Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:10:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304511 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2014.09.16 kedd, 19:45:41 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.16 kedd, 19:30:17
Kopott kuplung nem lehet?
mk3 nál a generátor is okozhatja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2014.09.16 kedd, 19:46:32 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.16 kedd, 18:00:13
Jajj, ha látom hogy írsz, mindig egy idézet jut eszembe,
Máté Evangyélioma 5. fejezet 3. vers
"Boldogok a lelki szegények: mert övék a mennyeknek országa."
nem baj az ha hiszel.butaságot nem tanulsz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2014.09.16 kedd, 20:14:49 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.16 kedd, 18:01:08
Folytószelep poti jó?
Milyen értéket kellene mérnem alaphelyzetben és milyet végállásban? A köztes állapotot már tudom mérni műszerrel. Köszönném a segítséget.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2014.09.16 kedd, 20:17:18 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.16 kedd, 19:30:17
Kopott kuplung nem lehet?
Még sosem vettem észre, hogy megcsúszott volna, vagy nagyon nem dolgozik a kuplung. Nem gondolnám, hogy az lehet a baj.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2014.09.16 kedd, 20:20:32 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.16 kedd, 20:14:49
Milyen értéket kellene mérnem alaphelyzetben és milyet végállásban? A köztes állapotot már tudom mérni műszerrel. Köszönném a segítséget.
Ha otthon leszek megmérem, pici türelmedet kérném. Mk2 mk3 egyforma ?
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2014.09.16 kedd, 20:41:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.16 kedd, 19:45:41
mk3 nál a generátor is okozhatja.
Vagypedig túlzottan kicsi az autó légellenálása...
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.16 kedd, 20:17:18
Még sosem vettem észre, hogy megcsúszott volna, vagy nagyon nem dolgozik a kuplung. Nem gondolnám, hogy az lehet a baj.
Értem, csak egy tipp volt. Remélem rá jöttök mi lehet ez...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 20:43:03 írta Mikee
»
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2014.09.16 kedd, 21:58:01 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.16 kedd, 20:20:32
Ha otthon leszek megmérem, pici türelmedet kérném. Mk2 mk3 egyforma ?
Ezt nem tudom. Talán valaki?
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:09:00 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.16 kedd, 21:58:01
Ezt nem tudom. Talán valaki?
Úgytűnik egyforma.
[url=http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/1998/2_5/BENZIN/uzemanyag-rendszer/vezerloszelepek/
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 22:11:50 írta Mikee
»
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:13:48 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.16 kedd, 22:09:00
Úgytűnik egyforma.
[url=http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/1998/2_5/BENZIN/uzemanyag-rendszer/vezerloszelepek/
Sajnos, nekem ez jön be, ha a linkre kattintok:
An Error Was Encountered
The URI you submitted has disallowed characters.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:24:07 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.16 kedd, 22:13:48
Sajnos, nekem ez jön be, ha a linkre kattintok:
An Error Was Encountered
The URI you submitted has disallowed characters.
végülis tökmindegy. amint otthon leszek megmérem.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:28:36 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.16 kedd, 22:24:07
végülis tökmindegy. amint otthon leszek megmérem.
Köszi! !!! !!! !!!
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:32:09 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.16 kedd, 22:28:36
Köszi! !!! !!! !!!
Kis genya ódal nem engedte szerkeszteni, mikor meg már jó lett - az egyik link eltünt...ilyet még nem láttam. Na mind1 remélem most már jó lesz.
2002 v6 24 valve
1998 v6 24valve
Be kell írni a captcha kódot - robotok kiszűrése végett. Érdekes Mk2 és Mk3 esetében ugyanolyan a poti. hmmm
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:41:51 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.16 kedd, 22:32:09
Kis genya ódal nem engedte szerkeszteni, mikor meg már jó lett - az egyik link eltünt...ilyet még nem láttam. Na mind1 remélem most már jó lesz.
2002 v6 24 valve
1998 v6 24valve
Be kell írni a captcha kódot - robotok kiszűrése végett. Érdekes Mk2 és Mk3 esetében ugyanolyan a poti. hmmm
csodás
amikor ezzel volt gondom az mk2nél, még csak folytószelepházzal együtt lehetett kapni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:45:40 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.16 kedd, 22:41:51
Te minek írkálsz ide? Nem bontottad még el? Vagy nem kell senkinek mi?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:51:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.16 kedd, 22:45:40
Te minek írkálsz ide? Nem bontottad még el? Vagy nem kell senkinek mi?
