is megérti, nem kíváncsiak rá. Nem érdekel, mennyire utálsz, mert ez kölcsönös. De végre hagyd abba ezt az értelmetlen hülyeséget!
nem az a kérdés,hogy te mire vagy kíváncsi,hanem az,hogy az mire kíváncsi aki autót akar magának választani.jah,hogy ez neked nemtetszik.nabumm.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1710 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 21:23:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 21:21:38
nem az a kérdés,hogy te mire vagy kíváncsi,hanem az,hogy az mire kíváncsi aki autót akar magának választani.jah,hogy ez neked nemtetszik.nabumm.
De Tőled kérdezte itt valaki, hogy mi a véleményed? Én nem olvastam ilyet. Kinek válaszolsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1711 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 21:28:42 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.31 hétfő, 21:23:16
De Tőled kérdezte itt valaki, hogy mi a véleményed? Én nem olvastam ilyet. Kinek válaszolsz?
keresd meg.ne legyél rest.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1712 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 21:42:29 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 21:28:42
keresd meg.ne legyél rest.
Keresse, aki akarja. Nem hiszem, hogy bárki kérte volna, hogy mondj véleményt a V6-ról. Mondjuk nem is mérvadó!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1713 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 21:55:40 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.31 hétfő, 21:42:29
Keresse, aki akarja. Nem hiszem, hogy bárki kérte volna, hogy mondj véleményt a V6-ról. Mondjuk nem is mérvadó!
mit hiszel vagy nem.egy biztos.neked épp annyi keresnivalod van egy mk3 totyikbanaz mk2 vel mint nekem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1714 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 21:57:47 »
Idézetet írta: Gegsite - 2015.08.31 hétfő, 21:50:37
Neki a benzinessel van gondja nem a hengerek kiosztásával. Ne, Ne válaszolj erre az üzenetre.
A Ne etesd a troll-t ot gyakoroljuk. Kérek mindenkit NE írjon neki, az ég szerelmére.
OFF: kérek egy embert írjon nekem hasonló benya köbcentis (OFFos) motorral szerelt autót mennyit fogyaszt, nagyon érdekel
te ki vagy es honnan jöttél.nem tetszik az abrazatod,de nem zavar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1715 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 21:59:45 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 21:55:40
mit hiszel vagy nem.egy biztos.neked épp annyi keresnivalod van egy mk3 totyikbanaz mk2 vel mint nekem.
Kétlem. Az is V6, szinte semmi különbség. Csak a kasztni. De ezt Te is tudod. De én nem járok a dizlis totyikba sz@rakodni!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1716 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 22:04:14 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.31 hétfő, 21:59:45
Kétlem. Az is V6, szinte semmi különbség. Csak a kasztni. De ezt Te is tudod. De én nem járok a dizlis totyikba sz@rakodni!
kötőd az ebet a karóhoz,de a te elved szerint az mk2,nem mk3.illetve pont annyira, mint az smaxban is mk4 motor van, mégsem mk4.
Ergo ugyanannyi jogom van nekem is itt, mint neked.illetve bárhol másholegy nxiltw fórumon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1717 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 22:05:52 »
Ez még chips-el sem jó...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1718 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 22:08:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 22:04:14
kötőd az ebet a karóhoz,de a te elved szerint az mk2,nem mk3.illetve pont annyira, mint az smaxban is mk4 motor van, mégsem mk4.
Ergo ugyanannyi jogom van nekem is itt, mint neked.illetve bárhol másholegy nxiltw fórumon.
Senki nem mondta, hogy nincs jogod itt lenni, ne forgasd ki a szavaimat. Csak ócsárolni nincs értelme a V6-ot. Ezt fogd már fel. Semmi bajom azzal, amit csinálsz, csak a sz@rozást hagy el. Annélkül egész jó minden.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1719 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 23:58:42 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.31 hétfő, 22:08:16
Senki nem mondta, hogy nincs jogod itt lenni, ne forgasd ki a szavaimat. Csak ócsárolni nincs értelme a V6-ot. Ezt fogd már fel. Semmi bajom azzal, amit csinálsz, csak a sz@rozást hagy el. Annélkül egész jó minden.
Ez nem pont így van.
Én mondtam.
Az smaxos törpe menjen szépen az smaxos topikba, a benzineseket ne idegelje, mert máar nem vicces pár éve.
