Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:33:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) (Megtekintve 472499 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Gregoár
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2017.07.04 kedd, 00:40:49 »
Idézetet írta: NAW-751 - 2017.07.03 hétfő, 21:15:48
Egy pár éve benzines Renault Meganom Kb ugyan ezt csinálta, elindulás után le is állt, világított a műszerfalon szinte minden. Az akkumulátort kellet cserélni utána tökéletes lett. Egy kölcsön aksival megérne egy próbát.
Lovas
Egy akksicsere-próbán gondolkodom, bár le kell bontani a fél motorteret + youtube segédlet, a régi mondeoban nem kellett, de persze tudjuk, régen minden jobb volt..
Gy.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2017.07.04 kedd, 08:46:38 »
Hívd fel őket és mondd el nekik,hogy az autó, amit vettél, járóképtelen, legalább egy szerelőt küldjenek ki. Minél kevésbé "merülj bele" az autóba, akksicsere még rendben, mert ehhez nagyon bontani nem kell.
Idézetet írta: Gregoár - 2017.07.04 kedd, 00:35:54
Nem bizomány, én egy XVI kerületi Suzuki márkakereskedés anya(?)cégétől vettem az autót, ezért bíztam az eladóban, ezért nem nézettem át egy márkaszervízben, ki volt írva a forgalomból, csak tréleren vihettem volna átvizsgálásra. Rábasztam. Most már csak tréleren vihetem vissza.
Üdv,
Gy.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Gregoár
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2017.07.04 kedd, 22:15:15 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.07.03 hétfő, 18:48:27
Most akkor ki volt az Eladó? Suzuki kereskedés vagy egy szimpla kereskedő? Ő volt az Eladó vagy megbízás / bizomány keretében értékesítették?
Vissza kell vinni az autót, elmondani, hogy mik a hibák. Ha Suzuki, akkor otthagyni a kulcsot és kérni egy munkalapot, amin átveszik az autót, s ezen Te rögzíted (mindegyik!!!) hibát, amelyet észleltél. Így van nyoma, mikor milyen hibával adtad át az autót javításra.
Üdv.
D.
A lényeg, legyen róla papír, hogy
Megoldódott a motorleállás-misztérium! De a megoldás annyira banális, hogy alig merem ideírni, kicsit szőke voltam
, kicsit sokáig tartott, de leesett: a kulcs mellé adtak egy immobilizert, talán utólagos, lapos kis biszbasz, gondoltam megmérem a gombelemet, 1,5 Volt 3 helyett, kicseréltem, és TADAAAAM!
Az okozta tehát a masszív kommunikációs összeomlást, kipróbáltam, ha elsétálok vele, az autó csipog, leáll, ez a dolga
Köszönöm a segítő hozzászólásokat, azért maradt néhány gondom, a katalizátor az Auto Fort legolcsóbb ajánlata szerint 180 ezer, de van félmillás is, érdemes univerzálissal próbálkozni, vagy van olcsóbb utángyártott Fordba? Jó lenne, ha kiderülne az is, miért ment ilyen hamar(227e Km.) tönkre.
A szívósor miatt(?) elég kellemetlen a motorhang, sürgősen orvosolnám. Jól értem, az Mk4-en már nem lehet kiherélni, vagy javítószettel gyógyítani, mint az Mk3-ban? Tudtok valakit, aki ért ehhez? 20.-án hosszú útra megyek, nem szeretném, ha beszippanta a motor valamit.
A jobb oldali kormány mikrokapcsoló hibáját okozhatja szakadás, vagy kapcsoló csere, esetleg tempomatosra?
Katalizátor és akár szívósor ügyben azért felhívnám az eladót, hogy javítsa, vagy fizesse, egy szóval sem említette, hogy kuka, kifejezetten rákérdeztem, hogy minden oké-e az autón, igen volt a válasz.
Kösz,
Gy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2017.07.05 szerda, 07:25:16 »
Idézetet írta: Gregoár - 2017.07.04 kedd, 22:15:15
Megoldódott a motorleállás-misztérium! De a megoldás annyira banális, hogy alig merem ideírni, kicsit szőke voltam
, kicsit sokáig tartott, de leesett: a kulcs mellé adtak egy immobilizert, talán utólagos, lapos kis biszbasz, gondoltam megmérem a gombelemet, 1,5 Volt 3 helyett, kicseréltem, és TADAAAAM!