Némi komolyságot kérünk. Ez nem a humor topik. Itt komoly kérdésekre sok válasz érkezik. Ezek között ugyan vannak komolytalan hozzászólások, de a lényeg a lényeg. A V6 tulajdonosok különböznek a diselesektől!!!!!!!!
Nekik benzines motorjuk van, a többiek megfüstölögnek a sok jó autó láttán!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:54:59 »
kéremszépen, hátrébb az agyarakkal
a v6 nem bomlik, még akkor is meglessz, amikor a tdci-jeitekből már csak a korom marad.
amúgymeg ha minden jól megy, nemsokára nekem is lesz tdci
is.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2014.09.17 szerda, 19:13:40 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.16 kedd, 22:28:36
Köszi! !!! !!! !!!
3tűs csatija van, a poti a hűtő irányába néz:
Alsó és középső közt 3,23kOhm alaphelyzetben 0.38 full kitérésnél
felső és középső közt 0,85- 3,56
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2014.09.17 szerda, 19:36:01 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.17 szerda, 19:13:40
3tűs csatija van, a poti a hűtő irányába néz:
Alsó és középső közt 3,23kOhm alaphelyzetben 0.38 full kitérésnél
felső és középső közt 0,85- 3,56
Nagyon köszönöm! Holnap megnézem!
Naplózva
koko
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 10:46:45 »
Sziasztok,
Milyen problémára enged következtetni ez a jelenség adott egy Ford Mondeo 2.5 V6 2005 MK3 Kb úgy 100 ig minden "jó" a gyorsulással de 100 fölött iszonyat kínkeservesen megy el 100-120 KM/ óráig az autó és után hiába van koppig a gázpedál nem megy az autó, nem gyorsul tovább, padlógáznál sem vált vissza.
A váltó meg néha nem óhajt felváltani 5.be olyan 90 körül mert azt hiszi nyomom neki még a gázt...ilyenkor átrakom manuálba lökök eggyet rajta és már 5.ben van, vissza D-be és van amikor érzem hogy visszarakja 4.be. Fingom sincs mi a rák baja lehet. A váltóban is nem egész 2 hete lett lecserélve az olaj, 9 liter automata váltó olajat kapott. Légteleníteni nem lett, mivel aki csinálta nem tudja, hogy kell mint utóbb kiderült. Ezt is jólenne megtudni. ABS ASR fault hiba világít a tárcsa és a betétek és a kézifék kötél csere óta...Azt mondja azóta nem alszik el...
Ami most volt cserélve: olajcsere, kartertömítés, légszűrő csere, pollenszűrő csere, jobb féltengely gumiharang, kézifék kötél bal-jobb, hátsó tárcsa és betét.
A szerelő mondta, hogy el van drótozva össze van szűkítve egy levegő cső ami a légtömegmérőből jön ki és megy hátrafele a motorhoz. Lehet hogy azért nem megy. Leszedtem ezt a drótot amivel össze volt szűkítve a cső. Azóta "huhogó" hangot ad a légszűrő körül és remeg az egész kóceráj. Alapjárat egyenetlen, 1000 alatt és 2000 között ingadozik.
A fogyasztásom felment 10,7 literről 15 literre és tovább az égig. Balcsit augusztusban megjártam 10-11 literből, klímával dög melegben. A videón már 19 liter. Nem is járok vele most mert nemtudom mi a baja. Azt vettem még észre, hogy sokszor megy a ventillátor, talán indokolatlanul sokszor. De ez azóta megy így amióta megvan az autó, augusztus eleje óta. Nemtudom ennek mennyit kellene mennie. Gondolom nagy motor had forgassa a vizet, meg hűljön rendesen...Vagy beszart a termosztát.
Vizet nem eszi. Olaj nincs a víztartályban. Kipufogó száraz kormos ami szerintem normális. Nem csöpög a kipufogóból az olaj.
