Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 04:21:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
21
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) (Megtekintve 473043 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
pampi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 189
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:37:12 »
Idézetet írta: bocc - 2013.09.17 kedd, 20:22:52
Beszélj Pampival, neki is mk4 2.0-ja van. pár tippet biztos tud mondani. Nekem is benzines van (2.5T). Ha rajtam múlna rábeszélnélek egy 2.5t-re. Alapból már a benzines egy jó választás, mi nagyon benzinpártiak vagyunk. Tudsz esetleg egy linket küldeni a kiszemelt autóról, akkor még többet tudunk segíteni
Azt, hogy "mi", ugye magatokra értetted?
Mert mi nem feltétlenül vagyunk benzinpártiak. Vagyis én (J.) biztos nem.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:43:06 »
Idézetet írta: pampi - 2013.09.17 kedd, 20:37:12
Azt, hogy "mi", ugye magatokra értetted?
Mert mi nem feltétlenül vagyunk benzinpártiak. Vagyis én (J.) biztos nem.
Miért nem?Attila épp a napokban mondta, hogy a transitot is lecserélné egy benzinesre, ha nem építkeznétek
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2013.09.17 kedd, 23:35:10 »
Ö lenne az:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_titanium_magyarsz-konyv_teli_csomag-7192438
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
pampi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 189
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2013.09.18 szerda, 09:05:12 »
Idézetet írta: bocc - 2013.09.17 kedd, 20:43:06
Miért nem?Attila épp a napokban mondta, hogy a transitot is lecserélné egy benzinesre, ha nem építkeznétek
Le hát, egy 2,5T-re.
Még jó, hogy építkezünk!
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2013.09.18 szerda, 22:37:33 »
Idézetet írta: Paszulycsi - 2013.09.17 kedd, 23:35:10
Ö lenne az:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_titanium_magyarsz-konyv_teli_csomag-7192438
A hirdetés nem található, talán már meg is vetted??
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2013.09.18 szerda, 22:38:00 »
Idézetet írta: pampi - 2013.09.18 szerda, 09:05:12
Le hát, egy 2,5T-re.
Még jó, hogy építkezünk!
Németben van belőle kombi is, sok minden belefér
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 22:35:08 »
Idézetet írta: bocc - 2013.09.18 szerda, 22:37:33
A hirdetés nem található, talán már meg is vetted??
Nos, egy kicsit felpörögtek az események az elmúlt 2 napban, és dönteni kellett... Elhoztuk.
Remélem jól döntöttünk. Eddig mindenki csak bólogat... Főleg az asszony.
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2013.09.20 péntek, 10:16:12 »
Idézetet írta: Paszulycsi - 2013.09.19 csütörtök, 22:35:08
Nos, egy kicsit felpörögtek az események az elmúlt 2 napban, és dönteni kellett... Elhoztuk.
Remélem jól döntöttünk. Eddig mindenki csak bólogat... Főleg az asszony.
Gratula, sok boldogságot hozzá! Addig örülj amíg bólogat. Meglepő, de mi pont az asszony miatt vettünk ismét mondeot, és újat, mert a régivel tanult meg vezetni, és megszerette. Azóta is megy a vita, ha együtt megyünk valahová hogy ki vezessen, folyamatosan kitúr. Viszont az ő fusionja így sokat áll a garázsban, mert valami indok mindig akad hogy a mondeoval menjünk.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2013.09.20 péntek, 10:44:16 »
Idézetet írta: titta - 2013.09.20 péntek, 10:16:12
Gratula, sok boldogságot hozzá! Addig örülj amíg bólogat. Meglepő, de mi pont az asszony miatt vettünk ismét mondeot, és újat, mert a régivel tanult meg vezetni, és megszerette. Azóta is megy a vita, ha együtt megyünk valahová hogy ki vezessen, folyamatosan kitúr. Viszont az ő fusionja így sokat áll a garázsban, mert valami indok mindig akad hogy a mondeoval menjünk.
