Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:06:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175586 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2015.11.28 szombat, 17:24:09 »

Szerintem meg a v6 mar egy elavult technika..... eplus2

Hátmég a sor4 hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2015.11.28 szombat, 17:26:05 »

Összemosod a dolgokat, de tudod, akinek nem inge...

 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2015.11.28 szombat, 20:45:01 »

Szerintem meg a v6 mar egy elavult technika..... eplus2

Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz  eplus2
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2015.11.28 szombat, 21:09:50 »

Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz  eplus2

Ha tudom, hogy ez lesz belűle, akkor inkább azt írom, hogy az én téli gumim a legjobb, a többi az kaki. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2015.11.28 szombat, 21:35:44 »

Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz  eplus2

Agyféreg?  Esetében éhenhal.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2015.11.28 szombat, 21:38:27 »

Ha tudom, hogy ez lesz belűle, akkor inkább azt írom, hogy az én téli gumim a legjobb, a többi az kaki. eplus2

ne tetézd  integet2
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2015.11.28 szombat, 22:25:32 »

 

Látom nagyon bejön ez a smile taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 03:06:37 »

Szerintem meg távolkeleti tartózkodásod alatt valami agyférget összeszedhettél, előtte sem voltál túl éleselméjű, de most kifejezetten gyengeelméjűnek tűnsz  eplus2
csitu van gyogyo.emlekszel, hogy megszivattalak a mély garazsban, hogy a te  autód rendszámát mondta be a szpiker? eplus2 eplus2
Tök fej. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 10:06:59 »

csitu van gyogyo.emlekszel, hogy megszivattalak a mély garazsban, hogy a te  autód rendszámát mondta be a szpiker? eplus2 eplus2
Tök fej. hehe

Ezt most miért kellett nyilvánosságra hozni?  vomit    eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 10:52:14 »

Ezt most miért kellett nyilvánosságra hozni?  vomit    eplus2
...nekem jo volt..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 13:40:39 »

 falbav
A Tibit is megfertőzte a távolkeleti alfkór  hehe
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 21:53:15 »

Szerintetek van érteleme 16-os alu-ról 18-as méretre váltani? Látvány része másodlagos, inkább az érdekelne hogy gyakorlati haszna van e. Azt tudom, hogy az úthibákat kevésbé fogja tolerálni, de engem a pozitívumok érdekelnének.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 22:45:07 »

Szerintetek van érteleme 16-os alu-ról 18-as méretre váltani? Látvány része másodlagos, inkább az érdekelne hogy gyakorlati haszna van e. Azt tudom, hogy az úthibákat kevésbé fogja tolerálni, de engem a pozitívumok érdekelnének.
Élénkebben reagál a kormányra. Vezetni szerintem mindenképpen elvezetesebb. Némileg kényelmetlenebb, kb megmondod egy huszason áthajtva, hogy fej vagy írás. hehe
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 23:14:03 »

Élénkebben reagál a kormányra. Vezetni szerintem mindenképpen elvezetesebb. Némileg kényelmetlenebb, kb megmondod egy huszason áthajtva, hogy fej vagy írás. hehe

Az a gond, hogy még 16-os /60-as téli gumival is olyan kátyúkat fogok, hogy szerintem egy 18-as /40 ennek a negyedét se élte volna túl. Elképesztő, amilyen állapotban vannak az utak. Gondolom vidéken is, de nagy részben Pesten közlekedek.
Amit tudok elkerülök, de nem tudok sokat tenni, ha nincs helyem kikerülni.
A felni lassan már cserés lesz a 4 hónap alatt megtett 6000km-től. szomoru1
De akkor maradok 16-os vonalon, és /55 alá nem megyek.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2015.12.04 péntek, 07:24:08 »

