Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 23:11:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306061 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2010.10.27 szerda, 17:16:46 »
Idézetet írta: szabogaby - 2010.10.26 kedd, 23:18:42
V6 tapasztalatokra lenne szükségem, és véleményekre erről a gépről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-4181303
Érdemes elgondolkozni rajta?
Nekem tetszik. Most már bánom, hogy anno nem 2.5-öst vettem. Mondjuk nagy vagánykodásokra szerintem ne számíts vele, de a kellemes vezetéshez szükséges erő azért ott lesz vélhetőleg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2010.10.27 szerda, 17:20:04 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.10.27 szerda, 16:53:59
Egyszer azt mondta nekem a munkafelvevő a BMW szervizben amikor mondtam hogy automata a kocsi: "helyes, váltogassanak a szegények".
Tökéletesen egyet tudok érteni vele.
Egyébként városban, reggel, félálmosan munkába járni tökéletes. Megy amúgy is, amikor nem direkt élvezkedni akar az ember.
Élvezkedős autónak meg nem Mondeot vesz az ember...
én nem szeretem az autómatát. keresőben lövöm is be, hogy csak manuálisat listázzon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2010.10.27 szerda, 17:34:10 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.10.27 szerda, 16:53:59
"helyes, váltogassanak a szegények".
Hát ez milyen egy sznob gyökér duma... Hogy finoman fejezzem ki magam...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2010.10.27 szerda, 18:01:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.27 szerda, 16:23:01
én 2,5 v6 170le omegában ültem már, az is megyeget. mindenképpen automatát akarsz??
dehogy akarok autómatát....de nemis én irtam..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2010.10.27 szerda, 18:13:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.27 szerda, 18:01:11
dehogy akarok autómatát....de nemis én irtam..
tom, csak rosszhoz írtam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2010.10.27 szerda, 18:14:01 »
Idézetet írta: szabogaby - 2010.10.26 kedd, 23:18:42
V6 tapasztalatokra lenne szükségem, és véleményekre erről a gépről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-4181303
Érdemes elgondolkozni rajta?
szép. Ha ilyet akarsz, nézd meg. De előtte automatás tapasztalatokat érdemes gyűjteni, hogy mire kell figyelni.
Érdemes továbbá figyelni a rajta lévő finanszírozásra, a fix törlesztő meg az életkor alapján kb 2007-2008 körüli, 10éves CHF finanszírozás lehet rajta, amin jelenleg gigabukó is lehet. Az árofolyamnyereség miatt is el lehet gondolkodni a finanszítozáson.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2010.10.27 szerda, 18:47:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.27 szerda, 08:50:43
csak nem meggyőzőtt a pécsi talin a gép?
Nekem is nagyon bejött...
Dehogynem! Nagyon állat!
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2010.10.27 szerda, 19:32:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.27 szerda, 18:14:01
szép. Ha ilyet akarsz, nézd meg. De előtte automatás tapasztalatokat érdemes gyűjteni, hogy mire kell figyelni.
Érdemes továbbá figyelni a rajta lévő finanszírozásra, a fix törlesztő meg az életkor alapján kb 2007-2008 körüli, 10éves CHF finanszírozás lehet rajta, amin jelenleg gigabukó is lehet. Az árofolyamnyereség miatt is el lehet gondolkodni a finanszítozáson.
Automata nekem csak asszonykám miatt érdekes, mivel mozgáskorlátozott, csak automatát vezethet.
Amúgy a hitelt nem szeretném átvállalni. De komolyan csak akkor merülök bele a témába , ha lesz vevő a TDCi-re, Amit igazából nem is tudom,hogy meg tudok-e válni tőle
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2010.10.27 szerda, 21:53:39 »
Idézetet írta: szabogaby - 2010.10.27 szerda, 19:32:24
Automata nekem csak asszonykám miatt érdekes, mivel mozgáskorlátozott, csak automatát vezethet.
Amúgy a hitelt nem szeretném átvállalni. De komolyan csak akkor merülök bele a témába , ha lesz vevő a TDCi-re, Amit igazából nem is tudom,hogy meg tudok-e válni tőle
Tehát akkor tényleg komolyan gondolod....
Nem tudok ellenérveket őszinte leszek...énis sokat agyalok rajta mindennap...
dobd fel lehet valaki ilyet cserélne itt a fórumon dieselre,hátha....valahogy megegyeztek.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2010.10.27 szerda, 22:23:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.27 szerda, 21:53:39
Tehát akkor tényleg komolyan gondolod....
Nem tudok ellenérveket őszinte leszek...énis sokat agyalok rajta mindennap...
dobd fel lehet valaki ilyet cserélne itt a fórumon dieselre,hátha....valahogy megegyeztek.
Naponta százszor végiggondolom Melyik, miért jobb , de nem jutok düllőre
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
hoope
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 17:38:50 »
Szevasztok!
Mondeo V6 tulaj lettem nemrég, (kb. 700 km-rel és 2 héttel ezelőtt, juhéééj). 2004-es Tournier Ghia, manuális 6-sebességes váltóval.
Eddig imádom!
Kényelmes, stabil, kellemes hangja van, befér a család (akár 2× is... ), és megy is rendesen, bár annyira nem érezni benne a gyorsulást, de a visszapillantóban viszonylag gyorsan csökken az előzöttek mérete...
(egyébként egy 900-as motorról szálltam át bele, amit most télire letettem végre, szóval gyorsulás tekintetében nem nagyon tud autó meglepetést okozni, de a kocsi teljesen frankó így.) Az egyetlen problémám a tankolás, azon még faragni akarok egy kicsit.
