Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:07:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176387 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 14:16:15 »

ST komplett kipufogó rendszere felmegy a V6-ra?

Biztos felmegy, de csak akkor tedd fel, ha szeretnél teljesítményt veszíteni a fordulatszám tartomány első kétharmadában. 
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 14:22:55 »

Biztos felmegy, de csak akkor tedd fel, ha szeretnél teljesítményt veszíteni a fordulatszám tartomány első kétharmadában. 

Van olyan alternatíva, ami életképes? Vagy csak a gyári V6 rendszer?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 16:20:34 »

Van olyan alternatíva, ami életképes? Vagy csak a gyári V6 rendszer?

Attól függ mit szeretnél. Mi a célod a cserével?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:42:08 »

Üdv! Tudja valaki fejből, hogy az mk3 v6-ban mekkora az olajleeresztő csavar, 21 vagy 28 mm?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 18:14:02 »

Üdv! Tudja valaki fejből, hogy az mk3 v6-ban mekkora az olajleeresztő csavar, 21 vagy 28 mm?

Ha valaki az MKII-jét tudja, azt se tartsa magában Smiley M12 vagy M14? Tömítést (alátétet) elég cserélni nem? Vagy csavart is ajánlott?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 18:31:47 »

Van olyan alternatíva, ami életképes? Vagy csak a gyári V6 rendszer?

Én most ezen agyalok a karosszériás haverral. Van egy gondolat, úgy néz ki működőképes lesz.  nyes

Ha beválik írok wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 19:54:21 »

Ha valaki az MKII-jét tudja, azt se tartsa magában Smiley M12 vagy M14? Tömítést (alátétet) elég cserélni nem? Vagy csavart is ajánlott?
unix/bárdiban 5-800ft a csavar. érdemes cserélni azt is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:47:23 »

Lecsekkoltam hogy fogyaszt a gép (autópálya). A számok kemények. 1 hét alatt mentem 1300km-t, 160+ tempóban...A kutak behorpadtak. hehe

2000rpm 7,6L (83km/h)
3000rpm 9,7L (123km/h)
3500rpm 12,7L (143km/h)
4000rpm 14,6L (165km/h)
5400rpm 22,5L (220km/h)
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 21:53:54 »

Lecsekkoltam hogy fogyaszt a gép (autópálya). A számok kemények. 1 hét alatt mentem 1300km-t, 160+ tempóban...A kutak behorpadtak. hehe

2000rpm 7,6L (83km/h)
3000rpm 9,7L (123km/h)
3500rpm 12,7L (143km/h)
4000rpm 14,6L (165km/h)
5400rpm 22,5L (220km/h)

Valóban kemények... nekem majdnem 1 L - rel kevesebb igaz 160-al én már nem megyek.
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 22:18:09 »

Valóban kemények... nekem majdnem 1 L - rel kevesebb igaz 160-al én már nem megyek.

Motorozás után, a 190+ kezdett szórakoztatni, eléggé csalódott voltam, hogy megállt 220-nál. De 15 éves konstrukció ide vagy oda, nagyon jó az úttartása, és a futóműve ekkora tempónál is. Egy pillanatra sem éreztem bizonytalanságot, illetve hogy az autó határait feszegetném. Ez a konstrukció simán elbírná a 240-250 tempót is.
Motornál a 280+ megállt 10L-ből, igaz sor 4 volt és 1000ccm.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 22:27:48 »

Sziasztok!
Autó nézelődés Smiley MK2-es Mondeómat lecserélném egy MK3-asra, párat már nézegettem is, igaz egyenlőre csak képernyőn  nyes
A minap feltűnt egy úh hírdetést, hétvégén még 790.000 volt az ár, ma már 690.000
Önmagában ez is kicsit furcsa, de leginkább az a fura a hirdetésben, hogy bevallottam hiányzik az utasoldali légzsák. A tulaj szerint ők már így vették 3 éve.
Mi lehet a háttérben? Tapasztalatok, vélemények?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-10031693

