Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:58:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303853 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Stalky89
Vendég
Válasz: hengerfejezés
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 13:17:00 »
Idézetet írta: don80 - 2013.12.22 vasárnap, 11:10:20
szia: irj ujra mailt mert veletlen kitoroltem a leveled:de iden mar nem fogod tudni levinni hozza;jelenleg kulfoldon vagyok 2an megyek haza akkor tudok adni elerhetoseget:en azota megvaltam a v6 tol vegre:
Rendben, elküldöm még egyszer. Miért váltál meg tőle, ha szabad megtudni?
Naplózva
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2013.12.27 péntek, 16:18:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.18 szerda, 20:54:27
Én meg nem véletlenül írtam. Létezik.
Én is vettem már 50e mérföldes (igazolt, szervizkönyves, videó felvételes motort)
Tényleg vett ,én mondtam meg neki ,hogy hol van.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2013.12.27 péntek, 16:20:36 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.12.27 péntek, 16:18:27
Tényleg vett ,én mondtam meg neki ,hogy hol van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:46:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.27 péntek, 16:20:36
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
lemy1982
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2013.12.31 kedd, 18:42:37 »
Sziasztok.olyan kerdesem lenne,hogy most csereltem gyertyat a kocsiban,de ezres fordulatnál nagyon rangat,mind1 hogy melyik sebessegben van.tudja vki hogy mi lehet a hiba oka.elore is koszi a valaszokat. motor 2.5 v6 170le.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2013.12.31 kedd, 18:47:03 »
Idézetet írta: lemy1982 - 2013.12.31 kedd, 18:42:37
Sziasztok.olyan kerdesem lenne,hogy most csereltem gyertyat a kocsiban,de ezres fordulatnál nagyon rangat,mind1 hogy melyik sebessegben van.tudja vki hogy mi lehet a hiba oka.elore is koszi a valaszokat. motor 2.5 v6 170le.
Gyertya csere előtt nem rángatott?
Belevaló gyertyát raktál bele?
Gyertyakábelek jók, jó helyen mennek, nem sérültek meg a szerelésnél?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lemy1982
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2013.12.31 kedd, 18:49:50 »
igen ugyanolyat vettem mint ami benne volt.kicsereltuk nem volt semmi gond,kb 500 km mentem vele es elkezdtett rangatni.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2013.12.31 kedd, 18:50:53 »
Idézetet írta: lemy1982 - 2013.12.31 kedd, 18:49:50
igen ugyanolyat vettem mint ami benne volt.kicsereltuk nem volt semmi gond,kb 500 km mentem vele es elkezdtett rangatni.
nem lettek megcserélve a kábelek?
Naplózva
lemy1982
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2013.12.31 kedd, 18:51:41 »
elotte nem volt vele semmi gond.csak ezres fordulatnál csinálja,utánna semmi gond vele szepen megy.
Naplózva
lemy1982
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2013.12.31 kedd, 18:52:52 »
nem tudom,mert nem en csinaltam.en csak aszisztáltam,de akkor majd ranezek a kabelokra.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2013.12.31 kedd, 18:58:17 »
Idézetet írta: lemy1982 - 2013.12.31 kedd, 18:52:52
nem tudom,mert nem en csinaltam.en csak aszisztáltam,de akkor majd ranezek a kabelokra.
a hátsó hengersor elég khmmm szopatós, az is lehet kimaradt 1-2 gyertya. vagy amikor leszedte a kábeleket, rosszul nyomta vissza a trafóra.
Naplózva
lemy1982
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2013.12.31 kedd, 19:04:15 »
ertem.igen a hatso sort elegge szopatos volt kiszedni.akkor majd ránezek a kábelokra.koszi a valaszokat.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2013.12.31 kedd, 19:12:29 »
Idézetet írta: lemy1982 - 2013.12.31 kedd, 19:04:15
ertem.igen a hatso sort elegge szopatos volt kiszedni.akkor majd ránezek a kábelokra.koszi a valaszokat.
a rossz kábelt sötétben a legegyszerűbb megtalálni, vagy ha sokat mentél, akkor megégethette a gyertyát is.
