Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:06:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1302767 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2200 Dátum:
2015.11.28 szombat, 17:24:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.28 szombat, 16:49:43
Szerintem meg a v6 mar egy elavult technika.....
Hátmég a sor4
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2201 Dátum:
2015.11.28 szombat, 17:26:05 »
Idézetet írta: D - 2015.11.28 szombat, 16:04:21
Összemosod a dolgokat, de tudod, akinek nem inge...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2202 Dátum:
2015.11.28 szombat, 20:45:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.28 szombat, 16:49:43
Szerintem meg a v6 mar egy elavult technika.....
Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2203 Dátum:
2015.11.28 szombat, 21:09:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.11.28 szombat, 20:45:01
Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz
Ha tudom, hogy ez lesz belűle, akkor inkább azt írom, hogy az én téli gumim a legjobb, a többi az kaki.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2204 Dátum:
2015.11.28 szombat, 21:35:44 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.11.28 szombat, 20:45:01
Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz
Agyféreg? Esetében éhenhal.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2205 Dátum:
2015.11.28 szombat, 21:38:27 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.28 szombat, 21:09:50
Ha tudom, hogy ez lesz belűle, akkor inkább azt írom, hogy az én téli gumim a legjobb, a többi az kaki.
ne tetézd
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2206 Dátum:
2015.11.28 szombat, 22:25:32 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.28 szombat, 17:26:05
Látom nagyon bejön ez a smile
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2207 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 03:06:37 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.11.28 szombat, 20:45:01
Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz
csitu van gyogyo.emlekszel, hogy megszivattalak a mély garazsban, hogy a te autód rendszámát mondta be a szpiker?
Tök fej.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2208 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 10:06:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.29 vasárnap, 03:06:37
csitu van gyogyo.
emlekszel, hogy megszivattalak a mély garazsban
, hogy a te autód rendszámát mondta be a szpiker?
Tök fej.
Ezt most miért kellett nyilvánosságra hozni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2209 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 10:52:14 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.29 vasárnap, 10:06:59
Ezt most miért kellett nyilvánosságra hozni?
...nekem jo volt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2210 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 13:40:39 »
A Tibit is megfertőzte a távolkeleti alfkór
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2211 Dátum:
2015.12.03 csütörtök, 21:53:15 »
Szerintetek van érteleme 16-os alu-ról 18-as méretre váltani? Látvány része másodlagos, inkább az érdekelne hogy gyakorlati haszna van e. Azt tudom, hogy az úthibákat kevésbé fogja tolerálni, de engem a pozitívumok érdekelnének.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2212 Dátum:
2015.12.03 csütörtök, 22:45:07 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.03 csütörtök, 21:53:15
Szerintetek van érteleme 16-os alu-ról 18-as méretre váltani? Látvány része másodlagos, inkább az érdekelne hogy gyakorlati haszna van e. Azt tudom, hogy az úthibákat kevésbé fogja tolerálni, de engem a pozitívumok érdekelnének.
Élénkebben reagál a kormányra. Vezetni szerintem mindenképpen elvezetesebb. Némileg kényelmetlenebb, kb megmondod egy huszason áthajtva, hogy fej vagy írás.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2213 Dátum:
2015.12.03 csütörtök, 23:14:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.03 csütörtök, 22:45:07
Élénkebben reagál a kormányra. Vezetni szerintem mindenképpen elvezetesebb. Némileg kényelmetlenebb, kb megmondod egy huszason áthajtva, hogy fej vagy írás.
Az a gond, hogy még 16-os /60-as téli gumival is olyan kátyúkat fogok, hogy szerintem egy 18-as /40 ennek a negyedét se élte volna túl. Elképesztő, amilyen állapotban vannak az utak. Gondolom vidéken is, de nagy részben Pesten közlekedek.
Amit tudok elkerülök, de nem tudok sokat tenni, ha nincs helyem kikerülni.
A felni lassan már cserés lesz a 4 hónap alatt megtett 6000km-től.
De akkor maradok 16-os vonalon, és /55 alá nem megyek.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2214 Dátum:
2015.12.04 péntek, 07:24:08 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.03 csütörtök, 23:14:03
Az a gond, hogy még 16-os /60-as téli gumival is olyan kátyúkat fogok, hogy szerintem egy 18-as /40 ennek a negyedét se élte volna túl. Elképesztő, amilyen állapotban vannak az utak. Gondolom vidéken is, de nagy részben Pesten közlekedek.