Van egy másik kocsi is amit személyesen meg szeretnék nézni, idősebb, kisebb külső esztétikai hibákkal (+repedezett bőr belsővel és hiányzó autórádióval, de jó kis autórádióm már van...), viszont egész jó felszereltséggel és ha nem tévedek Zetec-S lökhárítókkal. Ez az ár szerintem közelít is a realitáshoz.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-9649105
Esetleg erről kikérhetem a véleményetek?
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 23:14:28 »

Sziasztok!
Autó nézelődés Smiley MK2-es Mondeómat lecserélném egy MK3-asra, párat már nézegettem is, igaz egyenlőre csak képernyőn  nyes
A minap feltűnt egy úh hírdetést, hétvégén még 790.000 volt az ár, ma már 690.000
Önmagában ez is kicsit furcsa, de leginkább az a fura a hirdetésben, hogy bevallottam hiányzik az utasoldali légzsák. A tulaj szerint ők már így vették 3 éve.
Mi lehet a háttérben? Tapasztalatok, vélemények?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-10031693

Van egy másik kocsi is amit személyesen meg szeretnék nézni, idősebb, kisebb külső esztétikai hibákkal (+repedezett bőr belsővel és hiányzó autórádióval, de jó kis autórádióm már van...), viszont egész jó felszereltséggel és ha nem tévedek Zetec-S lökhárítókkal. Ez az ár szerintem közelít is a realitáshoz.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-9649105
Esetleg erről kikérhetem a véleményetek?

Azt a 690e felejtsd el szerintem. Sok az ellentmondás. Kicserélt elég sok mindent, de pont az anyós légzsákot nem. Önti bele a pénzt, nincs vége, szabadulni akar tőle. Szerintem. Ráadásul acél kerekeken gurul...4 alufelni pedig megdobja az árát.
A 2002-es bőrös (annyira nem repedezett) nekem tetszik. Ha én néznék most, megnézném. Olyannal menj, aki hibakódot tud olvasni, és vigyetek festékmérőt is. De vannak itt nagy spílerek, majd ők megmondják képről érdemes e megnézni.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 23:55:07 »

Azt a 690e felejtsd el szerintem. Sok az ellentmondás. Kicserélt elég sok mindent, de pont az anyós légzsákot nem. Önti bele a pénzt, nincs vége, szabadulni akar tőle. Szerintem. Ráadásul acél kerekeken gurul...4 alufelni pedig megdobja az árát.
A 2002-es bőrös (annyira nem repedezett) nekem tetszik. Ha én néznék most, megnézném. Olyannal menj, aki hibakódot tud olvasni, és vigyetek festékmérőt is. De vannak itt nagy spílerek, majd ők megmondják képről érdemes e megnézni.
az elsőben a műszerfal is odavan, azért nem cseréli, mert 130-150eft lenne kb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2016.04.12 kedd, 07:18:08 »

Sziasztok!
Autó nézelődés Smiley MK2-es Mondeómat lecserélném egy MK3-asra, párat már nézegettem is, igaz egyenlőre csak képernyőn  nyes
A minap feltűnt egy úh hírdetést, hétvégén még 790.000 volt az ár, ma már 690.000
Önmagában ez is kicsit furcsa, de leginkább az a fura a hirdetésben, hogy bevallottam hiányzik az utasoldali légzsák. A tulaj szerint ők már így vették 3 éve.
Mi lehet a háttérben? Tapasztalatok, vélemények?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-10031693

Van egy másik kocsi is amit személyesen meg szeretnék nézni, idősebb, kisebb külső esztétikai hibákkal (+repedezett bőr belsővel és hiányzó autórádióval, de jó kis autórádióm már van...), viszont egész jó felszereltséggel és ha nem tévedek Zetec-S lökhárítókkal. Ez az ár szerintem közelít is a realitáshoz.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-9649105
Esetleg erről kikérhetem a véleményetek?
Mennyit szánsz rá?
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2016.04.12 kedd, 07:31:58 »

Mennyit szánsz rá?

