Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:59:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 472392 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #50 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:37:12 »

Beszélj Pampival, neki is mk4 2.0-ja van. pár tippet biztos tud mondani. Nekem is benzines van (2.5T). Ha rajtam múlna rábeszélnélek egy 2.5t-re. Alapból már a benzines egy jó választás, mi nagyon benzinpártiak vagyunk. Tudsz esetleg egy linket küldeni a kiszemelt autóról, akkor még többet tudunk segíteni vigyor3
Azt, hogy "mi", ugye magatokra értetted?  Wink Mert mi nem feltétlenül vagyunk benzinpártiak. Vagyis én (J.) biztos nem.  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:43:06 »

Azt, hogy "mi", ugye magatokra értetted?  Wink Mert mi nem feltétlenül vagyunk benzinpártiak. Vagyis én (J.) biztos nem.  eplus2
Miért nem?Attila épp a napokban mondta, hogy a transitot is lecserélné egy benzinesre, ha nem építkeznétek vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #52 Dátum: 2013.09.17 kedd, 23:35:10 »

Ö lenne az: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_titanium_magyarsz-konyv_teli_csomag-7192438
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #53 Dátum: 2013.09.18 szerda, 09:05:12 »

Miért nem?Attila épp a napokban mondta, hogy a transitot is lecserélné egy benzinesre, ha nem építkeznétek vigyor3
Le hát, egy 2,5T-re.  eplus2 Még jó, hogy építkezünk!  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2013.09.18 szerda, 22:37:33 »

A hirdetés nem található, talán már meg is vetted?? vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2013.09.18 szerda, 22:38:00 »

Le hát, egy 2,5T-re.  eplus2 Még jó, hogy építkezünk!  Wink
Németben van belőle kombi is, sok minden belefér eplus2 eplus2
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #56 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 22:35:08 »

A hirdetés nem található, talán már meg is vetted?? vigyor3
Nos, egy kicsit felpörögtek az események az elmúlt 2 napban, és dönteni kellett... Elhoztuk.

Remélem jól döntöttünk. Eddig mindenki csak bólogat... Főleg az asszony. smile
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2013.09.20 péntek, 10:16:12 »

Nos, egy kicsit felpörögtek az események az elmúlt 2 napban, és dönteni kellett... Elhoztuk.

Remélem jól döntöttünk. Eddig mindenki csak bólogat... Főleg az asszony. smile

Gratula, sok boldogságot hozzá! Addig örülj amíg bólogat. Meglepő, de mi pont az asszony miatt vettünk ismét mondeot, és újat, mert a régivel tanult meg vezetni, és megszerette. Azóta is megy a vita, ha együtt megyünk valahová hogy ki vezessen, folyamatosan kitúr. Viszont az ő fusionja így sokat áll a garázsban, mert valami indok mindig akad hogy a mondeoval menjünk.  Smiley
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #58 Dátum: 2013.09.20 péntek, 10:44:16 »

Gratula, sok boldogságot hozzá! Addig örülj amíg bólogat. Meglepő, de mi pont az asszony miatt vettünk ismét mondeot, és újat, mert a régivel tanult meg vezetni, és megszerette. Azóta is megy a vita, ha együtt megyünk valahová hogy ki vezessen, folyamatosan kitúr. Viszont az ő fusionja így sokat áll a garázsban, mert valami indok mindig akad hogy a mondeoval menjünk.  Smiley

Köszönöm szépen!
Az az igazság, hogy május óta szenvedek a keresgéléssel, hogy mi legyen az utódja a szeretett Hondánknak (F-RV 2.0). Amit megvettünk már egy hónapja nézegettem...
Kezdetben Mazda 6 kombi, Accord kombi volt a lista élén, de amikor bekerült a látótérbe a Mondeo, mint amolyan talán-talán lehetőség, és kezdtem körbe járni jobban a dolgot, gyorsan kiütötte a japcsikat a nyeregből. A végén már csak a Mondeo és az S-Max között kellett valahova letenni a voksot.
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #59 Dátum: 2013.09.20 péntek, 10:45:45 »

Milyen olajat javasoltok a 2.0-ba? És a szűrők...?
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #60 Dátum: 2013.09.20 péntek, 11:04:13 »

Milyen olajat javasoltok a 2.0-ba? És a szűrők...?