Köszönöm szépen!
Az az igazság, hogy május óta szenvedek a keresgéléssel, hogy mi legyen az utódja a szeretett Hondánknak (F-RV 2.0). Amit megvettünk már egy hónapja nézegettem...
Kezdetben Mazda 6 kombi, Accord kombi volt a lista élén, de amikor bekerült a látótérbe a Mondeo, mint amolyan talán-talán lehetőség, és kezdtem körbe járni jobban a dolgot, gyorsan kiütötte a japcsikat a nyeregből. A végén már csak a Mondeo és az S-Max között kellett valahova letenni a voksot.
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2013.09.20 péntek, 10:45:45 »
Milyen olajat javasoltok a 2.0-ba? És a szűrők...?
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2013.09.20 péntek, 11:04:13 »
Idézetet írta: Paszulycsi - 2013.09.20 péntek, 10:45:45
Milyen olajat javasoltok a 2.0-ba? És a szűrők...?
Gyári Ford 5w-30.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2013.09.20 péntek, 11:33:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.20 péntek, 11:04:13
Gyári Ford 5w-30.
Értem. Köszi
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2013.09.20 péntek, 20:30:34 »
Idézetet írta: Paszulycsi - 2013.09.20 péntek, 10:44:16
Köszönöm szépen!
Az az igazság, hogy május óta szenvedek a keresgéléssel, hogy mi legyen az utódja a szeretett Hondánknak (F-RV 2.0). Amit megvettünk már egy hónapja nézegettem...
Kezdetben Mazda 6 kombi, Accord kombi volt a lista élén, de amikor bekerült a látótérbe a Mondeo, mint amolyan talán-talán lehetőség, és kezdtem körbe járni jobban a dolgot, gyorsan kiütötte a japcsikat a nyeregből. A végén már csak a Mondeo és az S-Max között kellett valahova letenni a voksot.
Gratulálok. Üdv a klubban
Benzinessel nem tudsz olyan nagyon melléfogni, ha valamit cserélni is kell nem lesz olyan tragikus mint a diesel.
Szűrőkből bármilyet tehetsz bele, nem muszáj a méregdrága gyári. Viszont olajból nem érdemes másikkal variálni, mert a gyári olaj is olyan áron vn mint bármelyik másik, Balogh Tomi jól írta ford 5w30
Ha valami gondod nyugodtan írj ide, de ne legyen
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2013.09.20 péntek, 21:07:29 »
Idézetet írta: bocc - 2013.09.20 péntek, 20:30:34
Gratulálok. Üdv a klubban
Benzinessel nem tudsz olyan nagyon melléfogni, ha valamit cserélni is kell nem lesz olyan tragikus mint a diesel.
Szűrőkből bármilyet tehetsz bele, nem muszáj a méregdrága gyári. Viszont olajból nem érdemes másikkal variálni, mert a gyári olaj is olyan áron vn mint bármelyik másik, Balogh Tomi jól írta ford 5w30
Ha valami gondod nyugodtan írj ide, de ne legyen
Hát a gyári szűrőnek sincs egy horror ára.
https://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420122-motorolajszuro/3848-motorolaj-szuro-focus2004-2008/c-max2003-2007mondeo2000-07
. Én inkább a gyárit ajánlanám, mert az elvileg biztos, hogy megfelel az előírásoknak. Ez az egyik dolog, amin nem szabad spórolni.
Naplózva
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2013.09.20 péntek, 23:39:45 »
Köszönöm a szívélyes és segítő fogadtatást!
Eddig is igyekeztem megadni egy ésszerű minőséget az autóimnak, ezután sem fogom másként.
Valóban nem drágák a Ford szűrők, de olajból inkább maradok a Castrolnál.
Még most lesz holnap az első hosszabb utunk a járgánnyal.
Majd jövök a tapasztalatokkal...
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2013.09.21 szombat, 09:16:54 »
Idézetet írta: Paszulycsi - 2013.09.20 péntek, 23:39:45
Köszönöm a szívélyes és segítő fogadtatást!