Amit tudok elkerülök, de nem tudok sokat tenni, ha nincs helyem kikerülni.
A felni lassan már cserés lesz a 4 hónap alatt megtett 6000km-től.
De akkor maradok 16-os vonalon, és /55 alá nem megyek.
/55 a gyári. Igen, a /40 sokkal sérülékenyebb. Mondjuk én az egész országot bejárom, pesten is sokat vagyok, de még nem sikerült kivégeznem az alufelnijeimet. Nemhogy 6 de 60ezer alatt sem.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2215 Dátum:
2015.12.04 péntek, 08:36:58 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.04 péntek, 07:24:08
/55 a gyári. Igen, a /40 sokkal sérülékenyebb. Mondjuk én az egész országot bejárom, pesten is sokat vagyok, de még nem sikerült kivégeznem az alufelnijeimet. Nemhogy 6 de 60ezer alatt sem.
Gyere szabolcsba, ne félj itt aztán tesztelheted a felnit
A főutakról alig várom, hogy felmenjek az autópályára, eszméletlen az utak. Sajna még mindig túl közel vagyunk a kelethez, és nem a nyugathoz
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.04 péntek, 08:39:03 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2216 Dátum:
2015.12.04 péntek, 10:09:31 »
Idézetet írta: brughom - 2015.12.04 péntek, 08:36:58
Gyere szabolcsba, ne félj itt aztán tesztelheted a felnit
A főutakról alig várom, hogy felmenjek az autópályára, eszméletlen az utak. Sajna még mindig túl közel vagyunk a kelethez, és nem a nyugathoz
én 2 napja voltam nyír1en, a 4-esen, hibátlan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2217 Dátum:
2015.12.04 péntek, 10:10:22 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.03 csütörtök, 23:14:03
Az a gond, hogy még 16-os /60-as téli gumival is olyan kátyúkat fogok, hogy szerintem egy 18-as /40 ennek a negyedét se élte volna túl. Elképesztő, amilyen állapotban vannak az utak. Gondolom vidéken is, de nagy részben Pesten közlekedek.
Amit tudok elkerülök, de nem tudok sokat tenni, ha nincs helyem kikerülni.
A felni lassan már cserés lesz a 4 hónap alatt megtett 6000km-től.
De akkor maradok 16-os vonalon, és /55 alá nem megyek.
a gyári aluk nem olyan rosszak azért... 17-es lehet jó kompomisszum
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2218 Dátum:
2015.12.04 péntek, 21:24:01 »
Kell itt még a felni előtt másra is költenem... Kézifék és még lehet a kormánynál is van valami.
Mi okozhatja hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt 1 ponton kicsit megakad? Előtte meg utána sima, csak ott nem. Kicsit olyan érzés, mintha csapágy szorulás lenne azon a ponton.
Ugye nem kormánymű csere?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.04 péntek, 21:29:28 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2219 Dátum:
2015.12.04 péntek, 22:32:34 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.04 péntek, 21:24:01
Kell itt még a felni előtt másra is költenem... Kézifék és még lehet a kormánynál is van valami.
Mi okozhatja hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt 1 ponton kicsit megakad? Előtte meg utána sima, csak ott nem. Kicsit olyan érzés, mintha csapágy szorulás lenne azon a ponton.
Ugye nem kormánymű csere?
kormányműfelújítás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2220 Dátum:
2015.12.04 péntek, 23:01:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.04 péntek, 22:32:34
kormányműfelújítás
Mekkora összeg? Hol érdemes csináltatni?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2221 Dátum:
2015.12.05 szombat, 07:58:06 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.04 péntek, 21:24:01
Kell itt még a felni előtt másra is költenem... Kézifék és még lehet a kormánynál is van valami.
Mi okozhatja hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt 1 ponton kicsit megakad? Előtte meg utána sima, csak ott nem. Kicsit olyan érzés, mintha csapágy szorulás lenne azon a ponton.
Ugye nem kormánymű csere?
Ha bemelegszik majd elmúlik.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2222 Dátum:
2015.12.05 szombat, 09:01:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.05 szombat, 07:58:06
Ha bemelegszik majd elmúlik.
Igen. Ezt is észrevettem, hogy csak egy ideig érzem. Leginkább állás után első induláskor.
Ez mitől van?
Ne foglalkozzak vele addig, amíg nem eszkalálódik a helyzet?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2223 Dátum:
2015.12.05 szombat, 09:20:10 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.05 szombat, 09:01:31
Igen. Ezt is észrevettem, hogy csak egy ideig érzem. Leginkább állás után első induláskor.