Gyári Ford 5w-30.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #61 Dátum: 2013.09.20 péntek, 11:33:48 »

Gyári Ford 5w-30.

Értem. Köszi
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2013.09.20 péntek, 20:30:34 »

Köszönöm szépen!
Az az igazság, hogy május óta szenvedek a keresgéléssel, hogy mi legyen az utódja a szeretett Hondánknak (F-RV 2.0). Amit megvettünk már egy hónapja nézegettem...
Kezdetben Mazda 6 kombi, Accord kombi volt a lista élén, de amikor bekerült a látótérbe a Mondeo, mint amolyan talán-talán lehetőség, és kezdtem körbe járni jobban a dolgot, gyorsan kiütötte a japcsikat a nyeregből. A végén már csak a Mondeo és az S-Max között kellett valahova letenni a voksot.

Gratulálok. Üdv a klubban vigyor3 vigyor3
Benzinessel nem tudsz olyan nagyon melléfogni, ha valamit cserélni is kell nem lesz olyan tragikus mint a diesel.
Szűrőkből bármilyet tehetsz bele, nem muszáj a méregdrága gyári. Viszont olajból nem érdemes másikkal variálni, mert a gyári olaj is olyan áron vn mint bármelyik másik, Balogh Tomi jól írta ford 5w30 vigyor3
Ha valami gondod nyugodtan írj ide, de ne legyen nyes nyes
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2013.09.20 péntek, 21:07:29 »

Gratulálok. Üdv a klubban vigyor3 vigyor3
Benzinessel nem tudsz olyan nagyon melléfogni, ha valamit cserélni is kell nem lesz olyan tragikus mint a diesel.
Szűrőkből bármilyet tehetsz bele, nem muszáj a méregdrága gyári. Viszont olajból nem érdemes másikkal variálni, mert a gyári olaj is olyan áron vn mint bármelyik másik, Balogh Tomi jól írta ford 5w30 vigyor3
Ha valami gondod nyugodtan írj ide, de ne legyen nyes nyes

Hát a gyári szűrőnek sincs egy horror ára. https://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420122-motorolajszuro/3848-motorolaj-szuro-focus2004-2008/c-max2003-2007mondeo2000-07. Én inkább a gyárit ajánlanám, mert az elvileg biztos, hogy megfelel az előírásoknak. Ez az egyik dolog, amin nem szabad spórolni.
Naplózva
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #64 Dátum: 2013.09.20 péntek, 23:39:45 »

Köszönöm a szívélyes és segítő fogadtatást! worship

Eddig is igyekeztem megadni egy ésszerű minőséget az autóimnak, ezután sem fogom másként.
Valóban nem drágák a Ford szűrők, de olajból inkább maradok a Castrolnál.

Még most lesz holnap az  első hosszabb utunk a járgánnyal.
Majd jövök a tapasztalatokkal...
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2013.09.21 szombat, 09:16:54 »

Köszönöm a szívélyes és segítő fogadtatást! worship

Eddig is igyekeztem megadni egy ésszerű minőséget az autóimnak, ezután sem fogom másként.
Valóban nem drágák a Ford szűrők, de olajból inkább maradok a Castrolnál.

Még most lesz holnap az  első hosszabb utunk a járgánnyal.
Majd jövök a tapasztalatokkal...
A Ford olaj is Castrol.
A beszerzési forrásra figyelj. Sok a hamís, főleg a Castrolból.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 16:17:07 »

A Ford olaj is Castrol.
A beszerzési forrásra figyelj. Sok a hamís, főleg a Castrolból.

Nem beszélve arról, hogy fele annyiba kerül. (Castrol 16118; Ford Formula 7500)
Naplózva
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #67 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:50:44 »

Beleraktátok a bogarat a fülembe az olaj kapcsán. Utána olvastam, és azt hiszem igazatok van.  worship
A Ford olaja 19, a Castrol Magnatec meg egy híján 20...

(Egyre jobban tetszik ez a fórum...)  taps
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #68 Dátum: 2013.09.24 kedd, 09:16:24 »

Beleraktátok a bogarat a fülembe az olaj kapcsán. Utána olvastam, és azt hiszem igazatok van.  worship
A Ford olaja 19, a Castrol Magnatec meg egy híján 20...

