Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:53:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 2.5T motor  (Megtekintve 209463 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 22:57:30 »

Már nem akarom!  duhos2
Te bajod vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 20:16:35 »

Megtaláltam már mit kellene az autóval csinálni. szomoru1
http://www.wolf-racing.de/produktprogramm-ford_mondeo_2007-leistungssteigerung.html

Ez már tetszene, 300Le, 420 Nm eplus2 eplus2 eplus2
Csak kicsit drága
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 20:56:38 »

Megtaláltam már mit kellene az autóval csinálni. szomoru1
http://www.wolf-racing.de/produktprogramm-ford_mondeo_2007-leistungssteigerung.html

Ez már tetszene, 300Le, 420 Nm eplus2 eplus2 eplus2
Csak kicsit drága
Hát akkor ne lakást vegyél!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 20:59:22 »

Hát akkor ne lakást vegyél!!  eplus2
Ja az asszony meg kinyír vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 20:59:58 »

Ja az asszony meg kinyír vigyor3
Vmit vmiért!!!  hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Kareszka
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 00:59:08 »

Sziasztok!
Mi a velemenyetek egy 2.0 motor csererol 2.5t re? Lehetseges? Megeri?  Motort kell cserelnem sajna igy is ugy is... ha megeri akkor valakinek egy elado? Es aki berakja?Smiley ha nem akkor marad a 2.0.
Koszi
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 01:45:02 »

Sziasztok!
Mi a velemenyetek egy 2.0 motor csererol 2.5t re? Lehetseges? Megeri?  Motort kell cserelnem sajna igy is ugy is... ha megeri akkor valakinek egy elado? Es aki berakja?Smiley ha nem akkor marad a 2.0.
Koszi

Minden lehetséges. Azt csak te tudod neked mi éri meg. De ne csak a motorral számolj, a teljes vezérlést és kábelezést is cserélni kell + kipufogórendszer. Új motorfelfüggesztéseket kell kialakítani, és még jópár dolgot kell átalakítani (pl bölcső). Aztán ott van még az erőátvitel is. Tudtommal ez típusmódosítást jelent, amihez elég komoly (mérnöki) dokumentáció is kell. Ha nem akarod lepapírozni, akkor csak megkent műszakin mész át. Egy ilyen műveletnél nem létezik komplikáltabb beavatkozás egy autón.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kareszka
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 08:06:20 »

Minden lehetséges. Azt csak te tudod neked mi éri meg. De ne csak a motorral számolj, a teljes vezérlést és kábelezést is cserélni kell + kipufogórendszer. Új motorfelfüggesztéseket kell kialakítani, és még jópár dolgot kell átalakítani (pl bölcső). Aztán ott van még az erőátvitel is. Tudtommal ez típusmódosítást jelent, amihez elég komoly (mérnöki) dokumentáció is kell. Ha nem akarod lepapírozni, akkor csak megkent műszakin mész át. Egy ilyen műveletnél nem létezik komplikáltabb beavatkozás egy autón.
ertem... akkor ugy tunik ez tulzottan nagy munka es komoly burokraciai problemakat generalna... esmi a legnagyobb ,leghatekonyabb teljesitmeny novelo egy 2.0 motornal? Chip es kipufogo? Gondolom nincs felkeszitve egy turbora...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #158 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 08:16:48 »

ertem... akkor ugy tunik ez tulzottan nagy munka es komoly burokraciai problemakat generalna... esmi a legnagyobb ,leghatekonyabb teljesitmeny novelo egy 2.0 motornal? Chip es kipufogo? Gondolom nincs felkeszitve egy turbora...

Cseréld le az autót...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 08:28:08 »

ertem... akkor ugy tunik ez tulzottan nagy munka es komoly burokraciai problemakat generalna... esmi a legnagyobb ,leghatekonyabb teljesitmeny novelo egy 2.0 motornal? Chip es kipufogo? Gondolom nincs felkeszitve egy turbora...

http://www.ctsturbo.com/cart/catalog/MK4_2_0L_8V_Turbo_Kits-45-1.html
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 09:53:33 »

