Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:53:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
56
57
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303744 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2450 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 10:04:17 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.24 vasárnap, 10:03:13
Köszi a tippet. Néztem Ali-n a megfelelőjét, és meg is találtam.
http://www.aliexpress.com/item/2pcs-Amber-Yellow-Error-Free-Samsung-LED-1156-P21W-LED-Bulbs-For-car-Front-or-Rear/32341080150.html?spm=2114.13010208.99999999.261.MEZwJo
30 dollár a 4db.
Sokat lehet spórolni a kínai szürkeimporttal
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2451 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 10:09:20 »
Idézetet írta: V_Zoli - 2016.01.24 vasárnap, 10:04:17
Sokat lehet spórolni a kínai szürkeimporttal
Azért kínai Nightbreaker-t nem mertem volna venni.
Aztán tavasszal a következő lépésben veszek szalagos led-et a küszöbökre is... Mennyire macerás bekötni, hogy csak nyitott ajtónál működjön?
A jó ízlés határain belül akarok maradni, mert nem akarok "karácsonyfa" autót.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.24 vasárnap, 10:27:20 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2452 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 11:07:16 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.24 vasárnap, 10:09:20
Azért kínai Nightbreaker-t nem mertem volna venni.
Aztán tavasszal a következő lépésben veszek szalagos led-et a küszöbökre is... Mennyire macerás bekötni, hogy csak nyitott ajtónál működjön?
A jó ízlés határain belül akarok maradni, mert nem akarok "karácsonyfa" autót.
Akkor ne tegyél ledeket a küszöbre. Azt hagyd meg a hondacivic klubbnak. Ja a matricabombát is
Én a helyedben a lábtérvilágításra kötném az akkor kapcsol aamior a belső világítás.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2453 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 13:39:16 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.24 vasárnap, 10:03:13
Köszi a tippet. Néztem Ali-n a megfelelőjét, és meg is találtam.
Így 120 dollár a vége. Gondolom áprilisban csak ideér.
Febr elején fogom csak megrendelni, mert így akkor kénytelen vagyok egyben az egészet.
http://www.aliexpress.com/item/2pcs-Amber-Yellow-Error-Free-Samsung-LED-1156-P21W-LED-Bulbs-For-car-Front-or-Rear/32341080150.html?spm=2114.13010208.99999999.261.MEZwJo
30 dollár a 4db.
Arra figyelj, hogy elvileg 24 EUR fölött van ÁFA (27%). Rendeld külön-külön és akkor nem lesz gond.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2454 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 13:41:14 »
Idézetet írta: GKovacs - 2016.01.24 vasárnap, 13:39:16
Arra figyelj, hogy elvileg 24 EUR fölött van ÁFA (27%). Rendeld külön-külön és akkor nem lesz gond.
az elmúlt 6 évben egy 400usd körüli 3 kilónyi modellalkatrészes csomagon kívül semmit nem fáztak meg. pedig havi szinten 6-8 csomagom jön.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2455 Dátum:
2016.02.03 szerda, 23:35:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.01.24 vasárnap, 13:41:14
az elmúlt 6 évben egy 400usd körüli 3 kilónyi modellalkatrészes csomagon kívül semmit nem fáztak meg. pedig havi szinten 6-8 csomagom jön.
Kicsit tolni fogom a világítás projekt fennmaradó részét. Inkább megcsináltatom a kéziféket, illetve ha minden szerencsésen alakul, akkor a hátsó tárcsa+betét is bele fog férni.
Kézifékhez elméletileg elég a felújítószett, de majd menet közben fog kiderülni. A hátsó keréknél van berohadva a jobb oldalon.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2456 Dátum:
2016.02.03 szerda, 23:45:30 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.03 szerda, 23:35:43
Kicsit tolni fogom a világítás projekt fennmaradó részét. Inkább megcsináltatom a kéziféket, illetve ha minden szerencsésen alakul, akkor a hátsó tárcsa+betét is bele fog férni.