Na be lehet végre fejezni azt a fhingrosálást?
Sz@r a dízel. *** a benzines. Biciklit a világnak. Bhúzikat a dunába, politikusokat a fára.
Ja:
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1720 Dátum:
2015.09.01 kedd, 07:28:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.31 hétfő, 23:58:42
Ez nem pont így van.
Én mondtam.
Az smaxos törpe menjen szépen az smaxos topikba, a benzineseket ne idegelje, mert máar nem vicces pár éve.
Na be lehet végre fejezni azt a fhingrosálást?
Sz@r a dízel. *** a benzines. Biciklit a világnak. Bhúzikat a dunába, politikusokat a fára.
Ja:
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.31 hétfő, 22:08:16
Senki nem mondta, hogy nincs jogod itt lenni, ne forgasd ki a szavaimat. Csak ócsárolni nincs értelme a V6-ot. Ezt fogd már fel. Semmi bajom azzal, amit csinálsz, csak a sz@rozást hagy el. Annélkül egész jó minden.
Na jól van srácok.Akkor off.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1721 Dátum:
2015.09.01 kedd, 09:14:47 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2015.08.31 hétfő, 16:31:15
Hali!
Na itt jegyezném meg én is, hogy pont egy hete ért véget egy 1200 km-es kirándulás. Szeged-Zemplén hegység( össze vissza és még visszább :-) -Szeged
Az autó 3.0 V6 fogyasztása 8,6 L/100 km ( computer szerint ) ez a valóságban 8.8 L / 100 km, de adjunk hozzá még 2 dl-t hogy kerek legyen a szám és így biztos nem csaltam. Szóval 9 L/100 km-es átlaggal elautóztunk össze-vissza 1200 km-t. Amikor kellett használtam rendesen az autó erejét, máskor meg 60-70-80 al kanyarogtam a hegyvidéken ( ...így is mindig utolértem az átlagot... ).Tehát az autót mindig a körülményeknek megfelelően használva, sebességhatárokat betartva, tempomat 103-104, falu táblát elhagyva úgy gyorsítva ahogy bírja a gép (
a feeling meglegyen
) stb stb... előzésnél nem volt kec-mec vissza 3.-ba amit bír stb stb.
Egyszóval a
V6 feelingje
megvolt anélkül is hogy, le ette volna a gatyánkat.... soha nem volt ilyen gond,hogy erőlködik a gép felfele menet... mi lesz egy előzéskor...??! Ebből kiindulva ha tehát mondjuk örökké száguldoztam volna,mint egy donorjelölt akkor is mondjuk ehhez képest + jó ha 3 literrel evett volna többet 100 - on... és még az se a világ teteje. De az már nem kirándulás lett volna,hanem állandó idegbaj...
Másodszóval :-) nekem a
V6 feelingje
már ott megkezdődik mikor egy parkolóban odaslattyogok és beindítom...
Persze mi tudtuk, hogy mire vesszük az autót... Ha most városi forgalomban kellett volna ezt az 1200 km-t megtenni, na az lehet hogy 14 L / 100 km lett volna. De ugye ez az autó nem is városba való... ahogy egy dízel sem...
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1722 Dátum:
2015.09.01 kedd, 15:01:02 »
Gondolkodok rajta, hogy a gyári kipufogó véget átalakítsam, vagy -ha találnék- ST220-ét rátegyem.
Akinek van 2.5-es V6 annál hogyan van megoldva? Túl sok pénzt nem szeretnék rákölteni
Köszönök előre is minden értékelhető választ
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1723 Dátum:
2015.09.01 kedd, 17:23:41 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.01 kedd, 15:01:02
Gondolkodok rajta, hogy a gyári kipufogó véget átalakítsam, vagy -ha találnék- ST220-ét rátegyem.
Akinek van 2.5-es V6 annál hogyan van megoldva? Túl sok pénzt nem szeretnék rákölteni
Köszönök előre is minden értékelhető választ
Az St220-nak is sima kipufogóvége van, csak rá fan hefftelve egy szép krómos kipufogóvég...
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1724 Dátum:
2015.09.01 kedd, 17:53:22 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2015.09.01 kedd, 17:23:41
Az St220-nak is sima kipufogóvége van, csak rá fan hefftelve egy szép krómos kipufogóvég...
Igazad van, de például az ST-nek két kipufogó vége van /esztétikailag nekem tetszik/.
