Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:11:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 472549 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #850 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 11:18:01 »

Valóban, Mondeo-ban az, de csak a szívó oldalon.
Rosszul írtam.....
Akkor ezek szerint a 2.0 is az
Amúgy miben nem az mk3 kivételével?
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #851 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 11:25:11 »

Akkor ezek szerint a 2.0 is az
Amúgy miben nem az mk3 kivételével?
Nem jó a következtetésed. A 2.0 Duratec  nem változó vezérlésű, egyik oldalon sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #852 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 20:13:25 »

Nem jó a következtetésed. A 2.0 Duratec  nem változó vezérlésű, egyik oldalon sem.
Köszi!
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2019.07.08 hétfő, 23:47:15 »

Sziasztok!

MK4-ből melyik motorral (benzin) érdemes venni?
Kérlek osszatok tapasztalatokat.....
2.0 ? Ugyanazok előjöhetnek ?? : olajfogyasztás, szívósor...kinek mi a tapasztalat?
1.6 Ti-VCT - ?
2.5 T ?
1.6 Ecoboost?
2.0 Ecoboost?

Jelenleg MK3 2.0 benzin van - szívósor lapátok nélkül és immáron meggyűrűzve:), vezérlés cserével, gyári lánccal és feszítővel. Csak öregszik, és szeretnék váltani.

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, ötleteket, észrevételeket!
Ficsor Zsolt
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
mk4laci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #854 Dátum: 2019.07.14 vasárnap, 18:14:07 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Nemrégiben vettem egy mondeo mk4-et 2.0 benzin(duratech-he évj.:2008,óra szerint 146E km )AOBA.
A motor melegen indításkor véletlenszerű időnként nehezen indul,gázadásra viszont megy.Néha viszont csak 3 henger indul el(engine malfunctionüzenettel).Leállítás után újrainditáskor megy mind a 4,alapjárat nem ingadozik,nem magas.Gyertyacsere megtörtént FoMoCo-ra,de a régi is szépen ki volt égve.Az olaj nem fogy egyelőre ,viszont igazság szerint én csak 4200 Km-t mentem vele a vásárlás óta.A fogyasztás városban 9.2 ,pályán 130-nál 4 személy+tele csomagtartónál 9.1,8.8 kijelző szerint,nem számolva.
Merre keressem a hibát ebben kérek segítséget.
ELM327+ForScan programmal kiolvasva nem találtam hibakódot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #855 Dátum: 2019.07.14 vasárnap, 18:33:42 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Nemrégiben vettem egy mondeo mk4-et 2.0 benzin(duratech-he évj.:2008,óra szerint 146E km )AOBA.
A motor melegen indításkor véletlenszerű időnként nehezen indul,gázadásra viszont megy.Néha viszont csak 3 henger indul el(engine malfunctionüzenettel).Leállítás után újrainditáskor megy mind a 4,alapjárat nem ingadozik,nem magas.Gyertyacsere megtörtént FoMoCo-ra,de a régi is szépen ki volt égve.Az olaj nem fogy egyelőre ,viszont igazság szerint én csak 4200 Km-t mentem vele a vásárlás óta.A fogyasztás városban 9.2 ,pályán 130-nál 4 személy+tele csomagtartónál 9.1,8.8 kijelző szerint,nem számolva.
Merre keressem a hibát ebben kérek segítséget.
ELM327+ForScan programmal kiolvasva nem találtam hibakódot.


Amikor "Engine Malfunction" van, biztosan kell lennie generált hibakódnak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mk4laci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #856 Dátum: 2019.07.14 vasárnap, 19:00:40 »

Amikor "Engine Malfunction" van, biztosan kell lennie generált hibakódnak.
Köszönöm a válaszod!
következő olvasáskor ezt találtam:

===PCM DTC P2101:00-28===
Kód: P2101 - Fojtószelep beavatkozótag A vezérlőmotor áramkör tartomány/teljesítmény

Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC P2101:00-28===

===PCM DTC U1A04:00-64===
Kód: U1A04 - Gépjármű-sebesség CAN jel

Állapot:
 - DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
 - A teszt nem fejeződött be

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC U1A04:00-64===

===OBDII DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II

===END OBDII DTC Nincs===

===SASM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Kormány szöghelyzet-érzékelő modul

===END SASM DTC Nincs===

===ABS DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Blokkolásgátló rendszer

===END ABS DTC Nincs===

===BCMii DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Karosszéria vezérlőmodul

===END BCMii DTC Nincs===
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #857 Dátum: 2019.07.14 vasárnap, 21:19:11 »

