Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:08:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST220  (Megtekintve 488126 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #800 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 19:14:48 »

Köszönöm! Szétnézek akkor külföldi oldalakon.
Van amúgy olyan dolog, ami nem látványos, de nagyon be lehet szívni vele? Szándékaim szerint vennék egyet, majd ráköltenék max. 500k-t, hogy rendbe hozzam amennyire lehet. Tudok olyat venni, ami jónak tűnik, de olyan mértékű rejtett hibája van, hogy ezt az összeget felülmúlja? (Tehát lehet olyan sunyi hiba, vagy azok kombinációja, aminek a javítása ennél drágább lesz, és itt persze nem olyanra gondolok, hogy alapból nem indul, vagy, hiányzik az eleje  smile. )

Az öt és a hat sebesség között érezhetően nagy a különbség, vagy az ötössel is el lehet élni boldogan?
a motorja kell,hogy rendbe legyen,a többi apróság.nagyot is lehet vele szívni,jól megkell nézni mit veszel meg,mert nem is olyan sok az az 5kiló plusz....
6ost nézzél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 19:20:52 »

a motorja kell,hogy rendbe legyen,a többi apróság.nagyot is lehet vele szívni,jól megkell nézni mit veszel meg,mert nem is olyan sok az az 5kiló plusz....
6ost nézzél.

Rendben.
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

Még egy, kicsit off kérdés, amire nem találok sehol választ. Ha eladom a mostani kocsit és veszek egy másikat, akkor vagyonszerzési illeték hogy alakul? Egyszer kifizettem az 1798ccm-re, ha most ezt eladom és veszek egy ST220-at, akkor 2967ccm-re kell fizetnem vagyonszerzésit, vagy levonódik amit egyszer már megfizettem és csak 2967-1798 = 1169ccm-re?
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 19:55:16 »

Rendben.
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

Még egy, kicsit off kérdés, amire nem találok sehol választ. Ha eladom a mostani kocsit és veszek egy másikat, akkor vagyonszerzési illeték hogy alakul? Egyszer kifizettem az 1798ccm-re, ha most ezt eladom és veszek egy ST220-at, akkor 2967ccm-re kell fizetnem vagyonszerzésit, vagy levonódik amit egyszer már megfizettem és csak 2967-1798 = 1169ccm-re?

Nem vonódik le semmi.....3000ccm után fizetsz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ATiii
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 19:58:05 »

Köszönöm! Szétnézek akkor külföldi oldalakon.
Van amúgy olyan dolog, ami nem látványos, de nagyon be lehet szívni vele? Szándékaim szerint vennék egyet, majd ráköltenék max. 500k-t, hogy rendbe hozzam amennyire lehet. Tudok olyat venni, ami jónak tűnik, de olyan mértékű rejtett hibája van, hogy ezt az összeget felülmúlja? (Tehát lehet olyan sunyi hiba, vagy azok kombinációja, aminek a javítása ennél drágább lesz, és itt persze nem olyanra gondolok, hogy alapból nem indul, vagy, hiányzik az eleje  smile. )

Az öt és a hat sebesség között érezhetően nagy a különbség, vagy az ötössel is el lehet élni boldogan?

Ha külföldi vételben gondolkodsz, keress nyugodtan, szállításban / papírozásban tudok segíteni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #804 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 20:00:58 »

Rendben.
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

Még egy, kicsit off kérdés, amire nem találok sehol választ. Ha eladom a mostani kocsit és veszek egy másikat, akkor vagyonszerzési illeték hogy alakul? Egyszer kifizettem az 1798ccm-re, ha most ezt eladom és veszek egy ST220-at, akkor 2967ccm-re kell fizetnem vagyonszerzésit, vagy levonódik amit egyszer már megfizettem és csak 2967-1798 = 1169ccm-re?
dehogy.nem vonódik le semmi.kifizeted az újat is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2015.09.15 kedd, 08:01:04 »

Rendben.
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

Még egy, kicsit off kérdés, amire nem találok sehol választ. Ha eladom a mostani kocsit és veszek egy másikat, akkor vagyonszerzési illeték hogy alakul? Egyszer kifizettem az 1798ccm-re, ha most ezt eladom és veszek egy ST220-at, akkor 2967ccm-re kell fizetnem vagyonszerzésit, vagy levonódik amit egyszer már megfizettem és csak 2967-1798 = 1169ccm-re?