Eddig is igyekeztem megadni egy ésszerű minőséget az autóimnak, ezután sem fogom másként.
Valóban nem drágák a Ford szűrők, de olajból inkább maradok a Castrolnál.
Még most lesz holnap az első hosszabb utunk a járgánnyal.
Majd jövök a tapasztalatokkal...
A Ford olaj is Castrol.
A beszerzési forrásra figyelj. Sok a hamís, főleg a Castrolból.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 16:17:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.09.21 szombat, 09:16:54
A Ford olaj is Castrol.
A beszerzési forrásra figyelj. Sok a hamís, főleg a Castrolból.
Nem beszélve arról, hogy fele annyiba kerül. (Castrol 16118; Ford Formula 7500)
Naplózva
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:50:44 »
Beleraktátok a bogarat a fülembe az olaj kapcsán. Utána olvastam, és azt hiszem igazatok van.
A Ford olaja 19, a Castrol Magnatec meg egy híján 20...
(Egyre jobban tetszik ez a fórum...)
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2013.09.24 kedd, 09:16:24 »
Idézetet írta: Paszulycsi - 2013.09.23 hétfő, 21:50:44
Beleraktátok a bogarat a fülembe az olaj kapcsán. Utána olvastam, és azt hiszem igazatok van.
A Ford olaja 19, a Castrol Magnatec meg egy híján 20...
(Egyre jobban tetszik ez a fórum...)
Kár erölködni, tapasztalt vénrókák vagyunk.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paszulycsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2013.09.24 kedd, 09:44:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.24 kedd, 09:16:24
Kár erölködni, tapasztalt vénrókák vagyunk.
Azért ez még távol állt attól, hogy gúvadjon a szemem
, mint a csiga szarva...
Naplózva
2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Trebor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2013.10.04 péntek, 01:37:05 »
Sziasztok!
Adott egy 2008-as 1.6 Ti-VCT 125 lovas motor, mely túl van 136.000 km-en.
Tavaly október környékén volt olaj/szűrőcsere (5W-30 Castrol Magnatec) és azóta kb 8.000 km-ert sikerült beletenni, főleg városban.
Az elmúlt napokban (gondolom a hidegnek köszönhetően) hidegindításkor kellemetlen csattogó hangot hallat a motor, mely legalább 3-4 percig fennáll.
Felételeztem, hogy míg meg nem érkezik az olajnyomás (szint rendben), esetleg a hidrotőkék kerepelhetnek kicsit (de akkor nem kellene hamarabb elhallgatnia?),
viszont végigolvasva a hozzászólásokat nem nagyon sikerült kisilabizálnom, hogy akkor az 1.6-os motorban van-e hidrotőke avagy sem.
Szóval a fent említett motor most akkor hidrotőkés avagy sem? Illetve egy olajcsere megoldaná-e a csattogást, vagy hidrotőkés verzió esetén azok cseréje,
más esetben szelephézag állítás lenne a nyerő?
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2013.10.04 péntek, 08:15:41 »
Idézetet írta: Trebor - 2013.10.04 péntek, 01:37:05
Sziasztok!
Adott egy 2008-as 1.6 Ti-VCT 125 lovas motor, mely túl van 136.000 km-en.
Tavaly október környékén volt olaj/szűrőcsere (5W-30 Castrol Magnatec) és azóta kb 8.000 km-ert sikerült beletenni, főleg városban.
Az elmúlt napokban (gondolom a hidegnek köszönhetően) hidegindításkor kellemetlen csattogó hangot hallat a motor, mely legalább 3-4 percig fennáll.
Felételeztem, hogy míg meg nem érkezik az olajnyomás (szint rendben), esetleg a hidrotőkék kerepelhetnek kicsit (de akkor nem kellene hamarabb elhallgatnia?),
viszont végigolvasva a hozzászólásokat nem nagyon sikerült kisilabizálnom, hogy akkor az 1.6-os motorban van-e hidrotőke avagy sem.
