Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:14:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175617 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 10:04:17 »

Sokat lehet spórolni a kínai szürkeimporttal Wink
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 10:09:20 »

Sokat lehet spórolni a kínai szürkeimporttal Wink

Azért kínai Nightbreaker-t nem mertem volna venni. eplus2

Aztán tavasszal a következő lépésben veszek szalagos led-et a küszöbökre is... Mennyire macerás bekötni, hogy csak nyitott ajtónál működjön?
A jó ízlés határain belül akarok maradni, mert nem akarok "karácsonyfa" autót.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.24 vasárnap, 10:27:20 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 11:07:16 »

Azért kínai Nightbreaker-t nem mertem volna venni. eplus2

Aztán tavasszal a következő lépésben veszek szalagos led-et a küszöbökre is... Mennyire macerás bekötni, hogy csak nyitott ajtónál működjön?
A jó ízlés határain belül akarok maradni, mert nem akarok "karácsonyfa" autót.
Akkor ne tegyél ledeket a küszöbre. Azt hagyd meg a hondacivic klubbnak. Ja a matricabombát is hehe
Én a helyedben a lábtérvilágításra kötném az akkor kapcsol aamior a belső világítás.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 13:39:16 »

Köszi a tippet. Néztem Ali-n a megfelelőjét, és meg is találtam.
Így 120 dollár a vége. Gondolom áprilisban csak ideér. hehe Febr elején fogom csak megrendelni, mert így akkor kénytelen vagyok egyben az egészet.

http://www.aliexpress.com/item/2pcs-Amber-Yellow-Error-Free-Samsung-LED-1156-P21W-LED-Bulbs-For-car-Front-or-Rear/32341080150.html?spm=2114.13010208.99999999.261.MEZwJo

30 dollár a 4db.
Arra figyelj, hogy elvileg 24 EUR fölött van ÁFA (27%). Rendeld külön-külön és akkor nem lesz gond.  Wink
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 13:41:14 »

Arra figyelj, hogy elvileg 24 EUR fölött van ÁFA (27%). Rendeld külön-külön és akkor nem lesz gond.  Wink


az elmúlt 6 évben egy 400usd körüli 3 kilónyi modellalkatrészes csomagon kívül semmit nem fáztak meg. pedig havi szinten 6-8 csomagom jön.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2016.02.03 szerda, 23:35:43 »

az elmúlt 6 évben egy 400usd körüli 3 kilónyi modellalkatrészes csomagon kívül semmit nem fáztak meg. pedig havi szinten 6-8 csomagom jön.

Kicsit tolni fogom a világítás projekt fennmaradó részét. Inkább megcsináltatom a kéziféket, illetve ha minden szerencsésen alakul, akkor a hátsó tárcsa+betét is bele fog férni.
Kézifékhez elméletileg elég a felújítószett, de majd menet közben fog kiderülni. A hátsó keréknél van berohadva a jobb oldalon.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2016.02.03 szerda, 23:45:30 »

Kicsit tolni fogom a világítás projekt fennmaradó részét. Inkább megcsináltatom a kéziféket, illetve ha minden szerencsésen alakul, akkor a hátsó tárcsa+betét is bele fog férni.
Kézifékhez elméletileg elég a felújítószett, de majd menet közben fog kiderülni. A hátsó keréknél van berohadva a jobb oldalon.
felújító segít rajta vagy 1 évet. egy pár 2005 utáni bontott hátsó féknyereg kell rá és kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 08:16:06 »

Kicsit tolni fogom a világítás projekt fennmaradó részét. Inkább megcsináltatom a kéziféket, illetve ha minden szerencsésen alakul, akkor a hátsó tárcsa+betét is bele fog férni.
Kézifékhez elméletileg elég a felújítószett, de majd menet közben fog kiderülni. A hátsó keréknél van berohadva a jobb oldalon.