A fogyasztás nyugis tempóval eddig 10-11.2 l között mozgott. Viszont az imént mértem le az M7 autópályán 140 km/h, tempomat -> 10,00 liter. (olyan 8,5-9 körül elégedett lennék vele.)
Vegyes fogyasztás (20% város + 80% autópálya) -> 11,2 l. (Ráadásul még nyári gumik vannak rajta.)
Pár hozzászólással feljebb olvastam, hogy nem mindegy, milyen benzin megy bele. Én eddig 95-öst tankoltam. Érdemes 98-ast? Tankoltam bele már OMV-nél, Agip-nél, Shell-nél, Avanti-nál. Mintha a Shell tűnt volna egy picit jobbnak a többinél, ha csak a fogyit nézem. Ez a mai benzin Avanti (=ÖMV??) kútról volt.
Lenne pár hülye kérdésem a tapasztaltakhoz:
1. A fedcomp által mutatott fogyasztás nem megy 12 l alá. Amikor valójában 10l-t fogyaszt, akkor sem. Lehet ezt kalibrálni valahogy? (Csak korábbi mondihoz találtam kalibrálás leírást.)
2. Vezérlést lehet/érdemes beállíttatni rajta időnként, amitől mondjuk némileg csökkenhet a fogyasztás?
3. Az alapjárat egy icipicit egyenetlen. A fordulat nem változik, de ha jobban odafigyelek, nem teljesen egyenletes a hangja. Ez normális? A szerelőm szerint minden ford ilyen, nyugodjak bele...
4. Csináltatott már valaki E85 átalakítást? Ha igen, mi a tapasztalat?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 17:47:32 »
Idézetet írta: hoope - 2010.11.28 vasárnap, 17:38:50
Szevasztok!
Mondeo V6 tulaj lettem nemrég, (kb. 700 km-rel és 2 héttel ezelőtt, juhéééj). 2004-es Tournier Ghia, manuális 6-sebességes váltóval.
Eddig imádom!
Kényelmes, stabil, kellemes hangja van, befér a család (akár 2× is... ), és megy is rendesen, bár annyira nem érezni benne a gyorsulást, de a visszapillantóban viszonylag gyorsan csökken az előzöttek mérete...
(egyébként egy 900-as motorról szálltam át bele, amit most télire letettem végre, szóval gyorsulás tekintetében nem nagyon tud autó meglepetést okozni, de a kocsi teljesen frankó így.) Az egyetlen problémám a tankolás, azon még faragni akarok egy kicsit.
A fogyasztás nyugis tempóval eddig 10-11.2 l között mozgott. Viszont az imént mértem le az M7 autópályán 140 km/h, tempomat -> 10,00 liter. (olyan 8,5-9 körül elégedett lennék vele.)
Vegyes fogyasztás (20% város + 80% autópálya) -> 11,2 l. (Ráadásul még nyári gumik vannak rajta.)
Pár hozzászólással feljebb olvastam, hogy nem mindegy, milyen benzin megy bele. Én eddig 95-öst tankoltam. Érdemes 98-ast? Tankoltam bele már OMV-nél, Agip-nél, Shell-nél, Avanti-nál. Mintha a Shell tűnt volna egy picit jobbnak a többinél, ha csak a fogyit nézem. Ez a mai benzin Avanti (=ÖMV??) kútról volt.
Lenne pár hülye kérdésem a tapasztaltakhoz:
1. A fedcomp által mutatott fogyasztás nem megy 12 l alá. Amikor valójában 10l-t fogyaszt, akkor sem. Lehet ezt kalibrálni valahogy? (Csak korábbi mondihoz találtam kalibrálás leírást.)
2. Vezérlést lehet/érdemes beállíttatni rajta időnként, amitől mondjuk némileg csökkenhet a fogyasztás?
3. Az alapjárat egy icipicit egyenetlen. A fordulat nem változik, de ha jobban odafigyelek, nem teljesen egyenletes a hangja. Ez normális? A szerelőm szerint minden ford ilyen, nyugodjak bele...
4. Csináltatott már valaki E85 átalakítást? Ha igen, mi a tapasztalat?
Előre is köszi a segítséget!
Szia
Gratula én is szeretnék egyet
E85-höz reagálnék (bár sokan utálnak majd e miatt): Felejsd el, mert:
1. bazi sok a macera és folyamatosan (mindig állítani kell a vezérlést)
2. gyengébb az autó
3. többet fog enni és állandóan kalibrálgathatod a cuccot
4. az igen jó vezérlés 50eFt felett van
5. minek teszed tönkre azt, ami egyébként jó.
Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 18:33:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.11.28 vasárnap, 17:47:32
Szia
Gratula én is szeretnék egyet
E85-höz reagálnék (bár sokan utálnak majd e miatt): Felejsd el, mert:
1. bazi sok a macera és folyamatosan (mindig állítani kell a vezérlést)
2. gyengébb az autó
3. többet fog enni és állandóan kalibrálgathatod a cuccot
4. az igen jó vezérlés 50eFt felett van
5. minek teszed tönkre azt, ami egyébként jó.
Üdv
Csaba
6. tönkre teheti az AC pumpát(Joe így járt...)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 08:15:05 »
Idézetet írta: hoope - 2010.11.28 vasárnap, 17:38:50
1. A fedcomp által mutatott fogyasztás nem megy 12 l alá. Amikor valójában 10l-t fogyaszt, akkor sem. Lehet ezt kalibrálni valahogy? (Csak korábbi mondihoz találtam kalibrálás leírást.)
Tartsd lenyomva a gombját akkor 0-ázódik, és újra számol.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 15:00:49 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.11.29 hétfő, 08:15:05
Tartsd lenyomva a gombját akkor 0-ázódik, és újra számol.