(Egyre jobban tetszik ez a fórum...)  taps

Kár erölködni, tapasztalt vénrókák vagyunk.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #69 Dátum: 2013.09.24 kedd, 09:44:36 »

Kár erölködni, tapasztalt vénrókák vagyunk.  vigyor3

Azért ez még távol állt attól, hogy gúvadjon a szemem wow1, mint a csiga szarva...  nyes
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
Trebor
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2013.10.04 péntek, 01:37:05 »

Sziasztok!

Adott egy 2008-as 1.6 Ti-VCT 125 lovas motor, mely túl van 136.000 km-en.
Tavaly október környékén volt olaj/szűrőcsere (5W-30 Castrol Magnatec) és azóta kb 8.000 km-ert sikerült beletenni, főleg városban.

Az elmúlt napokban (gondolom a hidegnek köszönhetően) hidegindításkor kellemetlen csattogó hangot hallat a motor, mely legalább 3-4 percig fennáll.
Felételeztem, hogy míg meg nem érkezik az olajnyomás (szint rendben), esetleg a hidrotőkék kerepelhetnek kicsit (de akkor nem kellene hamarabb elhallgatnia?),
viszont végigolvasva a hozzászólásokat nem nagyon sikerült kisilabizálnom, hogy akkor az 1.6-os motorban van-e hidrotőke avagy sem.

Szóval a fent említett motor most akkor hidrotőkés avagy sem? Illetve egy olajcsere megoldaná-e a csattogást, vagy hidrotőkés verzió esetén azok cseréje,
más esetben szelephézag állítás lenne a nyerő?

Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2013.10.04 péntek, 08:15:41 »

Sziasztok!

Adott egy 2008-as 1.6 Ti-VCT 125 lovas motor, mely túl van 136.000 km-en.
Tavaly október környékén volt olaj/szűrőcsere (5W-30 Castrol Magnatec) és azóta kb 8.000 km-ert sikerült beletenni, főleg városban.

Az elmúlt napokban (gondolom a hidegnek köszönhetően) hidegindításkor kellemetlen csattogó hangot hallat a motor, mely legalább 3-4 percig fennáll.
Felételeztem, hogy míg meg nem érkezik az olajnyomás (szint rendben), esetleg a hidrotőkék kerepelhetnek kicsit (de akkor nem kellene hamarabb elhallgatnia?),
viszont végigolvasva a hozzászólásokat nem nagyon sikerült kisilabizálnom, hogy akkor az 1.6-os motorban van-e hidrotőke avagy sem.

Szóval a fent említett motor most akkor hidrotőkés avagy sem? Illetve egy olajcsere megoldaná-e a csattogást, vagy hidrotőkés verzió esetén azok cseréje,
más esetben szelephézag állítás lenne a nyerő?

Ajánlom a Focus fórum megfelelő topikját, a Ti-VCT motor egyik hibája (a focusban legalábbis), hogy a VCT egység néha beadja a kulcsot. Ezen az oldalon írnak a hibáról

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=394778&highlight=

Bár ebben a fórumban nem szokás ajánlani, de ha Göd nincs messze Tőled, ajánlom az ottani ESS Motor nevű szervízt, ők Focusra specializálódtak, úgyhogy van ebben gyakorlatuk.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:37:22 »

sziasztok!!!

az lenne a kérdésem,hogy a 2000cm3-es motornak ki a gyártója vagyis hol készül?Huh??,sehol nem találtam  infót róla

1.6-osról megtaláltam,hogy valami francia-román keverék
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:34:23 »

sziasztok!!!

az lenne a kérdésem,hogy a 2000cm3-es motornak ki a gyártója vagyis hol készül?Huh??,sehol nem találtam  infót róla

1.6-osról megtaláltam,hogy valami francia-román keverék

A 2000-es benzines szerintem mazda eredetű.
Az 1,6-os benzines egy saját fejlesztés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2013.11.05 kedd, 08:44:22 »

sziasztok!!!
az lenne a kérdésem,hogy a 2000cm3-es motornak ki a gyártója vagyis hol készül?Huh??,sehol nem találtam  infót róla
1.6-osról megtaláltam,hogy valami francia-román keverék

2.0 Duratec HE és 2.0 Ecoboost - Valencia engine plant (Spanyolország)
1.6 Ecoboost - Bridgend engine plant (Wales, Egyesült Királyság)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #75 Dátum: 2013.11.05 kedd, 09:19:26 »

A 2000-es benzines szerintem mazda eredetű.
Az 1,6-os benzines egy saját fejlesztés.