Kézifékhez elméletileg elég a felújítószett, de majd menet közben fog kiderülni. A hátsó keréknél van berohadva a jobb oldalon.
felújító segít rajta vagy 1 évet. egy pár 2005 utáni bontott hátsó féknyereg kell rá és kész
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2457 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 08:16:06 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.03 szerda, 23:35:43
Kicsit tolni fogom a világítás projekt fennmaradó részét. Inkább megcsináltatom a kéziféket, illetve ha minden szerencsésen alakul, akkor a hátsó tárcsa+betét is bele fog férni.
Kézifékhez elméletileg elég a felújítószett, de majd menet közben fog kiderülni. A hátsó keréknél van berohadva a jobb oldalon.
Nekem is a jobb hátsó féknél volt a bowden belerohadva "művészet volt" kiszedni. DE SIKERÜLT
Először is a bowdent elvágtuk, mivel csak így tudtuk a másik irányba kierőszakolni az akasztóból
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2458 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 11:45:37 »
Idézetet írta: brughom - 2016.02.04 csütörtök, 08:16:06
Nekem is a jobb hátsó féknél volt a bowden belerohadva "művészet volt" kiszedni. DE SIKERÜLT
Először is a bowdent elvágtuk, mivel csak így tudtuk a másik irányba kierőszakolni az akasztóból
Akkor nem reménytelen.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2459 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 11:53:18 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.04 csütörtök, 11:45:37
Akkor nem reménytelen.
Nem,nem, csak türelem kell hozzá
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2460 Dátum:
2016.02.06 szombat, 14:47:04 »
Idézetet írta: brughom - 2016.02.04 csütörtök, 11:53:18
Nem,nem, csak türelem kell hozzá
Hétfőn kapok időpontot, mikorra vihetem. Kértem Nagyauto-tól árajánlatot, Brembo hátsó tárcsára + Textar betétre, kézifék bowdenre, és felújítószettre is.
Aztán jövő hónapban berendelem a LED-es izzókat ali express-ről. Az is lesz vagy 120 dollár.
Ha pedig nem lesz meghibásodás, folytatom tovább. Szeretnék szebb felniket, 18-as méretben, és még biztos lesz, amit menet közben, mint "családtagnak" biztosítani akarok.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.06 szombat, 14:52:37 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2461 Dátum:
2016.02.06 szombat, 16:26:32 »
Ezt Scratch írta, de nincs hozzá kép, és nem látom mit kellene meglocsolni fegyver olajjal.
"Ha a motor és a légszűrőház között benézünk, akkor ezt látjuk.
Ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. Kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, teflonos zsír is jó lehet."
Tudtok esetleg olyan képet ahol ez látszik?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2462 Dátum:
2016.02.06 szombat, 22:01:04 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.06 szombat, 16:26:32
Ezt Scratch írta, de nincs hozzá kép, és nem látom mit kellene meglocsolni fegyver olajjal.
"Ha a motor és a légszűrőház között benézünk, akkor ezt látjuk.
Ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. Kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, teflonos zsír is jó lehet."
Tudtok esetleg olyan képet ahol ez látszik?
Erre gondolsz? Nem tudom itt ez mennyire releváns, ez az én 2 lityis manuális mondimé, de hátha nektek is ilyesmi.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2463 Dátum:
2016.02.06 szombat, 23:38:39 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.02.06 szombat, 22:01:04
Erre gondolsz? Nem tudom itt ez mennyire releváns, ez az én 2 lityis manuális mondimé, de hátha nektek is ilyesmi.
Köszi. Holnap majd megnézem hogy ilyen e. De itt mit kell befújni?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2464 Dátum:
2016.02.06 szombat, 23:51:37 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.06 szombat, 23:38:39
Köszi. Holnap majd megnézem hogy ilyen e. De itt mit kell befújni?
Nem tudom, nekem nyikorgot mint a veszedelem, a kép közepén az a barna fül az nem festék, az tiszta rozsda volt.
