Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:06:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304013 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:46:59 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.07 kedd, 22:41:27
Csak akkor ne mondjátok a fogyi topicban, hogy a xar diesel specifikus alkatrészek....
Nem értem hol a hiba. David hengerei megsültek vzolinak meg van mindenből tartalékalkatrésze
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2014.10.07 kedd, 22:52:02 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 22:46:59
Nem értem hol a hiba. David hengerei megsültek vzolinak meg van mindenből tartalékalkatrésze
Nincs hiba....ugyanúgy bexarhat a V6 is, mint a diesel. És sajnos mindkettőnél zsebbenyúlós lehet a mutatvány.
A vzolinak meg azért van tartalék motorja, mert tudja nagyon júl, hogy széthullik (már bontani is akarta
) a V6 is.
( a diesel legalább visszahozza az árát
)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2014.10.07 kedd, 23:56:01 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 22:46:59
Nem értem hol a hiba. David hengerei megsültek vzolinak meg van mindenből tartalékalkatrésze
Nem sültek meg, és nem a V6 motorok hengerfejeinek számával van a baj. A baj a Ford mérnökökkel van, akik hibásan kivágott tömítéssel szerelték a 2.5 Duratec-et... Más gond nincs ezzel a motorral, csak normális hf tömítést kell bele csináltatni, és akkor kiszolgál sok 100.000 km-en át probléma nélkül.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2014.10.08 szerda, 06:39:07 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 22:18:56
Amúgy van egy keveset futott komplett v6 mocim eladó
lassan minden v6-hoz kell egy tartalék motor.a dízel fenntartása ehhez képest mint egy rollernek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2014.10.08 szerda, 13:16:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.08 szerda, 06:39:07
lassan minden v6-hoz kell egy tartalék motor.a dízel fenntartása ehhez képest mint egy rollernek....
Hááát a kollégám nem olyan régen lapátolt bele a ~2005-ös Diesel mondeojába közel fél Millát, mert elfosta magát a magasnyomású a porlasztócsúcsokkal együtt!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2014.10.08 szerda, 13:19:49 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.08 szerda, 13:16:33
Hááát a kollégám nem olyan régen lapátolt bele a ~2005-ös Diesel mondeojába közel fél Millát, mert elfosta magát a magasnyomású a porlasztócsúcsokkal együtt!
de gondolom futott vagy 300e km-t.annyi futásteljesítmény után bármelyik benzinest is lehet motorgenerálozni szintén ennyiből.sőt a motorgenerál a benzineseknél már 150e után jön mint a gyorsvonat.csak itt a fórumon 10-ből heten nyolcan túlvannak a generálon a benzinesek közül.És van akinek azóta tdci-je van.nem véletlenül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2014.10.08 szerda, 13:25:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.07 kedd, 22:39:42
Még jó, hogy nincs benne turbó meg pcs.
Legalább van 2 hengerfeje.
Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2014.10.08 szerda, 13:26:48 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.08 szerda, 13:25:47
Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2014.10.08 szerda, 13:39:17 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.08 szerda, 13:25:47
Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2014.10.08 szerda, 16:04:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.08 szerda, 13:19:49
de gondolom futott vagy 300e km-t.annyi futásteljesítmény után bármelyik benzinest is lehet motorgenerálozni szintén ennyiből.sőt a motorgenerál a benzineseknél már 150e után jön mint a gyorsvonat.csak itt a fórumon 10-ből heten nyolcan túlvannak a generálon a benzinesek közül.És van akinek azóta tdci-je van.nem véletlenül.
ha húzzál vissza a kis űrhajóda és p.b.
a benzines úgy elmegy 300-ezret, hogy egyszer már 300ról visszatekerték 100ra
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2014.10.08 szerda, 16:05:32 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.08 szerda, 13:25:47
Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból
Szerintem meg menjetek inkább a büszkeség menetére
Naplózva
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2014.10.08 szerda, 16:14:13 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.08 szerda, 16:04:54
ha húzzál vissza a kis űrhajóda és p.b.
a benzines úgy elmegy 300-ezret, hogy egyszer már 300ról visszatekerték 100ra
Remelem a jóisten beszél belőled,ugyanis nekem 2.0 benyas van,155000 mérfölddel
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2014.10.08 szerda, 16:15:30 »
Idézetet írta: Lacilondon - 2014.10.08 szerda, 16:14:13
Remelem a jóisten beszél belőled,ugyanis nekem 2.0 benyas van,155000 mérfölddel
az én v6omban 310.000 km van, indul, nem füstöl, nem eszi az olajat. 240.000nél kuplungszett (nem, a lendkerék nem
) csere volt, és ennyi.