Itt még számolgathatsz is: wave

http://kalkulatorlap.hu/atirasi_koltseg_kalkulator.html][url]http://kalkulatorlap.hu/atirasi_koltseg_kalkulator.html[/url]
Naplózva

mondejó 2.5 V6
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2015.09.15 kedd, 18:41:57 »


Köszönöm mindenkinek a választ! Gondoltam, így kalkuláltam a költségeket is, mert inkább a legrosszabbra kell számítani, de volt még valami reményem az államunk felé, hogy nem húznak le rólam többször egy bőrt. :-)

Köszönöm a linket is, ismerem az oldalt, mielőtt rávettem magam, hogy vegyek egyet igyekeztem mindennek utánanézni. 140-160k között van egy ST átírása mindennel együtt. Már, ha hazai. Ha külföldi akkor túllépheti a 500k-t is regadóval együtt.  gun
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2015.09.15 kedd, 19:38:31 »

Köszönöm mindenkinek a választ! Gondoltam, így kalkuláltam a költségeket is, mert inkább a legrosszabbra kell számítani, de volt még valami reményem az államunk felé, hogy nem húznak le rólam többször egy bőrt. :-)

Köszönöm a linket is, ismerem az oldalt, mielőtt rávettem magam, hogy vegyek egyet igyekeztem mindennek utánanézni. 140-160k között van egy ST átírása mindennel együtt. Már, ha hazai. Ha külföldi akkor túllépheti a 500k-t is regadóval együtt.  gun

persze, ha meg utána veszel egy 1,0 swiftet, akkor meg fizetnek vissza? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2015.09.15 kedd, 19:58:54 »

persze, ha meg utána veszel egy 1,0 swiftet, akkor meg fizetnek vissza? vigyor3

Természetesen, hiszen vagyont vesztettem. vigyor3 Na jó, nem. Azért nem voltam amúgy biztos benne, mert lakásnál, ha cserélsz, akkor csak a különbözet után fizetsz illetéket.

Azért megmondhatná egyszer nekem valaki a tisztelt törvényhozásból, hogy, ha eladok egy 3000ccm-es autót és veszek helyette egy 1000-es swiftet, akkor milyen új vagyont szereztem ami után nekem adót kell fizetnem? action levele
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:18:25 »

Sziasztok!

Mennyi most a reális piaci értéke egy normális állapotban lévő ST220-nak? Szeretnék egyet, de nem nagy a kínálat hahu-n, és abból a háromból (ami ránézésre inkább csak egy) nem nagyon lehet leszűrni, hogy mi a reális. Van amúgy esélye annak, hogy itthon kapok egy jobb darabot (értem itt alatta azt, hogy nincs "tuningolva" és aránylag karban volt tartva)?

Ha nem minden áron kell ST, akkor szerintem érdemes elgondolkodni egy 2,5 V6-on is. Ebből sincs túl sok, de azért több van mint ST-ből. Így aztán ha kell valami hozzá olcsóbb szerezni, ha meg bontottan kell esetleg valami, akkor meg pláne. Alkatrészügyileg szívás az ST. Nem elég hogy ritka, még a bontós hiénák extrán le is húznak  vigyor3

Tisztelet a kivételnek!
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:42:44 »

Ha nem minden áron kell ST, akkor szerintem érdemes elgondolkodni egy 2,5 V6-on is. Ebből sincs túl sok, de azért több van mint ST-ből. Így aztán ha kell valami hozzá olcsóbb szerezni, ha meg bontottan kell esetleg valami, akkor meg pláne. Alkatrészügyileg szívás az ST. Nem elég hogy ritka, még a bontós hiénák extrán le is húznak  vigyor3

Tisztelet a kivételnek!