Ez mitől van?
Ne foglalkozzak vele addig, amíg nem eszkalálódik a helyzet?
Nekem egy éve ilyen. Ha nem jár a motor akkor se csinálja. Esetleg szervóolajcserét meg lehetne próbálni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2224 Dátum:
2015.12.05 szombat, 10:10:42 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.05 szombat, 09:20:10
Nekem egy éve ilyen. Ha nem jár a motor akkor se csinálja. Esetleg szervóolajcserét meg lehetne próbálni.
Szervóolaj csere volt.
Nem zavar, csak sok probléma olyan, ha időben orvosolva van pénzt spórolok, mert nem nyír ki más alkatrészt. Nem tudtam, hogy ez melyik kategória.
Minek a konkrét hibája lehet?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2225 Dátum:
2015.12.05 szombat, 10:13:56 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.05 szombat, 10:10:42
Szervóolaj csere volt.
Nem zavar, csak sok probléma olyan, ha időben orvosolva van pénzt spórolok, mert nem nyír ki más alkatrészt. Nem tudtam, hogy ez melyik kategória.
Minek a konkrét hibája lehet?
passz, egyik szerelő ismerősöm szerint valamelyik szabályzó szelep
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2226 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 07:52:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.04 péntek, 10:09:31
én 2 napja voltam nyír1en, a 4-esen, hibátlan
A 4-sen Nyíregyre, na de próbáld ki a 49-es főutat, vagy a 491-est. Messziről az autók manővere olyan mintha részegek vezetnék, de közelebbről
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2227 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 09:04:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.04 péntek, 07:24:08
/55 a gyári. Igen, a /40 sokkal sérülékenyebb. Mondjuk én az egész országot bejárom, pesten is sokat vagyok, de még nem sikerült kivégeznem az alufelnijeimet. Nemhogy 6 de 60ezer alatt sem.
Onnan gondolom, hogy nehéz volt kisúlyozni téli gumival. Persze lehet, hogy a gumi miatt, de az szinte új volt.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2228 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 13:50:02 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.07 hétfő, 09:04:07
Onnan gondolom, hogy nehéz volt kisúlyozni téli gumival. Persze lehet, hogy a gumi miatt, de az szinte új volt.
az sokmindentől lehetett. pl gagyi centírgép, pancser gumis stb. ha nem ütött a felni (láthattad volna amikor centírozta) akkor még lehet a gumi miatt is.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2229 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 13:32:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 13:50:02
az sokmindentől lehetett. pl gagyi centírgép, pancser gumis stb. ha nem ütött a felni (láthattad volna amikor centírozta) akkor még lehet a gumi miatt is.
A gép az elméletileg jó, tehát felni, vagy gumi.
Azzal szórakozok, hogy levigyem az álag fogyasztást 10,9-ről. Mission: Impossible.
Beállt mint a szög 10,9-11-re. Az a baj, hogy azért vadulgatok, és gondolom az nem segíti az átlag javulását.
Persze gyakorlati szerepe nincs. Tök mindegy, hogy 10,9, 10,5, vagy 11,5.
Első ködlámpába milyen izzó való? Lehet tuningolni fényerőn és a színhőmérsékleten?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.10 csütörtök, 14:27:32 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2230 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 16:28:46 »
Idézetet írta: brughom - 2015.12.07 hétfő, 07:52:35
A 4-sen Nyíregyre, na de próbáld ki a 49-es főutat, vagy a 491-est. Messziről az autók manővere olyan mintha részegek vezetnék, de közelebbről
kellett mennem napkor fele, odafele a navi nagykállónak vitt
visszafele ezt a hibát nem követtemel és nyír1nek jöttem. úgy már az út is jó volt
amiket írsz utakat azok már nagyon határvidék, úgy nem kell csodálkozni, hogy vacak
én 17-esen járok már vagy 5 éve és nem szoktam különösebben odafigyelni, hogy merre megyek, még sose volt se felni se gumi bajom. jövőre 18-as lesz, majd meglátjuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2231 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 16:30:19 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 13:50:02
az sokmindentől lehetett. pl gagyi centírgép, pancser gumis stb. ha nem ütött a felni (láthattad volna amikor centírozta) akkor még lehet a gumi miatt is.
