Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:07:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1302777 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #400 Dátum: 2013.02.22 péntek, 20:32:05 »

mire nincs luxusadó?
mire van?mert semmire sincs.Teljesítmény szerinti illeték van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #401 Dátum: 2013.02.22 péntek, 20:37:26 »

kérdés ?
mennyit bír a vízpumpa,milyen időközönként kell cserélni?


Addig bírja amíg el nem romlik és pont azután kell cserélni mikor elromlott.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2013.02.22 péntek, 20:45:47 »

mire nincs luxusadó?

Mire nincs? Konkrétan semmire sincs. 2010-ben volt 6 hónapig, aztán megszűnt.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2013.02.22 péntek, 20:49:49 »

kérdés ?
mennyit bír a vízpumpa,milyen időközönként kell cserélni?


Nem az a kérdés, hogy mennyit bír, vagy hogy milyen gyakran kell cserélni. Az a kérdés, hogy a motor melyik oldalán van. És mivel ez a motornak azon az oldalán van, ahol nincs vezérlés, így a cseréjéhez nem kell megbontani a vezérlést és nem horror a munkadíja. Konkrétan a motor vezető felőli oldalán van egymagában és egy szíj hajtja. A cseréjéhez egy kis crova kell és egy 8-as dugó. Ki kell tekerni 10 csavart, levenni, feltenni az újat és kész is. Szerelő sem kell hozzá.

Egyik nagy előnye ennek a motornak, hogy a vízpumpája független a többi perifériától ami miatt játszi könnyedséggel cserélhető.  nyes
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #404 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:48:07 »

Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy cserés lesz a bal hátsó kerékagycsapágy a kocsin... falbav rinya Kérdésem az lenne, hogy jól látom, csak egyben lehet cserélni az aggyal?!?? wow1 Nincs valami módja, hogy csak a csapágy cserélődjön benne és ne kelljen 30e-től kezdődően komplett cserélni?? help Hol lehet a legolcsóbban beszerezni és milyet érdemes venni? help help
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #405 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:18:40 »

Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy cserés lesz a bal hátsó kerékagycsapágy a kocsin... falbav rinya Kérdésem az lenne, hogy jól látom, csak egyben lehet cserélni az aggyal?!?? wow1 Nincs valami módja, hogy csak a csapágy cserélődjön benne és ne kelljen 30e-től kezdődően komplett cserélni?? help Hol lehet a legolcsóbban beszerezni és milyet érdemes venni? help help

Csak komplett lehet.


« Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 19:26:29 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #406 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:50:31 »

Csak komplett lehet.




Upsssz... szomoru1
Köszi worship
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 22:40:18 »

Upsssz... szomoru1
Köszi worship
keresd mk2 klubtársat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #408 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 23:14:07 »

keresd mk2 klubtársat.
Ő miben tudna segíteni?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 23:17:44 »

Ő miben tudna segíteni?
tud jó állapotú komplett cuccott jóárasítva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #410 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 23:47:20 »

 worship
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2013.03.26 kedd, 12:15:54 »

sziasztok!nektek mi a véleményetek arrol hogy indulás elött szoktátok melegiteni a kocsit?szervizkönyv szerint nem kell de én szoktam.idekint németbe senki nem szokta max engem hülyének néznek.mégis ugy érzem kell a v6-nak.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2013.03.26 kedd, 12:18:44 »

sziasztok!nektek mi a véleményetek arrol hogy indulás elött szoktátok melegiteni a kocsit?szervizkönyv szerint nem kell de én szoktam.idekint németbe senki nem szokta max engem hülyének néznek.mégis ugy érzem kell a v6-nak.
erről eltérőek a vélemények. a v6 egyébként kifejezetten jó hőháztartású, így hamar melegszik(viszont lassan is hül...nem megfelelő leállítás miatt szokott hf-es lenni)
személy szerint én is szoktam, ha nincs rá idő, akkor 2000 fölé nem pörgetem a motort, amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2013.03.26 kedd, 12:32:53 »

erről eltérőek a vélemények. a v6 egyébként kifejezetten jó hőháztartású, így hamar melegszik(viszont lassan is hül...nem megfelelő leállítás miatt szokott hf-es lenni)
személy szerint én is szoktam, ha nincs rá idő, akkor 2000 fölé nem pörgetem a motort, amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet.
nem megfelelö leállitás alatt mit értesz?egy veretösebb út után pl leállsz parkoloba ott meddig járatod?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2013.03.26 kedd, 12:38:01 »

