Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:22:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175829 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:46:59 »



Csak akkor ne mondjátok a fogyi topicban, hogy a xar diesel specifikus alkatrészek.... eplus2

Nem értem hol a hiba. David hengerei megsültek vzolinak meg van mindenből tartalékalkatrésze Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:52:02 »

Nem értem hol a hiba. David hengerei megsültek vzolinak meg van mindenből tartalékalkatrésze Wink


Nincs hiba....ugyanúgy bexarhat a V6 is, mint a diesel.  És sajnos mindkettőnél zsebbenyúlós lehet a mutatvány.   
A vzolinak meg azért van tartalék motorja, mert tudja nagyon júl, hogy széthullik (már bontani is akarta eplus2) a V6 is.  hehe
( a diesel legalább visszahozza az árát eplus2)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:56:01 »

Nem értem hol a hiba. David hengerei megsültek vzolinak meg van mindenből tartalékalkatrésze Wink

Nem sültek meg, és nem a V6 motorok hengerfejeinek számával van a baj. A baj a Ford mérnökökkel van, akik hibásan kivágott tömítéssel szerelték a 2.5 Duratec-et... Más gond nincs ezzel a motorral, csak normális hf tömítést kell bele csináltatni, és akkor kiszolgál sok 100.000 km-en át probléma nélkül.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2014.10.08 szerda, 06:39:07 »

Amúgy van egy keveset futott komplett v6 mocim eladó Smiley
lassan minden v6-hoz kell egy tartalék motor.a dízel fenntartása ehhez képest mint egy rollernek.... hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2014.10.08 szerda, 13:16:33 »

lassan minden v6-hoz kell egy tartalék motor.a dízel fenntartása ehhez képest mint egy rollernek.... hehe hehe hehe
Hááát a kollégám nem olyan régen lapátolt bele a ~2005-ös Diesel mondeojába közel fél Millát, mert elfosta magát a magasnyomású a porlasztócsúcsokkal együtt! wow1
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2014.10.08 szerda, 13:19:49 »

Hááát a kollégám nem olyan régen lapátolt bele a ~2005-ös Diesel mondeojába közel fél Millát, mert elfosta magát a magasnyomású a porlasztócsúcsokkal együtt! wow1
de gondolom futott vagy 300e km-t.annyi futásteljesítmény után bármelyik benzinest is lehet motorgenerálozni szintén ennyiből.sőt a motorgenerál a benzineseknél már 150e után jön mint a gyorsvonat.csak itt a fórumon 10-ből heten nyolcan túlvannak a generálon a benzinesek közül.És van akinek azóta tdci-je van.nem véletlenül. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2014.10.08 szerda, 13:25:47 »



Még jó, hogy nincs benne turbó meg pcs.  eplus2 Legalább van 2 hengerfeje.

Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból  eplus2 nyes eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2014.10.08 szerda, 13:26:48 »

Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból  eplus2 nyes eplus2
eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2014.10.08 szerda, 13:39:17 »

Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból  eplus2 nyes eplus2
laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2014.10.08 szerda, 16:04:54 »

de gondolom futott vagy 300e km-t.annyi futásteljesítmény után bármelyik benzinest is lehet motorgenerálozni szintén ennyiből.sőt a motorgenerál a benzineseknél már 150e után jön mint a gyorsvonat.csak itt a fórumon 10-ből heten nyolcan túlvannak a generálon a benzinesek közül.És van akinek azóta tdci-je van.nem véletlenül. vigyor3

ha húzzál vissza a kis űrhajóda és p.b.  duhos2  eplus2

a benzines úgy elmegy 300-ezret, hogy egyszer már 300ról visszatekerték 100ra  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2014.10.08 szerda, 16:05:32 »

