Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:10:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175601 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:45:41 »

Kopott kuplung nem lehet?
mk3 nál a generátor is okozhatja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:46:32 »

Jajj, ha látom hogy írsz, mindig egy idézet jut eszembe,

Máté Evangyélioma 5. fejezet 3. vers
"Boldogok a lelki szegények: mert övék a mennyeknek országa."
 eplus2
nem baj az ha hiszel.butaságot nem tanulsz.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2014.09.16 kedd, 20:14:49 »

Folytószelep poti jó?
Milyen értéket kellene mérnem alaphelyzetben és milyet végállásban? A köztes állapotot már tudom mérni műszerrel. Köszönném a segítséget. worship
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2014.09.16 kedd, 20:17:18 »

Kopott kuplung nem lehet?
Még sosem vettem észre, hogy megcsúszott volna, vagy nagyon nem dolgozik a kuplung. Nem gondolnám, hogy az lehet a baj. vigyor3
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2014.09.16 kedd, 20:20:32 »

Milyen értéket kellene mérnem alaphelyzetben és milyet végállásban? A köztes állapotot már tudom mérni műszerrel. Köszönném a segítséget. worship
Ha otthon leszek megmérem, pici türelmedet kérném. Mk2 mk3 egyforma ?
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2014.09.16 kedd, 20:41:01 »

mk3 nál a generátor is okozhatja.

Vagypedig túlzottan kicsi az autó légellenálása... beka3



Még sosem vettem észre, hogy megcsúszott volna, vagy nagyon nem dolgozik a kuplung. Nem gondolnám, hogy az lehet a baj. vigyor3

Értem, csak egy tipp volt. Remélem rá jöttök mi lehet ez...
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 20:43:03 írta Mikee » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2014.09.16 kedd, 21:58:01 »

Ha otthon leszek megmérem, pici türelmedet kérném. Mk2 mk3 egyforma ?
Ezt nem tudom. Talán valaki?  szomoru1  nemtudom
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:09:00 »

Ezt nem tudom. Talán valaki?  szomoru1  nemtudom

Úgytűnik egyforma.



[url=http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/1998/2_5/BENZIN/uzemanyag-rendszer/vezerloszelepek/

« Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 22:11:50 írta Mikee » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:13:48 »

Sajnos, nekem ez jön be, ha a linkre kattintok:

An Error Was Encountered

The URI you submitted has disallowed characters.
 rinya szomoru1
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:24:07 »

Sajnos, nekem ez jön be, ha a linkre kattintok:

An Error Was Encountered

The URI you submitted has disallowed characters.
 rinya szomoru1

végülis tökmindegy. amint otthon leszek megmérem.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:28:36 »

végülis tökmindegy. amint otthon leszek megmérem.
Köszi! !!! !!! !!!
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:32:09 »

Köszi! !!! !!! !!!

Kis genya ódal nem engedte szerkeszteni, mikor meg már jó lett - az egyik link eltünt...ilyet még nem láttam. Na mind1 remélem most már jó lesz.

2002 v6 24 valve

1998 v6 24valve

Be kell írni a captcha kódot - robotok kiszűrése végett. Érdekes Mk2 és Mk3 esetében ugyanolyan a poti. hmmm
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:41:51 »

Kis genya ódal nem engedte szerkeszteni, mikor meg már jó lett - az egyik link eltünt...ilyet még nem láttam. Na mind1 remélem most már jó lesz.

2002 v6 24 valve

1998 v6 24valve

Be kell írni a captcha kódot - robotok kiszűrése végett. Érdekes Mk2 és Mk3 esetében ugyanolyan a poti. hmmm

csodás Smiley
amikor ezzel volt gondom az mk2nél, még csak folytószelepházzal együtt lehetett kapni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:45:40 »



Te minek írkálsz ide? Nem bontottad még el? Vagy nem kell senkinek mi?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:51:39 »

Te minek írkálsz ide? Nem bontottad még el? Vagy nem kell senkinek mi?

