Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 22:46:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST220  (Megtekintve 486958 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.31 hétfő, 22:38:59 »

ST220
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
dihjital
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 17:13:26 »

ST220-hoz keresek high flow main katalizátort. Nem tud véletlenül valaki forrást, internetes oldalt, ahol lehet ilyet szerezni? Köszönöm!
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:24:50 »

Srácok!

Gondolkozom azon, hogy a mostani mondimat egy ST220-ra cserélném. Mit kell róla tudni? Mennyire szoktak széthajtottak lenni a piacon, mire kell figyelni. Milyen gyerekbetegségei vannak (pl TDCI-knél a porlasztócsúcs, TDDI-nél a lendkerék 1OOe km-ként, stb, stb).
Illetve hogy Budapesten, meg úgy általában mennyit fogyaszt a "kicsike" Smiley

Thx!
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:28:21 »

Ja, még 1 dolog.. létezik 6 sebességű váltóval is az ST220?
Naplózva
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:39:41 »

Ja, még 1 dolog.. létezik 6 sebességű váltóval is az ST220?

Szia!

Úgy tudom a Facelift 1-esektől kezdve 6os váltóval van szerelve.
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.10.23 péntek, 19:23:36 »

Szia!

Úgy tudom a Facelift 1-esektől kezdve 6os váltóval van szerelve.

Jaja, valóban, találtam a használtautón M6-ost... Fasza...

Amúgy... valakinek van tapasztalata a V6-os gázüzemre állításáról?
Mennyibe fáj, mennyire fasza? Buktatók, stb, stb?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.10.24 szombat, 00:45:53 »

Ja, még 1 dolog.. létezik 6 sebességű váltóval is az ST220?

2003 eleje óta 6 sebességes (nem a facelift óta, hanem előbb).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.10.24 szombat, 19:23:11 »

A 2002-ben gyártott példányok nagyon nagy %-ánál, voltak motorproblémák. Rengeteg autó volt motorcserés!!!!
A 6-os váltós jobb. 14 lityó városban, ezt be kell nézni.
Kuplung 100-140-nél csere.
Fék az nem méltó egy 226 lovas kocsira, de orvosolható egy 2.5 turbo Focus ST fékrendszerrel.
A motornak gyönyörű hangja van, és igénytelen is, olajat, meg benzint kapjon azt akkor elvan vígan.
Viszont nagyon pörgetni kell, mert 3.0 létére igen lomha 4500-as fordulatig, de aztán 5000-7000-ig nagyon elemében van...
Naplózva
dihjital
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 08:50:08 »

Srácok!

Gondolkozom azon, hogy a mostani mondimat egy ST220-ra cserélném. Mit kell róla tudni? Mennyire szoktak széthajtottak lenni a piacon, mire kell figyelni. Milyen gyerekbetegségei vannak (pl TDCI-knél a porlasztócsúcs, TDDI-nél a lendkerék 1OOe km-ként, stb, stb).
Illetve hogy Budapesten, meg úgy általában mennyit fogyaszt a "kicsike" Smiley

Thx!

Szia, kuplungszerkezet cserét érdemes bekalkulálni, ami kb. 200k Ft. Én etanollal próbálom most. Ahhoz nem kell sok átalakítás (vezérlőprogramozás + üzemanyagszűrő csere). A kettő együtt kb. 70k Ft.
Naplózva
dihjital
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 15:33:37 »

Szia, kuplungszerkezet cserét érdemes bekalkulálni, ami kb. 200k Ft. Én etanollal próbálom most. Ahhoz nem kell sok átalakítás (vezérlőprogramozás + üzemanyagszűrő csere). A kettő együtt kb. 70k Ft.

A fogyasztás autópályát használva kereken 10l (ha kicsit gyorsabban mész, akkor 11l körül). Városban szerintem ne járj ST220-al ;-).
Naplózva
Brick
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:27:13 »

A fogyasztás autópályát használva kereken 10l (ha kicsit gyorsabban mész, akkor 11l körül). Városban szerintem ne járj ST220-al ;-).

Üdv.