Kifejezetten ST-t szeretnék! finom Szerencsémre az, hogy annak drágább a fenntartása a többihez képest, az nem probléma, ha ezen múlna maradna a mostani. A mostani sem kapott sosem bontott alkatrészt, mindig újat kapott mindenből, szóval a bontósokkal szerencsére nem sok kapcsolatom van, és remélem egy darabig nem is lesz. smile Ha ilyenek, menjenek a sunyiba. beka3

Az idézett kérdést azért tettem fel, mert nem nagyon volt viszonyítási alapom. Volt fenn egy 2005-ös 2 misiért, ami lehetett sok is, reális is, és túlárazott kocsit nem szeretnék megvenni (ahogyan szemetet sem olcsón, vagy drágán vigyor3). Persze egy jobb darabért hajlandó lennék a piaci árnál többet adni egy bizonyos mértékig, hiszen a különbözetet úgyis ráköltöm a vétel után. Legalábbis nálam az a szokás, hogy autóvásárlás után teljes szervizt kap, ami azt jelenti, hogy első körben ami nagyon fontos (erre van a fenbtebb említett 500-as), aztán pedig jön a többi dolog részleteiben. Így pár hónap alatt lesz egy jó állapotú autóm és szerelőm is elmehet nyaralni. nyes
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:00:13 »

Kifejezetten ST-t szeretnék! finom Szerencsémre az, hogy annak drágább a fenntartása a többihez képest, az nem probléma, ha ezen múlna maradna a mostani. A mostani sem kapott sosem bontott alkatrészt, mindig újat kapott mindenből, szóval a bontósokkal szerencsére nem sok kapcsolatom van, és remélem egy darabig nem is lesz. smile Ha ilyenek, menjenek a sunyiba. beka3

Az idézett kérdést azért tettem fel, mert nem nagyon volt viszonyítási alapom. Volt fenn egy 2005-ös 2 misiért, ami lehetett sok is, reális is, és túlárazott kocsit nem szeretnék megvenni (ahogyan szemetet sem olcsón, vagy drágán vigyor3). Persze egy jobb darabért hajlandó lennék a piaci árnál többet adni egy bizonyos mértékig, hiszen a különbözetet úgyis ráköltöm a vétel után. Legalábbis nálam az a szokás, hogy autóvásárlás után teljes szervizt kap, ami azt jelenti, hogy első körben ami nagyon fontos (erre van a fenbtebb említett 500-as), aztán pedig jön a többi dolog részleteiben. Így pár hónap alatt lesz egy jó állapotú autóm és szerelőm is elmehet nyaralni. nyes



Ahogy Alf is mondta lehet h, érdemesebb lenne kintről behoznod.
Például találtam 2000 euróért ,igaz dadogó motorral, egy gyönyörű szürkét. 2003-as 140000 km magánszemélytől.
1 millióból simán rendbe vágod.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:05:06 »


Ahogy Alf is mondta lehet h, érdemesebb lenne kintről behoznod.
Például találtam 2000 euróért ,igaz dadogó motorral, egy gyönyörű szürkét. 2003-as 140000 km magánszemélytől.
1 millióból simán rendbe vágod.


+ honosítás, haza kell hozni, renberakni.....1 millába ez nem fér bele, annyiért örülhet, ha itthon forgalomba helyezi.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:15:33 »


Ahogy Alf is mondta lehet h, érdemesebb lenne kintről behoznod.
Például találtam 2000 euróért ,igaz dadogó motorral, egy gyönyörű szürkét. 2003-as 140000 km magánszemélytől.
1 millióból simán rendbe vágod.

Az akkor kijön hazahozatallal + regadóval 1.5-1.7m-ból + szerviz.

Igen, erősen gondolkozom rajta amúgy, hogy külföldi legyen-e. Ott a fő gond a távolság (pontosabban az idő), azaz ki kell menni, megnézni őket és be kell hozni, ha van normális. Lehet, hogy nem is egy, hanem több úttal, mert lehet elsőre nem találok, és ez sok időt elvesz az meg nekem nem nagyon van sajnos, hétköznap munka, hétvégén munka + továbbképzés. Ha erre találnék valami megoldást, akkor tutira a külföldi lenne a jó, már csak azért is, mert itthon ki tudja mikor kerül ki egy jó a piacra. Bár a regadót (2-500k) még akkor is sokallom, nagyon sajnálnám kifizetni, nem tudom kinn annyival olcsóbb-e.