Az okozta tehát a masszív kommunikációs összeomlást, kipróbáltam, ha elsétálok vele, az autó csipog, leáll, ez a dolga
Köszönöm a segítő hozzászólásokat, azért maradt néhány gondom, a katalizátor az Auto Fort legolcsóbb ajánlata szerint 180 ezer, de van félmillás is, érdemes univerzálissal próbálkozni, vagy van olcsóbb utángyártott Fordba? Jó lenne, ha kiderülne az is, miért ment ilyen hamar(227e Km.) tönkre.
A szívósor miatt(?) elég kellemetlen a motorhang, sürgősen orvosolnám. Jól értem, az Mk4-en már nem lehet kiherélni, vagy javítószettel gyógyítani, mint az Mk3-ban? Tudtok valakit, aki ért ehhez? 20.-án hosszú útra megyek, nem szeretném, ha beszippanta a motor valamit.
A jobb oldali kormány mikrokapcsoló hibáját okozhatja szakadás, vagy kapcsoló csere, esetleg tempomatosra?
Katalizátor és akár szívósor ügyben azért felhívnám az eladót, hogy javítsa, vagy fizesse, egy szóval sem említette, hogy kuka,
kifejezetten rákérdeztem, hogy minden oké-e az autón, igen volt a válasz.
Kösz,
Gy.
Mégis milyen válaszra számítottál?
Gondolod, hogy egy kereskedő, aki el akar adni azt a választ adja egy ilyen kérdésre, hogy nem?
Már sokkal korábban leírtam, hogy más rendszerű az örvénylapát az MK4 benzinesen, mint az MK3-on. Ettől függetlenül -mint bármilyen mozgó alkatrész- zöröghet akár az is, de ez ki kellene deríteni konkrétabban. Nem csak tipp szerűen. Ebből a fajtából nem tudok még motorba kerülős esetet, persze ez még nem zár semmit. A szivosor.hu-n érdeklődj javítás után és az ajánlattal valamint a katalizátor javítási (csere) ajánlattal keresd fel az eladót. A zajosság és a katalizátor hiba nyilván az eladás előtt is fennálltak, amiről nem kaptál tájékoztatást.
Javíttassa meg vagy fizesse ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.05 szerda, 07:28:05 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Rytsye
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2017.07.07 péntek, 16:43:06 »
Sziasztok. Kicsit kétségbe vagyok esve. A kocsim 2007-es 2000 benzin. Kívül belül nagyon jó állapotu,hibakódmentes , rohadásmentes, motor mint a doxa, nem füstöl, hütőfolyadék tiszta, még szervízben is azt mondták hogy tényleg jó állapot stb stb. Minden csere mindig időben ,csak gyári dolgok,semmi olajfolyás , csak 1-2 csepp a főtengelyszimeringnél ami csere után is ugyan olyan,de mindegy is.
Éppen ezekből kiindulva. Problémám ,hogy 10000 km - en megeszik gyári ford olajból 2 litert . Hagyjam a francba ,csak figyeljek oda rá mindig ? Nem szeretnék motort bontani. Nekem ez kicsit sok. Ötletek ? Jah, amúgy 160000 van benn, ami vagy igaz vagy nem, ( német kocsi volt) . Bár amennyire utánajártam igaz is lehet sok minden alapján.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:21:02 »
Idézetet írta: Rytsye - 2017.07.07 péntek, 16:43:06
Sziasztok. Kicsit kétségbe vagyok esve. A kocsim 2007-es 2000 benzin. Kívül belül nagyon jó állapotu,hibakódmentes , rohadásmentes, motor mint a doxa, nem füstöl, hütőfolyadék tiszta, még szervízben is azt mondták hogy tényleg jó állapot stb stb. Minden csere mindig időben ,csak gyári dolgok,semmi olajfolyás , csak 1-2 csepp a főtengelyszimeringnél ami csere után is ugyan olyan,de mindegy is.
Éppen ezekből kiindulva. Problémám ,hogy 10000 km - en megeszik gyári ford olajból 2 litert . Hagyjam a francba ,csak figyeljek oda rá mindig ? Nem szeretnék motort bontani. Nekem ez kicsit sok. Ötletek ? Jah, amúgy 160000 van benn, ami vagy igaz vagy nem, ( német kocsi volt) . Bár amennyire utánajártam igaz is lehet sok minden alapján.
sok választásod nincs,csak 2.
1.hagyod a fenébe,és töltögetsz bele 10e-ként 2litert,az kb fél -1évente 3-4e ft.Húzod ameggig bírod.aztán meg eladod.
2.felújíttatod ami fél milkánál több lesz,ha mindent becsülettelmegcsinálnak rajta,és megtartod.
Amúgy meg 10éves az autód.Mk3 benya is 160e km nél már hordósra koptatta a hengert.10-ből 8 legalább.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
proghammer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 15:03:04 »
Sziasztok,
Egy MK4-es 2.3 benzines mondeóm van, és az alapjáratom kb 10 másodpercig ingadozik hideg indításkor.