Minden lehetséges. Azt csak te tudod neked mi éri meg. De ne csak a motorral számolj, a teljes vezérlést és kábelezést is cserélni kell + kipufogórendszer. Új motorfelfüggesztéseket kell kialakítani, és még jópár dolgot kell átalakítani (pl bölcső). Aztán ott van még az erőátvitel is. Tudtommal ez típusmódosítást jelent, amihez elég komoly (mérnöki) dokumentáció is kell. Ha nem akarod lepapírozni, akkor csak megkent műszakin mész át. Egy ilyen műveletnél nem létezik komplikáltabb beavatkozás egy autón.
mivel gyártották ezzel a motorral az autót, így akkora cumi nem lenne vele.

regadó különbözet
márkakereskedői szakvélemény, hogy miben tér el és miket kell átalakítani
nkh vizsga
papirok cseréje
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 10:46:08 »

ertem... akkor ugy tunik ez tulzottan nagy munka es komoly burokraciai problemakat generalna... esmi a legnagyobb ,leghatekonyabb teljesitmeny novelo egy 2.0 motornal? Chip es kipufogo? Gondolom nincs felkeszitve egy turbora...

A leghatékonyabb dolog minden motornál a feltöltős üzem. Chip és kipufogó? A leghaszontalanabb így önmagában..

Turbósítás esetén minden alkatrészt cserélned kell benne és ez sem kisebb projekt mint az előbbi. Ugyan úgy mindent kell cserélni (egyedileg legyártani, vagy szettet vásárolni, ha van ehhez a motorhoz), csak a motor felfüggesztései legalább stimmelnek. Nem jössz ki itt sem 800.000 forint alatt.

Persze ha csak 100.000-et szánsz rá, akkor jöhet a kipufogo + csipsz, de ne számíts komoly különbségre.. Viszont ha további szokásos szívómotor tuningkúrát csinálsz, akkor kijöhetsz feleannyiból mint egy turbósítás, és nyerhetsz kb 20 lóerőt magasabb fordulaton (alul veszítesz).
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.21 hétfő, 10:52:43 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kareszka
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 23:10:44 »

A leghatékonyabb dolog minden motornál a feltöltős üzem. Chip és kipufogó? A leghaszontalanabb így önmagában..

Turbósítás esetén minden alkatrészt cserélned kell benne és ez sem kisebb projekt mint az előbbi. Ugyan úgy mindent kell cserélni (egyedileg legyártani, vagy szettet vásárolni, ha van ehhez a motorhoz), csak a motor felfüggesztései legalább stimmelnek. Nem jössz ki itt sem 800.000 forint alatt.

Persze ha csak 100.000-et szánsz rá, akkor jöhet a kipufogo + csipsz, de ne számíts komoly különbségre.. Viszont ha további szokásos szívómotor tuningkúrát csinálsz, akkor kijöhetsz feleannyiból mint egy turbósítás, és nyerhetsz kb 20 lóerőt magasabb fordulaton (alul veszítesz).
Köszönöm! Valakinek egy jó 2.0 eladó esetleg?Smiley
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2014.07.22 kedd, 20:48:05 »

Cseréld le az autót...
Az enyém pont eladóvá vált vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #164 Dátum: 2014.07.23 szerda, 06:17:03 »

Az enyém pont eladóvá vált vigyor3
meguntad,vagy megint xar? Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:49:10 »

meguntad,vagy megint xar? Shocked
Nem ***, SŐT, most nagyon jól megy. Már egy jó ideje semmi gondja. Sztem egy darabig most nem is lesz, hiszen már mindent kicseréltem rajta.
Vettünk egy házat aztán jól jönne a felújításra + szeretnék egy cng-s autót, mert feléből járnék mindenhova. vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #166 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 06:30:30 »

Nem ***, SŐT, most nagyon jól megy. Már egy jó ideje semmi gondja. Sztem egy darabig most nem is lesz, hiszen már mindent kicseréltem rajta.
Vettünk egy házat aztán jól jönne a felújításra + szeretnék egy cng-s autót, mert feléből járnék mindenhova. vigyor3
szóval leeszi a gatyádat.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 19:34:41 »

szóval leeszi a gatyádat.... eplus2
Azért az túlzás. Az 1.6 focusom 6,5 literrel járt mégis belerakattam a gázt. 1 év alatt visszahozta az árát. Gondoltam rá, hogy ebbe rakatom bele a cng-t, de egyszerűbb, ha veszek egyet készen.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #168 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 19:46:58 »

