Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:24:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1304766 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 20:34:43 »

Ha nincs check lámpa és kiolvasásra sem hoz hibát a rendszer attól még lehet lambda szonda *** ?
Mert városban /Bp/ a 15 L mindig megvan, autópályán 10L. Nekem inkább a gyorsulása hiányzik.
Lehet nem a 2,2-es dizelemmel kéne hasonlítanom.
persze. sokminden lehet rossz. nem hibakiolvasás kell, hanem rendes diagnosztika. a 2.2 dízelhez képest meg tényleg gyengének tűnhet a v6
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 20:41:32 »

Mutatsz nekem egy működő verziót amit ennyiért meg lehet venni?

Elméletileg ilyen típusú kéne: /fék/P21W, /hátsó helyzetjelző/ P21/5W

Tehát a bütyök nem csak "felfelé" van eltolva, hanem oldal irányba is. Tehát "elméletileg" nem szemben vannak egymással. Remélem érthetően írtam le.

Valahogy így:

http://kepfeltoltes.hu/160613/721036679N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


eBay-en például:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=P21%2F5W&_sacat=0


« Utoljára szerkesztve: 2016.06.13 hétfő, 20:51:42 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 21:56:11 »

Elméletileg ilyen típusú kéne: /fék/P21W, /hátsó helyzetjelző/ P21/5W

Tehát a bütyök nem csak "felfelé" van eltolva, hanem oldal irányba is. Tehát "elméletileg" nem szemben vannak egymással. Remélem érthetően írtam le.

Valahogy így:

http://kepfeltoltes.hu/160613/721036679N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


eBay-en például:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=P21%2F5W&_sacat=0

Ebay-es linken szemben van a két pöcök. BAY15D-ből én nem látok 120-150 fokban álló pöcköket. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 22:30:21 »

Elméletileg ilyen típusú kéne: /fék/P21W, /hátsó helyzetjelző/ P21/5W

Tehát a bütyök nem csak "felfelé" van eltolva, hanem oldal irányba is. Tehát "elméletileg" nem szemben vannak egymással. Remélem érthetően írtam le.

Valahogy így:

http://kepfeltoltes.hu/160613/721036679N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


eBay-en például:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=P21%2F5W&_sacat=0

Megvan! BAZ15D. vigyor3
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 22:43:08 »

Ha nincs check lámpa és kiolvasásra sem hoz hibát a rendszer attól még lehet lambda szonda hibás ?
Mert városban /Bp/ a 15 L mindig megvan, autópályán 10L. Nekem inkább a gyorsulása hiányzik.
Lehet nem a 2,2-es dizelemmel kéne hasonlítanom.
Más. Valaki írta hogy a harmadik katalizátort és a középső dobot kidobni. Viszont a harmadik katalizátor után van egy lambda szonda. Ezt hogy oldotta meg az illető ? 
a 2.2-es rugalmasságban kb az st220 szintje Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2016.06.14 kedd, 08:09:29 »

Megvan! BAZ15D. vigyor3

Akkor jó helyen kapirgáltunk?  taps

Remélem össze jön  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2016.06.14 kedd, 08:29:46 »

Akkor jó helyen kapirgáltunk?  taps

Remélem össze jön  wave

Meglátjuk. Remélem jó lesz.  Egyelőre 2db 6 dollárost rendeltem, mert ha nem jó, ne 30 dollár legyen a bukó. Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2016.06.14 kedd, 08:40:50 »

Meglátjuk. Remélem jó lesz.  Egyelőre 2db 6 dollárost rendeltem, mert ha nem jó, ne 30 dollár legyen a bukó. Wink

Ámen  worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2016.06.15 szerda, 09:01:28 »

hehe, ja.
Kb olyan, minha azt mondaná, hogyha tornacipőben vezetsz, az plusz 20lóerő.