Ha nyomom a gázt ezidő alatt, akkor jobban látszik, 2200 és 800 között esik-emelkedik hirtelen, oda vissza, miközben stabilan 5000-n kellene üvöltenie a gázadás miatt.
Aztán pár pásodperc múlva felpörög és onnantól kb jó.
Van olyan hogy amikor ejti a fordulatot, le is fullad...
3 szerelőnél is volt, átmeneti tüneti javulás van, gyertyát évente cserélnek, kicsit jobb, de aztán visszaáll a probléma.
Mi lehet?
Itt egy videó róla:
https://goo.gl/photos/QidQ92Y1QPaNWV9y9
Ha tudok ajánlani a XVII kerületben vagy a közvetlen közelében Ford diagnosztát, annak is is örülnék.
Köszönöm előre is.
Tamás
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 15:12:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.07 péntek, 22:21:02
sok választásod nincs,csak 2.
1.hagyod a fenébe,és töltögetsz bele 10e-ként 2litert,az kb fél -1évente 3-4e ft.Húzod ameggig bírod.aztán meg eladod.
2.felújíttatod ami fél milkánál több lesz,ha mindent becsülettelmegcsinálnak rajta,és megtartod.
Amúgy meg 10éves az autód.Mk3 benya is 160e km nél már hordósra koptatta a hengert.10-ből 8 legalább.
Már megint az alaptalan kijelentésed....
Lehet csak szelepszár szimmering probléma.
A mennyiség simán ezt mutatja. Veszteség mérés (kompresszió mérés után) megmutatja a henger állapotát.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 15:55:25 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 15:12:03
Már megint az alaptalan kijelentésed....
Lehet csak szelepszár szimmering probléma.
A mennyiség simán ezt mutatja. Veszteség mérés (kompresszió mérés után) megmutatja a henger állapotát.
megmutatja. a hordókat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 16:43:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.17 csütörtök, 15:55:25
megmutatja. a hordókat.
Inkább "kannákat" nézegess...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 17:55:10 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.17 csütörtök, 16:43:59
Inkább "kannákat" nézegess...
Azok magasan vannak az asztalon. A hordók a földön.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 20:09:19 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 17:55:10
Azok magasan vannak az asztalon. A hordók a földön.....
a kannák mellett fexem.
a hordók az összes benyásban vannak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 20:42:35 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.17 csütörtök, 20:09:19
a kannák mellett fexem
.
Ütős ez a kannás bor, mi?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 20:44:48 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 20:42:35
Ütős ez a kannás bor, mi?
annyit ittál te is mint én.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 21:10:29 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.17 csütörtök, 20:44:48
annyit ittál te is mint én.
Mégis te fekszel a kannák mellett!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.18 péntek, 14:34:53 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 21:32:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.17 csütörtök, 20:09:19
a kannák mellett fexem.
a hordók az összes benyásban vannak.
Herezacskó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2017.08.18 péntek, 08:34:33 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 21:10:29
Mégis te fekszel a kannás mellett!
igen.én kannás mellett fekszem,míg te tökös mellett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2017.08.18 péntek, 08:34:58 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.17 csütörtök, 21:32:16
Herezacskó?
neked már olyan?melletted fekszik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2017.08.18 péntek, 10:58:05 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.18 péntek, 08:34:33
igen.én kannás mellett fekszem,míg te tökös mellett.
Mint mindig, most is nagyot tévedsz.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2017.08.18 péntek, 14:32:55 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.18 péntek, 10:58:05
Mint mindig, most is nagyot tévedsz.....
temondtad: "Mégis te fekszel a kannás mellett! "
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2017.08.18 péntek, 14:36:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.18 péntek, 14:32:55
temondtad: "Mégis te fekszel a kannás mellett! "
Kannák....kannák!
B+ megint felülbírált a telefon....!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2017.08.18 péntek, 14:37:29 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.18 péntek, 14:36:20
Kannák....kannák!
B+ megint felülbírált a telefon....!
nemagyarázkodj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gorazs
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2017.08.25 péntek, 12:56:02 »
Idézetet írta: proghammer - 2017.08.17 csütörtök, 15:03:04
Sziasztok,
Egy MK4-es 2.3 benzines mondeóm van, és az alapjáratom kb 10 másodpercig ingadozik hideg indításkor.
Ha nyomom a gázt ezidő alatt, akkor jobban látszik, 2200 és 800 között esik-emelkedik hirtelen, oda vissza, miközben stabilan 5000-n kellene üvöltenie a gázadás miatt.