Köszönöm a válaszod!
következő olvasáskor ezt találtam:

===PCM DTC P2101:00-28===
Kód: P2101 - Fojtószelep beavatkozótag A vezérlőmotor áramkör tartomány/teljesítmény

Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC P2101:00-28===

===PCM DTC U1A04:00-64===
Kód: U1A04 - Gépjármű-sebesség CAN jel

Állapot:
 - DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
 - A teszt nem fejeződött be

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC U1A04:00-64===

===OBDII DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II

===END OBDII DTC Nincs===

===SASM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Kormány szöghelyzet-érzékelő modul

===END SASM DTC Nincs===

===ABS DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Blokkolásgátló rendszer

===END ABS DTC Nincs===

===BCMii DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Karosszéria vezérlőmodul

===END BCMii DTC Nincs===


Nem értek hozzá, de ez fojtószelepház probléma lwsz. Lekormolódott, talán egy tisztítás segí trajta.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndrewG
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #858 Dátum: 2019.08.21 szerda, 15:14:22 »

Sziasztok!

MK4-ből melyik motorral (benzin) érdemes venni?
Kérlek osszatok tapasztalatokat.....
...

Hali!

Nekem 2.0-s FFV-m van, én ezalatt nemigen gondolkodnék. Ez még "éppen elég" pl. egy kamion előzésnél...
Szervíz tapasztalatom - hál' Istennek - még nemigen van, mert még csak 12.000 km-t tettem bele (107.000-el vettem), és eddig minden kafa (kopp-kopp!).
Fogyasztás olajból - egyenlőre - nincs, benzinből vegyes használatnál 7,6-8,5 l. Egy kisebb motorral (1,6; 1,8) ugyanazon vezetési élmény eléréséhez jobban kell pörgetni, ami asszem' hasonló fogyasztást eredményez.
Ha egy "örökösmintaszegénység" típusú autót szeretnél, akkor inkább ebben vagy hasonlóban gondolkozz. Szívó-, láncos motor, viszont nem egy versenygép. Olyan krúzolós, de lehet vele csapatni is.
Véleményem szubjektív, de konstruktív...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.21 szerda, 15:22:40 írta AndrewG » Naplózva

2.0 benzin 4 ajtós - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2019.08.21 szerda, 20:06:21 »

Sziasztok. A rejtély úgy néz ki megoldódott, az autó végre elindult. A szerelő, aki végülis el tudta indítani, annyit mondott, hogy több összetevője volt annak, hogy nem indult el az autó, és a több összetevő szerencsétlen együtt állása okozhatta, hogy nem indult el a kocsi. Ezek a következők:
1. Aznap többször is mentem rövid távokat a városban, úgy, hogy nem volt ideje egyszer sem felmelegedni igazán a motornak.
2. A rossz minőségű üzemanyag (L..oil)
3. Az elég régi (talán még eredeti) gyertyák, amik a sok eredménytelen indítás miatt be lettek köpve, nem tudott szikrát adni. Szerinte ezek miatt nem indult el a motor.
Szóval a szerelő kiszedte a gyertyákat, kiszellőztette a rendszert kicserélte a gyertyákat újra, eltakarította a felesleges benzint és elindította az autót. Aztán azt javasolta, hogy amennyit lehet, használjak el abból a benzinből, és tankoljak bele valami jó minőségű magas oktánszámú üzemanyagot. Így is volt, tettem bele OMV 100-as benzint, most azzal használom az autót, pöccre indul azóta. Viszont azóta többször is rángatott, letorpant a motor, és kidobott motor hibakódot, le lett olvasva, azt írta ki, hogy az egyes szonda szarakodik, a szerelő szerint valószínű, hogy a sok indítás, próbálgatás nem tetszett neki. Így most az a következő feladat, hogy azt a szondát ki kell cserélni, és akkor elvileg jó lesz megint a járgány.   

30-40 éve a gyertyák beköpése nem rejtély volt, hanem napi rutin.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gorazs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #860 Dátum: 2019.09.10 kedd, 06:26:52 »

Olvastam Alf írását hogy gyenge pont az üzemanyag rendszerben a nyomás vesztés. Kevés az üzemanyag nyomás. Ac cserélve injector fejek szintén.
2008 as 2.3 as nal merre lehet a nyomás szabályozó szelep vagy ha ilyen nincs benne akkor az az egység ami felelős ezért a jelenségért?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #861 Dátum: 2019.09.10 kedd, 17:46:17 »

Olvastam Alf írását hogy gyenge pont az üzemanyag rendszerben a nyomás vesztés. Kevés az üzemanyag nyomás. Ac cserélve injector fejek szintén.
2008 as 2.3 as nal merre lehet a nyomás szabályozó szelep vagy ha ilyen nincs benne akkor az az egység ami felelős ezért a jelenségért?
A cikkben amit olvastál (én csak szerkesztettem), egy visszacsapó szelep van az AC pumpában.Hogy a tiédben merre van... Roll Eyes Sok másik helyen nem igen lesz...szerintem.A nyomás szabályzó szelep pedig a visszatérő ág végén van a tankban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MaxyGas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #862 Dátum: 2019.09.11 szerda, 17:02:00 »

Sziasztok !