Azért az túlzás. Az 1.6 focusom 6,5 literrel járt mégis belerakattam a gázt. 1 év alatt visszahozta az árát. Gondoltam rá, hogy ebbe rakatom bele a cng-t, de egyszerűbb, ha veszek egyet készen.
nem olyan sok az a tízfeletti fogyi,csak akkor ha már a 20hoz van inkább közelebb.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #169 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 19:50:44 »

Azért az túlzás. Az 1.6 focusom 6,5 literrel járt mégis belerakattam a gázt. 1 év alatt visszahozta az árát. Gondoltam rá, hogy ebbe rakatom bele a cng-t, de egyszerűbb, ha veszek egyet készen.

Nem Angeltől vetted azt a Focust?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 20:49:30 »

Nem Angeltől vetted azt a Focust?  laugh
Nem hiszem vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:49:35 »

Ezekkel a 2,5 es motorokkal ennyire nincs gond?  vigyor3
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
ega77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #172 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:55:05 »

Ezekkel a 2,5 es motorokkal ennyire nincs gond?  vigyor3

Szerintem nagyon jó motor ez. Nekem még semmi gondom nem volt vele, csak a kötelező szervizek. És nagyon megy. A fogyasztása kb vegyes használattal 9,5 körül van.
Naplózva

most: Ford Mondeo 2.5T Titanium-X (full extrás) + chiptuning  - 2009-es
anno: Ford Mondeo 2.2 TDCI Titanium-x (full extrás) + chiptuning - 2006-os
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 21:29:21 »

Szerintem nagyon jó motor ez. Nekem még semmi gondom nem volt vele, csak a kötelező szervizek. És nagyon megy. A fogyasztása kb vegyes használattal 9,5 körül van.


1x remélem majd betudok ülni egy ilyen masinába , ha csak egy próbaútnak is  pias
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:11:39 »

Szerintem nagyon jó motor ez. Nekem még semmi gondom nem volt vele, csak a kötelező szervizek. És nagyon megy. A fogyasztása kb vegyes használattal 9,5 körül van.

Hol csinálták meg 300 Le-re az autód?? Huh?
Akárhol olvastam, mindenhol csak 270-280-ig mentek el. Felette már egyéb dolgokba is bele kellene nyúlni, állításuk szerint vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #175 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 06:11:16 »

Ezekkel a 2,5 es motorokkal ennyire nincs gond?  vigyor3
nem.ennyire nem vették az emberek.és nem is fogják... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #176 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 07:09:04 »

nem.ennyire nem vették az emberek.és nem is fogják... vigyor3


A jóból mindig keveset adnak.....   eplus2




(ez rád pont nem igaz hehe)
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.11 csütörtök, 07:23:30 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #177 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:55:54 »


A jóból mindig keveset adnak.....   eplus2




(ez rád pont nem igaz hehe)
tehát én sok jót kaptam?! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #178 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:24:17 »

tehát én sok jót kaptam?! vigyor3

Nálad a mennyiség és a "jó" sem stimmel.
Bár a mennyiség lehet meg van, vízszintes irányban!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #179 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:25:00 »

Nálad a mennyiség és a "jó" sem stimmel.
Bár a mennyiség lehet meg van, vízszintes irányban!  eplus2
azt mondod,hogy nagy a répám vízszintes irányban?! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #180 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:28:20 »

azt mondod,hogy nagy a répám vízszintes irányban?! eplus2

Ha visszaolvasol, semmi ilyesmit nem írtam.
Ha már szóba hoztad a répád, az még lefele lógva sem lehet nagy.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #181 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:29:23 »

Ha visszaolvasol, semmi ilyesmit nem írtam.
Ha már szóba hoztad a répád, az még lefele lógva sem lehet nagy.... eplus2
selytésekbe bocsájtkozol.feleslegesen.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #182 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:30:39 »

selytésekbe bocsájtkozol.feleslegesen.... nyes

Te is és te kezdted.....  hehe
#179 Dátum: Ma - 12:25:00

SeJtettem, hogy terelsz majd.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #183 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:32:46 »