Aztán pár pásodperc múlva felpörög és onnantól kb jó.
Van olyan hogy amikor ejti a fordulatot, le is fullad...
3 szerelőnél is volt, átmeneti tüneti javulás van, gyertyát évente cserélnek, kicsit jobb, de aztán visszaáll a probléma.
Mi lehet?
Itt egy videó róla:
https://goo.gl/photos/QidQ92Y1QPaNWV9y9
Ha tudok ajánlani a XVII kerületben vagy a közvetlen közelében Ford diagnosztát, annak is is örülnék.
Köszönöm előre is.
Tamás
Az enyém is 2.3-as és ugyan ezt csinálja, hőmérséklet jeladó, gyertyák cserélve, fojtóház tisztítva. Ha neked meg van hiba hogy miért csinálja érdekelne engem is
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2017.09.19 kedd, 08:52:04 »
2.3-asa van valakinek a klubon belül?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2017.09.19 kedd, 13:58:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.09.19 kedd, 08:52:04
2.3-asa van valakinek a klubon belül?
Pont az előtted író is azzal rendelkezik ha jól látom, illetve akinek válaszolt az is ilyet birtokol. Kapcsolj át write only-ból.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2017.09.19 kedd, 14:16:56 »
Idézetet írta: titta - 2017.09.19 kedd, 13:58:22
Pont az előtted író is azzal rendelkezik ha jól látom, illetve akinek válaszolt az is ilyet birtokol. Kapcsolj át write only-ból.
Jogos!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2017.09.19 kedd, 14:53:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.09.19 kedd, 08:52:04
2.3-asa van valakinek a klubon belül?
Az miben van, Ford Capri?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2017.10.29 vasárnap, 21:27:31 »
Sziasztok Mk4 tulajok,
Sok éve benzines mk3-at hajtok különsebb gond nélkül. Lassan váltanék újabbra. 5 ajtós Mk4 2.0i Mondeo-t szeretnék venni, valószínüleg kimegyek érte, mert itthon elégtelen a kínálat.
Mik az mk4 benzines tipikus bajai, mit kell nézni, mire kell figyelni vásárláskor ?
Nagyon köszönöm,
üdv, FD.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 11:25:32 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2017.10.29 vasárnap, 21:27:31
Sziasztok Mk4 tulajok,
Sok éve benzines mk3-at hajtok különsebb gond nélkül. Lassan váltanék újabbra. 5 ajtós Mk4 2.0i Mondeo-t szeretnék venni, valószínüleg kimegyek érte, mert itthon elégtelen a kínálat.
Mik az mk4 benzines tipikus bajai, mit kell nézni, mire kell figyelni vásárláskor ?
Nagyon köszönöm,
üdv, FD.
Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 12:01:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.30 hétfő, 11:25:32
Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).
Láncos nem feltétlen egyenlő a megbízhatósággal. A dízelek se láncosak alapvetően, mégis jó pár km-t elmennek, csak időben kell cserélni a vezérlést.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 17:29:31 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.30 hétfő, 11:25:32
Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).
bármit csak azt a betegágymotort ne, ha jót akartok
attól, hogy láncos, még nem megbízhatatlan. láttad milyen csereperiódusok vannak manapság szíjakra? elmúltak már a 80as évek...meg ímúgy is az elmúlt 10 év láncos autóinál lehet örülni, ha elmegy 200ekm-t és egy kisebb vagyon a láncszett normális minőségben. egy szíjas vezérlés cseréje kb ugyan annyi időnként fele-harmada költség
mk3 dízelre egy láncszett 200 alsó hangon. mk4-re 80-90eft felszerelve 200ekm/10évre. lehet számolgatni, hogy mennyivel nagyobb kiadás a szíj...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.10.30 hétfő, 17:31:28 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 18:45:05 »
Idézetet írta: titta - 2017.10.30 hétfő, 12:01:40
Láncos nem feltétlen egyenlő a megbízhatósággal. A dízelek se láncosak alapvetően, mégis jó pár km-t elmennek, csak időben kell cserélni a vezérlést.
Nem csak erre a hibára gondolok.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 18:46:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.30 hétfő, 17:29:31
bármit csak azt a betegágymotort ne, ha jót akartok
attól, hogy láncos, még nem megbízhatatlan. láttad milyen csereperiódusok vannak manapság szíjakra? elmúltak már a 80as évek...meg ímúgy is az elmúlt 10 év láncos autóinál lehet örülni, ha elmegy 200ekm-t és egy kisebb vagyon a láncszett normális minőségben. egy szíjas vezérlés cseréje kb ugyan annyi időnként fele-harmada költség
mk3 dízelre egy láncszett 200 alsó hangon. mk4-re 80-90eft felszerelve 200ekm/10évre. lehet számolgatni, hogy mennyivel nagyobb kiadás a szíj...