Nekem csak alapból járóképes jó, mert pár napnál tovább nem tudom az autót nélkülözni.
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:21:07 »

Kifejezetten ST-t szeretnék! finom Szerencsémre az, hogy annak drágább a fenntartása a többihez képest, az nem probléma, ha ezen múlna maradna a mostani. A mostani sem kapott sosem bontott alkatrészt, mindig újat kapott mindenből, szóval a bontósokkal szerencsére nem sok kapcsolatom van, és remélem egy darabig nem is lesz. smile Ha ilyenek, menjenek a sunyiba. beka3

Az idézett kérdést azért tettem fel, mert nem nagyon volt viszonyítási alapom. Volt fenn egy 2005-ös 2 misiért, ami lehetett sok is, reális is, és túlárazott kocsit nem szeretnék megvenni (ahogyan szemetet sem olcsón, vagy drágán vigyor3). Persze egy jobb darabért hajlandó lennék a piaci árnál többet adni egy bizonyos mértékig, hiszen a különbözetet úgyis ráköltöm a vétel után. Legalábbis nálam az a szokás, hogy autóvásárlás után teljes szervizt kap, ami azt jelenti, hogy első körben ami nagyon fontos (erre van a fenbtebb említett 500-as), aztán pedig jön a többi dolog részleteiben. Így pár hónap alatt lesz egy jó állapotú autóm és szerelőm is elmehet nyaralni. nyes


Akkor sok sikert a kereséshez  eljen
Pedig akad jópár alkatrész, amit tök felesleges újan megvenni, de ha te ennyire vastag vagy  ravasz1
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.15 kedd, 21:23:48 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2015.09.16 szerda, 08:39:54 »

Az akkor kijön hazahozatallal + regadóval 1.5-1.7m-ból + szerviz.

Igen, erősen gondolkozom rajta amúgy, hogy külföldi legyen-e. Ott a fő gond a távolság (pontosabban az idő), azaz ki kell menni, megnézni őket és be kell hozni, ha van normális. Lehet, hogy nem is egy, hanem több úttal, mert lehet elsőre nem találok, és ez sok időt elvesz az meg nekem nem nagyon van sajnos, hétköznap munka, hétvégén munka + továbbképzés. Ha erre találnék valami megoldást, akkor tutira a külföldi lenne a jó, már csak azért is, mert itthon ki tudja mikor kerül ki egy jó a piacra. Bár a regadót (2-500k) még akkor is sokallom, nagyon sajnálnám kifizetni, nem tudom kinn annyival olcsóbb-e.

Nekem csak alapból járóképes jó, mert pár napnál tovább nem tudom az autót nélkülözni.

Én kb 1 évet vártam, mire találtam egy jó ST-t. Hamarabb kellett volna eldönteni, hogy ST220-at szeretnél venni. Elég ritka madár.
A hahu-n van egy 2005-ös, én azt megnézném a helyedben.  (én sem adnám olcsóbbért)
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.16 szerda, 08:54:06 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 07:38:30 »

Én kb 1 évet vártam, mire találtam egy jó ST-t. Hamarabb kellett volna eldönteni, hogy ST220-at szeretnél venni. Elég ritka madár.
A hahu-n van egy 2005-ös, én azt megnézném a helyedben.  (én sem adnám olcsóbbért)

http://mondeo.hu/index.php?topic=1569.0

Kicsit sokba kerül, de ez tényleg eléggé rendben van wow1
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2015.09.18 péntek, 00:23:57 »

Én kb 1 évet vártam, mire találtam egy jó ST-t. Hamarabb kellett volna eldönteni, hogy ST220-at szeretnél venni. Elég ritka madár.
A hahu-n van egy 2005-ös, én azt megnézném a helyedben.  (én sem adnám olcsóbbért)

Ezt már én is néztem, így képről nagyon rendben van. Simán megvenném. Anno a motoromat is úgy vettem, hogy a piaci értéke 1,8-2M között volt, de amit én találtam abban volt 5000km, és 2,2M volt. Megvettük. Túl volt árazva? Attól függ milyen aspektusból nézzük. Ha abból, hogy 6 év alatt csak szűrő + olaj + lánc + lánckerék csere kellett neki, akkor nagyon megérte. De persze lehetett volna bukó is, ha csili-vili visszapörgetett, több sebből vérző példányt fogok ki drágán. De ennél az autónál ha rendben van a motor, simán megérheti, hogy kicsit drágább mint az átlag. Kívül-belül mindenesetre gyönyörű.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2015.09.22 kedd, 13:44:22 »

Üdv! 1 pár jó tanácsra lenne szükségem.....