Te is és te kezdted.....  hehe
#179 Dátum: Ma - 12:25:00

SeJtettem, hogy terelsz majd.  eplus2
a kérdés feléd ment,a kijelentés meg ott van a felkiáltó jellel együtt! nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #184 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:40:27 »

a kérdés feléd ment,a kijelentés meg ott van a felkiáltó jellel együtt! nyes Wink

Csak te elkezdtél répázni....
Én csak annyit írtam, hogy neked vízszintesen van a mennyiség. Ami látható és ott van, tehát jogos a kijelentés!
A répád nem látható ( laugh), tehát nyilván ÉN nem beszélhettem róla.  Viszont te rögtön kaptál az alkalmon és beleképzelted, mert örülnél ha valaki valamilyen formában foglalkozna már vele. De megint csak te foglalkoztál.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #185 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:48:41 »

Csak te elkezdtél répázni....
Én csak annyit írtam, hogy neked vízszintesen van a mennyiség. Ami látható és ott van, tehát jogos a kijelentés!
A répád nem látható ( laugh), tehát nyilván ÉN nem beszélhettem róla.  Viszont te rögtön kaptál az alkalmon és beleképzelted, mert örülnél ha valaki valamilyen formában foglalkozna már vele. De megint csak te foglalkoztál.  eplus2
legyen ahogy akarod,csak fejezd be már pls. nyes

szóval még mindig kevés az eladott 2,5T....... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:32:11 »

Hol csinálták meg 300 Le-re az autód?? Huh?
Akárhol olvastam, mindenhol csak 270-280-ig mentek el. Felette már egyéb dolgokba is bele kellene nyúlni, állításuk szerint vigyor3
Bocc!!!!
Nyugi!!!!
 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #187 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:35:11 »

Hol csinálták meg 300 Le-re az autód?? Huh?
Akárhol olvastam, mindenhol csak 270-280-ig mentek el. Felette már egyéb dolgokba is bele kellene nyúlni, állításuk szerint vigyor3
innentől olvass: http://mondeo.hu/index.php?topic=19305.msg949981#msg949981
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2015.04.24 péntek, 22:40:22 »

Hello mindenki!

Angliaban vettem egy 2.5T 2008 Mondeo Titanium X-et es forgalomba akarom helyeztetni MO-on. Valaki tud segiteni, vmi extra feltetel? Mennyibe fog kerulni? Lehet vmit okoskodni az arral?
Nekem amugy kicsit lomhanak tunik a kocsi, ezert meg kell majd tuningolni. Erre is varnek vmi epkezlap otletet, melyik tuning a legmegbizhatobb teljesitmenymeressel? Szerintem a 2.5T motortol 220LE meg 32Nm eleg keves gyarilag is. Tudja vki hogy mi a lenyegi kulonbseg ezen es a Focus ST300 motorja kozott? Sportlegszuro dob meg vmit a teljesitmenyen? Atprogramozassal szerintem minimum 250-280Le + 380Nm mindenkepp elvarhato kellene, hogy legyen.
Letezhet az valoban hogy atprogramozassal a teljesitmeny novekedik a fogyasztas meg csokken? (Ha papa modra valtok)
Nekem elotte Saabom 9.3 sport Sedan volt 175 LE es az is ment ennyire kb, ugy erzem. Remelem a tuning segithet.
Van meg egy furcsa problemam: tempomat idonkent elmegy, es minta rugna egyet a motor, mintha elvenne a gazt, olyasmihez tudnam hasonlitani mint vmi szivritmuszavar. Volt olyan, hogy egyaltalan nem jott vissza a tempomat csak ha beavatkoztam. Gazadasnal mintha nem egyenletes lenne, neha nem ugy reagal ahogy szeretnem, lenyomom es nem megy, maskor meg hirtelen megrandult. Szerintem ez nem normalis jelenseg, vmi szerelo tudja vajon hogy mirol beszelek? Nehez ezt leirni, sokkal egyszerubb lenne megmutatni vkinek.
Vki azt irta 1500-tol tolt a turbo, nekem alacsony fordulaton lomhanak tunik ennek ellenere. Egyaltalan mukodik a turbo folyamatosan? A Saabban volt turbo nyomas mutato, ebben nincsen. Jo lenne ha vki meg tudna magyarazni ezeket a jelensegeket es megoldast kinalna a problemara.
Amugy biztos fan lesz otthon jobbkormanyost hasznalni, mar volt benne reszem Smiley

Remelem visszairtok majd Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2015.04.25 szombat, 09:08:26 »

Hello mindenki!