Szerintem a régi 2.3-as volt mazda, azon kívül semmi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2013.11.05 kedd, 13:37:41 »

Szerintem a régi 2.3-as volt mazda, azon kívül semmi.
A Wikipédia szerint (tudom, abban is vannak hibák) az 1.8, 2.0, 2.3 motorok eredeztethetők a Mazda MZR sorozatú motorjaiból. A Ford gyakorlatilag megvásárolta a jogokat, hogy a saját neve alatt (Duratec) építsen motorokat, sőt tovább is fejlessze azokat (Ecoboost). Érdekesség: a Mazda átállt a Skyactive motorokra és - állítólag - a még nem Skyactive-os MX-5-be az 1.8, 2.0 motorokat a Ford-tól veszi...
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:15:06 »

köszönöm az eddigi válaszokat

2000cm3-es motorokkal mi a tapasztalat???gyengesége,erössége,már akinek van,nem igazán szorgalmazom a dieselt,nem járok nagy távokat csak ritkán


válaszokért előre is köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #78 Dátum: 2013.11.06 szerda, 14:01:52 »

köszönöm az eddigi válaszokat

2000cm3-es motorokkal mi a tapasztalat???gyengesége,erössége,már akinek van,nem igazán szorgalmazom a dieselt,nem járok nagy távokat csak ritkán


válaszokért előre is köszi

Ne vegyél benzinest. Majd jönnek az okosok, és lefikáznak, de a dízel

1. a PSA tdci-k (2.0, 2.2., 1,6, az 1.8 nem tartozik ide , az egy rakatt xar  eplus2) nagyon megbízhatók
2. Jól megy, jó a nyomatéka, egyenletesen adja le
3. keveset fogyaszt.

Na ezek a pontok nem igazak a benzinesre (szerintem), megbízhatóságán lehet vitatkozni, de ami biztos: xarul megy cserébe sokat fogyaszt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2013.11.06 szerda, 22:25:42 »

köszönöm az eddigi válaszokat

2000cm3-es motorokkal mi a tapasztalat???gyengesége,erössége,már akinek van,nem igazán szorgalmazom a dieselt,nem járok nagy távokat csak ritkán


válaszokért előre is köszi
Én is utálom a dieselt, a céges buszt is benzinesre cseréltük. A 2.0 motor ha minden igaz vezérműláncos és örökéltű. Ha az olajcseréket betartod semmi baj nem lesz vele és nagyon megbízható. Nekem volt egy mk2-esem igaz csak 1.8 volt. 450000-nél kellett egy motorgenerál(gyertyák, kuplung is:..), kb 150000 Ft volt és ugyanúgy mehetsz tovább. Ha dieselt veszel arra biztos nem ennyit fogsz költeni.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 15:07:42 »

Ne vegyél benzinest. Majd jönnek az okosok, és lefikáznak, de a dízel

1. a PSA tdci-k (2.0, 2.2., 1,6, az 1.8 nem tartozik ide , az egy rakatt xar  eplus2) nagyon megbízhatók
2. Jól megy, jó a nyomatéka, egyenletesen adja le
3. keveset fogyaszt.

Na ezek a pontok nem igazak a benzinesre (szerintem), megbízhatóságán lehet vitatkozni, de ami biztos: xarul megy cserébe sokat fogyaszt.