Nem plusz 20 le, csak -0,2 l/100km benzin.
Ha még nem jöttél rá, mitől van, majd egyszer leírom mese szinten, hogy megértsd  Smiley
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2016.06.15 szerda, 09:04:12 »

persze. sokminden lehet rossz. nem hibakiolvasás kell, hanem rendes diagnosztika. a 2.2 dízelhez képest meg tényleg gyengének tűnhet a v6

Vagy csak nem tornacipőben vezet nyes
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2016.06.15 szerda, 09:23:44 »

Sziasztok! Két napja azt veszem észre, hogy gázadásnál akadozik a motor. Olyan, mintha kihagyna a gyújtás. Hibajelzés, checkengine nincs. És ami érdekes, hogy csak kb. 3000-es fordulat alatt. Tehát 3-4000 felett simán megy, ahogy kell, de ha mittomén 40-nél 3-asban nyomok egy padlót, akkor elkezd akadozni. Ha ugyanezt 1-esben vagy 2-esben teszem, akkor semmi. Mi a fene lehet ez? Gyertya? Gyújtókábel?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2016.06.15 szerda, 10:49:14 »

Sziasztok! Két napja azt veszem észre, hogy gázadásnál akadozik a motor. Olyan, mintha kihagyna a gyújtás. Hibajelzés, checkengine nincs. És ami érdekes, hogy csak kb. 3000-es fordulat alatt. Tehát 3-4000 felett simán megy, ahogy kell, de ha mittomén 40-nél 3-asban nyomok egy padlót, akkor elkezd akadozni. Ha ugyanezt 1-esben vagy 2-esben teszem, akkor semmi. Mi a fene lehet ez? Gyertya? Gyújtókábel?

Ezt így nehéz diagnosztizálni fórumon keresztül. Nekem is volt ilyen alapjárat közelében, és a gyertya + gyújtáskábel csere megoldotta.
Gyertyából gyárit vettem, kábelből NGK-t. Azóta tökéletes.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2016.06.15 szerda, 16:22:34 »

Ezt így nehéz diagnosztizálni fórumon keresztül. Nekem is volt ilyen alapjárat közelében, és a gyertya + gyújtáskábel csere megoldotta.
Gyertyából gyárit vettem, kábelből NGK-t. Azóta tökéletes.

Nekem is ez lesz. Úgyis régen voltak már cserélve a kábelek és a gyertyákban is benne van lassan az előírt 40k km.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2016.06.17 péntek, 21:06:15 »

Első kerékcsapágy csere...Búg mint a fene egyenesben. Remélem hét elejéig kibírja. Kerékagyat is rendeltem, mert szerintem már az se 100-as.
Az a helyzet, hogy brutál árak vannak.
Első kerékcsapágy (FAG) x2, első kerékagy (FEBI) x2 + a jobb hátsó csapágyszett (SKF), mert a bal már cserélve lett. Így lett 50% kedvezménnyel 77e. wow1
Lassan kezd hullani a hajam, mert idén 300e-nél járok eddig a ledesítésen kívül, ami szintén benne van 30-40e-be.

Ma előjött még egy anomália. Roll Eyes 120km-t mentem, végig klímával. Már Pesten voltam visszafelé, amikor feltűnt, ha sebességben gurulok motorfékkel, és kiveszem üresbe, felpörög 3000-re a motor, majd onnan kezd el esni a fordulat alapjáratig. Direkt néztem, nem csak hébe-hóba, hanem minden ilyen manővernél így tett. Aztán egyik lámpánál gyújtás le, és újra indítás. Utána megszűnt, amíg hazaértem, nem produkálta (5-6km alatt). Aztán este telenyomtam benyával, állok a lámpánál üresben, és az alapjárat elkezd ingadozni...750-1500-750-1500. Roll Eyes Remélem nem ECU hiba lesz.
Annyit csináltam, hogy lekötöttem 2 percre az aksit amint hazaértem, és vissza. Hátha észhez tér.
Van ötletetek mitől lehet ilyen anomália, hogy megzavarodik a computer?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.17 péntek, 21:15:24 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2016.06.17 péntek, 22:03:17 »

Első kerékcsapágy csere...Búg mint a fene egyenesben. Remélem hét elejéig kibírja. Kerékagyat is rendeltem, mert szerintem már az se 100-as.
Az a helyzet, hogy brutál árak vannak.
Első kerékcsapágy (FAG) x2, első kerékagy (FEBI) x2 + a jobb hátsó csapágyszett (SKF), mert a bal már cserélve lett. Így lett 50% kedvezménnyel 77e. wow1
Lassan kezd hullani a hajam, mert idén 300e-nél járok eddig a ledesítésen kívül, ami szintén benne van 30-40e-be.