Nekem is a jobb hátsó féknél volt a bowden belerohadva "művészet volt" kiszedni. DE SIKERÜLT Smiley Először is a bowdent elvágtuk, mivel csak így tudtuk a másik irányba kierőszakolni az akasztóból  eplus2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 11:45:37 »

Nekem is a jobb hátsó féknél volt a bowden belerohadva "művészet volt" kiszedni. DE SIKERÜLT Smiley Először is a bowdent elvágtuk, mivel csak így tudtuk a másik irányba kierőszakolni az akasztóból  eplus2

Akkor nem reménytelen. smile
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 11:53:18 »

Akkor nem reménytelen. smile


Nem,nem, csak türelem kell hozzá  nyes nyes nyes
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2016.02.06 szombat, 14:47:04 »

Nem,nem, csak türelem kell hozzá  nyes nyes nyes

Hétfőn kapok időpontot, mikorra vihetem. Kértem Nagyauto-tól árajánlatot, Brembo hátsó tárcsára + Textar betétre, kézifék bowdenre, és felújítószettre is.
Aztán jövő hónapban berendelem a LED-es izzókat ali express-ről. Az is lesz vagy 120 dollár.
Ha pedig nem lesz meghibásodás, folytatom tovább. Szeretnék szebb felniket, 18-as méretben, és még biztos lesz, amit menet közben, mint "családtagnak" biztosítani akarok. smile
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.06 szombat, 14:52:37 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2016.02.06 szombat, 16:26:32 »

Ezt Scratch írta, de nincs hozzá kép, és nem látom mit kellene meglocsolni fegyver olajjal. Roll Eyes

"Ha a motor és a légszűrőház között benézünk, akkor ezt látjuk.
Ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. Kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, teflonos zsír is jó lehet."


Tudtok esetleg olyan képet ahol ez látszik?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2016.02.06 szombat, 22:01:04 »

Ezt Scratch írta, de nincs hozzá kép, és nem látom mit kellene meglocsolni fegyver olajjal. Roll Eyes

"Ha a motor és a légszűrőház között benézünk, akkor ezt látjuk.
Ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. Kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, teflonos zsír is jó lehet."


Tudtok esetleg olyan képet ahol ez látszik?

Erre gondolsz? Nem tudom itt ez mennyire releváns, ez az én 2 lityis manuális mondimé, de hátha nektek is ilyesmi.


Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2016.02.06 szombat, 23:38:39 »

Erre gondolsz? Nem tudom itt ez mennyire releváns, ez az én 2 lityis manuális mondimé, de hátha nektek is ilyesmi.




Köszi. Holnap majd megnézem hogy ilyen e. De itt mit kell befújni? wow1
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2016.02.06 szombat, 23:51:37 »

Köszi. Holnap majd megnézem hogy ilyen e. De itt mit kell befújni? wow1

Nem tudom, nekem nyikorgot mint a veszedelem, a kép közepén az a barna fül az nem festék, az tiszta rozsda volt.
Befújtam a bekarikázott részeket, azóta csendes.

Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 09:46:45 »

Az autóm átesett egy főtengely-első- szimmering, és olajdekni tömítés cserén. Így az olajfogyasztás letudva  git

Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 23:06:58 »

Az autóm átesett egy főtengely-első- szimmering, és olajdekni tömítés cserén. Így az olajfogyasztás letudva  git


 taps

Mennyibe fáj egy ilyen művelet?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 08:24:29 »

taps

Mennyibe fáj egy ilyen művelet?

20 papír   falbav mindennel együtt szerelés+alkatrész

Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 12:34:32 »

20 papír   falbav mindennel együtt szerelés+alkatrész


Szerintem ez nem rossz ár. Wink


Találtam bontva facelift hátsó 2005-ös féknyergeket 20e/db áron. Tárcsával + betéttel ez már így 78e + munkadíj lenne. Lehet marad a felújító szett, aztán ameddig bírja vele, addig bírja, és utána cserélem a nyergeket, mert ez így egyszerre most sok lenne. Így 40e + munkadíjból kijövök.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 12:38:34 »

Szerintem ez nem rossz ár. Wink


Találtam bontva facelift hátsó 2005-ös féknyergeket 20e/db áron. Tárcsával + betéttel ez már így 78e + munkadíj lenne. Lehet marad a felújító szett, aztán ameddig bírja vele, addig bírja, és utána cserélem a nyergeket, mert ez így egyszerre most sok lenne. Így 40e + munkadíjból kijövök.
20-25/pár áron szinte mindig lehet kapni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 13:47:40 »

20-25/pár áron szinte mindig lehet kapni

Itt az apróban?
Mert itt nem találok. Friss hirdetésben csak olyat találok, aki keres...
De ha tudsz konkrétumot, akkor ne tartsd magadban. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 13:53:05 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 16:08:00 »