Némi komolyságot kérünk. Ez nem a humor topik. Itt komoly kérdésekre sok válasz érkezik. Ezek között ugyan vannak komolytalan hozzászólások, de a lényeg a lényeg. A V6 tulajdonosok különböznek a diselesektől!!!!!!!!
Nekik benzines motorjuk van, a többiek megfüstölögnek a sok jó autó láttán!  vigyor3 hehe duhos2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:54:59 »

kéremszépen, hátrébb az agyarakkal  integet2

a v6 nem bomlik, még akkor is meglessz, amikor a tdci-jeitekből már csak a korom marad.

amúgymeg ha minden jól megy, nemsokára nekem is lesz tdci  eplus2 is.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:13:40 »

Köszi! !!! !!! !!!

3tűs csatija van, a poti a hűtő irányába néz:
Alsó és középső közt 3,23kOhm alaphelyzetben 0.38 full kitérésnél
felső és középső közt 0,85- 3,56
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:36:01 »

3tűs csatija van, a poti a hűtő irányába néz:
Alsó és középső közt 3,23kOhm alaphelyzetben 0.38 full kitérésnél
felső és középső közt 0,85- 3,56
Nagyon köszönöm! Holnap megnézem!
 worship worship worship
Naplózva
koko
Vendég
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 10:46:45 »

Sziasztok,

Milyen problémára enged következtetni ez a jelenség adott egy Ford Mondeo 2.5 V6 2005 MK3 Kb úgy 100 ig minden "jó" a gyorsulással de 100 fölött iszonyat kínkeservesen megy el 100-120 KM/ óráig az autó és után hiába van koppig a gázpedál nem megy az autó, nem gyorsul tovább, padlógáznál sem vált vissza.

A váltó meg néha nem óhajt felváltani 5.be olyan 90 körül mert azt hiszi nyomom neki még a gázt...ilyenkor átrakom manuálba lökök eggyet rajta és már 5.ben van, vissza D-be és van amikor érzem hogy visszarakja 4.be. Fingom sincs mi a rák baja  lehet. A váltóban is nem egész 2 hete lett lecserélve az olaj, 9 liter automata váltó olajat kapott. Légteleníteni nem lett, mivel aki csinálta nem tudja, hogy kell mint utóbb kiderült. Ezt is jólenne megtudni. ABS ASR fault hiba világít a tárcsa és a betétek és a kézifék kötél csere óta...Azt mondja azóta nem alszik el...

Ami most volt cserélve: olajcsere, kartertömítés, légszűrő csere, pollenszűrő csere, jobb féltengely gumiharang, kézifék kötél bal-jobb, hátsó tárcsa és betét.
A szerelő mondta, hogy el van drótozva össze van szűkítve egy levegő cső ami a légtömegmérőből jön ki és megy hátrafele a motorhoz. Lehet hogy azért nem megy. Leszedtem ezt a drótot amivel össze volt szűkítve a cső. Azóta "huhogó" hangot ad a légszűrő körül és remeg az egész kóceráj. Alapjárat egyenetlen, 1000 alatt és 2000 között ingadozik.

A fogyasztásom felment 10,7 literről 15 literre és tovább az égig. Balcsit augusztusban megjártam 10-11 literből, klímával dög melegben.  A videón már 19 liter. Nem is járok vele most mert nemtudom mi a baja. Azt vettem még észre, hogy sokszor megy a ventillátor, talán indokolatlanul sokszor. De ez azóta megy így amióta megvan az autó, augusztus eleje óta. Nemtudom ennek mennyit kellene mennie. Gondolom nagy motor had forgassa a vizet, meg hűljön rendesen...Vagy beszart a termosztát.

Vizet nem eszi. Olaj nincs a víztartályban. Kipufogó száraz kormos ami szerintem normális. Nem csöpög a kipufogóból az olaj.