Ma előjött még egy anomália. Roll Eyes 120km-t mentem, végig klímával. Már Pesten voltam visszafelé, amikor feltűnt, ha sebességben gurulok motorfékkel, és kiveszem üresbe, felpörög 3000-re a motor, majd onnan kezd el esni a fordulat alapjáratig. Direkt néztem, nem csak hébe-hóba, hanem minden ilyen manővernél így tett. Aztán egyik lámpánál gyújtás le, és újra indítás. Utána megszűnt, amíg hazaértem, nem produkálta (5-6km alatt). Aztán este telenyomtam benyával, állok a lámpánál üresben, és az alapjárat elkezd ingadozni...750-1500-750-1500. Roll Eyes Remélem nem ECU hiba lesz.
Annyit csináltam, hogy lekötöttem 2 percre az aksit amint hazaértem, és vissza. Hátha észhez tér.
Van ötletetek mitől lehet ilyen anomália, hogy megzavarodik a computer?


Nekem az mk2 akkor csinált ilyent amikor a folytószelep poti távozott az élők sorából.
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2016.06.17 péntek, 23:51:09 »

Hali !
Hol van a beszívott levegő hőmérséklet jeladó (IATS) ?
Valaki nem tudja véletlenül ?
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/2_5/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/beszivott-levego-homerseklet-erzekelo/
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2016.06.18 szombat, 09:01:43 »

Nekem az mk2 akkor csinált ilyent amikor a folytószelep poti távozott az élők sorából.

Ilyen nevű alkatrészt sehol sem találok (Cromax, Bárdi).
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2016.06.18 szombat, 22:13:06 »

Ilyen nevű alkatrészt sehol sem találok (Cromax, Bárdi).
Komplett folytószelep  van csak házastól mindenestől. Meg kell mérni, hogy megfelelő e az ellenállása, régebben írtam valahol, hogy mennyi a jó érték, csak már nincs v6om, ezért nem tudom megmérni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2016.06.18 szombat, 23:43:30 »

Komplett folytószelep  van csak házastól mindenestől. Meg kell mérni, hogy megfelelő e az ellenállása, régebben írtam valahol, hogy mennyi a jó érték, csak már nincs v6om, ezért nem tudom megmérni.

Értem, de ilyen nincs, hogy nem lehet kapni sehol. Bárdi, Unix, Cromax se ad be találatot.
Azt se tudom, hogy hol van ez az alkatrész, és merre keressem. Volt mérőm van, csak a helyes értékek nem ismeretében, nincs sok értelme méregetni. 
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 02:33:10 »

Értem, de ilyen nincs, hogy nem lehet kapni sehol. Bárdi, Unix, Cromax se ad be találatot.
Azt se tudom, hogy hol van ez az alkatrész, és merre keressem. Volt mérőm van, csak a helyes értékek nem ismeretében, nincs sok értelme méregetni. 
hogy ne lenne, gugli első találat mondeo 2.5 v6 fojtószelep -re

http://wrcauto.hu/?1036,fojtoszelepallaserzekelofordfocuspumamondeo1071403
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 10:34:52 »

hogy ne lenne, gugli első találat mondeo 2.5 v6 fojtószelep -re

http://wrcauto.hu/?1036,fojtoszelepallaserzekelofordfocuspumamondeo1071403

Így már tiszta. Ilyet láttam, de ez fojtószelep állás érzékelő. Korábban komplett fojtószelepről volt szó házastól.
Valaki írta, közel sem biztos, hogy ez lesz a baj. Neki a gázpedál csere oldotta meg a problémát, ami nekem is van.
Várok még, mert áramtalanítás óta nem jött elő. Megcsináltatom a kerékcsapágyakat első körben, aztán meglátom produkálja e még a fordulatszám ingadozást.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 17:58:07 »