Csak a kocsiért 900 ezer körül, tulajdonképpen többért leginkább ST-ket és 2.0 litereseket látni. Van egy automata 1 millióért de automata nem kell. Kombi kizárva.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.12 kedd, 08:13:32 írta Poison The Well » Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2016.04.12 kedd, 08:25:08 »

Csak a kocsiért 900 ezer körül, tulajdonképpen többért leginkább ST-ket és 2.0 litereseket látni. Van egy automata 1 millióért de automata nem kell. Kombi kizárva.

Hát igen, ami jó állapotban van- rejtett hiba nélkül- 900.000 környékén vannak. Az ST-k meg magukért beszélnek.

Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2016.04.12 kedd, 08:28:21 »

Motorozás után, a 190+ kezdett szórakoztatni, eléggé csalódott voltam, hogy megállt 220-nál. De 15 éves konstrukció ide vagy oda, nagyon jó az úttartása, és a futóműve ekkora tempónál is. Egy pillanatra sem éreztem bizonytalanságot, illetve hogy az autó határait feszegetném. Ez a konstrukció simán elbírná a 240-250 tempót is.
Motornál a 280+ megállt 10L-ből, igaz sor 4 volt és 1000ccm.

Az enyimmel mentem 230-al is, és még mindig volt egy kis kraft  nyes Hogy mi lehet a titok? Kit érdekel, úgy megy mint egy rakéta  taps taps taps

Csak hát most már a fix trafik miatt átlag sebességre álltam  falbav
Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2016.04.12 kedd, 08:31:40 »

Csak a kocsiért 900 ezer körül, tulajdonképpen többért leginkább ST-ket és 2.0 litereseket látni. Van egy automata 1 millióért de automata nem kell. Kombi kizárva.

v6 is érdekel? céges kocsit kaptam, sok idehaza a 3 autó.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2016.04.12 kedd, 08:33:48 »

Az enyimmel mentem 230-al is, és még mindig volt egy kis kraft  nyes Hogy mi lehet a titok? Kit érdekel, úgy megy mint egy rakéta  taps taps taps

Csak hát most már a fix trafik miatt átlag sebességre álltam  falbav

Akkor meg kell nézetnem az enyémet, miért torpant meg. hehe

Hát igen, ami jó állapotban van- rejtett hiba nélkül- 900.000 környékén vannak. Az ST-k meg magukért beszélnek.

Az az ST amibe beleülnék, az 1,7-1,8M-tól kezdődik... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.12 kedd, 08:35:19 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2016.04.12 kedd, 08:35:10 »

Azt a 690e felejtsd el szerintem. Sok az ellentmondás. Kicserélt elég sok mindent, de pont az anyós légzsákot nem. Önti bele a pénzt, nincs vége, szabadulni akar tőle. Szerintem. Ráadásul acél kerekeken gurul...4 alufelni pedig megdobja az árát.
A 2002-es bőrös (annyira nem repedezett) nekem tetszik. Ha én néznék most, megnézném. Olyannal menj, aki hibakódot tud olvasni, és vigyetek festékmérőt is. De vannak itt nagy spílerek, majd ők megmondják képről érdemes e megnézni.

A 2002-es nekem is nagyon tetszik, vannak nagy felbontású képeim is róla. Most reggel egy hasonló autó állt a munkahelyemnél, csak 5 ajtós...gyönyörű volt Smiley

Az említett nagyfelbontású képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/160412/IMG_0929_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160412/IMG_0930_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160412/IMG_0931_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160412/IMG_0932_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160412/IMG_0933_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160412/IMG_0935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160412/IMG_0936_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2016.04.12 kedd, 08:44:29 »

v6 is érdekel? céges kocsit kaptam, sok idehaza a 3 autó.