Naplózva
Balu1st
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2014.01.01 szerda, 12:11:08 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.12.31 kedd, 19:12:29
a rossz kábelt sötétben a legegyszerűbb megtalálni, vagy ha sokat mentél, akkor megégethette a gyertyát is.
Igen, a gyertya oldala is kormos (nálam ez volt anno), ha a kábelnek az a része ***. Ha nem az, hanem mondjuk megtört a kábel valahol, akkor meg sötétben szikrázik. A hátsó sort tényleg szopás kiszedni, én nem is álltam neki, azért van a szerviz.
Naplózva
Janika111
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2014.01.01 szerda, 14:14:32 »
Idézetet írta: Balu1st - 2014.01.01 szerda, 12:11:08
Igen, a gyertya oldala is kormos (nálam ez volt anno), ha a kábelnek az a része ***. Ha nem az, hanem mondjuk megtört a kábel valahol, akkor meg sötétben szikrázik. A hátsó sort tényleg szopás kiszedni, én nem is álltam neki, azért van a szerviz.
Nálam az új (gyári) gyertyák után ugyan ez volt, a kábeleket kimértük, vizsgáltuk és semmi baj nem volt velük ezek alapján, viszont mégis vettem új kábelszettet, és minden helyre ált
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2014.01.01 szerda, 14:34:32 »
Idézetet írta: Janika111 - 2014.01.01 szerda, 14:14:32
Nálam az új (gyári) gyertyák után ugyan ez volt, a kábeleket kimértük, vizsgáltuk és semmi baj nem volt velük ezek alapján, viszont mégis vettem új kábelszettet, és minden helyre ált
én is így jártam.
néha berángatott a motor majd bekapcsolt a CE lámpa. kicseréltük a gyertyákat, rosszabb lett. Kicseréltük a kábeleket megjavult.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:09:56 »
Idézetet írta: lemy1982 - 2013.12.31 kedd, 18:42:37
Sziasztok.olyan kerdesem lenne,hogy most csereltem gyertyat a kocsiban,de ezres fordulatnál nagyon rangat,mind1 hogy melyik sebessegben van.tudja vki hogy mi lehet a hiba oka.elore is koszi a valaszokat. motor 2.5 v6 170le.
Én ugyanígy jártam, mikor gyertyát cseréltettem, hogy elkezdett rángatni (először) 1000-1500rpm között ha gyorsítottam, de az elején nem volt olyan vészes, így nem foglalkoztam vele. Aztán egy jó év elteltével már annyira felerősödött és fordulatszám tartományban kitolódott a rángatás, hogy már nem nagyon mertem előzni a kocsival... Végül vettem egy utángyártott gyertyakábelt szettet és megszűnt a rángatás/"gondolkodás"! Néha visszaváltásnál még előfordul, hogy "akad" egyet a motor, de az lehet más miatt is, viszont ha 1000rpm-nél lepadlózom a gázt bármelyik fokozatban, akkor rángatás és gondolkodás nélkül teszi a dolgát!
Szerintem a kábelek cseréje neked is segíteni fog!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
miska23
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:08:46 »
Sziasztok!
Olajcsere esedékességére tud figyelmeztetni a check engine lámpa? Ma egyik indításról a másikra égve maradt, 2001. 12. havi a kocsi.
Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:10:39 »
Idézetet írta: miska23 - 2014.02.05 szerda, 20:08:46
Sziasztok!
Olajcsere esedékességére tud figyelmeztetni a check engine lámpa? Ma egyik indításról a másikra égve maradt, 2001. 12. havi a kocsi.
Köszönöm!
Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miska23
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:17:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.05 szerda, 20:10:39
Nem.
Köszi a választ! Pedig drukkoltam neki hogy csak ennyi legyen.. Kiolvasással foglalkozik valaki Budapesten fórumos berkekből esetleg?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:22:13 »
Igen.
Van valami egyéb jelenség is, amit észrevettél az autóval kapcsolatban?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miska23
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:28:32 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.05 szerda, 20:22:13
Igen.