Angliaban vettem egy 2.5T 2008 Mondeo Titanium X-et es forgalomba akarom helyeztetni MO-on. Valaki tud segiteni, vmi extra feltetel? Mennyibe fog kerulni? Lehet vmit okoskodni az arral?
Nekem amugy kicsit lomhanak tunik a kocsi, ezert meg kell majd tuningolni. Erre is varnek vmi epkezlap otletet, melyik tuning a legmegbizhatobb teljesitmenymeressel? Szerintem a 2.5T motortol 220LE meg 32Nm eleg keves gyarilag is. Tudja vki hogy mi a lenyegi kulonbseg ezen es a Focus ST300 motorja kozott? Sportlegszuro dob meg vmit a teljesitmenyen? Atprogramozassal szerintem minimum 250-280Le + 380Nm mindenkepp elvarhato kellene, hogy legyen.
Letezhet az valoban hogy atprogramozassal a teljesitmeny novekedik a fogyasztas meg csokken? (Ha papa modra valtok)
Nekem elotte Saabom 9.3 sport Sedan volt 175 LE es az is ment ennyire kb, ugy erzem. Remelem a tuning segithet.
Van meg egy furcsa problemam: tempomat idonkent elmegy, es minta rugna egyet a motor, mintha elvenne a gazt, olyasmihez tudnam hasonlitani mint vmi szivritmuszavar. Volt olyan, hogy egyaltalan nem jott vissza a tempomat csak ha beavatkoztam. Gazadasnal mintha nem egyenletes lenne, neha nem ugy reagal ahogy szeretnem, lenyomom es nem megy, maskor meg hirtelen megrandult. Szerintem ez nem normalis jelenseg, vmi szerelo tudja vajon hogy mirol beszelek? Nehez ezt leirni, sokkal egyszerubb lenne megmutatni vkinek.
Vki azt irta 1500-tol tolt a turbo, nekem alacsony fordulaton lomhanak tunik ennek ellenere. Egyaltalan mukodik a turbo folyamatosan? A Saabban volt turbo nyomas mutato, ebben nincsen. Jo lenne ha vki meg tudna magyarazni ezeket a jelensegeket es megoldast kinalna a problemara.
Amugy biztos fan lesz otthon jobbkormanyost hasznalni, mar volt benne reszem Smiley

Remelem visszairtok majd Smiley

Jaja! Pl. ha valaki ismerőst először viszel haza, és megszokásból elindul a kocsi jobb oldala felé, mire ártatlan arccal megkérdezed: Szeretnél vezetni? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #190 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 00:28:29 »

Jaja! Pl. ha valaki ismerőst először viszel haza, és megszokásból elindul a kocsi jobb oldala felé, mire ártatlan arccal megkérdezed: Szeretnél vezetni? Smiley

AndyA

Biztos bena vagyok,  de szerintem nagyon nem jo hogy forgalomba lehet itthon helyezni ezeket. Egy sima elozesnel a kocsi fel orrat at kell dugni a masik savba hogy lasd mehetsz-e ha egy nagyobb valami mogott mesz, amin nem latsz at. Szerintem ez elegge balesetveszelyes. Mas az ha par napra-hetre uzleti ut miatt vagy nyaralasbol forditott kozlekedesu szituban maszkalsz es megint mas a rendszeresseg.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #191 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 06:56:11 »

Hello mindenki!

