Scratch
|
|
« Dátum: 2009.08.31 hétfő, 22:38:59 » |
|
ST220
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
dihjital
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 17:13:26 » |
|
ST220-hoz keresek high flow main katalizátort. Nem tud véletlenül valaki forrást, internetes oldalt, ahol lehet ilyet szerezni? Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kisber
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:24:50 » |
|
Srácok! Gondolkozom azon, hogy a mostani mondimat egy ST220-ra cserélném. Mit kell róla tudni? Mennyire szoktak széthajtottak lenni a piacon, mire kell figyelni. Milyen gyerekbetegségei vannak (pl TDCI-knél a porlasztócsúcs, TDDI-nél a lendkerék 1OOe km-ként, stb, stb). Illetve hogy Budapesten, meg úgy általában mennyit fogyaszt a "kicsike" Thx!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kisber
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:28:21 » |
|
Ja, még 1 dolog.. létezik 6 sebességű váltóval is az ST220?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Morfologus
|
|
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:39:41 » |
|
Ja, még 1 dolog.. létezik 6 sebességű váltóval is az ST220?
Szia! Úgy tudom a Facelift 1-esektől kezdve 6os váltóval van szerelve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kisber
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.10.23 péntek, 19:23:36 » |
|
Szia!
Úgy tudom a Facelift 1-esektől kezdve 6os váltóval van szerelve.
Jaja, valóban, találtam a használtautón M6-ost... Fasza... Amúgy... valakinek van tapasztalata a V6-os gázüzemre állításáról? Mennyibe fáj, mennyire fasza? Buktatók, stb, stb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.10.24 szombat, 00:45:53 » |
|
Ja, még 1 dolog.. létezik 6 sebességű váltóval is az ST220?
2003 eleje óta 6 sebességes (nem a facelift óta, hanem előbb).
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.10.24 szombat, 19:23:11 » |
|
A 2002-ben gyártott példányok nagyon nagy %-ánál, voltak motorproblémák. Rengeteg autó volt motorcserés!!!! A 6-os váltós jobb. 14 lityó városban, ezt be kell nézni. Kuplung 100-140-nél csere. Fék az nem méltó egy 226 lovas kocsira, de orvosolható egy 2.5 turbo Focus ST fékrendszerrel. A motornak gyönyörű hangja van, és igénytelen is, olajat, meg benzint kapjon azt akkor elvan vígan. Viszont nagyon pörgetni kell, mert 3.0 létére igen lomha 4500-as fordulatig, de aztán 5000-7000-ig nagyon elemében van...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dihjital
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 08:50:08 » |
|
Srácok! Gondolkozom azon, hogy a mostani mondimat egy ST220-ra cserélném. Mit kell róla tudni? Mennyire szoktak széthajtottak lenni a piacon, mire kell figyelni. Milyen gyerekbetegségei vannak (pl TDCI-knél a porlasztócsúcs, TDDI-nél a lendkerék 1OOe km-ként, stb, stb). Illetve hogy Budapesten, meg úgy általában mennyit fogyaszt a "kicsike" Thx! Szia, kuplungszerkezet cserét érdemes bekalkulálni, ami kb. 200k Ft. Én etanollal próbálom most. Ahhoz nem kell sok átalakítás (vezérlőprogramozás + üzemanyagszűrő csere). A kettő együtt kb. 70k Ft.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dihjital
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 15:33:37 » |
|
Szia, kuplungszerkezet cserét érdemes bekalkulálni, ami kb. 200k Ft. Én etanollal próbálom most. Ahhoz nem kell sok átalakítás (vezérlőprogramozás + üzemanyagszűrő csere). A kettő együtt kb. 70k Ft.
A fogyasztás autópályát használva kereken 10l (ha kicsit gyorsabban mész, akkor 11l körül). Városban szerintem ne járj ST220-al ;-).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brick
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:27:13 » |
|
A fogyasztás autópályát használva kereken 10l (ha kicsit gyorsabban mész, akkor 11l körül). Városban szerintem ne járj ST220-al ;-).