Akkor most áttelepülünk ide pár napra a Fogyasztás totyikból  eplus2 nyes eplus2

Szerintem meg menjetek inkább a büszkeség menetére  eplus2
Naplózva
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2014.10.08 szerda, 16:14:13 »

ha húzzál vissza a kis űrhajóda és p.b.  duhos2  eplus2

a benzines úgy elmegy 300-ezret, hogy egyszer már 300ról visszatekerték 100ra  eplus2

Remelem a jóisten beszél belőled,ugyanis nekem 2.0 benyas van,155000 mérfölddel  nyes
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2014.10.08 szerda, 16:15:30 »

Remelem a jóisten beszél belőled,ugyanis nekem 2.0 benyas van,155000 mérfölddel  nyes


az én v6omban 310.000 km van, indul, nem füstöl, nem eszi az olajat. 240.000nél kuplungszett (nem, a lendkerék nem  eplus2 ) csere volt, és ennyi.
Naplózva
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2014.10.08 szerda, 16:28:04 »

 taps

az én v6omban 310.000 km van, indul, nem füstöl, nem eszi az olajat. 240.000nél kuplungszett (nem, a lendkerék nem  eplus2 ) csere volt, és ennyi.

 worship   nyes

Király. Wink
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2014.10.08 szerda, 17:21:53 »

Nem sültek meg, és nem a V6 motorok hengerfejeinek számával van a baj. A baj a Ford mérnökökkel van, akik hibásan kivágott tömítéssel szerelték a 2.5 Duratec-et... Más gond nincs ezzel a motorral, csak normális hf tömítést kell bele csináltatni, és akkor kiszolgál sok 100.000 km-en át probléma nélkül.

Ez az st220-asra is érvényes?

Nekem jelenleg 242000 km van benne, túl van a kuplung és a lendkerék cserén. (nem én cseréltem, már így vettem)
300-nál fogok komplett vezérlés cserét csináltatni.
Amúgy tip-top az autó és nagyon sokáig így is fog maradni, ha rajtam múlik! nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.08 szerda, 17:26:50 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2014.10.08 szerda, 17:28:44 »

ha húzzál vissza a kis űrhajóda és p.b.  duhos2  eplus2

a benzines úgy elmegy 300-ezret, hogy egyszer már 300ról visszatekerték 100ra  eplus2
p.b? WattaFak? eplus2
álmodban még többet is.valóságban 300nál már 2 motort cseréltek benne.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2014.10.08 szerda, 20:31:02 »

p.b? WattaFak? eplus2
álmodban még többet is.valóságban 300nál már 2 motort cseréltek benne.... hehe

p.b.=pofa be  duhos2

ne a dízeledből induljál ki. a céges (1.8 benzines, 2.0 benzines) mondeóimat 300.000km felett  adtuk vissza, 2.5-3év után, nem vettem észre a motor cserét. Pedig a használat indokolta volna  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2014.10.08 szerda, 20:58:07 »

p.b.=pofa be  duhos2

ne a dízeledből induljál ki. a céges (1.8 benzines, 2.0 benzines) mondeóimat 300.000km felett  adtuk vissza, 2.5-3év után, nem vettem észre a motor cserét. Pedig a használat indokolta volna  eplus2

hehe pedig kicserélték a motorokat,hidd el..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2014.10.08 szerda, 21:04:08 »

hehe pedig kicserélték a motorokat,hidd el..... hehe


ok elhiszem. inkább  duhos2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2014.10.08 szerda, 21:04:53 »

hehe pedig kicserélték a motorokat,hidd el..... hehe

Az ablakmosónál?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 06:20:08 »


ok elhiszem. inkább  duhos2
Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 17:16:03 »

Az ablakmosónál?  eplus2
Holnap megyek a 15. kerületi Cromaxba venni egy új hűtősapkát, hátha... Azt javasolták azzal kezdjem...
Az lenne a kérdésem, hogy neked van olyan műszered, amivel meg tudod mérni a hűtővíz Co tartalmát és időben beleférnék ha arra járok?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 17:18:02 »

Holnap megyek a 15. kerületi Cromaxba venni egy új hűtősapkát, hátha... Azt javasolták azzal kezdjem...
Az lenne a kérdésem, hogy neked van olyan műszered, amivel meg tudod mérni a hűtővíz Co tartalmát és időben beleférnék ha arra járok?
a hűtővíz co tartalmát?szóda van benne? nyes
Ha hengerfejes,annak egyértelmű jelei vannak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:42:08 »

a hűtővíz co tartalmát?szóda van benne? nyes
Ha hengerfejes,annak egyértelmű jelei vannak.