V6 érdekel elsősorban. Nem bármi áron, de az ideális autó egy szép, jó állapotú, elfogadható árban fekvő V6 lenne Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2016.04.12 kedd, 09:00:01 »

V6 érdekel elsősorban. Nem bármi áron, de az ideális autó egy szép, jó állapotú, elfogadható árban fekvő V6 lenne Smiley
Ha érdekel 2003as már faceliftes ezüst szedán 300e garantált méterrel, 240ig vezetett szervízkönyvvel (2. tulajtól) nagynavin és tetőablakon kívül fullos. Friss műszaki. 18 as alu kerekekkel, lemezfelnis télivel 1,1m ha csak a téli kerekek kellenek akkor 1m
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2016.04.12 kedd, 15:32:55 »

Az enyimmel mentem 230-al is, és még mindig volt egy kis kraft  nyes Hogy mi lehet a titok? Kit érdekel, úgy megy mint egy rakéta  taps taps taps

Csak hát most már a fix trafik miatt átlag sebességre álltam  falbav

GPS szerint? Mert az óra nálam is 230 felett állt.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2016.04.12 kedd, 15:50:51 »

GPS szerint? Mert az óra nálam is 230 felett állt.

Csak úgy  nyes
Naplózva

mondejó 2.5 V6
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2016.04.13 szerda, 19:27:19 »

Sziasztok!
Autó nézelődés Smiley MK2-es Mondeómat lecserélném egy MK3-asra, párat már nézegettem is, igaz egyenlőre csak képernyőn  nyes
A minap feltűnt egy úh hírdetést, hétvégén még 790.000 volt az ár, ma már 690.000
Önmagában ez is kicsit furcsa, de leginkább az a fura a hirdetésben, hogy bevallottam hiányzik az utasoldali légzsák. A tulaj szerint ők már így vették 3 éve.
Mi lehet a háttérben? Tapasztalatok, vélemények?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-10031693

Van egy másik kocsi is amit személyesen meg szeretnék nézni, idősebb, kisebb külső esztétikai hibákkal (+repedezett bőr belsővel és hiányzó autórádióval, de jó kis autórádióm már van...), viszont egész jó felszereltséggel és ha nem tévedek Zetec-S lökhárítókkal. Ez az ár szerintem közelít is a realitáshoz.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-9649105
Esetleg erről kikérhetem a véleményetek?

A "légzsák menteset" szerintem hagyd. Kép alapján is ócska, milyen lehet akkor élőben?  A másik jól néz ki egy megnézést megér. Bár a "tuning" alapján lehet, hogy valami boyraceré volt... de egy megnézést akkor is megér Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2016.04.13 szerda, 22:25:35 »

A "légzsák menteset" szerintem hagyd. Kép alapján is ócska, milyen lehet akkor élőben?  A másik jól néz ki egy megnézést megér. Bár a "tuning" alapján lehet, hogy valami boyraceré volt... de egy megnézést akkor is megér Smiley

Köszi Smiley
Illetve köszönöm mindenkinek a véleményeket!
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 05:08:57 »

A "légzsák menteset" szerintem hagyd. Kép alapján is ócska, milyen lehet akkor élőben?  A másik jól néz ki egy megnézést megér. Bár a "tuning" alapján lehet, hogy valami boyraceré volt... de egy megnézést akkor is megér Smiley

Tényleg, mennyire láttátok Zetec-S lökhárítókat magyarországi Mk3-asokon? A minap egy hasonló kocsit láttam a munkahelyem közelében (Nyugati pályaudvar) csak az 5 ajtós volt. De ugyan úgy 2002/2003-as, V6, fekete külső, világos bőr belső, Zetec-s lökhárítók....

Ha nem tévedek ez a fajta légterelő se túl gyakori...?
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2016.04.15 péntek, 04:21:27 »

Tényleg, mennyire láttátok Zetec-S lökhárítókat magyarországi Mk3-asokon? A minap egy hasonló kocsit láttam a munkahelyem közelében (Nyugati pályaudvar) csak az 5 ajtós volt. De ugyan úgy 2002/2003-as, V6, fekete külső, világos bőr belső, Zetec-s lökhárítók....