Van valami egyéb jelenség is, amit észrevettél az autóval kapcsolatban?
Semmi! Tökéletes ezen kívül minden. Gyorsul szépen, könnyen indul, alapjárat is olyan mint volt. Egyedül a fogyasztás amiről még nincs adatom, mert friss a hiba.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:32:00 »
Idézetet írta: miska23 - 2014.02.05 szerda, 20:28:32
Semmi! Tökéletes ezen kívül minden. Gyorsul szépen, könnyen indul, alapjárat is olyan mint volt. Egyedül a fogyasztás amiről még nincs adatom, mert friss a hiba.
Gyújtás lesz az, trafó, vagy kábel :-)
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:33:13 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.05 szerda, 20:32:00
Gyújtás lesz az, trafó, vagy kábel :-)
Égéskimaradáskor villog a CE lámpa.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miska23
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:40:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.05 szerda, 20:33:13
Égéskimaradáskor villog a CE lámpa.
Égéskimaradáskor? Ezt nem értem? Sorry, még tanulom a dolgokat! De gyújtásra már gyanakodtam korábban. Volt hogy néha mélyről rángatott kicsit, de gondoltam majd olajcserével kap egy szett gyertyát is és akkor majd megjavul. a rángatás volt már CE lámpa előtt is!
Naplózva
miska23
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:48:25 »
Idézetet írta: miska23 - 2014.02.05 szerda, 20:40:01
Égéskimaradáskor? Ezt nem értem? Sorry, még tanulom a dolgokat! De gyújtásra már gyanakodtam korábban. Volt hogy néha mélyről rángatott kicsit, de gondoltam majd olajcserével kap egy szett gyertyát is és akkor majd megjavul. a rángatás volt már CE lámpa előtt is!
Vagy úgy égéskimaradáskor! Ha nincs égés az egyik hengerben?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:51:13 »
Idézetet írta: miska23 - 2014.02.05 szerda, 20:48:25
Vagy úgy égéskimaradáskor! Ha nincs égés az egyik hengerben?
Igen, az égéskimaradás az, ha nem jön létre égés valamelyik hengerben.
Ha a gyári meghatározott számú kimarad x időn belül, akkor generál hibaüzenetet. Ha folyamatosan kimarad valahol az égés, akkor villog a CE lámpa.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.05 szerda, 21:01:12 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 12:11:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.05 szerda, 20:51:13
Igen, az égéskimaradás az, ha nem jön létre égés valamelyik hengerben.
Ha a gyári meghatározott számú kimarad x időn belül, akkor generál hibaüzenetet. Ha folyamatosan kimarad valahol az égés, akkor villog a CE lámpa.
Nem V6 vagyok, de nekem is csinálta, hogy ha tartósan 130-140-el autópályáztam, akkor elkezdett villogni.
Visszavettem a tempóból, akkor csak világított.
Mióta új trafóm van már nem is világít.
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
miska23
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 20:06:23 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.06 csütörtök, 12:11:50
Nem V6 vagyok, de nekem is csinálta, hogy ha tartósan 130-140-el autópályáztam, akkor elkezdett villogni.
Visszavettem a tempóból, akkor csak világított.
Mióta új trafóm van már nem is világít.
Nálam csak világít ha kő' hanem, nem cifrázza!
Holnap remélhetőleg sikerül diagnosztizálni a bajt.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 21:24:28 »
Reggeli indításoknál kb 5másodpercig önindítózok mire beindul, vagy ha korábban feladom akkor csak másodikra indul. Onnantól a többi indítás tök sima kb 1 pillanat. Eddig nem aggódtam emiatt betudtam a hidegnek, de a napokban valaki elültette a bogarat a fülemben. Mivel ősszel vettem a kocsit így nem tudom hogy ez mennyire normális és azt sem hogy melegben mi a helyzet. Nektek mi a tapasztalatotok?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 22:15:24 »
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy mi az a szürke dobozos kütyü a trafó mellett bal oldalt és miért csak 1 vezeték megy bele?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 22:51:31 »
Úgy látom, hogy ez a "rángatások kora", mert ha jól látom nem csak engem kisért ez a brobléma?!