Szóval a fent említett motor most akkor hidrotőkés avagy sem? Illetve egy olajcsere megoldaná-e a csattogást, vagy hidrotőkés verzió esetén azok cseréje,
más esetben szelephézag állítás lenne a nyerő?
Ajánlom a Focus fórum megfelelő topikját, a Ti-VCT motor egyik hibája (a focusban legalábbis), hogy a VCT egység néha beadja a kulcsot. Ezen az oldalon írnak a hibáról
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=394778&highlight=
Bár ebben a fórumban nem szokás ajánlani, de ha Göd nincs messze Tőled, ajánlom az ottani ESS Motor nevű szervízt, ők Focusra specializálódtak, úgyhogy van ebben gyakorlatuk.
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 21:37:22 »
sziasztok!!!
az lenne a kérdésem,hogy a 2000cm3-es motornak ki a gyártója vagyis hol készül?
?,sehol nem találtam infót róla
1.6-osról megtaláltam,hogy valami francia-román keverék
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 22:34:23 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.04 hétfő, 21:37:22
sziasztok!!!
az lenne a kérdésem,hogy a 2000cm3-es motornak ki a gyártója vagyis hol készül?
?,sehol nem találtam infót róla
1.6-osról megtaláltam,hogy valami francia-román keverék
A 2000-es benzines szerintem mazda eredetű.
Az 1,6-os benzines egy saját fejlesztés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2013.11.05 kedd, 08:44:22 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.04 hétfő, 21:37:22
sziasztok!!!
az lenne a kérdésem,hogy a 2000cm3-es motornak ki a gyártója vagyis hol készül?
?,sehol nem találtam infót róla
1.6-osról megtaláltam,hogy valami francia-román keverék
2.0 Duratec HE és 2.0 Ecoboost - Valencia engine plant (Spanyolország)
1.6 Ecoboost - Bridgend engine plant (Wales, Egyesült Királyság)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2013.11.05 kedd, 09:19:26 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.04 hétfő, 22:34:23
A 2000-es benzines szerintem mazda eredetű.
Az 1,6-os benzines egy saját fejlesztés.
Szerintem a régi 2.3-as volt mazda, azon kívül semmi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kofy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2013.11.05 kedd, 13:37:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.05 kedd, 09:19:26
Szerintem a régi 2.3-as volt mazda, azon kívül semmi.
A Wikipédia szerint (tudom, abban is vannak hibák) az 1.8, 2.0, 2.3 motorok eredeztethetők a Mazda MZR sorozatú motorjaiból. A Ford gyakorlatilag megvásárolta a jogokat, hogy a saját neve alatt (Duratec) építsen motorokat, sőt tovább is fejlessze azokat (Ecoboost). Érdekesség: a Mazda átállt a Skyactive motorokra és - állítólag - a még nem Skyactive-os MX-5-be az 1.8, 2.0 motorokat a Ford-tól veszi...
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2013.11.05 kedd, 19:15:06 »
köszönöm az eddigi válaszokat
2000cm3-es motorokkal mi a tapasztalat???gyengesége,erössége,már akinek van,nem igazán szorgalmazom a dieselt,nem járok nagy távokat csak ritkán
válaszokért előre is köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2013.11.06 szerda, 14:01:52 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.05 kedd, 19:15:06
köszönöm az eddigi válaszokat
2000cm3-es motorokkal mi a tapasztalat???gyengesége,erössége,már akinek van,nem igazán szorgalmazom a dieselt,nem járok nagy távokat csak ritkán
válaszokért előre is köszi
Ne vegyél benzinest. Majd jönnek az okosok, és lefikáznak, de a dízel
1. a PSA tdci-k (2.0, 2.2., 1,6, az 1.8 nem tartozik ide , az egy rakatt xar
) nagyon megbízhatók
2. Jól megy, jó a nyomatéka, egyenletesen adja le
3. keveset fogyaszt.