A másik, hogy a gyári kipuffancs a lökhárító mögött van, ezért is kérdeztem, hogy mi állna jól, hogyha láthatóvá akarnám tenni
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1725 Dátum:
2015.09.01 kedd, 18:29:44 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.01 kedd, 17:53:22
Igazad van, de például az ST-nek két kipufogó vége van /esztétikailag nekem tetszik/.
A másik, hogy a gyári kipuffancs a lökhárító mögött van, ezért is kérdeztem, hogy mi állna jól, hogyha láthatóvá akarnám tenni
Jah,így már értem... Az biztos, hogy marha jól néz ki a két kiputtyantó... én sem tudom megunni a látványát.
Bár ennek is van árnyoldala. Mikor megvettük, kollegám első pár mondatában benne volt, hogy a talicska jut róla eszébe... két vascső a kipufogóba aztán lehet tolni...
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1726 Dátum:
2015.09.01 kedd, 19:28:20 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.01 kedd, 17:53:22
Igazad van, de például az ST-nek két kipufogó vége van /esztétikailag nekem tetszik/.
A másik, hogy a gyári kipuffancs a lökhárító mögött van, ezért is kérdeztem, hogy mi állna jól, hogyha láthatóvá akarnám tenni
Csakis kerek végződés áll jól, nem túlságosan kibújva a lökös alól. Hogy pontosan milyen dizájn, milyen átmérő, hány darab, az rajtad múlik, neked mi tetszene és mennyit szánsz rá. Sok helyen árulnak kipufogó véget. Használtan is kapni biztos fillérekért.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1727 Dátum:
2015.09.01 kedd, 19:32:20 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.09.01 kedd, 19:28:20
Csakis kerek végződés áll jól, nem túlságosan kibújva a lökös alól. Hogy pontosan milyen dizájn, milyen átmérő, hány darab, az rajtad múlik, neked mi tetszene és mennyit szánsz rá. Sok helyen árulnak kipufogó véget. Használtan is kapni biztos fillérekért.
lehet,hogy csak gyáriban érdemes gondolkodni.a kollégámat a mozaikból kivágták a műszakiról az utólagos kipuffvég és a dísztárcsa miatt.azt mondák neki,hogy gyári szereléssel átment volna.aztán lehet,hogy csak lóvét vártak.....egy lótusz omegáról volt szó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1728 Dátum:
2015.09.01 kedd, 19:40:53 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.01 kedd, 19:32:20
lehet,hogy csak gyáriban érdemes gondolkodni.a kollégámat a mozaikból kivágták a műszakiról az utólagos kipuffvég és a dísztárcsa miatt.azt mondák neki,hogy gyári szereléssel átment volna.aztán lehet,hogy csak lóvét vártak.....egy lótusz omegáról volt szó.
Hát szerintem is a pénz kellett volna, mivel a kipufogóvég dizájnosítása nem minősül átalakításnak
Ha nem ordít
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1729 Dátum:
2015.09.01 kedd, 19:41:56 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2015.09.01 kedd, 18:29:44
Jah,így már értem... Az biztos, hogy marha jól néz ki a két kiputtyantó... én sem tudom megunni a látványát.
Bár ennek is van árnyoldala. Mikor megvettük, kollegám első pár mondatában benne volt, hogy a talicska jut róla eszébe... két vascső a kipufogóba aztán lehet tolni...
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1730 Dátum:
2015.09.01 kedd, 21:52:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 07:06:48
ez a te véleményed.az enyém meg az enyém.Ja hogy az nem tetszik másnak?hol érdekel az engem.
Ez tudod jelenleg úgy van,hogy mindenki tudja,hogy úgy van,csak senki nem beszél róla.Fáj az igazság?Nekem nem fáj,hogy a dízelben lendkereket,pcsúcsot,nagynyomásút,meg turbót kell cserélni.Beszélni kell róla,és segíteni a másikat a fenntartásában.Az nem segítség ha mellébeszéltek.
Milyen meglepő volt a 16literes első fogyid?Vagy nem is volt melepetés más számára,mert ez természetes?A felső ingerküszöbödet súrolta,miközben nincs ott hiba,annyi az annyi.Én örülök,hogy van lehetőséged fenntartani egy magas fogyasztású v6-ot,csak nem kell tagadni,ferdíteni,szépíteni.Ha beszélünk róla,az több segítség,mint vakítani az embereket.