Naplózva
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2014.10.08 szerda, 16:28:04 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.08 szerda, 16:15:30
az én v6omban 310.000 km van, indul, nem füstöl, nem eszi az olajat. 240.000nél kuplungszett (nem, a lendkerék nem
) csere volt, és ennyi.
Király.
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2014.10.08 szerda, 17:21:53 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.10.07 kedd, 23:56:01
Nem sültek meg, és nem a V6 motorok hengerfejeinek számával van a baj. A baj a Ford mérnökökkel van, akik hibásan kivágott tömítéssel szerelték a 2.5 Duratec-et... Más gond nincs ezzel a motorral, csak normális hf tömítést kell bele csináltatni, és akkor kiszolgál sok 100.000 km-en át probléma nélkül.
Ez az st220-asra is érvényes?
Nekem jelenleg 242000 km van benne, túl van a kuplung és a lendkerék cserén. (nem én cseréltem, már így vettem)
300-nál fogok komplett vezérlés cserét csináltatni.
Amúgy tip-top az autó és nagyon sokáig így is fog maradni, ha rajtam múlik!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.08 szerda, 17:26:50 írta zeix
»
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2014.10.08 szerda, 17:28:44 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.08 szerda, 16:04:54
ha húzzál vissza a kis űrhajóda és p.b.
a benzines úgy elmegy 300-ezret, hogy egyszer már 300ról visszatekerték 100ra
p.b? WattaFak?
álmodban még többet is.valóságban 300nál már 2 motort cseréltek benne....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2014.10.08 szerda, 20:31:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.08 szerda, 17:28:44
p.b? WattaFak?
álmodban még többet is.valóságban 300nál már 2 motort cseréltek benne....
p.b.=pofa be
ne a dízeledből induljál ki. a céges (1.8 benzines, 2.0 benzines) mondeóimat 300.000km felett adtuk vissza, 2.5-3év után, nem vettem észre a motor cserét. Pedig a használat indokolta volna
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2014.10.08 szerda, 20:58:07 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.08 szerda, 20:31:02
p.b.=pofa be
ne a dízeledből induljál ki. a céges (1.8 benzines, 2.0 benzines) mondeóimat 300.000km felett adtuk vissza, 2.5-3év után, nem vettem észre a motor cserét. Pedig a használat indokolta volna
pedig kicserélték a motorokat,hidd el.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2014.10.08 szerda, 21:04:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.08 szerda, 20:58:07
pedig kicserélték a motorokat,hidd el.....
ok elhiszem. inkább
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2014.10.08 szerda, 21:04:53 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.08 szerda, 20:58:07
pedig kicserélték a motorokat,hidd el.....
Az ablakmosónál?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 06:20:08 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.08 szerda, 21:04:08
ok elhiszem. inkább
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 17:16:03 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.08 szerda, 21:04:53
Az ablakmosónál?
Holnap megyek a 15. kerületi Cromaxba venni egy új hűtősapkát, hátha... Azt javasolták azzal kezdjem...
Az lenne a kérdésem, hogy neked van olyan műszered, amivel meg tudod mérni a hűtővíz Co tartalmát és időben beleférnék ha arra járok?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 17:18:02 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 17:16:03
Holnap megyek a 15. kerületi Cromaxba venni egy új hűtősapkát, hátha... Azt javasolták azzal kezdjem...
Az lenne a kérdésem, hogy neked van olyan műszered, amivel meg tudod mérni a hűtővíz Co tartalmát és időben beleférnék ha arra járok?
a hűtővíz co tartalmát?szóda van benne?