Az a gond, hogy még 16-os /60-as téli gumival is olyan kátyúkat fogok, hogy szerintem egy 18-as /40 ennek a negyedét se élte volna túl. Elképesztő, amilyen állapotban vannak az utak. Gondolom vidéken is, de nagy részben Pesten közlekedek.
Amit tudok elkerülök, de nem tudok sokat tenni, ha nincs helyem kikerülni.
A felni lassan már cserés lesz a 4 hónap alatt megtett 6000km-től. szomoru1
De akkor maradok 16-os vonalon, és /55 alá nem megyek.
/55 a gyári. Igen, a /40 sokkal sérülékenyebb. Mondjuk én az egész országot bejárom, pesten is sokat vagyok, de még nem sikerült kivégeznem az alufelnijeimet. Nemhogy 6 de 60ezer alatt sem.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2015.12.04 péntek, 08:36:58 »

/55 a gyári. Igen, a /40 sokkal sérülékenyebb. Mondjuk én az egész országot bejárom, pesten is sokat vagyok, de még nem sikerült kivégeznem az alufelnijeimet. Nemhogy 6 de 60ezer alatt sem.

Gyere szabolcsba, ne félj itt aztán tesztelheted a felnit Smiley A főutakról alig várom, hogy felmenjek az autópályára, eszméletlen az utak. Sajna még mindig túl közel vagyunk a kelethez, és nem a nyugathoz  falbav falbav rinya falbav
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.04 péntek, 08:39:03 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2015.12.04 péntek, 10:09:31 »

Gyere szabolcsba, ne félj itt aztán tesztelheted a felnit Smiley A főutakról alig várom, hogy felmenjek az autópályára, eszméletlen az utak. Sajna még mindig túl közel vagyunk a kelethez, és nem a nyugathoz  falbav falbav rinya falbav
én 2 napja voltam nyír1en, a 4-esen, hibátlan vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2015.12.04 péntek, 10:10:22 »

Az a gond, hogy még 16-os /60-as téli gumival is olyan kátyúkat fogok, hogy szerintem egy 18-as /40 ennek a negyedét se élte volna túl. Elképesztő, amilyen állapotban vannak az utak. Gondolom vidéken is, de nagy részben Pesten közlekedek.
Amit tudok elkerülök, de nem tudok sokat tenni, ha nincs helyem kikerülni.
A felni lassan már cserés lesz a 4 hónap alatt megtett 6000km-től. szomoru1
De akkor maradok 16-os vonalon, és /55 alá nem megyek.
a gyári aluk nem olyan rosszak azért... 17-es lehet jó kompomisszum
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2015.12.04 péntek, 21:24:01 »

Kell itt még a felni előtt másra is költenem... Kézifék és még lehet a kormánynál is van valami.

Mi okozhatja hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt 1 ponton kicsit megakad? Előtte meg utána sima, csak ott nem. Kicsit olyan érzés, mintha csapágy szorulás lenne azon a ponton.

Ugye nem kormánymű csere? rinya
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.04 péntek, 21:29:28 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2015.12.04 péntek, 22:32:34 »

Kell itt még a felni előtt másra is költenem... Kézifék és még lehet a kormánynál is van valami.

Mi okozhatja hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt 1 ponton kicsit megakad? Előtte meg utána sima, csak ott nem. Kicsit olyan érzés, mintha csapágy szorulás lenne azon a ponton.

Ugye nem kormánymű csere? rinya
kormányműfelújítás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2015.12.04 péntek, 23:01:07 »

kormányműfelújítás

Mekkora összeg? Hol érdemes csináltatni?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2015.12.05 szombat, 07:58:06 »

Kell itt még a felni előtt másra is költenem... Kézifék és még lehet a kormánynál is van valami.

Mi okozhatja hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt 1 ponton kicsit megakad? Előtte meg utána sima, csak ott nem. Kicsit olyan érzés, mintha csapágy szorulás lenne azon a ponton.

Ugye nem kormánymű csere? rinya
Ha bemelegszik majd elmúlik.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2015.12.05 szombat, 09:01:31 »

Ha bemelegszik majd elmúlik.

Igen. Ezt is észrevettem, hogy csak egy ideig érzem. Leginkább állás után első induláskor.
Ez mitől van?
Ne foglalkozzak vele addig, amíg nem eszkalálódik a helyzet?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2015.12.05 szombat, 09:20:10 »

Igen. Ezt is észrevettem, hogy csak egy ideig érzem. Leginkább állás után első induláskor.
Ez mitől van?
Ne foglalkozzak vele addig, amíg nem eszkalálódik a helyzet?
Nekem egy éve ilyen. Ha nem jár a motor akkor se csinálja. Esetleg szervóolajcserét meg lehetne próbálni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2015.12.05 szombat, 10:10:42 »

Nekem egy éve ilyen. Ha nem jár a motor akkor se csinálja. Esetleg szervóolajcserét meg lehetne próbálni.