Nálam most ott tart a történet, hogy nemrég vettem egy új utángyártott kábelszettet, amitől meg is szűnt a rángatás, de ahogy a mondás is tartja "minden csoda 3 napig tart", mint ez is, és a rángatás ismét elkezdődött szép fokozatosan. Fogtam és az összes gyertyapipát/trafó csatlakozást befújtam kontakt spray-vel és széthúztam minden elektromos csatlakozót a motortérben, amiket szintén befújtam. Most úgy tűnik, hogy megszűnt ismét a rángatás, de a 170 lovat még mindig keresem, mert valahogy úgy érzem, hogy nagyon elbújtak valahol...! Múltkor mentem egy S40 Turbó Volvo-val (2000ccm/200Le), Kb. hasonló évjárat, mint a Mondim. Na az egy igazi "elmebeteg" a Mondeóhoz képest! Nedves aszfalton még 3.-ban is kipörgött a kerék 2000rpm-től mikor odaléptem neki (ezt az enyém talán 1-esben csinálja meg), és 4 személyel is úgy húzott végig, hogy az embert nyomja bele az ülésbe!
A ti V6 Mondeo-tok hogy megy??
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 00:30:39 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.16 vasárnap, 22:51:31
Úgy látom, hogy ez a "rángatások kora", mert ha jól látom nem csak engem kisért ez a brobléma?!
Nálam most ott tart a történet, hogy nemrég vettem egy új utángyártott kábelszettet, amitől meg is szűnt a rángatás, de ahogy a mondás is tartja "minden csoda 3 napig tart", mint ez is, és a rángatás ismét elkezdődött szép fokozatosan. Fogtam és az összes gyertyapipát/trafó csatlakozást befújtam kontakt spray-vel és széthúztam minden elektromos csatlakozót a motortérben, amiket szintén befújtam. Most úgy tűnik, hogy megszűnt ismét a rángatás, de a 170 lovat még mindig keresem, mert valahogy úgy érzem, hogy nagyon elbújtak valahol...! Múltkor mentem egy S40 Turbó Volvo-val (2000ccm/200Le), Kb. hasonló évjárat, mint a Mondim. Na az egy igazi "elmebeteg" a Mondeóhoz képest! Nedves aszfalton még 3.-ban is kipörgött a kerék 2000rpm-től mikor odaléptem neki (ezt az enyém talán 1-esben csinálja meg), és 4 személyel is úgy húzott végig, hogy az embert nyomja bele az ülésbe!
A ti V6 Mondeo-tok hogy megy??
Akkor pedig a gyújtásnál kell a problémát keresned továbbra is. Gyertyákat és a trafót is cserélted?
A legfontosabb, hogy az egy turbós motor. A nyomatéka 300 Nm, ami 2500-as fordulaton tetőzik. A motor nyomatéka a hengerben uralkodó gázerőkből származik, ami feltöltött motoroknál igencsak nagy tud lenni a szívókhoz képest. A lóerő képlete ebből jön: P=M*n*2pi (nyomaték és az adott fordulatszám függvénye, mindkettővel egyenes arányban). Ezért van az, hogy bár nagyobb a nyomatéka mint egy ST200nak, de jóval kisebb fordulaton tetőzik, és ilyenkor általában a teljesítménycsúcs is kisebb fordulatra fog esni (ennél a Volvónál 5500 rpm). 0-100-ra kihúzatáskor egy ST200 Mondeo majdnem beérné, annak ellenére, hogy ott sokkal kevésbé olyan intenzív az ülésbepréselődés, viszont egyenletesebb és tovább is tart (6500 rpm).
Mérj 0-100-as gyorsulást. Ha 8.7-8.9, akkor meg kell lennie a 170 pacinak.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.18 kedd, 17:42:17 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 13:59:10 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.16 vasárnap, 22:51:31
Úgy látom, hogy ez a "rángatások kora", mert ha jól látom nem csak engem kisért ez a brobléma?!