Az autót nagyszervíz előtt és van pár hiba amire nem tudok rájönni mi lehet.:

1.---> 100 és 130 között kissé remeg a kormány, intenzívebb fékezésnél nagy sebességnél 150+ pedig időnként  remeg a kormány, 100 alatt semmi. Most volt tárcsa + betét csere, keréknyomás ok.
a remegés gázadásra folyamatos gáznál és gáz nélküli lassításnál is érezhető.
2.Ha 1be elindulok, megállok majd hátramenetbe teszem és elindulok olyan mintha kicsit koppanna a motor? Ez igaz fordítva is. Mitha 2 cm elmozdulna előre hátra a blokk de csak ritkán érzem.
3. Alapjáratról gáz nélkül indulva majdnem lefullad a gép kb 2 hónapja, ez még simán ment, olyan mintha terhelés ellenére nem emelné megfelelően a fordulatot.
Egyébként a blokkja patika hibátlan és erős.
4. 1000 fordulat alatti gyorsításnál időnként ránt egyet, kettőt ( új trafó + kábelek)

Ha valaki rá tudna világítani merre induljak el azt megköszönném.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.22 kedd, 13:46:47 írta SpeedR1Hun » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #819 Dátum: 2015.09.22 kedd, 13:47:16 »

Üdv! 1 pár jó tanácsra lenne szükségem.....

Az autót nagyszervíz előtt és van pár hiba amire nem tudok rájönni mi lehet.:

1.---> 100 és 130 között kissé remeg a kormány, intenzívebb fékezésnél nagy sebességnél 150+ pedig időnként  remeg a kormány, 100 alatt semmi. Most volt tárcsa + betét csere, keréknyomás ok.
a remegés gázadásra folyamatos gáznál és gáz nélküli lassításnál is érezhető.
2.Ha 1be elindulok, megállok majd hátramenetbe teszem és elindulok olyan mintha kicsit koppanna a motor? Ez igaz fordítva is. Mitha 2 cm elmozdulna előre hátra a blokk de csak ritkán érzem.
3. Alapjáratról gáz nélkül indulva majdnem lefullad a gép kb 2 hónapja, simán elindult úgy is, olyan mintha terhelés ellenére nem emelné megfelelően a fordulatot.
Egyébként a blokkja patika hibátlan és erős.
4. 1000 fordulat alatti gyorsításnál időnként ránt egyet, kettőt ( új trafó + kábelek)

Ha valaki rá tudna világítani merre induljak el azt megköszönném.  worship

1: Nekem az első-hátsó kerékcsere után csinálta. Centiroztatni kellett.
2: Motortartó bak?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 14:31:59 »

Sziasztok srácok ST220-hoz keresnék 5 sebességes bontott váltót tudnátok segíteni esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.25 vasárnap, 14:44:19 írta pethyke18 » Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 15:14:21 »

Sziasztok srácok ST220-hoz keresnék 5 sebességes bontott váltót tudnátok segíteni esetleg?
Szia.
Inkább itt próbálkozz: http://mondeo.hu/index.php?board=24.0
Vagy kérdezz rá a bontósoktól(aki ilyent bont) itt: http://mondeo.hu/index.php?board=41.0
Általában csak egyszer szoktuk beírni kérdést a megfelelő topikba,biztos kapsz választ. vigyor3
Bontósok közül van aki csak telefonon elérhető.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Péter 75
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2015.11.04 szerda, 15:36:34 »

Sziasztok, MK3-as ST 220-as Mondeohoz vannak eladó alkatrészek.Olvastam,hogy azt írta valaki,hogy a bontósok lehúzósak,igen,sajnos vannak ilyenek,de ugyanakkor az is tény,hogy ha egy adott típus ritka,az alkatrészek is drágábbak hozzá.Persze,nem kell irreálisan magas árat mondani.  Wink
Naplózva
Péter 75
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2015.11.04 szerda, 15:40:09 »

Sziasztok srácok ST220-hoz keresnék 5 sebességes bontott váltót tudnátok segíteni esetleg?