Szervóolaj csere volt.
Nem zavar, csak sok probléma olyan, ha időben orvosolva van pénzt spórolok, mert nem nyír ki más alkatrészt. Nem tudtam, hogy ez melyik kategória.
Minek a konkrét hibája lehet?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2015.12.05 szombat, 10:13:56 »

Szervóolaj csere volt.
Nem zavar, csak sok probléma olyan, ha időben orvosolva van pénzt spórolok, mert nem nyír ki más alkatrészt. Nem tudtam, hogy ez melyik kategória.
Minek a konkrét hibája lehet?

passz, egyik szerelő ismerősöm szerint valamelyik szabályzó szelep
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 07:52:35 »

én 2 napja voltam nyír1en, a 4-esen, hibátlan vigyor3

A 4-sen Nyíregyre, na de próbáld ki a 49-es főutat, vagy a 491-est.  Messziről az autók manővere olyan mintha részegek vezetnék, de közelebbről  falbav
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 09:04:07 »

/55 a gyári. Igen, a /40 sokkal sérülékenyebb. Mondjuk én az egész országot bejárom, pesten is sokat vagyok, de még nem sikerült kivégeznem az alufelnijeimet. Nemhogy 6 de 60ezer alatt sem.

Onnan gondolom, hogy nehéz volt kisúlyozni téli gumival. Persze lehet, hogy a gumi miatt, de az szinte új volt.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 13:50:02 »

Onnan gondolom, hogy nehéz volt kisúlyozni téli gumival. Persze lehet, hogy a gumi miatt, de az szinte új volt.
az sokmindentől lehetett. pl gagyi centírgép, pancser gumis stb. ha nem ütött a felni (láthattad volna amikor centírozta) akkor még lehet a gumi miatt is.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 13:32:04 »

az sokmindentől lehetett. pl gagyi centírgép, pancser gumis stb. ha nem ütött a felni (láthattad volna amikor centírozta) akkor még lehet a gumi miatt is.

A gép az elméletileg jó, tehát felni, vagy gumi.

Azzal szórakozok, hogy levigyem az álag fogyasztást 10,9-ről. Mission: Impossible. hehe Beállt mint a szög 10,9-11-re. Az a baj, hogy azért vadulgatok, és gondolom az nem segíti az átlag javulását.
Persze gyakorlati szerepe nincs. Tök mindegy, hogy 10,9, 10,5, vagy 11,5.

Első ködlámpába milyen izzó való? Lehet tuningolni fényerőn és a színhőmérsékleten?
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.10 csütörtök, 14:27:32 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 16:28:46 »

A 4-sen Nyíregyre, na de próbáld ki a 49-es főutat, vagy a 491-est.  Messziről az autók manővere olyan mintha részegek vezetnék, de közelebbről  falbav

kellett mennem napkor fele, odafele a navi nagykállónak vitt vigyor3 falbav visszafele ezt a hibát nem követtemel és nyír1nek jöttem. úgy már az út is jó volt vigyor3

amiket írsz utakat azok már nagyon határvidék, úgy nem kell csodálkozni, hogy vacak Cheesy

én 17-esen járok már vagy 5 éve és nem szoktam különösebben odafigyelni, hogy merre megyek, még sose volt se felni se gumi bajom. jövőre 18-as lesz, majd meglátjuk vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 16:30:19 »

az sokmindentől lehetett. pl gagyi centírgép, pancser gumis stb. ha nem ütött a felni (láthattad volna amikor centírozta) akkor még lehet a gumi miatt is.
lehet elég lett volna a gumi fordítani 90-180 fokot és máris kevesebb súly kellett volna. nálunk ha nagyon sok kell, akkor inkább forgatnak a gumin, mert ki lehet fogni, hogy van 1 kicsi az új gumiban meg 1 kicsi a felniben és ha egy helyre esnek, akkor aztán kell súly rá bőven
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 17:10:37 »