Nekem pl csak allo helyzetben nullazza.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 15:03:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.11.29 hétfő, 15:00:49
Nekem pl csak allo helyzetben nullazza.
Nekem menetközbe is megy.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tamstth
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2010.12.03 péntek, 23:23:41 »
Idézetet írta: hoope - 2010.11.28 vasárnap, 17:38:50
Szevasztok!
Mondeo V6 tulaj lettem nemrég, (kb. 700 km-rel és 2 héttel ezelőtt, juhéééj). 2004-es Tournier Ghia, manuális 6-sebességes váltóval.
Eddig imádom!
Kényelmes, stabil, kellemes hangja van, befér a család (akár 2× is... ), és megy is rendesen, bár annyira nem érezni benne a gyorsulást, de a visszapillantóban viszonylag gyorsan csökken az előzöttek mérete...
(egyébként egy 900-as motorról szálltam át bele, amit most télire letettem végre, szóval gyorsulás tekintetében nem nagyon tud autó meglepetést okozni, de a kocsi teljesen frankó így.) Az egyetlen problémám a tankolás, azon még faragni akarok egy kicsit.
A fogyasztás nyugis tempóval eddig 10-11.2 l között mozgott. Viszont az imént mértem le az M7 autópályán 140 km/h, tempomat -> 10,00 liter. (olyan 8,5-9 körül elégedett lennék vele.)
Vegyes fogyasztás (20% város + 80% autópálya) -> 11,2 l. (Ráadásul még nyári gumik vannak rajta.)
Pár hozzászólással feljebb olvastam, hogy nem mindegy, milyen benzin megy bele. Én eddig 95-öst tankoltam. Érdemes 98-ast? Tankoltam bele már OMV-nél, Agip-nél, Shell-nél, Avanti-nál. Mintha a Shell tűnt volna egy picit jobbnak a többinél, ha csak a fogyit nézem. Ez a mai benzin Avanti (=ÖMV??) kútról volt.
Lenne pár hülye kérdésem a tapasztaltakhoz:
1. A fedcomp által mutatott fogyasztás nem megy 12 l alá. Amikor valójában 10l-t fogyaszt, akkor sem. Lehet ezt kalibrálni valahogy? (Csak korábbi mondihoz találtam kalibrálás leírást.)
2. Vezérlést lehet/érdemes beállíttatni rajta időnként, amitől mondjuk némileg csökkenhet a fogyasztás?
3. Az alapjárat egy icipicit egyenetlen. A fordulat nem változik, de ha jobban odafigyelek, nem teljesen egyenletes a hangja. Ez normális? A szerelőm szerint minden ford ilyen, nyugodjak bele...
4. Csináltatott már valaki E85 átalakítást? Ha igen, mi a tapasztalat?
Előre is köszi a segítséget!
Szia , Gratula, én is most vettem egy ilyet, csak sedant.
1. Az átlagfogysztást mindig jól irja, csak kell neki néha egy kis idő mire újraszámolja. Egy darabig én is nézegettem, de felesleges. Most 10 vagy 11....nem mindegy
Nekem az átlag most 9,9-en van úgy hogy fele város fele közút, elég rövid szakasz, szóval egy szavam sincs. Viszont a 10l 140-nél kicsit soknak tűnik. Nekem 130nél eszik olyan 8 körül, hosszú távon(200km) közút 6-7 l! Város olyan 11-13 attól függ:).ű
3. Az alapjárat nekem se tökéletes, néha fel le urgál, de egyenletesen és csak hetente 1szer csinálja szóval ennyivel le is zártam...
3. Etanol....hm,mmm...most próbáltam felesbe benyával, és hogy hogy, hogy nem városba jobban fogyaszt, de városon kivül kicsit többet, de hallani a motor hangján hogy nem olyan mint benyával...kicsit morgósabb és hangosabb.
Engine check neked világit?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2010.12.03 péntek, 23:36:42 »
Idézetet írta: tamstth - 2010.12.03 péntek, 23:23:41
Engine check neked világit?
e85 használata előtt villágított??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamstth
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2010.12.03 péntek, 23:51:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.03 péntek, 23:36:42
e85 használata előtt villágított??
igen , már úgy vettem. Állitólag kicsit magasbb a co-ja azért, szóval szerintem a katalizátor off-os.
Vagy EGR?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2010.12.03 péntek, 23:53:39 »
Idézetet írta: tamstth - 2010.12.03 péntek, 23:51:17
igen , már úgy vettem. Állitólag kicsit magasbb a co-ja azért, szóval szerintem a katalizátor off-os.
Vagy EGR?
akkor ott lesz valami hibakód is, én legelőször kiolvastatnám ford szervízben, gyári műszerrel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamstth
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2010.12.03 péntek, 23:57:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.03 péntek, 23:53:39
akkor ott lesz valami hibakód is, én legelőször kiolvastatnám ford szervízben, gyári műszerrel
az előző tulaj álltja , hogy már nézték szervizben és ki lett cserélve a két lambda a leömlönél...de a harmadikat gondolm már nem volt eszük
Naplózva
hoope
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 22:21:21 »
Idézetet írta: tamstth - 2010.12.03 péntek, 23:23:41
Szia , Gratula, én is most vettem egy ilyet, csak sedant.