Nálam most ott tart a történet, hogy nemrég vettem egy új utángyártott kábelszettet, amitől meg is szűnt a rángatás, de ahogy a mondás is tartja "minden csoda 3 napig tart", mint ez is, és a rángatás ismét elkezdődött szép fokozatosan. Fogtam és az összes gyertyapipát/trafó csatlakozást befújtam kontakt spray-vel és széthúztam minden elektromos csatlakozót a motortérben, amiket szintén befújtam. Most úgy tűnik, hogy megszűnt ismét a rángatás, de a 170 lovat még mindig keresem, mert valahogy úgy érzem, hogy nagyon elbújtak valahol...! Múltkor mentem egy S40 Turbó Volvo-val (2000ccm/200Le), Kb. hasonló évjárat, mint a Mondim. Na az egy igazi "elmebeteg" a Mondeóhoz képest! Nedves aszfalton még 3.-ban is kipörgött a kerék 2000rpm-től mikor odaléptem neki (ezt az enyém talán 1-esben csinálja meg), és 4 személyel is úgy húzott végig, hogy az embert nyomja bele az ülésbe!
A ti V6 Mondeo-tok hogy megy??
Az enyém köszönöm kérdésed szárnyal. Utoljára az m31-en volt lehetőségem kicsit hancúrozni. hát még félórával később is éreztem az adrenalint a lábamban
a volvoval pedig nem hiszem hogy érdemes összehasonlítani. hiszen erősebb 30 lóerővel, nem tudok súlyadatokat, de szemre könnyebbnek is tűnik, meg mégiscsak td.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2014.02.18 kedd, 09:54:08 »
Sziasztok, V6-on ékszíj cserekor mit kell még cserélni? Feszítőt? Tárcsát?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Jericho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2014.02.21 péntek, 11:07:31 »
Sziasztok!
Az alacsony fordulaton való rángatás nem feltétlenül gyújtás probléma. Fals levegő is okozhatja...
Egyébként nem lehet, hogy az "erő hiánya" a 2.szívósor ki nem nyitása miatt van?
Szíjcserénél mondjuk illik feszítőt is cserélni, főleg ha ismeretlen az előélet... szettben azt nem lesz vele gond egy darabig.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2014.02.21 péntek, 15:13:28 »
Idézetet írta: Jericho206 - 2014.02.21 péntek, 11:07:31
Sziasztok!
Az alacsony fordulaton való rángatás nem feltétlenül gyújtás probléma. Fals levegő is okozhatja...
Szia!
Ez így van, de írta, hogy a kábelcsere egy időre megoldotta a problémát, ezért vélhetően ott kéne még keresgélni. Főleg, hogy a rossz gyertya, vagy trafó az új kábeleket is kinyírja.
Idézetet írta: Jericho206 - 2014.02.21 péntek, 11:07:31
Egyébként nem lehet, hogy az "erő hiánya" a 2.szívósor ki nem nyitása miatt van?
Az nagyon drasztikus erőhiánnyal jár. 3000 1/min-től tovább húzatva kb mintha egy 1.4-es lenne.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2014.02.21 péntek, 15:27:35 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.02.21 péntek, 15:13:28
Szia!
Ez így van, de írta, hogy a kábelcsere egy időre megoldotta a problémát, ezért vélhetően ott kéne még keresgélni. Főleg, hogy a rossz gyertya, vagy trafó az új kábeleket is kinyírja.
Az nagyon drasztikus erőhiánnyal jár. 3000 1/min-től tovább húzatva kb mintha egy 1.4-es lenne.
Na igen, de 3000-s fordulatig jól kell hogy húzzon a motor, ha az IMRC a rossz akkor az olyan 3400-as fordulat körül jelentkezik, ugyanis akkor nyit az IMRC.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2014.02.21 péntek, 20:49:42 »
Idézetet írta: Jericho206 - 2014.02.21 péntek, 11:07:31
Sziasztok!