lehet elég lett volna a gumi fordítani 90-180 fokot és máris kevesebb súly kellett volna. nálunk ha nagyon sok kell, akkor inkább forgatnak a gumin, mert ki lehet fogni, hogy van 1 kicsi az új gumiban meg 1 kicsi a felniben és ha egy helyre esnek, akkor aztán kell súly rá bőven

pontosan. ezért is van ott a pancser gumis. annak idején amikor még gumis voltam, volt olyan gépünk, ami tudta az optimalizálást (a menüjében így hívta) a lényege az volt, hogy feltetted a szerelt kereket, majd fordítottál az első pörgetés után a gumin 180fokot a következő pörgetésnél meg megmondta, hogy merre fordíts még a gumin, hogy a legkevesebb súlyt kelljen tenni rá.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 19:21:00 »

pontosan. ezért is van ott a pancser gumis. annak idején amikor még gumis voltam, volt olyan gépünk, ami tudta az optimalizálást (a menüjében így hívta) a lényege az volt, hogy feltetted a szerelt kereket, majd fordítottál az első pörgetés után a gumin 180fokot a következő pörgetésnél meg megmondta, hogy merre fordíts még a gumin, hogy a legkevesebb súlyt kelljen tenni rá.
eljen

a pancser gumis nálunk oolyan, hogy felvereti légkulccsal, majd nyomatékkulccsal végigkattintgatja, hogy kész vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 19:55:31 »

eljen

a pancser gumis nálunk oolyan, hogy felvereti légkulccsal, majd nyomatékkulccsal végigkattintgatja, hogy kész vigyor3
Ha jó a légkulcs, akkor be lehet állítani neki hogy ne húzza túl.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 20:04:58 »

Ha jó a légkulcs, akkor be lehet állítani neki hogy ne húzza túl.
nem olyan vigyor3 felhúzza olyan 140-150nm-rel, aztán a 110-120-ra állított nyomatékkulccsal körbeszalad rajta vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 21:22:20 »

nem olyan vigyor3 felhúzza olyan 140-150nm-rel, aztán a 110-120-ra állított nyomatékkulccsal körbeszalad rajta vigyor3
Csak a biztonság végett Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 22:10:36 »

Csak a biztonság végett Cheesy

jah vigyor3 amikor meg mondtam neki, hogy lehet nem így kéne, akkor meg nézett furcsán vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2015.12.11 péntek, 09:24:37 »

kellett mennem napkor fele, odafele a navi nagykállónak vitt vigyor3 falbav visszafele ezt a hibát nem követtemel és nyír1nek jöttem. úgy már az út is jó volt vigyor3

amiket írsz utakat azok már nagyon határvidék, úgy nem kell csodálkozni, hogy vacak Cheesy

én 17-esen járok már vagy 5 éve és nem szoktam különösebben odafigyelni, hogy merre megyek, még sose volt se felni se gumi bajom. jövőre 18-as lesz, majd meglátjuk vigyor3

Hát igen határvidék, na de például Sopron is az, és mégis Smiley Sebaj a 100 éves tervbe benne van minden !
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2015.12.12 szombat, 13:25:24 »

Délelőtt volt egy kis időm és az első lámpákat szét bontottam takarítás céljából, ami tökéletesen- törés nélkül- sikerült.

A lencsén szinte át sem  lehetett látni, a lámpabura belső részén pedig fekete kosz jött fel amikor kitöröltem.

Összerakva az autó eleje a "fényes" lámpától feldobódott.
Igaz, elsőnek új xenon égőt akartam venni, de hál Istennek előbb tisztítottam.

Egy-két képet feltettem a lencséről törlés előtt és után, valamint a lámpaburában hagytam a törlőkendőt mutatva, hogy milyen volt belül. A képek nem egy Iphon 6-al készült, de a lényeget mutatja  taps




Ez a kép pedig, hogy belül is milyen koszos tud lenni a lámpabura  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.12 szombat, 13:29:48 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2015.12.12 szombat, 20:57:05 »

Nagy ugye hogy ugye? integet2 eljen
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2015.12.12 szombat, 21:58:03 »

Délelőtt volt egy kis időm és az első lámpákat szét bontottam takarítás céljából, ami tökéletesen- törés nélkül- sikerült.