Ha hengerfejes,annak egyértelmű jelei vannak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 18:42:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 17:18:02
a hűtővíz co tartalmát?szóda van benne?
Ha hengerfejes,annak egyértelmű jelei vannak.
Le vagy maradva......
Nincs mindig egyértelmű jele.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 18:44:50 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 17:16:03
Holnap megyek a 15. kerületi Cromaxba venni egy új hűtősapkát, hátha... Azt javasolták azzal kezdjem...
Az lenne a kérdésem, hogy neked van olyan műszered, amivel meg tudod mérni a hűtővíz Co tartalmát és időben beleférnék ha arra járok?
Bocsi, láttam hívtál.
Nincs nálam a telefon, fiókomban van. De általában úgyis kesztyű van a kezemen és csinálok valamit....
A hűtősapkán keresztül nem levegősödik le a hűtőrendszer!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 19:02:03 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.09 csütörtök, 18:44:50
Bocsi, láttam hívtál.
Nincs nálam a telefon, fiókomban van. De általában úgyis kesztyű van a kezemen és csinálok valamit....
A hűtősapkán keresztül nem levegősödik le a hűtőrendszer!
Akkor először hozzád menjek és csak utána a Cromaxba? Tudsz velem foglalkozni holnap, legalább annyit, hogy ránézel...?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 19:04:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.09 csütörtök, 17:18:02
a hűtővíz co tartalmát?szóda van benne?
Ha hengerfejes,annak egyértelmű jelei vannak.
A szódában Co2 van...
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 19:09:14 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 19:02:03
Akkor először hozzád menjek és csak utána a Cromaxba? Tudsz velem foglalkozni holnap, legalább annyit, hogy ránézel...?
Biztosan nem.
Előjegyzésben vagyunk, sajnos
beesős rendelés
nem működik nálunk.
A jövőhetünk is tele van már.....
Elhárítottad a hűtőfolyadék szivárgást?
Felönteni 2 cm-el a max fölé. Fel kell melegíteni, 5-10 perc 2000-2500 (ez a tuti, ilyenkor ki kell már nyitnia a termosztátnak....ezt közben lehet is vizsgálni). Ventilátor bekapcsolásig. Majd ha leáll a ventilátor, akkor leállítani és várni amíg kihűl. (előtte ne vedd le a tartály kupakot!) Kiegyenlítő tartály szint beállítás.
Ha ezt így végig lehet csinálni, akkor nem szabad csobogást hallanod már.
Ha másnap reggel hallasz....akkor baj van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 19:48:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.09 csütörtök, 19:09:14
Biztosan nem.
Előjegyzésben vagyunk, sajnos
beesős rendelés
nem működik nálunk.
A jövőhetünk is tele van már.....
Elhárítottad a hűtőfolyadék szivárgást?
Felönteni 2 cm-el a max fölé. Fel kell melegíteni, 5-10 perc 2000-2500 (ez a tuti, ilyenkor ki kell már nyitnia a termosztátnak....ezt közben lehet is vizsgálni). Ventilátor bekapcsolásig. Majd ha leáll a ventilátor, akkor leállítani és várni amíg kihűl. (előtte ne vedd le a tartály kupakot!) Kiegyenlítő tartály szint beállítás.
Ha ezt így végig lehet csinálni, akkor nem szabad csobogást hallanod már.
Ha másnap reggel hallasz....akkor baj van.
Szerintem nem szivárog a hűtőfolyadék, mert mostanában nem látok alatta tócsát, mivel a hűtősapka rendszeres letekregetése miatt, mikor leállok vele itthon, nincs nyomás alatt a rendszer...
Megcsínálom amiket leírtál és meglátjuk...
Már csak azt nem tudom, hogy megvegyem az új gyári Ford kiegyenlítő tartály sapkáját, vagy ne?
Egy szerelő ismerős azt tanácsolt, hogy a legolcsóbbal kezdjem, hátha azért nem engedi ki a túlnyomást a rendszerből...?!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 19:51:30 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 19:48:59
Szerintem nem szivárog a hűtőfolyadék, mert mostanában nem látok alatta tócsát, mivel a hűtősapka rendszeres letekregetése miatt, mikor leállok vele itthon, nincs nyomás alatt a rendszer...