A dízel sem termeli a gázolajat,azt is tankolni kell.Hol írtam azt,hogy termeli-keresd már meg pls.Nem én keltem a feszt,nektek alacsony az ingerküszöbötök.Ha nem így lenne,nem fájna a valóság.
Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna?
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1731 Dátum:
2015.09.01 kedd, 22:01:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.01 kedd, 19:32:20
lehet,hogy csak gyáriban érdemes gondolkodni.a kollégámat a mozaikból kivágták a műszakiról az utólagos kipuffvég és a dísztárcsa miatt.azt mondák neki,hogy gyári szereléssel átment volna.aztán lehet,hogy csak lóvét vártak.....egy lótusz omegáról volt szó.
lótusz omegán dísztárcsa??? nemá kihez került? van vagy 2 db magyarországon
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1732 Dátum:
2015.09.01 kedd, 22:04:00 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.01 kedd, 21:52:46
Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna?
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.
Hagyd, hátha végre vége. Vagy igen? Vagy nem? Olyan bizonytalan vagyok. Legalább mi ne szítsuk az értelmetlen vitát. Zárjuk le, lépjünk tovább.
Ma tettem a tankba egy palack lila dobozos löttyöt, olyan befecskendező tisztító félét. Mint ha megtáltosodott volna a kicsike. Érezhetően jobban húz, eddig is jól ment, de most tényleg dinamikus. Nem tudom, meddig tart, de most kurv@jó!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1733 Dátum:
2015.09.01 kedd, 22:05:56 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.09.01 kedd, 22:04:00
Hagyd, hátha végre vége. Vagy igen? Vagy nem? Olyan bizonytalan vagyok. Legalább mi ne szítsuk az értelmetlen vitát. Zárjuk le, lépjünk tovább.
Ma tettem a tankba egy palack lila dobozos löttyöt, olyan befecskendező tisztító félét. Mint ha megtáltosodott volna a kicsike. Érezhetően jobban húz, eddig is jól ment, de most tényleg dinamikus. Nem tudom, meddig tart, de most kurv@jó!
önts bele pár liter nitrometánt is
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1734 Dátum:
2015.09.01 kedd, 22:20:13 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.09.01 kedd, 22:04:00
Hagyd, hátha végre vége. Vagy igen? Vagy nem? Olyan bizonytalan vagyok. Legalább mi ne szítsuk az értelmetlen vitát. Zárjuk le, lépjünk tovább.
Ma tettem a tankba egy palack lila dobozos löttyöt, olyan befecskendező tisztító félét. Mint ha megtáltosodott volna a kicsike. Érezhetően jobban húz, eddig is jól ment, de most tényleg dinamikus. Nem tudom, meddig tart, de most kurv@jó!
Én Spuri adalékot használok. De van benne Prolong is.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
ywerd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1735 Dátum:
2015.09.01 kedd, 22:47:57 »
Csak egy kis sajtó az átlagfogyasztásokról,hogy képben legyen mindenki.
Fogyasztás
Benzines Dízel
Motor: Fogyasztás: Motor: Fogyasztás:
1,8 110 LE 8,20 l/100 km 2,0 TDDi 90 LE 6,55 l/100 km
1,8 125 LE 8,42 l/100 km 2,0 TDDi 115 LE 6,86 l/100 km
1,8 SCI 130 LE 8,57 l/100 km 2,0 TDCi 115 LE (5 fok.)6,64 l/100 km
2,0 145 LE 8,92 l/100 km 2,0 TDCi 130 LE (6 fok.) 6,75 l/100 km
2,5 V6 170 LE 9,91 l/100 km 2,2 TDCi 155 LE 6,64 l/100 km
3,0 V6 204 LE 10,31 l/100 km
3,0 V6 226 LE 10,84 l/100 km
Forrás: Spritmonitor.de
És a hibák a v6 és tdci:
Az ST ellen szól a jó drága kuplungszett, a költséges gumiméret, mellette a hangja, a hangulata és az ereje. Érdemes a frissebbet venni belőle, amelyben hatfokozatú kézi váltó van. Öttel nem nyújtja ugyanazt, és elvileg a motor csapágyai is tartósabbak lettek a hatgangosban.