A videó:
https://www.youtube.com/watch?v=tieC8qEy7Ic
Ötlet erre a jelenségre?? Előre is köszi a tippeket és a segítséget.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 11:14:16 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.17 szerda, 19:13:40
3tűs csatija van, a poti a hűtő irányába néz:
Alsó és középső közt 3,23kOhm alaphelyzetben 0.38 full kitérésnél
felső és középső közt 0,85- 3,56
Szétszedtem, megmértem. Közel azonos értékeket mértem. Az érintkezők elég furcsák, zöldek voltak. Megtisztítottam őket, kontakt spray, azután próbaút. Valamivel jobb a helyzet, de az az igazán érezhető lassulás még egyes sebességben sem érezhető. Persze mindegy, hamarosan úgyis másik motor kerül bele (másfél hónapja is ebben bíztam, de még a régi van benne). Majd akkor visszatérünk a kérdésre, ha még aktuális lesz!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 14:15:48 »
Idézetet írta: koko - 2014.09.21 vasárnap, 10:46:45
Milyen problémára enged következtetni ez a jelenség adott egy Ford Mondeo 2.5 V6 2005 MK3 Kb úgy 100 ig minden "jó" a gyorsulással de 100 fölött iszonyat kínkeservesen megy el 100-120 KM/ óráig az autó és után hiába van koppig a gázpedál nem megy az autó, nem gyorsul tovább, padlógáznál sem vált vissza.
Ebben az esetben a legesélyesebb az, hogy nem működik az IMRC. Nem nyit ki a rövid csöveket záró szelepsor. Elképzelhető, hogy kisebb sebességfokozatokban nyílik, ezért pl 100ig kihúzatva jó, de magasabb fokozatokban meg valamiért nem marad nyitva. Én így jártam anno, ezért eltávolítottam az egészet. Azóta hamarabb épül fel a nyomaték, sőt 1500 alatt is jó, csak akörül néha ránt, ha mélyebben nyomom a gázt mint indokolt lenne. Próbáld meg kiakasztani a rudazatát, és úgy menj egy karikát. Ha továbbra sincs kraft, akkor lehet másfelé keresgélni: pl a másik legesélyesebb dolog, hogy eltömődött valamelyik katalizátor.
Idézetet írta: koko - 2014.09.21 vasárnap, 10:46:45
A szerelő mondta, hogy el van drótozva össze van szűkítve egy levegő cső ami a légtömegmérőből jön ki és megy hátrafele a motorhoz. Lehet hogy azért nem megy. Leszedtem ezt a drótot amivel össze volt szűkítve a cső. Azóta "huhogó" hangot ad a légszűrő körül és remeg az egész kóceráj. Alapjárat egyenetlen, 1000 alatt és 2000 között ingadozik.
Ennek a leágazó csőnek csak az alapjárati pótlevegő tolattyúhoz van köze. Ha a tolattyú rossz, akkor huhogó hang hallható, és az alapjárat mászkál nagymértékben is akár. A cső szűkítésével lehet eltüntetni a hibajelenséget.
Idézetet írta: koko - 2014.09.21 vasárnap, 10:46:45
A fogyasztásom felment 10,7 literről 15 literre és tovább az égig. Balcsit augusztusban megjártam 10-11 literből, klímával dög melegben. A videón már 19 liter. Nem is járok vele most mert nemtudom mi a baja. Azt vettem még észre, hogy sokszor megy a ventillátor, talán indokolatlanul sokszor. De ez azóta megy így amióta megvan az autó, augusztus eleje óta. Nemtudom ennek mennyit kellene mennie. Gondolom nagy motor had forgassa a vizet, meg hűljön rendesen...Vagy beszart a termosztát.
Nagy fogyit az okozhatja, hogy padlót nyomsz, hogy menjen az autó.
A ventinek a hőfokmutató középső állása körül kell elindulnia. Normál esetben (+városban) nagyrészt itt időzik a mutató, ez az ideális üzemi hőfok. A venti a vízhőfok érzékelő jele alapján kapja a feszültséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.21 vasárnap, 17:25:38 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 14:24:19 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.21 vasárnap, 11:14:16
Szétszedtem, megmértem. Közel azonos értékeket mértem. Az érintkezők elég furcsák, zöldek voltak. Megtisztítottam őket, kontakt spray, azután próbaút. Valamivel jobb a helyzet, de az az igazán érezhető lassulás még egyes sebességben sem érezhető. Persze mindegy, hamarosan úgyis másik motor kerül bele (másfél hónapja is ebben bíztam, de még a régi van benne). Majd akkor visszatérünk a kérdésre, ha még aktuális lesz!