Na ezek a pontok nem igazak a benzinesre (szerintem), megbízhatóságán lehet vitatkozni, de ami biztos: xarul megy cserébe sokat fogyaszt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2013.11.06 szerda, 22:25:42 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.05 kedd, 19:15:06
köszönöm az eddigi válaszokat
2000cm3-es motorokkal mi a tapasztalat???gyengesége,erössége,már akinek van,nem igazán szorgalmazom a dieselt,nem járok nagy távokat csak ritkán
válaszokért előre is köszi
Én is utálom a dieselt, a céges buszt is benzinesre cseréltük. A 2.0 motor ha minden igaz vezérműláncos és örökéltű. Ha az olajcseréket betartod semmi baj nem lesz vele és nagyon megbízható. Nekem volt egy mk2-esem igaz csak 1.8 volt. 450000-nél kellett egy motorgenerál(gyertyák, kuplung is:..), kb 150000 Ft volt és ugyanúgy mehetsz tovább. Ha dieselt veszel arra biztos nem ennyit fogsz költeni.
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
kofy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 15:07:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 14:01:52
Ne vegyél benzinest. Majd jönnek az okosok, és lefikáznak, de a dízel
1. a PSA tdci-k (2.0, 2.2., 1,6, az 1.8 nem tartozik ide , az egy rakatt xar
) nagyon megbízhatók
2. Jól megy, jó a nyomatéka, egyenletesen adja le
3. keveset fogyaszt.
Na ezek a pontok nem igazak a benzinesre (szerintem), megbízhatóságán lehet vitatkozni, de ami biztos: xarul megy cserébe sokat fogyaszt.
Kolléga!
Nem vagyok okosabb Önnél, de engedje meg, hogy egy védőbeszédet elmondjak a benzinesek mellett, mint Ecoboost tulaj.
Szóval komplex kérdés, hogy benzines vagy dízel. Először is mennyi az éves futásteljesítmény? Város vagy országút/autópálya? Új vagy használt? A kérdező nem részletezte, hogy a 2000-es benzinesnél a régi szívóra, vagy az Ecoboostra gondolt.
A régi szívóbenya egy kiforrott konstrukció, minimális meghibásodási hajlammal. Cserébe tényleg nem keveset fogyaszt, de ha használtan veszi, jellemzően kisebb futásteljesítménnyel megkapja, mint a TDCi-s társait. És jellemzően olcsóbb, cserébe kisebb a választék.
Az Ecoboost jelenleg még sötét ló abból a szempontból, hogy nem túl régi motor és sok tapasztalat nincs vele (főleg Mo-on). Cserébe megy mint a meszes, de kér is inni (nekem az autópálya 130-as tempomattal 9l alatt fogyaszt, városban 10 fölött kicsivel, de 11 alatt)
Ami biztos: évi 20-25ekm fölött nem éri meg a benzines.
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 21:26:58 »
Idézetet írta: kofy - 2013.11.07 csütörtök, 15:07:42
Kolléga!
Nem vagyok okosabb Önnél, de engedje meg, hogy egy védőbeszédet elmondjak a benzinesek mellett, mint Ecoboost tulaj.
Szóval komplex kérdés, hogy benzines vagy dízel. Először is mennyi az éves futásteljesítmény? Város vagy országút/autópálya? Új vagy használt? A kérdező nem részletezte, hogy a 2000-es benzinesnél a régi szívóra, vagy az Ecoboostra gondolt.
A régi szívóbenya egy kiforrott konstrukció, minimális meghibásodási hajlammal. Cserébe tényleg nem keveset fogyaszt, de ha használtan veszi, jellemzően kisebb futásteljesítménnyel megkapja, mint a TDCi-s társait. És jellemzően olcsóbb, cserébe kisebb a választék.