Befújtam a bekarikázott részeket, azóta csendes.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2465 Dátum:
2016.02.07 vasárnap, 09:46:45 »
Az autóm átesett egy főtengely-első- szimmering, és olajdekni tömítés cserén. Így az olajfogyasztás letudva
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2466 Dátum:
2016.02.07 vasárnap, 23:06:58 »
Idézetet írta: brughom - 2016.02.07 vasárnap, 09:46:45
Az autóm átesett egy főtengely-első- szimmering, és olajdekni tömítés cserén. Így az olajfogyasztás letudva
Mennyibe fáj egy ilyen művelet?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2467 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 08:24:29 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.07 vasárnap, 23:06:58
Mennyibe fáj egy ilyen művelet?
20 papír
mindennel együtt szerelés+alkatrész
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2468 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 12:34:32 »
Idézetet írta: brughom - 2016.02.08 hétfő, 08:24:29
20 papír
mindennel együtt szerelés+alkatrész
Szerintem ez nem rossz ár.
Találtam bontva facelift hátsó 2005-ös féknyergeket 20e/db áron. Tárcsával + betéttel ez már így 78e + munkadíj lenne. Lehet marad a felújító szett, aztán ameddig bírja vele, addig bírja, és utána cserélem a nyergeket, mert ez így egyszerre most sok lenne. Így 40e + munkadíjból kijövök.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2469 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 12:38:34 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.08 hétfő, 12:34:32
Szerintem ez nem rossz ár.
Találtam bontva facelift hátsó 2005-ös féknyergeket 20e/db áron. Tárcsával + betéttel ez már így 78e + munkadíj lenne. Lehet marad a felújító szett, aztán ameddig bírja vele, addig bírja, és utána cserélem a nyergeket, mert ez így egyszerre most sok lenne. Így 40e + munkadíjból kijövök.
20-25/pár áron szinte mindig lehet kapni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2470 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 13:47:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.08 hétfő, 12:38:34
20-25/pár áron szinte mindig lehet kapni
Itt az apróban?
Mert itt nem találok. Friss hirdetésben csak olyat találok, aki keres...
De ha tudsz konkrétumot, akkor ne tartsd magadban.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 13:53:05 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2471 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 16:08:00 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.08 hétfő, 13:47:40
Itt az apróban?
Mert itt nem találok. Friss hirdetésben csak olyat találok, aki keres...
De ha tudsz konkrétumot, akkor ne tartsd magadban.
megkeresed a bontósokat(Motorcraft, mk2, stb...), ott van a telszámuk és körbetelefonálsz. vagy lehet várni is a sültgalambra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2472 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 21:36:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.08 hétfő, 16:08:00
megkeresed a bontósokat(Motorcraft, mk2, stb...), ott van a telszámuk és körbetelefonálsz. vagy lehet várni is a sültgalambra
Nézd. Sok esetben nem látom még át rendesen a fórumot. A bontósok eszembe se jutottak, illetve hogy van ilyen topik.
De ha azzal kezded, itt van szinte mindig, keresd a bontósokat, mert náluk lehet, akkor többet segítesz, és megspórolod nekem, magadnak is a felesleges köröket, és nem kell várnom a sült galambot...
Fél információt közölsz, aztán ha rossz helyen keresek, le vagyok "hülyézve", miért nem a jó helyen kerestem.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2473 Dátum:
2016.02.09 kedd, 00:01:06 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.08 hétfő, 21:36:18
Nézd. Sok esetben nem látom még át rendesen a fórumot. A bontósok eszembe se jutottak, illetve hogy van ilyen topik.
De ha azzal kezded, itt van szinte mindig, keresd a bontósokat, mert náluk lehet, akkor többet segítesz, és megspórolod nekem, magadnak is a felesleges köröket, és nem kell várnom a sült galambot...
Fél információt közölsz, aztán ha rossz helyen keresek, le vagyok "hülyézve", miért nem a jó helyen kerestem.
még a végén az én hibám lesz
ok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2474 Dátum:
2016.02.09 kedd, 01:01:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.09 kedd, 00:01:06
még a végén az én hibám lesz
ok
Kié lenne, ha nem a tied?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2475 Dátum:
2016.02.09 kedd, 19:10:27 »
Hátsó tárcsa + betét is Brembo lett, és találtam felújított féknyerget 8e-ért.