Itt az apróban?
Mert itt nem találok. Friss hirdetésben csak olyat találok, aki keres...
De ha tudsz konkrétumot, akkor ne tartsd magadban. Wink
megkeresed a bontósokat(Motorcraft, mk2, stb...), ott van a telszámuk és körbetelefonálsz. vagy lehet várni is a sültgalambra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:36:18 »

megkeresed a bontósokat(Motorcraft, mk2, stb...), ott van a telszámuk és körbetelefonálsz. vagy lehet várni is a sültgalambra

Nézd. Sok esetben nem látom még át rendesen a fórumot. A bontósok eszembe se jutottak, illetve hogy van ilyen topik.
De ha azzal kezded, itt van szinte mindig, keresd a bontósokat, mert náluk lehet, akkor többet segítesz, és megspórolod nekem, magadnak is a felesleges köröket, és nem kell várnom a sült galambot... Undecided
Fél információt közölsz, aztán ha rossz helyen keresek, le vagyok "hülyézve", miért nem a jó helyen kerestem.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2016.02.09 kedd, 00:01:06 »

Nézd. Sok esetben nem látom még át rendesen a fórumot. A bontósok eszembe se jutottak, illetve hogy van ilyen topik.
De ha azzal kezded, itt van szinte mindig, keresd a bontósokat, mert náluk lehet, akkor többet segítesz, és megspórolod nekem, magadnak is a felesleges köröket, és nem kell várnom a sült galambot... Undecided
Fél információt közölsz, aztán ha rossz helyen keresek, le vagyok "hülyézve", miért nem a jó helyen kerestem.
még a végén az én hibám lesz falbav ok vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2016.02.09 kedd, 01:01:42 »

még a végén az én hibám lesz falbav ok vigyor3

Kié lenne, ha nem a tied? eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:10:27 »

 Grin




Hátsó tárcsa + betét is Brembo lett, és találtam felújított féknyerget 8e-ért. taps
Holnap reggel repül bele. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 19:12:42 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2016.02.09 kedd, 20:13:25 »

Grin

[img width=800 height=591]http://kepfeltoltes.hu/160209/Nemsok_ra_Valentin_nap_V6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Hátsó tárcsa + betét is Brembo lett, és találtam felújított féknyerget 8e-ért. taps
Holnap reggel repül bele. Cool

 eljen taps
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 20:22:16 írta alf » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2016.02.09 kedd, 20:48:33 »

eljen taps

Csinálok egyet alf-nak is...Sok szeretettel. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2016.02.09 kedd, 21:58:17 »

A v6 iránt érzett szeretetedben vagy realista? hehe

Azt nem értem, hogy hogy nem gyarapszik a topiktagok száma. Ez az alf féle ellenpropaganda eredménye lehet?  hehe
Gyanítom vagy ő "dolgozott" túl jól, vagy mi nem reklámoztuk eleget a V6-ot. Grin
Erősebb marketing kell. Gerilla. Ahogy alf tolja. hehe
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 21:59:55 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2016.02.09 kedd, 22:36:47 »

Azt nem értem, hogy hogy nem gyarapszik a topiktagok száma. Ez az alf féle ellenpropaganda eredménye lehet?  hehe
Gyanítom vagy ő "dolgozott" túl jól, vagy mi nem reklámoztuk eleget a V6-ot. Grin
Erősebb marketing kell. Gerilla. Ahogy alf tolja. hehe

Ide az emberek tanácsokért jönnek általában. Lerobbant a verda, füstöl nem indul stb. A v6 túl jó, nem kell hozzá tanács, a kormosok mindig elromlanak, azokhoz kell tanács. Ennyi hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2016.02.09 kedd, 22:46:39 »

Ide az emberek tanácsokért jönnek általában. Lerobbant a verda, füstöl nem indul stb. A v6 túl jó, nem kell hozzá tanács, a kormosok mindig elromlanak, azokhoz kell tanács. Ennyi hehe

Valamivel kompenzálni kell a -3L/100km-t a V6-hoz képest. eplus2

A Facelift utáni krómos hátsó lámpa 1 az 1-ben rámegy a mienkre? Bontottak milyen áron mennek?

