Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:51:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304192 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2850 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 20:34:43 »
Idézetet írta: Hokusz - 2016.06.13 hétfő, 20:30:46
Ha nincs check lámpa és kiolvasásra sem hoz hibát a rendszer attól még lehet lambda szonda *** ?
Mert városban /Bp/ a 15 L mindig megvan, autópályán 10L. Nekem inkább a gyorsulása hiányzik.
Lehet nem a 2,2-es dizelemmel kéne hasonlítanom.
persze. sokminden lehet rossz. nem hibakiolvasás kell, hanem rendes diagnosztika. a 2.2 dízelhez képest meg tényleg gyengének tűnhet a v6
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2851 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 20:41:32 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.13 hétfő, 19:10:33
Mutatsz nekem egy működő verziót amit ennyiért meg lehet venni?
Elméletileg ilyen típusú kéne: /fék/P21W, /hátsó helyzetjelző/ P21/5W
Tehát a bütyök nem csak "felfelé" van eltolva, hanem oldal irányba is. Tehát "elméletileg" nem szemben vannak egymással. Remélem érthetően írtam le.
Valahogy így:
http://kepfeltoltes.hu/160613/721036679N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
eBay-en például:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=P21%2F5W&_sacat=0
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.13 hétfő, 20:51:42 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2852 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 21:56:11 »
Idézetet írta: brughom - 2016.06.13 hétfő, 20:41:32
Elméletileg ilyen típusú kéne: /fék/P21W, /hátsó helyzetjelző/ P21/5W
Tehát a bütyök nem csak "felfelé" van eltolva, hanem oldal irányba is. Tehát "elméletileg" nem szemben vannak egymással. Remélem érthetően írtam le.
Valahogy így:
http://kepfeltoltes.hu/160613/721036679N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
eBay-en például:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=P21%2F5W&_sacat=0
Ebay-es linken szemben van a két pöcök. BAY15D-ből én nem látok 120-150 fokban álló pöcköket.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2853 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 22:30:21 »
Idézetet írta: brughom - 2016.06.13 hétfő, 20:41:32
Elméletileg ilyen típusú kéne: /fék/P21W, /hátsó helyzetjelző/ P21/5W
Tehát a bütyök nem csak "felfelé" van eltolva, hanem oldal irányba is. Tehát "elméletileg" nem szemben vannak egymással. Remélem érthetően írtam le.
Valahogy így:
http://kepfeltoltes.hu/160613/721036679N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
eBay-en például:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=P21%2F5W&_sacat=0
Megvan! BAZ15D.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2854 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 22:43:08 »
Idézetet írta: Hokusz - 2016.06.13 hétfő, 20:30:46
Ha nincs check lámpa és kiolvasásra sem hoz hibát a rendszer attól még lehet lambda szonda hibás ?
Mert városban /Bp/ a 15 L mindig megvan, autópályán 10L. Nekem inkább a gyorsulása hiányzik.
Lehet nem a 2,2-es dizelemmel kéne hasonlítanom.
Más. Valaki írta hogy a harmadik katalizátort és a középső dobot kidobni. Viszont a harmadik katalizátor után van egy lambda szonda. Ezt hogy oldotta meg az illető ?
a 2.2-es rugalmasságban kb az st220 szintje
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2855 Dátum:
2016.06.14 kedd, 08:09:29 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.13 hétfő, 22:30:21
Megvan! BAZ15D.
Akkor jó helyen kapirgáltunk?
Remélem össze jön
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2856 Dátum:
2016.06.14 kedd, 08:29:46 »
Idézetet írta: brughom - 2016.06.14 kedd, 08:09:29
Akkor jó helyen kapirgáltunk?
Remélem össze jön
Meglátjuk. Remélem jó lesz. Egyelőre 2db 6 dollárost rendeltem, mert ha nem jó, ne 30 dollár legyen a bukó.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2857 Dátum:
2016.06.14 kedd, 08:40:50 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.14 kedd, 08:29:46
Meglátjuk. Remélem jó lesz. Egyelőre 2db 6 dollárost rendeltem, mert ha nem jó, ne 30 dollár legyen a bukó.