lehet elég lett volna a gumi fordítani 90-180 fokot és máris kevesebb súly kellett volna. nálunk ha nagyon sok kell, akkor inkább forgatnak a gumin, mert ki lehet fogni, hogy van 1 kicsi az új gumiban meg 1 kicsi a felniben és ha egy helyre esnek, akkor aztán kell súly rá bőven
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2232 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 17:10:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.10 csütörtök, 16:30:19
lehet elég lett volna a gumi fordítani 90-180 fokot és máris kevesebb súly kellett volna. nálunk ha nagyon sok kell, akkor inkább forgatnak a gumin, mert ki lehet fogni, hogy van 1 kicsi az új gumiban meg 1 kicsi a felniben és ha egy helyre esnek, akkor aztán kell súly rá bőven
pontosan. ezért is van ott a pancser gumis. annak idején amikor még gumis voltam, volt olyan gépünk, ami tudta az optimalizálást (a menüjében így hívta) a lényege az volt, hogy feltetted a szerelt kereket, majd fordítottál az első pörgetés után a gumin 180fokot a következő pörgetésnél meg megmondta, hogy merre fordíts még a gumin, hogy a legkevesebb súlyt kelljen tenni rá.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2233 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 19:21:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.10 csütörtök, 17:10:37
pontosan. ezért is van ott a pancser gumis. annak idején amikor még gumis voltam, volt olyan gépünk, ami tudta az optimalizálást (a menüjében így hívta) a lényege az volt, hogy feltetted a szerelt kereket, majd fordítottál az első pörgetés után a gumin 180fokot a következő pörgetésnél meg megmondta, hogy merre fordíts még a gumin, hogy a legkevesebb súlyt kelljen tenni rá.
a pancser gumis nálunk oolyan, hogy felvereti légkulccsal, majd nyomatékkulccsal végigkattintgatja, hogy kész
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2234 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 19:55:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.10 csütörtök, 19:21:00
a pancser gumis nálunk oolyan, hogy felvereti légkulccsal, majd nyomatékkulccsal végigkattintgatja, hogy kész
Ha jó a légkulcs, akkor be lehet állítani neki hogy ne húzza túl.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2235 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 20:04:58 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.10 csütörtök, 19:55:31
Ha jó a légkulcs, akkor be lehet állítani neki hogy ne húzza túl.
nem olyan
felhúzza olyan 140-150nm-rel, aztán a 110-120-ra állított nyomatékkulccsal körbeszalad rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2236 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 21:22:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.10 csütörtök, 20:04:58
nem olyan
felhúzza olyan 140-150nm-rel, aztán a 110-120-ra állított nyomatékkulccsal körbeszalad rajta
Csak a biztonság végett
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2237 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 22:10:36 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.10 csütörtök, 21:22:20
Csak a biztonság végett
jah
amikor meg mondtam neki, hogy lehet nem így kéne, akkor meg nézett furcsán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2238 Dátum:
2015.12.11 péntek, 09:24:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.10 csütörtök, 16:28:46
kellett mennem napkor fele, odafele a navi nagykállónak vitt
visszafele ezt a hibát nem követtemel és nyír1nek jöttem. úgy már az út is jó volt
amiket írsz utakat azok már nagyon határvidék, úgy nem kell csodálkozni, hogy vacak
én 17-esen járok már vagy 5 éve és nem szoktam különösebben odafigyelni, hogy merre megyek, még sose volt se felni se gumi bajom. jövőre 18-as lesz, majd meglátjuk
Hát igen határvidék, na de például Sopron is az, és mégis
Sebaj a 100 éves tervbe benne van minden !
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2239 Dátum:
2015.12.12 szombat, 13:25:24 »
Délelőtt volt egy kis időm és az első lámpákat szét bontottam takarítás céljából, ami tökéletesen- törés nélkül- sikerült.
A lencsén szinte át sem lehetett látni, a lámpabura belső részén pedig fekete kosz jött fel amikor kitöröltem.
Összerakva az autó eleje a "fényes" lámpától feldobódott.
Igaz, elsőnek új xenon égőt akartam venni, de hál Istennek előbb tisztítottam.
Egy-két képet feltettem a lencséről törlés előtt és után, valamint a lámpaburában hagytam a törlőkendőt mutatva, hogy milyen volt belül. A képek nem egy Iphon 6-al készült, de a lényeget mutatja
Ez a kép pedig, hogy belül is milyen koszos tud lenni a lámpabura
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.12 szombat, 13:29:48 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2240 Dátum:
2015.12.12 szombat, 20:57:05 »
Nagy ugye hogy ugye?