1. Az átlagfogysztást mindig jól irja, csak kell neki néha egy kis idő mire újraszámolja. Egy darabig én is nézegettem, de felesleges. Most 10 vagy 11....nem mindegy
Nekem az átlag most 9,9-en van úgy hogy fele város fele közút, elég rövid szakasz, szóval egy szavam sincs. Viszont a 10l 140-nél kicsit soknak tűnik. Nekem 130nél eszik olyan 8 körül, hosszú távon(200km) közút 6-7 l! Város olyan 11-13 attól függ:).ű
3. Az alapjárat nekem se tökéletes, néha fel le urgál, de egyenletesen és csak hetente 1szer csinálja szóval ennyivel le is zártam...
3. Etanol....hm,mmm...most próbáltam felesbe benyával, és hogy hogy, hogy nem városba jobban fogyaszt, de városon kivül kicsit többet, de hallani a motor hangján hogy nem olyan mint benyával...kicsit morgósabb és hangosabb.
Engine check neked világit?
Szeva!
Nálam nem világít az Engine check, de állítólag most volt katalizátorcsere a nyáron a kocsin.
Mielőtt E85-öt töltesz bele, nem kellene felkészíteni rá a kocsit? Állítólag a lambda szonda jelét kell átalakítani valami kütyüvel (pl. Bioetun - 66.000 HUF).
A fogyasztásmérő tegnap mutatott első alkalommal 10 l alatti fogyasztást, miután kinulláztam, de ez közvetlenül egy ausztriai tankolás után volt. (Állítólag osztrák benzinből minden autó 10%-kal kevesebbet eszik.
) Aztán országúti nagypapa tempóban, még 7,7-et is mutatott...
Végül jött az autópálya, és 130-nál olyan 9,6 l körül állapodott meg. Lehet, hogy a sedan-nak ennyivel kisebb a légellenállása, mint a kombinak?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 23:23:20 »
Idézetet írta: hoope - 2010.12.05 vasárnap, 22:21:21
Szeva!
Nálam nem világít az Engine check, de állítólag most volt katalizátorcsere a nyáron a kocsin.
Mielőtt E85-öt töltesz bele, nem kellene felkészíteni rá a kocsit? Állítólag a lambda szonda jelét kell átalakítani valami kütyüvel (pl. Bioetun - 66.000 HUF).
A fogyasztásmérő tegnap mutatott első alkalommal 10 l alatti fogyasztást, miután kinulláztam, de ez közvetlenül egy ausztriai tankolás után volt. (Állítólag osztrák benzinből minden autó 10%-kal kevesebbet eszik.
) Aztán országúti nagypapa tempóban, még 7,7-et is mutatott...
Végül jött az autópálya, és 130-nál olyan 9,6 l körül állapodott meg. Lehet, hogy a sedan-nak ennyivel kisebb a légellenállása, mint a kombinak?
súlyra is kevesebb, mint a kombi, az is sokat jelent
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamstth
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2010.12.07 kedd, 19:59:55 »
Idézetet írta: hoope - 2010.12.05 vasárnap, 22:21:21
Szeva!
Nálam nem világít az Engine check, de állítólag most volt katalizátorcsere a nyáron a kocsin.
Mielőtt E85-öt töltesz bele, nem kellene felkészíteni rá a kocsit? Állítólag a lambda szonda jelét kell átalakítani valami kütyüvel (pl. Bioetun - 66.000 HUF).
A fogyasztásmérő tegnap mutatott első alkalommal 10 l alatti fogyasztást, miután kinulláztam, de ez közvetlenül egy ausztriai tankolás után volt. (Állítólag osztrák benzinből minden autó 10%-kal kevesebbet eszik.
) Aztán országúti nagypapa tempóban, még 7,7-et is mutatott...
Végül jött az autópálya, és 130-nál olyan 9,6 l körül állapodott meg. Lehet, hogy a sedan-nak ennyivel kisebb a légellenállása, mint a kombinak?
Hát én is a katalozátorra gyanakszom. A hétévégén viszem egy szakihoz aztán majd többet tudok.
Nekem folyamatosan 10l alatt van , 9,9
, de pályán tényleg nem megy 130-nál 8 - 8,5 fölé. Sokat számít ám, hogy a gummák mennyire vannak felfújva. 170le ide vagy oda észreveszi. Mikor a 18-as kerék volt rajta és lapos volt , evett vagy 11-et és az alá nem igen akart menni. Miután felfújtam mindjárt fél literrel jobb lett... a 16-os kerékkel meg 1-1,5 literrel eszik kevesbbet.
Naplózva
kelenföldi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 22:47:53 »
Kedves Sporttársak!
2001-es 2,5 V6, Ghia. A fogyasztásról annyit, hogy városban, folyamatos klíma használattal és "kissé nehéz" jobb lábbal 12,7. Vegyes használatnál(70% országút,30% város)10,6. A múlt év nyarán megpróbáltam az E85-öt, felesben a 95-össel, a fogyasztás először felszaladt 14,7-re, azután meghalt a katalizátor 140-ért. Ennyit az üzemanyag spórolásról! A motor aritmikus működését alapból 3 dolog okozhatja,érdemes végigmenni a macerán, mert, ha mindet cserélsz, az egy kicsit nem olcsó. 1. bajos hozzáférni a gyertyákhoz, de először azt nézd meg(ha cserélni kell, az összeset cseréld Motorcraft-ra, kb 12000). 2. gyújtáskábelek. A rövidebb hármas kb. 13, a hosszabb kb.16 ezer. 3.Ha ez sem segít, nincs más hátra: gyújtásvezérlő kb. 30-ezerért. Hozzáeszem, ne felejtsd el a mostmár harmadszor levett szívósor tömítését kicserélni(kb.4ezer). Én végigjátszottam, jó szórakozást!
A menetteljesítményekről pedig annyit, hogy aki vezette már a nagy vasat, az tudja, hogy a sebességhatárokat igen nehéz betartani, nem érzed a sebességet, suhansz. Volt németeknél spécizett XR3i-m is, az a brutális erő volt, ez a robbanékony elegancia.