Ha nem tévedek ez a fajta légterelő se túl gyakori...?

Akad azért. Ráadásul sokszor azt is is nehéz megmondani külső alapján, hogy pontosan milyen az az mk3 amit látunk. Hiszen vannak akik tuningolják st vagy fl-es alkatrészekkel és vannak olyanok is, akiknek ha sikerül valamit lezúzniuk a kocsin, utána nem feltétlenül olyat tesznek fel lökösből, hátsólámpából stb. ami a kocsin eredetileg volt. vigyor3 Nekem pl. facelift előttim van, de már fl2-es hátsólámpával vettem. Utána a hűtőrácsot pedig lecseréltem faceliftesre, mert ami eredetileg volt az nem tetszik Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.15 péntek, 04:23:34 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2016.04.15 péntek, 05:12:04 »

Akad azért. Ráadásul sokszor azt is is nehéz megmondani külső alapján, hogy pontosan milyen az az mk3 amit látunk. Hiszen vannak akik tuningolják st vagy fl-es alkatrészekkel és vannak olyanok is, akiknek ha sikerül valamit lezúzniuk a kocsin, utána nem feltétlenül olyat tesznek fel lökösből, hátsólámpából stb. ami a kocsin eredetileg volt. vigyor3 Nekem pl. facelift előttim van, de már fl2-es hátsólámpával vettem. Utána a hűtőrácsot pedig lecseréltem faceliftesre, mert ami eredetileg volt az nem tetszik Smiley

Igazad van....amúgy fl lámpacserén én is gondolkoztam abban az esetben, ha fl1 előtti kocsit vennék Smiley
A hűtőrácsot simán ki tudtad cserélni? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy a motorháztető mechanika miatt kell ott mást is módosítani.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2016.04.15 péntek, 17:26:15 »

Igazad van....amúgy fl lámpacserén én is gondolkoztam abban az esetben, ha fl1 előtti kocsit vennék Smiley
A hűtőrácsot simán ki tudtad cserélni? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy a motorháztető mechanika miatt kell ott mást is módosítani.

Felmegy, csak a zár környéki részen kell kivágni egy darabot az új rácsból, hogy beférjen a kulcs.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 13:03:28 »


Szia!

Biztos, hogy fehér belsővel akarod venni? Autókeresős kalandozásaim során, eddig mind dágvány volt belül amit megnéztem. Szerintem normál használatban nem lehet rendben tartani... Világos bőrülésnek a farmer sem tesz jót, nálam mindkét mondeónál kizáró ok lett :]

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 13:24:28 »

Sziasztok!
Olyan probléma van az autóval, hogy elindulásnál ha nagyobb gázt adok akkor olyan mintha befulladna és nem megy. Gyertya két hónapja cseréltem.
Meg ami még szemet szúrt nekem hogy a kocsin mindkettő hátsó dob szellőzik.. Voltam ford szervízben és ott mondták hogy a bal hátsó az zárt lenne. Az osztrák tulaja nem tudom miért vágta ki és tett rá kipuvéget. Viszont csak kb két hete szarakodik a motor, a kocsit lassan egy éve vettem kint és nem is figyeltem a kipufogót.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 13:55:13 »

Sziasztok!
Olyan probléma van az autóval, hogy elindulásnál ha nagyobb gázt adok akkor olyan mintha befulladna és nem megy. Gyertya két hónapja cseréltem.
Meg ami még szemet szúrt nekem hogy a kocsin mindkettő hátsó dob szellőzik.. Voltam ford szervízben és ott mondták hogy a bal hátsó az zárt lenne. Az osztrák tulaja nem tudom miért vágta ki és tett rá kipuvéget. Viszont csak kb két hete szarakodik a motor, a kocsit lassan egy éve vettem kint és nem is figyeltem a kipufogót.
ellenőrizd a vákumcsöveket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2016.04.22 péntek, 07:57:50 »

Egy gyors kérdés:

Az autóm -mostanában- ha kb. 40- 50 km/h-val megyek a bal oldalán az eleje felől "mohogó" hangot ad. falbav Ha már kissé fentébb tolom a sebességet /60-70 km/h/ ez a jelenség megszűnik. Tegnap kérdezgettem emberkéket akik a gumira tippeltek.