Holnap reggel repül bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 19:12:42 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2476 Dátum:
2016.02.09 kedd, 20:13:25 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.09 kedd, 19:10:27
[img width=800 height=591]http://kepfeltoltes.hu/160209/Nemsok_ra_Valentin_nap_V6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hátsó tárcsa + betét is Brembo lett, és találtam felújított féknyerget 8e-ért.
Holnap reggel repül bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 20:22:16 írta alf
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2477 Dátum:
2016.02.09 kedd, 20:48:33 »
Idézetet írta: D - 2016.02.09 kedd, 20:13:25
Csinálok egyet alf-nak is...Sok szeretettel.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2478 Dátum:
2016.02.09 kedd, 21:58:17 »
Idézetet írta: D - 2016.02.09 kedd, 21:33:31
A v6 iránt érzett szeretetedben vagy realista?
Azt nem értem, hogy hogy nem gyarapszik a topiktagok száma. Ez az alf féle ellenpropaganda eredménye lehet?
Gyanítom vagy ő "dolgozott" túl jól, vagy mi nem reklámoztuk eleget a V6-ot.
Erősebb marketing kell. Gerilla. Ahogy alf tolja.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 21:59:55 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2479 Dátum:
2016.02.09 kedd, 22:36:47 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.09 kedd, 21:58:17
Azt nem értem, hogy hogy nem gyarapszik a topiktagok száma. Ez az alf féle ellenpropaganda eredménye lehet?
Gyanítom vagy ő "dolgozott" túl jól, vagy mi nem reklámoztuk eleget a V6-ot.
Erősebb marketing kell. Gerilla. Ahogy alf tolja.
Ide az emberek tanácsokért jönnek általában. Lerobbant a verda, füstöl nem indul stb. A v6 túl jó, nem kell hozzá tanács, a kormosok mindig elromlanak, azokhoz kell tanács. Ennyi
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2480 Dátum:
2016.02.09 kedd, 22:46:39 »
Idézetet írta: D - 2016.02.09 kedd, 22:36:47
Ide az emberek tanácsokért jönnek általában. Lerobbant a verda, füstöl nem indul stb. A v6 túl jó, nem kell hozzá tanács, a kormosok mindig elromlanak, azokhoz kell tanács. Ennyi
Valamivel kompenzálni kell a -3L/100km-t a V6-hoz képest.
A Facelift utáni krómos hátsó lámpa 1 az 1-ben rámegy a mienkre? Bontottak milyen áron mennek?
Ablak tömítéseket hol célszerű megvenni? Elég sok helyen fel van keményedve.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2481 Dátum:
2016.02.10 szerda, 12:49:52 »
Kész az autó. Kézifékhez nem kellet a nyereg, kutya baja se volt ami benne volt, de tök mindegy, jobban nem jártam anyagilag, mert a 8e nyereg helyett lett egy 8e bovden.
Csak a jobb oldali bovden volt kuka. Tárcsák, betétek fent, viszont a bal oldali hátsó kerékagy csapágyat cserélni kell, de ez remélhetőleg a márciusi fizuig ráér. SKF-ből 32e+ munkadíj, gyári 80e lenne.
Legalább a kézifék hibátlan lett, és a tárcsák, betétek újak. Fékhatás nagyon sokat javult már az első tárcsák, betétek cseréjénél, és bár a hátsó kevésbé terhelt, most még jobb lett.
Annak örülök, hogy nagynyomásút nem kell cserélnem provident hitelből.
alfnak
:
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2482 Dátum:
2016.02.10 szerda, 16:56:59 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.10 szerda, 12:49:52
Kész az autó. Kézifékhez nem kellet a nyereg, kutya baja se volt ami benne volt, de tök mindegy, jobban nem jártam anyagilag, mert a 8e nyereg helyett lett egy 8e bovden.
Csak a jobb oldali bovden volt kuka. Tárcsák, betétek fent, viszont a
bal oldali hátsó kerékagy csapágyat cserélni kell, de ez remélhetőleg a márciusi fizuig ráér. SKF-ből 32e+ munkadíj,
gyári 80e lenne.