Az alacsony fordulaton való rángatás nem feltétlenül gyújtás probléma. Fals levegő is okozhatja...
Egyébként nem lehet, hogy az "erő hiánya" a 2.szívósor ki nem nyitása miatt van?
Szíjcserénél mondjuk illik feszítőt is cserélni, főleg ha ismeretlen az előélet... szettben azt nem lesz vele gond egy darabig.
A fals levegőt nem tartom valószinűnek, mert végigfujkodtam féktisztítóval minden levegőcsövet és ugyanúgy járt a motor...
A kábelek sem húznak át, mert vizzel végigspricceltem őket és semmi...
A második pillangószelep is nyit olyan 3800rpm körül, mert akkor még a hangja is megváltozik a motornak...
Viszont még egy valamire tudok gondolni, arra a bizonyos "bagolyra", ami a bal első doblemez/lökhárító környékén huhog, ha hirtelen gázfröccsöt adok...
...bár az sem valószinű, mert múltkor mielőtt még kábeleket cseréltem mentem egy kört nyitott légszűrőházzal és úgy is rángatott...
Most egyenlőre nincs különösebb gondom vele.
Lehet hogy ráférne egy tempósabb pár száz km-es autópálya, mert szinte csak városban használom és 2000rpm fölé nagyon ritkán szoktam pörgetni a motort!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.21 péntek, 20:53:50 írta Mondolo
»
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Jericho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:37:41 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.02.21 péntek, 15:13:28
Szia!
Ez így van, de írta, hogy a kábelcsere egy időre megoldotta a problémát, ezért vélhetően ott kéne még keresgélni. Főleg, hogy a rossz gyertya, vagy trafó az új kábeleket is kinyírja.
Az nagyon drasztikus erőhiánnyal jár. 3000 1/min-től tovább húzatva kb mintha egy 1.4-es lenne.
Saját tapasztalatból írtam, nekem is volt gyertya és kábelcsere és kb.1000km-ig nem volt gond, majd újra kezdődött a rángatás... Átfújtuk féktisztítóval semmi, majd amikor már kezdett "rosszabb" lenni újra átfújtuk és kijött a hiba. Csere után rángatás megszűnt.
Erő hiánya akkor nem tudom mi lehet...
Mondjuk a kábelcserénél már a gyertyát is ki kellett volna...."aprópénz" a kábelhez képest...
Az el is felejtettem, hogy nekem pl. működött az imrc, de csak az egyik sort működtette, mert a másik ami egy "fémkampóval" kapcsolódik kiakadt a helyéről. Ment is meg nem is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.23 vasárnap, 09:24:10 írta Jericho206
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Jericho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:41:59 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.21 péntek, 20:49:42
A fals levegőt nem tartom valószinűnek, mert végigfujkodtam féktisztítóval minden levegőcsövet és ugyanúgy járt a motor...
A kábelek sem húznak át, mert vizzel végigspricceltem őket és semmi...
A második pillangószelep is nyit olyan 3800rpm körül, mert akkor még a hangja is megváltozik a motornak...
Viszont még egy valamire tudok gondolni, arra a bizonyos "bagolyra", ami a bal első doblemez/lökhárító környékén huhog, ha hirtelen gázfröccsöt adok...
...bár az sem valószinű, mert múltkor mielőtt még kábeleket cseréltem mentem egy kört nyitott légszűrőházzal és úgy is rángatott...
Most egyenlőre nincs különösebb gondom vele.
Lehet hogy ráférne egy tempósabb pár száz km-es autópálya, mert szinte csak városban használom és 2000rpm fölé nagyon ritkán szoktam pörgetni a motort!
Ha viszont sokat használod városban, érdemes lenne kicsit átnézni, kipucolni mindent... lehet tele van már trutyival.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 16:12:27 »
Idézetet írta: Jericho206 - 2014.02.22 szombat, 11:37:41
Saját tapasztalatból írtam, nekem is volt gyertya és kábelcsere és kb.1000km-ig nem volt gond, majd újra kezdődött a rángatás... Átfújtuk féktisztítóval semmi, majd amikor már kezdett "rosszabb" lenni újra átfújtuk és kijött a hiba. Csere után rángatás megszűnt.