Kolléga!
Nem vagyok okosabb Önnél, de engedje meg, hogy egy védőbeszédet elmondjak a benzinesek mellett, mint Ecoboost tulaj.  vigyor3

Szóval komplex kérdés, hogy benzines vagy dízel. Először is mennyi az éves futásteljesítmény? Város vagy országút/autópálya? Új vagy használt? A kérdező nem részletezte, hogy a 2000-es benzinesnél a régi szívóra, vagy az Ecoboostra gondolt.
A régi szívóbenya egy kiforrott konstrukció, minimális meghibásodási hajlammal. Cserébe tényleg nem keveset fogyaszt, de ha használtan veszi, jellemzően kisebb futásteljesítménnyel megkapja, mint a TDCi-s társait. És jellemzően olcsóbb, cserébe kisebb a választék.
Az Ecoboost jelenleg még sötét ló abból a szempontból, hogy nem túl régi motor és sok tapasztalat nincs vele (főleg Mo-on). Cserébe megy mint a meszes, de kér is inni (nekem az autópálya 130-as tempomattal 9l alatt fogyaszt, városban 10 fölött kicsivel, de 11 alatt)
Ami biztos: évi 20-25ekm fölött nem éri meg a benzines.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:26:58 »

Kolléga!
Nem vagyok okosabb Önnél, de engedje meg, hogy egy védőbeszédet elmondjak a benzinesek mellett, mint Ecoboost tulaj.  vigyor3

Szóval komplex kérdés, hogy benzines vagy dízel. Először is mennyi az éves futásteljesítmény? Város vagy országút/autópálya? Új vagy használt? A kérdező nem részletezte, hogy a 2000-es benzinesnél a régi szívóra, vagy az Ecoboostra gondolt.
A régi szívóbenya egy kiforrott konstrukció, minimális meghibásodási hajlammal. Cserébe tényleg nem keveset fogyaszt, de ha használtan veszi, jellemzően kisebb futásteljesítménnyel megkapja, mint a TDCi-s társait. És jellemzően olcsóbb, cserébe kisebb a választék.
Az Ecoboost jelenleg még sötét ló abból a szempontból, hogy nem túl régi motor és sok tapasztalat nincs vele (főleg Mo-on). Cserébe megy mint a meszes, de kér is inni (nekem az autópálya 130-as tempomattal 9l alatt fogyaszt, városban 10 fölött kicsivel, de 11 alatt)
Ami biztos: évi 20-25ekm fölött nem éri meg a benzines.


valóban nem részleteztem


napi 20-25km országút,nagyritkán Főváros ami szintén oda-vissza 50km,s évi egy-két nagyobb út,szóval ugy érzem nem éri meg a diesel

2010 ill.2011-es évjáratban gondolkodom,de ,hogy ezekben az évjáratakban melyik  motor dolgozik nem tudom

természetesen hölgy tulajtól aki nem dohányzik és a legapróbb rezdülésre is a márkaszervízbe vitte szervizeltetni(fetrengős röhögős smajli ami itt nincs)
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:04:15 »


valóban nem részleteztem


napi 20-25km országút,nagyritkán Főváros ami szintén oda-vissza 50km,s évi egy-két nagyobb út,szóval ugy érzem nem éri meg a diesel

2010 ill.2011-es évjáratban gondolkodom,de ,hogy ezekben az évjáratakban melyik  motor dolgozik nem tudom

természetesen hölgy tulajtól aki nem dohányzik és a legapróbb rezdülésre is a márkaszervízbe vitte szervizeltetni(fetrengős röhögős smajli ami itt nincs)

Hogy melyik motor dolgozik azt talán megtudom mondani, mindjárt utánanézek. A barátomnak 2004-es mondija mk3 a 2 literes motorral. Nem hiszed el de neki 7,5-8 lityit eszik, ha pályán megy 130-al akkor is. Városban megáll 9-ből. De van ismerősi körben mk4 is ugyanezen motorral ők is kb ugyanezt a fogyasztást mondják.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:26:21 »

Hogy melyik motor dolgozik azt talán megtudom mondani, mindjárt utánanézek. A barátomnak 2004-es mondija mk3 a 2 literes motorral. Nem hiszed el de neki 7,5-8 lityit eszik, ha pályán megy 130-al akkor is. Városban megáll 9-ből. De van ismerősi körben mk4 is ugyanezen motorral ők is kb ugyanezt a fogyasztást mondják.

http://www.kepfeltoltes.hu

http://www.kepfeltoltes.hu

http://www.kepfeltoltes.hu
Az mk4- ben ez a 2.0-ás dolgozik elvileg. Remélem tudtam segíteni
Egyébként nézz körül www.mobile.de oldalon. Sztem olcsóbbak az autók, mint itthon, jobb állapotúak és euro5-re alig pár ezer a regadó.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.08 péntek, 00:04:30 írta bocc » Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #84 Dátum: 2013.11.08 péntek, 08:32:30 »