Hi !
Mi a helyzet akkor, ha mechanikusan működik az imrc, mozog a bowden, húzogatja a motor, nyit a második sor.
Azonban ma lehúztam a csatit imrc modulról, viszont városi körülmények között nem éreztem teljesítmény különbséget.
A szívó hang lett csak magasabb nem az a mély mint amikor az imrc működik, viszont ugyan úgy tiltásig tudom forgatni.
Mielőtt megkérdezitek benne van a második sor. Smiley
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 18:03:59 »

Hi !
Mi a helyzet akkor, ha mechanikusan működik az imrc, mozog a bowden, húzogatja a motor, nyit a második sor.
Azonban ma lehúztam a csatit imrc modulról, viszont városi körülmények között nem éreztem teljesítmény különbséget.
A szívó hang lett csak magasabb nem az a mély mint amikor az imrc működik, viszont ugyan úgy tiltásig tudom forgatni.
Mielőtt megkérdezitek benne van a második sor. Smiley

Leforog az, de azért igencsak kéne érezni, hogy elfogy az erő. A nyomaték görbe full letörik. Ha egyes fokozatban sem érzed az erőteljesen markáns megugrást, amikor a torok nyílik, akkor egyéb tényezők rontják a teljesítményed. Pl gyújtás, üzemanyagellátás, eltömődött légszűrő, stb.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 18:10:05 »

Leforog az, de azért igencsak kéne érezni, hogy elfogy az erő. A nyomaték görbe full letörik. Ha egyes fokozatban sem érzed az erőteljesen markáns megugrást, amikor a torok nyílik, akkor egyéb tényezők rontják a teljesítményed. Pl gyújtás, üzemanyagellátás, eltömődött légszűrő, stb.
Új gyertyák, légszűrő, üzemanyag nyomás is megvan.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 18:39:21 »

Így már tiszta. Ilyet láttam, de ez fojtószelep állás érzékelő. Korábban komplett fojtószelepről volt szó házastól.
Valaki írta, közel sem biztos, hogy ez lesz a baj. Neki a gázpedál csere oldotta meg a problémát, ami nekem is van.
Várok még, mert áramtalanítás óta nem jött elő. Megcsináltatom a kerékcsapágyakat első körben, aztán meglátom produkálja e még a fordulatszám ingadozást.

amikor ilyen gondom volt, még nem lehetett külön kapni gyáriban
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 17:54:25 »

Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni. szomoru1
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)... falbav
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:

Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő   (jobb bal)

Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó. wow1 Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.

Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam. Angry

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 19:15:07 »

Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni. szomoru1
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)... falbav
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:

Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő   (jobb bal)

Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó. wow1 Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.

Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam. Angry


Lips Sealed szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 23:22:22 »

Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni. szomoru1
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)... falbav
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:

Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő   (jobb bal)

Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó. wow1 Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.

Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam. Angry


ezek azért nem akkor egetverő problémák Roll Eyes

jó a szervíz elvesztése az *** Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 23:48:38 »

ezek azért nem akkor egetverő problémák Roll Eyes

jó a szervíz elvesztése az *** Undecided

Ezek nem. Az viszont inkább, hogy minden hónapban 60-80e kb január óta. Roll Eyes
A lengéscsillapító, stabilizátor, kormányösszekötő 50% kedvezménnyel közel 50e, és a munkadíjat nem fogom megúszni 20e-ből.
6000ft óradíj volt a szervizben. Ilyet szerintem máshol is találok. Az 50% kedvezményt pedig nem dobom el, mert minden qurva drága, csak kell egy olyan szerviz ahova vihetem a motyót.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.23 csütörtök, 23:50:56 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2016.06.24 péntek, 07:18:41 »

Na, megvolt a gyertya + gyújtókábel csere, a hibajelenség viszont megmaradt. 3000 alatt terheléses gyorsításnál (tehát 2-es helyett mondjuk 3-as, 4-esben) akadozik a motor, mintha kimaradna egy-két ütem. Merre induljak? Ha rádugnak valami gépet a szervizben, azzal meg tudják nézni, hol a gond?