Találkozott valaki olyan problémával ,hogy mk4 Mondeo 2.0 Duratec HE melegben elmegy a motor ereje ? Ha lehűl akkor vissza jön. Ami érdekes hogy a külső hőmérséklet a kijelzőn folyamatosan emelkedik menet közben is Pl.: kint 25 fok a kijelzőn 33,33.5, 35, 37... stb. Közben a hűtővíz stabil 90 óraszerit és mérve is.
Naplózva
gorazs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #863 Dátum: 2019.09.11 szerda, 20:52:54 »

A cikkben amit olvastál (én csak szerkesztettem), egy visszacsapó szelep van az AC pumpában.Hogy a tiédben merre van... Roll Eyes Sok másik helyen nem igen lesz...szerintem.A nyomás szabályzó szelep pedig a visszatérő ág végén van a tankban.

Renfldben, köszi.
Próbálunk nyomást mérni más nem megint le kell vennem a tankot
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #864 Dátum: 2019.09.13 péntek, 09:05:46 »

Sziasztok !

Találkozott valaki olyan problémával ,hogy mk4 Mondeo 2.0 Duratec HE melegben elmegy a motor ereje ? Ha lehűl akkor vissza jön. Ami érdekes hogy a külső hőmérséklet a kijelzőn folyamatosan emelkedik menet közben is Pl.: kint 25 fok a kijelzőn 33,33.5, 35, 37... stb. Közben a hűtővíz stabil 90 óraszerit és mérve is.
Az első lökhárítóban van eredetileg a hőmérő, a motor melegíti. Ha megy a hűtőventilátor, akkor még oda is fújja a meleget. Én láttam már 50+ fokot rajta. Elég béna megoldás.

Ha mész értékelhető tempóvaé (20-30), akkor nem szabad emelkednie, ha a helyén van a hőmérő. Lehet, valamilyen korábbi szerelés során nem a helyére került vissza, így ügyesen motortér hőmérsékletet mér.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #865 Dátum: 2019.09.13 péntek, 09:49:26 »

Az első lökhárítóban van eredetileg a hőmérő, a motor melegíti. Ha megy a hűtőventilátor, akkor még oda is fújja a meleget. Én láttam már 50+ fokot rajta. Elég béna megoldás.

Ha mész értékelhető tempóvaé (20-30), akkor nem szabad emelkednie, ha a helyén van a hőmérő. Lehet, valamilyen korábbi szerelés során nem a helyére került vissza, így ügyesen motortér hőmérsékletet mér.

Tibcsi szerint ez egy tök jó megoldás és szerinte reális értékeket mutat... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #866 Dátum: 2019.09.13 péntek, 11:39:44 »

Tibcsi szerint ez egy tök jó megoldás és szerinte reális értékeket mutat... vigyor3

Megint kevered a szhart dolgokat.....
Lehet nem tűnt fel, de mk3/mk4.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #867 Dátum: 2019.09.13 péntek, 12:14:53 »

Megint kevered a szhart dolgokat.....
Lehet nem tűnt fel, de mk3/mk4.

Nem keverem. Mert mk3-4-ben ugyanolyan xar...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #868 Dátum: 2019.09.13 péntek, 12:21:35 »

Nem keverem. Mert mk3-4-ben ugyanolyan xar...

Írd a végére, hogy szerinted.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #869 Dátum: 2019.09.17 kedd, 08:49:34 »

Nem keverem. Mert mk3-4-ben ugyanolyan xar...
Az mk3-ban is a lökhárítóban van?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #870 Dátum: 2019.09.17 kedd, 09:21:58 »

Az mk3-ban is a lökhárítóban van?

Igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #871 Dátum: 2019.09.17 kedd, 09:27:31 »

Sziasztok,

nem Mondeot, hanem 2008-2009 körüli Galaxyt/S-Maxot néznék 2.0 szívó benzinessel, de mivel ugyanaz ez a motor van Mondeokban is, érdekelnének a tapasztalatok, mire kell figyelni, milyen hibák lehetnek?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #872 Dátum: 2019.09.17 kedd, 16:03:40 »

Sziasztok,

nem Mondeot, hanem 2008-2009 körüli Galaxyt/S-Maxot néznék 2.0 szívó benzinessel, de mivel ugyanaz ez a motor van Mondeokban is, érdekelnének a tapasztalatok, mire kell figyelni, milyen hibák lehetnek?

Előre is köszönöm a segítséget!
300e km felett...,hordósra kopott henger,magas olajfogyasztás,füst, jó étvágy... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #873 Dátum: 2019.09.21 szombat, 09:16:58 »

300e km felett...,hordósra kopott henger,magas olajfogyasztás,füst, jó étvágy... vigyor3
Ez általános vagy inkább a karbantartás hiánya miatt? 200 ezer km körül meg szabad még venni ezeket ?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #874 Dátum: 2019.09.21 szombat, 09:23:40 »

Ez általános vagy inkább a karbantartás hiánya miatt? 200 ezer km körül meg szabad még venni ezeket ?
a benzinesnél jellemző.Attól függ,milyen hosszú távra tervezel az autóval.És persze az előélet, hiteles óraállás,stb...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #875 Dátum: 2019.09.21 szombat, 10:41:59 »

300e km felett...,hordósra kopott henger,magas olajfogyasztás,füst, jó étvágy... vigyor3

Még mindig azt hajtogatod, hogy ez mindegyikre igaz....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #876 Dátum: 2019.09.21 szombat, 11:11:51 »

Még mindig azt hajtogatod, hogy ez mindegyikre igaz....  Undecided

Smax fészbuk csoportban a 2.0 benzinesek szinte mindegyike bexopja ezt.
A 2.5t-sek meg a hengerfejet...

Szóval szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #877 Dátum: 2019.09.21 szombat, 11:19:10 »

Smax fészbuk csoportban a 2.0 benzinesek szinte mindegyike bexopja ezt.
A 2.5t-sek meg a hengerfejet...

Szóval szomoru1

Ugye tudod, hogy nem csak annyi autó van, amennyi egy fb csoportban van?
Egy fórumra általában azok jönnek, akiknek problémájuk van a autóval.

Nagyon sok meg nem, mert vagy nincs baj vagy nem jön panaszkodni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #878 Dátum: 2019.09.21 szombat, 11:27:14 »

Ugye tudod, hogy nem csak annyi autó van, amennyi egy fb csoportban van?
Egy fórumra általában azok jönnek, akiknek problémájuk van a autóval.

Nagyon sok meg nem, mert vagy nincs baj vagy nem jön panaszkodni.


Tudom, de ha csak annyi autóval van baj, az is nagyon sok.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #879 Dátum: 2019.09.21 szombat, 12:33:49 »

Tudom, de ha csak annyi autóval van baj, az is nagyon sok.


Mihez képest sok?
Sok ezer autóhoz képest? Ugyan már...
Akinek gond bán vele, az panaszkodik. Akinek nincs az nem írogatja le folyton, hogy jó a kocsi és problémamentes.
Valamint a problémás autóknál nem ismert a körülmény, előélet, korábbi használat.

Amikor más gyártók millió számra hívják vissza komolyabb problémák miatt....


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #880 Dátum: 2019.09.21 szombat, 15:35:33 »


Mihez képest sok?
Sok ezer autóhoz képest? Ugyan már...
Akinek gond bán vele, az panaszkodik. Akinek nincs az nem írogatja le folyton, hogy jó a kocsi és problémamentes.
Valamint a problémás autóknál nem ismert a körülmény, előélet, korábbi használat.

Amikor más gyártók millió számra hívják vissza komolyabb problémák miatt....



ettől még nem ajánlgatnék jó szívvel 300e km-t vagy többet futott benzines mondeot vagy smaxot.Sajnos akinek addig nyúlik a takaró, az a maradék lóvéját is az autóba fogja ölni.Akármennyire ez egy ford fun klub.Az őszinteségbe még nem kell belelátni többet.Aki pedig ennek ellenére benzinest választ és szerencsésen kifog egy príma példányt,az úgyis önti majd a tankba a lóvét. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2019.10.23 szerda, 16:18:00 »

Sziasztok.
Első indítás után a hidegebb napokon jobban hallani egy kis diziles hangot,a motor bemelegedésével megszűnik.
A hordós verzió kilőve,nem eszi az olajat. vigyor3
Valami ötlet,javaslat?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #882 Dátum: 2019.10.23 szerda, 19:05:40 »