nem megfelelö leállitás alatt mit értesz?egy veretösebb út után pl leállsz parkoloba ott meddig járatod?
leállás, mint a turbós vasaknál. nem tesz jót neki, ha csapatás után rögtön le van állítva.
ha előrelátható, hogy mikor állsz meg. előtte nem árt már erre készülve kímélő üzemmódban használni.
ha nem megy és mód van rá, kapcsold be a klímát, mert akkor jobb a hűtés hatásfoka.
soha ne állítsd le úgy a motort, hogy megy a ventilátor. várd meg, míg magától leáll, mert az azt jelenti, hogy a hűtővíz a normális hőmérséklet tartományban van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2013.03.27 szerda, 00:22:29 »

leállás, mint a turbós vasaknál. nem tesz jót neki, ha csapatás után rögtön le van állítva.
ha előrelátható, hogy mikor állsz meg. előtte nem árt már erre készülve kímélő üzemmódban használni.
ha nem megy és mód van rá, kapcsold be a klímát, mert akkor jobb a hűtés hatásfoka.
soha ne állítsd le úgy a motort, hogy megy a ventilátor. várd meg, míg magától leáll, mert az azt jelenti, hogy a hűtővíz a normális hőmérséklet tartományban van.
oksa valahogy én is igy gondoltam. Wink
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #416 Dátum: 2013.04.02 kedd, 19:09:30 »

Valaki felismeri ezt az alkatrészt?
Vagyis nem ez a megfelelő, ezt operáltam ki ma... Shocked  vigyor3
Hát ez ugyan semmire sem volt jó ott ahová való lenne egy rendes darab.




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #417 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:00:44 »

Valaki felismeri ezt az alkatrészt?
Vagyis nem ez a megfelelő, ezt operáltam ki ma... Shocked  vigyor3
Hát ez ugyan semmire sem volt jó ott ahová való lenne egy rendes darab.





az egy slag?Mert akkor egy locsolótömlő..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2013.04.02 kedd, 22:41:12 »

Valaki felismeri ezt az alkatrészt?

Kartergáz visszavezetés a forgattyúházból (benne a PCV szeleppel + 1 rendkívül igényes megoldás, pont így kell a csöveket vezetni  vigyor3)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #419 Dátum: 2013.04.02 kedd, 22:51:07 »

Kartergáz visszavezetés a forgattyúházból (benne a PCV szeleppel + 1 rendkívül igényes megoldás, pont így kell a csöveket vezetni  vigyor3)

Így van.  vigyor3
De a szelep nincs benne. Az a szelepfedélben van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2013.04.02 kedd, 23:18:16 »

Így van.  vigyor3
De a szelep nincs benne. Az a szelepfedélben van.

Áhhá. MKII-nél azon a műanyag elágazáson van rajta, de itt tényleg nem látni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2013.04.05 péntek, 16:35:37 »

sziasztok!ma kocsimosás után minden elözmény nélkül láttam hogy a motor hőfokmérö kifekszik.még pont haza értem vele.egy cimborám ugyan igy járt és a vizpumpaszij volt a hibás ahogy itt is.pedig az vadi új volt nem ugy mint az alatta levö görgö.volt a csomagtartoba másik szij de azt is beforgatta sztem a görgö miatt.azt a hülye fejemmel nem cseréltem.ez otthon mennyibe kerül?mert itt németbe sztem a kétszerese lesz bár nem biztos.maszek szerelöhöz viszem már sajna trailer kell hozzá.járt már igy valaki?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2013.04.06 szombat, 21:47:57 »

Sziasztok!Régebbi tag vagyok ,ma lettem harmadik szériás V6 tulaj ,azt kérdezném kezdésnek ,hogy az ,elektromos részen találkoztam olyan hibával,hogy a teljes elektromos ellátásnál pillanatnyi kieséket tapasztaltam ez jelentkezett kis teljesítmény leadásnál is nem csak terhelés nélkül,szóval van erről vmi tapasztalat ,mert nekem a szerelőim generátor hibát mondanak.
Esetleg tud vaki amit erről? Smiley

Köszi a választ :Balázs
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #423 Dátum: 2013.04.06 szombat, 22:00:02 »

Jól mondta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2013.04.06 szombat, 22:57:51 »