Üdv. Én is pont ilyen értékeket mérek. Bár a téli 16-os kerékkel városon kívül kicsit jobb a fogyasztás (8 lityi). Pálya dettó (10), (kis)város 12-13 L. Nekem nincs gondom az erőhiánynal. Sztem 5 alatt is kellemeset tol. Következő autó sztem 2,5 T Mondeo lesz. De az ST is nagyon pisztoly Üdv. Brick
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gaga1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.11.13 péntek, 14:43:22 » |
|
Sziasztok
Én is töröm a fejem, hogy ha cserélek autót akkor ilyen legyen-e. Tetszik nagyon kívül belül. Lehet-e kicsit húzni a teljesítményét feljebb? Úgy hogy a motorhoz ne kelljen hozzányúlni. Értem ezalatt a kipuff rendszer csere. Esetleg van-e hozzá chip ami ér is valamit? Ha igen akkor mit lehet így kihozni belőle?
köszi előre is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brick
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 14:44:49 » |
|
Sziasztok
Én is töröm a fejem, hogy ha cserélek autót akkor ilyen legyen-e. Tetszik nagyon kívül belül. Lehet-e kicsit húzni a teljesítményét feljebb? Úgy hogy a motorhoz ne kelljen hozzányúlni. Értem ezalatt a kipuff rendszer csere. Esetleg van-e hozzá chip ami ér is valamit? Ha igen akkor mit lehet így kihozni belőle?
köszi előre is
Szia Gaga1, 2 hete voltam Fordéknál, ahol az ST Focus tuningolásán gondolkoztak. Szerényebb tuning 305LE, okosabb szett 350LE. A Mondeo V6-hoz egy chip tuningot láttam, ai 250LE-re javítja a teljesítményt, mindezt kb. 1.000 angol fontért cserébe. Nem tudom...nekem nem érne meg 25 LE ennyi pénzt Üdv. Brick
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gaga1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.11.20 péntek, 17:02:30 » |
|
Hát annyit nekem sem érne meg. Talán egy 100-ast kiadnék 20-25 ló plusszra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220_Gab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:27:34 » |
|
sziasztok, hosszútávon egyszer sikerült 10 alá vinnem a fogyasztást, nem toltam neki amúgy mindig tolom nekem az átlag 12 körül mozog, kis város és több városon kívül mindig előzök egy értelmes chiptuning van 12LE és 14Nm http://www.superchips.co.uk/ez van, aki ennél többet mond hogy chippel kihozza, az hazudik ez egy szívó motor sport szűrővel + kipuf rendszerrel szerintem 250 LE amit ki lehet hozni a mostani turbo motorokhoz (akár benzin akár diesel) képest nem nyomatékos tényleg pörgetni kell és 4000 -től húz persze mihez képest... egy 1.8 -as vagy 2.0 benzineshez képest minden tartományban sokkal jobb fék tuning már nálam is volt 2,5T ST focus komplett szett került előre amúgy király vas, direkt szűrővel nagyon szépen hallatszik a V6 hangja nekem így a gyári kipuffal jó...ha nem tolom nem szól, nem zavar ha tolom, akkor van hangja, de inkább a motornak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ruszki81
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 21:36:44 » |
|
Hali! Szeretnék ST220-at vásárolni és lenne pár kérdésem.Mennyibe kerülnek a szervizelések és az alkatrészellátás megoldott hozzá?Szervizben értenek hozzá vagy érdemesebb valami magán szerelövel próbálkozni?Vannak e a kocsinak tipushibái és ha igen akkor melyek azok?Mire kell nagyon odafigyelni vásárláskor ugyanis elég sok leharcolt van már belölük. Segítségeteket elöre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220_Gab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 19:54:18 » |
|
Hali! Szeretnék ST220-at vásárolni és lenne pár kérdésem.Mennyibe kerülnek a szervizelések és az alkatrészellátás megoldott hozzá?Szervizben értenek hozzá vagy érdemesebb valami magán szerelövel próbálkozni?Vannak e a kocsinak tipushibái és ha igen akkor melyek azok?Mire kell nagyon odafigyelni vásárláskor ugyanis elég sok leharcolt van már belölük. Segítségeteket elöre is köszönöm!
pü
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabyk RST
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.11.24 kedd, 06:19:44 » |
|
sziasztok, vennék ST220-at én is.....mire kell oda figyelnem? köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220_Gab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.11.24 kedd, 18:58:14 » |
|
sziasztok, vennék ST220-at én is.....mire kell oda figyelnem? köszi küldtem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:15:10 » |
|
pü
Szia! Esetleg lehet, hogy a szélesebb publikumot is érdekelné a válasz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:18:07 » |
|
Egyébként én sem bírok szabadulni az ST220 gondolattól. Amit anno hajtottam, még mindig árulják. Már lassan egy éve. 2,490ért adják, 2,650-nel kezdtek, de látszik, hogy most nemigen mozog a nagy benzinesek piaca. Legalábbis nem ebben az árkategóriában. Pedig nem tűnik egy nagyon problémás autónak, ráadásul nagy, kényelmes, jól is mutat. Csak ne akarja az ember eladni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabyk RST
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:31:23 » |
|
nekem is az van,hogy előbb el kel adjam az MK1-em.....csak utána mozgolódom.... vagy csere+cash....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brick
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.12.05 szombat, 10:38:43 » |
|
nekem is az van,hogy előbb el kel adjam az MK1-em.....csak utána mozgolódom.... vagy csere+cash....