A V6-os benzinesek közül a 2,5 literes, 170 lóerős a legkevésbé vonzó, mert nem különösebben erős és adódhat gond a hajtókarcsapágyakkal. A nagyobb fordulatszámon a teljesítménynöveléshez hozzájáruló IMRC-egység (Intake Manifold Runner Control) is hibaforrás.
Dízelmotorok
Kevés autóval lehet annyira ráfaragni, mint egy reményeinkben ideális, de pénztemetőnek bizonyuló dízel Mondeóval. Akinek minden gond előjön, az cseréltethet 200 ezerért kettős tömegű lendkereket kuplungszettel, 300 000 Ft körül nagynyomású szivattyút, injektorokat darabonként 100 000 forintért, javíttat turbót 100-150 000 Ft körül és áldoz még egy kicsit a tanktisztításra meg a turbócsövek cseréjére.
Gyakori a turbófeltöltő gumicsöveinek repedése, olaj is távozhat a levegővel, így a hibát az olajsárról kiszúrhatjuk a motortérben. A gyatra csövek pótlása gyári alkatrésszel költséges, kiváltásukra viszont van ötletes és költséghatékony példa. A dízelek generátora felől érkező csúnya hang és a rángatás szabadonfutó szíjtárcsa beépítésével szüntethető meg.
Más dízelmotorokon is probléma a dízelek rákkeltő kipufogógázából lerakódó retek, amitől a kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelep nem tud rendesen működni. A szelepet nem kell cserélni, szerencsére tisztítható. Bevett megoldás, bár mi nem ajánljuk az eleve mérgező dízelekkel a környezetszennyezés tovább súlyosbítását az EGR-szelep kiiktatásával.
Nagyságrenddel ésszerűbb egy benzinest venni és átállítani autógázra 250 000 forintból, mint kockáztatni a drága javításokkal fenyegető dízellel.
forrás:cromax.hu,vezess.hu
Szerintem ezzel mindenki eldöntheti,hogy melyik motor a jobb vagy rosszabb.
Naplózva
Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3
Most:Tesla model Y long range
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1736 Dátum:
2015.09.02 szerda, 07:30:17 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.01 kedd, 21:52:46
Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna?
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.
Azt hittem tudsz olvasni,de már nem vagyok benne biztos.amúgy én is szeretlek....
Ha nem akarjátok lezárni a parttalan vitát-hát legyen,én megtettem a kezdő lépést tegnap.
Idézetet írta: alf - 2015.09.01 kedd, 07:28:32
Na jól van srácok.Akkor off.
Nem én írtam ezt sem:
"A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni?"
szóval egy fórumon ne hazudj,mert hamarabb utolérnek mint a sánta kutyát.
Jelenleg a vita miattad folytatódik.És rossz fényt vetsz az összes V6-os szavahihetőségére is.Én elhiszem,hogy nem fáj a magasabb fogyi,de szépíteni ferdíteni teljesen felesleges.És nem is kell megmagyarázni,mert 1értelműen leírtad.
Hámozhatjuk tovább a fingot,ahogy gondolod.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1737 Dátum:
2015.09.02 szerda, 07:31:28 »
Idézetet írta: ywerd - 2015.09.01 kedd, 22:47:57
Csak egy kis sajtó az átlagfogyasztásokról,hogy képben legyen mindenki.
Fogyasztás
Benzines Dízel
Motor: Fogyasztás: Motor: Fogyasztás:
1,8 110 LE 8,20 l/100 km 2,0 TDDi 90 LE 6,55 l/100 km
1,8 125 LE 8,42 l/100 km 2,0 TDDi 115 LE 6,86 l/100 km
1,8 SCI 130 LE 8,57 l/100 km 2,0 TDCi 115 LE (5 fok.)6,64 l/100 km
2,0 145 LE 8,92 l/100 km 2,0 TDCi 130 LE (6 fok.) 6,75 l/100 km
2,5 V6 170 LE 9,91 l/100 km 2,2 TDCi 155 LE 6,64 l/100 km
3,0 V6 204 LE 10,31 l/100 km
3,0 V6 226 LE 10,84 l/100 km
Forrás: Spritmonitor.de
És a hibák a v6 és tdci:
Az ST ellen szól a jó drága kuplungszett, a költséges gumiméret, mellette a hangja, a hangulata és az ereje. Érdemes a frissebbet venni belőle, amelyben hatfokozatú kézi váltó van. Öttel nem nyújtja ugyanazt, és elvileg a motor csapágyai is tartósabbak lettek a hatgangosban.