A fojtószelep poti, és a többi említett alkatrész hibája nem tud ilyen jelenséget okozni.
Ezt jellemzően az alapjárati tolattyú nyitva maradása okozza. Fals levegő is lehet, de az lefulladásokat, leállásokat is okoz. Ha tapasztalsz ilyet, akkor ez a gond. Mielőtt szaladnál venni új alapjáratit, azért még érdemes vizsgálódni, pl hogy megfelelő jelet kap-e, mivel más is járt úgy, hogy kicserélte, aztán a hiba fennmaradt.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
koko
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2014.09.27 szombat, 19:41:59 »
Dávid!
Vannak fejlemények a történetben. Elmentem budafokra a ford szervízbe, rádugták a számítógépre kiolvasták mi lehet a para.
A számítógép azt írta hogy az automata váltóval lehet para konkrétan amit hibát dobott az annyi hogy "N" fokozatban valami gáz van és ennyi.
Mivel nem lett lelégtelenítve a váltó ezért sanszos, hogy ez a baj.
A fordos szerelő csóka kipróbálta és azt mondta, hogy ennek az autónak semmi nyomtéka nincsen, érzem is hogy nagyon nulla. Azt mondta vigyem vissza ott ahol csinálták a váltban az olajcserét és csinálják meg rendesen, légtelenítsék le stb. Ha ezután sem jönnek vissza lóerők akkor gáz van mert még mindig nem tudni mitől nem megy az autó, úgy ahogy kéne. Milyen olaj kell pontosan a váltóba? Mert a szerelő amit belerakott az állítólag az ami bele való 1600 ft per liter az autósbolt rendszere szerint ami a v6 mondeóhoz való.
Viszont az kiderült, hogy a huhogó hang az alapjártai levegőmennyiség szabályozó szelep az egy ***, azt cserélni kell mindenképpen.
Ezt hogy keressem a bárdinál? Mert ott van kedvezményem. Most a fogyasztás 14-15 liter között van, gondolom az alapjárati szabályozó szelep is rátesz egy nagy lapáttal azért is lehet sok. Elképzelhető, hogy ezért nem megy az autó? Bár kétlem. Minden infó, ötlet, zanács jóljön, akinek van ötlete írhat emailt is. Email cím:
mr.grincs@gmail.com
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2014.09.27 szombat, 20:56:46 »
Idézetet írta: koko - 2014.09.27 szombat, 19:41:59
Dávid!
Vannak fejlemények a történetben. Elmentem budafokra a ford szervízbe, rádugták a számítógépre kiolvasták mi lehet a para.
A számítógép azt írta hogy az automata váltóval lehet para konkrétan amit hibát dobott az annyi hogy "N" fokozatban valami gáz van és ennyi.
Mivel nem lett lelégtelenítve a váltó ezért sanszos, hogy ez a baj.
A fordos szerelő csóka kipróbálta és azt mondta, hogy ennek az autónak semmi nyomtéka nincsen, érzem is hogy nagyon nulla. Azt mondta vigyem vissza ott ahol csinálták a váltban az olajcserét és csinálják meg rendesen, légtelenítsék le stb. Ha ezután sem jönnek vissza lóerők akkor gáz van mert még mindig nem tudni mitől nem megy az autó, úgy ahogy kéne. Milyen olaj kell pontosan a váltóba? Mert a szerelő amit belerakott az állítólag az ami bele való 1600 ft per liter az autósbolt rendszere szerint ami a v6 mondeóhoz való.
Viszont az kiderült, hogy a huhogó hang az alapjártai levegőmennyiség szabályozó szelep az egy ***, azt cserélni kell mindenképpen.
Ezt hogy keressem a bárdinál? Mert ott van kedvezményem. Most a fogyasztás 14-15 liter között van, gondolom az alapjárati szabályozó szelep is rátesz egy nagy lapáttal azért is lehet sok. Elképzelhető, hogy ezért nem megy az autó? Bár kétlem. Minden infó, ötlet, zanács jóljön, akinek van ötlete írhat emailt is. Email cím:
mr.grincs@gmail.com
Köszönöm a segítséget.