Ámen
Naplózva
mondejó 2.5 V6
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2858 Dátum:
2016.06.15 szerda, 09:01:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.06.13 hétfő, 18:12:34
hehe, ja.
Kb olyan, minha azt mondaná, hogyha tornacipőben vezetsz, az plusz 20lóerő.
Nem plusz 20 le, csak -0,2 l/100km benzin.
Ha még nem jöttél rá, mitől van, majd egyszer leírom mese szinten, hogy megértsd
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2859 Dátum:
2016.06.15 szerda, 09:04:12 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.06.13 hétfő, 20:34:43
persze. sokminden lehet rossz. nem hibakiolvasás kell, hanem rendes diagnosztika. a 2.2 dízelhez képest meg tényleg gyengének tűnhet a v6
Vagy csak nem tornacipőben vezet
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2860 Dátum:
2016.06.15 szerda, 09:23:44 »
Sziasztok! Két napja azt veszem észre, hogy gázadásnál akadozik a motor. Olyan, mintha kihagyna a gyújtás. Hibajelzés, checkengine nincs. És ami érdekes, hogy csak kb. 3000-es fordulat alatt. Tehát 3-4000 felett simán megy, ahogy kell, de ha mittomén 40-nél 3-asban nyomok egy padlót, akkor elkezd akadozni. Ha ugyanezt 1-esben vagy 2-esben teszem, akkor semmi. Mi a fene lehet ez? Gyertya? Gyújtókábel?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2861 Dátum:
2016.06.15 szerda, 10:49:14 »
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.15 szerda, 09:23:44
Sziasztok! Két napja azt veszem észre, hogy gázadásnál akadozik a motor. Olyan, mintha kihagyna a gyújtás. Hibajelzés, checkengine nincs. És ami érdekes, hogy csak kb. 3000-es fordulat alatt. Tehát 3-4000 felett simán megy, ahogy kell, de ha mittomén 40-nél 3-asban nyomok egy padlót, akkor elkezd akadozni. Ha ugyanezt 1-esben vagy 2-esben teszem, akkor semmi. Mi a fene lehet ez? Gyertya? Gyújtókábel?
Ezt így nehéz diagnosztizálni fórumon keresztül. Nekem is volt ilyen alapjárat közelében, és a gyertya + gyújtáskábel csere megoldotta.
Gyertyából gyárit vettem, kábelből NGK-t. Azóta tökéletes.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2862 Dátum:
2016.06.15 szerda, 16:22:34 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.15 szerda, 10:49:14
Ezt így nehéz diagnosztizálni fórumon keresztül. Nekem is volt ilyen alapjárat közelében, és a gyertya + gyújtáskábel csere megoldotta.
Gyertyából gyárit vettem, kábelből NGK-t. Azóta tökéletes.
Nekem is ez lesz. Úgyis régen voltak már cserélve a kábelek és a gyertyákban is benne van lassan az előírt 40k km.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2863 Dátum:
2016.06.17 péntek, 21:06:15 »
Első kerékcsapágy csere...Búg mint a fene egyenesben. Remélem hét elejéig kibírja. Kerékagyat is rendeltem, mert szerintem már az se 100-as.
Az a helyzet, hogy brutál árak vannak.
Első kerékcsapágy (FAG) x2, első kerékagy (FEBI) x2 + a jobb hátsó csapágyszett (SKF), mert a bal már cserélve lett. Így lett 50% kedvezménnyel 77e.
Lassan kezd hullani a hajam, mert idén 300e-nél járok eddig a ledesítésen kívül, ami szintén benne van 30-40e-be.
Ma előjött még egy anomália.
120km-t mentem, végig klímával. Már Pesten voltam visszafelé, amikor feltűnt, ha sebességben gurulok motorfékkel, és kiveszem üresbe, felpörög 3000-re a motor, majd onnan kezd el esni a fordulat alapjáratig. Direkt néztem, nem csak hébe-hóba, hanem minden ilyen manővernél így tett. Aztán egyik lámpánál gyújtás le, és újra indítás. Utána megszűnt, amíg hazaértem, nem produkálta (5-6km alatt). Aztán este telenyomtam benyával, állok a lámpánál üresben, és az alapjárat elkezd ingadozni...750-1500-750-1500.