Naplózva
hoope
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2011.02.05 szombat, 08:43:54 »
Szevasztok.
Történt nálam egy szelepfedél tömítés csere, mert volt ott némi olajszivárgás, aztán 50 km után felvillant az Engine Check lámpa. Hirtelen felindulásból beszereztem egy ELM USB diagnosztikai kábelt, rádugtam, és kaptam egy ilyen freeze frame-et:
P0172 is the DTC that caused this Freeze Frame Data to be Stored
Fuel Trim too Rich (Bank 1)
Fuel System 1 Status: Closed Loop Control using Oxygen Sensor - Normal
Calculated Load: 30.2 %
Coolant Temperature: 85 Deg C 185.0 Deg F
Short Term Fuel Trim Bank: 16.25 % Lean (-)
Long Term Fuel Trim Bank1: 30.47 % Lean (-)
Short Term Fuel Trim Bank: 23.13 % Lean (-)
Long Term Fuel Trim Bank 2: 29.69 % Lean (-)
Engine Speed: 747.25 Rpm
Vehicle Speed: 0 Kmh 0 Mph
Aztán kitöröltem a hibajelet, hátha csak véletlen, majd 1 nap múlva még egyszer kaptam egy ilyet, hasonló adatokkal, minkétszer alapjáraton ketyegett a motor, és üzemmeleg volt.
Ebből némi utánaolvasással azt sikerült kiolvasnom, hogy a túl dús keveréket érzékel a lambda szonda, megpróbálja ritkítani, majd elérve a 25-30% körüli injektor nyitásidő visszaszabályozási LTFT (Long Term Fuel Trim) limitet, dob egy hibajelet.
Amint rálépek a gázra, pár másodperc múlva már 10% alatt van a LTFT, de még mindig szegény (-).
Menet közben:
Short Term Fuel Trim Bank 1: 0.78 %Rich (+)
Short Term Fuel Trim Bank 2: 0.78 %Rich (+)
Long Term Fuel Trim Bank 1: 9.38 %Lean (-)
Long Term Fuel Trim Bank 2: 10.16 %Lean (-)
Elvittem a kocsit a szakimhoz, megnézegette, kiolvasta, kinullázta, de neki nem jön elő a hiba még egyszer, és egyelőre nincs ötlete, mi a baja.
Van közületek valaki, aki meg tudja nézni, mit mutat alapjáraton a Long Term Fuel Trim értéke? Gondolom, hogy az én 25-30% körüli értékem tényleg nem normális. Vagy tud valaki olyan oldalt, ahol meg lehet nézni, mik lennének a gyári értékek?
Egyéb ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.05 szombat, 12:22:06 írta hoope
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:23:23 »
Idézetet írta: hoope - 2011.02.05 szombat, 08:43:54
Szevasztok.
Elvittem a kocsit a szakimhoz, megnézegette, kiolvasta, kinullázta, de neki nem jön elő a hiba még egyszer, és egyelőre nincs ötlete, mi a baja.
Van közületek valaki, aki meg tudja nézni, mit mutat alapjáraton a Long Term Fuel Trim értéke? Gondolom, hogy az én 25-30% körüli értékem tényleg nem normális. Vagy tud valaki olyan oldalt, ahol meg lehet nézni, mik lennének a gyári értékek?
Egyéb ötlet?
keresd Vik-et
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hoope
Vendég
V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2011.02.19 szombat, 17:06:03 »
Elvittem a kocsit diagnosztikára, mert Vik nem ért rá a héten. Gondoltam megosztom veletek az eredményeket, hátha tanultok belőle ti is:
Diagnosztizált problémák:
1. Üzemanyag nyomás túl magas: 4,5 bar (elvileg valahol 3,5 bar körül kellene lennie, de rohadt nehéz kideríteni, hogy mennyi kéne legyen, mert állítólag semmilyen adatbázisban nincs megadva.) Állítólag a nyomásszabályozóban van egy szelep, ami túlnyomás esetén visszaengedi a felesleges üzemanyagot a benzintartályba. Lehet, hogy ez nem működik. A túlnyomás elvileg okozhat túl dús keveréket.
2. Az 5. henger gyújtáskábele áthúz. (Sötétben megnéztem tegnap este, és valóban: szépen szaladgálnak a szikrák a kábelen hosszában(!)) Na ez okozza a kissé egyenetlen alapjáratot, amit korábban írtam. Nem találtam sérülést a kábelen, ezek szerint csak elöregedett (gyári motorcraft) Tehát 2 kábelkorbács csere.
3. Kompressziómérés: 10,5-11,5-ig. Elvileg 10-13 a normál érték, tehát ez nem túl magas, de kb. rendben van. Azt ajánlották, öntsek Rimet-et az olajba, az javít valamit a dolgon, és jót tesz a motornak.