A videó: https://www.youtube.com/watch?v=tieC8qEy7Ic


Ötlet erre a jelenségre?? Előre is köszi a tippeket és a segítséget.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 11:14:16 »

3tűs csatija van, a poti a hűtő irányába néz:
Alsó és középső közt 3,23kOhm alaphelyzetben 0.38 full kitérésnél
felső és középső közt 0,85- 3,56
Szétszedtem, megmértem. Közel azonos értékeket mértem. Az érintkezők elég furcsák, zöldek voltak. Megtisztítottam őket, kontakt spray, azután próbaút. Valamivel jobb a helyzet, de az az igazán érezhető lassulás még egyes sebességben sem érezhető. Persze mindegy, hamarosan úgyis másik motor kerül bele (másfél hónapja is ebben bíztam, de még a régi van benne). Majd akkor visszatérünk a kérdésre, ha még aktuális lesz!  integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 14:15:48 »

Milyen problémára enged következtetni ez a jelenség adott egy Ford Mondeo 2.5 V6 2005 MK3 Kb úgy 100 ig minden "jó" a gyorsulással de 100 fölött iszonyat kínkeservesen megy el 100-120 KM/ óráig az autó és után hiába van koppig a gázpedál nem megy az autó, nem gyorsul tovább, padlógáznál sem vált vissza.

Ebben az esetben a legesélyesebb az, hogy nem működik az IMRC. Nem nyit ki a rövid csöveket záró szelepsor. Elképzelhető, hogy kisebb sebességfokozatokban nyílik, ezért pl 100ig kihúzatva jó, de magasabb fokozatokban meg valamiért nem marad nyitva. Én így jártam anno, ezért eltávolítottam az egészet. Azóta hamarabb épül fel a nyomaték, sőt 1500 alatt is jó, csak akörül néha ránt, ha mélyebben nyomom a gázt mint indokolt lenne. Próbáld meg kiakasztani a rudazatát, és úgy menj egy karikát. Ha továbbra sincs kraft, akkor lehet másfelé keresgélni: pl a másik legesélyesebb dolog, hogy eltömődött valamelyik katalizátor.

A szerelő mondta, hogy el van drótozva össze van szűkítve egy levegő cső ami a légtömegmérőből jön ki és megy hátrafele a motorhoz. Lehet hogy azért nem megy. Leszedtem ezt a drótot amivel össze volt szűkítve a cső. Azóta "huhogó" hangot ad a légszűrő körül és remeg az egész kóceráj. Alapjárat egyenetlen, 1000 alatt és 2000 között ingadozik.

Ennek a leágazó csőnek csak az alapjárati pótlevegő tolattyúhoz van köze. Ha a tolattyú rossz, akkor huhogó hang hallható, és az alapjárat mászkál nagymértékben is akár. A cső szűkítésével lehet eltüntetni a hibajelenséget.

A fogyasztásom felment 10,7 literről 15 literre és tovább az égig. Balcsit augusztusban megjártam 10-11 literből, klímával dög melegben.  A videón már 19 liter. Nem is járok vele most mert nemtudom mi a baja. Azt vettem még észre, hogy sokszor megy a ventillátor, talán indokolatlanul sokszor. De ez azóta megy így amióta megvan az autó, augusztus eleje óta. Nemtudom ennek mennyit kellene mennie. Gondolom nagy motor had forgassa a vizet, meg hűljön rendesen...Vagy beszart a termosztát.

Nagy fogyit az okozhatja, hogy padlót nyomsz, hogy menjen az autó.
A ventinek a hőfokmutató középső állása körül kell elindulnia. Normál esetben (+városban) nagyrészt itt időzik a mutató, ez az ideális üzemi hőfok. A venti a vízhőfok érzékelő jele alapján kapja a feszültséget.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.21 vasárnap, 17:25:38 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 14:24:19 »

Szétszedtem, megmértem. Közel azonos értékeket mértem. Az érintkezők elég furcsák, zöldek voltak. Megtisztítottam őket, kontakt spray, azután próbaút. Valamivel jobb a helyzet, de az az igazán érezhető lassulás még egyes sebességben sem érezhető. Persze mindegy, hamarosan úgyis másik motor kerül bele (másfél hónapja is ebben bíztam, de még a régi van benne). Majd akkor visszatérünk a kérdésre, ha még aktuális lesz!  integet2