Szervusz,szép napot,Péter vagyok,olv
astam,hogy 5 gangos váltót keresel az st-hez,nekem van egy ilyenem,keveset futott,ha érdekel,írj nekem üzenetet.Üdvözlettel,Péter
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2015.11.20 péntek, 21:00:40 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-9536844

Eladó  Wink
Naplózva
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 12:56:29 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_3.0_st_220_full-extra_xenon-6-seb-9577086

Egy gyöngyszem. Vidéki orvos tulajtól!  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 16:16:42 »

hol a recaro, a hűtőmaszk, meg a rács a lökösből? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 16:27:21 »

hol a recaro, a hűtőmaszk, meg a rács a lökösből? vigyor3

Hogy, hogy hol ?? A garázsba, folpakkba csomagolva, hogy biztos ne legyen bajuk!  smile
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Viper-t
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 16:44:26 »

Meg a vonószem takaró, meg a motor burkolat, meg a felni...
De amúgy ezt hogy? Kajak kiszedte az üléseket és eladta? Vagy nem értem. Kormánylégzsák legalább ST. De még így is riasztóan olcsó.
Naplózva

1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo
2003 Ford Mondeo ST220
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2015.11.24 kedd, 14:49:39 »

hol a recaro, a hűtőmaszk, meg a rács a lökösből? vigyor3

A vidéki dokinak nem kell az ilyesmi. Hogy szállna ki egy kagyló ülésből??   nyes
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Péter 75
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2015.12.30 szerda, 01:59:28 »

Sziasztok,van egy st 220-as hátsó lökhárító eladó,sérülés mentes.Nem a kombira való.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2015.12.30 szerda, 07:09:02 »

Sziasztok,van egy st 220-as hátsó lökhárító eladó,sérülés mentes.Nem a kombira való.

kicsit bővebben kép, szín, ár?
És a megfelelő rovatba írd az eladási szándékodat (keres / kínál)  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 22:10:39 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy erről mi a véleményetek:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220149047&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&transmissions=MANUAL_GEAR&zipcode=&scopeId=C&fuels=PETROL&fuels=LPG&fuels=CNG&maxMileage=200000&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=1

Vagy még esetleg ez:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219503596&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=LPG&fuels=CNG&zipcode=&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=1

Illetve mire kellene figyelni egy ilyen autó vásárlásánál?

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.04 hétfő, 22:13:39 írta bocc » Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #833 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 22:25:18 »


kérdezd alf-ot!  eplus2
boci, kell még egy benyatemető?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 22:29:30 »

kérdezd alf-ot!  eplus2
boci, kell még egy benyatemető?
Ja abból sosem elég vigyor3
Tudod: a mozdony, hajó, traktor és a kamion diesel, az autó BENZINES!!
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #835 Dátum: 2016.01.05 kedd, 06:02:20 »

kérdezd alf-ot!  eplus2
boci, kell még egy benyatemető?
így van.megmondom a frankót. eplus2
ez sokkal többet fog fogyasztani.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2016.01.09 szombat, 09:51:31 »

Sziasztok!

Ezt az autót nem klubtag árulja véletlenül? Smiley

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-9709196
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2016.01.09 szombat, 16:08:22 »

Sziasztok!

Ezt az autót nem klubtag árulja véletlenül? Smiley

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-9709196


De....ő az: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=63520
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #838 Dátum: 2016.01.09 szombat, 16:18:04 »

ő yard Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2016.01.09 szombat, 16:18:49 »

ő yard Wink

tudom nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2016.03.02 szerda, 21:18:56 »

Kis segítséget szeretnék kérni az ST tulajoktól!
Kinek milyen színkódú rugó van fent a kocsin?
Nálam, elöl: piros-piros-lila  hátul: piros-piros-sárga

 worship
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 17:40:06 »