A V6-os benzinesek közül a 2,5 literes, 170 lóerős a legkevésbé vonzó, mert nem különösebben erős és adódhat gond a hajtókarcsapágyakkal. A nagyobb fordulatszámon a teljesítménynöveléshez hozzájáruló IMRC-egység (Intake Manifold Runner Control) is hibaforrás.
Dízelmotorok
Kevés autóval lehet annyira ráfaragni, mint egy reményeinkben ideális, de pénztemetőnek bizonyuló dízel Mondeóval. Akinek minden gond előjön, az cseréltethet 200 ezerért kettős tömegű lendkereket kuplungszettel, 300 000 Ft körül nagynyomású szivattyút, injektorokat darabonként 100 000 forintért, javíttat turbót 100-150 000 Ft körül és áldoz még egy kicsit a tanktisztításra meg a turbócsövek cseréjére.
Gyakori a turbófeltöltő gumicsöveinek repedése, olaj is távozhat a levegővel, így a hibát az olajsárról kiszúrhatjuk a motortérben. A gyatra csövek pótlása gyári alkatrésszel költséges, kiváltásukra viszont van ötletes és költséghatékony példa. A dízelek generátora felől érkező csúnya hang és a rángatás szabadonfutó szíjtárcsa beépítésével szüntethető meg.
Más dízelmotorokon is probléma a dízelek rákkeltő kipufogógázából lerakódó retek, amitől a kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelep nem tud rendesen működni. A szelepet nem kell cserélni, szerencsére tisztítható. Bevett megoldás, bár mi nem ajánljuk az eleve mérgező dízelekkel a környezetszennyezés tovább súlyosbítását az EGR-szelep kiiktatásával.
Nagyságrenddel ésszerűbb egy benzinest venni és átállítani autógázra 250 000 forintból, mint kockáztatni a drága javításokkal fenyegető dízellel.
forrás:cromax.hu,vezess.hu
Szerintem ezzel mindenki eldöntheti,hogy melyik motor a jobb vagy rosszabb.
képben?ez egy egyoldalú cikk.linkeld légyszíves a másik oldalt is....
Addig ez is csak egy ferdítés.
És ráadásul nem is illik a témába,ugyanis hány V6-ost alakíttattak át gázra?te barátom 2.0 sornégyes benzinesről idéztél,szóval ez még csak egy fél pontot sem ér.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.02 szerda, 07:47:04 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1738 Dátum:
2015.09.02 szerda, 07:51:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.01 kedd, 22:01:46
lótusz omegán dísztárcsa??? nemá kihez került? van vagy 2 db magyarországon
a haver vizsgáztat mellékesben,és megkeresték,hogy vigye el vizsgára.ennyit tudok róla.de nem is érdekel jobban a kihalásra ítélt faj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1739 Dátum:
2015.09.02 szerda, 08:29:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.01 kedd, 21:52:46
Jelenleg te vagy az, aki ferdít, és ha valaki leírja a tapasztalatait, akkor te egyből rárepülsz, és utána még hetekig csámcsogsz és ferdíted a tényeket önigazolásból. Keresd már ki, és linkeld be, hol írtam 16L fogyasztásról? Te nyitod fel mások szemét? Mivel? Hogy olyan tényeket közölsz, ami nem fedi a valóságot, ráadásul úgy, mintha ezt én írtam volna?