A fojtószelep poti, és a többi említett alkatrész hibája nem tud ilyen jelenséget okozni.
Ezt jellemzően az alapjárati tolattyú nyitva maradása okozza. Fals levegő is lehet, de az lefulladásokat, leállásokat is okoz. Ha tapasztalsz ilyet, akkor ez a gond. Mielőtt szaladnál venni új alapjáratit, azért még érdemes vizsgálódni, pl hogy megfelelő jelet kap-e, mivel más is járt úgy, hogy kicserélte, aztán a hiba fennmaradt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

koko
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2014.09.27 szombat, 19:41:59 »

Dávid!

Vannak fejlemények a történetben. Elmentem budafokra a ford szervízbe, rádugták a számítógépre kiolvasták mi lehet a para.
A számítógép azt írta hogy az automata váltóval lehet para konkrétan amit hibát dobott  az annyi hogy "N" fokozatban valami gáz van és ennyi.
Mivel nem lett lelégtelenítve a váltó ezért sanszos, hogy ez a baj.
A fordos szerelő csóka kipróbálta és azt mondta, hogy ennek az autónak semmi nyomtéka nincsen, érzem is hogy nagyon nulla. Azt mondta vigyem vissza ott ahol csinálták a váltban az olajcserét és csinálják meg rendesen, légtelenítsék le stb. Ha ezután sem jönnek vissza lóerők akkor gáz van mert még mindig nem tudni mitől nem megy az autó, úgy ahogy kéne.  Milyen olaj kell pontosan a váltóba? Mert a szerelő amit belerakott az állítólag az ami bele való 1600 ft per liter az autósbolt rendszere szerint ami a v6 mondeóhoz való.

Viszont az kiderült, hogy a huhogó hang az alapjártai levegőmennyiség szabályozó szelep az egy ***, azt cserélni kell mindenképpen.
Ezt hogy keressem a bárdinál? Mert ott van kedvezményem.  Most a fogyasztás 14-15 liter között van, gondolom az alapjárati szabályozó szelep is rátesz egy nagy lapáttal azért is lehet sok. Elképzelhető, hogy ezért nem megy az autó?  Bár kétlem. Minden infó, ötlet, zanács jóljön, akinek van ötlete írhat emailt is. Email cím: mr.grincs@gmail.com
 Köszönöm a segítséget.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2014.09.27 szombat, 20:56:46 »

Dávid!

Vannak fejlemények a történetben. Elmentem budafokra a ford szervízbe, rádugták a számítógépre kiolvasták mi lehet a para.
A számítógép azt írta hogy az automata váltóval lehet para konkrétan amit hibát dobott  az annyi hogy "N" fokozatban valami gáz van és ennyi.
Mivel nem lett lelégtelenítve a váltó ezért sanszos, hogy ez a baj.
A fordos szerelő csóka kipróbálta és azt mondta, hogy ennek az autónak semmi nyomtéka nincsen, érzem is hogy nagyon nulla. Azt mondta vigyem vissza ott ahol csinálták a váltban az olajcserét és csinálják meg rendesen, légtelenítsék le stb. Ha ezután sem jönnek vissza lóerők akkor gáz van mert még mindig nem tudni mitől nem megy az autó, úgy ahogy kéne.  Milyen olaj kell pontosan a váltóba? Mert a szerelő amit belerakott az állítólag az ami bele való 1600 ft per liter az autósbolt rendszere szerint ami a v6 mondeóhoz való.

Viszont az kiderült, hogy a huhogó hang az alapjártai levegőmennyiség szabályozó szelep az egy ***, azt cserélni kell mindenképpen.
Ezt hogy keressem a bárdinál? Mert ott van kedvezményem.  Most a fogyasztás 14-15 liter között van, gondolom az alapjárati szabályozó szelep is rátesz egy nagy lapáttal azért is lehet sok. Elképzelhető, hogy ezért nem megy az autó?  Bár kétlem. Minden infó, ötlet, zanács jóljön, akinek van ötlete írhat emailt is. Email cím: mr.grincs@gmail.com
 Köszönöm a segítséget.