Legalább a kézifék hibátlan lett, és a tárcsák, betétek újak. Fékhatás nagyon sokat javult már az első tárcsák, betétek cseréjénél, és bár a hátsó kevésbé terhelt, most még jobb lett.
Annak örülök, hogy nagynyomásút nem kell cserélnem provident hitelből.
alfnak
:
Kerékagyakat most cseréltem, Flennor 25e/db
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2483 Dátum:
2016.02.10 szerda, 17:25:55 »
Idézetet írta: D - 2016.02.10 szerda, 16:56:59
Kerékagyakat most cseréltem, Flennor 25e/db
Ez a Flennor jó?
Az SKF-et ismerem, az tuti jó.
Gondolom elég csak a rosszat, nem kell párban.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2484 Dátum:
2016.02.10 szerda, 20:12:32 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.10 szerda, 17:25:55
Ez a Flennor jó?
Az SKF-et ismerem, az tuti jó.
Gondolom elég csak a rosszat, nem kell párban.
Szerintem jó. Párban cseréltem, bár nem muszáj.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2485 Dátum:
2016.02.10 szerda, 20:52:50 »
Idézetet írta: D - 2016.02.10 szerda, 20:12:32
Szerintem jó. Párban cseréltem, bár nem muszáj.
Párban nálam felesleges, mert a jobb oldala teljesen jó. Hangot még nem hallok, de ha még kibír 1-2 hónapot, akkor lehet én is párban cserélem, csak az a tuti.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2486 Dátum:
2016.02.10 szerda, 20:56:56 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.10 szerda, 20:52:50
Párban nálam felesleges, mert a jobb oldala teljesen jó. Hangot még nem hallok, de ha még kibír 1-2 hónapot, akkor lehet én is párban cserélem, csak az a tuti.
már mért volna. nagyban függ, az út minőségétől, szokásoktól terheléstől, simán lehet hogy mégegyszer cseréled az egyiket és még mindig jó lesz.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2487 Dátum:
2016.02.10 szerda, 21:05:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.10 szerda, 20:56:56
már mért volna. nagyban függ, az út minőségétől, szokásoktól terheléstől, simán lehet hogy mégegyszer cseréled az egyiket és még mindig jó lesz.
...de ugyanannyi az esélye annak is, hogy kicserélteti, a köv hónapban meg beszharik a másik oldal is
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2488 Dátum:
2016.02.10 szerda, 21:17:27 »
Idézetet írta: D - 2016.02.10 szerda, 21:05:14
...de ugyanannyi az esélye annak is, hogy kicserélteti, a köv hónapban meg beszharik a másik oldal is
ja, de ez pont az az alkatrész ami miatt nem kétszer ugyanazt kell szétszedni. én biztos nem cserélném. az a 20-30e addig jó helyen van máshol is.
Naplózva
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2489 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 12:38:51 »
Üdv a Tagságnak!
Keresek mondeót ((TDDI topicba is érdeklődtem, de nem azért húzódik a projekt, mert tipródom, hanem mert nem volt időm még nekiindulni nézelődni. Addig meg kérdezek :] )).
Egyelőre TDDI és 2.0 benzines közt ingadozok, de inkább a benzines felé hajlok. Nézegetem a 2.5V6-osokat is. Az volna a kérdésem, hogy a V6 üzemeltetése mennyivel nagyobb cumi mint a 4 hengereseké? Gondolom A oszloptól hátrafelé nincs nagy különbség. Vagy igen? Fékek futómű ugyanaz? Motor elromlósabb, vagy többet bír?
Alkatrész boltokban pl. kuplung, lendkerék, fék árban nincs nagy különbség, de vezérlést csak ebay-en találtam. Szóval csak simán drágább a fenntartása, vagy nagyságrendekkel drágább? Már ha van ilyen tapasztalat...
köszi
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2490 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 12:50:00 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.02.11 csütörtök, 12:38:51
Üdv a Tagságnak!
Keresek mondeót ((TDDI topicba is érdeklődtem, de nem azért húzódik a projekt, mert tipródom, hanem mert nem volt időm még nekiindulni nézelődni. Addig meg kérdezek :] )).