Le vagy maradva......  Cool
Nincs mindig egyértelmű jele.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:44:50 »

Holnap megyek a 15. kerületi Cromaxba venni egy új hűtősapkát, hátha... Azt javasolták azzal kezdjem...
Az lenne a kérdésem, hogy neked van olyan műszered, amivel meg tudod mérni a hűtővíz Co tartalmát és időben beleférnék ha arra járok?

Bocsi, láttam hívtál.
Nincs nálam a telefon, fiókomban van. De általában úgyis kesztyű van a kezemen és csinálok valamit....

A hűtősapkán keresztül nem levegősödik le a hűtőrendszer!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:02:03 »

Bocsi, láttam hívtál.
Nincs nálam a telefon, fiókomban van. De általában úgyis kesztyű van a kezemen és csinálok valamit....

A hűtősapkán keresztül nem levegősödik le a hűtőrendszer!  vigyor3
Akkor először hozzád menjek és csak utána a Cromaxba? Tudsz velem foglalkozni holnap, legalább annyit, hogy ránézel...?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:04:04 »

a hűtővíz co tartalmát?szóda van benne? nyes
Ha hengerfejes,annak egyértelmű jelei vannak.
A szódában Co2 van... wave
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:09:14 »

Akkor először hozzád menjek és csak utána a Cromaxba? Tudsz velem foglalkozni holnap, legalább annyit, hogy ránézel...?

Biztosan nem.
Előjegyzésben vagyunk, sajnos beesős rendelés nem működik nálunk.
A jövőhetünk is tele van már.....


Elhárítottad a hűtőfolyadék szivárgást?
Felönteni 2 cm-el a max fölé. Fel kell melegíteni, 5-10 perc 2000-2500 (ez a tuti, ilyenkor ki kell már nyitnia a termosztátnak....ezt közben lehet is vizsgálni). Ventilátor bekapcsolásig. Majd ha leáll a ventilátor, akkor leállítani és várni amíg kihűl. (előtte ne vedd le a tartály kupakot!)  Kiegyenlítő tartály szint beállítás.
Ha ezt így végig lehet csinálni, akkor nem szabad csobogást hallanod már.
Ha másnap reggel hallasz....akkor baj  van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:48:59 »

Biztosan nem.
Előjegyzésben vagyunk, sajnos beesős rendelés nem működik nálunk.
A jövőhetünk is tele van már.....


Elhárítottad a hűtőfolyadék szivárgást?
Felönteni 2 cm-el a max fölé. Fel kell melegíteni, 5-10 perc 2000-2500 (ez a tuti, ilyenkor ki kell már nyitnia a termosztátnak....ezt közben lehet is vizsgálni). Ventilátor bekapcsolásig. Majd ha leáll a ventilátor, akkor leállítani és várni amíg kihűl. (előtte ne vedd le a tartály kupakot!)  Kiegyenlítő tartály szint beállítás.
Ha ezt így végig lehet csinálni, akkor nem szabad csobogást hallanod már.
Ha másnap reggel hallasz....akkor baj  van.
Szerintem nem szivárog a hűtőfolyadék, mert mostanában nem látok alatta tócsát, mivel a hűtősapka rendszeres letekregetése miatt, mikor leállok vele itthon, nincs nyomás alatt a rendszer...
Megcsínálom amiket leírtál és meglátjuk...
Már csak azt nem tudom, hogy megvegyem az új gyári Ford kiegyenlítő tartály sapkáját, vagy ne?
Egy szerelő ismerős azt tanácsolt, hogy a legolcsóbbal kezdjem, hátha azért nem engedi ki a túlnyomást a rendszerből...?!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:51:30 »