Megcsínálom amiket leírtál és meglátjuk...
Már csak azt nem tudom, hogy megvegyem az új gyári Ford kiegyenlítő tartály sapkáját, vagy ne?
Egy szerelő ismerős azt tanácsolt, hogy a legolcsóbbal kezdjem, hátha azért nem engedi ki a túlnyomást a rendszerből...?!
A rendszerben kell túlnyomásnak lennie.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 19:56:27 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 19:48:59
Szerintem nem szivárog a hűtőfolyadék, mert mostanában nem látok alatta tócsát, mivel a hűtősapka rendszeres letekregetése miatt, mikor leállok vele itthon, nincs nyomás alatt a rendszer...
Megcsínálom amiket leírtál és meglátjuk...
Már csak azt nem tudom, hogy megvegyem az új gyári Ford kiegyenlítő tartály sapkáját, vagy ne?
Egy szerelő ismerős azt tanácsolt, hogy a legolcsóbbal kezdjem, hátha azért nem engedi ki a túlnyomást a rendszerből...?!
A hűtőrendszer nyomása: 1.3 - 1.5 bar
Miért tekergeted le a kiegyenlítő tartály kupakját? Főleg melegen.
Csináltál valamit, amivel megszüntettél hűtőfolyadék szivárgást? Azt ne várd, hogy magától megjavul.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 20:09:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.09 csütörtök, 19:56:27
A hűtőrendszer nyomása: 1.3 - 1.5 bar
Miért tekergeted le a kiegyenlítő tartály kupakját? Főleg melegen.
Csináltál valamit, amivel megszüntettél hűtőfolyadék szivárgást? Azt ne várd, hogy magától megjavul.
Még nem, de holnap kicserélem a vízpumpán a bilincset. Viszont reggel hidegen is nyomás alatt volt a rendszer, mert reggel mikor letekertem munkába indulás előtt, akkor is szuszogot egy jó nagyot és a minimumról felment a szint maximum fölé..., indításkor pedig "patakcsordogálás" volt a műszerfal mögött...
De lehet, hogy csak én misztifikálom túl, mivel a műszerfalon a vízhőfok mutatója meg sem moccan középállásból...?!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 20:24:06 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 20:09:28
Még nem, de holnap kicserélem a vízpumpán a bilincset. Viszont reggel hidegen is nyomás alatt volt a rendszer, mert reggel mikor letekertem munkába indulás előtt, akkor is szuszogot egy jó nagyot és a minimumról felment a szint maximum fölé..., indításkor pedig "patakcsordogálás" volt a műszerfal mögött...
De lehet, hogy csak én misztifikálom túl, mivel a műszerfalon a vízhőfok mutatója meg sem moccan középállásból...?!
A mutatótól ne várd, hogy a hideg, normális, forr állapoton kívül más infót ad.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 21:00:32 »
Amúgy mitől van csobogás? Hirtelen állítom le? Vagy min múlik hogy van vagy nincs, mert ritkán nálam is csobog.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 22:06:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.09 csütörtök, 19:56:27
A hűtőrendszer nyomása: 1.3 - 1.5 bar
Miért tekergeted le a kiegyenlítő tartály kupakját? Főleg melegen.
Csináltál valamit, amivel megszüntettél hűtőfolyadék szivárgást? Azt ne várd, hogy magától megjavul.
Végig csináltam, amit javasoltál. Feltöltöttem a kiegyenlítő tartályt a maximum szint felé, beindítottam a motort és járattam míg ki nem nyitott a termosztát, aztán 2500-3000 fordulaton mentem kettesben pár kilómétert, hogy este 9-kor ne zavarjam a szomszédokat, aztán megvártam míg be-ki kapcsol a ventillátor és leállítottam a motort...
A többi részét majd holnap...
A fűtésem olyan, hogy égeti a kezem.