Kis segítséget szeretnék kérni az ST tulajoktól!
Kinek milyen színkódú rugó van fent a kocsin?
Nálam, elöl: piros-piros-lila  hátul: piros-piros-sárga

 worship

Szia! Nekem, elöl: piros-piros-rózsaszín ( de lehet hogy ez lilának számít ), hátul: piros-piros-sárga  wave
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 17:43:04 »

Szia! Nekem, elöl: piros-piros-rózsaszín ( de lehet hogy ez lilának számít ), hátul: piros-piros-sárga  wave
worship
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 19:14:06 »

Kis segítséget szeretnék kérni az ST tulajoktól!
Kinek milyen színkódú rugó van fent a kocsin?
Nálam, elöl: piros-piros-lila  hátul: piros-piros-sárga

 worship

ST TDCi is játszik?    wave 
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 20:50:29 »

ST TDCi is játszik?    wave  
Ha ugyanaz a futóműve. Azt hittem, hogy csak nálam vannak ilyen rugók, hogy nem találják meg a Ford márkaszervizben a hozzávalót.
De látom, hogy másnak is ilyen van. A hátsó ST rugókra a gép, piros-piros-lilát dob ki. Mo-n (ahol én voltam) nem tudnak rendelni olyan rugót ami most is fent van a kocsin.
Az egyik rugót kicserélték az Osztrákok, de nem tervezem itt kint javíttatni a kocsit. Hétfőn megyek, hogy nézzenek utána a cikkszámnak, ha rendelnem kell új rugót.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.03 csütörtök, 20:53:17 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2016.03.08 kedd, 07:56:16 »

Sziasztok!
Hát ha tud valaki segíteni nekem!
Nagyon tetszik az st220 első lökhárítója nekem egy 2003 as 2.0 tdci mondim van fel lehet rá tenni az st lököst? Illetve ha igen akkor passzol a felfogatás vagy fabrikálni kell?
Köszönöm előre is a válaszotokat!
Üdv.: Peti
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2016.03.08 kedd, 09:20:13 »

Sziasztok!
Hát ha tud valaki segíteni nekem!
Nagyon tetszik az st220 első lökhárítója nekem egy 2003 as 2.0 tdci mondim van fel lehet rá tenni az st lököst? Illetve ha igen akkor passzol a felfogatás vagy fabrikálni kell?
Köszönöm előre is a válaszotokat!
Üdv.: Peti
megy pü
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laccka
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2016.03.09 szerda, 13:33:25 »

Sziasztok! Tud valaki abban segíteni, hogy mi lehet a baj az st220-szal, ha 4. 5. Sebességben gyorsítani kezdek akkor olyan mintha nem kapna gyujtást vagy benzint és nem reagál a gázpedálra. Sebességbe hagyva némi lassulás után újra műkodik.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2016.03.09 szerda, 17:24:12 »

Sziasztok! Tud valaki abban segíteni, hogy mi lehet a baj az st220-szal, ha 4. 5. Sebességben gyorsítani kezdek akkor olyan mintha nem kapna gyujtást vagy benzint és nem reagál a gázpedálra. Sebességbe hagyva némi lassulás után újra műkodik.

Vákuumcső?  

Igaz nem pont az ST-hez van, de segíthet:

https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwifzYiagrTLAhXmQJoKHT0mCkkQFggeMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mondeo.hu%2FFAQ%2FMKX_MK1_MK2_rossz_alapjarat_konyve%2Frossz_alapjarat_konyve.pdf&usg=AFQjCNHa7xKInL2fuKFUBxfAci8XHETeug
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.09 szerda, 17:28:45 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Viper-t
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2016.03.16 szerda, 19:00:06 »

Tünetek alapján akár benzin nyomás csökkenés is lehet. Mivel kicsi az utánpótlás, elfogy a benzin hídból a benzin. Amikor motorfékezel, és nincs befecskendezés, akkor vissza tudja tölteni a nyomást. Nézd meg, hogy valóban a fokozattal függ-e össze, vagy mondjuk 3-ban padlógázra is elfogy-e. (Ha a hosszabb ideig tartó nagy teljesítmény leadással függ össze, én erre tippelnék.) Ha így van, akkor lehet benzinnyomásszabályzó, vagy tápszivattyú, de legjobb esetben csak benzinszűrő.
Naplózva

1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo
2003 Ford Mondeo ST220
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.