Angliaban vettem egy 2.5T 2008 Mondeo Titanium X-et es forgalomba akarom helyeztetni MO-on. Valaki tud segiteni, vmi extra feltetel? Mennyibe fog kerulni? Lehet vmit okoskodni az arral?
Nekem amugy kicsit lomhanak tunik a kocsi, ezert meg kell majd tuningolni. Erre is varnek vmi epkezlap otletet, melyik tuning a legmegbizhatobb teljesitmenymeressel? Szerintem a 2.5T motortol 220LE meg 32Nm eleg keves gyarilag is. Tudja vki hogy mi a lenyegi kulonbseg ezen es a Focus ST300 motorja kozott? Sportlegszuro dob meg vmit a teljesitmenyen? Atprogramozassal szerintem minimum 250-280Le + 380Nm mindenkepp elvarhato kellene, hogy legyen.
Letezhet az valoban hogy atprogramozassal a teljesitmeny novekedik a fogyasztas meg csokken? (Ha papa modra valtok)
Nekem elotte Saabom 9.3 sport Sedan volt 175 LE es az is ment ennyire kb, ugy erzem. Remelem a tuning segithet.
Van meg egy furcsa problemam: tempomat idonkent elmegy, es minta rugna egyet a motor, mintha elvenne a gazt, olyasmihez tudnam hasonlitani mint vmi szivritmuszavar. Volt olyan, hogy egyaltalan nem jott vissza a tempomat csak ha beavatkoztam. Gazadasnal mintha nem egyenletes lenne, neha nem ugy reagal ahogy szeretnem, lenyomom es nem megy, maskor meg hirtelen megrandult. Szerintem ez nem normalis jelenseg, vmi szerelo tudja vajon hogy mirol beszelek? Nehez ezt leirni, sokkal egyszerubb lenne megmutatni vkinek.
Vki azt irta 1500-tol tolt a turbo, nekem alacsony fordulaton lomhanak tunik ennek ellenere. Egyaltalan mukodik a turbo folyamatosan? A Saabban volt turbo nyomas mutato, ebben nincsen. Jo lenne ha vki meg tudna magyarazni ezeket a jelensegeket es megoldast kinalna a problemara.
Amugy biztos fan lesz otthon jobbkormanyost hasznalni, mar volt benne reszem Smiley

Remelem visszairtok majd Smiley
Nincs olyan, hogy Focus ST300. Az ezzel a motorral szerelt Focus ST 225 lovas, az RS 305, de ott azért már van szerkezeti különbség is (ha más nem, akkor turbo, injektor).
Naplózva
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2015.04.28 kedd, 22:36:47 »

Biztos bena vagyok,  de szerintem nagyon nem jo hogy forgalomba lehet itthon helyezni ezeket. Egy sima elozesnel a kocsi fel orrat at kell dugni a masik savba hogy lasd mehetsz-e ha egy nagyobb valami mogott mesz, amin nem latsz at. Szerintem ez elegge balesetveszelyes. Mas az ha par napra-hetre uzleti ut miatt vagy nyaralasbol forditott kozlekedesu szituban maszkalsz es megint mas a rendszeresseg.

szerintem semmi baj ezzel, nem kell elozni balesetveszelyes szituacioban
En a UKban is hasznaltam a balkormanyosomat sok ideig teljesen biztonsagosan, meg voltam otthon is jobbkormanyossal, telejsen biztonsagos.
Ha egy domper mogott megyek, sajnos nem latok ki egyaltalan mogule.
Ott kell gyorsabban kozlekedni, ahol lehetseges, ahol nem, ott meg szep nyugodtan Smiley
Naplózva
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2015.04.28 kedd, 22:38:49 »

Tuningban tud vki segiteni?
Ki tud programot irni 2.5T hez ami mukodik faszaul, es optimalizalja a fogyasztast6teljesitmenyt? Vezerlo tipusat nem ismerem...
Teljesitmeny merest is szeretnek csinaltatni utana
Naplózva
ega77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #194 Dátum: 2015.04.29 szerda, 08:51:05 »

Tuningban tud vki segiteni?
Ki tud programot irni 2.5T hez ami mukodik faszaul, es optimalizalja a fogyasztast6teljesitmenyt? Vezerlo tipusat nem ismerem...
Teljesitmeny merest is szeretnek csinaltatni utana

Szia,

Nekem meg van csinálva, igaz anno Németországban. Közel 300 lóerős lett. Megy mint az állat, és igen a fogyasztás is jobb lett.
Naplózva

most: Ford Mondeo 2.5T Titanium-X (full extrás) + chiptuning  - 2009-es
anno: Ford Mondeo 2.2 TDCI Titanium-x (full extrás) + chiptuning - 2006-os
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2015.04.29 szerda, 20:30:56 »

Szia,

Nekem meg van csinálva, igaz anno Németországban. Közel 300 lóerős lett. Megy mint az állat, és igen a fogyasztás is jobb lett.