4. Vezérlőegység. A ECU-nál tapasztalható egy parajelenség. A normál injektor nyitások közé néha véletlenszerűen be-be szúr (10-20 fázisonként) egy-egy plusz impulzust. Minden hengernél tapasztalható. (Ld. ábra. 305 ms környékén) Azt mondták, emiatt ne cseréltessem ki az ECU-t rohadt drágán (~300.000 HUF), elvan ez így is, nagy gondot nem okoz (persze közrejátszhat a túl dús keverékben, meg a többletfogyasztásban.) Na, ha ezt megmondja valaki, hogy miért van...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.19 szombat, 17:17:23 írta hoope
»
Naplózva
tamstth
Vendég
Válasz: V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 15:16:51 »
Idézetet írta: hoope - 2011.02.19 szombat, 17:06:03
Elvittem a kocsit diagnosztikára, mert Vik nem ért rá a héten. Gondoltam megosztom veletek az eredményeket, hátha tanultok belőle ti is:
Diagnosztizált problémák:
1. Üzemanyag nyomás túl magas: 4,5 bar (elvileg valahol 3,5 bar körül kellene lennie, de rohadt nehéz kideríteni, hogy mennyi kéne legyen, mert állítólag semmilyen adatbázisban nincs megadva.) Állítólag a nyomásszabályozóban van egy szelep, ami túlnyomás esetén visszaengedi a felesleges üzemanyagot a benzintartályba. Lehet, hogy ez nem működik. A túlnyomás elvileg okozhat túl dús keveréket.
2. Az 5. henger gyújtáskábele áthúz. (Sötétben megnéztem tegnap este, és valóban: szépen szaladgálnak a szikrák a kábelen hosszában(!)) Na ez okozza a kissé egyenetlen alapjáratot, amit korábban írtam. Nem találtam sérülést a kábelen, ezek szerint csak elöregedett (gyári motorcraft) Tehát 2 kábelkorbács csere.
3. Kompressziómérés: 10,5-11,5-ig. Elvileg 10-13 a normál érték, tehát ez nem túl magas, de kb. rendben van. Azt ajánlották, öntsek Rimet-et az olajba, az javít valamit a dolgon, és jót tesz a motornak.
4. Vezérlőegység. A ECU-nál tapasztalható egy parajelenség. A normál injektor nyitások közé néha véletlenszerűen be-be szúr (10-20 fázisonként) egy-egy plusz impulzust. Minden hengernél tapasztalható. (Ld. ábra. 305 ms környékén) Azt mondták, emiatt ne cseréltessem ki az ECU-t rohadt drágán (~300.000 HUF), elvan ez így is, nagy gondot nem okoz (persze közrejátszhat a túl dús keverékben, meg a többletfogyasztásban.) Na, ha ezt megmondja valaki, hogy miért van...
Szia,
Nekem is voltak Engine check gondok de a lambda szonda és a gyertya csere megoldotta. Volt olyan diagnosztika hogy nekem is dúsra hozta a keveréket, a másik felé meg szegényre.......
Próbáld meg kicsit kitakaritani a szonda csatlakozóit wd40( az egyik nekem is igy javult meg, igaz után végleg mehalt
).
Megvettem a gyári szondát féláron és kiderült hogy 7000HUF ért lehet venni univerzálisat, ami a gyárival megeggyezö márkájú(NTK) csak mása csati vége.....nesze neked. Miután kicseráltük az egyikek, behalt a ,másik is, de az már az olcsóbb lett és tökéletesen működik.....jah és a cseré után eltűnt a check engine magától.
Kicseréltük a gyertyákat is (gyári platina, 4k/ db) és azóta megszünt az ingadozó alapjárat és a dodogás mikor padlózom
Javallanám hogy húzd szét a szondák csatlakozóit és úgy nézz rá.....ha igy is csinálja akkor nem a szonda
Naplózva
hoope
Vendég
Válasz: V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2011.03.09 szerda, 01:21:09 »
Úgy tűnik sikerült megoldani a fentebb vázolt problémámat.
Múlt hétvégén szétdöntöttem a motor felsőrészét (szívósor, szívócsonk le + gyújtáskábel csere.).
Eredmények: találtam 2 db repedt vákuumcső pipát (a hajlat takart részén kb 0.5 cm2-es lyukkal) + észrevettem, hogy a légszűrő össze van gyűrődve, gyakorlatilag a motor simán szívja a szűretlen levegőt a peremek mentén.
Itt a repedt vákuumcső:
Ezek helye a motorban, ha esetleg eszetekbe jutna ellenőrizni a sajátotokat. (A szívósor leszedése nélkül is elérhetőek.)
A kép alján látszó vákuumcső nem repedt, de gondolom majd fog, mert ugyanolyan, mint a másik kettő.
Mivel 2 nap múlva indultam külföldre, nem bírtam vákuumcső idomokat szerezni, ezért ideiglenes megoldásként zsugorcsővel stoppoltam. Ennek eredményeképpen azonnal helyreállt a hosszútávú keverékillesztés értéke 0 középértékre (Jiiiyyyháááá!!!), és úgy tűnik a fogyaszás is csökkent vagy 1 litert... A valamelyik töketlen szerelő által begyűrt légszűrő helyére sikerült egy újat venni, azt is betettem a helyére indulás előtt fél órával.
A defektes vákuumcsövek helyére nem lesz egyszerű újat szerezni, mert egy-egy idomot nem árulnak, hanem csak készletet, viszont a márkaszervizben nem tudták megmondani, hogy melyik szettben vannak az általam igényelt gumipipák, mivel a ford ecat rendszer elcseszett ábráiból nem igazán lehet kitalálni, melyik készletet kell megrendelni. Van valakinek ötlete rá, hogy lehet-e valahonnan beszerezni ilyen motorhoz vákuumcső készletet? Csak a gyári van hozzá? (...ami a jelek szerint elég gatya minőség.)
Ezen felül még a benzinnyomás szabályzót kellene megszakérteni, hogy miért ad nagyobb nyomást. Csak annak a helyét még nem találtam meg. A benzinpumpával egyben lehet? Jól jönne egy ilyenkor egy szervizkönyv. Nincs valakinek? :-) Csak lengyel meg orosz nyelvűt találtam, amit nem igazán értek. Angol v. német v. magyar kéne, lehetőleg elektronikusan. (A "Jetzt helfe ich mir selbst" című kiadvány megvan, de az több témát csak felületesen érint, annál valami alaposabb kéne.)