Akkor mi legyen, ha a dízelt kizárjuk?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 18:52:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.30 hétfő, 18:46:11
Akkor mi legyen, ha a dízelt kizárjuk?
Hunyadi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 18:55:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.30 hétfő, 18:46:11
Akkor mi legyen, ha a dízelt kizárjuk?
2.5T vállalható, 2.0 ecoboost is, csak ne powershift legyen rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 18:55:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.30 hétfő, 18:52:40
Hunyadi.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 18:56:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.30 hétfő, 18:55:53
jólvanna.Megbízható autót kérdezett....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 19:01:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.30 hétfő, 18:56:37
jólvanna.Megbízható autót kérdezett....
még fordhoz képest is nagyon budget autó érzése van belül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 23:08:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.30 hétfő, 17:29:31
bármit csak azt a betegágymotort ne, ha jót akartok
attól, hogy láncos, még nem megbízhatatlan. láttad milyen csereperiódusok vannak manapság szíjakra? elmúltak már a 80as évek...meg ímúgy is az elmúlt 10 év láncos autóinál lehet örülni, ha elmegy 200ekm-t és egy kisebb vagyon a láncszett normális minőségben. egy szíjas vezérlés cseréje kb ugyan annyi időnként fele-harmada költség
mk3 dízelre egy láncszett 200 alsó hangon. mk4-re 80-90eft felszerelve 200ekm/10évre. lehet számolgatni, hogy mennyivel nagyobb kiadás a szíj...
A szíjcsere belefér, azt is tudom hogy hajszálnyit lomhább lesz az mk4 nagyobb súlya miatt. A 4-es is lapkás hézagolású és nem hidrotőkés motor ? Egyébként mit érdekes megnézni még egy mk4-esen használt vásárláskor ? Csak a 3-ast vágom...mk4-el semmi tapasztalatom...van tipusbetegsége mondjuk a 2007-2010 közöttieknek ? Köszi szépen.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2017.10.31 kedd, 17:43:47 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.30 hétfő, 18:52:40
Hunyadi.
Soha!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2017.10.31 kedd, 17:44:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.30 hétfő, 18:55:19
2.5T vállalható, 2.0 ecoboost is, csak ne powershift legyen rajta
És ha MK5-öt nézünk, 1.5?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2017.10.31 kedd, 20:02:33 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.31 kedd, 17:43:47
Soha!
Dízel Hunyadi
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2017.10.31 kedd, 20:23:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.31 kedd, 17:44:31
És ha MK5-öt nézünk, 1.5?
Másfél Mk5ös? Azmilyenaz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2017.10.31 kedd, 21:40:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.31 kedd, 20:23:25
Másfél Mk5ös? Azmilyenaz?
Az a 6 hengeres
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2017.10.31 kedd, 22:44:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.31 kedd, 17:44:31
És ha MK5-öt nézünk, 1.5?
biztos jó, ha szeretsz mindenhova utolsóként érkezni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2017.10.31 kedd, 22:45:14 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2017.10.30 hétfő, 23:08:37
A szíjcsere belefér, azt is tudom hogy hajszálnyit lomhább lesz az mk4 nagyobb súlya miatt. A 4-es is lapkás hézagolású és nem hidrotőkés motor ? Egyébként mit érdekes megnézni még egy mk4-esen használt vásárláskor ? Csak a 3-ast vágom...mk4-el semmi tapasztalatom...van tipusbetegsége mondjuk a 2007-2010 közöttieknek ? Köszi szépen.
mk4-nél nincs semmi kritikus, amit tudnék mondani. motortérnyitó bowden ami mindet utoléri és meg tud szivatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2017.11.01 szerda, 14:20:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.31 kedd, 22:45:14
mk4-nél nincs semmi kritikus, amit tudnék mondani. motortérnyitó bowden ami mindet utoléri és meg tud szivatni
Köszönöm!
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2017.11.01 szerda, 18:29:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.31 kedd, 22:44:05
biztos jó, ha szeretsz mindenhova utolsóként érkezni
hát...pont mint a mostanival.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
norbull
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2017.12.02 szombat, 22:49:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.10.30 hétfő, 11:25:32
Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).
A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2017.12.02 szombat, 23:03:24 »
Idézetet írta: norbull - 2017.12.02 szombat, 22:49:00
A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.
csak egy normális szerelő kéne neked, egyik se megoldhatatlan probléma
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