Szerintem nem szivárog a hűtőfolyadék, mert mostanában nem látok alatta tócsát, mivel a hűtősapka rendszeres letekregetése miatt, mikor leállok vele itthon, nincs nyomás alatt a rendszer...
Megcsínálom amiket leírtál és meglátjuk...
Már csak azt nem tudom, hogy megvegyem az új gyári Ford kiegyenlítő tartály sapkáját, vagy ne?
Egy szerelő ismerős azt tanácsolt, hogy a legolcsóbbal kezdjem, hátha azért nem engedi ki a túlnyomást a rendszerből...?!
A rendszerben kell túlnyomásnak lennie.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:56:27 »

Szerintem nem szivárog a hűtőfolyadék, mert mostanában nem látok alatta tócsát, mivel a hűtősapka rendszeres letekregetése miatt, mikor leállok vele itthon, nincs nyomás alatt a rendszer...
Megcsínálom amiket leírtál és meglátjuk...
Már csak azt nem tudom, hogy megvegyem az új gyári Ford kiegyenlítő tartály sapkáját, vagy ne?
Egy szerelő ismerős azt tanácsolt, hogy a legolcsóbbal kezdjem, hátha azért nem engedi ki a túlnyomást a rendszerből...?!

A hűtőrendszer nyomása: 1.3 - 1.5 bar
Miért tekergeted le a kiegyenlítő tartály kupakját? Főleg melegen.

Csináltál valamit, amivel megszüntettél hűtőfolyadék szivárgást? Azt ne várd, hogy magától megjavul.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 20:09:28 »

A hűtőrendszer nyomása: 1.3 - 1.5 bar
Miért tekergeted le a kiegyenlítő tartály kupakját? Főleg melegen.

Csináltál valamit, amivel megszüntettél hűtőfolyadék szivárgást? Azt ne várd, hogy magától megjavul.
Még nem, de holnap kicserélem a vízpumpán a bilincset. Viszont reggel hidegen is nyomás alatt volt a rendszer, mert reggel mikor letekertem munkába indulás előtt, akkor is szuszogot egy jó nagyot és a minimumról felment a szint maximum fölé..., indításkor pedig "patakcsordogálás" volt a műszerfal mögött...
De lehet, hogy csak én misztifikálom túl, mivel a műszerfalon a vízhőfok mutatója meg sem moccan középállásból...?!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 20:24:06 »

Még nem, de holnap kicserélem a vízpumpán a bilincset. Viszont reggel hidegen is nyomás alatt volt a rendszer, mert reggel mikor letekertem munkába indulás előtt, akkor is szuszogot egy jó nagyot és a minimumról felment a szint maximum fölé..., indításkor pedig "patakcsordogálás" volt a műszerfal mögött...
De lehet, hogy csak én misztifikálom túl, mivel a műszerfalon a vízhőfok mutatója meg sem moccan középállásból...?!
A mutatótól ne várd, hogy a hideg, normális, forr állapoton kívül más infót ad.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 21:00:32 »

Amúgy mitől van csobogás? Hirtelen állítom le? Vagy min múlik hogy van vagy nincs, mert ritkán nálam is csobog.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:06:15 »

A hűtőrendszer nyomása: 1.3 - 1.5 bar
Miért tekergeted le a kiegyenlítő tartály kupakját? Főleg melegen.