Remélem nem ECU hiba lesz.
Annyit csináltam, hogy lekötöttem 2 percre az aksit amint hazaértem, és vissza. Hátha észhez tér.
Van ötletetek mitől lehet ilyen anomália, hogy megzavarodik a computer?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.17 péntek, 21:15:24 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2864 Dátum:
2016.06.17 péntek, 22:03:17 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.17 péntek, 21:06:15
Első kerékcsapágy csere...Búg mint a fene egyenesben. Remélem hét elejéig kibírja. Kerékagyat is rendeltem, mert szerintem már az se 100-as.
Az a helyzet, hogy brutál árak vannak.
Első kerékcsapágy (FAG) x2, első kerékagy (FEBI) x2 + a jobb hátsó csapágyszett (SKF), mert a bal már cserélve lett. Így lett 50% kedvezménnyel 77e.
Lassan kezd hullani a hajam, mert idén 300e-nél járok eddig a ledesítésen kívül, ami szintén benne van 30-40e-be.
Ma előjött még egy anomália.
120km-t mentem, végig klímával. Már Pesten voltam visszafelé, amikor feltűnt, ha sebességben gurulok motorfékkel, és kiveszem üresbe, felpörög 3000-re a motor, majd onnan kezd el esni a fordulat alapjáratig. Direkt néztem, nem csak hébe-hóba, hanem minden ilyen manővernél így tett. Aztán egyik lámpánál gyújtás le, és újra indítás. Utána megszűnt, amíg hazaértem, nem produkálta (5-6km alatt). Aztán este telenyomtam benyával, állok a lámpánál üresben, és az alapjárat elkezd ingadozni...750-1500-750-1500.
Remélem nem ECU hiba lesz.
Annyit csináltam, hogy lekötöttem 2 percre az aksit amint hazaértem, és vissza. Hátha észhez tér.
Van ötletetek mitől lehet ilyen anomália, hogy megzavarodik a computer?
Nekem az mk2 akkor csinált ilyent amikor a folytószelep poti távozott az élők sorából.
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2865 Dátum:
2016.06.17 péntek, 23:51:09 »
Hali !
Hol van a beszívott levegő hőmérséklet jeladó (IATS) ?
Valaki nem tudja véletlenül ?
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/2_5/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/beszivott-levego-homerseklet-erzekelo/
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2866 Dátum:
2016.06.18 szombat, 09:01:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.06.17 péntek, 22:03:17
Nekem az mk2 akkor csinált ilyent amikor a folytószelep poti távozott az élők sorából.
Ilyen nevű alkatrészt sehol sem találok (Cromax, Bárdi).
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2867 Dátum:
2016.06.18 szombat, 22:13:06 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.18 szombat, 09:01:43
Ilyen nevű alkatrészt sehol sem találok (Cromax, Bárdi).
Komplett folytószelep van csak házastól mindenestől. Meg kell mérni, hogy megfelelő e az ellenállása, régebben írtam valahol, hogy mennyi a jó érték, csak már nincs v6om, ezért nem tudom megmérni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2868 Dátum:
2016.06.18 szombat, 23:43:30 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.06.18 szombat, 22:13:06
Komplett folytószelep van csak házastól mindenestől. Meg kell mérni, hogy megfelelő e az ellenállása, régebben írtam valahol, hogy mennyi a jó érték, csak már nincs v6om, ezért nem tudom megmérni.
Értem, de ilyen nincs, hogy nem lehet kapni sehol. Bárdi, Unix, Cromax se ad be találatot.
Azt se tudom, hogy hol van ez az alkatrész, és merre keressem. Volt mérőm van, csak a helyes értékek nem ismeretében, nincs sok értelme méregetni.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2869 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 02:33:10 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.18 szombat, 23:43:30
Értem, de ilyen nincs, hogy nem lehet kapni sehol. Bárdi, Unix, Cromax se ad be találatot.