Sziasztok!Régebbi tag vagyok ,ma lettem harmadik szériás V6 tulaj ,azt kérdezném kezdésnek ,hogy az ,elektromos részen találkoztam olyan hibával,hogy a teljes elektromos ellátásnál pillanatnyi kieséket tapasztaltam ez jelentkezett kis teljesítmény leadásnál is nem csak terhelés nélkül,szóval van erről vmi tapasztalat ,mert nekem a szerelőim generátor hibát mondanak.
Esetleg tud vaki amit erről? Smiley

Köszi a választ :Balázs

Az akku sarukat és a hozzájuk rögzített kábeleket ellenőrizd, hogy elég szorosan és tisztán érintkeznek-e.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:00:50 »

Az akku sarukat és a hozzájuk rögzített kábeleket ellenőrizd, hogy elég szorosan és tisztán érintkeznek-e.
Megnéztem ,fix minden és az aksi sem régi .Csak egy gondolat :néztem az ékszíjfeszítő patront működés közben picit mozog ,lehet ,hogy a miatt lazulna az ékszíj és ezt a vibrálást látnám az elektromos berendezéseken?Délután jön egy villanyos és rámér a generátorra. Cool
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #426 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:02:27 »

Megnéztem ,fix minden és az aksi sem régi .Csak egy gondolat :néztem az ékszíjfeszítő patront működés közben picit mozog ,lehet ,hogy a miatt lazulna az ékszíj és ezt a vibrálást látnám az elektromos berendezéseken?Délután jön egy villanyos és rámér a generátorra. Cool

Hát az ékszíj ugrálás nem villogtathat.
Inkább a szabadonfutó, ha van a generátoron.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:10:42 »

Hát az ékszíj ugrálás nem villogtathat.
Inkább a szabadonfutó, ha van a generátoron.
Értem ,akkor okosabb leszek délután miután rámérünk.Azt kérdezném még ,hogy a beindulás pillanatában a vízpumpa felől csörgő hangot hallok ,nyöszörög a vízpumpa is működés közben ,de ezt a csörgést hallom néha alacsony fordulatnál is indulás után ,de nem egyfolytában és kiszámíthatatlanul jelentkezik.Van vmi ötlet erre ,vki találkozott már ezzel?
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #428 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:16:00 »

Értem ,akkor okosabb leszek délután miután rámérünk.Azt kérdezném még ,hogy a beindulás pillanatában a vízpumpa felől csörgő hangot hallok ,nyöszörög a vízpumpa is működés közben ,de ezt a csörgést hallom néha alacsony fordulatnál is indulás után ,de nem egyfolytában és kiszámíthatatlanul jelentkezik.Van vmi ötlet erre ,vki találkozott már ezzel?


Nézzétek meg, hogy van-e szabadonfutó a generátoron. Annak és/vagy a feszítőnek a hibája is hullámoztathatja a szíjat.

A beindulás utáni csörgő hang....így látatlanban/hallatlanban.... a lánc hangja lehet, amíg fel nem épül az olajnyomás és meg nem feszíti a feszítő.
Nálunk is van egy ilyen kocsi pont, nem jó előjel ez. Sőt ennél már kis fordulaton világított az olajnyomás lámpa is....a kerepelő hanggal együtt.
Nálad az olajnyomás rendben?
Mikor volt olajcsere?
 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:22:50 »

Nézzétek meg, hogy van-e szabadonfutó a generátoron. Annak és/vagy a feszítőnek a hibája is hullámoztathatja a szíjat.

A beindulás utáni csörgő hang....így látatlanban/hallatlanban.... a lánc hangja lehet, amíg fel nem épül az olajnyomás és meg nem feszíti a feszítő.
Nálunk is van egy ilyen kocsi pont, nem jó előjel ez. Sőt ennél már kis fordulaton világított az olajnyomás lámpa is....a kerepelő hanggal együtt.
Nálad az olajnyomás rendben?
Mikor volt olajcsere?
 
Tegnap vettem az autót kereskedésből, 220560 km van benne ,szerintem már túllépte a 10e km-s intervallumot ,szóval most lesz olajcsere az biztos ,az olajnyomás valószínű rendben lehet ,mert nem világít semmi ,hogy rossz lenne.
Létezhet ,hogy az olajnyomás alacsonyabb fordulaton kisebb lenne ?
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #430 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:23:35 »

Tegnap vettem az autót kereskedésből, 220560 km van benne ,szerintem már túllépte a 10e km-s intervallumot ,szóval most lesz olajcsere az biztos ,az olajnyomás valószínű rendben lehet ,mert nem világít semmi ,hogy rossz lenne.
Létezhet ,hogy az olajnyomás alacsonyabb fordulaton kisebb lenne ?