Szerintetek mi lehet a probléma?

A válaszokat előre is köszönöm  wave

Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2016.04.22 péntek, 08:49:55 »

Egy gyors kérdés:

Az autóm -mostanában- ha kb. 40- 50 km/h-val megyek a bal oldalán az eleje felől "mohogó" hangot ad. falbav Ha már kissé fentébb tolom a sebességet /60-70 km/h/ ez a jelenség megszűnik. Tegnap kérdezgettem emberkéket akik a gumira tippeltek.

Szerintetek mi lehet a probléma?

A válaszokat előre is köszönöm  wave


gumi.nézd meg,nem-e fogasra van kopva a minta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2016.04.22 péntek, 09:58:56 »

Szia!

Biztos, hogy fehér belsővel akarod venni? Autókeresős kalandozásaim során, eddig mind dágvány volt belül amit megnéztem. Szerintem normál használatban nem lehet rendben tartani... Világos bőrülésnek a farmer sem tesz jót, nálam mindkét mondeónál kizáró ok lett :]

m

Nem biztos, hogy kizáró ok lenne, de amúgy időközben láttam sokkal szebb belsejű autót Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2016.04.22 péntek, 11:27:56 »

Szia!

Biztos, hogy fehér belsővel akarod venni? Autókeresős kalandozásaim során, eddig mind dágvány volt belül amit megnéztem. Szerintem normál használatban nem lehet rendben tartani... Világos bőrülésnek a farmer sem tesz jót, nálam mindkét mondeónál kizáró ok lett :]

m
nekem a sedan tddi bézs bőr belsős volt, farmerrel sose volt gond, a lábtér szőnyeg az ami nyűgösebb inkább
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2016.04.22 péntek, 17:44:04 »

ellenőrizd a vákumcsöveket.

Átnéztem a csöveket és mind tiszta és  nem lyukas. help
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2016.04.22 péntek, 18:39:11 »

Átnéztem a csöveket és mind tiszta és  nem lyukas. help

Alapjáraton járó motornál mozgasd át a csöveket. Fújkáld össze a csatlakozásokat féktisztítóval, aztán ha felpörög a motor, akkor megtudhatod hol szív falsot. Bár a szívósor alatti tömítésekhez képtelenség befújni. Aztán, ha darál, szaggat a motor, az még továbbra is lehet egyéb gyújtás probléma, vagy akár fojtószelep helyzetérzékelő hibája. Ha csak egyet torpan a motor, mintha fulldokolna, de magasabb fordulaton nincs baj, az elég sanszos, hogy fals levegő.

Hátsó dobokat tudok adni neked jót filléres áron.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:00:09 »

Alapjáraton járó motornál mozgasd át a csöveket. Fújkáld össze a csatlakozásokat féktisztítóval, aztán ha felpörög a motor, akkor megtudhatod hol szív falsot. Bár a szívósor alatti tömítésekhez képtelenség befújni. Aztán, ha darál, szaggat a motor, az még továbbra is lehet egyéb gyújtás probléma, vagy akár fojtószelep helyzetérzékelő hibája. Ha csak egyet torpan a motor, mintha fulldokolna, de magasabb fordulaton nincs baj, az elég sanszos, hogy fals levegő.

Hátsó dobokat tudok adni neked jót filléres áron.
Köszönöm a segítséget. Viszont észrevettem hogy a légszűrőház el van vetemedve a csavaros oldalon. Nézek valami tömítést rá körbe, hátha jó lesz.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:06:47 »

Köszönöm a segítséget. Viszont észrevettem hogy a légszűrőház el van vetemedve a csavaros oldalon. Nézek valami tömítést rá körbe, hátha jó lesz.