Sziasztok.
Első indítás után a hidegebb napokon jobban hallani egy kis diziles hangot,a motor bemelegedésével megszűnik.
A hordós verzió kilőve,nem eszi az olajat. vigyor3
Valami ötlet,javaslat?

kagylósra kopott,mint a gumi... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2019.10.23 szerda, 20:15:06 »

kagylósra kopott,mint a gumi... hehe
Már megint egy támpont,amin el lehet indulni.... falbav de hová is. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #884 Dátum: 2019.10.24 csütörtök, 21:02:06 »

Üdv mindenkinek! 2014-es 1,6 Ecoboost Mk4 Mondeom a minap igencsak furcsa dolgot produkált: Piros lámpához érve üresbe tettem az autót, a pedálokat felengedtem. Hirtelen eszméletlenül felbőgött a motor, a fordulatszámmérő szerint valahol 7000 rpm körül forgott. Le kellett vegyem a gyújtást, hogy abbahagyja. Utána még hosszan mentem vele, de a probléma nem jelentkezett újra. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehetett ez?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #885 Dátum: 2019.10.24 csütörtök, 22:43:05 »

Üdv mindenkinek! 2014-es 1,6 Ecoboost Mk4 Mondeom a minap igencsak furcsa dolgot produkált: Piros lámpához érve üresbe tettem az autót, a pedálokat felengedtem. Hirtelen eszméletlenül felbőgött a motor, a fordulatszámmérő szerint valahol 7000 rpm körül forgott. Le kellett vegyem a gyújtást, hogy abbahagyja. Utána még hosszan mentem vele, de a probléma nem jelentkezett újra. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehetett ez?



Olvastuk a másik topikban is.
Ki kellene olvasni a hibatárolót (megfelelő műszerrel), hátha van valami letárolva elindulásnak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #886 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 22:10:33 »


Olvastuk a másik topikban is.
Ki kellene olvasni a hibatárolót (megfelelő műszerrel), hátha van valami letárolva elindulásnak.

Sajnos nem futott be túl sok ötlet. Persze ez azért jó is, mert így valószínűleg nem egy típushibáról van szó. Nekem sem jött elő korábban soha, és azóta sem. Talán csak valami szoftveres beakadás volt...
A hibatároló kiolvasása megoldható. Köszi a tippet!
Naplózva
tszab3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 18:36:28 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Egy 2009.12 havi Mk4  Duratec 16V Ti-VCT (125 le)  Mondeóm van.
2-3 hónapja tapasztalom, hogy a töltés jelző 1-2 kilométer után folyamatosan elkezd világítani.
Több szerelő is látta, de tanácstalanok.
Az akksi be lett mérve szaki által és teljesen jónak mondta, a generátor 14.4-en tölti az akksit, gyertyacsere megtörtént.
Már kb1500km-t mentem vele így, de szerencsére nem tapasztaltam semmilyen más negatívumot, viszont nagyon zavaró a kijelző folyamatos világítása.
Találkozott már valaki hasonló problémával, ill. van tippetek milyen irányba induljak, hogy megszünjön végre a hibajelzés?

Köszi előre is, Tamás
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 12:47:57 »

Sziasztok
Akkor most egy benzines kerdes  Wink
 Adott egy 2.0-as benzines mondeo mk4 -2008. Ki lett takaritva a pillango szelep illetve kornyeke mert mar nagyon koszos volt. Kozben az aksi le volt veve.

Osszerakas utan a kovetkezot produkalja az auto:
 - kis gaz poccintesre felporog 2000-g majd ott kitart 1-2 masodpercet majd lassan visszaesik alapjaratra....nagy gazadasra felporog  mondjuk 3500-ig majd kitartja a fordulatot es lassan kezd el visszaesni...2000 korul megint megal 1 masodpercre es csak ezutan esik vissza.

Ami erdekes hogy benyomott kuplungnal ez a jelenseg annyiban valtozik hogy kis/nagy gaz nyomasra a motor felporog es lassaban esik vissza mint eddig...de... nem tartja ki az elert fordulatszamot illetve 2000 korul sem all meg miutan elengedem a gazpedalt. Mar mar normalisan viselkedik.

A tunethez meg hozzatartozik hogy beinditasrkor is felporog a motor magatol 2000-ig majd visszaall.

Megneztuk a vakumcsoveket - nem latszik baj.
Hibakod - P0507 - Idle Air Control – RPM Higher than Expected  - kitorles utan nem jon vissza.
Probaltuk a tanult ertekeket kitorolni , majd ujra tanitani az ECU-t de nem valtozott semmi.