Csináltál valamit, amivel megszüntettél hűtőfolyadék szivárgást? Azt ne várd, hogy magától megjavul.
Végig csináltam, amit javasoltál. Feltöltöttem a kiegyenlítő tartályt a maximum szint felé, beindítottam a motort és járattam míg ki nem nyitott a termosztát, aztán 2500-3000 fordulaton mentem kettesben pár kilómétert, hogy este 9-kor ne zavarjam a szomszédokat, aztán megvártam míg be-ki kapcsol a ventillátor és leállítottam a motort...
A többi részét majd holnap...
A fűtésem olyan, hogy égeti a kezem.
Viszont azt vettem észre, hogy mikor bekapcsolom a fűtést, akkor utána pár másodperc múlva bekapcsol a motortérben a hűtőn lévő ventillátor (nem a fűtőventillátor!), talán mind a kettő, még teljesen hideg motornál is! Ha kikapcsolom a fűtést, akkor kb. 20-30 másodperc múlva kikapcsolnak a ventillátorok is! Ez normális??
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:12:20 »

...meleg motornál a vízcsövek kő kemények!
Lőttem pár képet teljesen üzem meleg motornál a vízpumpáról és környékéről, amit megpróbálok feltenni, de teljesen száraz, nem szivárog sehol, csak régi vízkőnyomok látszanak...
Hogyan tudok képet mellékelni? Mert nem találok ilyen menüt!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2014.10.10 péntek, 06:06:59 »

...meleg motornál a vízcsövek kő kemények!
Lőttem pár képet teljesen üzem meleg motornál a vízpumpáról és környékéről, amit megpróbálok feltenni, de teljesen száraz, nem szivárog sehol, csak régi vízkőnyomok látszanak...
Hogyan tudok képet mellékelni? Mert nem találok ilyen menüt!

a képet feltöltöd pl a www.kepfeltoltes.hu -ra és onnan idemásolod a kép linkjét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:20:43 »

Végig csináltam, amit javasoltál. Feltöltöttem a kiegyenlítő tartályt a maximum szint felé, beindítottam a motort és járattam míg ki nem nyitott a termosztát, aztán 2500-3000 fordulaton mentem kettesben pár kilómétert, hogy este 9-kor ne zavarjam a szomszédokat, aztán megvártam míg be-ki kapcsol a ventillátor és leállítottam a motort...
A többi részét majd holnap...
A fűtésem olyan, hogy égeti a kezem.
Viszont azt vettem észre, hogy mikor bekapcsolom a fűtést, akkor utána pár másodperc múlva bekapcsol a motortérben a hűtőn lévő ventillátor (nem a fűtőventillátor!), talán mind a kettő, még teljesen hideg motornál is! Ha kikapcsolom a fűtést, akkor kb. 20-30 másodperc múlva kikapcsolnak a ventillátorok is! Ez normális??

A ventilátor a klíma miatt megy, amikor bekapcsolod a klímavezérlőt, akkor indítja a kompresszort is. Kétszer nyomd be az A/C gombot, és akkor leáll.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2014.10.10 péntek, 14:50:57 »

A ventilátor a klíma miatt megy, amikor bekapcsolod a klímavezérlőt, akkor indítja a kompresszort is. Kétszer nyomd be az A/C gombot, és akkor leáll.
De +10 fokban, hideg utastérnél és hideg motornál, 29 fokra állított fűtésnél minek is kapcsol be a klíma kompresszor/hűtő-klíma ventillátor, mikor fűtenie kéne, nem hűteni...?! Huh?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2014.10.10 péntek, 14:54:55 »

De +10 fokban, hideg utastérnél és hideg motornál, 29 fokra állított fűtésnél minek is kapcsol be a klíma kompresszor/hűtő-klíma ventillátor, mikor fűtenie kéne, nem hűteni...?! Huh?
páramentesítés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2014.10.10 péntek, 15:05:22 »



[imghttp://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]http://[/img]