Én is pont ilyen értékeket mérek. 
Bár a téli 16-os kerékkel városon kívül kicsit jobb a fogyasztás (8 lityi).
Pálya dettó (10), (kis)város 12-13 L.
Nekem nincs gondom az erőhiánynal. Sztem 5 alatt is kellemeset tol.
Következő autó sztem 2,5 T Mondeo lesz. De az ST is nagyon pisztoly    gun Smiley

Üdv.
Brick
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.11.13 péntek, 14:43:22 »

Sziasztok

Én is töröm a fejem, hogy ha cserélek autót akkor ilyen legyen-e.
Tetszik nagyon kívül belül.
Lehet-e kicsit húzni a teljesítményét feljebb?
Úgy hogy a motorhoz ne kelljen hozzányúlni.
Értem ezalatt a kipuff rendszer csere.
Esetleg van-e hozzá chip ami ér is valamit?
Ha igen akkor mit lehet így kihozni belőle?

köszi előre is
Naplózva
Brick
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 14:44:49 »

Sziasztok

Én is töröm a fejem, hogy ha cserélek autót akkor ilyen legyen-e.
Tetszik nagyon kívül belül.
Lehet-e kicsit húzni a teljesítményét feljebb?
Úgy hogy a motorhoz ne kelljen hozzányúlni.
Értem ezalatt a kipuff rendszer csere.
Esetleg van-e hozzá chip ami ér is valamit?
Ha igen akkor mit lehet így kihozni belőle?

köszi előre is

Szia Gaga1,

2 hete voltam Fordéknál, ahol az ST Focus tuningolásán gondolkoztak.
Szerényebb tuning 305LE, okosabb szett 350LE.
A Mondeo V6-hoz egy chip tuningot láttam, ai 250LE-re javítja a teljesítményt, mindezt kb. 1.000 angol fontért cserébe.
Nem tudom...nekem nem érne meg 25 LE ennyi pénzt  Undecided

Üdv. Brick
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.11.20 péntek, 17:02:30 »

Hát annyit nekem sem érne meg.
Talán egy 100-ast kiadnék 20-25 ló plusszra.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:27:34 »

sziasztok,

hosszútávon egyszer sikerült 10 alá vinnem a fogyasztást, nem toltam neki
amúgy mindig tolom Smiley

nekem az átlag 12 körül mozog, kis város és több városon kívül
mindig előzök

egy értelmes chiptuning van
12LE és 14Nm
http://www.superchips.co.uk/
ez van, aki ennél többet mond hogy chippel kihozza, az hazudik
ez egy szívó motor
sport szűrővel + kipuf rendszerrel szerintem 250 LE amit ki lehet hozni

a mostani turbo motorokhoz (akár benzin akár diesel) képest nem nyomatékos
tényleg pörgetni kell és 4000 -től húz
persze mihez képest... egy 1.8 -as vagy 2.0 benzineshez képest minden tartományban sokkal jobb

fék tuning már nálam is volt 2,5T ST focus komplett szett került előre

amúgy király vas, direkt szűrővel nagyon szépen hallatszik a V6 hangja
nekem így a gyári kipuffal jó...ha nem tolom nem szól, nem zavar
ha tolom, akkor van hangja, de inkább a motornak



Naplózva
ruszki81
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 21:36:44 »

Hali!
Szeretnék ST220-at vásárolni és lenne pár kérdésem.Mennyibe kerülnek a szervizelések és az alkatrészellátás megoldott hozzá?Szervizben értenek hozzá vagy érdemesebb valami magán szerelövel próbálkozni?Vannak e a kocsinak tipushibái és ha igen akkor melyek azok?Mire kell nagyon odafigyelni vásárláskor ugyanis elég sok leharcolt van már belölük.
Segítségeteket elöre is köszönöm!
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 19:54:18 »

Hali!
Szeretnék ST220-at vásárolni és lenne pár kérdésem.Mennyibe kerülnek a szervizelések és az alkatrészellátás megoldott hozzá?Szervizben értenek hozzá vagy érdemesebb valami magán szerelövel próbálkozni?Vannak e a kocsinak tipushibái és ha igen akkor melyek azok?Mire kell nagyon odafigyelni vásárláskor ugyanis elég sok leharcolt van már belölük.
Segítségeteket elöre is köszönöm!

Naplózva
szabyk RST
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.11.24 kedd, 06:19:44 »

sziasztok,

vennék ST220-at én is.....mire kell oda figyelnem?

köszi Smiley

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.11.24 kedd, 18:58:14 »

sziasztok,

vennék ST220-at én is.....mire kell oda figyelnem?

köszi Smiley



küldtem Smiley
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:15:10 »


Szia! Esetleg lehet, hogy a szélesebb publikumot is érdekelné a válasz Cheesy
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:18:07 »

Egyébként én sem bírok szabadulni az ST220 gondolattól. Amit anno hajtottam, még mindig árulják. Már lassan egy éve. 2,490ért adják, 2,650-nel kezdtek, de látszik, hogy most nemigen mozog a nagy benzinesek piaca. Legalábbis nem ebben az árkategóriában. Pedig nem tűnik egy nagyon problémás autónak, ráadásul nagy, kényelmes, jól is mutat. Csak ne akarja az ember eladni...
Naplózva
szabyk RST
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:31:23 »

nekem is az van,hogy előbb el kel adjam az MK1-em.....csak utána mozgolódom....
vagy csere+cash....