Takaritas elott nem volt ilyen hibaja az autonak. Letezik hogy megmakkant az elektromos pillangoszelep allito motor? Ha van valami otlet megkoszonnem.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #889 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 14:10:52 »

Sziasztok
Akkor most egy benzines kerdes  Wink
 Adott egy 2.0-as benzines mondeo mk4 -2008. Ki lett takaritva a pillango szelep illetve kornyeke mert mar nagyon koszos volt. Kozben az aksi le volt veve.

Osszerakas utan a kovetkezot produkalja az auto:
 - kis gaz poccintesre felporog 2000-g majd ott kitart 1-2 masodpercet majd lassan visszaesik alapjaratra....nagy gazadasra felporog  mondjuk 3500-ig majd kitartja a fordulatot es lassan kezd el visszaesni...2000 korul megint megal 1 masodpercre es csak ezutan esik vissza.

Ami erdekes hogy benyomott kuplungnal ez a jelenseg annyiban valtozik hogy kis/nagy gaz nyomasra a motor felporog es lassaban esik vissza mint eddig...de... nem tartja ki az elert fordulatszamot illetve 2000 korul sem all meg miutan elengedem a gazpedalt. Mar mar normalisan viselkedik.

A tunethez meg hozzatartozik hogy beinditasrkor is felporog a motor magatol 2000-ig majd visszaall.

Megneztuk a vakumcsoveket - nem latszik baj.
Hibakod - P0507 - Idle Air Control – RPM Higher than Expected  - kitorles utan nem jon vissza.
Probaltuk a tanult ertekeket kitorolni , majd ujra tanitani az ECU-t de nem valtozott semmi.

Takaritas elott nem volt ilyen hibaja az autonak. Letezik hogy megmakkant az elektromos pillangoszelep allito motor? Ha van valami otlet megkoszonnem.


Simán elképzelhető, hogy a takarítás közben tönkre lett téve az elektromos fojtószelep. Azt sem szabad csak úgy össze-vissza mozgatni és vigyázni kell arra, hogy a tengelynél ne jusson folyadék az elektromos részhez.
Jó tömít mindenhol a tömítés?


Aminek nem volt baja, ahhoz miért kell hozzányúlni? Ezt nem értem....
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.23 vasárnap, 14:18:25 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 15:48:52 »

Simán elképzelhető, hogy a takarítás közben tönkre lett téve az elektromos fojtószelep. Azt sem szabad csak úgy össze-vissza mozgatni és vigyázni kell arra, hogy a tengelynél ne jusson folyadék az elektromos részhez.
Jó tömít mindenhol a tömítés?


Aminek nem volt baja, ahhoz miért kell hozzányúlni? Ezt nem értem....
Tudod mi mar csak ilyen takaritosak vagyunk, szeretjuk ha tisztak az ilyen es ehhez hasonlo alkatreszek/szenzorok  vigyor3 pont hogy ne legyenek ilyen bajok (pl nemreg vett egy masik uncsim egy galaxyt....haza sem ert vele mert letiltotta az elektronika a fordulatszamot....miutan hazhoztuk kibontottuk a folytoszelepet (erre utalt a hibakod , mar nem tudom pontosan a szamat) es csavarhuzoval lehetett vakarni rola a szutykot....takaritas utan tokeletesen mukodik...ugyancsak 2.0 benzin.
 Amennyire lattam tisztito folyadek nem hiszem hogy kerult ahhoz  a kis motorhoz ...levettem a fekete kapakjat egy kis motor az egesz es 3-4 fogaskerek...ha jutott is oda valami nem volt aram alatt mivel le volt veve a motorrol...persze attol meg elromolhatott...
Tomites tokeletes allapotban van, nem latszik rajta sehol serules vagy ilyesmi. Olvastam valahol egy ezeket az elektronikus folytoszelepeket ujra kel/lehet (?) tanitani...van ennek valami publikus modszere?