Naplózva
kelenföldi
Vendég
Válasz: V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2011.03.09 szerda, 21:06:54 »
A személyes üzenetet csak ismételni tudom. Alkatrészért keresd a Cromax-ot. Olcsóbb, mint a márkaszervíz, gyári, gyári beszállítói, utángyártott. Választhatsz náluk. Udvariasak, gyorsak. Sajna nem vagyok benne a boltban, de megéri. Robbantott rajzon megnézheted, pontosan mi kell.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2011.05.06 péntek, 08:47:19 »
Szia!
Sikerült megoldást találnod a vákumcsőkönyök problémára? Nekem is ugyan az a problémám, de a Cromaxnál fogalmuk sincs, hogy melyik alkatrész az, cikk szám meg nincs rajta persze!
Gyertyákat cserélt már valaki Mk3. V6-ban???
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
hoope
Vendég
Válasz: V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2011.05.06 péntek, 20:48:34 »
Idézetet írta: Mondolo - 2011.05.06 péntek, 08:47:19
Szia!
Sikerült megoldást találnod a vákumcsőkönyök problémára? Nekem is ugyan az a problémám, de a Cromaxnál fogalmuk sincs, hogy melyik alkatrész az, cikk szám meg nincs rajta persze!
Gyertyákat cserélt már valaki Mk3. V6-ban???
Igen, kicseréltem a pipákat, ezzel a hiba minden megoldódott.
Nekem a Cromax-nál is ugyanazt az árat mondták, mint a budaörsi úti Petrányinál, mivel a cromax is csak gyárit tud rendelni, de nekem ez utóbbi jobban útba esik, ráadásul ha neten rendeled, akkor 10%-kal olcsóbb.
Az alkatrész száma: 1S7E-6758-DE (nem tudom, hogy ez most a bal vagy a jobb oldali, de ez tartalmaz egy pipát + 1 merev műanyag csövet. A pipa mindkettőben ugyanaz, csak a merev cső különbözik, és persze azon van a cikkszám is, nem a pipán
) Így talán könnyebben megtaláljátok. Van egy harmadik ugyanolyan gumipipa is, ami szénszűrőtől jön lefele, ami szintén csak pár másik csővel együtt rendelhető, de annak az ára 20e felett van, helyette én vettem inkább még egyet az olcsóbb szettből, és csak a pipát cseréltem ott is.
Gyertyát nem cseréltem, mivel az enyémek újak, de ha nincs túl nagy lapátkezed, akkor szerintem meg tudod oldani a szívósor leszedése nélkül. Csak arra vigyázz, hogy a gyertyákat már illik nyomatékkulccsal visszatenni.
Üdv!
HoPe
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.07 szombat, 23:24:35 írta hoope
»
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2011.05.07 szombat, 23:02:02 »
Mennyibe került az olcsóbb pipa a csővel amit vettél??
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
hoope
Vendég
Válasz: V6 Keverékillesztés - diagnosztika
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2011.05.07 szombat, 23:22:38 »
Idézetet írta: Mondolo - 2011.05.07 szombat, 23:02:02
Mennyibe került az olcsóbb pipa a csővel amit vettél??
4500 körül volt. A másik oldali meg 5500 körül, ha jól emlékszem.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.07 szombat, 23:24:54 írta hoope
»
Naplózva
zonda
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 14:54:13 »
2003.05 mk3 2.5v6 mondeo. Van egy olyan problémám, hogy gyertya későn lett cserélve ezért alacsonyabb fordulaton rángatózott a motor. Ezért kicseréltük a gyertyakábelt, nem gyárira, az horror. Rángatás megszünt, de: még kábel csere előtt volt egy motorkontroll villogás, 140re felgyorsultam, és ott kezdte, lelassítottam vagy felmentem 140 felé megszünt. Huzamosabb ideig 140el akkor a lámpa világított már, és be is "ragadt". Hibakód: kopogásérzékelő. Na kábel csere után próba. A jelenség megmaradt. Valakinek ötlete van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 16:27:28 »
Idézetet írta: zonda - 2011.05.19 csütörtök, 14:54:13
2003.05 mk3 2.5v6 mondeo. Van egy olyan problémám, hogy gyertya későn lett cserélve ezért alacsonyabb fordulaton rángatózott a motor. Ezért kicseréltük a gyertyakábelt, nem gyárira, az horror. Rángatás megszünt, de: még kábel csere előtt volt egy motorkontroll villogás, 140re felgyorsultam, és ott kezdte, lelassítottam vagy felmentem 140 felé megszünt. Huzamosabb ideig 140el akkor a lámpa világított már, és be is "ragadt". Hibakód: kopogásérzékelő. Na kábel csere után próba. A jelenség megmaradt. Valakinek ötlete van?
valamelyik henger még nem megy.lehet ha megmérnétek a lambda jeleit ki is derülne,hogy elégetlen üza van a rendszerben.
Vagy van ott még más hibakód is,pl gyújtástrafó.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kelenföldi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:18:06 »
Rossz hírem van! Lehet,hogy haldoklik a katalizátorod. Nekem is így kezdte, azután elkezdett teljesen megőrülni a vezérlés. Ha leveszed a katit és az elején látod, hogy nem átjárható, azután már komolyabb gondjaid is lehetnek. Ezek már nem egészen olyan motorok, mint régen, mikor vettél 2m gyertya-kábelt, azután kicserélted. Ha a kati rendben még két lehetőséget látok. Légmennyiségmérő(Húzd le a csatlakozót és ha ugyanazt csinálja mint előtte lehet az), vagy a gyújtásvezérlő, ami nem nagy durranás - árban a katihoz képest.