Szia koko!

Nekem annó szintén nagy volt a fogyasztásom, hibakiolvasáskor kipufogógáz összetétel hibát, lambdaszonda hibát írt ki. Kicseréltem mindkettőt, azóta 9,8- 10,2 között van a fogyasztásom. Nem jelenti. hogy Nálad is ez a baj, de egy ellenőrzést megér. Smiley
Naplózva
koko
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 15:30:16 »

Szia koko!

Nekem annó szintén nagy volt a fogyasztásom, hibakiolvasáskor kipufogógáz összetétel hibát, lambdaszonda hibát írt ki. Kicseréltem mindkettőt, azóta 9,8- 10,2 között van a fogyasztásom. Nem jelenti. hogy Nálad is ez a baj, de egy ellenőrzést megér. Smiley


Hali,

Köszi a tippet. És nyomatékszegény is volt az autód?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 17:02:00 »

Hali,

Köszi a tippet. És nyomatékszegény is volt az autód?
Hát nem volt egy erőmű, az biztos.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2014.10.04 szombat, 21:15:12 »

*** automata váltónál hiába cseréltetsz lambdaszondát, attól nem fog jobban váltani
Rendbe kell rakatni azt a váltoþ, addig felesleges bármi másra költeni
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2014.10.07 kedd, 18:37:19 »

mondollo

Érdekelne, van-e már motorféked? smile
Nem igazán..., de mostanában nem foglalkoztat a kérdés, mert ezer más dolgom van.
Miért?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2014.10.07 kedd, 19:32:46 »

Újabb "para" van, remélem tudtok segíteni!
Már korábban említettem, hogy néha reggelente szokott a vízpumpa alatti résznél víztócsa lenni...
Múltkor zseblámpával aláfeküdtem és azt láttam, hogy valószínű nem a vízpumpa ereszt, hanem a felső csőcsatlakozásánál, mert az is vízkőnyomos, tehát valószínű ott szivárog és folyik végig a vízpumpán. Reggelente hideg indításnál néha "csordogáló patak" hang van 1-2 másodpercig a műszerfal mögött és múltkor miután leállítottam a motort, akkor is fura hang jött a hűtőrendszerből, hasonló, mint a "csordogáló patak", csak egy kicsit intenzívebb és egy kicsivel tovább tartott, de ezt 1-2x hallotam eddig. Néhány alkalommal leszedtem reggel vagy teljesen hideg motornál a kiegyenlítő tartály kupakját, és még hideg motornál is nyomás alatt van a rendszer, mert amikor kinyitom a tartály kupakját hangos szuszogással nyomja ki a levegőt és a hűtővíz szintje minimum szintről felmegy maximum szint felé! A víz nem tűnik olajosnak, nem is fogy, max annyit, amennyi tócsa szokott lenni alatta, az olajszint sem emelkedik...
Van valami ötletetek?
Tudnátok ajánlani Budapesten, vagy a környékén megbízható és jó szerelőt, aki ért a V6-os Mondeo-hoz, van neki diagnosztikai műszere hozzá, és akihez nyugod szívvel elvihetném átnézetni ezt a hűtőrendszer jelenséget és a motorfék problémát is?
Előre is köszönöm
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:09:55 »