Egyelőre TDDI és 2.0 benzines közt ingadozok, de inkább a benzines felé hajlok. Nézegetem a 2.5V6-osokat is. Az volna a kérdésem, hogy a V6 üzemeltetése mennyivel nagyobb cumi mint a 4 hengereseké? Gondolom A oszloptól hátrafelé nincs nagy különbség. Vagy igen? Fékek futómű ugyanaz? Motor elromlósabb, vagy többet bír?
Alkatrész boltokban pl. kuplung, lendkerék, fék árban nincs nagy különbség, de vezérlést csak ebay-en találtam. Szóval csak simán drágább a fenntartása, vagy nagyságrendekkel drágább? Már ha van ilyen tapasztalat...
köszi
m
itt van is 1:
http://mondeo.hu/index.php?topic=22882.msg1044507#msg1044507
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2491 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 13:55:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.11 csütörtök, 12:50:00
itt van is 1:
http://mondeo.hu/index.php?topic=22882.msg1044507#msg1044507
Olvastam, de most nem kalandot keresek, hanem kocsit, amibe beülök, és fülig érő vigyorral érek be a dolgozóba :] Meg akkor adódik a következő kérdés, hogy mennyivel nagyobb cumi fenntartani egy ST220at, mint egy 2.5V6-ot
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2492 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 15:18:43 »
2.5-re nem kell senkinek aprópénzért gyári kipufogó katalizátortól hátrafelé? Vagy külön dobok. Igencsak útban van, de kidobni sajnálom, mert jó állapotú.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2493 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 18:22:49 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.02.11 csütörtök, 13:55:53
Olvastam, de most nem kalandot keresek, hanem kocsit, amibe beülök, és fülig érő vigyorral érek be a dolgozóba :] Meg akkor adódik a következő kérdés, hogy mennyivel nagyobb cumi fenntartani egy ST220at, mint egy 2.5V6-ot
m
Csak akkor cumi, ha lökhárító vagy sárvédő törik. Más meg nem romlik el.
Naplózva
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2494 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 18:28:43 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.02.11 csütörtök, 13:55:53
Olvastam, de most nem kalandot keresek, hanem kocsit, amibe beülök, és fülig érő vigyorral érek be a dolgozóba :] Meg akkor adódik a következő kérdés, hogy mennyivel nagyobb cumi fenntartani egy ST220at, mint egy 2.5V6-ot
m
A kuplung-lendkerék szett drága, de azt már 200e-nél cserélték az ST-n (elvileg).
Szerintem ezt is ki kell fogni. Költöttek rá előtte vagy nem. Én teljesen megvagyok elégedve a fenntartási költségekkel.
Nem bántam meg egyáltalán, hogy ST-t választottam. A következő is az lesz
, ha lesz itthon is kapható.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2495 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 20:08:46 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.11 csütörtök, 18:22:49
Csak akkor cumi, ha lökhárító vagy sárvédő törik. Más meg nem romlik el.
Meg akkor is, ha fékbetét + féktárcsa, 18 colos gumi, esetleg felni kell.
Ettől függetlenül jó autó, de igen ritka az olyan, ami nem leharcolt. Ami pedig egyben van, és gondozott, mocsok drága.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2496 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 20:43:32 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.02.11 csütörtök, 12:38:51
Üdv a Tagságnak!
Keresek mondeót ((TDDI topicba is érdeklődtem, de nem azért húzódik a projekt, mert tipródom, hanem mert nem volt időm még nekiindulni nézelődni. Addig meg kérdezek :] )).
Egyelőre TDDI és 2.0 benzines közt ingadozok, de inkább a benzines felé hajlok. Nézegetem a 2.5V6-osokat is. Az volna a kérdésem, hogy a V6 üzemeltetése mennyivel nagyobb cumi mint a 4 hengereseké? Gondolom A oszloptól hátrafelé nincs nagy különbség. Vagy igen? Fékek futómű ugyanaz? Motor elromlósabb, vagy többet bír?