Naplózva
Brick
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.12.05 szombat, 10:38:43 »

nekem is az van,hogy előbb el kel adjam az MK1-em.....csak utána mozgolódom....
vagy csere+cash....


Nekem is fent volt használtautón pár hónapig. Kemény 1 telefonálóm volt  eplus2
Ha valaki szeretné kipróbálni, akkor az megoldható...nem kell megvenni Cheesy

BTibi már ment vele...Ő az előző ezüst V6 Mondim gazdája, és hát el van ájulva az ST erejétől.
Csak 50 pacival keményebb Smiley

Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:35:48 »

Nekem is fent volt használtautón pár hónapig. Kemény 1 telefonálóm volt  eplus2
Ha valaki szeretné kipróbálni, akkor az megoldható...nem kell megvenni Cheesy

BTibi már ment vele...Ő az előző ezüst V6 Mondim gazdája, és hát el van ájulva az ST erejétől.
Csak 50 pacival keményebb Smiley


Szia
én szívesen kipróbálnám a gépedet.
Bár most törött lábbal fekszem, de majd ha felépülök. vigyor3
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:41:16 »

Szia
én szívesen kipróbálnám a gépedet.
Bár most törött lábbal fekszem, de majd ha felépülök. vigyor3

Könnyebb a gázpedált nyomni  vigyor3 vigyor3
Jobbulást! integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.12.08 kedd, 13:44:40 »

Könnyebb a gázpedált nyomni  vigyor3 vigyor3
Jobbulást! integet2
Ebben igazad van, most biztos nem érezném ha tövig tolnám a pedált. taps
Köszi worship
Naplózva
Brick
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:51:14 »

Könnyebb a gázpedált nyomni  vigyor3 vigyor3
Jobbulást! integet2

Igen!
Gyógyulást!!!  eljen
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.12.16 szerda, 08:16:49 »

Igen!
Gyógyulást!!!  eljen
dánkesőn wave
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 11:59:43 »

Nekem is fent volt használtautón pár hónapig. Kemény 1 telefonálóm volt  eplus2
Ha valaki szeretné kipróbálni, akkor az megoldható...nem kell megvenni Cheesy

BTibi már ment vele...Ő az előző ezüst V6 Mondim gazdája, és hát el van ájulva az ST erejétől.
Csak 50 pacival keményebb Smiley


A tiéd az "E" rendszámos?
Naplózva
Brick
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 14:51:15 »

A tiéd az "E" rendszámos?

Így van. Münchenből hoztam be.
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:56:57 »

Szép példánynak látszik/látszott. Csak az ára ne lett volna...  szomoru1
Naplózva
Brick
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 11:07:58 »

Szép példánynak látszik/látszott. Csak az ára ne lett volna...  szomoru1

 integet2
Alku képes, mint minden  nyes
Csak nem volt kivel alkudni.
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 14:07:44 »

Csak én vélek "némi" hasonlóságot felfedezni a két autó között?  knuppel2
Egyes versenyző
És az eredeti...
Vajon mire megy ki a játék?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #33 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 14:21:10 »

Csak én vélek "némi" hasonlóságot felfedezni a két autó között?  knuppel2
Egyes versenyző
És az eredeti...
Vajon mire megy ki a játék?

Érdekes...Lehet érdemes lenne felhívni, hogy mit mond...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 19:50:27 »

Én beszéltem vele!
150.000+ van az autóban.
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:48:26 »

Az még nem is lenne gond, csak jó lenne látni, milyen állapotban van, valamint jó lenne tudni, mit enged a feléből  beka3
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:17:45 »

Az még nem is lenne gond, csak jó lenne látni, milyen állapotban van, valamint jó lenne tudni, mit enged a feléből  beka3

Én beszéltem emberünkkel.
Nyíregyházi az autó, és sokat van pesten.
Ha mondjuk autópályán jött ment, akkor lehet még meg van kímélve. kb.500 km alatt nem mindegy, hogy hányszor van kinyitva az ajtó, ki és beszállva a kocsiba, hányszor van a váltó kapcsolva.
Mert ha pályázott, akkor nagy átlagban 6-iban fogott a kocsi, 160-nál még nem pörög sokat a motor. Lehet jó állapotban van.
Inkább vennék egy autópályás autót 160.000 km-rel, mint egy csak Bp-n használtat 100.000 km-rel.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:38:07 »


Inkább vennék egy autópályás autót 160.000 km-rel, mint egy csak Bp-n használtat 100.000 km-rel.
Ez igaz, mondjuk én inkább vennék pályás autót 160.000 km-rel mint egy Bp-en használtat 40.000-rel.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:57:25 »

Az még nem is lenne gond, csak jó lenne látni, milyen állapotban van, valamint jó lenne tudni, mit enged a feléből  beka3