Illetve a lenyomott kuplung miert befolyasolja a mukodeset?
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.23 vasárnap, 15:59:56 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #891 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 16:12:17 »

Tudod mi mar csak ilyen takaritosak vagyunk, szeretjuk ha tisztak az ilyen es ehhez hasonlo alkatreszek/szenzorok  vigyor3 pont hogy ne legyenek ilyen bajok (pl nemreg vett egy masik uncsim egy galaxyt....haza sem ert vele mert letiltotta az elektronika a fordulatszamot....miutan hazhoztuk kibontottuk a folytoszelepet (erre utalt a hibakod , mar nem tudom pontosan a szamat) es csavarhuzoval lehetett vakarni rola a szutykot....takaritas utan tokeletesen mukodik...ugyancsak 2.0 benzin.
 Amennyire lattam tisztito folyadek nem hiszem hogy kerult ahhoz  a kis motorhoz ...levettem a fekete kapakjat egy kis motor az egesz es 3-4 fogaskerek...ha jutott is oda valami nem volt aram alatt mivel le volt veve a motorrol...persze attol meg elromolhatott...
Tomites tokeletes allapotban van, nem latszik rajta sehol serules vagy ilyesmi. Olvastam valahol egy ezeket az elektronikus folytoszelepeket ujra kel/lehet (?) tanitani...van ennek valami publikus modszere?

Illetve a lenyomott kuplung miert befolyasolja a mukodeset?


Én is szoktam tisztítani fojtószelepházakat, mert kell. De egyszer sem volt olyan, hogy jobb volt, mint lett.  Cool
A spec tisztító folyadék elég agresszív, maró/oldó anyag. Nem a motort bántja, hanem az érzékelőket tudja rontani.

Igen, kell adaptálni ilyesmiket, amennyiben lehet. Volt rá példa, régebbi Fiesták esetében, hogy újra kellett "húzni" a PCM-et, azután jött rendbe.

A kuplung azért befolyásolja, mert van a pedálnál kapcsoló és a helyzetétől függően elősegítheti a vezérlő a "nem lefulladást". Persze ez is normál keretek között.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 16:35:59 »

Én is szoktam tisztítani fojtószelepházakat, mert kell. De egyszer sem volt olyan, hogy jobb volt, mint lett.  Cool
A spec tisztító folyadék elég agresszív, maró/oldó anyag. Nem a motort bántja, hanem az érzékelőket tudja rontani.

Igen, kell adaptálni ilyesmiket, amennyiben lehet. Volt rá példa, régebbi Fiesták esetében, hogy újra kellett "húzni" a PCM-et, azután jött rendbe.

A kuplung azért befolyásolja, mert van a pedálnál kapcsoló és a helyzetétől függően elősegítheti a vezérlő a "nem lefulladást". Persze ez is normál keretek között.

Ez jo  Wink..."job volt mint lett"
Eddig meg nekem se volt ilyen csak a "job lett mint volt" vigyor3
Na mindegy a lenyeg hogy semmilyen eros tisztito folyadek nem volt hasznalva, egy kis fektisztito spray es WD40.  Sajnos a Forscan valamilyen oknal fogva nem volt hajlando torolni a tanult ertekeket, kilepett hogy nem tudja megcsinalni. Csak a hagyomanyos aksi levetel modszer volt alkalmazva de sajnos nem hasznalt. Kulon menupont a folytoszelep tanitasara nincs a forscan-ban.
 Azt ertem hogy a kuplung lenyomasaval a PCM elosegitheti a "nem lefulladast" , de csak nem vilagos hogy olyankor miert nem "akad" a folytoszelep, csak picit lasabban all vissza alapjaratra mint a normalis. Anelkul meg konkretan 2000-nel megall ugye majd leesik, illteve az egesz olyan mintha kesleltetve reagalna a gaznyomasra is, majd felporog 2000 -ig es megall mielott visszaesne alapjaratra.
Uj dolog amit halottam azota hogy a folytoszelep motor kornyekerol hallatszik egy fura hang is (sipolashoz tudnam hasonlitani, csak gyujtason hallatszik, jaro motornal nem eszreveheto).
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.23 vasárnap, 16:39:23 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #893 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 16:40:44 »

Ez jo  Wink..."job volt mint lett"
Eddig meg nekem se volt ilyen csak a "job lett mint volt" vigyor3
Na mindegy a lenyeg hogy semmilyen eros tisztito folyadek nem volt hasznalva, egy kis fektisztito spray es WD40.  Sajnos a Forscan valamilyen oknal fogva nem volt hajlando torolni a tanult ertekeket, kilepett hogy nem tudja megcsinalni. Csak a hagyomanyos aksi levetel modszer volt alkalmazva de sajnos nem hasznalt. Kulon menupont a folytoszelep tanitasara nincs a forscan-ban.
 Azt ertem hogy a kuplung lenyomasaval a PCM elosegitheti a "nem lefulladast" , de csak nem vilagos hogy olyankor miert nem "akad" a folytoszelep, csak picit lasabban all vissza alapjaratra mint a normalis. Anelkul meg konkretan 2000-nel megall ugye majd leesik, illteve az egesz olyan mintha kesleltetve reagalna a gaznyomasra is, majd felporog 2000 -ig es megall mielott visszaesne alapjaratra.
Uj dolog amit halottam azota hogy a folytoszelep motor kornyekerol hallatszik egy fura hang is (sipolashoz tudnam hasonlitani, csak gyujtason hallatszik, jaro motornal nem eszreveheto).