Azt se tudom, hogy hol van ez az alkatrész, és merre keressem. Volt mérőm van, csak a helyes értékek nem ismeretében, nincs sok értelme méregetni.
hogy ne lenne, gugli első találat mondeo 2.5 v6 fojtószelep -re
http://wrcauto.hu/?1036,fojtoszelepallaserzekelofordfocuspumamondeo1071403
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2870 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 10:34:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.19 vasárnap, 02:33:10
hogy ne lenne, gugli első találat mondeo 2.5 v6 fojtószelep -re
http://wrcauto.hu/?1036,fojtoszelepallaserzekelofordfocuspumamondeo1071403
Így már tiszta. Ilyet láttam, de ez fojtószelep állás érzékelő. Korábban komplett fojtószelepről volt szó házastól.
Valaki írta, közel sem biztos, hogy ez lesz a baj. Neki a gázpedál csere oldotta meg a problémát, ami nekem is van.
Várok még, mert áramtalanítás óta nem jött elő. Megcsináltatom a kerékcsapágyakat első körben, aztán meglátom produkálja e még a fordulatszám ingadozást.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2871 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 17:58:07 »
Hi !
Mi a helyzet akkor, ha mechanikusan működik az imrc, mozog a bowden, húzogatja a motor, nyit a második sor.
Azonban ma lehúztam a csatit imrc modulról, viszont városi körülmények között nem éreztem teljesítmény különbséget.
A szívó hang lett csak magasabb nem az a mély mint amikor az imrc működik, viszont ugyan úgy tiltásig tudom forgatni.
Mielőtt megkérdezitek benne van a második sor.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2872 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 18:03:59 »
Idézetet írta: Hokusz - 2016.06.19 vasárnap, 17:58:07
Hi !
Mi a helyzet akkor, ha mechanikusan működik az imrc, mozog a bowden, húzogatja a motor, nyit a második sor.
Azonban ma lehúztam a csatit imrc modulról, viszont városi körülmények között nem éreztem teljesítmény különbséget.
A szívó hang lett csak magasabb nem az a mély mint amikor az imrc működik, viszont ugyan úgy tiltásig tudom forgatni.
Mielőtt megkérdezitek benne van a második sor.
Leforog az, de azért igencsak kéne érezni, hogy elfogy az erő. A nyomaték görbe full letörik. Ha egyes fokozatban sem érzed az erőteljesen markáns megugrást, amikor a torok nyílik, akkor egyéb tényezők rontják a teljesítményed. Pl gyújtás, üzemanyagellátás, eltömődött légszűrő, stb.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2873 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 18:10:05 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.06.19 vasárnap, 18:03:59
Leforog az, de azért igencsak kéne érezni, hogy elfogy az erő. A nyomaték görbe full letörik. Ha egyes fokozatban sem érzed az erőteljesen markáns megugrást, amikor a torok nyílik, akkor egyéb tényezők rontják a teljesítményed. Pl gyújtás, üzemanyagellátás, eltömődött légszűrő, stb.
Új gyertyák, légszűrő, üzemanyag nyomás is megvan.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2874 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 18:39:21 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.19 vasárnap, 10:34:52
Így már tiszta. Ilyet láttam, de ez fojtószelep állás érzékelő. Korábban komplett fojtószelepről volt szó házastól.
Valaki írta, közel sem biztos, hogy ez lesz a baj. Neki a gázpedál csere oldotta meg a problémát, ami nekem is van.
Várok még, mert áramtalanítás óta nem jött elő. Megcsináltatom a kerékcsapágyakat első körben, aztán meglátom produkálja e még a fordulatszám ingadozást.
amikor ilyen gondom volt, még nem lehetett külön kapni gyáriban
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2875 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 17:54:25 »
Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni.
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)...
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:
Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő (jobb bal)
Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó.
Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.
Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2876 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 19:15:07 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.23 csütörtök, 17:54:25
Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni.
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)...
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:
Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő (jobb bal)
Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó.
Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.
Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2877 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 23:22:22 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.23 csütörtök, 17:54:25
Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni.
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)...
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:
Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő (jobb bal)
Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó.
Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.
Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam.
ezek azért nem akkor egetverő problémák
jó a szervíz elvesztése az ***
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2878 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 23:48:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.23 csütörtök, 23:22:22
ezek azért nem akkor egetverő problémák
jó a szervíz elvesztése az ***
Ezek nem. Az viszont inkább, hogy minden hónapban 60-80e kb január óta.