Ablak tömítéseket hol célszerű megvenni? Elég sok helyen fel van keményedve.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2016.02.10 szerda, 12:49:52 »

Kész az autó. Kézifékhez nem kellet a nyereg, kutya baja se volt ami benne volt, de tök mindegy, jobban nem jártam anyagilag, mert a 8e nyereg helyett lett egy 8e bovden. Grin Csak a jobb oldali bovden volt kuka. Tárcsák, betétek fent, viszont a bal oldali hátsó kerékagy csapágyat cserélni kell, de ez remélhetőleg a márciusi fizuig ráér. SKF-ből 32e+ munkadíj, gyári 80e lenne.
Legalább a kézifék hibátlan lett, és a tárcsák, betétek újak. Fékhatás nagyon sokat javult már az első tárcsák, betétek cseréjénél, és bár a hátsó kevésbé terhelt, most még jobb lett.

Annak örülök, hogy nagynyomásút nem kell cserélnem provident hitelből. hehe

alfnak  eplus2:

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2016.02.10 szerda, 16:56:59 »

Kész az autó. Kézifékhez nem kellet a nyereg, kutya baja se volt ami benne volt, de tök mindegy, jobban nem jártam anyagilag, mert a 8e nyereg helyett lett egy 8e bovden. Grin Csak a jobb oldali bovden volt kuka. Tárcsák, betétek fent, viszont a bal oldali hátsó kerékagy csapágyat cserélni kell, de ez remélhetőleg a márciusi fizuig ráér. SKF-ből 32e+ munkadíj, gyári 80e lenne.
Legalább a kézifék hibátlan lett, és a tárcsák, betétek újak. Fékhatás nagyon sokat javult már az első tárcsák, betétek cseréjénél, és bár a hátsó kevésbé terhelt, most még jobb lett.

Annak örülök, hogy nagynyomásút nem kell cserélnem provident hitelből. hehe

alfnak  eplus2:



Kerékagyakat most cseréltem, Flennor 25e/db  eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2016.02.10 szerda, 17:25:55 »

Kerékagyakat most cseréltem, Flennor 25e/db  eljen

Ez a Flennor jó? Roll Eyes Az SKF-et ismerem, az tuti jó.
Gondolom elég csak a rosszat, nem kell párban.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2016.02.10 szerda, 20:12:32 »

Ez a Flennor jó? Roll Eyes Az SKF-et ismerem, az tuti jó.
Gondolom elég csak a rosszat, nem kell párban.

Szerintem jó. Párban cseréltem, bár nem muszáj.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2016.02.10 szerda, 20:52:50 »

Szerintem jó. Párban cseréltem, bár nem muszáj.

Párban nálam felesleges, mert a jobb oldala teljesen jó. Hangot még nem hallok, de ha még kibír 1-2 hónapot, akkor lehet én is párban cserélem, csak az a tuti.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2016.02.10 szerda, 20:56:56 »

Párban nálam felesleges, mert a jobb oldala teljesen jó. Hangot még nem hallok, de ha még kibír 1-2 hónapot, akkor lehet én is párban cserélem, csak az a tuti.

már mért volna. nagyban függ, az út minőségétől, szokásoktól terheléstől, simán lehet hogy mégegyszer cseréled az egyiket és még mindig jó lesz.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2016.02.10 szerda, 21:05:14 »

már mért volna. nagyban függ, az út minőségétől, szokásoktól terheléstől, simán lehet hogy mégegyszer cseréled az egyiket és még mindig jó lesz.

...de ugyanannyi az esélye annak is, hogy kicserélteti, a köv hónapban meg beszharik a másik oldal is vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2016.02.10 szerda, 21:17:27 »

...de ugyanannyi az esélye annak is, hogy kicserélteti, a köv hónapban meg beszharik a másik oldal is vigyor3

ja, de ez pont az az alkatrész ami miatt nem kétszer ugyanazt kell szétszedni. én biztos nem cserélném. az a 20-30e addig jó helyen van máshol is.
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:38:51 »

Üdv a Tagságnak!