IDS-el tenni kellene egy próbát.
A WD-40 és a féktisztító sem a megfelelő anyag a tisztításra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 19:08:14 »

IDS-el tenni kellene egy próbát.
A WD-40 és a féktisztító sem a megfelelő anyag a tisztításra.
Sajnos IDS az nem all rendelkezesre pillanatnyilag.

Ma eljutottunk valakihez akinek van IDS programja, megtortent az adaptacios ertekek torlese, sajnos a problema nem valtozott.
Tovabra is 2000-nel megall es azutan esik vissza csak alapjaratra. Tovabba lampanal valo lassitasnal , kozvetlen a megallas elott felporog 2000 majd visszaall.

Lenyomott kuplungnal ez a jelenseg nem tortenik meg se menet kozben se allo helyzetben gazolva.

Donor autorol le lett cserelve a folytoszelep haz - ugyanugy porog illteve "akad", a mienk a donorra rateve-tokeletesen mukodik.  En ezert a folytoszelep allito motort kizarnam.
Vakumcsovek atnezve, kiprobalva - tartjak a  a vakumot. Tenyleg mostmar tanacstalanok vagyunk.
Mit lehetne meg megnezni? (Hibakod neha P0507-magas alapjarat ami mondjuk erezheto is neha...1000 koruli)

« Utoljára szerkesztve: 2020.02.25 kedd, 17:29:36 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #895 Dátum: 2020.02.28 péntek, 22:15:32 »

Sajnos IDS az nem all rendelkezesre pillanatnyilag.

Ma eljutottunk valakihez akinek van IDS programja, megtortent az adaptacios ertekek torlese, sajnos a problema nem valtozott.
Tovabra is 2000-nel megall es azutan esik vissza csak alapjaratra. Tovabba lampanal valo lassitasnal , kozvetlen a megallas elott felporog 2000 majd visszaall.

Lenyomott kuplungnal ez a jelenseg nem tortenik meg se menet kozben se allo helyzetben gazolva.

Donor autorol le lett cserelve a folytoszelep haz - ugyanugy porog illteve "akad", a mienk a donorra rateve-tokeletesen mukodik.  En ezert a folytoszelep allito motort kizarnam.
Vakumcsovek atnezve, kiprobalva - tartjak a  a vakumot. Tenyleg mostmar tanacstalanok vagyunk.
Mit lehetne meg megnezni? (Hibakod neha P0507-magas alapjarat ami mondjuk erezheto is neha...1000 koruli)


Itt is leírtam már.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1462.msg1177453#msg1177453

Ha volt "kéznél" IDS, újra kellett volna "húzni" a PCM-et.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2020.02.29 szombat, 11:55:10 »

Itt is leírtam már.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1462.msg1177453#msg1177453

Ha volt "kéznél" IDS, újra kellett volna "húzni" a PCM-et.

Szia
Probalta azt is , de valamiert nem engedte vagy az emberke nem ertett hozza (azt mondta hogy nem engedi) csak az adaptaciot tudta kitorolni. Sajnos en nem tudtam kiprobalni, nem volt lehetoseg melyebben belemerulni.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.29 szombat, 11:58:47 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
depikeeee
Vendég
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2020.04.13 hétfő, 15:21:23 »

Hali 2,0 benzin 2009évj.beznin szagú az olaj,és kicsit higabb is(elfolyik az nivópálcán),Hol lehet a probléma?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #898 Dátum: 2020.04.13 hétfő, 16:06:06 »

Hali 2,0 benzin 2009évj.beznin szagú az olaj,és kicsit higabb is(elfolyik az nivópálcán),Hol lehet a probléma?

A motorban vagy a használatban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 16:01:34 »

Sziasztok. 2011es 1,6 ecoboost, gyorsításnál enyhe sípoló, szirénázó, huhogo, búgó hang hallható a motortérből, ez a turbó jellegzetes hangja mellett hallható, inkább az alsó (1-2-3) fokozatokban hallom csak utána gondolom elnyomja a motorzaj. Akkor is felbúg ha csak kuplunggal indulok el, gázt nem adok. És nem folyamatosan hanem a fordulatszám függvényében nagyjából. A teljesítmény rendben van ugyanúgy megy. Egyébként a Turbó hang rendben van szerintem, kivéve ha ez is onnan jön
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.