A lengéscsillapító, stabilizátor, kormányösszekötő 50% kedvezménnyel közel 50e, és a munkadíjat nem fogom megúszni 20e-ből.
6000ft óradíj volt a szervizben. Ilyet szerintem máshol is találok. Az 50% kedvezményt pedig nem dobom el, mert minden qurva drága, csak kell egy olyan szerviz ahova vihetem a motyót.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.23 csütörtök, 23:50:56 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2879 Dátum:
2016.06.24 péntek, 07:18:41 »
Na, megvolt a gyertya + gyújtókábel csere, a hibajelenség viszont megmaradt. 3000 alatt terheléses gyorsításnál (tehát 2-es helyett mondjuk 3-as, 4-esben) akadozik a motor, mintha kimaradna egy-két ütem. Merre induljak? Ha rádugnak valami gépet a szervizben, azzal meg tudják nézni, hol a gond?
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.15 szerda, 10:49:14
Ezt így nehéz diagnosztizálni fórumon keresztül. Nekem is volt ilyen alapjárat közelében, és a gyertya + gyújtáskábel csere megoldotta.
Gyertyából gyárit vettem, kábelből NGK-t. Azóta tökéletes.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2880 Dátum:
2016.06.24 péntek, 07:55:44 »
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.24 péntek, 07:18:41
Na, megvolt a gyertya + gyújtókábel csere, a hibajelenség viszont megmaradt. 3000 alatt terheléses gyorsításnál (tehát 2-es helyett mondjuk 3-as, 4-esben) akadozik a motor, mintha kimaradna egy-két ütem. Merre induljak? Ha rádugnak valami gépet a szervizben, azzal meg tudják nézni, hol a gond?
Szia,
Próbáld ki, hogy 2000 alatt padlógázzal gyorsítani(szó szerint padlógáz) úgy 4-5000 ig, lehetőleg 4, vagy 5 ben, hogy legyen időd végignézni a fordulatot végig. Ha így nem akadozik, akkor a gyertya és a kábelek jók, valami érzékelő lesz problémás (lambda szonda,légtőmegmérő stb.).
Ez egy egyszerűen kivitelezhető teszt, nekem bevált.
Zsolio
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2881 Dátum:
2016.06.24 péntek, 08:05:28 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.23 csütörtök, 17:54:25
Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni.
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)...
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:
Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő (jobb bal)
Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó.
Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.
Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam.
Lehet, hogy sokba kerül, de legalább rendbe szeded.
Én az első csapágy cserét úgy oldottam meg, hogy szét kaptam elvittem a haverhoz a kerékagyat kicserélte benne a csapágyat, majd vissza szereltem. Így csak a csapágyat kellett megvennem. No munkadíj. Még jó hogy van egy kis szerelői vénám
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2882 Dátum:
2016.06.24 péntek, 08:34:40 »
Idézetet írta: brughom - 2016.06.24 péntek, 08:05:28
Lehet, hogy sokba kerül, de legalább rendbe szeded.
Oké. Ez igaz, de túl gyors a tempó. Idén már 350e+ megérzek én is, és ha a lengéscsillapítós javítást is hozzá számolom, akkor 400e+ és még csak fél évnél tartunk.
Ha én osztanám be mikor mit javítok nem lenne gond, de minden hónapban van valami, és nem olyan problémák, amiket túl sokáig tologathatok havi 2000km futás mellett.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2883 Dátum:
2016.06.24 péntek, 10:39:37 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.06.23 csütörtök, 17:54:25
Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)...
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Aránylag jó hogy motorcraft és sachs van párban, mert a gyári az sachs. Biztosan különbözők azok?
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2884 Dátum:
2016.06.24 péntek, 11:45:44 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.24 péntek, 07:55:44
Szia,
Próbáld ki, hogy 2000 alatt padlógázzal gyorsítani(szó szerint padlógáz) úgy 4-5000 ig, lehetőleg 4, vagy 5 ben, hogy legyen időd végignézni a fordulatot végig. Ha így nem akadozik, akkor a gyertya és a kábelek jók, valami érzékelő lesz problémás (lambda szonda,légtőmegmérő stb.).