Kolléga!
Nem vagyok okosabb Önnél, de engedje meg, hogy egy védőbeszédet elmondjak a benzinesek mellett, mint Ecoboost tulaj.  vigyor3

Szóval komplex kérdés, hogy benzines vagy dízel. Először is mennyi az éves futásteljesítmény? Város vagy országút/autópálya? Új vagy használt? A kérdező nem részletezte, hogy a 2000-es benzinesnél a régi szívóra, vagy az Ecoboostra gondolt.
A régi szívóbenya egy kiforrott konstrukció, minimális meghibásodási hajlammal. Cserébe tényleg nem keveset fogyaszt, de ha használtan veszi, jellemzően kisebb futásteljesítménnyel megkapja, mint a TDCi-s társait. És jellemzően olcsóbb, cserébe kisebb a választék.
Az Ecoboost jelenleg még sötét ló abból a szempontból, hogy nem túl régi motor és sok tapasztalat nincs vele (főleg Mo-on). Cserébe megy mint a meszes, de kér is inni (nekem az autópálya 130-as tempomattal 9l alatt fogyaszt, városban 10 fölött kicsivel, de 11 alatt)
Ami biztos: évi 20-25ekm fölött nem éri meg a benzines.

Ecoboostot, meg a 2.5 T-t én is csipázom, de a sima, őskövület, szívos benzinek nem a mai kornak valók.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2013.11.08 péntek, 13:49:42 »


természetesen hölgy tulajtól aki nem dohányzik és a legapróbb rezdülésre is a márkaszervízbe vitte szervizeltetni(fetrengős röhögős smajli ami itt nincs)


Tessék:  
Naplózva
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #86 Dátum: 2013.11.08 péntek, 15:22:22 »

Hogy melyik motor dolgozik azt talán megtudom mondani, mindjárt utánanézek. A barátomnak 2004-es mondija mk3 a 2 literes motorral. Nem hiszed el de neki 7,5-8 lityit eszik, ha pályán megy 130-al akkor is. Városban megáll 9-ből. De van ismerősi körben mk4 is ugyanezen motorral ők is kb ugyanezt a fogyasztást mondják.
Így van, 23 ezer km alapján az átlagfogyasztás 7,6 (ld. az aláírásban). :-)
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2013.11.08 péntek, 19:23:07 »

Így van, 23 ezer km alapján az átlagfogyasztás 7,6 (ld. az aláírásban). :-)
Nah jó, de ezt szüttyögő tempónál érted el és az nem számít!!!  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2013.11.08 péntek, 20:42:44 »


2010 ill.2011-es évjáratban gondolkodom,de ,hogy ezekben az évjáratakban melyik  motor dolgozik nem tudom


2010-11 volt a facelift körüli év. 2010 elején még csak a szívó volt, majd év közepén (még a facelift előtt) megjelent az Ecoboost, de csak automatával. Utána sokáig párhuzamosan ment a kettő (a facelift után is), azzal, hogy a szívó csak kéziváltóval volt, az Ecoboost csak Powershifttel. Aztán a 2012-es modellévtől (2011 év őszétől) már nincs szívó, cseréba az Ecoboost is kérhető kéziváltóval.
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2013.11.08 péntek, 21:22:13 »

Nah jó, de ezt szüttyögő tempónál érted el és az nem számít!!!  eplus2 eplus2 eplus2
ÁÁÁ Judit elég sokszor megy el mellettünk reggel, de azt nem nevezném szüttyögésnek hehe hehe
Azt se, ahogy Attila közlekedik taps
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2013.11.08 péntek, 22:16:53 »

ÁÁÁ Judit elég sokszor megy el mellettünk reggel, de azt nem nevezném szüttyögésnek hehe hehe
Azt se, ahogy Attila közlekedik taps
vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Jankoka
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:00:00 »