A szűrőház a légtömegmérő előtt van, amit ott szív tömítetlenségeken keresztül az mért levegő, nem okoz gondot.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2016.04.23 szombat, 10:20:03 »

A szűrőház a légtömegmérő előtt van, amit ott szív tömítetlenségeken keresztül az mért levegő, nem okoz gondot.
Én is így gondolom, de hátha.. Újabb hiba lett, világít hajnal óta a Check engine. A számítógép katalizátor hibát ír ugyhogy ma meghajtom a pályán hogy kiegjen. Ja igen, magasabb fordulaton nincs semmi gond húz rendesen.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2016.04.23 szombat, 18:16:40 »

gumi.nézd meg,nem-e fogasra van kopva a minta.

Holnap át nézem, kösz a segítséget  integet2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 09:43:16 »

Alapjáraton járó motornál mozgasd át a csöveket. Fújkáld össze a csatlakozásokat féktisztítóval, aztán ha felpörög a motor, akkor megtudhatod hol szív falsot. Bár a szívósor alatti tömítésekhez képtelenség befújni. Aztán, ha darál, szaggat a motor, az még továbbra is lehet egyéb gyújtás probléma, vagy akár fojtószelep helyzetérzékelő hibája. Ha csak egyet torpan a motor, mintha fulldokolna, de magasabb fordulaton nincs baj, az elég sanszos, hogy fals levegő.

Hátsó dobokat tudok adni neked jót filléres áron.
Észrevettem hogy hidegen minden ok, kb ha 20-30 fok felett van a víz akkor kezd csak darálni a motor.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2016.04.30 szombat, 20:24:25 »

Sziasztok!
Mk2 V6-nál szokott gond lenni a hengerfejtömítéssel (4 extra lyukat kapott a fordtól és ott szeret átégni).
Ez igaz az Mk3-as 2.5-ös motorra is? Gondolom alapjaiban ugyanaz a motor, némi változtatással. Ha ilyen autón gondolkozok, érdemes facelift utániakat nézni, vagy - azon kívül, hogy fiatalabbak - nincs nagy különbség mk3-on belül?
Köszi!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2016.04.30 szombat, 20:52:18 »

Sziasztok!
Mk2 V6-nál szokott gond lenni a hengerfejtömítéssel (4 extra lyukat kapott a fordtól és ott szeret átégni).
Ez igaz az Mk3-as 2.5-ös motorra is? Gondolom alapjaiban ugyanaz a motor, némi változtatással. Ha ilyen autón gondolkozok, érdemes facelift utániakat nézni, vagy - azon kívül, hogy fiatalabbak - nincs nagy különbség mk3-on belül?
Köszi!

ezt elvileg javították rajtuk.
A facelift utáni jobb, sokminden szériahibát eltüntettek, élen a berohadó kézifékkel, a ragyásodó ajtókkal, meg szebb is belül.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2016.04.30 szombat, 22:02:42 »

ezt elvileg javították rajtuk.
A facelift utáni jobb, sokminden szériahibát eltüntettek, élen a berohadó kézifékkel, a ragyásodó ajtókkal, meg szebb is belül.
Köszi! Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2016.04.30 szombat, 22:53:19 »

ezt elvileg javították rajtuk.
A facelift utáni jobb, sokminden szériahibát eltüntettek, élen a berohadó kézifékkel, a ragyásodó ajtókkal, meg szebb is belül.
az amit leírtál 2005 utániakra igaz, fl2esekre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2016.04.30 szombat, 23:03:11 »

az amit leírtál 2005 utániakra igaz, fl2esekre

inkább a 2004utániakra, de ez egy örök vita.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 08:21:23 »

inkább a 2004utániakra, de ez egy örök vita.
a vacak nyerget 2004/10 hó utántól váltották. egy hirdetésben a hónapokra meg nem sokat kell adni... inkább a 2005-öt eröltetném, fl2-ből az optika, ajtók és minden más miatt is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.