Kipróbáltam. Kb. 3000-3500-ig akadozik, utána megy rendesen. De bármilyen fokozatban ez a helyzet. És csak akkor, ha erőteljesen gyorsítok, tehát ha terhelés van. Ha óvatosan nyomom vagy 3000 felettről indítom a gyorsítást, akkor semmi baja. Mindenesetre berendeltem egy gyújtótrafót, ha másra nem, arra jó lesz, hogy a gyújtás hibát kizárjuk.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2885 Dátum:
2016.06.24 péntek, 12:11:09 »
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.24 péntek, 11:45:44
Kipróbáltam. Kb. 3000-3500-ig akadozik, utána megy rendesen. De bármilyen fokozatban ez a helyzet. És csak akkor, ha erőteljesen gyorsítok, tehát ha terhelés van. Ha óvatosan nyomom vagy 3000 felettről indítom a gyorsítást, akkor semmi baja. Mindenesetre berendeltem egy gyújtótrafót, ha másra nem, arra jó lesz, hogy a gyújtás hibát kizárjuk.
Van benne egy IRCM nevű dolog, ezt még megnézném.
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2886 Dátum:
2016.06.24 péntek, 12:14:12 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.24 péntek, 12:11:09
Van benne egy IRCM nevű dolog, ezt még megnézném.
De az csak 3500 felett nyit, nem? És attól nem akadozna, hanem gyengébb lenne. Itt meg egyértelműen rángat.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2887 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:43:21 »
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.24 péntek, 12:14:12
De az csak 3500 felett nyit, nem? És attól nem akadozna, hanem gyengébb lenne. Itt meg egyértelműen rángat.
Mivel csak felette nyitna, de nyitva maradt (esetleg akadozik), akkor a levegő/benzin arány nem megfelelő ugyebár 3500 alatt.
Más nem nagyon jöhet szóba, mert padlógázon sok mindent nem vesz figyelembe a rendszer.
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2888 Dátum:
2016.06.24 péntek, 15:00:04 »
Lekötni le lehet valahogy? Ha lekötném és úgy nem akadozna, csak gyengébb lenne, akkor egyértelmű lenne a dolog. Kérdés, hogy kössem le.
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.24 péntek, 14:43:21
Mivel csak felette nyitna, de nyitva maradt (esetleg akadozik), akkor a levegő/benzin arány nem megfelelő ugyebár 3500 alatt.
Más nem nagyon jöhet szóba, mert padlógázon sok mindent nem vesz figyelembe a rendszer.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2889 Dátum:
2016.06.24 péntek, 15:10:13 »
Idézetet írta: kcs - 2016.06.24 péntek, 10:39:37
Aránylag jó hogy motorcraft és sachs van párban, mert a gyári az sachs. Biztosan különbözők azok?
Az egyiken Motorcraft cimke van a másikon Sachs. Tehát nem két Sachs cimkét láttunk.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2890 Dátum:
2016.06.24 péntek, 17:42:10 »
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.24 péntek, 15:00:04
Lekötni le lehet valahogy? Ha lekötném és úgy nem akadozna, csak gyengébb lenne, akkor egyértelmű lenne a dolog. Kérdés, hogy kössem le.
ha van rajta csatlakozó, húzd le, és próbáld ki lehúzott csatival.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2891 Dátum:
2016.06.24 péntek, 23:30:31 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.24 péntek, 17:42:10
ha van rajta csatlakozó, húzd le, és próbáld ki lehúzott csatival.
Az nem valószínű, hogy a vezérlése tartaná nyitva. Ha nyitva marad az IMRC, akkor az mechanikus gond: visszahúzó rugó, illetve rudazat szétakadás. Viszont ha nyitva lenne az kizárólag 2000 fordulat alatt okozna rángatást. 3000 felett már terhelésen az a jó, ha nyitva van. Itt inkább gyújtás probléma a legesélyesebb. Fals levegő is inkább 2000 alatt okozna fulladást.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 23:32:40 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2892 Dátum:
2016.06.25 szombat, 09:40:15 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.06.24 péntek, 23:30:31
Az nem valószínű, hogy a vezérlése tartaná nyitva. Ha nyitva marad az IMRC, akkor az mechanikus gond: visszahúzó rugó, illetve rudazat szétakadás. Viszont ha nyitva lenne az kizárólag 2000 fordulat alatt okozna rángatást. 3000 felett már terhelésen az a jó, ha nyitva van. Itt inkább gyújtás probléma a legesélyesebb. Fals levegő is inkább 2000 alatt okozna fulladást.
szerintem is inkább gyújtás. gyertya, gyertya-kábel ellenőrizendő. mindegy ha esetleg nemrég cserélted, elromolhat a kábel ha rossz a gyertya és ugyanez igaz fordítva is.