Ezt így nehéz diagnosztizálni fórumon keresztül. Nekem is volt ilyen alapjárat közelében, és a gyertya + gyújtáskábel csere megoldotta.
Gyertyából gyárit vettem, kábelből NGK-t. Azóta tökéletes.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2016.06.24 péntek, 07:55:44 »

Na, megvolt a gyertya + gyújtókábel csere, a hibajelenség viszont megmaradt. 3000 alatt terheléses gyorsításnál (tehát 2-es helyett mondjuk 3-as, 4-esben) akadozik a motor, mintha kimaradna egy-két ütem. Merre induljak? Ha rádugnak valami gépet a szervizben, azzal meg tudják nézni, hol a gond?


Szia,

Próbáld ki, hogy 2000 alatt padlógázzal gyorsítani(szó szerint padlógáz) úgy 4-5000 ig, lehetőleg 4, vagy 5 ben, hogy legyen időd végignézni a fordulatot végig. Ha így nem akadozik, akkor a gyertya és a kábelek jók, valami érzékelő lesz problémás (lambda szonda,légtőmegmérő stb.).

Ez egy egyszerűen kivitelezhető teszt, nekem bevált.

Zsolio
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2016.06.24 péntek, 08:05:28 »

Sajnos kezd pénztemetővé válni az autóm. Nem tudom meddig fogom győzni. szomoru1
Ma voltam első kerékcsapágy cserén. Nem volt egyszerű. A jobb hátsót végül nem cseréltem, mert a dobozból kiemelve törött volt a műanyag, ahol az ABS elektronika van. Remegtem, hogy garanciában így hogy fogják visszavenni, de hála isten, nem problémáztak (Bárdi). Nem kértem belőle újat, mert nem volt indokolt a csere, pénz vissza.
Így csak az első agyak + csapágyak lettek cserélve. 50% kedvezménnyel 47e+20e munkadíj volt. De még mindig nincs vége. A jobb hátsó lengéscsillapító elfosta magát, folyik az olaj belőle. Párban kell cserélni. Oké. Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)... falbav
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.
Ami még felmerült mint hiba szétszedés után:

Hátsó lengéscsillapító (jobb-bal)
Első stabilizátor rúd (jobb-bal)
Kormányösszekötő   (jobb bal)

Kellene nekem Pesten jó szervizes, aki úgy is szerel, ha én viszem az alkatrészt. Mert milyen jó dolog a 25 éves ismeretség. Ma közölte a cimbim (szerviz tulaj), ha én hozom az alkatrészt, nem szerelik be, mert nem keresnek rajta, a mai volt az utolsó. wow1 Még jó, hogy az elején azt mondta, ezt a részét, hogy hozom az alkatrészt, megkapom kedvezményben.

Remélem erre a hétre nem lesz más, mert tökön szúrom magam. Angry



Lehet, hogy sokba kerül, de legalább rendbe szeded.  wave

Én az első csapágy cserét úgy oldottam meg, hogy szét kaptam elvittem a haverhoz a kerékagyat kicserélte benne a csapágyat, majd vissza szereltem. Így csak a csapágyat kellett megvennem. No munkadíj. Még jó hogy van egy kis szerelői vénám  Wink
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2016.06.24 péntek, 08:34:40 »

Lehet, hogy sokba kerül, de legalább rendbe szeded.  wave

Oké. Ez igaz, de túl gyors a tempó. Idén már 350e+ megérzek én is, és ha a lengéscsillapítós javítást is hozzá számolom, akkor 400e+ és még csak fél évnél tartunk.
Ha én osztanám be mikor mit javítok nem lenne gond, de minden hónapban van valami, és nem olyan problémák, amiket túl sokáig tologathatok havi 2000km futás mellett. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2016.06.24 péntek, 10:39:37 »

Elöl még nincs gond, de egyik oldalon Sachs van benne, másik oldalon Motorcraft. Mert külföldön nem spórolnak a javításon (Dániából jött)... falbav
Elsőt hagyom, mert jó, de idén cserélni kell azt is egyformákra.