A lencsén szinte át sem  lehetett látni, a lámpabura belső részén pedig fekete kosz jött fel amikor kitöröltem.

Összerakva az autó eleje a "fényes" lámpától feldobódott.
Igaz, elsőnek új xenon égőt akartam venni, de hál Istennek előbb tisztítottam.

Egy-két képet feltettem a lencséről törlés előtt és után, valamint a lámpaburában hagytam a törlőkendőt mutatva, hogy milyen volt belül. A képek nem egy Iphon 6-al készült, de a lényeget mutatja  taps

 taps taps
Ezt nekem is meg kellene csinálni, de én még kivárok, mert egyúttal az összes izzót cserélni akarom. Biztos segítene nálam is, de amilyen szerencsés vagyok, tuti, hogy összerakás után jönne elő az izzó probléma. smile
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 07:34:38 »

Délelőtt volt egy kis időm és az első lámpákat szét bontottam takarítás céljából, ami tökéletesen- törés nélkül- sikerült.

A lencsén szinte át sem  lehetett látni, a lámpabura belső részén pedig fekete kosz jött fel amikor kitöröltem.

Összerakva az autó eleje a "fényes" lámpától feldobódott.
Igaz, elsőnek új xenon égőt akartam venni, de hál Istennek előbb tisztítottam.

Egy-két képet feltettem a lencséről törlés előtt és után, valamint a lámpaburában hagytam a törlőkendőt mutatva, hogy milyen volt belül. A képek nem egy Iphon 6-al készült, de a lényeget mutatja  taps


Szia!
Ezt én is eljátszottam pár hónapja, mert az orromig sem láttam... Konkrétan a halogénes autóval jobb volt este közlekedni.
Durva, hogy milyen koszos tud lenni belül.
Tisztítás után valamivel jobb lett, de mivel nekem a foncsor felső része meg is volt égve , rá kellett szánnom magam a foncsorozásra. Nagyon megérte! Szó szerint tolom magam előtt a fényt. Egy hátránya volt , 1.5 hétig parkolópályán volt az autó ez miatt. Aki teheti csináltassa meg, mert ebből a szempontból új autója lesz...
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 13:17:08 »

taps taps
Ezt nekem is meg kellene csinálni, de én még kivárok, mert egyúttal az összes izzót cserélni akarom. Biztos segítene nálam is, de amilyen szerencsés vagyok, tuti, hogy összerakás után jönne elő az izzó probléma. smile


Izzó cserékhez nem kell levenni a plexit.   vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 14:12:47 »



Izzó cserékhez nem kell levenni a plexit.   vigyor3

 hehe
Plexi visszarakásához milyen tömítő ragasztó javasolt?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 14:15:06 »



Izzó cserékhez nem kell levenni a plexit.   vigyor3
lámpatakarításhoz se
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 15:24:07 »

Nagy ugye hogy ugye? integet2 eljen

 worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 16:33:50 »

hehe
Plexi visszarakásához milyen tömítő ragasztó javasolt?


Semmilyen, ha szét akarod még szedni egyszer valamikor.  A gyári ragacsot kell egy hőpisztollyal vagy hajszárítóval felmelegíteni és jól összenyomni a plexit a lámpaházzal. Én 2x szedtem szét a lámpákat és ezzel a módszerrel raktam össze.....soha nem párásodik/ázik be.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 18:43:42 »



Semmilyen, ha szét akarod még szedni egyszer valamikor.  A gyári ragacsot kell egy hőpisztollyal vagy hajszárítóval felmelegíteni és jól összenyomni a plexit a lámpaházzal. Én 2x szedtem szét a lámpákat és ezzel a módszerrel raktam össze.....soha nem párásodik/ázik be.

Ok. A gyári ragacsot nem lehet külön megvenni?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 18:59:53 »

Ok. A gyári ragacsot nem lehet külön megvenni?

Nem. Ilyet lehet használni helyette: http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/09/27/multifunkcionalis_csodatakony/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.