Szia koko!
Nekem annó szintén nagy volt a fogyasztásom, hibakiolvasáskor kipufogógáz összetétel hibát, lambdaszonda hibát írt ki. Kicseréltem mindkettőt, azóta 9,8- 10,2 között van a fogyasztásom. Nem jelenti. hogy Nálad is ez a baj, de egy ellenőrzést megér.
Naplózva
koko
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 15:30:16 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.27 szombat, 20:56:46
Szia koko!
Nekem annó szintén nagy volt a fogyasztásom, hibakiolvasáskor kipufogógáz összetétel hibát, lambdaszonda hibát írt ki. Kicseréltem mindkettőt, azóta 9,8- 10,2 között van a fogyasztásom. Nem jelenti. hogy Nálad is ez a baj, de egy ellenőrzést megér.
Hali,
Köszi a tippet. És nyomatékszegény is volt az autód?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 17:02:00 »
Idézetet írta: koko - 2014.09.28 vasárnap, 15:30:16
Hali,
Köszi a tippet. És nyomatékszegény is volt az autód?
Hát nem volt egy erőmű, az biztos.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2014.10.04 szombat, 21:15:12 »
*** automata váltónál hiába cseréltetsz lambdaszondát, attól nem fog jobban váltani
Rendbe kell rakatni azt a váltoþ, addig felesleges bármi másra költeni
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2014.10.07 kedd, 18:37:19 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.16 kedd, 16:25:13
mondollo
Érdekelne, van-e már motorféked?
Nem igazán..., de mostanában nem foglalkoztat a kérdés, mert ezer más dolgom van.
Miért?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2014.10.07 kedd, 19:32:46 »
Újabb "para" van, remélem tudtok segíteni!
Már korábban említettem, hogy néha reggelente szokott a vízpumpa alatti résznél víztócsa lenni...
Múltkor zseblámpával aláfeküdtem és azt láttam, hogy valószínű nem a vízpumpa ereszt, hanem a felső csőcsatlakozásánál, mert az is vízkőnyomos, tehát valószínű ott szivárog és folyik végig a vízpumpán. Reggelente hideg indításnál néha "csordogáló patak" hang van 1-2 másodpercig a műszerfal mögött és múltkor miután leállítottam a motort, akkor is fura hang jött a hűtőrendszerből, hasonló, mint a "csordogáló patak", csak egy kicsit intenzívebb és egy kicsivel tovább tartott, de ezt 1-2x hallotam eddig. Néhány alkalommal leszedtem reggel vagy teljesen hideg motornál a kiegyenlítő tartály kupakját, és még hideg motornál is nyomás alatt van a rendszer, mert amikor kinyitom a tartály kupakját hangos szuszogással nyomja ki a levegőt és a hűtővíz szintje minimum szintről felmegy maximum szint felé! A víz nem tűnik olajosnak, nem is fogy, max annyit, amennyi tócsa szokott lenni alatta, az olajszint sem emelkedik...
Van valami ötletetek?
Tudnátok ajánlani Budapesten, vagy a környékén megbízható és jó szerelőt, aki ért a V6-os Mondeo-hoz, van neki diagnosztikai műszere hozzá, és akihez nyugod szívvel elvihetném átnézetni ezt a hűtőrendszer jelenséget és a motorfék problémát is?
Előre is köszönöm
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:09:55 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.07 kedd, 19:32:46
Újabb "para" van, remélem tudtok segíteni!
Már korábban említettem, hogy néha reggelente szokott a vízpumpa alatti résznél víztócsa lenni...