Aránylag jó hogy motorcraft és sachs van párban, mert a gyári az sachs. Biztosan különbözők azok? Wink
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2016.06.24 péntek, 11:45:44 »

Szia,

Próbáld ki, hogy 2000 alatt padlógázzal gyorsítani(szó szerint padlógáz) úgy 4-5000 ig, lehetőleg 4, vagy 5 ben, hogy legyen időd végignézni a fordulatot végig. Ha így nem akadozik, akkor a gyertya és a kábelek jók, valami érzékelő lesz problémás (lambda szonda,légtőmegmérő stb.).

Kipróbáltam. Kb. 3000-3500-ig akadozik, utána megy rendesen. De bármilyen fokozatban ez a helyzet. És csak akkor, ha erőteljesen gyorsítok, tehát ha terhelés van. Ha óvatosan nyomom vagy 3000 felettről indítom a gyorsítást, akkor semmi baja. Mindenesetre berendeltem egy gyújtótrafót, ha másra nem, arra jó lesz, hogy a gyújtás hibát kizárjuk.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2016.06.24 péntek, 12:11:09 »

Kipróbáltam. Kb. 3000-3500-ig akadozik, utána megy rendesen. De bármilyen fokozatban ez a helyzet. És csak akkor, ha erőteljesen gyorsítok, tehát ha terhelés van. Ha óvatosan nyomom vagy 3000 felettről indítom a gyorsítást, akkor semmi baja. Mindenesetre berendeltem egy gyújtótrafót, ha másra nem, arra jó lesz, hogy a gyújtás hibát kizárjuk.

Van benne egy IRCM nevű dolog, ezt még megnézném.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2016.06.24 péntek, 12:14:12 »

Van benne egy IRCM nevű dolog, ezt még megnézném.

De az csak 3500 felett nyit, nem? És attól nem akadozna, hanem gyengébb lenne. Itt meg egyértelműen rángat.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2016.06.24 péntek, 14:43:21 »

De az csak 3500 felett nyit, nem? És attól nem akadozna, hanem gyengébb lenne. Itt meg egyértelműen rángat.

Mivel csak felette nyitna, de nyitva maradt (esetleg akadozik), akkor a levegő/benzin arány nem megfelelő ugyebár 3500 alatt.

Más nem nagyon jöhet szóba, mert padlógázon sok mindent nem vesz figyelembe a rendszer.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2016.06.24 péntek, 15:00:04 »

Lekötni le lehet valahogy? Ha lekötném és úgy nem akadozna, csak gyengébb lenne, akkor egyértelmű lenne a dolog. Kérdés, hogy kössem le.

Mivel csak felette nyitna, de nyitva maradt (esetleg akadozik), akkor a levegő/benzin arány nem megfelelő ugyebár 3500 alatt.

Más nem nagyon jöhet szóba, mert padlógázon sok mindent nem vesz figyelembe a rendszer.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2016.06.24 péntek, 15:10:13 »

Aránylag jó hogy motorcraft és sachs van párban, mert a gyári az sachs. Biztosan különbözők azok? Wink

Az egyiken Motorcraft cimke van a másikon Sachs. Tehát nem két Sachs cimkét láttunk.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2016.06.24 péntek, 17:42:10 »

Lekötni le lehet valahogy? Ha lekötném és úgy nem akadozna, csak gyengébb lenne, akkor egyértelmű lenne a dolog. Kérdés, hogy kössem le.


ha van rajta csatlakozó, húzd le, és próbáld ki lehúzott csatival.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2016.06.24 péntek, 23:30:31 »

ha van rajta csatlakozó, húzd le, és próbáld ki lehúzott csatival.