Viszont azt vettem észre, hogy mikor bekapcsolom a fűtést, akkor utána pár másodperc múlva bekapcsol a motortérben a hűtőn lévő ventillátor (nem a fűtőventillátor!), talán mind a kettő, még teljesen hideg motornál is! Ha kikapcsolom a fűtést, akkor kb. 20-30 másodperc múlva kikapcsolnak a ventillátorok is! Ez normális??
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 22:12:20 »
...meleg motornál a vízcsövek kő kemények!
Lőttem pár képet teljesen üzem meleg motornál a vízpumpáról és környékéről, amit megpróbálok feltenni, de teljesen száraz, nem szivárog sehol, csak régi vízkőnyomok látszanak...
Hogyan tudok képet mellékelni? Mert nem találok ilyen menüt!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2014.10.10 péntek, 06:06:59 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 22:12:20
...meleg motornál a vízcsövek kő kemények!
Lőttem pár képet teljesen üzem meleg motornál a vízpumpáról és környékéről, amit megpróbálok feltenni, de teljesen száraz, nem szivárog sehol, csak régi vízkőnyomok látszanak...
Hogyan tudok képet mellékelni? Mert nem találok ilyen menüt!
a képet feltöltöd pl a
www.kepfeltoltes.hu
-ra és onnan idemásolod a kép linkjét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2014.10.10 péntek, 12:20:43 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.09 csütörtök, 22:06:15
Végig csináltam, amit javasoltál. Feltöltöttem a kiegyenlítő tartályt a maximum szint felé, beindítottam a motort és járattam míg ki nem nyitott a termosztát, aztán 2500-3000 fordulaton mentem kettesben pár kilómétert, hogy este 9-kor ne zavarjam a szomszédokat, aztán megvártam míg be-ki kapcsol a ventillátor és leállítottam a motort...
A többi részét majd holnap...
A fűtésem olyan, hogy égeti a kezem.
Viszont azt vettem észre, hogy mikor bekapcsolom a fűtést, akkor utána pár másodperc múlva bekapcsol a motortérben a hűtőn lévő ventillátor (nem a fűtőventillátor!), talán mind a kettő, még teljesen hideg motornál is! Ha kikapcsolom a fűtést, akkor kb. 20-30 másodperc múlva kikapcsolnak a ventillátorok is! Ez normális??
A ventilátor a klíma miatt megy, amikor bekapcsolod a klímavezérlőt, akkor indítja a kompresszort is. Kétszer nyomd be az A/C gombot, és akkor leáll.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2014.10.10 péntek, 14:50:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.10.10 péntek, 12:20:43
A ventilátor a klíma miatt megy, amikor bekapcsolod a klímavezérlőt, akkor indítja a kompresszort is. Kétszer nyomd be az A/C gombot, és akkor leáll.
De +10 fokban, hideg utastérnél és hideg motornál, 29 fokra állított fűtésnél minek is kapcsol be a klíma kompresszor/hűtő-klíma ventillátor, mikor fűtenie kéne, nem hűteni...?!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2014.10.10 péntek, 14:54:55 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.10 péntek, 14:50:57
De +10 fokban, hideg utastérnél és hideg motornál, 29 fokra állított fűtésnél minek is kapcsol be a klíma kompresszor/hűtő-klíma ventillátor, mikor fűtenie kéne, nem hűteni...?!
páramentesítés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2014.10.10 péntek, 15:05:22 »
[imghttp://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]http://[/img]
Viszont este nem vettem már le a kupakot, így nyomás alatt maradt a rendszer, minek következtében reggel ismét tócsa volt a vízpumpa alatt. aláfeküdtem és a pumpa alja volt vizes, ami ha jól láttam, akkor egy csíkban folyt oda a szíjtárcsa tengelyétől...
Ma megvettem a gyári Ford kiegyenlítő sapkát, és ha ti is megerősítetek benne, akkor megrendelem a gyári vízpumpát is. A Cromaxnál azt mondták, hogy csak gyári vízpumpa van a V6-hoz és kedvezménnyel ~32e forint. Olvastam itt a fórumon, hogy van műanyag lapátos és fém lapátos, de az üzletben nem tudták megmondani, hogy a gyári milyen. Van valami javaslatotok, ha vennem kell, hogy milyet vegyek és hol?