Múltkor zseblámpával aláfeküdtem és azt láttam, hogy valószínű nem a vízpumpa ereszt, hanem a felső csőcsatlakozásánál, mert az is vízkőnyomos, tehát valószínű ott szivárog és folyik végig a vízpumpán. Reggelente hideg indításnál néha "csordogáló patak" hang van 1-2 másodpercig a műszerfal mögött és múltkor miután leállítottam a motort, akkor is fura hang jött a hűtőrendszerből, hasonló, mint a "csordogáló patak", csak egy kicsit intenzívebb és egy kicsivel tovább tartott, de ezt 1-2x hallotam eddig. Néhány alkalommal leszedtem reggel vagy teljesen hideg motornál a kiegyenlítő tartály kupakját, és még hideg motornál is nyomás alatt van a rendszer, mert amikor kinyitom a tartály kupakját hangos szuszogással nyomja ki a levegőt és a hűtővíz szintje minimum szintről felmegy maximum szint felé! A víz nem tűnik olajosnak, nem is fogy, max annyit, amennyi tócsa szokott lenni alatta, az olajszint sem emelkedik...
Van valami ötletetek?
Tudnátok ajánlani Budapesten, vagy a környékén megbízható és jó szerelőt, aki ért a V6-os Mondeo-hoz, van neki diagnosztikai műszere hozzá, és akihez nyugod szívvel elvihetném átnézetni ezt a hűtőrendszer jelenséget és a motorfék problémát is?
Előre is köszönöm
Gsr-t keresd.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:17:42 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 20:09:55
Gsr-t keresd.
Ő kicsoda és miben tud segíteni? Helyileg hol van?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:21:56 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.07 kedd, 20:17:42
Ő kicsoda és miben tud segíteni? Helyileg hol van?
Fórumtárs. Pólustól nem messze dolgozik.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:26:31 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.07 kedd, 19:32:46
Újabb "para" van, remélem tudtok segíteni!
Már korábban említettem, hogy néha reggelente szokott a vízpumpa alatti résznél víztócsa lenni...
Múltkor zseblámpával aláfeküdtem és azt láttam, hogy valószínű nem a vízpumpa ereszt, hanem a felső csőcsatlakozásánál, mert az is vízkőnyomos, tehát valószínű ott szivárog és folyik végig a vízpumpán. Reggelente hideg indításnál néha "csordogáló patak" hang van 1-2 másodpercig a műszerfal mögött és múltkor miután leállítottam a motort, akkor is fura hang jött a hűtőrendszerből, hasonló, mint a "csordogáló patak", csak egy kicsit intenzívebb és egy kicsivel tovább tartott, de ezt 1-2x hallotam eddig. Néhány alkalommal leszedtem reggel vagy teljesen hideg motornál a kiegyenlítő tartály kupakját, és még hideg motornál is nyomás alatt van a rendszer, mert amikor kinyitom a tartály kupakját hangos szuszogással nyomja ki a levegőt és a hűtővíz szintje minimum szintről felmegy maximum szint felé! A víz nem tűnik olajosnak, nem is fogy, max annyit, amennyi tócsa szokott lenni alatta, az olajszint sem emelkedik...
Van valami ötletetek?
Tudnátok ajánlani Budapesten, vagy a környékén megbízható és jó szerelőt, aki ért a V6-os Mondeo-hoz, van neki diagnosztikai műszere hozzá, és akihez nyugod szívvel elvihetném átnézetni ezt a hűtőrendszer jelenséget és a motorfék problémát is?
Előre is köszönöm
hengerfej lesz ...
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:33:58 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 20:21:56
Fórumtárs. Pólustól nem messze dolgozik.
Autószerelő szakműhelyben? Olyan helyre szeretném vinni, ahol megvan hozzá minden szerszámuk, eszközük és garanciát/felelőséget vállalnak a munkájukért, nem pedig egyik helyről a másik helyre viszik, mert mindenhol máshoz értenek..., vagy a "haverom majd megszereli, mert neki is ilyen van"...! Bocs, ezzel nem minősíteni akartam senkit, ne értsd félre, csak a későbbi kellemetlenségeket megelőzni!
Köszönöm a készséges segítséged és a gyors reagálást!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:34:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2014.10.07 kedd, 20:26:31
hengerfej lesz ...
Én is arra gyanakszom sajnos, csak kérdés, hogy melyik?!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:35:32 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.07 kedd, 20:33:58
Autószerelő szakműhelyben? Olyan helyre szeretném vinni, ahol megvan hozzá minden szerszámuk, eszközük és garanciát/felelőséget vállalnak a munkájukért, nem pedig egyik helyről a másik helyre viszik, mert mindenhol máshoz értenek..., vagy a "haverom majd megszereli, mert neki is ilyen van"...! Bocs, ezzel nem minősíteni akartam senkit, ne értsd félre, csak a későbbi kellemetlenségeket megelőzni!