Persze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:29:02 »

Persze
És ez normális?okozhatja az öreg olaj ezt a hibajelenséget?
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #432 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:38:47 »

És ez normális?okozhatja az öreg olaj ezt a hibajelenséget?

Ha felhígul, akkor igen. Visszafolyhat a láncfeszítőből is.....  (bár egy jó olajszivattyúval nincs probléma a híg olajjal sem)
Reménykedni lehet, hogy csak az olaj és egy csere javít a helyzeten.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:45:40 »

Ha felhígul, akkor igen. Visszafolyhat a láncfeszítőből is.....  (bár egy jó olajszivattyúval nincs probléma a híg olajjal sem)
Reménykedni lehet, hogy csak az olaj és egy csere javít a helyzeten.
Értem ,ilyen esteben akkor az olajszivattyú lehet még gond (ha jól értelmeztem amit írtál) az javítható vagy csere?
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #434 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:52:16 »

Értem ,ilyen esteben akkor az olajszivattyú lehet még gond (ha jól értelmeztem amit írtál) az javítható vagy csere?
Ezen még ne agyaljunk....

(Cserélhető, nem kicsi munka és nem kicsi pénz.....és akkor már ekkora megbontásnál érdemes sok más dolgot is felújítani, kicserélni....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 14:19:39 »

sziasztok!vizpumpa szijfeszitö cserénél kell valamire figyelni vagy csak az az 1csavar ki és mehet a helyére a másik?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 15:17:29 »

Ezen még ne agyaljunk....

(Cserélhető, nem kicsi munka és nem kicsi pénz.....és akkor már ekkora megbontásnál érdemes sok más dolgot is felújítani, kicserélni....)
Na! Voltam a villanyosnál,rámért a generátorra hibátlanul és egyenletesen tölti a 14.0-14.8 ampert,mondta ,hogy a hosszabb állás tehetett be neki ,használjam és majd  kiderül ,hogy valóban van e baja.
És valószínű ,hogy a többi hibajelenség is ennek az okára vezethető vissza(mármint az állásra),mert most ,hogy használgatjuk teljesen rendben működik minden ,a csörgés is megszűnt teljesen ,semmikor sem hallható,a vízpumpa is elcsendesedett ,most úgy néz ki ,hogy csak olaj és a szűrők cseréje marad + egy első fék (tárcsa+betét).
Volt már ilyen autónk ami kereskedésből jött és sokat állt ,idővel minden szépen összeállt magától a használat közben és semmihez sem kellett hozzányúlni,úgy néz ki itt is ez van. Cool
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #437 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:17:12 »

Na! Voltam a villanyosnál,rámért a generátorra hibátlanul és egyenletesen tölti a 14.0-14.8 ampert,mondta ,hogy a hosszabb állás tehetett be neki ,használjam és majd  kiderül ,hogy valóban van e baja.
És valószínű ,hogy a többi hibajelenség is ennek az okára vezethető vissza(mármint az állásra),mert most ,hogy használgatjuk teljesen rendben működik minden ,a csörgés is megszűnt teljesen ,semmikor sem hallható,a vízpumpa is elcsendesedett ,most úgy néz ki ,hogy csak olaj és a szűrők cseréje marad + egy első fék (tárcsa+betét).
Volt már ilyen autónk ami kereskedésből jött és sokat állt ,idővel minden szépen összeállt magától a használat közben és semmihez sem kellett hozzányúlni,úgy néz ki itt is ez van. Cool
.....voltot.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:29:18 »

 
.....voltot.... vigyor3
vigyor3
izé.....szóval voltot...... falbav

Köszi a igazítást. worship
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #439 Dátum: 2013.04.17 szerda, 21:32:09 »

Előfordult már olyan valakinél, hogy alacsony olajnyomás miatt kerregett a lánc miatt a motor és esetleg át is ugrott a lánc?  Huh?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:28:11 »

Előfordult már olyan valakinél, hogy alacsony olajnyomás miatt kerregett a lánc miatt a motor és esetleg át is ugrott a lánc?  Huh?
a kerregés előfordulhat, de az átugrásra nem nagy esélyt látok.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #441 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:45:43 »

a kerregés előfordulhat, de az átugrásra nem nagy esélyt látok.

Én is így gondolom, hogy átugrani nem tud/szabadna neki.
A kerregés meg a láncfeszítő hibája, hogy elengedi az olajat.....