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2241 Dátum:
2015.12.12 szombat, 21:58:03 »
Idézetet írta: brughom - 2015.12.12 szombat, 13:25:24
Délelőtt volt egy kis időm és az első lámpákat szét bontottam takarítás céljából, ami tökéletesen- törés nélkül- sikerült.
A lencsén szinte át sem lehetett látni, a lámpabura belső részén pedig fekete kosz jött fel amikor kitöröltem.
Összerakva az autó eleje a "fényes" lámpától feldobódott.
Igaz, elsőnek új xenon égőt akartam venni, de hál Istennek előbb tisztítottam.
Egy-két képet feltettem a lencséről törlés előtt és után, valamint a lámpaburában hagytam a törlőkendőt mutatva, hogy milyen volt belül. A képek nem egy Iphon 6-al készült, de a lényeget mutatja
Ezt nekem is meg kellene csinálni, de én még kivárok, mert egyúttal az összes izzót cserélni akarom. Biztos segítene nálam is, de amilyen szerencsés vagyok, tuti, hogy összerakás után jönne elő az izzó probléma.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2242 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 07:34:38 »
Idézetet írta: brughom - 2015.12.12 szombat, 13:25:24
Délelőtt volt egy kis időm és az első lámpákat szét bontottam takarítás céljából, ami tökéletesen- törés nélkül- sikerült.
A lencsén szinte át sem lehetett látni, a lámpabura belső részén pedig fekete kosz jött fel amikor kitöröltem.
Összerakva az autó eleje a "fényes" lámpától feldobódott.
Igaz, elsőnek új xenon égőt akartam venni, de hál Istennek előbb tisztítottam.
Egy-két képet feltettem a lencséről törlés előtt és után, valamint a lámpaburában hagytam a törlőkendőt mutatva, hogy milyen volt belül. A képek nem egy Iphon 6-al készült, de a lényeget mutatja
Szia!
Ezt én is eljátszottam pár hónapja, mert az orromig sem láttam... Konkrétan a halogénes autóval jobb volt este közlekedni.
Durva, hogy milyen koszos tud lenni belül.
Tisztítás után valamivel jobb lett, de mivel nekem a foncsor felső része meg is volt égve , rá kellett szánnom magam a foncsorozásra. Nagyon megérte! Szó szerint tolom magam előtt a fényt. Egy hátránya volt , 1.5 hétig parkolópályán volt az autó ez miatt. Aki teheti csináltassa meg, mert ebből a szempontból új autója lesz...
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2243 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 13:17:08 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.12 szombat, 21:58:03
Ezt nekem is meg kellene csinálni, de én még kivárok, mert egyúttal az összes izzót cserélni akarom. Biztos segítene nálam is, de amilyen szerencsés vagyok, tuti, hogy összerakás után jönne elő az izzó probléma.
Izzó cserékhez nem kell levenni a plexit.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2244 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 14:12:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.13 vasárnap, 13:17:08
Izzó cserékhez nem kell levenni a plexit.
Plexi visszarakásához milyen tömítő ragasztó javasolt?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2245 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 14:15:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.13 vasárnap, 13:17:08
Izzó cserékhez nem kell levenni a plexit.
lámpatakarításhoz se
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2246 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 15:24:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.12 szombat, 20:57:05
Nagy ugye hogy ugye?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2247 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 16:33:50 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.13 vasárnap, 14:12:47
Plexi visszarakásához milyen tömítő ragasztó javasolt?
Semmilyen, ha szét akarod még szedni egyszer valamikor. A gyári ragacsot kell egy hőpisztollyal vagy hajszárítóval felmelegíteni és jól összenyomni a plexit a lámpaházzal. Én 2x szedtem szét a lámpákat és ezzel a módszerrel raktam össze.....soha nem párásodik/ázik be.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2248 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 18:43:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.13 vasárnap, 16:33:50
Semmilyen, ha szét akarod még szedni egyszer valamikor. A gyári ragacsot kell egy hőpisztollyal vagy hajszárítóval felmelegíteni és jól összenyomni a plexit a lámpaházzal. Én 2x szedtem szét a lámpákat és ezzel a módszerrel raktam össze.....soha nem párásodik/ázik be.
Ok. A gyári ragacsot nem lehet külön megvenni?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2249 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 18:59:53 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.12.13 vasárnap, 18:43:42
Ok. A gyári ragacsot nem lehet külön megvenni?
Nem. Ilyet lehet használni helyette:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/09/27/multifunkcionalis_csodatakony/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