Köszönöm a készséges segítséged és a gyors reagálást!
megbízhatsz benne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:36:48 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.07 kedd, 20:33:58
Autószerelő szakműhelyben? Olyan helyre szeretném vinni, ahol megvan hozzá minden szerszámuk, eszközük és garanciát/felelőséget vállalnak a munkájukért, nem pedig egyik helyről a másik helyre viszik, mert mindenhol máshoz értenek..., vagy a "haverom majd megszereli, mert neki is ilyen van"...! Bocs, ezzel nem minősíteni akartam senkit, ne értsd félre, csak a későbbi kellemetlenségeket megelőzni!
Köszönöm a készséges segítséged és a gyors reagálást!
Igen. Ő az:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:43:17 »
Köszönöm, már küldtem neki privát üzenetet!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2014.10.07 kedd, 20:52:50 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.07 kedd, 20:34:57
Én is arra gyanakszom sajnos, csak kérdés, hogy melyik?!
Mind a kettőt kell cserélni. Olyan nincs, hogy csak az egyik ég át, max a tűzfal felőli kicsit jobban. Ez azért van, mert gyárilag selejtessel szerelték, és sajnos most is csak olyat lehet kapni (van rajta egy plusz lyuk, ami nem kéne). Én amondó vagyok egyedi strapabíró, akár sportcélú tömítést kell legyártatni. Nem tudom ez miért nem jutott eszembe anno hengerfejezéskor..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2014.10.07 kedd, 21:49:36 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.10.07 kedd, 20:52:50
Mind a kettőt kell cserélni. Olyan nincs, hogy csak az egyik ég át, max a tűzfal felőli kicsit jobban. Ez azért van, mert gyárilag selejtessel szerelték, és sajnos most is csak olyat lehet kapni (van rajta egy plusz lyuk, ami nem kéne). Én amondó vagyok egyedi strapabíró, akár sportcélú tömítést kell legyártatni. Nem tudom ez miért nem jutott eszembe anno hengerfejezéskor..
Nem is merek belegondolni, hogy mennyi lesz, ha mindkettő hengerfejet csinálni kel...!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:09:57 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.07 kedd, 21:49:36
Nem is merek belegondolni, hogy mennyi lesz, ha mindkettő hengerfejet csinálni kel...!
Ki lehet hozni 200 alatt. A pontos összeg függ a szerelőtől, és attól is miket kell még megcsinálni, ha már szét van szedve.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:18:56 »
Amúgy van egy keveset futott komplett v6 mocim eladó
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:22:50 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 22:18:56
Amúgy van egy keveset futott komplett v6 mocim eladó
Mennyit is futott?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:27:47 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.10.07 kedd, 22:09:57
Ki lehet hozni 200 alatt. A pontos összeg függ a szerelőtől, és attól is miket kell még megcsinálni, ha már szét van szedve.
200-ból már kocsit veszek...!
Ha tényleg ilyen húzós lesz, akkor inkább egy keveset futott komplett motorcsere, mert az enyémben már amúgy is közel 350e kilóméter van!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:29:46 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 22:22:50
Mennyit is futott?
A tartalék motorom 140et. Aminek a tartaléka az 310et
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:32:42 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 22:29:46
A tartalék motorom 140et. Aminek a tartaléka az 310et
Ha egyszer úgy adódik biztos jelentkezem
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:34:09 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 22:29:46
A tartalék motorom 140et. Aminek a tartaléka az 310et
Jó ez a v6
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:38:49 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.07 kedd, 22:34:09
Jó ez a v6
Olyannyira, hogy az ember még akkor sem tolja ki a szeméttelepre ha motort kell benne cseréni
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:39:42 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.07 kedd, 22:34:09
Jó ez a v6
Még jó, hogy nincs benne turbó meg pcs.
Legalább van 2 hengerfeje.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:41:27 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 22:38:49
Olyannyira, hogy az ember még akkor sem tolja ki a szeméttelepre ha motort kell benne cseréni
Csak akkor ne mondjátok a fogyi topicban, hogy a xar diesel specifikus alkatrészek....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