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2893 Dátum:
2016.06.25 szombat, 13:11:16 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.06.24 péntek, 23:30:31
Az nem valószínű, hogy a vezérlése tartaná nyitva. Ha nyitva marad az IMRC, akkor az mechanikus gond: visszahúzó rugó, illetve rudazat szétakadás. Viszont ha nyitva lenne az kizárólag 2000 fordulat alatt okozna rángatást. 3000 felett már terhelésen az a jó, ha nyitva van. Itt inkább gyújtás probléma a legesélyesebb. Fals levegő is inkább 2000 alatt okozna fulladást.
Gondolom olvastátok, hogy 3000 felett nincs probléma, megy rendesen, csak alatta rángat.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2894 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 10:17:48 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.25 szombat, 13:11:16
Gondolom olvastátok, hogy 3000 felett nincs probléma, megy rendesen, csak alatta rángat.
Gondolom olvastad, hogy 3000-3500 között van problémája.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2895 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 13:14:50 »
Még az jutott eszembe, hogy amikor volt egy repedt gumicsövem és falsot szívott, akkor egyből jött a checkengine lámpa és a "túl szegély keveréket kap a motor" hibakód. Gondolom ha folyamatosan nyitva lenne a cucc és túl sok levegőt kapna, akkor most is megkaptam volna ezt a hibaüzenetet, nem?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2896 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 14:06:34 »
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.26 vasárnap, 13:14:50
Még az jutott eszembe, hogy amikor volt egy repedt gumicsövem és falsot szívott, akkor egyből jött a checkengine lámpa és a "túl szegély keveréket kap a motor" hibakód. Gondolom ha folyamatosan nyitva lenne a cucc és túl sok levegőt kapna, akkor most is megkaptam volna ezt a hibaüzenetet, nem?
Nem, mert az elektronika látja hogy nyitva van és próbálja korrigálni az értékeket.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2897 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 14:09:02 »
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.26 vasárnap, 13:14:50
Még az jutott eszembe, hogy amikor volt egy repedt gumicsövem és falsot szívott, akkor egyből jött a checkengine lámpa és a "túl szegély keveréket kap a motor" hibakód. Gondolom ha folyamatosan nyitva lenne a cucc és túl sok levegőt kapna, akkor most is megkaptam volna ezt a hibaüzenetet, nem?
Kiakadt IMRC nem okozhat gondot 3000 felett. Csak 2000 alatt. De egyébként sem volt még példa szétakadásra és ezáltal nyitva maradásra. Ezt a vonalat kizárhatod.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.26 vasárnap, 14:10:53 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2898 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 08:20:49 »
Na a búgó hang feltalálásra került, amit elsőnek csapágynak na meg guminak hittünk. Természetesen mi más, mint a kuplung. Na de amikor megvettem már számoltam vele, hogy bekövetkezik. Se baj csere és gurulunk tovább.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2899 Dátum:
2016.07.01 péntek, 14:57:03 »
Köszönöm mindenkinek, aki hozzászólt. A gyújtótrafó cseréje megoldotta a problémát.
Idézetet írta: Khelben - 2016.06.15 szerda, 09:23:44
Sziasztok! Két napja azt veszem észre, hogy gázadásnál akadozik a motor. Olyan, mintha kihagyna a gyújtás. Hibajelzés, checkengine nincs. És ami érdekes, hogy csak kb. 3000-es fordulat alatt. Tehát 3-4000 felett simán megy, ahogy kell, de ha mittomén 40-nél 3-asban nyomok egy padlót, akkor elkezd akadozni. Ha ugyanezt 1-esben vagy 2-esben teszem, akkor semmi. Mi a fene lehet ez? Gyertya? Gyújtókábel?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