Sziasztok! Van egy 2008-as 2.0 benzines Mondeom, és a következő hibakódot dobálja 4-500 km-ént: P0420, van egy kódkiolvasóm és aszerint a katalizátor hatékonysága küszöbérték alatt van (hengersor 1). Az autón semmi változást nem veszek észre, menetteljesítményén, nem rángat stb. Valakinek volt már ilyen esete, vagy tudnátok segíteni, hogy mennyire vegyem ezt komolyan, esetleg mit takar ez a hiba magában konkrétan. Köszönettel.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #92 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:11:52 »

Sziasztok! Van egy 2008-as 2.0 benzines Mondeom, és a következő hibakódot dobálja 4-500 km-ént: P0420, van egy kódkiolvasóm és aszerint a katalizátor hatékonysága küszöbérték alatt van (hengersor 1). Az autón semmi változást nem veszek észre, menetteljesítményén, nem rángat stb. Valakinek volt már ilyen esete, vagy tudnátok segíteni, hogy mennyire vegyem ezt komolyan, esetleg mit takar ez a hiba magában konkrétan. Köszönettel.

https://www.google.hu/#q=ford+mondeo+P0420
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
siki
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 11:46:33 »

helló!!!
először is Kellemes Ünnepeket Kívánok!!!!

tudom,hogy bugyuta a kérdésem,de nem igazán találtam a választ,igy felteszem

2.0 benzines példányokban van kettős tömegü lendkerék?Huh?,vagy évjárot függő,hogy 2007-2010-ig nincs benne,onnan viszont van
ha alkatrészkeresőben keresem akkor van,de ha egyébb honlapon olvasok róla akkor inkább a dieselekkel foglalkoznak nem a benzinesekkel,igaz ott is azt taglalják,hogy a benzineseken is kezd elterjedni ez az alkatrész,igy nem lettem okosabb

szóval van vagy nincs

válaszokért előre is köszi  worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #94 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 11:54:11 »

helló!!!
először is Kellemes Ünnepeket Kívánok!!!!

tudom,hogy bugyuta a kérdésem,de nem igazán találtam a választ,igy felteszem

2.0 benzines példányokban van kettős tömegü lendkerék?Huh?,vagy évjárot függő,hogy 2007-2010-ig nincs benne,onnan viszont van
ha alkatrészkeresőben keresem akkor van,de ha egyébb honlapon olvasok róla akkor inkább a dieselekkel foglalkoznak nem a benzinesekkel,igaz ott is azt taglalják,hogy a benzineseken is kezd elterjedni ez az alkatrész,igy nem lettem okosabb

szóval van vagy nincs

válaszokért előre is köszi  worship

Már a III-asokban is van, a IV-be ne lenne?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:04:57 »

Már a III-asokban is van, a IV-be ne lenne?  vigyor3

Automatában is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #96 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:08:33 »

Automatában is?

A dupla kuplungosban kéne, hogy legyen. Szoktak tenni. Szerintem a Ford is rakott.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #97 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:19:03 »

A dupla kuplungosban kéne, hogy legyen. Szoktak tenni. Szerintem a Ford is rakott.

Sőt, ott kettő is van, úgy is hívhatnánk, hogy duplalendkerekes... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #98 Dátum: 2013.12.24 kedd, 10:53:59 »

helló!!!
először is Kellemes Ünnepeket Kívánok!!!!

tudom,hogy bugyuta a kérdésem,de nem igazán találtam a választ,igy felteszem

2.0 benzines példányokban van kettős tömegü lendkerék?Huh?,vagy évjárot függő,hogy 2007-2010-ig nincs benne,onnan viszont van
ha alkatrészkeresőben keresem akkor van,de ha egyébb honlapon olvasok róla akkor inkább a dieselekkel foglalkoznak nem a benzinesekkel,igaz ott is azt taglalják,hogy a benzineseken is kezd elterjedni ez az alkatrész,igy nem lettem okosabb

szóval van vagy nincs

válaszokért előre is köszi  worship
abban is az van a manuálisban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siki
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2013.12.24 kedd, 11:52:44 »

abban is az van a manuálisban.

nem emlákszem pontosan,de mint ha Te ajánlottál itt valakit vagy magadat külföldről behozni mondeot,mert lehet ez engem érdekelne,mert a hazai piac kicsit elszomorit,vagy csak rossz helyen keresek
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.