Kötélen bekerült ma egy és ....állítólag kerregett majd megállt, aztán kerregett és elindult majd szépen ment...majd  nem indult -ki tudja miket csináltak vele- és most bekerült.

Hibakód nincs.
Gyertyák borzalmasak voltak és benzinesek. Kapott újakat, szellőztetés....semmi.
Szikra van, benzinnyomás rendben.

Szóval érdekes..... holnap megnézem szkóppal a vezérlés szinkront, mert ennek mennie kellene.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2013.04.17 szerda, 23:02:07 »

Én is így gondolom, hogy átugrani nem tud/szabadna neki.
A kerregés meg a láncfeszítő hibája, hogy elengedi az olajat.....

Kötélen bekerült ma egy és ....állítólag kerregett majd megállt, aztán kerregett és elindult majd szépen ment...majd  nem indult -ki tudja miket csináltak vele- és most bekerült.

Hibakód nincs.
Gyertyák borzalmasak voltak és benzinesek. Kapott újakat, szellőztetés....semmi.
Szikra van, benzinnyomás rendben.

Szóval érdekes..... holnap megnézem szkóppal a vezérlés szinkront, mert ennek mennie kellene.
nemrég bontottam szét egy blokkot. ha csak az egyik feszítő van kivéve sem jön le a lánc. mindkét feszítőt le kell venni, hogy a láncot le lehessen venni.
a felső holtpontokat le lehet ellenőrizni átforgatással, de szerintem kizárt, hogy át tudjon ugorni. persze én csak egy műkedvelő cukrász vagyok.... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #443 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 07:39:17 »

nemrég bontottam szét egy blokkot. ha csak az egyik feszítő van kivéve sem jön le a lánc. mindkét feszítőt le kell venni, hogy a láncot le lehessen venni.
a felső holtpontokat le lehet ellenőrizni átforgatással, de szerintem kizárt, hogy át tudjon ugorni. persze én csak egy műkedvelő cukrász vagyok.... Wink

Egyenlőre mindent feltételezek, mert az elmondások is furcsák és ugye ki tudja mit és mennyire nyektették....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 19:22:03 »

a kerregés előfordulhat, de az átugrásra nem nagy esélyt látok.
Anno még egy BMW-m volt ,annál előfordult ,hogy a megnyúlt lánc átugrott,de az a megnyúlás miatt volt.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #445 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 19:27:38 »

Ez tuti lánc, nem ugrál......
Az első hengersorban (menetirány szerint) 0 kompresszió. Megbontás következett.

A szívószelep hibái mind kiestek és darabokban szanaszét.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 19:30:40 »

Nos kedves Uraim!

A héten átestünk az első szervizen ,eredménye képen nem csörög zörög az autó. taps
A hibák amik voltak ,indulásnál a vízpumpa szíjfeszítője csörgött ,mert csapágyas volt,menet közben pedig a váltóból hallottam hangot ,az egy váltó olaj cserével orvosolva lett ,igaz nem a gyárit kapta ,mert az hígabbnak tűnt mint ami benne volt,hanem mivel nagyon hangos volt a váltó,így munkagép váltóolajat kapott ,eredménye képen a váltó abszolút csendes lett és a váltások is sokkal egyenletesebbek. eljen
Már csak egy kipuff felújításom van egy generátorral karöltve és kész is a vas,nagyjából,mert mint kiderült a hátsó kerékcsapágyak is cserések. vigyor3
Szóval lassan újra talpra lesz állítva a verda,eredeti pompájában. Cool
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 19:34:31 »

Ez tuti lánc, nem ugrál......
Az első hengersorban (menetirány szerint) 0 kompresszió. Megbontás következett.

A szívószelep hibái mind kiestek és darabokban szanaszét.  Cool
Akkor nálad sem egyszerű a helyzet. wow1
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 23:54:52 »

Ez tuti lánc, nem ugrál......
Az első hengersorban (menetirány szerint) 0 kompresszió. Megbontás következett.

A szívószelep hibái mind kiestek és darabokban szanaszét.  Cool
az úgy azért csodás...
feltételezem, hogy nem az előírt minőségű és főképp nem elegendő mennyiségű olaj volt bent...
a hidrotőkék megnyekkenése is eszembe jutott még tegnap, de ezek után ez egy zsebbe nyúlós projekt lesz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #449 Dátum: 2013.05.04 szombat, 11:32:30 »

Van valakinek vagy tud valaki olyat, akinek van mk3 V6-os komplett motorja eladó?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.