Újabb "para" van, remélem tudtok segíteni!
Már korábban említettem, hogy néha reggelente szokott a vízpumpa alatti résznél víztócsa lenni...
Múltkor zseblámpával aláfeküdtem és azt láttam, hogy valószínű nem a vízpumpa ereszt, hanem a felső csőcsatlakozásánál, mert az is vízkőnyomos, tehát valószínű ott szivárog és folyik végig a vízpumpán. Reggelente hideg indításnál néha "csordogáló patak" hang van 1-2 másodpercig a műszerfal mögött és múltkor miután leállítottam a motort, akkor is fura hang jött a hűtőrendszerből, hasonló, mint a "csordogáló patak", csak egy kicsit intenzívebb és egy kicsivel tovább tartott, de ezt 1-2x hallotam eddig. Néhány alkalommal leszedtem reggel vagy teljesen hideg motornál a kiegyenlítő tartály kupakját, és még hideg motornál is nyomás alatt van a rendszer, mert amikor kinyitom a tartály kupakját hangos szuszogással nyomja ki a levegőt és a hűtővíz szintje minimum szintről felmegy maximum szint felé! A víz nem tűnik olajosnak, nem is fogy, max annyit, amennyi tócsa szokott lenni alatta, az olajszint sem emelkedik...
Van valami ötletetek?
Tudnátok ajánlani Budapesten, vagy a környékén megbízható és jó szerelőt, aki ért a V6-os Mondeo-hoz, van neki diagnosztikai műszere hozzá, és akihez nyugod szívvel elvihetném átnézetni ezt a hűtőrendszer jelenséget és a motorfék problémát is?
Előre is köszönöm
Gsr-t keresd.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:17:42 »

Gsr-t keresd.
Ő kicsoda és miben tud segíteni? Helyileg hol van?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:21:56 »

Ő kicsoda és miben tud segíteni? Helyileg hol van?
Fórumtárs. Pólustól nem messze dolgozik.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:26:31 »

Újabb "para" van, remélem tudtok segíteni!
Már korábban említettem, hogy néha reggelente szokott a vízpumpa alatti résznél víztócsa lenni...
Múltkor zseblámpával aláfeküdtem és azt láttam, hogy valószínű nem a vízpumpa ereszt, hanem a felső csőcsatlakozásánál, mert az is vízkőnyomos, tehát valószínű ott szivárog és folyik végig a vízpumpán. Reggelente hideg indításnál néha "csordogáló patak" hang van 1-2 másodpercig a műszerfal mögött és múltkor miután leállítottam a motort, akkor is fura hang jött a hűtőrendszerből, hasonló, mint a "csordogáló patak", csak egy kicsit intenzívebb és egy kicsivel tovább tartott, de ezt 1-2x hallotam eddig. Néhány alkalommal leszedtem reggel vagy teljesen hideg motornál a kiegyenlítő tartály kupakját, és még hideg motornál is nyomás alatt van a rendszer, mert amikor kinyitom a tartály kupakját hangos szuszogással nyomja ki a levegőt és a hűtővíz szintje minimum szintről felmegy maximum szint felé! A víz nem tűnik olajosnak, nem is fogy, max annyit, amennyi tócsa szokott lenni alatta, az olajszint sem emelkedik...
Van valami ötletetek?
Tudnátok ajánlani Budapesten, vagy a környékén megbízható és jó szerelőt, aki ért a V6-os Mondeo-hoz, van neki diagnosztikai műszere hozzá, és akihez nyugod szívvel elvihetném átnézetni ezt a hűtőrendszer jelenséget és a motorfék problémát is?
Előre is köszönöm
hengerfej lesz ...
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:33:58 »

Fórumtárs. Pólustól nem messze dolgozik.
Autószerelő szakműhelyben? Olyan helyre szeretném vinni, ahol megvan hozzá minden szerszámuk, eszközük és garanciát/felelőséget vállalnak a munkájukért, nem pedig egyik helyről a másik helyre viszik, mert mindenhol máshoz értenek..., vagy a "haverom majd megszereli, mert neki is ilyen van"...! Bocs, ezzel nem minősíteni akartam senkit, ne értsd félre, csak a későbbi kellemetlenségeket megelőzni! angel
Köszönöm a készséges segítséged és a gyors reagálást! worship
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:34:57 »

hengerfej lesz ...
Én is arra gyanakszom sajnos, csak kérdés, hogy melyik?! Huh?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:35:32 »

Autószerelő szakműhelyben? Olyan helyre szeretném vinni, ahol megvan hozzá minden szerszámuk, eszközük és garanciát/felelőséget vállalnak a munkájukért, nem pedig egyik helyről a másik helyre viszik, mert mindenhol máshoz értenek..., vagy a "haverom majd megszereli, mert neki is ilyen van"...! Bocs, ezzel nem minősíteni akartam senkit, ne értsd félre, csak a későbbi kellemetlenségeket megelőzni! angel
Köszönöm a készséges segítséged és a gyors reagálást! worship
megbízhatsz benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:36:48 »