Nekem is fent volt használtautón pár hónapig. Kemény 1 telefonálóm volt Ha valaki szeretné kipróbálni, akkor az megoldható...nem kell megvenni BTibi már ment vele...Ő az előző ezüst V6 Mondim gazdája, és hát el van ájulva az ST erejétől. Csak 50 pacival keményebb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gaga1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:35:48 » |
|
Nekem is fent volt használtautón pár hónapig. Kemény 1 telefonálóm volt Ha valaki szeretné kipróbálni, akkor az megoldható...nem kell megvenni BTibi már ment vele...Ő az előző ezüst V6 Mondim gazdája, és hát el van ájulva az ST erejétől. Csak 50 pacival keményebb Szia én szívesen kipróbálnám a gépedet. Bár most törött lábbal fekszem, de majd ha felépülök.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:41:16 » |
|
Szia én szívesen kipróbálnám a gépedet. Bár most törött lábbal fekszem, de majd ha felépülök. Könnyebb a gázpedált nyomni Jobbulást!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
gaga1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.12.08 kedd, 13:44:40 » |
|
Könnyebb a gázpedált nyomni Jobbulást! Ebben igazad van, most biztos nem érezném ha tövig tolnám a pedált. Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brick
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:51:14 » |
|
Könnyebb a gázpedált nyomni Jobbulást! Igen! Gyógyulást!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gaga1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.12.16 szerda, 08:16:49 » |
|
Igen! Gyógyulást!!! dánkesőn
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 11:59:43 » |
|
Nekem is fent volt használtautón pár hónapig. Kemény 1 telefonálóm volt Ha valaki szeretné kipróbálni, akkor az megoldható...nem kell megvenni BTibi már ment vele...Ő az előző ezüst V6 Mondim gazdája, és hát el van ájulva az ST erejétől. Csak 50 pacival keményebb A tiéd az "E" rendszámos?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brick
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 14:51:15 » |
|
A tiéd az "E" rendszámos?
Így van. Münchenből hoztam be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:56:57 » |
|
Szép példánynak látszik/látszott. Csak az ára ne lett volna...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brick
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 11:07:58 » |
|
Szép példánynak látszik/látszott. Csak az ára ne lett volna... Alku képes, mint minden Csak nem volt kivel alkudni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 14:07:44 » |
|
Csak én vélek "némi" hasonlóságot felfedezni a két autó között? Egyes versenyzőÉs az eredeti...Vajon mire megy ki a játék?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 14:21:10 » |
|
Érdekes...Lehet érdemes lenne felhívni, hogy mit mond...
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 19:50:27 » |
|
Én beszéltem vele! 150.000+ van az autóban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:48:26 » |
|
Az még nem is lenne gond, csak jó lenne látni, milyen állapotban van, valamint jó lenne tudni, mit enged a feléből
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:17:45 » |
|
Az még nem is lenne gond, csak jó lenne látni, milyen állapotban van, valamint jó lenne tudni, mit enged a feléből Én beszéltem emberünkkel. Nyíregyházi az autó, és sokat van pesten. Ha mondjuk autópályán jött ment, akkor lehet még meg van kímélve. kb.500 km alatt nem mindegy, hogy hányszor van kinyitva az ajtó, ki és beszállva a kocsiba, hányszor van a váltó kapcsolva. Mert ha pályázott, akkor nagy átlagban 6-iban fogott a kocsi, 160-nál még nem pörög sokat a motor. Lehet jó állapotban van. Inkább vennék egy autópályás autót 160.000 km-rel, mint egy csak Bp-n használtat 100.000 km-rel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:38:07 » |
|
Inkább vennék egy autópályás autót 160.000 km-rel, mint egy csak Bp-n használtat 100.000 km-rel.
Ez igaz, mondjuk én inkább vennék pályás autót 160.000 km-rel mint egy Bp-en használtat 40.000-rel.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:57:25 » |
|
Az még nem is lenne gond, csak jó lenne látni, milyen állapotban van, valamint jó lenne tudni, mit enged a feléből De itt most nem az a kérdés, hanem hogy miaz hogy magyarországi, és külföldi fotók vannak róla?