Erő hiánya akkor nem tudom mi lehet...
Mondjuk a kábelcserénél már a gyertyát is ki kellett volna...."aprópénz" a kábelhez képest...
Az el is felejtettem, hogy nekem pl. működött az imrc, de csak az egyik sort működtette, mert a másik ami egy "fémkampóval" kapcsolódik kiakadt a helyéről. Ment is meg nem is.
Gyertyát cseréltem már benne a kábelek előtt..., kb. azóta rángatott..., de ezt már korábban írtam...
Az erőhiány, meg nem is tudom..., lehet hogy csak sokat várok a 170Le-től és semmi baja?!
Ezt akkor lehetne pontosan megítélni, ha alkalmam lenne egy másik V6-al menni közvetlen az enyém előtt vagy után!
Azt a "fém kampót" még megnézem...
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 16:14:17 »
Idézetet írta: Jericho206 - 2014.02.22 szombat, 11:41:59
Ha viszont sokat használod városban, érdemes lenne kicsit átnézni, kipucolni mindent... lehet tele van már trutyival.
Az lehet... Amint kitavaszodik és időm/kedvem is adódik "ránézek"!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 16:21:16 »
Még egy dolog motoszkál a fejemben... Tankoláskor minden alkalommal, mikor letekerem a tanksapkát, hangos/hosszú szuszogás és erős benzinszag kíséri... A benzinszagból gondolom, hogy túlnyomás lehet a tankban, mert vákum esetén a benzin szagot valószinű nem érezném?!
Ez normális és nálatok is ilyen?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
cserbinszky
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 16:26:10 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.23 vasárnap, 16:21:16
Még egy dolog motoszkál a fejemben... Tankoláskor minden alkalommal, mikor letekerem a tanksapkát, hangos/hosszú szuszogás és erős benzinszag kíséri... A benzinszagból gondolom, hogy túlnyomás lehet a tankban, mert vákum esetén a benzin szagot valószinű nem érezném?!
Ez normális és nálatok is ilyen?
Ez teljesen normális szerintem.Nálam is ugyanez a helyzet.Pláne ha kevés az üzemanyag.Nálam is fennáll a rángatózás kigyorsításkor gáz üzemben alacsony fordulaton,de most már benzin üzemen is előjön ha alacsony fordulaton padlógázt nyomok.Trafó,kábelek cserélve,meg gyertyák is...Valakinek ötlet???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 19:02:21 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.23 vasárnap, 16:21:16
Még egy dolog motoszkál a fejemben... Tankoláskor minden alkalommal, mikor letekerem a tanksapkát, hangos/hosszú szuszogás és erős benzinszag kíséri... A benzinszagból gondolom, hogy túlnyomás lehet a tankban, mert vákum esetén a benzin szagot valószinű nem érezném?!
Ez normális és nálatok is ilyen?
a tanksapibann nincsen egy szelepecske,aminek elkéne engedni a túlnyomást?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 19:22:26 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.23 vasárnap, 16:12:27
Gyertyát cseréltem már benne a kábelek előtt..., kb. azóta rángatott..., de ezt már korábban írtam...
Az erőhiány, meg nem is tudom..., lehet hogy csak sokat várok a 170Le-től és semmi baja?!
Ezt akkor lehetne pontosan megítélni, ha alkalmam lenne egy másik V6-al menni közvetlen az enyém előtt vagy után!
Azt a "fém kampót" még megnézem...
Ha gyertyacsere óta rángat, akkor eléggé gyanús, hogy a gyertyákkal van valami baj.. Pontosan milyet vettél bele?
A 170 lónak elég meggyőzően kéne rángatnia a kasznit. Írtam, hogy próbáld ki, tudja-e a gyári adatot 0-100-ra. Viszont autópályán nagyobb sebességeknél gyorsításkor már nem valami dinamikus.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 21:26:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.23 vasárnap, 19:02:21
a tanksapibann nincsen egy szelepecske,aminek elkéne engedni a túlnyomást?