De legalább aki idelátogat, látni fogja, ki az aki ferdít, és ki az, aki hiteltelen. Mert olyat, hogy 16L fogyaszt az autó sehol sem írtam. 14L volt a max, leírtam hozzá az extrém körülményeket is, de ezt mindig elfelejted közölni, ahogy azt is, hogy ilyen 1x volt, és lényegében 11-12L mérek azóta nehéz lábbal. Megértem, mert így nem lenne oly "hangzatos", "szép" és hatásvadász a közlendőd. Kíváncsi lennék extrém dugóban egy TDCi mennyit fogyaszt, meg is kérdezném, de inkább nem teszem, mert meginognának az eddig oly hangzatos és szépen mutató számok, és jönnének az 5L eredmények, hiszen fenn kell tartani az egyetlen dolgot, amivel egy TDCi-be kapaszkodni lehet... Nekem nagyon nyugisba a 2.0 TDCi vegyesben 8L környékét fogyasztott. Ebből azért ki lehet kalkulálni vakon is, hogy giga dugóba lazán és könnyen belenyalt volna a 10L-be. Oké, ez még mindig -4L, de hol maradnak a hangzatos "fele annyit fogyaszt", meg visszahozza az árát 1 év alatt, a megspórolt pénzből pedig a tulajok többsége habzsi-dőzsizik. Országúton, pályán minden autó jól fogyaszt. Egy 5.7 V8 is. Vegyesben max 30% a különbség, ami szép és jó, de csak akkor ha sokat megy a tulaj, és lehetőleg dízel kímélő nagy távolságokat.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1740 Dátum:
2015.09.02 szerda, 08:48:23 »
Idézetet írta: D - 2015.09.02 szerda, 08:29:41
úgy látom egyikőtök sem szeretné befejezni.nekem nem gond,nem az én gatyámat eszi le a v6....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1741 Dátum:
2015.09.02 szerda, 12:29:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 08:48:23
úgy látom egyikőtök sem szeretné befejezni.nekem nem gond,nem az én gatyámat eszi le a v6....
Persze, nem a te gatyádat..... mert te kezes-lábas rugdalózót hordasz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1742 Dátum:
2015.09.02 szerda, 12:34:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.02 szerda, 12:29:26
Persze, nem a te gatyádat..... mert te kezes-lábas rugdalózót hordasz.
Ne bántsd abban a méretben csak az van
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1743 Dátum:
2015.09.02 szerda, 14:48:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 08:48:23
úgy látom egyikőtök sem szeretné befejezni.nekem nem gond,nem az én gatyámat eszi le a v6....
A tiédet már leette
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1744 Dátum:
2015.09.02 szerda, 16:31:19 »
Idézetet írta: D - 2015.09.02 szerda, 14:48:22
A tiédet már leette
Idézetet írta: GSR - 2015.09.02 szerda, 12:29:26
Persze, nem a te gatyádat..... mert te kezes-lábas rugdalózót hordasz.
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.02 szerda, 12:34:10
Ne bántsd abban a méretben csak az van
fogadjunk,hogy ti ezt az egészet jobban élvezitek mint én.
D-nek: igen az enyémet már korábban leette,azóta a benzines csak fűnyíró....
Tibinek: inkább minte,aki tangát hord-még a BT mesélte....
VZoli: hát,nekedmeg Bagoly,mit mondjak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1745 Dátum:
2015.09.02 szerda, 17:57:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 16:31:19
fogadjunk,hogy ti ezt az egészet jobban élvezitek mint én.
Tibinek: inkább minte,aki tangát hord-még a BT mesélte....
Igen, tangát hordok.....a megrendelőknek. Aki jelen esetben a BT.
Hát figyelj, a korosztályunkban inkább tanga, mint kezes-lábas rugdalózó.... (ezt sajnos nem tudom beszerezni, továbbra is a baba boltban kell vegyél..... tudom, ciki bemenni ruháért magadnak)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1746 Dátum:
2015.09.02 szerda, 18:21:45 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.02 szerda, 17:57:15
Igen, tangát hordok.....a megrendelőknek. Aki jelen esetben a BT.
Hát figyelj, a korosztályunkban inkább tanga, mint kezes-lábas rugdalózó.... (ezt sajnos nem tudom beszerezni, továbbra is a baba boltban kell vegyél..... tudom, ciki bemenni ruháért magadnak)
az a baj,hogy viseled.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1747 Dátum:
2015.09.02 szerda, 18:36:34 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 18:21:45
az a baj,hogy viseled.
Fújjjj, jobban örülnél ha a Tibin még tanga se lenne? Mondom, perverz vagy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1748 Dátum:
2015.09.02 szerda, 18:38:51 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 18:21:45
az a baj,hogy viseled.
Ne vetítsd ki a vágyaidat!
A helyzet azt, hogy ez alaptalan információ. (Ha BT-re hivatkoznál, hogy ő mondta....akkor most mondom, hogy ő sem rendelkezhet ilyen információkkal.
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1749 Dátum:
2015.09.02 szerda, 19:33:40 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.02 szerda, 18:36:34
Fújjjj, jobban örülnél ha a Tibin még tanga se lenne? Mondom, perverz vagy.
nekem az is baj ha nincs rajta.tudom,hogy téged nem zavarna az sem,tökmag.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