Az Ecoboost jelenleg még sötét ló abból a szempontból, hogy nem túl régi motor és sok tapasztalat nincs vele (főleg Mo-on). Cserébe megy mint a meszes, de kér is inni (nekem az autópálya 130-as tempomattal 9l alatt fogyaszt, városban 10 fölött kicsivel, de 11 alatt)
Ami biztos: évi 20-25ekm fölött nem éri meg a benzines.
valóban nem részleteztem
napi 20-25km országút,nagyritkán Főváros ami szintén oda-vissza 50km,s évi egy-két nagyobb út,szóval ugy érzem nem éri meg a diesel
2010 ill.2011-es évjáratban gondolkodom,de ,hogy ezekben az évjáratakban melyik motor dolgozik nem tudom
természetesen hölgy tulajtól aki nem dohányzik és a legapróbb rezdülésre is a márkaszervízbe vitte szervizeltetni(fetrengős röhögős smajli ami itt nincs)
Naplózva
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 23:04:15 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.07 csütörtök, 21:26:58
valóban nem részleteztem
napi 20-25km országút,nagyritkán Főváros ami szintén oda-vissza 50km,s évi egy-két nagyobb út,szóval ugy érzem nem éri meg a diesel
2010 ill.2011-es évjáratban gondolkodom,de ,hogy ezekben az évjáratakban melyik motor dolgozik nem tudom
természetesen hölgy tulajtól aki nem dohányzik és a legapróbb rezdülésre is a márkaszervízbe vitte szervizeltetni(fetrengős röhögős smajli ami itt nincs)
Hogy melyik motor dolgozik azt talán megtudom mondani, mindjárt utánanézek. A barátomnak 2004-es mondija mk3 a 2 literes motorral. Nem hiszed el de neki 7,5-8 lityit eszik, ha pályán megy 130-al akkor is. Városban megáll 9-ből. De van ismerősi körben mk4 is ugyanezen motorral ők is kb ugyanezt a fogyasztást mondják.
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 23:26:21 »
Idézetet írta: bocc - 2013.11.07 csütörtök, 23:04:15
Hogy melyik motor dolgozik azt talán megtudom mondani, mindjárt utánanézek. A barátomnak 2004-es mondija mk3 a 2 literes motorral. Nem hiszed el de neki 7,5-8 lityit eszik, ha pályán megy 130-al akkor is. Városban megáll 9-ből. De van ismerősi körben mk4 is ugyanezen motorral ők is kb ugyanezt a fogyasztást mondják.
http://www.kepfeltoltes.hu
http://www.kepfeltoltes.hu
http://www.kepfeltoltes.hu
Az mk4- ben ez a 2.0-ás dolgozik elvileg. Remélem tudtam segíteni
Egyébként nézz körül
www.mobile.de
oldalon. Sztem olcsóbbak az autók, mint itthon, jobb állapotúak és euro5-re alig pár ezer a regadó.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.08 péntek, 00:04:30 írta bocc
»
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2013.11.08 péntek, 08:32:30 »
Idézetet írta: kofy - 2013.11.07 csütörtök, 15:07:42
Kolléga!
Nem vagyok okosabb Önnél, de engedje meg, hogy egy védőbeszédet elmondjak a benzinesek mellett, mint Ecoboost tulaj.
Szóval komplex kérdés, hogy benzines vagy dízel. Először is mennyi az éves futásteljesítmény? Város vagy országút/autópálya? Új vagy használt? A kérdező nem részletezte, hogy a 2000-es benzinesnél a régi szívóra, vagy az Ecoboostra gondolt.
A régi szívóbenya egy kiforrott konstrukció, minimális meghibásodási hajlammal. Cserébe tényleg nem keveset fogyaszt, de ha használtan veszi, jellemzően kisebb futásteljesítménnyel megkapja, mint a TDCi-s társait. És jellemzően olcsóbb, cserébe kisebb a választék.