Alkatrész boltokban pl. kuplung, lendkerék, fék árban nincs nagy különbség, de vezérlést csak ebay-en találtam. Szóval csak simán drágább a fenntartása, vagy nagyságrendekkel drágább? Már ha van ilyen tapasztalat...
köszi
m
Mivel ezek sem fiatalok már, a 2.5 V6-ot is ki kell fogni, de talán annyival egyszerűbb a helyzete az ST-vel szemben, hogy jóval több van belőle.
Nekem nem érné meg az az 50+ LE, amennyivel az ST többet tud, mert amit a 2.5 V6 nyújt, az is jóval több, mint ami a megengedett maximális tempó. Én sehol sem tudom tartani a maximális megengedett tempót. ST-vel ez még nehezebb lenne. Végsebességet a 2.5 V6-ból is nehéz, szinte lehetetlen kiautózni, az ST 250 körüli végét pedig teljes mértékben sansztalan. A 160-200 utazót autópályán a 2.5 V6 is szereti, és a lényeg inkább ez. Városban, ha nem lámpától lámpáig akarod tolni neki, ami ráadásul elég költséges is, szintén nem fogod tudni kihasználni azt, amivel az ST többet tud a V6-nál. Ami számomra bejön az ST-ben az a dizájn, az agresszív első hátsó lökhárító, küszöbök, recaro bőrülések, 18-as felni. Ez utóbbi kifejezetten hátrány használati szempontból Budapesten a kátyú helyzet miatt, de látványban gyönyörű. Úgy egyben az egész autó.
2.5 V6 ha rendbe van kapva, a fogyasztás sem lesz vészes, de nyilván az elején több lesz amíg megszokod, mit és hogy szeret, itt szinte nincsenek különbségek az ST-hez képest.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2497 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 20:54:07 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.02.11 csütörtök, 20:43:32
Mivel ezek sem fiatalok már, a 2.5 V6-ot is ki kell fogni, de talán annyival egyszerűbb a helyzete az ST-vel szemben, hogy jóval több van belőle.
Nekem nem érné meg az az 50+ LE, amennyivel az ST többet tud, mert amit a 2.5 V6 nyújt, az is jóval több, mint ami a megengedett maximális tempó. Én sehol sem tudom tartani a maximális megengedett tempót. ST-vel ez még nehezebb lenne. Végsebességet a 2.5 V6-ból is nehéz, szinte lehetetlen kiautózni, az ST 250 körüli végét pedig teljes mértékben sansztalan. A 160-200 utazót autópályán a 2.5 V6 is szereti, és a lényeg inkább ez. Városban, ha nem lámpától lámpáig akarod tolni neki, ami ráadásul elég költséges is, szintén nem fogod tudni kihasználni azt, amivel az ST többet tud a V6-nál. Ami számomra bejön az ST-ben az a dizájn, az agresszív első hátsó lökhárító, küszöbök, recaro bőrülések, 18-as felni. Ez utóbbi kifejezetten hátrány használati szempontból Budapesten a kátyú helyzet miatt, de látványban gyönyörű. Úgy egyben az egész autó.
2.5 V6 ha rendbe van kapva, a fogyasztás sem lesz vészes, de nyilván az elején több lesz amíg megszokod, mit és hogy szeret, itt szinte nincsenek különbségek az ST-hez képest.
Meg az ST-nek keményebb a futóműve is. Rossz utakon a komfort érzet rovására megy. Még a 16-os téli kerekekkel is. Toldott foldott utakra nem ajánlott szerintem sem. Féktárcsa, fékbetét szerintem ugyanannyiba kerül, mint bármelyik mk3-ra.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2498 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 21:14:35 »
Idézetet írta: zeix - 2016.02.11 csütörtök, 20:54:07
Féktárcsa, fékbetét szerintem ugyanannyiba kerül, mint bármelyik mk3-ra.
Valóban. Valamiért rosszul emlékeztem.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2499 Dátum:
2016.02.12 péntek, 08:32:32 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.02.11 csütörtök, 15:18:43
2.5-re nem kell senkinek aprópénzért gyári kipufogó katalizátortól hátrafelé? Vagy külön dobok. Igencsak útban van, de kidobni sajnálom, mert jó állapotú.
Egy kivezetésű, vagy mint az st 220-é?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
56
57
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