jobb lett a fogyasztas is ugy hogy 300 loero lett? az brutalisss Cheesy
mondjuk nemetben biztos a lelkedet is kifizetted erte Cheesy
itthon is elivleg vannak akik szemelyre szabott progit tudnak irni... szerintem is ennek a motornak lazan birnia kell a 250-300 LE-t lekepeszto hogy ki mertek adni 220-szal gyarilag Cheesy
en is olyan 260-280 LE vel szamolnek legalabb + 380-400 koruli forgatonyomatekkal
amugy nagyon tetszik a motor hangja, meg foleg hogy csendes, de szerintem kis fordulaton nem ugy porog ahogy en gondoltam
de egesz egyszeruen csak mas mint a saab
visszont nem ertem hogy poroghet 2500at 6. ban 115-nel? ha nagyobb a motor nem kisebb fordulaton kellene nagyobb sebesseggel menni hogy tobb tartaleka legyen a nagyobb sebesseghez?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #196 Dátum: 2015.04.29 szerda, 21:42:13 »

jobb lett a fogyasztas is ugy hogy 300 loero lett? az brutalisss Cheesy
mondjuk nemetben biztos a lelkedet is kifizetted erte Cheesy
itthon is elivleg vannak akik szemelyre szabott progit tudnak irni... szerintem is ennek a motornak lazan birnia kell a 250-300 LE-t lekepeszto hogy ki mertek adni 220-szal gyarilag Cheesy
en is olyan 260-280 LE vel szamolnek legalabb + 380-400 koruli forgatonyomatekkal
amugy nagyon tetszik a motor hangja, meg foleg hogy csendes, de szerintem kis fordulaton nem ugy porog ahogy en gondoltam
de egesz egyszeruen csak mas mint a saab
visszont nem ertem hogy poroghet 2500at 6. ban 115-nel? ha nagyobb a motor nem kisebb fordulaton kellene nagyobb sebesseggel menni hogy tobb tartaleka legyen a nagyobb sebesseghez?
Úgy látszik, a Ford uniformizál a váltókiosztással, mert az egyliteres turbós Focus is ennyit pörög 6-ban. Smiley Lehetne hosszabb a váltó, de ugye a 230-hoz is csak 5000-es fordulat tartozik, ami teljesítménycsúcs alatt van. Tehát hosszabb váltóval kisebb lenne a végsebesség is (vagy nem 6-ban érné el, hanem 5-ben).
Naplózva
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 17:40:26 »

Vajon miert rangathat a motor idonkent? Van hogy a tempomat is emlegy mert nem adja a gazt folyamatosan, neha kihagy.
Van, hogy a gazra lepek es nem gyorsit el egybol, hanem a motor fulladozik. Nem szokott sokaig tartani, de eleg furcsa erzes.
Vkinek van tapasztalata ilyen hibaval? Kihez kellene vinni es hogyan lehet ezt a jelenseget megszuntetni?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 20:33:08 »

Vajon miert rangathat a motor idonkent? Van hogy a tempomat is emlegy mert nem adja a gazt folyamatosan, neha kihagy.
Van, hogy a gazra lepek es nem gyorsit el egybol, hanem a motor fulladozik. Nem szokott sokaig tartani, de eleg furcsa erzes.
Vkinek van tapasztalata ilyen hibaval? Kihez kellene vinni es hogyan lehet ezt a jelenseget megszuntetni?

Az a baj, hogy nagyon kevés 2.5T tulaj van itt a fórumon szóval nincs nagy tapasztalat ezzel a motorral.

Egy diagnosztikára kéne elvinni hátha mutat vmit.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ega77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #199 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 20:46:59 »

Vajon miert rangathat a motor idonkent? Van hogy a tempomat is emlegy mert nem adja a gazt folyamatosan, neha kihagy.
Van, hogy a gazra lepek es nem gyorsit el egybol, hanem a motor fulladozik. Nem szokott sokaig tartani, de eleg furcsa erzes.
Vkinek van tapasztalata ilyen hibaval? Kihez kellene vinni es hogyan lehet ezt a jelenseget megszuntetni?

Nekem soha nem csinált ilyet.
Naplózva

most: Ford Mondeo 2.5T Titanium-X (full extrás) + chiptuning  - 2009-es
anno: Ford Mondeo 2.2 TDCI Titanium-x (full extrás) + chiptuning - 2006-os
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.