Naplózva
zonda
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2011.05.20 péntek, 08:13:20 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.19 csütörtök, 16:27:28
valamelyik henger még nem megy.lehet ha megmérnétek a lambda jeleit ki is derülne,hogy elégetlen üza van a rendszerben.
Vagy van ott még más hibakód is,pl gyújtástrafó.....
Elég spórolósan járok vele, pálya 120, kicsi város általában 1500-2000 fordulat között, lehet egy kis kiégetés segítene?
Gyújtástrafónak van kódja külön? Csak kopogásérzékelő hiba volt kábel előtt(gondolom mellette ott lett volna trafó is), a mostanit még nem tudom, de megnézetem.
Naplózva
zonda
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2011.05.20 péntek, 08:14:35 »
Idézetet írta: kelenföldi - 2011.05.19 csütörtök, 21:18:06
Rossz hírem van! Lehet,hogy haldoklik a katalizátorod. Nekem is így kezdte, azután elkezdett teljesen megőrülni a vezérlés. Ha leveszed a katit és az elején látod, hogy nem átjárható, azután már komolyabb gondjaid is lehetnek. Ezek már nem egészen olyan motorok, mint régen, mikor vettél 2m gyertya-kábelt, azután kicserélted. Ha a kati rendben még két lehetőséget látok. Légmennyiségmérő(Húzd le a csatlakozót és ha ugyanazt csinálja mint előtte lehet az), vagy a gyújtásvezérlő, ami nem nagy durranás - árban a katihoz képest.
Bocs, de most nem tudom ezt az én problémámra írtad?
Naplózva
kelenföldi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2011.05.20 péntek, 22:38:54 »
Igen.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 00:10:37 »
Szia(sztok)!
Nekem is hasonló probléma jelentkezett a kocsin, nemrég lettek cserélve a gyertyák és azóta 1000-es fordulat környékén elkezdett rángatni-akadozni a motor, de 1500 fölött már semmi baja! Tudja valaki, hogy miért csinálja?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 00:20:29 »
Idézetet írta: Mondolo - 2011.07.04 hétfő, 00:10:37
Szia(sztok)!
Nekem is hasonló probléma jelentkezett a kocsin, nemrég lettek cserélve a gyertyák és azóta 1000-es fordulat környékén elkezdett rángatni-akadozni a motor, de 1500 fölött már semmi baja! Tudja valaki, hogy miért csinálja?
mert nem dízel és nem 1500-as fordulat alattkéne használni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 00:38:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.04 hétfő, 00:20:29
mert nem dízel és nem 1500-as fordulat alattkéne használni
...és nem négyhengeres, hogy pörgetni keljen ahoz hogy menjen és nem is dízel, hogy kirázza az ember agyát miközben meg is süketül...!
Eddig minden gond nélkül tudtam használni 1000-es fordulaton bármelyik fokozatban és gond nélkül gyorsított és húzott is onnan!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 00:43:35 »
Idézetet írta: Mondolo - 2011.07.04 hétfő, 00:10:37
Szia(sztok)!
Nekem is hasonló probléma jelentkezett a kocsin, nemrég lettek cserélve a gyertyák és azóta 1000-es fordulat környékén elkezdett rángatni-akadozni a motor, de 1500 fölött már semmi baja! Tudja valaki, hogy miért csinálja?
hidegen, melegen is?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 01:33:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.04 hétfő, 00:43:35
hidegen, melegen is?
Szia!
Igen.
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 08:08:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.04 hétfő, 00:20:29
mert nem dízel és nem 1500-as fordulat alattkéne használni
Zsóttika! Te csak szeretnéd ha a traktorod olyan szépen húzna 750-1500-ig, mint a V6.
Ha nem értesz valamihez, akkor ne ugassá' bele. Köszi.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 08:12:34 »
Idézetet írta: Mondolo - 2011.07.04 hétfő, 00:10:37
Szia(sztok)!
Nekem is hasonló probléma jelentkezett a kocsin, nemrég lettek cserélve a gyertyák és azóta 1000-es fordulat környékén elkezdett rángatni-akadozni a motor, de 1500 fölött már semmi baja! Tudja valaki, hogy miért csinálja?
Kábeleket is kellett volna cserélni, mert az új gyertya a régi kábelt nem szereti és megdöglik tőle.
Gyertya+kábel csere mindig együtt! Ha utána is ugat (rángat), akkor a trafót is cserélni kell.
Normál esetben 30.000-ként gyertya és kábel csere együtt, minden 3. cserénél (i.e.: 90.000km) trafó csere is.
A gyertya csere önmagában csak pénzkidobás és hibagenerálás drágán.
Gyertyából pedig csak Motorcraft való bele. Lehet kísérletezni NGK-val, csak nem érdemes.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 14:19:56 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.04 hétfő, 08:08:27
Zsóttika! Te csak szeretnéd ha a traktorod olyan szépen húzna 750-1500-ig, mint a V6.
Ha nem értesz valamihez, akkor ne ugassá' bele. Köszi.
hidd el, tudom mind2 hogy húz olyan fordulaton. egyiknek sem egészséges.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csiga00
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 14:21:40 »
Sziasztok!
mk3 2,5i mondeomra szeretnék sportkipufogót szereltetni. Találtam egy állítható dobot aminek elvileg van egy "mint a gyári" meg egy " hülyegyerek" állása amit egy kar elforgatásával lehet választani. Kérdés hogy van e ilyen vagy akármilyen sportdobbal valami tapasztalatotok esetleg videótok a hangjáról?
Naplózva
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