Az nem valószínű, hogy a vezérlése tartaná nyitva. Ha nyitva marad az IMRC, akkor az mechanikus gond: visszahúzó rugó, illetve rudazat szétakadás. Viszont ha nyitva lenne az kizárólag 2000 fordulat alatt okozna rángatást. 3000 felett már terhelésen az a jó, ha nyitva van. Itt inkább gyújtás probléma a legesélyesebb. Fals levegő is inkább 2000 alatt okozna fulladást.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 23:32:40 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2016.06.25 szombat, 09:40:15 »

Az nem valószínű, hogy a vezérlése tartaná nyitva. Ha nyitva marad az IMRC, akkor az mechanikus gond: visszahúzó rugó, illetve rudazat szétakadás. Viszont ha nyitva lenne az kizárólag 2000 fordulat alatt okozna rángatást. 3000 felett már terhelésen az a jó, ha nyitva van. Itt inkább gyújtás probléma a legesélyesebb. Fals levegő is inkább 2000 alatt okozna fulladást.

 eljen

szerintem is inkább gyújtás. gyertya, gyertya-kábel ellenőrizendő. mindegy ha esetleg nemrég cserélted, elromolhat a kábel ha rossz a gyertya és ugyanez igaz fordítva is.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2016.06.25 szombat, 13:11:16 »

Az nem valószínű, hogy a vezérlése tartaná nyitva. Ha nyitva marad az IMRC, akkor az mechanikus gond: visszahúzó rugó, illetve rudazat szétakadás. Viszont ha nyitva lenne az kizárólag 2000 fordulat alatt okozna rángatást. 3000 felett már terhelésen az a jó, ha nyitva van. Itt inkább gyújtás probléma a legesélyesebb. Fals levegő is inkább 2000 alatt okozna fulladást.

Gondolom olvastátok, hogy 3000 felett nincs probléma, megy rendesen, csak alatta rángat.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 10:17:48 »

Gondolom olvastátok, hogy 3000 felett nincs probléma, megy rendesen, csak alatta rángat.

Gondolom olvastad, hogy 3000-3500 között van problémája.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 13:14:50 »

Még az jutott eszembe, hogy amikor volt egy repedt gumicsövem és falsot szívott, akkor egyből jött a checkengine lámpa és a "túl szegély keveréket kap a motor" hibakód. Gondolom ha folyamatosan nyitva lenne a cucc és túl sok levegőt kapna, akkor most is megkaptam volna ezt a hibaüzenetet, nem?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 14:06:34 »

Még az jutott eszembe, hogy amikor volt egy repedt gumicsövem és falsot szívott, akkor egyből jött a checkengine lámpa és a "túl szegély keveréket kap a motor" hibakód. Gondolom ha folyamatosan nyitva lenne a cucc és túl sok levegőt kapna, akkor most is megkaptam volna ezt a hibaüzenetet, nem?

Nem, mert az elektronika látja hogy nyitva van és próbálja korrigálni az értékeket.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 14:09:02 »

Még az jutott eszembe, hogy amikor volt egy repedt gumicsövem és falsot szívott, akkor egyből jött a checkengine lámpa és a "túl szegély keveréket kap a motor" hibakód. Gondolom ha folyamatosan nyitva lenne a cucc és túl sok levegőt kapna, akkor most is megkaptam volna ezt a hibaüzenetet, nem?

Kiakadt IMRC nem okozhat gondot 3000 felett. Csak 2000 alatt. De egyébként sem volt még példa szétakadásra és ezáltal nyitva maradásra. Ezt a vonalat kizárhatod.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.26 vasárnap, 14:10:53 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 08:20:49 »

Na a búgó hang feltalálásra került, amit elsőnek csapágynak na meg guminak hittünk. Természetesen mi más, mint a kuplung. Na de amikor megvettem már számoltam vele, hogy bekövetkezik. Se baj csere és gurulunk tovább.





Naplózva

mondejó 2.5 V6
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2016.07.01 péntek, 14:57:03 »

Köszönöm mindenkinek, aki hozzászólt. A gyújtótrafó cseréje megoldotta a problémát.  worship

Sziasztok! Két napja azt veszem észre, hogy gázadásnál akadozik a motor. Olyan, mintha kihagyna a gyújtás. Hibajelzés, checkengine nincs. És ami érdekes, hogy csak kb. 3000-es fordulat alatt. Tehát 3-4000 felett simán megy, ahogy kell, de ha mittomén 40-nél 3-asban nyomok egy padlót, akkor elkezd akadozni. Ha ugyanezt 1-esben vagy 2-esben teszem, akkor semmi. Mi a fene lehet ez? Gyertya? Gyújtókábel?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.