Autószerelő szakműhelyben? Olyan helyre szeretném vinni, ahol megvan hozzá minden szerszámuk, eszközük és garanciát/felelőséget vállalnak a munkájukért, nem pedig egyik helyről a másik helyre viszik, mert mindenhol máshoz értenek..., vagy a "haverom majd megszereli, mert neki is ilyen van"...! Bocs, ezzel nem minősíteni akartam senkit, ne értsd félre, csak a későbbi kellemetlenségeket megelőzni! angel
Köszönöm a készséges segítséged és a gyors reagálást! worship


Igen. Ő az: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:43:17 »

Köszönöm, már küldtem neki privát üzenetet! eljen
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:52:50 »

Én is arra gyanakszom sajnos, csak kérdés, hogy melyik?! Huh?


Mind a kettőt kell cserélni. Olyan nincs, hogy csak az egyik ég át, max a tűzfal felőli kicsit jobban. Ez azért van, mert gyárilag selejtessel szerelték, és sajnos most is csak olyat lehet kapni (van rajta egy plusz lyuk, ami nem kéne). Én amondó vagyok egyedi strapabíró, akár sportcélú tömítést kell legyártatni. Nem tudom ez miért nem jutott eszembe anno hengerfejezéskor..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2014.10.07 kedd, 21:49:36 »

Mind a kettőt kell cserélni. Olyan nincs, hogy csak az egyik ég át, max a tűzfal felőli kicsit jobban. Ez azért van, mert gyárilag selejtessel szerelték, és sajnos most is csak olyat lehet kapni (van rajta egy plusz lyuk, ami nem kéne). Én amondó vagyok egyedi strapabíró, akár sportcélú tömítést kell legyártatni. Nem tudom ez miért nem jutott eszembe anno hengerfejezéskor..
Nem is merek belegondolni, hogy mennyi lesz, ha mindkettő hengerfejet csinálni kel...! wow1  falbav  rinya
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:09:57 »

Nem is merek belegondolni, hogy mennyi lesz, ha mindkettő hengerfejet csinálni kel...! wow1  falbav  rinya

Ki lehet hozni 200 alatt. A pontos összeg függ a szerelőtől, és attól is miket kell még megcsinálni, ha már szét van szedve.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:18:56 »

Amúgy van egy keveset futott komplett v6 mocim eladó Smiley
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:22:50 »

Amúgy van egy keveset futott komplett v6 mocim eladó Smiley

Mennyit is futott? Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:27:47 »

Ki lehet hozni 200 alatt. A pontos összeg függ a szerelőtől, és attól is miket kell még megcsinálni, ha már szét van szedve.
wow1  wow1  wow1
200-ból már kocsit veszek...! wave
Ha tényleg ilyen húzós lesz, akkor inkább egy keveset futott komplett motorcsere, mert az enyémben már amúgy is közel 350e kilóméter van!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:29:46 »

Mennyit is futott? Cheesy
A tartalék motorom 140et. Aminek a tartaléka az 310et Smiley
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:32:42 »

A tartalék motorom 140et. Aminek a tartaléka az 310et Smiley

Ha egyszer úgy adódik biztos jelentkezem Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:34:09 »

A tartalék motorom 140et. Aminek a tartaléka az 310et Smiley

Jó ez a v6 laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:38:49 »

Jó ez a v6 laugh

Olyannyira, hogy az ember még akkor sem tolja ki a szeméttelepre ha motort kell benne cseréni Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:39:42 »

Jó ez a v6 laugh


Még jó, hogy nincs benne turbó meg pcs.  eplus2 Legalább van 2 hengerfeje.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:41:27 »

Olyannyira, hogy az ember még akkor sem tolja ki a szeméttelepre ha motort kell benne cseréni Wink


Csak akkor ne mondjátok a fogyi topicban, hogy a xar diesel specifikus alkatrészek.... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.