Keresek mondeót ((TDDI topicba is érdeklődtem, de nem azért húzódik a projekt, mert tipródom, hanem mert nem volt időm még nekiindulni nézelődni. Addig meg kérdezek :] )).
Egyelőre TDDI és 2.0 benzines közt ingadozok, de inkább a benzines felé hajlok. Nézegetem a 2.5V6-osokat is. Az volna a kérdésem, hogy a V6 üzemeltetése mennyivel nagyobb cumi mint a 4 hengereseké? Gondolom A oszloptól hátrafelé nincs nagy különbség. Vagy igen? Fékek futómű ugyanaz? Motor elromlósabb, vagy többet bír?
Alkatrész boltokban pl. kuplung, lendkerék, fék árban nincs nagy különbség, de vezérlést csak ebay-en találtam. Szóval csak simán drágább a fenntartása, vagy nagyságrendekkel drágább? Már ha van ilyen tapasztalat...

köszi
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:50:00 »

Üdv a Tagságnak!

Keresek mondeót ((TDDI topicba is érdeklődtem, de nem azért húzódik a projekt, mert tipródom, hanem mert nem volt időm még nekiindulni nézelődni. Addig meg kérdezek :] )).
Egyelőre TDDI és 2.0 benzines közt ingadozok, de inkább a benzines felé hajlok. Nézegetem a 2.5V6-osokat is. Az volna a kérdésem, hogy a V6 üzemeltetése mennyivel nagyobb cumi mint a 4 hengereseké? Gondolom A oszloptól hátrafelé nincs nagy különbség. Vagy igen? Fékek futómű ugyanaz? Motor elromlósabb, vagy többet bír?
Alkatrész boltokban pl. kuplung, lendkerék, fék árban nincs nagy különbség, de vezérlést csak ebay-en találtam. Szóval csak simán drágább a fenntartása, vagy nagyságrendekkel drágább? Már ha van ilyen tapasztalat...

köszi
m
itt van is 1:  http://mondeo.hu/index.php?topic=22882.msg1044507#msg1044507
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 13:55:53 »

Olvastam, de most nem kalandot keresek, hanem kocsit, amibe beülök, és fülig érő vigyorral érek be a dolgozóba :] Meg akkor adódik a következő kérdés, hogy mennyivel nagyobb cumi fenntartani egy ST220at, mint egy 2.5V6-ot  Huh?
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 15:18:43 »

2.5-re nem kell senkinek aprópénzért gyári kipufogó katalizátortól hátrafelé? Vagy külön dobok. Igencsak útban van, de kidobni sajnálom, mert jó állapotú.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 18:22:49 »

Olvastam, de most nem kalandot keresek, hanem kocsit, amibe beülök, és fülig érő vigyorral érek be a dolgozóba :] Meg akkor adódik a következő kérdés, hogy mennyivel nagyobb cumi fenntartani egy ST220at, mint egy 2.5V6-ot  Huh?
m
Csak akkor cumi, ha lökhárító vagy sárvédő törik. Más meg nem romlik el.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 18:28:43 »

Olvastam, de most nem kalandot keresek, hanem kocsit, amibe beülök, és fülig érő vigyorral érek be a dolgozóba :] Meg akkor adódik a következő kérdés, hogy mennyivel nagyobb cumi fenntartani egy ST220at, mint egy 2.5V6-ot  Huh?
m
A kuplung-lendkerék szett drága, de azt már 200e-nél cserélték az ST-n (elvileg).
Szerintem ezt is ki kell fogni. Költöttek rá előtte vagy nem. Én teljesen megvagyok elégedve a fenntartási költségekkel.
Nem bántam meg egyáltalán, hogy ST-t választottam. A következő is az lesz  eplus2, ha lesz itthon is kapható.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 20:08:46 »

Csak akkor cumi, ha lökhárító vagy sárvédő törik. Más meg nem romlik el.

Meg akkor is, ha fékbetét + féktárcsa, 18 colos gumi, esetleg felni kell. smile
Ettől függetlenül jó autó, de igen ritka az olyan, ami nem leharcolt. Ami pedig egyben van, és gondozott, mocsok drága.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 20:43:32 »

Üdv a Tagságnak!