Passz! Elméletileg lenni kéne valahol egy szuszogónak...?!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 21:42:43 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.02.23 vasárnap, 19:22:26
Ha gyertyacsere óta rángat, akkor eléggé gyanús, hogy a gyertyákkal van valami baj.. Pontosan milyet vettél bele?
A 170 lónak elég meggyőzően kéne rángatnia a kasznit. Írtam, hogy próbáld ki, tudja-e a gyári adatot 0-100-ra. Viszont autópályán nagyobb sebességeknél gyorsításkor már nem valami dinamikus.
Motorcraft gyári gyertyákat kapot..., de írtam már, hogy vissza lett már próbaként cserélve a régi gyertyákra, de már azzal is rángatott...!
Most egyenlőre nem érzem, hogy rángatna, teszi a dolgát szép "komótosan"!
A gyorsulást próbáltam 1-2x, de először 11,5sec volt, mert vizes volt az út és nagyon elkapart az elején..., aztán utána sikerült egy kicsivel jobbat rajtolnom, az olyan 10sec körül volt... Végül nem akartam többet gyötörni, mert az út is vizes volt, téligumi is van rajta, meg már azért becsületére váljon, hogy már a hátamögött hagyott ~335e km-t!
Igen, azt én is tapasztaltam, hogy autópályán nem nagyon szeret nyomatékból megindulni..., viszont szinte ugyan úgy gyorsul 4-5 személyel is, mint 1 személyel! Gondolom ilyen a motor karakterisztikája, mert azért csak egy nagy családi kombi, aminek az a feladata, hogy "kimenjen a világból"..., nem egy "Short Life" sport autó...!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:04:58 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.23 vasárnap, 21:42:43
Motorcraft gyári gyertyákat kapot..., de írtam már, hogy vissza lett már próbaként cserélve a régi gyertyákra, de már azzal is rángatott...!
Most egyenlőre nem érzem, hogy rángatna, teszi a dolgát szép "komótosan"!
A gyorsulást próbáltam 1-2x, de először 11,5sec volt, mert vizes volt az út és nagyon elkapart az elején..., aztán utána sikerült egy kicsivel jobbat rajtolnom, az olyan 10sec körül volt... Végül nem akartam többet gyötörni, mert az út is vizes volt, téligumi is van rajta, meg már azért becsületére váljon, hogy már a hátamögött hagyott ~335e km-t!
Igen, azt én is tapasztaltam, hogy autópályán nem nagyon szeret nyomatékból megindulni..., viszont szinte ugyan úgy gyorsul 4-5 személyel is, mint 1 személyel! Gondolom ilyen a motor karakterisztikája, mert azért csak egy nagy családi kombi, aminek az a feladata, hogy "kimenjen a világból"..., nem egy "Short Life" sport autó...!
Vizes úton némi elpörgéssel nekem egymás után többször mérve is 8.9 volt amikor mértem. 205-ös gumival. A kettest tiltásig kell kihúzni, úgy pont kifutja a 100-at, ha 3ast váltasz, akkor nem lesz 10 alatt. 1 mp is már sokat számít: kb 3 autóhossz differencia, amikor a gyorsabbik eléri a 100-at, és nagyjából 30 lóerő különbség, ha a többi paraméter és körülmény megegyezik.
Egy 10-11 másodperces 100-as gyorsulás érezhetően nem túl kielégítő, ezért is váltottam a V6-ra a 2.0-áról anno. Ez a 8.9 is viszonylag kevésnek számít, de érzésre már megfelelő. Mindenesetre, ha végzek a módosításokkal, akkor nemsokára le kell mennie 8 alá. Mondjuk nem mintha gyakran kihúzatnám, de lóerőkből sosem elég.
És, hogy a problémádra is tegyek javaslatot: érdemes lenne mérned egy benzinnyomást, ha a kikormolás nem segít. Hibakódot olvastál már?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.24 hétfő, 19:08:16 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