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:47:00 » |
|
Na ja. Lehet, hogy a valóságban neonzöld és 2 literes tddi De ha tényleg ennyire relatíve fiatal, és a km valóban 150ezer autópályás, akkor...nem is olyan vészes érte ez a pénz. Persze ahogy nézem, nemigen mennek most a nagyköbcentis benzines gépek. Nem is értem miért?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 22:48:08 » |
|
Még mindig piszkálja a csőrömet a fentebb linkelt hirdetés...Nem jár véletlenül valaki Nyíregyen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brick
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 19:11:41 » |
|
Még mindig piszkálja a csőrömet a fentebb linkelt hirdetés...Nem jár véletlenül valaki Nyíregyen?
Én az ugyanilyen ST-mel (színben is) megyek a héten Nyíregyre, de mit mondanék az Úrnak? Hogy hello...jöttem megnézni a kocsidat a mondeo.hu fórum kérésére? Tényleg...arra nem adott választ az Úr, hogy miért van hirtedve 18.000 EUR-ért, itthon meg 2,7...vagy mennyi... Üdv. Brick
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kgabe
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 22:11:43 » |
|
Esetleg azt, hogy van egy "kolléga" aki érdeklődne a kocsi valós állapota felől, stb, stb De ha tiéd eladó lenne ennyiért, akkor az is megteszi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gaga1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2010.02.17 szerda, 07:46:31 » |
|
Szerintem ez az autó magyarországi csak kint is meghirdette hátha ott hamarabb elmegy. Na ehhez mit szóltok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dihjital
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2010.03.10 szerda, 21:24:42 » |
|
sziasztok, hosszútávon egyszer sikerült 10 alá vinnem a fogyasztást, nem toltam neki amúgy mindig tolom nekem az átlag 12 körül mozog, kis város és több városon kívül mindig előzök egy értelmes chiptuning van 12LE és 14Nm http://www.superchips.co.uk/ez van, aki ennél többet mond hogy chippel kihozza, az hazudik ez egy szívó motor sport szűrővel + kipuf rendszerrel szerintem 250 LE amit ki lehet hozni a mostani turbo motorokhoz (akár benzin akár diesel) képest nem nyomatékos tényleg pörgetni kell és 4000 -től húz persze mihez képest... egy 1.8 -as vagy 2.0 benzineshez képest minden tartományban sokkal jobb fék tuning már nálam is volt 2,5T ST focus komplett szett került előre amúgy király vas, direkt szűrővel nagyon szépen hallatszik a V6 hangja nekem így a gyári kipuffal jó...ha nem tolom nem szól, nem zavar ha tolom, akkor van hangja, de inkább a motornak Milltek kipufogó + új leömlő + chip + direkt szűrő = 254 LE és 287 Nm. Ennél többet már csak az igen drága módosításokkal (pl. turbó vagy kompresszor kit) lehet elérni. A teljesítményről mérés van, nem bemondáson vagy érzésen alapul. 80-120-ra 4.5s alatt van fennt. Gondolkodom, hogy eladom. Autopályán használtam 113e Km van benne, 2006.11-i gyártás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gaga1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2010.03.12 péntek, 17:17:12 » |
|
Milltek kipufogó + új leömlő + chip + direkt szűrő = 254 LE és 287 Nm. Ennél többet már csak az igen drága módosításokkal (pl. turbó vagy kompresszor kit) lehet elérni. A teljesítményről mérés van, nem bemondáson vagy érzésen alapul. 80-120-ra 4.5s alatt van fennt. Gondolkodom, hogy eladom. Autopályán használtam 113e Km van benne, 2006.11-i gyártás. A 4,5 mp. az melyik fokozatban? 0-200-ra mit tud?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dihjital
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2010.03.12 péntek, 22:11:45 » |
|
3-as fokozatban 4.5s, 4-esben 5.9s
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2010.03.13 szombat, 16:18:37 » |
|
van valaki akinek ST220 van és benne van a gáz? Mennyit kajálhat gázzal?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220_Gab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 22:49:17 » |
|
van valaki akinek ST220 van és benne van a gáz? Mennyit kajálhat gázzal?
ezen én is gondolkodtam, de végül nem léptem meg a dolgot kb 10% fogyasztás növekedés várható
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220_Gab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 22:51:13 » |
|
ha valaki gondolkodik fék tuningon, keressen meg eladóvá váltak nagyobb fékeim autó eladása miatt
kompletten 320 -as tárcsa, betét, nyereg meg minden semmi átalakítás nem szükséges a felszereléshez
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|