Viszont este nem vettem már le a kupakot, így nyomás alatt maradt a rendszer, minek következtében reggel ismét tócsa volt a vízpumpa alatt. aláfeküdtem és a pumpa alja volt vizes, ami ha jól láttam, akkor egy csíkban folyt oda a szíjtárcsa tengelyétől...
Ma megvettem a gyári Ford kiegyenlítő sapkát, és ha ti is megerősítetek benne, akkor megrendelem a gyári vízpumpát is. A Cromaxnál azt mondták, hogy csak gyári vízpumpa van a V6-hoz és kedvezménnyel ~32e forint. Olvastam itt a fórumon, hogy van műanyag lapátos és fém lapátos, de az üzletben nem tudták megmondani, hogy a gyári milyen. Van valami javaslatotok, ha vennem kell, hogy milyet vegyek és hol?
Köszönöm
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2014.10.10 péntek, 15:07:03 »

http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_211941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2014.10.10 péntek, 15:09:10 »

http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_211953_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_211959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2014.10.10 péntek, 15:17:58 »



[imghttp://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]http://[/img]


Viszont este nem vettem már le a kupakot, így nyomás alatt maradt a rendszer, minek következtében reggel ismét tócsa volt a vízpumpa alatt. aláfeküdtem és a pumpa alja volt vizes, ami ha jól láttam, akkor egy csíkban folyt oda a szíjtárcsa tengelyétől...
Ma megvettem a gyári Ford kiegyenlítő sapkát, és ha ti is megerősítetek benne, akkor megrendelem a gyári vízpumpát is. A Cromaxnál azt mondták, hogy csak gyári vízpumpa van a V6-hoz és kedvezménnyel ~32e forint. Olvastam itt a fórumon, hogy van műanyag lapátos és fém lapátos, de az üzletben nem tudták megmondani, hogy a gyári milyen. Van valami javaslatotok, ha vennem kell, hogy milyet vegyek és hol?
Köszönöm
minek vettél kupakot, ha tartja a nyomást? az a dolga 1,2-1,3 bárig nem nyit ki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2014.10.10 péntek, 15:23:45 »



[imghttp://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141009_212006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]http://[/img]


Viszont este nem vettem már le a kupakot, így nyomás alatt maradt a rendszer, minek következtében reggel ismét tócsa volt a vízpumpa alatt. aláfeküdtem és a pumpa alja volt vizes, ami ha jól láttam, akkor egy csíkban folyt oda a szíjtárcsa tengelyétől...
Ma megvettem a gyári Ford kiegyenlítő sapkát, és ha ti is megerősítetek benne, akkor megrendelem a gyári vízpumpát is. A Cromaxnál azt mondták, hogy csak gyári vízpumpa van a V6-hoz és kedvezménnyel ~32e forint. Olvastam itt a fórumon, hogy van műanyag lapátos és fém lapátos, de az üzletben nem tudták megmondani, hogy a gyári milyen. Van valami javaslatotok, ha vennem kell, hogy milyet vegyek és hol?
Köszönöm

Nem csak gyári vízpumpa létezik: https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6492-vizpumpa-ford-mondeo-1992-2007

https://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__15488/huto_futo_klima_rendszer_1__vizszivattyu_alkatreszek__vizszivattyu__mind?gyakori=I

Egy Graf vagy Ruville-vel nem nagyon lőhetsz mellé. Szerintem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2014.10.10 péntek, 16:27:32 »

Én csak azt mondom amit a Cromax-os eladó. Ő azt mondta, hogy a V6-hoz csak gyári Ford van, de abban legalább benne van házastól a cső is.
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2014.10.10 péntek, 16:37:41 »

Na ilyen nyomás alatt a vízpumpám:

http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161519_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/141010/IMG_20141010_161528_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2014.10.10 péntek, 16:47:31 »



Csere
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2014.10.10 péntek, 16:53:40 »

ezen nem segít a kupakcsere. vízpumpát kell cserélni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2014.10.10 péntek, 17:26:27 »

Én csak azt mondom amit a Cromax-os eladó. Ő azt mondta, hogy a V6-hoz csak gyári Ford van, de abban legalább benne van házastól a cső is.
persze ...
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6492-vizpumpa-ford-mondeo-1992-2007
graf pumpa klubtagként 14.000
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.