Az Ecoboost jelenleg még sötét ló abból a szempontból, hogy nem túl régi motor és sok tapasztalat nincs vele (főleg Mo-on). Cserébe megy mint a meszes, de kér is inni (nekem az autópálya 130-as tempomattal 9l alatt fogyaszt, városban 10 fölött kicsivel, de 11 alatt)
Ami biztos: évi 20-25ekm fölött nem éri meg a benzines.
Ecoboostot, meg a 2.5 T-t én is csipázom, de a sima, őskövület, szívos benzinek nem a mai kornak valók.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2013.11.08 péntek, 13:49:42 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.07 csütörtök, 21:26:58
természetesen hölgy tulajtól aki nem dohányzik és a legapróbb rezdülésre is a márkaszervízbe vitte szervizeltetni(fetrengős röhögős smajli ami itt nincs)
Tessék:
Naplózva
pampi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 189
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2013.11.08 péntek, 15:22:22 »
Idézetet írta: bocc - 2013.11.07 csütörtök, 23:04:15
Hogy melyik motor dolgozik azt talán megtudom mondani, mindjárt utánanézek. A barátomnak 2004-es mondija mk3 a 2 literes motorral. Nem hiszed el de neki 7,5-8 lityit eszik, ha pályán megy 130-al akkor is. Városban megáll 9-ből. De van ismerősi körben mk4 is ugyanezen motorral ők is kb ugyanezt a fogyasztást mondják.
Így van, 23 ezer km alapján az átlagfogyasztás 7,6 (ld. az aláírásban). :-)
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2013.11.08 péntek, 19:23:07 »
Idézetet írta: pampi - 2013.11.08 péntek, 15:22:22
Így van, 23 ezer km alapján az átlagfogyasztás 7,6 (ld. az aláírásban). :-)
Nah jó, de ezt szüttyögő tempónál érted el és az nem számít!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kofy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2013.11.08 péntek, 20:42:44 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.07 csütörtök, 21:26:58
2010 ill.2011-es évjáratban gondolkodom,de ,hogy ezekben az évjáratakban melyik motor dolgozik nem tudom
2010-11 volt a facelift körüli év. 2010 elején még csak a szívó volt, majd év közepén (még a facelift előtt) megjelent az Ecoboost, de csak automatával. Utána sokáig párhuzamosan ment a kettő (a facelift után is), azzal, hogy a szívó csak kéziváltóval volt, az Ecoboost csak Powershifttel. Aztán a 2012-es modellévtől (2011 év őszétől) már nincs szívó, cseréba az Ecoboost is kérhető kéziváltóval.
Naplózva
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2013.11.08 péntek, 21:22:13 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.08 péntek, 19:23:07
Nah jó, de ezt szüttyögő tempónál érted el és az nem számít!!!
ÁÁÁ Judit elég sokszor megy el mellettünk reggel, de azt nem nevezném szüttyögésnek
Azt se, ahogy Attila közlekedik
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2013.11.08 péntek, 22:16:53 »
Idézetet írta: bocc - 2013.11.08 péntek, 21:22:13
ÁÁÁ Judit elég sokszor megy el mellettünk reggel, de azt nem nevezném szüttyögésnek
Azt se, ahogy Attila közlekedik
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Jankoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:00:00 »
Sziasztok! Van egy 2008-as 2.0 benzines Mondeom, és a következő hibakódot dobálja 4-500 km-ént: P0420, van egy kódkiolvasóm és aszerint a katalizátor hatékonysága küszöbérték alatt van (hengersor 1). Az autón semmi változást nem veszek észre, menetteljesítményén, nem rángat stb. Valakinek volt már ilyen esete, vagy tudnátok segíteni, hogy mennyire vegyem ezt komolyan, esetleg mit takar ez a hiba magában konkrétan. Köszönettel.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:11:52 »
Idézetet írta: Jankoka - 2013.12.10 kedd, 19:00:00
Sziasztok! Van egy 2008-as 2.0 benzines Mondeom, és a következő hibakódot dobálja 4-500 km-ént: P0420, van egy kódkiolvasóm és aszerint a katalizátor hatékonysága küszöbérték alatt van (hengersor 1). Az autón semmi változást nem veszek észre, menetteljesítményén, nem rángat stb. Valakinek volt már ilyen esete, vagy tudnátok segíteni, hogy mennyire vegyem ezt komolyan, esetleg mit takar ez a hiba magában konkrétan. Köszönettel.