De itt most nem az a kérdés, hanem hogy miaz hogy magyarországi, és külföldi fotók vannak róla?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:47:00 »

Na ja. Lehet, hogy a valóságban neonzöld és 2 literes tddi Cheesy
De ha tényleg ennyire relatíve fiatal, és a km valóban 150ezer autópályás, akkor...nem is olyan vészes érte ez a pénz. Persze ahogy nézem, nemigen mennek most a nagyköbcentis benzines gépek. Nem is értem miért?  Huh?
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 22:48:08 »

Még mindig piszkálja a csőrömet a fentebb linkelt hirdetés...Nem jár véletlenül valaki Nyíregyen?
Naplózva
Brick
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 19:11:41 »

Még mindig piszkálja a csőrömet a fentebb linkelt hirdetés...Nem jár véletlenül valaki Nyíregyen?

Én az ugyanilyen ST-mel (színben is) megyek a héten Nyíregyre, de mit mondanék az Úrnak?
Hogy hello...jöttem megnézni a kocsidat a mondeo.hu fórum kérésére? Cheesy  Roll Eyes

Tényleg...arra nem adott választ az Úr, hogy miért van hirtedve 18.000 EUR-ért, itthon meg 2,7...vagy mennyi...

Üdv.
Brick

Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 22:11:43 »

Esetleg azt, hogy van egy "kolléga" aki érdeklődne a kocsi valós állapota felől, stb, stb Cheesy De ha tiéd eladó lenne ennyiért, akkor az is megteszi...  nyes
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2010.02.17 szerda, 07:46:31 »

Szerintem ez az autó magyarországi csak kint is meghirdette hátha ott hamarabb elmegy.
Na ehhez mit szóltok? Wink
Naplózva
dihjital
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2010.03.10 szerda, 21:24:42 »

sziasztok,

hosszútávon egyszer sikerült 10 alá vinnem a fogyasztást, nem toltam neki
amúgy mindig tolom Smiley

nekem az átlag 12 körül mozog, kis város és több városon kívül
mindig előzök

egy értelmes chiptuning van
12LE és 14Nm
http://www.superchips.co.uk/
ez van, aki ennél többet mond hogy chippel kihozza, az hazudik
ez egy szívó motor
sport szűrővel + kipuf rendszerrel szerintem 250 LE amit ki lehet hozni

a mostani turbo motorokhoz (akár benzin akár diesel) képest nem nyomatékos
tényleg pörgetni kell és 4000 -től húz
persze mihez képest... egy 1.8 -as vagy 2.0 benzineshez képest minden tartományban sokkal jobb

fék tuning már nálam is volt 2,5T ST focus komplett szett került előre

amúgy király vas, direkt szűrővel nagyon szépen hallatszik a V6 hangja
nekem így a gyári kipuffal jó...ha nem tolom nem szól, nem zavar
ha tolom, akkor van hangja, de inkább a motornak





Milltek kipufogó + új leömlő + chip + direkt szűrő = 254 LE és 287 Nm. Ennél többet már csak az igen drága módosításokkal (pl. turbó vagy kompresszor kit) lehet elérni. A teljesítményről mérés van, nem bemondáson vagy érzésen alapul. 80-120-ra 4.5s alatt van fennt. Gondolkodom, hogy eladom. Autopályán használtam 113e Km van benne, 2006.11-i gyártás.
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2010.03.12 péntek, 17:17:12 »

Milltek kipufogó + új leömlő + chip + direkt szűrő = 254 LE és 287 Nm. Ennél többet már csak az igen drága módosításokkal (pl. turbó vagy kompresszor kit) lehet elérni. A teljesítményről mérés van, nem bemondáson vagy érzésen alapul. 80-120-ra 4.5s alatt van fennt. Gondolkodom, hogy eladom. Autopályán használtam 113e Km van benne, 2006.11-i gyártás.
A 4,5 mp. az melyik fokozatban?
0-200-ra mit tud?
Naplózva
dihjital
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2010.03.12 péntek, 22:11:45 »


3-as fokozatban 4.5s, 4-esben 5.9s
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2010.03.13 szombat, 16:18:37 »

van valaki akinek ST220 van és benne van a gáz?
Mennyit kajálhat gázzal?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 22:49:17 »

van valaki akinek ST220 van és benne van a gáz?
Mennyit kajálhat gázzal?

ezen én is gondolkodtam, de végül nem léptem meg a dolgot
kb 10% fogyasztás növekedés várható
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 22:51:13 »

ha valaki gondolkodik fék tuningon, keressen meg
eladóvá váltak nagyobb fékeim autó eladása miatt

kompletten 320 -as tárcsa, betét, nyereg meg minden
semmi átalakítás nem szükséges a felszereléshez
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.