Köszönöm
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2014.10.10 péntek, 15:07:03 »
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_211941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2014.10.10 péntek, 15:09:10 »
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_211953_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_211959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2014.10.10 péntek, 15:17:58 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.10 péntek, 15:05:22
[imghttp://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]http://[/img]
Viszont este nem vettem már le a kupakot, így nyomás alatt maradt a rendszer, minek következtében reggel ismét tócsa volt a vízpumpa alatt. aláfeküdtem és a pumpa alja volt vizes, ami ha jól láttam, akkor egy csíkban folyt oda a szíjtárcsa tengelyétől...
Ma megvettem a gyári Ford kiegyenlítő sapkát, és ha ti is megerősítetek benne, akkor megrendelem a gyári vízpumpát is. A Cromaxnál azt mondták, hogy csak gyári vízpumpa van a V6-hoz és kedvezménnyel ~32e forint. Olvastam itt a fórumon, hogy van műanyag lapátos és fém lapátos, de az üzletben nem tudták megmondani, hogy a gyári milyen. Van valami javaslatotok, ha vennem kell, hogy milyet vegyek és hol?
Köszönöm
minek vettél kupakot, ha tartja a nyomást? az a dolga 1,2-1,3 bárig nem nyit ki
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2014.10.10 péntek, 15:23:45 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.10 péntek, 15:05:22
[imghttp://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]http://[/img]
Viszont este nem vettem már le a kupakot, így nyomás alatt maradt a rendszer, minek következtében reggel ismét tócsa volt a vízpumpa alatt. aláfeküdtem és a pumpa alja volt vizes, ami ha jól láttam, akkor egy csíkban folyt oda a szíjtárcsa tengelyétől...
Ma megvettem a gyári Ford kiegyenlítő sapkát, és ha ti is megerősítetek benne, akkor megrendelem a gyári vízpumpát is. A Cromaxnál azt mondták, hogy csak gyári vízpumpa van a V6-hoz és kedvezménnyel ~32e forint. Olvastam itt a fórumon, hogy van műanyag lapátos és fém lapátos, de az üzletben nem tudták megmondani, hogy a gyári milyen. Van valami javaslatotok, ha vennem kell, hogy milyet vegyek és hol?
Köszönöm
Nem csak gyári vízpumpa létezik:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6492-vizpumpa-ford-mondeo-1992-2007
https://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__15488/huto_futo_klima_rendszer_1__vizszivattyu_alkatreszek__vizszivattyu__mind?gyakori=I
Egy Graf vagy Ruville-vel nem nagyon lőhetsz mellé. Szerintem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2014.10.10 péntek, 16:27:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.10.10 péntek, 15:23:45
Nem csak gyári vízpumpa létezik:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6492-vizpumpa-ford-mondeo-1992-2007
https://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__15488/huto_futo_klima_rendszer_1__vizszivattyu_alkatreszek__vizszivattyu__mind?gyakori=I
Egy Graf vagy Ruville-vel nem nagyon lőhetsz mellé. Szerintem.
Én csak azt mondom amit a Cromax-os eladó. Ő azt mondta, hogy a V6-hoz csak gyári Ford van, de abban legalább benne van házastól a cső is.
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2014.10.10 péntek, 16:37:41 »
Na ilyen nyomás alatt a vízpumpám:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161519_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161528_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2014.10.10 péntek, 16:47:31 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.10 péntek, 16:37:41
Na ilyen nyomás alatt a vízpumpám:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161519_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161528_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Csere
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2014.10.10 péntek, 16:53:40 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.10 péntek, 16:37:41
Na ilyen nyomás alatt a vízpumpám:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161519_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161528_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ezen nem segít a kupakcsere. vízpumpát kell cserélni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2014.10.10 péntek, 17:26:27 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.10 péntek, 16:27:32
Én csak azt mondom amit a Cromax-os eladó. Ő azt mondta, hogy a V6-hoz csak gyári Ford van, de abban legalább benne van házastól a cső is.
persze ...
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6492-vizpumpa-ford-mondeo-1992-2007
graf pumpa klubtagként 14.000
Naplózva
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