https://www.google.hu/#q=ford+mondeo+P0420
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
siki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2013.12.23 hétfő, 11:46:33 »
helló!!!
először is Kellemes Ünnepeket Kívánok!!!!
tudom,hogy bugyuta a kérdésem,de nem igazán találtam a választ,igy felteszem
2.0 benzines példányokban van kettős tömegü lendkerék?
,vagy évjárot függő,hogy 2007-2010-ig nincs benne,onnan viszont van
ha alkatrészkeresőben keresem akkor van,de ha egyébb honlapon olvasok róla akkor inkább a dieselekkel foglalkoznak nem a benzinesekkel,igaz ott is azt taglalják,hogy a benzineseken is kezd elterjedni ez az alkatrész,igy nem lettem okosabb
szóval van vagy nincs
válaszokért előre is köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2013.12.23 hétfő, 11:54:11 »
Idézetet írta: siki - 2013.12.23 hétfő, 11:46:33
helló!!!
először is Kellemes Ünnepeket Kívánok!!!!
tudom,hogy bugyuta a kérdésem,de nem igazán találtam a választ,igy felteszem
2.0 benzines példányokban van kettős tömegü lendkerék?
,vagy évjárot függő,hogy 2007-2010-ig nincs benne,onnan viszont van
ha alkatrészkeresőben keresem akkor van,de ha egyébb honlapon olvasok róla akkor inkább a dieselekkel foglalkoznak nem a benzinesekkel,igaz ott is azt taglalják,hogy a benzineseken is kezd elterjedni ez az alkatrész,igy nem lettem okosabb
szóval van vagy nincs
válaszokért előre is köszi
Már a III-asokban is van, a IV-be ne lenne?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2013.12.23 hétfő, 12:04:57 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.23 hétfő, 11:54:11
Már a III-asokban is van, a IV-be ne lenne?
Automatában is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2013.12.23 hétfő, 12:08:33 »
Idézetet írta: Candle - 2013.12.23 hétfő, 12:04:57
Automatában is?
A dupla kuplungosban kéne, hogy legyen. Szoktak tenni. Szerintem a Ford is rakott.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2013.12.23 hétfő, 12:19:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.23 hétfő, 12:08:33
A dupla kuplungosban kéne, hogy legyen. Szoktak tenni. Szerintem a Ford is rakott.
Sőt, ott kettő is van, úgy is hívhatnánk, hogy duplalendkerekes...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2013.12.24 kedd, 10:53:59 »
Idézetet írta: siki - 2013.12.23 hétfő, 11:46:33
helló!!!
először is Kellemes Ünnepeket Kívánok!!!!
tudom,hogy bugyuta a kérdésem,de nem igazán találtam a választ,igy felteszem
2.0 benzines példányokban van kettős tömegü lendkerék?
,vagy évjárot függő,hogy 2007-2010-ig nincs benne,onnan viszont van
ha alkatrészkeresőben keresem akkor van,de ha egyébb honlapon olvasok róla akkor inkább a dieselekkel foglalkoznak nem a benzinesekkel,igaz ott is azt taglalják,hogy a benzineseken is kezd elterjedni ez az alkatrész,igy nem lettem okosabb
szóval van vagy nincs
válaszokért előre is köszi
abban is az van a manuálisban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2013.12.24 kedd, 11:52:44 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 10:53:59
abban is az van a manuálisban.
nem emlákszem pontosan,de mint ha Te ajánlottál itt valakit vagy magadat külföldről behozni mondeot,mert lehet ez engem érdekelne,mert a hazai piac kicsit elszomorit,vagy csak rossz helyen keresek
Naplózva
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
21
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