Keresek mondeót ((TDDI topicba is érdeklődtem, de nem azért húzódik a projekt, mert tipródom, hanem mert nem volt időm még nekiindulni nézelődni. Addig meg kérdezek :] )).
Egyelőre TDDI és 2.0 benzines közt ingadozok, de inkább a benzines felé hajlok. Nézegetem a 2.5V6-osokat is. Az volna a kérdésem, hogy a V6 üzemeltetése mennyivel nagyobb cumi mint a 4 hengereseké? Gondolom A oszloptól hátrafelé nincs nagy különbség. Vagy igen? Fékek futómű ugyanaz? Motor elromlósabb, vagy többet bír?
Alkatrész boltokban pl. kuplung, lendkerék, fék árban nincs nagy különbség, de vezérlést csak ebay-en találtam. Szóval csak simán drágább a fenntartása, vagy nagyságrendekkel drágább? Már ha van ilyen tapasztalat...

köszi
m

Mivel ezek sem fiatalok már, a 2.5 V6-ot is ki kell fogni, de talán annyival egyszerűbb a helyzete az ST-vel szemben, hogy jóval több van belőle.
Nekem nem érné meg az az 50+ LE, amennyivel az ST többet tud, mert amit a 2.5 V6 nyújt, az is jóval több, mint ami a megengedett maximális tempó. Én sehol sem tudom tartani a maximális megengedett tempót. ST-vel ez még nehezebb lenne. Végsebességet a 2.5 V6-ból is nehéz, szinte lehetetlen kiautózni, az ST 250 körüli végét pedig teljes mértékben sansztalan. A 160-200 utazót autópályán a 2.5 V6 is szereti, és a lényeg inkább ez. Városban, ha nem lámpától lámpáig akarod tolni neki, ami ráadásul elég költséges is, szintén nem fogod tudni kihasználni azt, amivel az ST többet tud a V6-nál. Ami számomra bejön az ST-ben az a dizájn, az agresszív első hátsó lökhárító, küszöbök, recaro bőrülések, 18-as felni. Ez utóbbi kifejezetten hátrány használati szempontból Budapesten a kátyú helyzet miatt, de látványban gyönyörű. Úgy egyben az egész autó.
2.5 V6 ha rendbe van kapva, a fogyasztás sem lesz vészes, de nyilván az elején több lesz amíg megszokod, mit és hogy szeret, itt szinte nincsenek különbségek az ST-hez képest.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 20:54:07 »

Mivel ezek sem fiatalok már, a 2.5 V6-ot is ki kell fogni, de talán annyival egyszerűbb a helyzete az ST-vel szemben, hogy jóval több van belőle.
Nekem nem érné meg az az 50+ LE, amennyivel az ST többet tud, mert amit a 2.5 V6 nyújt, az is jóval több, mint ami a megengedett maximális tempó. Én sehol sem tudom tartani a maximális megengedett tempót. ST-vel ez még nehezebb lenne. Végsebességet a 2.5 V6-ból is nehéz, szinte lehetetlen kiautózni, az ST 250 körüli végét pedig teljes mértékben sansztalan. A 160-200 utazót autópályán a 2.5 V6 is szereti, és a lényeg inkább ez. Városban, ha nem lámpától lámpáig akarod tolni neki, ami ráadásul elég költséges is, szintén nem fogod tudni kihasználni azt, amivel az ST többet tud a V6-nál. Ami számomra bejön az ST-ben az a dizájn, az agresszív első hátsó lökhárító, küszöbök, recaro bőrülések, 18-as felni. Ez utóbbi kifejezetten hátrány használati szempontból Budapesten a kátyú helyzet miatt, de látványban gyönyörű. Úgy egyben az egész autó.
2.5 V6 ha rendbe van kapva, a fogyasztás sem lesz vészes, de nyilván az elején több lesz amíg megszokod, mit és hogy szeret, itt szinte nincsenek különbségek az ST-hez képest.
Meg az ST-nek keményebb a futóműve is. Rossz utakon a komfort érzet rovására megy. Még a 16-os téli kerekekkel is. Toldott foldott utakra nem ajánlott szerintem sem. Féktárcsa, fékbetét szerintem ugyanannyiba kerül, mint bármelyik mk3-ra.

Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 21:14:35 »

Féktárcsa, fékbetét szerintem ugyanannyiba kerül, mint bármelyik mk3-ra.


Valóban. Valamiért rosszul emlékeztem. worship
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:32:32 »

2.5-re nem kell senkinek aprópénzért gyári kipufogó katalizátortól hátrafelé? Vagy külön dobok. Igencsak útban van, de kidobni sajnálom, mert jó állapotú.

Egy kivezetésű, vagy mint az st 220-é?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.